Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
4
0
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Friendlies
Datum: Vrijdag 22 maart 2024
Tijd: 20:45 uur
Scheidsrechter: E. Lambrechts
Stadion: Johan Cruijff Arena (Amsterdam)
Toeschouwers: 46223
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
22 maart 2024 om 19:50

Heel benieuwd naar Frimpong als rechtsback in een 4-3-3 hopelijk kan ook Xavi Simons zich eens laten gelden voor oranje al vind ik dan wel dat hij op 10 moet staan, het selecteren van Wijnaldum is echt belachelijk laat staan een basisplaats zou me ook niks verbazen als hij straks gewoon meegaat naar het ek

22 maart 2024 om 20:05

Misschien een gevoelig onderwerp maar er spelen vandaag slechts 2 'Nederlandse' spelers in de basis. Je ziet het ook vaak bij de Fransen. Ik weet dat dit vroeger een issue was maar ik vraag me af of de publieke opinie anno 2024 is veranderd

22 maart 2024 om 20:09

Pardon? Ik zie enkel en alleen maar Nederlanders in de opstelling anders. Als je doelt op het huidskleur van deze Nederlanders, wees dan een vent en benoem dit openlijk.
Misselijkmakende reactie, mag deze gebruiker aub gebanned worden @VZ?

22 maart 2024 om 20:33

Wieffer en Geertruida zijn slechts twee spelers uit de Nederlandse competitie. De rest speelt in het buitenland.

22 maart 2024 om 20:36

dubbelpost, kan weg.

22 maart 2024 om 20:47

Rustig an

22 maart 2024 om 20:10

Ik zie er toch echt 11

22 maart 2024 om 20:31

Als de spelers voor het land van hun ouders spelen ipv Nederland, is het ook niet goed? Dus wat wil je precies.

22 maart 2024 om 20:37

Denk dat ie meer spelers uit de Nederlandse eredivisie had willen zien. Zijn er maar twee.

22 maart 2024 om 20:53

En moet je nagaan dat sommige blanke Fransen die spelen voor Franse elftal een immigratie achtergrond hebben. Zoals Griezmann en Giroud.
Waarom lukt het “de buitenlanders” het wel om ver te schoppen. Volgens mij was Llores en Rabiot een van de weinige autochtonen.

22 maart 2024 om 20:05

Is er iets met de mobiele versie? Er ontbreekt een speler in de opstelling. Ik tel bij beide teams 10 spelers?

Lijkt me dat er een middenvelder ontbreekt bij NL.

22 maart 2024 om 20:07

Toch opvallend dat zowel Schouten en Veerman het afleggen tegen Wieffer.

22 maart 2024 om 20:11

Ik vind Wieffer ook een betere voetballer, deze keuze snap ik helemaal

22 maart 2024 om 21:02

Wiefer levert alles in

22 maart 2024 om 21:51

Wieffer een betere voetballer? Ik weet niet wat ze op sommige plaatsen in het leidingwater stoppen. Wieffer is fysiek en defensief beter, maar met de bal? Nee

22 maart 2024 om 20:24

Zo opvallend is dat niet hoor

22 maart 2024 om 20:28

Oké.

22 maart 2024 om 20:30

Vind het ook raar, zou beide boven wieffer plaatsen

22 maart 2024 om 20:52

Maar waarom? Omdat ze aan de bal sierlijker zijn? Ik vind veerman en Schouten prima spelers hoor, maar Wieffer is fysiek en qua duelkracht wel het beste van die 3. Kan die keuze dus wel begrijpen aangezien normaliter Frenkie ernaast staat.

22 maart 2024 om 20:52

Veerman is geen concurrent, andere positie en Schouten zijn statistieken zijn vrijwel allemaal minder dan die van Wieffer en tel de matige laatste interland van Schouten erbij en het is helemaal niet vreemd

22 maart 2024 om 21:00

Hoezo is Veerman geen concurrent? Speelt in de meeste topwedstrijden bij PSV als 6.

22 maart 2024 om 21:08

Omdat Veerman op de 6 positie gewoon veel minder is dan Wieffer.

22 maart 2024 om 21:07

Niks opvallends aan. De beste van de 3 speelt (hoewel Veerman niet te vergelijken is met Wieffer qua positie)

22 maart 2024 om 20:11

Jammer van Wieffer en Wijnaldum 1e persoonlijk niet zo'n fan van en de 2e is natuurlijk op. Maar was aangekondigd dus oke.

Als vd ven straks weer fit is kan die naast Van Dijk en is je verdediging top. Dan nog Schouten ipv Wieffer (zolang de jong er niet is), en malen voor Wijnaldum.

22 maart 2024 om 20:18

Ik ben benieuwd of ik de enige Ajacied ben met zware identificatie problemen met dit elftal. Zelfs geen oud-Ajacied erin.

Overigens een begrijpelijke opstelling & ik hoop gewoon dat we winnen. Maar ergens voelt dit toch op grotere afstand dan gebruikelijk.

22 maart 2024 om 20:25

Ja gelukkig is dit een oefenpotje en is het hopelijk vooral experimenteren vanuit Koeman. Kan ook geen Ajax of oud Ajacied bedenken die je nu in de basis zou zetten behalve De Ligt. Voor het Ek verwacht ik hopelijk wel wat andere spelers. Ben wel heel benieuwd naar Frimpong!

22 maart 2024 om 20:22

Schattig dat VZ nog bij bijna alle spelers een babyfoto gebruikt.

22 maart 2024 om 20:23

Rafael van der Vaart bij de NOS. Frimpong is nog niet van het niveau Dumfries. Kunnen we Van der Vaart nog serieus nemen?

22 maart 2024 om 20:27

Hoeveel goede interlands heeft Frimpong gespeeld?

22 maart 2024 om 20:38

Hij heeft 1x een invalbeurt gehad, wil je hem daarop beoordelen? Iedere objectieve voetbalfan kan zien dat Frimpong beter is dan Dumfries

22 maart 2024 om 20:50

Pieterpost heeft een blinde vlek voor alles wat met psv te maken heeft. Zelden iemand zo subjectief gezien. Dumfries moet erin ipv Frimpong, verdedigd de keuze voor Wijnaldum, las ook wat over Veerman als potentiële opvolger van Toni Kroos bij Real Madrid.. tja.

22 maart 2024 om 20:56

Frimpong is beter in bepaalde aspecten maar niet beter in alles en nog niet overall een betere speler. Jullie gaan altijd maar af op de hype en maar er zit weinig verdieping in. Frimpong floreert onder het systeem van Xabi waarbij er ontzettend veel ruimte word gecreëerd voor de wingbacks. Frimpong profiteert er optimaal van maar dat deed Hateboer bij Atalanta ook. Zet Xabi daar Tella neer dan zie je dat ook hij het daar uitstekend doet. Dat neemt niets weg van Frimpong die een fabuleus seizoen beleeft.

22 maart 2024 om 21:01

Het verschil met Hateboer en Frimpong is dat Frimpong iets met een bal kan. Hateboer niet. Die kon goed op en neer rennen en incidenteel een bal goed voorgeven. Frimpong kan zelf een kans creeren op technieke en snelheid.

Dumfries is defensief ook geen wonder, en voetballend is het verschil heel groot. Daar is Frimpong veel beter. Hard werken doen ze beiden.

22 maart 2024 om 21:09

Naja als je Frimpong net zag verdedigen bij die kopkans van Schotland heeft ie gewoon gelijk

22 maart 2024 om 20:48

Benieuwd naar Frimpong. En we kunnen ook is goed bekijken wat het niveau van Wijnaldum nou gaat zijn.

22 maart 2024 om 20:48

mooi moment tussen robertson en van dijk, altijd leuk

22 maart 2024 om 20:50

Oranje heeft echt mooie nieuwe shirts. Maar die keeper shirt is echt zo lelijk.

22 maart 2024 om 20:54

Nu je het zegt, ik heb nog nooit iemand met een keepershirt zien rondlopen eerlijk gezegd. Een supporter heb ik het dan over.

22 maart 2024 om 20:54

Vroeger wel, die geblokte van De Goeij

22 maart 2024 om 20:56

Niet best deze openingsfase. Los zand tot nu toe

22 maart 2024 om 20:59

Nieuw systeem is ook wennen natuurlijk

22 maart 2024 om 20:57

Gakpo mag wat feller jagen daar.
Wel een riskant systeem. Vraagt echt om concentratie en discipline, ander krijgen de Schotten vrij makkelijk een man meer situatie.

22 maart 2024 om 20:58

Gakpo één van de mindere bij Liverpool afgelopen half jaar. Had er van mij niet in gehoeven.

22 maart 2024 om 21:01

maar blijft nog steeds één van de betere aanvallers mits in vorm, wie zou je daar liever willen zien dan? We hebben gewoon geen sterk middenveld en aanval van wereld niveau

22 maart 2024 om 21:07

Maar hij is in een totale vormcrisis en dat al een half jaar. Gewoon Xavi, Drpay en Malen. Xavi komt bij Leipzig ook vanaf links.

22 maart 2024 om 21:50

Maar meer als halve 10 dan echt als linksbuiten. Zou eerder Xavi op 10 zetten en Wijnaldum er gewoon uit gooien. Die heeft het afgelopen halfjaar al helemaal niks laten zien.

22 maart 2024 om 21:00

Zeg even tegen Wiefer dat hij naar oranje spelers moet spelen en niet alles bij de tegenstander in de voeten speelt. Jezus man wat slecht zeg

22 maart 2024 om 21:02

Matig begin inderdaad. Normaal wel beter aan de bal

22 maart 2024 om 21:00

Wat een ongelofelijke schwalbe van Simons. Wordt op zijn borst tegengehouden en doet alsof hij zojuist in zijn gezicht is neergeslagen door Rico Verhoeven. Wat een matennaaier is het toch

22 maart 2024 om 21:04

Is gwn een overtreding en dan ga je liggen, hz ben je dan een matennaaier hahahaha

22 maart 2024 om 21:09

Naar je gezicht grijpen en rollen als je daar niet geraakt wordt en omvallen als je gewoon kunt blijven staan

22 maart 2024 om 21:00

Wieffer begint wel erg slecht zeg. Beetje blind ballen weggeven.

Overigens Koeman grote onzin uit gekraamd met zijn rechtsbuiten positie voor frimpong

22 maart 2024 om 21:00

Gakpo neemt z'n vorm mee

22 maart 2024 om 21:01

Die Wieffer levert alles in joh

22 maart 2024 om 21:01

Wijnaldum duidelijk dikker geworden

22 maart 2024 om 21:01

Pff Memphis dat was een gouden kans…

22 maart 2024 om 21:01

De aannames van Gakpo, Memphis en Wijnaldum wtf, dozen nog om de schoenen?

22 maart 2024 om 21:02

Jezus kan koeman niet direct ontslagen worden?! Kut opstelling en er zit weer helemaal geen idee achtet

22 maart 2024 om 21:03

Matig en zenuwachtig begin van Oranje zeg!

22 maart 2024 om 21:03

De aanval doet echt maar wat joh

22 maart 2024 om 21:03

Watch speelt Wieffer slecht man. Ook Memphis veel te nonchalant.

22 maart 2024 om 21:03

pff wat lelijk voetbal hebben we ook, ben bang dat we weer zo saai spelen als tijdens het wk, en dan wanneer er beetje tegenstand komt verlies je weer kansloos en is het alweer afgelopen

22 maart 2024 om 21:04

Verslaggever is wel erg negatief. Nieuw systeem, spelers met verschillende rollen. Tuurlijk is dat even wennen. Wacht nou gewoon een tijdje met zeiken

22 maart 2024 om 21:25

Eens. Is al een tijdje zo met hem. Ook op de radio. Ergerlijk.

22 maart 2024 om 21:04

Passing is wel echt belabberd zeg. Zo kan je natuurlijk nooit fatsoenlijk spelen als de passes niet aankomen.

22 maart 2024 om 21:04

Wat een middenveld zeg. Leveren alles in

22 maart 2024 om 21:05

Ik vraag me oprecht af waar men onder Koeman op traint. Je ziet gewoon dat niemand een idee heeft hoe en waar ze moeten lopen, laat staan waar de bal heen moet. Je had serieus beter FdB weer kunnen aanstellen

22 maart 2024 om 21:05

Zit weer totaal geen tactisch plan achter. Verder is t blijkbaar lastig voor de spelers voorin om ook eens een balletje terug te spelen en balbezit te houden

22 maart 2024 om 21:06

En Wieffer kan het opnieuw niet aan. Gast is te licht.

22 maart 2024 om 21:07

Kom op man. Xavi, memphis en gakpo tot nu ook alleen maar balverlies. Ook te licht dan zeker?

22 maart 2024 om 21:52

Memphis en Gakpo hebben in het verleden al laten zien wel heel belangrijk te kunnen zijn. Xavi kan je inderdaad over twijfelen maar bij gebrek aan adequate vervanging valt hem laten staan ook nog wel uit te leggen. Op de plek van Wieffer zijn echter nog een stuk of 3/4 man die daar kunnen spelen en niet per se minder zijn, dan zou je na weer een matige interland wel eens na kunnen denken over een ander op die plek ja. Lijkt me niet heel vreemd toch?

22 maart 2024 om 21:06

Wiefer bashen is begonnen.. Zelfs de commentator..

Ongelooflijk dat hij eruit gepikt wordt als je van Dijk ballen ziet inleveren en voorin niemand geen bal kan vasthouden..

Wat een safe zeg!!

22 maart 2024 om 21:08

Wieffer is sowieso een pispaaltje, en ik snap eigenlijk niet waarom. Zie alleen Feyenoorders eigenlijk positief over hem spreken, de rest lijkt het een nikskunner te vinden.

Vind het best een prima speler hoor.

22 maart 2024 om 21:11

Vind het ook een prima speler , alleen eerste 15 min was gewoon ruk. Mag ook benoemd worden toch?

22 maart 2024 om 21:12

Ja zeker, maar heb het idee dat Wieffer sneller aangekeken wordt op fouten dan andere spelers. Kan aan mij liggen overigens hoor.

22 maart 2024 om 21:19

Denk dat het ook door zijn positie komt. Als hij een bal inlevert is dat gelijk op een gevaarlijke plek

22 maart 2024 om 21:17

Ja is idd een hype geworden, het middenveld is gewoon te statisch met reijnders,wijnaldum,wiefer...

en helaas word wiefer dan weer de zonde bok

22 maart 2024 om 21:06

We missen een speler die met balletjes vooruit wat kan openbreken. Veerman erin ?

22 maart 2024 om 21:06

Flekken wat een redding zeg

22 maart 2024 om 21:06

Knappe redding van Flekken

22 maart 2024 om 21:06

Lekker boys snelle omschakeling naar verdediging. Ongelofelijk. Fk goeie redding van flekken

22 maart 2024 om 21:06

Lekkere redding Flekken!

22 maart 2024 om 21:06

Tering wat een redding

22 maart 2024 om 21:07

Depay bijna hoogstpersoonlijk voor een tegengoal gezorgd, weer een bal zo ingeleverd. Geweldige redding van Flekken

22 maart 2024 om 21:07

Koeman heeft gegokt op veel kracht en loopvermogen. Maar als je je spiegelt aan Schotland en overal 1 op 1 speelt, zijn spelers die op balbezit kunnen spelen en een beetje creativiteit hebben ook wel fijn.

22 maart 2024 om 21:07

Valt echt niet te voetballen op deze manier, Wieffer, Wijnaldum Gakpo en Memphis heel heel zwak.

22 maart 2024 om 21:07

Veerman er bij voor Wijnaldum en Wieffer eruit voor Malen, Xavi op 10.

22 maart 2024 om 21:07

Schotten domineren ons gewoon op het middenveld wat is dit?

22 maart 2024 om 21:08

Memphis die niet eens een dribbel kan inzetten en een middenveld dat zo statisch is. Nederland moet gewoon spelen met 1 cvm en twee cm's. Wijnaldum op 10 is gewoon armoede en Wieffer speelt zwak.

22 maart 2024 om 21:08

Gilmour wat een heerlijke speler!

22 maart 2024 om 21:08

"Frimpong speelt voorop" ja ja

22 maart 2024 om 21:14

Welke wedstrijd kijk jij? Op mijn scherm staat ie voortdurend op linksbuiten in de opbouw en leidt iedere counter

22 maart 2024 om 21:09

Het middenveld met Wieffer en Wijnaldum werkt overduidelijk niet

22 maart 2024 om 21:09

Nederland heeft geen slechte spelers, maar ik ben bang dat Koeman er geen team van kan maken. Ook zijn er erg veel spelers bij van Eredivisie niveau. Zal mij niks verbazen als het een team wordt die de ene pot een 8 haalt en de volgende weer een 4.

22 maart 2024 om 21:09

. Alleen maar negativiteit. Mensen hopen gewoon dat het mis je gaat omdat hun favorietje er niet in staat.
Ieder weldenkend mens zou begrijpen dat het bij een nieuw systeem wat onwennig is.

22 maart 2024 om 21:11

Alleen zitten we al bijna in April. Zie er maar een team van te maken in die paar maandjes. Frankrijk en Oostenrijk hebben de boel al staan.

22 maart 2024 om 21:13

Nieuw systeemm. Wat verwacht jij?

22 maart 2024 om 21:54

Dat je niet met een nieuw systeem aan gaat treden als je nog 2 potjes voor het EK te gaan hebt?

22 maart 2024 om 21:11

Gozer t is schotland en nederland heeft fk goede spelers die gwn ballen inleveren

22 maart 2024 om 21:11

Ake, Van Dijk en Reijnders hebben vooralsnog ook alle ballen ingeleverd, maar ze pikken Wieffer eruit. Doorzichtig

22 maart 2024 om 21:13

Hij speelt nu voor Nederland en niet voor feijenoord , je hoeft hem niet te verdedigen. De rest is ook matig maar hij leverde 2 ballen in in het begin waar gevaar uit kwam. Mag toch gewoon genoemd worden.

22 maart 2024 om 21:15

En Reijnders een waar de grootste kans uit komt, maar niemand gaf daarna commentaar dat hij te licht was ofzo. Vandaar dat het doorzichtig is

22 maart 2024 om 21:18

Reijnders laat het zien bij Milan, Wieffer bij Feyenoord...dus terecht meer krediet voor Reinders.

22 maart 2024 om 21:57

@redisthecolour: onzin natuurlijk Wieffer liet het zien in de Champions League

22 maart 2024 om 21:15

Wieffer speelt slecht en kan het niveau duidelijk niet aan

22 maart 2024 om 21:17

Xavi ook slecht, ook het niveau niet aan?

22 maart 2024 om 21:21

Waarom maak je het zo persoonlijk haha , hij heeft een oranje shirt aan he

22 maart 2024 om 21:11



Goed van Flekken, Frimpong wordt daar te eenvoudig afgetroefd. En waarom geen coaching naar Frimpong toe waar de speler komt?

Simons... tsja, Xavi Simons en Oranje blijft vrij ongelukkig. In de Duitse competitie doet hij het goed, maar bij Oranje zakt hij toch weer te vaak door de ondergrens.

Net even 2x Wijnaldum gevaarlijk, maar voor de rest blijft hij te veel verstoppertje spelen zonder ruimte creeã«ren.

Wieffer fungeert als spelverdeler gedeeltelijk, maar hij krijgt nauwelijks steun. Merendeel van Oranje beweegt nauwelijks, en als de ruimte gezocht wordt komt te vaak de pass niet.

22 maart 2024 om 21:12

Kunnen het allemaal niet aan. Moet je eens inbeelden wat een Frankrijk zou doen.

22 maart 2024 om 21:12

Pff als Frimpong die bal nou is goed aannam…

22 maart 2024 om 21:16

Kan je hem moeilijk kwalijk nemen toch als hij een bal krijgt die achter hem terecht komt.

22 maart 2024 om 21:20

Op volle snelheid een bal die achter hem beland….

22 maart 2024 om 21:12

Frimpong wissel

22 maart 2024 om 21:13

Flekken wat een redding zeg, nog beter dan die van Unnerstal op de kopbal van de Jong in mijn ogen. Ook de enige die nog een voldoende haalt in mijn ogen tot nu toe.

22 maart 2024 om 21:13

Beetje counteren tegen Schotland…

22 maart 2024 om 21:13

Gelukkig is het ‘maar’ een oefenwedstrijd, want ook Koeman moet zien dat bepaalde spelers niet kunnen en deze tactiek voor geen meter werkt

22 maart 2024 om 21:13

Met Wieffer en Wijnaldum kun je gewoon niet voetballen

22 maart 2024 om 21:14

Na 25 minuten nog geen kans gecreëerd. Tegen Schotland thuis..

22 maart 2024 om 21:14

Zolang je koeman de dienst laat uitmaken ga je nooit enige rol van betekenis spelen.

22 maart 2024 om 21:14

Echt nooit meer Wieffer in Oranje.

22 maart 2024 om 21:16

Ben allang blij dat de tijd met de Taylors enzo voorbij zijn. Wat was dat een armoe

22 maart 2024 om 21:14

Haha slechte bal van Frimpong, maar Wieffer krijgt de schuld..

22 maart 2024 om 21:14

Het is duidelijk onwennig, Ake, Wieffer, Frimpong en Reijnders draaien op clubniveau geweldige seizoenen, maar lijken nu ineens behoorlijk uit vorm.

22 maart 2024 om 21:16

Xavi ook nog geen één keer een goede wedstrijd voor Nederland zien spelen..

22 maart 2024 om 21:19

Die vergeet ik inderdaad nog, geldt hetzelfde voor

22 maart 2024 om 21:15

Frimpong bakt er tot nu toe helemaal niks van.

22 maart 2024 om 21:17

Tjah vind het niet gek.. je ziet dat hij gwn niet weet wat hij moet doen, omdat Koeman met dit belachelijk plan op de proppen komt...

22 maart 2024 om 21:17

Wie is er wel goed in dit bagger systeem…

22 maart 2024 om 21:19

Ja echt.. dit systeem slaat echttt nergens op.. speel of 433 of 523

22 maart 2024 om 21:19

Vandaag speelt inderdaad niemand goed. Gakpo heeft de bal nog niet eens aangeraakt geloof ik. Zag net dat die ook op het veld stond

22 maart 2024 om 21:22

Haha met een lekkere schwalbe erbij

22 maart 2024 om 21:15

Nou Frimpong, Reijnders, Xavi laten dusver nog niet zien wat ze bij hun clubs wel doen. Wat een niveau zeg

22 maart 2024 om 21:15

Frimpong lijkt tot nu toe te zakken voor dit examen. Veel ziekenhuisballen, geen goede aannames en snapt niet waar die moet staan bij balbezit. Wieffer ook matig. Doet wijnaldum mee?

22 maart 2024 om 21:15

Als dit het spel op het EK wordt, kan je na 3 wedstrijden weer naar huis.

22 maart 2024 om 21:16

Lever die ballen dan verdomme niet in steeds... Je moet toch gewoon een normale pass kunnen geven toch ongeacht systeem??

22 maart 2024 om 21:16

Wat is er toch met van Dijk aan de hand. Hij levert iedere bal in.

22 maart 2024 om 21:26

Lulverhaal, speelt een prima pot

22 maart 2024 om 21:16

Het lijkt wel alsof Frimpong nog hardere voeten heeft dan Dumfries.

22 maart 2024 om 21:16

Wieffer en Rijnders zwemmen een beetje omdat Wijnaldum weer verstoppertje aan het spelen is.

22 maart 2024 om 21:16

Mijn god wissel die Wijnaldum echt verschrikkelijk.

22 maart 2024 om 21:17

Wat een drama zo met wieffer en wijnaldum op het middenveld. Frenkie en veerman staan daar hopelijk op het EK.

22 maart 2024 om 21:17

Frenkie en Veerman naast elkaar? Als je overlopen wilt worden door een goede tegenstander zou ik dat zeker doen.

22 maart 2024 om 21:20

Nu word je overlopen door een niet zo'n goede tegenstander.

22 maart 2024 om 21:23

Haha true

22 maart 2024 om 21:23

Combi De Jong-Wieffer is prima

22 maart 2024 om 21:17

Xavi Simons dat is echt zo onnodig…

22 maart 2024 om 21:18

Tis ook wel gwn een grafbal van frimpong, de counter was sws al weg

22 maart 2024 om 21:18

Gewoon een waardeloze ban van Wijnaldum

22 maart 2024 om 21:17

Wat is dit een kut middenveld zeg. Wijnaldum kan echt niet meer.

22 maart 2024 om 21:17

Wieffer is echt de Nederlandse McTominay. Kan niet echt voetballen, het ziet er niet uit, maar maakt wel eens een belangrijke goal.

22 maart 2024 om 21:19

Zal nog veel moeten doen om op McTominays niveau te komen

22 maart 2024 om 21:19

Totale onzin dat Wieffer niet kan voetballen

22 maart 2024 om 21:21

Geef het op. Dat gebash op Wieffer is inderdaad jaloezie en clubvoorkeur

22 maart 2024 om 21:24

Is allemaal gewoon Ajax en Psv publiek...gewoon negeren

22 maart 2024 om 21:27

Niet om het een of ander, maar hij speelt gewoon een slechte wedstrijd. Net zoals 7 andere

22 maart 2024 om 21:33

Je kan echt niet ontkennen dat Wieffer geen verfijnde voetballer is. Een prachtige steekpass is niet zijn specialiteit. Ik hou zelf meer van of een type Nigel de jong/Casemiro die gewoon hard speelt op de 6 of meer een verfijnde speler zoals Lasse schone bij Ajax, Joshua Kimmich van München, Bruno van Newcastle etc. Wieffer is niet mijn type speler en ben niet echt gecharmeerd van hem. Dat mag toch? Voor mij iig niks met Feyenoord te maken.

22 maart 2024 om 21:35

Orlando Engelaar was ook niet geweldig maar deed zijn taken en dat heeft goed uitgepakt voor NL.

22 maart 2024 om 21:36

We zijn toch oranje publiek? Je bent toch voor je land ? En niet voor een speler van je club. Ik ben trouwens voor nec en het eerste kwartier was Wiefer gewoon niet goed

22 maart 2024 om 21:39

Engelaar in Oranje was gewoon drama.

22 maart 2024 om 22:00

@goaltjehoor: werkte het maar zo. Al speelde Wieffer het eerste kwartier wel goed: het zijn altijd dezelfde soort mensen die Wieffer afzeiken,terwijl hij het echt niet minder doet dan de rest. Ik ontdekte oprecht pas na 40 minuten dat Xavi meespeelt. Gakpo bakt er ook niks van,net als Wijnaldum,Depay,Frimpong

22 maart 2024 om 21:25

McTominay is 3 klasse beter

22 maart 2024 om 21:17

Slechte wedstrijd. Wijnaldum anoniem.

22 maart 2024 om 21:17

Die Wijnaldum kan echt niet meer. Ook Xavi heeft bij Oranje ook nog helemaal niks laten zien.

22 maart 2024 om 21:17

Wat een drama die Wijnaldum. Lijkt wel of je met een man minder op het middenveld speelt.

22 maart 2024 om 21:17

Wijnaldum kan niet meer he

22 maart 2024 om 21:18

Ik dacht altijd dat Wijnaldum redelijk snel was.

22 maart 2024 om 21:19

Is hij al jaren niet meer. Lijkt wel een oude vent.

22 maart 2024 om 21:18

Ga eens gewoon voetbal kijken zeg zogenaamde experts. Vermoeiend.

22 maart 2024 om 21:20

Helemaal mee eens.

22 maart 2024 om 21:18

Totaal geen creativiteit, maar wat verwacht je met Koeman

22 maart 2024 om 21:19

Wiefer die ik een goede speler vind ziet er ook niet goed uit

22 maart 2024 om 21:19

Haha is toch geen geel dit???

22 maart 2024 om 21:19

Deze commentator is irritant geeft steeds de verkeerde man de schuld bij balverlies, eerst wieffer terwijl het slechte bal van frimpong is, daarna frimpong terwijl het een slechte bal van depay is, daarna xavi terwijl wijnaldum hem een kutbal geeft. Mag het zijn eerste wedstrijd zijn voor nl. Wat irritant zeg.

22 maart 2024 om 21:20

Gele kaart uit onkunde, Memphis speelt weer alsof die al 2 jaar geen voetbal aan z'n voet heeft gehad.

22 maart 2024 om 21:20

Moet Memphis nog leren dribbelen ofzo? Echt bizar hoe zwak hij aan de bal is. Kan de bal niet eens dichtbij hem houden…

22 maart 2024 om 21:20

Wat een belachelijke wedstrijd. Iemand die mij kan vertellen wat het tactisch plan is?

22 maart 2024 om 21:23

Ja frimpong gaat mee naar voren

22 maart 2024 om 21:20

Commentator heeft het niet zo met Wieffer volgens mij hahahaha

22 maart 2024 om 21:21

Die commentator heeft een hekel aan Wieffer, zelfs goede acties weet hij om te draaien. Dit was nooit een overtreding geweest natuurlijk

22 maart 2024 om 21:22

Mwah Wieffer speelt gewoon niet goed, dat lijkt me duidelijk

22 maart 2024 om 21:22

Nee net als nog zeven, maar ook goede acties worden omgedraaid, dat slaat nergens op natuurlijk

22 maart 2024 om 21:23

Half uur onderweg in een nieuw systeem en Ake, Rijnders, Wijnaldum, Frimpong Memphis, Xavi en Gakpo laten ook nog niks zien. Waarom dan een speler eruit pikken?

22 maart 2024 om 21:21

Wat een waardeloos verdedigend systeem. Helemaal klaar met die 5 verdedigers. Ga lekker 4-3-3 spelen in plaats van dit omschakel/ counter voetbal. Zo niet Nederlands.
En zet Veerman erin ipv Wijnaldum. Dan komt Wieffer ook beter in zijn spel hopelijk.

22 maart 2024 om 21:21

Hahaha 1000% penalty wat een idiote scheidsrechter

22 maart 2024 om 21:22

Kijk nog eens

22 maart 2024 om 21:22

Moet je een bril kopen?

22 maart 2024 om 21:22

Doe normaal 😂 gakpo doet daar aan schoon springen

22 maart 2024 om 21:21

Gakpo… rare schwalbe

22 maart 2024 om 21:22

Gakpo met een walgelijke schwalbe zeg. Mag daar wel geel voor geven…

22 maart 2024 om 21:22

Jongejonge een kans verneuken door je zo te laten vallen.. wat kansloos Gakpo mijn god

22 maart 2024 om 21:22

Hele slechte swalbe

22 maart 2024 om 21:22

Schwalbe in een vriendschappelijke wedstrijd, schaam je diep man Gakpo wow.

22 maart 2024 om 21:22

Oscar goor Gakpo hier

22 maart 2024 om 21:22

Beschamend beschamend beschamend Cody, ongekend.

22 maart 2024 om 21:22

... WTF Gakpo

22 maart 2024 om 21:22

Gakpo snapt niet zogoed wat een var doet kennelijk.

22 maart 2024 om 21:22

Wat slap zeg van Gakpo. Loop gewoon door.

22 maart 2024 om 21:22

hahaha wat onsportief een schwalbe maken bij een vriendschappelijke pot.. nu moet je hem gewoon wisselen

22 maart 2024 om 21:22

Geel geven die cody, haha wat zet je jezelf voor schut zeg

22 maart 2024 om 21:22

Bah, Gakpo. Jammer dat hij geen geel krijgt.

22 maart 2024 om 21:23

De aanval bakt er vrij weinig van

22 maart 2024 om 21:23

Gakpo man

22 maart 2024 om 21:23

Ik vind dit zonde. Je speelt een vriendschapelijk potje, ga voor die bal ipv een schwalbe maken

22 maart 2024 om 21:23

Dit systeem is echt bagger. Rechterkant is non-existent omdat Frimpong heel raar voorin geposteerd staat.

22 maart 2024 om 21:25

Interessantdoenerij van Koeman. De helft weet niet waar ze moeten lopen.

22 maart 2024 om 21:24

Slecht van Wieffer en van Dijk.

22 maart 2024 om 21:25

De Schotten voetballen gewoon beter. Middenveld wordt overlopen

22 maart 2024 om 21:25

Tactiek van Koeman zou 'zeer aanvallend' moeten zijn vandaag. Zie ik niks van terug. Verdediging, middenveld en aanval zijn allemaal zwaar ondermaats.

22 maart 2024 om 21:26

Veel te weinig voetbal van achteruit en middenveld houdt de bal niet vast.

22 maart 2024 om 21:26

Wiefer en Wijnaldum er zo snel mogelijk eruit halen en oproepen als het echt niet anders kan

22 maart 2024 om 21:26

En wat heeftnXavi al goed gedaan? Ook maar niet meer oproepen?

22 maart 2024 om 21:28

Gescoord

22 maart 2024 om 21:29

Laat lekker gaan, hoeveel van hun clubje staan er in?

22 maart 2024 om 21:31

Reinders een prima goal. Maar idd Gakpo en Depay en Frimpong ook nooit meer oproepen dan. Eigenlijk iedereen behalve Flekken en Reijnders op basis van deze 40 minuten

22 maart 2024 om 21:33

Xavi gescoord? Zit jij een andere wedstrijd te kijken?

22 maart 2024 om 21:26

Wat voor systeem spelen we eigenkijk en wie is de linker wingback

22 maart 2024 om 21:28

Volgens Koeman zijn er geen Wingbacks..en speelt hij met 3 achterin.
Xavi zou zogenaamd met Gini de twee tiens zijn. En Reijnders Wieffer als blok. En Gakpo Depay Frimpong voorop...

22 maart 2024 om 21:26

Laten we ook allemaal niet overdreven zeiken: het is een oefenwedstrijd met een systeem wat Nederland nog niet gespeeld heeft en met spelers die zelden samen hebben gespeeld. Oefenwedstrijden zijn niet om aan te gluren en is puur om wat dingen uit te proberen

22 maart 2024 om 21:27

Wie moet de defensie eigenlijk coachen? Volgens mij Van Dijk, maar ik zie helemaal geen onderlinge communicatie achterin.=

En Frimpong ziet er echt slecht uit - hij jogt meer bij het verdedigen dan dat hij rent om zijn man te achterhalen. Met Geertruida die ook niet lekker bezig is wordt de rechterkant flink uit elkaar getrokken.

Aanval van Oranje is ook zwak met Simons en Depay op de posities waar ze staan.

Dit systeem lijkt vooralsnog geen succes.

22 maart 2024 om 21:27

Even zonder gekheid, waar kijk ik eigenlijk naar? Zit geen voetbal in dit oranje. Lijkt nergens op. Geen tempo. Geen combinatie komt aan.

22 maart 2024 om 21:27

Xavi verandert in Oranje ineens in een amateur. Depay zie ik bij Atletico ballen doodleggen en soepel wegdraaien, bij Nederland heeft hij zijn schoendozen blijkbaar nog aan.. manmanman wat vermoeiend om naar te kijken weer dit oranje.

22 maart 2024 om 21:27

Niemand die echt uitblinkt tot dusver..
Ik zie veel gebash op Wijnaldum maar je kan het makkelijk verwisselen met 8 andere namen hoor.

22 maart 2024 om 21:32

Wijnaldum verstopt zicht zoals gewoonlijk, en komt dan een paar keer per wedstrijd opeens naar voren waardoor het in de samenvattingen lijkt alsof hij beter bezig is dan dat hij was.

Hij zou ruimte moeten creeëren voor anderen of zich meer moeten aanbieden, maar hij doet geen van beiden.

22 maart 2024 om 21:27

Wat ben ik blij dat Wijnaldum zoals verwacht echt drie keer ruk is

22 maart 2024 om 21:37

Zijn een paar die veel slechter spelen. Je kan echt niet zeggen dat het aan Gini ligt.

22 maart 2024 om 21:27

Xavi Simons er maar uit in de rust. Met hem speel je echt met een man minder.

22 maart 2024 om 21:28

Wat een goal man man man

22 maart 2024 om 21:28

Reijnders wat een goal!!

22 maart 2024 om 21:28

Reijnders wat een goal zeg!

22 maart 2024 om 21:29

Heerlijke goal Reijnders

22 maart 2024 om 21:29

Dan maar zo, heerlijk Reijnders!

22 maart 2024 om 21:29

Reijnders beste man op dat erbarmelijke middemveld. Wat een goal

22 maart 2024 om 21:29

Wow wow wow, daar moet je het maar van hebben dan

22 maart 2024 om 21:30

Steek er een op zou ik zeggen

22 maart 2024 om 21:29

Beste man op het veld

22 maart 2024 om 21:29

Mooi doelpunt van Reijnders, ook een typisch Reijnders doelpunt - van afstand.

22 maart 2024 om 21:29

Pff wat een heerlijke

22 maart 2024 om 21:29

Zit er goed in! Maar wat een draak van een wedstrijd zeg

22 maart 2024 om 21:29

Haha BOEM. Heerlijke goal zeg

22 maart 2024 om 21:29

Goeie goal Reijnders zeg!

Als Koeman nu maar niet denkt dat we een goede helft hebben neergezet.. eigenlijk nog steeds 0x gevaarlijk geweest. Één afstandschot en thats it.

22 maart 2024 om 21:30

Geef het nou eens tijd

22 maart 2024 om 21:32

Er is geen tijd FR10.. het EK staat voor de deur en Oranje heeft al meerdere wedstrijden dit systeem gespeeld in de kwalificaties. Wanneer zou ik precies progressie moeten zien?

22 maart 2024 om 21:29

Lekker Reijnders!

22 maart 2024 om 21:30

Lekker hoor Reijnders. Eerst geweldig weggedraaid en daarna een heerlijke knal

22 maart 2024 om 21:30

Wat eeen goal zeg

22 maart 2024 om 21:30

Echt een heerlijke middenvelder zeg

22 maart 2024 om 21:30

Reijnders is misschien de enige die een beetje niveau haalt. De rest speelt echt waardeloos.

22 maart 2024 om 21:31

Ake ook een voldoende.

22 maart 2024 om 21:34

Vind hem te onopvallend spelen. Was eigenlijk vergeten dat hij speelde.

22 maart 2024 om 21:31

Buiten zijn goal levert hij ook genoeg ballen in hoor. Maar kwaliteit heeft hij zeker.

22 maart 2024 om 21:32

Daarom zeg ik ook beetje niveau.

22 maart 2024 om 21:31

Reijnders heeft tot zijn goal vrijwel alles ingeleverd

22 maart 2024 om 21:33

Wat een bullshit wijnaldum laat het afweten dus doet hij alles alleen het is letterlijk reijnders vs t hele middenveld van schotland

22 maart 2024 om 21:33

Niet zo veel als wieffer en wijnaldum.

22 maart 2024 om 21:34

Zoals iedereen dus? Nog steeds de beste speler maar ja dat zegt niet zo heel veel als dit het niveau is…

22 maart 2024 om 21:48

Maar dus haalt hij ook zijn niveau niet

22 maart 2024 om 21:31

ik vind wel mooi geweest, ga 2de helft niet meer mijn tijd verspillen... fijn weekend mensen!

22 maart 2024 om 21:31

Jammer dat Frenkie steeds geblesseerd is. Want we hebben Reijnders en Frenkie samen niet gezien

22 maart 2024 om 21:33

Frenkie zou wel nuttig zijn in dit soort wedstrijden ja.

22 maart 2024 om 21:40

Reijnders kan ook blij zijn bij die goal dat ie die bal van Gakpo strak ingespeeld krijgt, anders schiet hij hem nooit zo binnen.

22 maart 2024 om 21:46

Gakpo heeft dan ook alle tijd en ruimte om die bal goed strak in te spelen. Als dat niet was gelukt had hij beter bij Kozakken Boys kunnen gaan spelen. Op dit niveau mag je echt wel verwachten dat zo'n balletje over nog geen 10 meter goed wordt ingespeeld, je legt de lat wel heel laag...

22 maart 2024 om 21:33

Schandalig eigenlijk dat deze afstandsschot het enige is wat je aanvallend hebt gedaan.

22 maart 2024 om 21:34

De voorste 4 hebben nog helemaal niks bijgedragen aan de wedstrijd.

22 maart 2024 om 21:34

Op Reijnders na heeft nog niemand iets bijgedragen

22 maart 2024 om 21:38

Ik heb van Dijk een paar ballen zien wegkoppen, Flekken maakte een goede redding. Verder iedereen collectief slecht. Al vind ik Frimpong niet dramatisch, maar je ziet duidelijk dat hij moet wennen aan de instructies van Koeman. Als Koeman al intructies mee gegeven heeft..

22 maart 2024 om 21:42

Wel man Frimpong is verdedigend gewoon kwetsbaarder dan Dumfries, die als ie aanvallend niet levert gewoon slechts een pion is. Denzel legt ook veel meer energie in de wedstrijd en is meer een strijder die net dat duel wint.

22 maart 2024 om 21:49

Frimpong speelt als een jeugdspeler. Verdedigend kwetsbaar en aanvallend onmachtig. Geef mij Dumfries maar speelt als een echte kerel en veel slimmer

22 maart 2024 om 21:35

Niemand die naar de penalty stip beweegt… had een simpele intikker kunnen zijn

22 maart 2024 om 21:35

'balvaste spel op het middenveld'. Eh, hij overdrijft. Reijnders verliest niet zo vaak de bal als sommigen hier claimen, maar balvast? Allerminst....

Hij probeert wel bij het spel betrokken te zijn, in tegenstelling tot Wijnaldum en iets verderop Depay.

22 maart 2024 om 21:35

Terug naar de tekentafel

22 maart 2024 om 21:36

1 schot op goal en gedomineerd worden door Schotten… dit kan niet Koeman

22 maart 2024 om 21:37

Zou echt niet weten waarom Memphis en Wijnaldum zijn opgeroepen, lijkt niet eens op voetbal wat die 2 doen.

22 maart 2024 om 21:37

Zou iemand die ook de Ziggo GO app gebruikt mij kunnen helpen? Om een of andere reden krijg ik foutmelding: ''niet beschikbaar, deze video kan niet worden afgespeeld 1002'', als ik klik op de zender NPO3 om Nederland vs Schotland te bekijken.

Alvast bedankt voor de oplossing!

22 maart 2024 om 21:39

Opzeggen

22 maart 2024 om 21:39

Zelfs Ziggo is klaar met deze wedstrijd.

22 maart 2024 om 21:41

Npo app downloaden

22 maart 2024 om 21:38

Die laatste aanval van Memphis is wel weer tekenend. Hij komt van de linkerkant binnen trekken, waarbij er twee iets teruggetrokken in de 16 staan. In plaats van terugleggen op een van die twee gaat hij zelf weer priegelend richting de goal. Ja tuurlijk, hij scoort in verhouding veel bij Oranje... maar het kan allemaal nog zo veel effectiever.

Oh en de proef van Wijnaldum is wel afgerond lijkt me, die hoeft geen minuut meer in Oranje te maken.

22 maart 2024 om 21:38

Een aanvallende opstelling met een hele slechte teamgeest: Simons speelt weer voor zichzelf, Frimpong voegt niets toe ik mis de energie en verdedigende intercepties van Dumfries en Wieffer loopt ook te kloten.

22 maart 2024 om 21:40

100% teamgeest mist. Dat is ook de opstelling, niemand weet wat er moet gebeuren, met name voorin. Maar als ze voorin goed lopen, komt de pass niet. En Wijnaldum en Depay lopen elkaar te vaak in de weg. Nee, ik zie nog niet zo goed wat het plan precies was, tactisch.

22 maart 2024 om 21:38

Xavi, Wijndaldum, Depay voegen nog weinig toe. Een van die drie moet er toch af. Liefst Wijnaldum.

22 maart 2024 om 21:41

Gakpo is ook slecht, met als dieptepunt die Schwalbe.. mijn hemel..

22 maart 2024 om 21:42

Haha ja dat was wel heel erg he. Die had wel geel verdiend. Maar Gakpo en Depay zijn van die voetballers die dan opeens wel een goal kunnen maken. Er klopt nog weinig van.

22 maart 2024 om 21:40

Memphis, Simons, en Gakpo wel echt dramatisch zeg. Kunnen amper de bal vasthouden. Ook Wijnaldum die niks toevoegt. Maar ja waren we daar al verbaasd over.

22 maart 2024 om 21:40

Veerman erin voor Wieffer en Malen voor Xavi. Wijnaldum op de bus zetten en Koopmeiners eens proberen

22 maart 2024 om 21:41

Veerman voor Wijnaldum en verder lekker laten staan? Wel eens dat Xavi weer matig is, zoals vaker in oranje.

22 maart 2024 om 21:55

Meen je dat nou? Wieffer heeft werkelijk nog geen een goeie bal geraakt. Ook Wijnaldum voegt niets toe.

22 maart 2024 om 21:40

Wat een azijn zeikerds hier. Het gaat niet lekker , dat klopt. Maar geef het even tijd. Dat gebash op Wijnaldum slaat werkelijk nergens op. Er zijn 6 spelers die slechter spelen dan hem.
Geertruida heeft geen voortzetting. Dat is een sleutelpositie. Xavi Simons, speelt erg slecht. Wiefer speelt heel ongelukkig. Frimpong dwaalt.
Ik denk dat je in deze wedstrijd meer hebt aan de Ligt voor Geertruida, Veerman voor Wiefer, Dumfries voor Frimpong.
Maar wie weet wat de tweede helft brengt.

22 maart 2024 om 21:43

Zeiken op Gini is natuurlijk makkelijk. Eens dat Geertruida en Wieffer eruit moeten. Net als Xavi. Frimpong wil ik nog wel zien. Hij moet nog even wennen.

22 maart 2024 om 21:43

"Wat een azijnzeikers hier" - zeikt vervolgens zelf 6 van de 11 spelers af

22 maart 2024 om 21:47

Ik zeik geen spelers af. Leg alleen uit waar het , in mijn ogen , aan scheelt. Voor mij hoeft er niet gewisseld te worden. Ik geloof erin dat het de 2e helft , met dezelfde spelers , sowieso beter wordt. Alleen denk ik dat het nog beter kan.

22 maart 2024 om 21:43

Aan wie moet geertuida de bal spelen? Wieffer verstopt zich een beetje en Frimpong staat veelste hoog. Tis logisch dat hij alleen breed en terug kan. Of ja hij moet lang, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling

22 maart 2024 om 21:46

Als je goed kijkt, dan kan je zien, dat vaak als Geertruida de bal krijgt, dat er voorin een loopactie wordt gemaakt. Maar Geertruida durft niet te passen.

22 maart 2024 om 21:47

Dat heeft Koeman uitgelegd, hij hoort hoog te staan. Ake komt verder naar binnen. Spelen met 3 centrale.

22 maart 2024 om 21:46

Wijnaldum is gewoon met afstand de slechtste op het veld. Heeft het niveau gewoon niet meer.

22 maart 2024 om 21:47

Dit heeft allemaal te maken met het niet goed staan door koeman hij geeft denopdracht mee dat frimpong veel te diep staat en xavi eigelijk alle ruimte samen met wijnaldum dicht loopt op het middenveld. Ze maken het heel klein ipv heel groot. Wieffer en reijnders moeten de ruimte krijgen. Dan z8jn ze op hun sterkst frimpong moet er komen net als dumfries. Speel 433, xavi gewoon breed uit laten trekken. Je ziet dat als wieffer en reijenders een beetje ruimte hebben. Ze makkelijker er door heen dribbelen. Want met goed positie spel gaat het niet lukken. Omdat er te weinig echt beweging is voorin en ze diepte beweging maken op een moment dat die pass niet gegeven kan worden en wanneer dat wel kan lopen ze niet.

22 maart 2024 om 21:41

Gakpo kan mij ook niet bekoren, wat een saaie speler is dat toch, en dan nog zo'n rare schwalbe erbij. Hadden we nog maar echte vleugelflitsers...

22 maart 2024 om 21:43

Ik heb altijd het idee dat Gakpo met name heel goed is als hij voorzetten kan geven op een kopsterke spits.

22 maart 2024 om 21:48

Zeker, en hij heeft een goede trap natuurlijk, vaak genoeg gezien bij PSV. Maar het oogt altijd zo tam en passieloos bij hem...

22 maart 2024 om 21:44

Die bestaan echt niet meer in Nederland hé? Er komt nooit een goeie buitenspeler met een dribbel door uit de jeugd.

Het zijn allemaal verkapte middenvelders, of fysiek sterke spelers. Zoals Gakpo, Memphis en Bergwijn. Xavi is de enige dribbelaar, maar die is in Spanje opgeleid.. (Malen en Summerville zijn ook nog wel snelle spelers met een actie trouwens)

22 maart 2024 om 21:47

Inderdaad, het is wel een trend. Als je kijkt naar de Eredivisie zijn er ook echt niet veel meer. Heel jammer.

22 maart 2024 om 22:01

Noa, maar die is helaas te vaak geblesseerd.

22 maart 2024 om 21:47

Wel weer een assist voor Cody die langzaam beter begon te spelen.

22 maart 2024 om 21:47

Gakpo is overrated. Irriteer me elke wedstrijd aan hem. Heeft het niveau niet.

22 maart 2024 om 21:42

Wat een slechte wedstrijd van Oranje kant. Er zijn er maar een paar die het oké doen (Reijnders, Aké en Flecken), de rest is diep en diep triest. Vooral die Ajax-spelers, nooit meer oproepen aub.
Oh, en graag een andere coach, deze krijg dit team niet aan de praat

22 maart 2024 om 21:45

Wat hebben Geertruida en Van Dijk verkeerd gedaan? Ake leverde veel meer in

22 maart 2024 om 21:50

Die durft wel door te dekken en wint zijn duels, in vergelijking met vdijk die zoals altijd achteruit loopt

22 maart 2024 om 21:45

Dat is wel wat dit team mist ja. Ajax spelers.

22 maart 2024 om 21:46

Er speelt geen eens een Ajax speler

22 maart 2024 om 21:46

Gast? Ajax spelers? Er zit er niet 1 in de selectie.

22 maart 2024 om 21:43

Vanaf minuut 1 gezeik, ik heb het idee dat mensen gewoon hopen dat het mis gaat, want Koeman mag niet succesvol zijn.
En dan bepaalde spelers eruit pikken terwijl er 7 spelers matig spelen.
Laat het nu gewoon even staan, juist vastigheid creëeren. Slordigheid heeft ook te maken met minder automatismen

22 maart 2024 om 21:46

Als je ze nu laat staan en het werkt niet heb je geen wedstrijden meer over.

22 maart 2024 om 21:46

Inderdaad, het nederlands elftal lijkt tegenwoordig een uitlaatklep van supporters om op spelers van andere clubs te zeiken.

22 maart 2024 om 21:46

Passing over 5 meter bij Wieffer/simons en slechte aannames bij Memphis/wijnaldum/gakpo heeft niet zoveel met automatismen te maken.

22 maart 2024 om 21:47

Hij wisselt zelf continu in opstelling en formatie en het lijkt nog steeds nergens naar. Het EK is al bijna hè

22 maart 2024 om 21:50

Misschien komt dat ook omdat sinds Koeman terug is hem het niet lukt om spelers die het hele seizoen fantastisch spelen bij hun club fatsoenlijk te laten spelen in het Nederlands elftal. Hij lijkt gewoon niet goed bij de groep beschikbare spelers te passen en is gewoon geen topcoach

22 maart 2024 om 21:51

Gezeik? Dit Nederlands.elftal zit geen enkele progressie in. Nederland is totaal niet meer in staat een land van een beetje niveau hun wil op te leggen. Schotland is gewoon meer comfortabel aan de bal, en die hebben nog niet eens echt kwaliteit. En automatismen en slordigheden zijn echt 2 verschillende dingen.

22 maart 2024 om 21:51

Juist niet laten staan. Middenveld loopt van geen kant. En die Frimpong snel wisselen voor Dumfries.

22 maart 2024 om 21:51

Het Ek is al bijna hé? Bovendien speelde Nederland al in de kwalificaties ook deze formatie. Je zou dus iets van patronen moeten zien, maar daar zie je niks van terug.

We kunnen moeilijk positief zijn na zo’n eerste helft toch?

22 maart 2024 om 21:43

We kunnen ook gewoon vaststellen dat Schotland goed voor de dag komt. Dat was ook het geval tijdens de kwalificatiewedstrijden.

22 maart 2024 om 21:45

Zeker, zijn gewoon beter.

22 maart 2024 om 21:45

Mooie goal van reijnders! Die keeper kwam trouwens niet echt van de grond, wat een halve duik was dat

22 maart 2024 om 21:45

Ik zou 352 spelen! Frimpong links! Drumfries erin en rechts. Timber erin voor Wijnaldum. Gakpo/Xavi eruit voor Malen.

22 maart 2024 om 21:47

De Ligt voor Geertruida, Veerman voor Wieffer, Schouten voor Wijnaldum en Reinders op 10

22 maart 2024 om 21:49

Geertruida heeft helemaal niks verkeerd gedaan.....

22 maart 2024 om 21:51

Indd dat is een onnodige wissel.

22 maart 2024 om 21:51

Ik vind de Ligt gewoon beter

22 maart 2024 om 22:00

Geertuida is gewoon een hele matige voetballer in de opbouw

22 maart 2024 om 21:49

Mooi doelpunt, maar die Schotse keeper is (letterlijk) geen hoogvlieger. Achterin zijn de Schotten kwetsbaar. Daarvoor heersend over Oranje. Alleen nog niet gescoord.

22 maart 2024 om 21:49

Het is niet echt best, Schotland tikt het regelmatig het middenveld weg. Dit is het nog niet, ik vermoed dat het niet alleen een kwestie van wennen is. Er zullen aanpassingen nodig zijn.

Wel een klasse goal trouwens, een van de weinige hoogstandjes deze wedstrijd.

22 maart 2024 om 21:50

Niet verrassend dat Wijnaldum weer de minste balcontacten heeft. Mag hopen dat het klaar is na deze interlandperiode.

22 maart 2024 om 21:51

De passing van Veerman kan zeker interessant zijn.
Zou Veerman voor Wijnaldum wisselen en dan Reijnders naar 10 zetten.
Zorgt ook voor meer balans op het middenveld

22 maart 2024 om 22:04

Reijnders naar 10? Die heeft daar werkelijk nog nooit gespeeld, lijkt me een slecht plan. Als Frenkie fit is Reijnders ernaast en anders Veerman naast Reijnders. Xavi is de enige 10 die op clubniveau naar behoren speelt in de selectie en desnoods Berghuis op die positie. Koopmeiners doet het trouwens ook altijd goed bij Atalanta op 10, maar doet het dan weer heel slecht in Oranje, maar die zou ik dan nog eerder op 10 zetten dan Reijnders.

22 maart 2024 om 21:54

Gakpo lijkt wel moe, steeds dat halfslachtige drukzetten

22 maart 2024 om 21:59

Doet die mee dan? Ohja die schwalbe..

22 maart 2024 om 21:55

Onverdiend op voorsprong. Lijkt wederom nergens op in de tweede helft

22 maart 2024 om 21:55

Wieffer eruit!!

22 maart 2024 om 21:56

Iemand enig idee wat de topsnelheid van Frimpong is? Die kerel gaat als een vuurpijl door mijn beeld.

22 maart 2024 om 21:56

Is ook gewoon een penalty?

22 maart 2024 om 21:56

Pff bijna 2-0…

22 maart 2024 om 21:56

Goed werk van Wieffer, de commentator zei het echt!!! Wat zal dat pijn doen, arme stumperd

22 maart 2024 om 21:58

Jullie zijn gewoon allemaal veel te gevoelig over commentatoren. Je mag best een keer kritiek geven op een speler hoor.

22 maart 2024 om 21:58

Wieffer is gewoon pure armoede, niet zo janken. En als hij een keer iets goed doet dan krijgt hij complimenten, wat wil je nog meer

22 maart 2024 om 21:58

Als hij een keer wat goed doet mag dat benoemd worden. Net zoals het benoemd mag worden als hij matig speelt.

22 maart 2024 om 22:02

Wat een gehuil zeg

22 maart 2024 om 21:57

Pfoh komen we goed weg zeg. Flekken tot nu toe erg solide

22 maart 2024 om 21:57

Frimpong is continu zijn man kwijt bij voorzetten

22 maart 2024 om 21:59

Omdat het frimpong zijn man niet is? Volgens koeman dan he want het is geen rechtsback

22 maart 2024 om 22:01

Nee hij staat rechtsbuiten. Wat hij in z'n eigen zestien doet is me een raadsel.

22 maart 2024 om 22:05

Meeverdedigen? Vrij cruciaal in het voetbal, ook als rechtsbuiten.

22 maart 2024 om 22:07

Zijn man is Robertson niet die nr 11, Geertruida moet eens leren doorschuiven

22 maart 2024 om 21:57

Veerman en Malen erin voor Wijnaldum en Gakpo hopelijk.

22 maart 2024 om 21:58

Van dijk en doordekken gaat niet echt samen

22 maart 2024 om 21:58

Wieffer, doe eens normaal.

22 maart 2024 om 22:00

Wat is die Xavi toch een verschrikking om te zien. Bij elke bal die hij krijgt uit stilstand een actie gaan proberen te maken. Alle tempo er weer uit...

22 maart 2024 om 22:00

Reijnders heel makkelijk de bal kwijt. Maar ja Flekken ook wel stom om hem daar aan te spelen.

22 maart 2024 om 22:01

Dit deed die Flekken toch ook tegen Ierland toen? Hoe haalt die man in zijn hoofd om gewoon weer precies hetzelfde te doen?

22 maart 2024 om 22:02

Jep hij zoekt veel te vaak de voetballende oplossing zelf als er twee man om Reijnders heen staan. Kan echt niet hoor want zo’n fout kan je niet permitteren tijdens het EK.

22 maart 2024 om 22:01

Verdomme Flekken je ziet toch dat het niet kan man. Trap de bal gewoon lang als het te druk is.

22 maart 2024 om 22:01

Wieffer speelt een uiterst ongelukkige wedstrijd, laten we het daar op houden.

Je mist de Jong zo enorm op het middenveld. Het is zo stroperig, geen tempo of versnelling. Nu heeft de Jong soms ook de neiging om onnodig te vertragen, maar hij kan als geen ander in Oranje het spel versnellen. Dat ontbreekt nu.

22 maart 2024 om 22:01

Goeie poging van Gakpo

22 maart 2024 om 22:01

Hoe kan je als keeper nu zo iemand aanspelen, je ziet dat hij iemand in zijn rug staat

22 maart 2024 om 22:02

Aanval opgezet doordat Wieffer de opbouw mee verzorgde. Mooi gevoetbald

22 maart 2024 om 22:02

Aldus de persoonlijke fanclub van Wieffie 🤣

22 maart 2024 om 22:04

Haha nee deed ik even expres, omdat iedere bal negatief overdreven benadrukt wordt. Was prima gevoetbald toch?

22 maart 2024 om 22:05

Zeker wel!

22 maart 2024 om 22:08

Nog net voor de wissel nog een aanval opgezet en bijna een assist! Wel voor Schotland, maar boeie

22 maart 2024 om 22:02

Wat een vieze actie van xavi

22 maart 2024 om 22:03

Had nu Brobbey willen zien. Geblesseerd?

22 maart 2024 om 22:04

Helaas wel

22 maart 2024 om 22:05

Geblesseerd.

22 maart 2024 om 22:03

12e (?) interland waarin Simons teleurstelt, jammer hoor.

22 maart 2024 om 22:03

Flekken als keeper opbouwend is veel te riskant op het EK. Heeft te vaak dat hij die bal niet weg wil trappen maar kort neemt. Zelfs als er twee man om een Oranje speler heen staan. Je kan niet zo riskant op een eindtoernooi spelen waar elk foutje teveel kan zijn.

22 maart 2024 om 22:04

Haal ook Gakpo eruit man. Heb je niks aan. Zet Malen erin!!!

22 maart 2024 om 22:04

Wijnalum heeft echt nog niets bijgedragen deze wedstrijd

22 maart 2024 om 22:04

Benieuwd wie de rcv gaat worden straks, vind de Vrij altijd solide maar Geertruida doet het ook prima

22 maart 2024 om 22:05

Zit weinig beweging in, iedereen staat stil

22 maart 2024 om 22:07

@klapstoel88

jammer

22 maart 2024 om 22:05

kijk net pas hoe speelt Oranje?

22 maart 2024 om 22:06

Slecht Schotland is beter

22 maart 2024 om 22:07

@manolevje

de enige speler die ik ken van Schotland is Robertson.

22 maart 2024 om 22:10

Je kent Mctominay niet? En Tierney? Zijn gewoon Arsenal en United spelers hoor.

22 maart 2024 om 22:12

@pedri16

Mctominay wel ja en Tierney ook en zie ze nu pas op het veld. ik volg United en Arsenal zelden ik dacht dat Mctominay srs engels was.

22 maart 2024 om 22:07

Slecht. Veel slechte passes. Schotland doet niet onder.

22 maart 2024 om 22:08

@carmzzl

zo zie je maar hoe ontzettend Frenkie wordt gemist.

22 maart 2024 om 22:05

Bijna Simons!

22 maart 2024 om 22:05

Reijnders, Frenkie, Veerman zou ik graag willen zien. En als vierde rotatie speler koopmeiners. Dit zijn je beste vier middenvelders.
Wijnaldum en Wieffer drama.

22 maart 2024 om 22:06

Ik hoop toch dat veerman voor wijnaldum komt

22 maart 2024 om 22:06

Xavi kom maar effekes wisselen jongen

22 maart 2024 om 22:06

Genoeg gezien van Wijnaldum. Nu speeltijd voor mensen die daadwerkelijk meegaan naar het EK.

22 maart 2024 om 22:07

Xavi heeft echt nog niks goed gedaan deze wedstrijd

22 maart 2024 om 22:07

Ik hoop dat een speler van een andere club zo een slechte bal geeft, dan kan ik hem afzeiken.

22 maart 2024 om 22:09

Je moet juist blij zijn dat een speler van je eigen club niet speelt. Kan hij ook niet geblesseerd raken.

22 maart 2024 om 22:07

Prima, Veerman voor Wieffer. Goed gezien Koeman.

22 maart 2024 om 22:07

Wieffer man wat een ontzettend matige speler ben jij

22 maart 2024 om 22:08

Xavi vanaf nu standaard bank. Kan het niveau fysiek gewoon niet aan en haalt al het tempo eruit. Nog ff paar jaartjes groeien.

22 maart 2024 om 22:08

Wieffer pff dat kan echt niet op die plek op het veld..

22 maart 2024 om 22:08

Mogen we hier wat van zeggen of ontploft C dan weer

22 maart 2024 om 22:08

Doeii wieffer hopelijk nooit meer

22 maart 2024 om 22:08

Wieffer kan het niet aan helaas gegokt en verloren

22 maart 2024 om 22:08

Wieffer kom op zeg. Veel te makkelijk weer de bal kwijt. Geluk dat die gast hem op de lat schiet.

22 maart 2024 om 22:08

Pff zonde, dit mag niet gebeuren.
Was zich 25 minuten aan het herstellen.

22 maart 2024 om 22:09

Hahah. Zelfs dit probeer je goed te praten. Hij speelt gewoon matig. Leg je er bij neer

22 maart 2024 om 22:08

bijna 1-1 Schotland lat..

22 maart 2024 om 22:08

Wieffer fanclub melden aub😂

22 maart 2024 om 22:08

Als Feyenoorder vind ik het wel spijtig om te zien hoe erbarmelijk het spel is van Wieffer

22 maart 2024 om 22:09

Inderdaad, lijkt totaal zichzelf niet als hij een NL shirt aan heeft. Jammer want is bij Feyenoord een van de beste dit seizoen

22 maart 2024 om 22:08

Wieffer gewoon zijn hele kandidatuur compleet het putje in geknikkerd vanavond

22 maart 2024 om 22:08

Mooi. Wieffer eruit. Nooit meer een Oranje shirt geven.

22 maart 2024 om 22:08

Eindelijk Wieffer eraf. Met Veerman hopelijk meer balvastigheid.

22 maart 2024 om 22:08

Wieffer helaas geen beste pot

22 maart 2024 om 22:08

Ben een Wieffer liefhebber, maar die kan dit niveau (nog) niet aan.

22 maart 2024 om 22:09

Heeft het al op een hoger niveau laten zien. ZO bijzonder is Schotland niet toch? En Nederland speelt zelf ook niet echt geweldig

22 maart 2024 om 22:10

In de CL regelmatig bij de beste 3 Feyenoorders, dat was een hoger niveau dan wat ik vandaag hier zie op het veld hoor.

22 maart 2024 om 22:10

Eens hoor, Ake, Xavi, Gakpo komen ook nog te kort voor dit oranje, Frimpong ook.

22 maart 2024 om 22:48

Ake toch prima gespeeld tot nu toe? Iig geen 100% kansen weggegeven en prima bij z'n mannetje gebleven. Gakpo 2 assists opgeschreven en verder ook niet heel slecht. Xavi en Frimpong wel heel matig inderdaad.

22 maart 2024 om 22:12

Tamelijk overdreven. Heeft prima potten gespeeld tegen betere tegenstanders. Is gewoon nog te wisselvallig, dat wel.

22 maart 2024 om 22:08

Ben best fan van wieffer maar vandaag valt hij weg tegen. Wel kloten als je gewisseld wordt na zo'n blunder

22 maart 2024 om 22:09

Wat een drama die Wieffer. Die laatste bal was ook wel typerend voor z'n spel vanavond. Frimpong, vond ik ook niet echt overtuigen.

22 maart 2024 om 22:09

Wijnaldum lekker staan natuurlijk

22 maart 2024 om 22:09

Wieffer maar voorlopig op de bank laten zitten. Terecht gewisseld

22 maart 2024 om 22:09

Tja, je kan mij niet vertellen dat spelers als Wieffer, Frimpong en Xavi, die bij hun club zo goed spelen er nu niets meer van kunnen. Dan klopt er iets niet aan het systeem.

22 maart 2024 om 22:10

Wieffer is leuk tegen RKC

22 maart 2024 om 22:12

Wieffer was anders een van de beste op het veld tegen Roma, maar verder eens dat die vandaag niet best was

22 maart 2024 om 22:13

Daarom verlies je die wedstrijd, als Wieffer je beste man is

22 maart 2024 om 22:13

Of tegen Atletico

22 maart 2024 om 22:11

Een Koeman specialiteit

22 maart 2024 om 22:11

Dat vind ik ook. We best goede spelers maar misschien is onze bondscoach gewoon niet zon goede trainer

22 maart 2024 om 22:12

Of ze excelleren gewoon in hun rol bij hun club en in een wat andere tactiek zijn ze niet zo best. Wat een excuses allemaal, absurd. Dat gebeurt vaak genoeg in de voetballerij, zie een Koopmeiners

22 maart 2024 om 22:14

Ik ben een fan van Wieffer, maar zijn fouten zijn duidelijk individueel van aard en niet het gevolg van het systeem

22 maart 2024 om 22:10

Bij die Xavi is het net alsof hij aan 50+ voetbal doet. Zou hij weten dat niet alles uit stilstand hoeft?

22 maart 2024 om 22:10

Ik vind Wieffer in de eredivisie een geweldige middenvelder maar in oranje is het niet best vooralsnog. Net als een Xavi bijvoorbeeld.

22 maart 2024 om 22:11

Breng aub timber voor wijnaldum

22 maart 2024 om 22:11

Frenkie wordt wel gemist.

22 maart 2024 om 22:11

Pff nou gelukkig kan Schotland totaal geen kansen afmaken deze pot. Nederland moet goed worden wakker geschud want het ek staat om de hoek

22 maart 2024 om 22:11

Wieffer komt zwaar te kort voor Nederlands elftal. Op die positie kun je beter Veerman of Reijnders neerzetten, zelfs Blind is een betere keuze. Wieffer heeft 1 of 2 wedstrijden in oranje redelijk gespeelt maar de meest ver ondermaats. Ik wil het wel eens zien met Reijnders op 6 Veerman ernaast en koopmeiners op 10

22 maart 2024 om 22:11

Blind haha. En wat heeft veerman in oranje laten zien dan?

22 maart 2024 om 22:12

Hahaha Blind...kom op zeg

22 maart 2024 om 22:16

Blind is natuurlijk 100% beter dan Wieffer. Dat weet jij ook.

22 maart 2024 om 22:18

Hahaha op verdedigende middenveld positie? Kom toch op zeg

22 maart 2024 om 22:19

Ja droom lekker verder leidsehood

22 maart 2024 om 22:12

Dan word je tegen elke willekeurige goede tegenstander compleet weggecountert. Er moet minimaal één speler staan die defensief denkt.

22 maart 2024 om 22:11

Moet er niet een x Hup Holland, Hup in worden gezet ofzo

22 maart 2024 om 22:13

Een Mexican wave niet te vergeten!

22 maart 2024 om 22:13

Dat gebeurd alleen bij een riante voorsprong of als het goed gaat.

22 maart 2024 om 22:18

Onsoranje supporters lijken te worden geselecteerd op zo tam en lamlendig mogelijk te zijn. Andere landen geven nog relatief vaak goede steun aan hun team, maar Onsoranje is echt een ramp.

22 maart 2024 om 22:12

Veerman voor Wijnaldum was logischer geweest toch?

22 maart 2024 om 22:13

Hoe Mats Mansverk er uit is toch beter?

22 maart 2024 om 22:13

Ik ga er van uit dat je een grapje maakt, maar het is ook wel waar dat Wijnaldum weinig toevoegt. Maar hij maakt in ieder geval niet zo veel fouten als Wieffer..

22 maart 2024 om 22:14

Ja had ik ook op gehoopt.
Wijnaldum komt iedere keer een stap te laat en los van die laatste bal, onderschepte Wieffer behoorlijk wat ballen. Nu moet Veerman mee voor die balans zorgen, terwijl het juist mooi was geweest als Reijnders met zijn loopvermogen naar voren ging en Veerman de vrijheid kreeg om de passing te verzorgen

22 maart 2024 om 22:14

Ja alleen koeman wil depay en wijnaldum zien samen spelen. En ze laten allebei gewoon niks zien. Depay kan beter op 10 lopen dan doet hij tenminste meer dan wijnaldum

22 maart 2024 om 22:12

Het is echt een wonder dat Nederland de nul nog heeft. Dat is puur en alleen doordat de Schotten matige aanvallers hebben.

22 maart 2024 om 22:12

Die xavi kan er helemaal niks van

22 maart 2024 om 22:13

Echt helemaal niks. Hoe is het mogelijk dat ie zo slecht speelt?

22 maart 2024 om 22:17

Door onze bondscoach. 0 aanvallende vastigheden door continu gewissel.

22 maart 2024 om 22:13

Is dit serieus de Xavi Simons die de hemel wordt geprezen bij Leipzig. Was in Bernabeu geweldig. Maar dit is gewoon triest. Kan niet eens een simpele pass geven.

22 maart 2024 om 22:13

Een middenveld met Reijnders, Vreeman en De Jong. Dan raak je de bal gewoon niet meer kwijt

22 maart 2024 om 22:13

Simons in oranje begint ook een ding te worden, het wordt met de pot slechter zeg

22 maart 2024 om 22:15

Hij dribbelt heel erg druk, maar er komt helemaal niets uit.

22 maart 2024 om 22:13

Weet Koeman dat hij mag wisselen?

22 maart 2024 om 22:15

Xavi, Wijnaldum en Gakpo mogen er van mij ook af..

22 maart 2024 om 22:14

Simons wil te graag lijkt het soms wel. Het moet er toch een keer uitkomen hij kan zo goed voetballen en laat dat ook gewoon wekelijks zien.

22 maart 2024 om 22:15

Wat een matige wedstrijd zeg. Gini mag nog lekker spelen, terwijl je net zo goed Timber erin kan zetten. Desnoods Xavi naar 10 en malen erin.

22 maart 2024 om 22:16

Veerman heeft een goede trap naar schiet toch zelden een vrije trap binnen?

22 maart 2024 om 22:16

Die commentator bij die vrije trap... en nu staat Veerman in de ploeg. Grapjas. Alsof die hem mag nemen. Kijkt die man ooit voetbal? 🤣

22 maart 2024 om 22:17

Hahahaha dacht precies hetzelfde. Waar haalt hij in hemelsnaam vandaan dat dat een specialist is.

22 maart 2024 om 22:16

Zal de commentator een PSV supporter zijn? Lijkt me toch niet dat zo'n vrije trap gelijk naar veerman gaat. Daar heeft hij de status niet voor lijkt me.

22 maart 2024 om 22:16

Wanneer nemen we eens afscheid van Memphis?

22 maart 2024 om 22:18

Zodra hij zijn doelpuntjes tegen landen als Litouwen en Liechtenstein heeft meegepikt.

22 maart 2024 om 22:16

jammer niet erin Memphis.

22 maart 2024 om 22:16

Had die vrije trap lekker aan Veerman gegeven

22 maart 2024 om 22:16

Tuurlijk neemt hij de vrije trap

22 maart 2024 om 22:17

Waarschijnlijk omdat hij de beste vrije trap heeft

22 maart 2024 om 22:23

Dat vraag ik me oprecht af of dit zo is.

22 maart 2024 om 22:16

De commentator noemt Veerman een vrijetrappen specialist? Hij geeft ze goed voor maar is geen specialist voor directe vrije trappen of ben ik nou gek?

22 maart 2024 om 22:17

Nee je bent niet gek. Die commentator is waarschijnlijk de broer van Joey.

22 maart 2024 om 22:17

We hebben nog 4 wissel mogelijkheden en zat kandidaten op het veld lopen die wel een wissel kunnen gebruiken.

22 maart 2024 om 22:17

Ik ben benieuwd naar Timber, ik denk dat hij de rol van Wijnaldum goed kan invullen

22 maart 2024 om 22:17

Had ook een gele kaart daar mogen zijn voor Schotland, voor wel erg overdreven vasthouden.

Depay moet echt niet de vrijtrappen nemen, schiet ze zo vaak in de muur.

22 maart 2024 om 22:17

De Schotten kunnen goede lange passjes geven hoor. Daar heeft Nederland heel erg veel moeite mee

22 maart 2024 om 22:17

Gakpo ook wek vaak te laat om ake te helpen idem v dijk die weer niet doorstapt

22 maart 2024 om 22:17

Deze wedtrijd schreeuwt om Malen

22 maart 2024 om 22:18

Dit EK gaat echt weer een lijdensweg worden

22 maart 2024 om 22:21

Ik denk dat het voor de gemiddelde ajacied relatief gezien een zegetocht wordt

22 maart 2024 om 22:18

Godver.. die is erbij bij het WK hoor.

22 maart 2024 om 22:24

Ahhh zijn ze daar ook al voor gekwalificeerd?

22 maart 2024 om 22:18

Oh oh, basisspeler aankomend EK...

22 maart 2024 om 22:18

Haha dit meen je niet ook nog wijnaldum😂

22 maart 2024 om 22:18

Wijnaldum heeft zich verzekerd van een basisplaats nu hoor haha!

22 maart 2024 om 22:18

Zoals iemand eerder al voorspelde, Wijnaldum gaat scoren vandaag😂

22 maart 2024 om 22:18



2-0 Wijnaldum!!

22 maart 2024 om 22:19

1-1? Het was in de goal van Schotland hoor

22 maart 2024 om 22:21

@pedri16

was serieus typfout van mij man haha/

22 maart 2024 om 22:18

Haha lekker voor de azijnzeikers

22 maart 2024 om 22:20

Tja.. de azijnzeikers zijn niet ineens de mond gesnoerd door één kopballetje. Hij speelt verder matig.

22 maart 2024 om 22:23

Speelt gewoon matig

22 maart 2024 om 22:24

Dat doet ie al jaren, maar hij scoort daar gaat het om.

22 maart 2024 om 22:18

Hahaha zal je net zien, die gaat mee naar het EK

22 maart 2024 om 22:18

Hahah oohje.. notabene Wijnaldum. Gakpo weer goed.

22 maart 2024 om 22:18

Lol doet hij het toch weer

22 maart 2024 om 22:18

Al dat gezeik en dan gewoon Wijnaldum die scoort ..ik vind mooi

22 maart 2024 om 22:18

Ook dat nog

22 maart 2024 om 22:18

De onzichtbare 10 scoort weer, yikes die gaat dus mee naar het EK.

22 maart 2024 om 22:19

Zolang hij daar elke wedstrijd scoort mag hij van mij mee

22 maart 2024 om 22:19

Prima goaltje!

22 maart 2024 om 22:19

Wijnaldum 2-0!

22 maart 2024 om 22:19

Wijnaldum, allemaal even mondjes gesnoerd. Mond houden, tv kijken en borrelnootjes eten. En juichen met die bos wortelen op je bolus

22 maart 2024 om 22:20

Omdat hij scoort betekend het nog niet dat hij goed heeft gespeeld of dat hij veel heeft bijgedragen tot nu toe...

22 maart 2024 om 22:20

Ja joh, wijnaldun laat het even zien vandaag. Enorm onder de indruk.

22 maart 2024 om 22:22

Ik ben stil inderdaad. Ben echt stijl achterover geblazen door de pot die hij hier neerzet. Heel indrukwekkend. Los van deze kopbal ook echt fenomenaal.

Oh wacht..

22 maart 2024 om 22:19

Tja, geflateerd, maar winst is winst.... Er moet nog wel veel gebeurgen.

22 maart 2024 om 22:19

Oei... sommigen willen nu hun TV kapot gooien... Wijnaldum scoort... dat mag toch niet...

22 maart 2024 om 22:19

De PSV all stars laten het nog niet echt zien hé voorin. Wat een prutsers.

22 maart 2024 om 22:20

Wijnaldum heeft zijn basis plekje veilig gesteld nu bij Koeman

22 maart 2024 om 22:20

Ben er ook bang voor. Wat een nutteloze speler.

22 maart 2024 om 22:26

Nutteloos, knikt toch de 2-0 binnen.

22 maart 2024 om 22:24

je bedoelt gakpo die al 2 assists heeft en de beste man was op het afgelopen WK?

22 maart 2024 om 22:19

Jaaa legende is wedergekeerd doelpunt Wijnaldum!!! Iedereen laten praten, voeten laten spreken 😉🤣

22 maart 2024 om 22:19

Nou Wijnaldum scoort. Nu gaat hij mee naar het EK. Zie het interview met Koeman al voor me. “Hij heeft vandaag bewezen belangrijk te zijn voor de ploeg en van meerwaarde”.

22 maart 2024 om 22:20

precies dit.

22 maart 2024 om 22:19

Ik roep dit de hele wedstrijd al. Wijnaldum man of the match.

22 maart 2024 om 22:19

Die voorzetten van Gakpo zijn toch wel echt lekker hoor!

22 maart 2024 om 22:20

Je hebt het idee dat ie matig speelt, maar toch 2 goeie assists en nog meer dreiging.

22 maart 2024 om 22:19

Och och hier was ik al bang voor. Meneer komt heel de wedstrijd niet in het stuk voor en oorzaak van het stroeve stroprige spel, maar nu zal hij wel weer goed gespeeld hebben door zijn goal.

22 maart 2024 om 22:22

Hij is de Nederlandse Scott McTominay!

22 maart 2024 om 22:20

... Zal je zien dat hij consistent in de basis gezet gaat worden door Koeman, terwijl hij gewoon een hele slechte wedstrijd verder speelt.

22 maart 2024 om 22:23

Dit moet de slechtste interland zijn die hij ooit gespeeld heeft. Traag, geen energie, slordig, geen actie. Maar Koeman lijkt altijd naar argumenten te zoeken om hem op te kunnen stellen.

22 maart 2024 om 22:20

Wereldbal Gakpo overigens zoveel gevoel.

22 maart 2024 om 22:24

Wereldbal? Kom nou op zeg.. goeie voorzet, meer niet. Ik snap dat je blij bent dat je psv spelers iets goed doen, maar dit is overdreven..

22 maart 2024 om 22:25

Pedri onzin. Xavi Simons is ook een Psv’er en die vind ik gewoon matig net als Malen.

22 maart 2024 om 22:26

Oke, het verwijt van de psv spelers was onnodig. Excuses.

Maar toch blijf ik die bal van Gakpo “gewoon” vinden. Geen wereldbal. Uiteraard goed gegeven.

22 maart 2024 om 22:20

Goede kopbal

22 maart 2024 om 22:20

Giniiiii

22 maart 2024 om 22:21

Weghorst in 2024…. Wie verzint dit

22 maart 2024 om 22:21

"Xavi Simmons, dat scheelt niet zo veel" wat een clown die commentator

22 maart 2024 om 22:22

Die commentator heeft een (betere) bril nodig zo af en toe

22 maart 2024 om 22:21

Neem Simons even tegen zichzelf in bescherming en wissel hem

22 maart 2024 om 22:21

Heujj weghorst. Eindelijk wat pit voorin

22 maart 2024 om 22:21

Xavi kom op man..

22 maart 2024 om 22:22

Geertruida en Van Dijk is ook geen lekker koppel. geen klik en omdat Geertruida niet kan opbouwen en niet inschuift moet Van Dijk alles oplossen. Je kunt beter De Ligt of als ze fit zijn Van de Ven, Timber of De vrij naast van Dijk zetten.

22 maart 2024 om 22:23

Geertruida kan nier opbouwen? Whut?

22 maart 2024 om 22:24

Vandaag in ieder geval niet

22 maart 2024 om 22:25

Hahaha jij trekt ook lekkere conclusies vandaag. Geertruida die niet kan opbouwen, Blind beter op 6 dan Wieffer.
Man man echt alles op basis van 1 wedstrijd..

22 maart 2024 om 22:25

Ik vind het vooral gek omdat Geertuida gewoon altijd rehtsback speelt als iedereen fit is waarom zet je hem nu dan centraal. Ik vind hem ook beter als back

22 maart 2024 om 22:28

Aub geen de ligt, altijd onzekere factor in NL-11tal

22 maart 2024 om 22:22

Wijnaldum terecht opgeroepen, heeft Koeman toch goed gezien. Als je het deze wedstrijd laat zien dan hoor je erbij.
Ake, Wieffer, Gakpo en Xavi zijn leuk voor de eredivisie maar moeten niet mee naar het ek

22 maart 2024 om 22:24

Mee eens, Frenkie idem dito, Van Dijk komt te kort voor dit niveau. Ik zou graag Taylor en Teze willen zien, Van Aanholt en Wijndal

22 maart 2024 om 22:24

Hij laat he le maal niks zien behalve die goal net. Blind Brobbey Berghuis Bergwijn Frenkie Van de Beek De Ligt. Dat is wat dit team nodig heeft.

22 maart 2024 om 22:25

Dus Wijnaldum is wel terecht, maar Gakpo die de perfecte voorzet geeft op Wijnaldum is niet terecht? Wat een onzin.

22 maart 2024 om 22:26

Sarcasme, omdat er allerlei bizarre conclusies worden getrokken op basis van deze wedstrijd

22 maart 2024 om 22:27

Dat snappen ze niet joh

22 maart 2024 om 22:31

Ah duidelijk Fr010. Ik moet zeggen dat mijn sarcasme detector hier wat stuk is, nadat in een eerder topic vandaag lui daadwerkelijk zaten te beweren dat het in NL eigenlijk net zo slecht is als in S-A.

22 maart 2024 om 22:26

Hahaha pardon? Ake, Gakpo en Xavi leuk voor de Eredivisie?

22 maart 2024 om 22:22

is gwn overtreding hoor..

22 maart 2024 om 22:23

Nou geertruida daar mag je toch wel beter dekken

22 maart 2024 om 22:23

Waar zit ik weer naar te kijken joh. Memphis Wijnaldum Gakpo Xavi. Niet om aan te gluren. Dieptepunt as usual Xavi.

22 maart 2024 om 22:23

Hoeveel kansen hebben die Schotten nodig om te scoren haha

22 maart 2024 om 22:23

Wat n gruwel zeg, krijg je die weghorst ook nog

22 maart 2024 om 22:23

Hoeveel kansen moeten we die Schotten geven?

22 maart 2024 om 22:23

Simons de slechtste van vandaag, schim van zichzelf

22 maart 2024 om 22:23

Mctominay scheelde niet veel.

22 maart 2024 om 22:23

Heb het nog niet gezegd of Geertruida laat MC Tomminay heel erg vrij inkoppen

22 maart 2024 om 22:23

12 interlands en alle 12 bagger van Xavi Simons…

22 maart 2024 om 22:23

Geertruida kan ook niet achterin. Xavi ook weer erg matig.

22 maart 2024 om 22:29

Geertruida is net als Mats Mansverk hebben 1 keer goed gespeeld in Nederlands elftal maar komen, zeker voor de as, gewoon te kort, Mats al helemaal. Geert kan nog wel als rechtsback wanneer Dumfries en Frimpong geblesseerd zijn

22 maart 2024 om 22:32

Mats heeft ook goed gespeeld in de CL en ik ben blij dat jij daar zoveel moeite mee hebt.

22 maart 2024 om 22:23

haha Weghorst erin!

22 maart 2024 om 22:23

Geertruida ook weer geen goede pot, jammer vind hem bij Feyenoord altijd goed. Al mag van Dijk hem ook wel wat meer coachen

22 maart 2024 om 22:24

Sorry maar Weghorst erin brengen was ook niet mijn bedoeling

22 maart 2024 om 22:24

Geertruida lekker in de Eredivisie laten. Kan niet wachten tot Jurriën Timber terug is.

22 maart 2024 om 22:25

Ik hoop het, maar vrees dat ie in een topcompetitie speelt komend jaar

22 maart 2024 om 22:27

Ha denk het niet

22 maart 2024 om 22:28

Wedje doen?

22 maart 2024 om 22:31

Alles boven de eredivisie is al top toch? Easy geld voor Baard

22 maart 2024 om 22:27

Als timber fit is moet hij 100% starten op die RCB

22 maart 2024 om 22:28

Speelde in de CL ook prima, maar 1 kopduel verliezen en hij wordt weer afgezeken.
Dat Ake daarvoor 3 duels verliest maakt niet uit, daar verbinden we geen conclusies aan

22 maart 2024 om 22:32

Je kan niet ontkennen dat Geertruida uberhaupt wordt opgeroepen omdat Timber eruit ligt met een blessure. Daarbij draait Geertruida absoluut niet lekker in de mickey mouse league dit seizoen

22 maart 2024 om 22:34

Geertruida speelde een maandje minder, half november tot half december, maar speelt voor de rest gewoon prima en de laatste 2 maanden weer top.

22 maart 2024 om 22:24

Laten we Xavi de komende potjes even op de bank zetten alsjeblieft. Werkelijk waar geen gezicht wat die jongen laat zien. Hij doet z'n best hoor, maar man man man...

22 maart 2024 om 22:26

Het is gewoon FC Xavi die met zichzelf worstelt en het ziet er speels uit, maar te weinig rendement en vaak net niet.

22 maart 2024 om 22:27

Was het maar net niet. Het is heel dik niet.

22 maart 2024 om 22:24

Hopelijk zijn met het EK Zirkzee en Brobbey fit, dan kan Weghorst of Depay nog als pinchhitter. Wat een armoe.

22 maart 2024 om 22:25

ik mis Luukinho wel in dit elftal jammer dat die is gestopt voor Oranje

22 maart 2024 om 22:26

Laten we blij zijn! Anders zaten we met nog zo'n koekenbakker opgescheept naast Weghorst.

22 maart 2024 om 22:29

@kuna_mila

koekenbakker?

Luuk was gwn nuttig voor Oranje.

22 maart 2024 om 22:30

Nee hoor. Was verschrikkelijk in Oranje altijd.

22 maart 2024 om 22:30

Dan heb je geen idee waar je het over hebt. De Jong is heel sterk als aanspeelpunt en als je een kopsterke aanvaller nodig hebt, itt Weghorst die eigenlijk alles en niets kan.

22 maart 2024 om 22:33

Ach hou toch op. Hij kwam altijd tekort. Hele matige spits voor NL elftal begrippen.

22 maart 2024 om 22:27

scheelde niet veel van Gakpo.

22 maart 2024 om 22:28

Ik lees veel kritiek op Gakpo maar hij is gewoon je gevaarlijkste aanvaller vandaag

22 maart 2024 om 22:28

... Van Dijk en Geertruida samen is gewoon zeer zwak verdedigend.

En dat ligt aan allebei. Heb liever De Vrij-Van Der Ven (en De Ligt als alternatief).

Laatste sterke wedstrijd van Van Dijk in Oranje is inmiddels al een tijd terug.

22 maart 2024 om 22:29

Koopmeiners op een wat aanvallendere positie. Ben benieuwd want hij doet het daar goed bij Atalanta

22 maart 2024 om 22:29

Ik zal alvast de popcorn erbij pakken voor de rapportcijfers van VZ. Simons een 3 vul ik alvast in, Reijnders mvp

22 maart 2024 om 22:30

Steun die jongen toch ipv kritiek de heledag

22 maart 2024 om 22:29

Reijnders is een geweldenaar

22 maart 2024 om 22:30

Woutjuuuh

22 maart 2024 om 22:30

Hoppa Weghorst basis op het EK

22 maart 2024 om 22:30

Weghorst, baas!

22 maart 2024 om 22:30

Weghorst 3-0! Ondanks een matige wedstrijd toch nog een mooie uitslag.

22 maart 2024 om 22:30

Weghorst 3-0

22 maart 2024 om 22:30

Hij moet nog net niet huilen

22 maart 2024 om 22:30

Nou mag de dorpsgek ook nog een doelpuntje maken. Krijgen we die gekkigheid ook weer.

22 maart 2024 om 22:30

Blind komt er in en het gaat draaien

22 maart 2024 om 22:32

Het is net alsof 2010 Messi het veld in is gelopen inderdaad.

22 maart 2024 om 22:31

Eerst legend Wijnaldum en nu Weghorst! 🎉
Op naar het EK

22 maart 2024 om 22:31

Nette goal van Weghorst.

22 maart 2024 om 22:31

Nee he scoort die mafklapper ook nog

22 maart 2024 om 22:32

Nee he reageert die mafklapper ook nog

22 maart 2024 om 22:34

alles verder prima?

22 maart 2024 om 22:31

Toch wel één van de meest geflatteerde overwinningen die ik de laatste tijd heb gezien.

22 maart 2024 om 22:31

uitstekende kopbal van Weghorst.

22 maart 2024 om 22:31

lekker jonge wout. mensen zeiken veel op hem maar hij brengt iets wat vele andere spelers bij Oranje niet brengen. ik gun het m.

22 maart 2024 om 22:31

Goede corner zeg

22 maart 2024 om 22:31

Hahahaha hij scoort ook nog. Achja! 3-0 overwinning is achteraf prima. Qua spel viel het me niet mee, maarja als je 3-0 wint.. prima!

22 maart 2024 om 22:31

Bobo doelpunt

22 maart 2024 om 22:32

Heerlijke goal van Malen!

22 maart 2024 om 22:32

Tijjani Reijnders zit op voetbal. Fijne speler, ziet er zo simpel uit.

22 maart 2024 om 22:32

Weghorst toch een goaltje. Zal nooit zijn wedstrijd tegen Argentinië vergeten en de energie die hij erin legt, maar verder is het natuurlijk toch gigantische middelmaat ? Zie alleen pinchhitter nog als optie omdat hij 3 meter lang is en wel kan koppen.

22 maart 2024 om 22:32

Malen! Reijnders erg sterk

22 maart 2024 om 22:32

Lekker volgend seizoen in het shirt van Twente zijn goals maken.

22 maart 2024 om 22:32

Die Schotten denken gewoon laten we de grootste speler op het veld niet dekken. Weghorst lijkt wel een soort anti Xavi tot nu toe. Een slechte voetballer die het wel goed doet in het Nederlands Elftal

22 maart 2024 om 22:32

Malen hoort toch gewoon in de basis op het EK

22 maart 2024 om 22:32

Hoppatee, monden gesnoerd, de selectie is rond

22 maart 2024 om 22:32

Reijnders wereld pass!!!!

22 maart 2024 om 22:32

Reijnders, wat een speler zeg.

22 maart 2024 om 22:32

Zo, die Schotten weten ook weer waar ze staan.

22 maart 2024 om 22:32

4-0! Wel behoorlijk geflatteerd.

22 maart 2024 om 22:32

Reijnders basis op het ek, heerlijke voetballer.

22 maart 2024 om 22:32

Malen 4-0! Wauw wel erg effectief vandaag zeg.

22 maart 2024 om 22:33

Malen 4-0 mooi zeg.

22 maart 2024 om 22:33

Malen, topper. Jij verdient een basisplaats.

22 maart 2024 om 22:34

100%. Xavi heeft niet 12 matige interlands gespeeld, maar hij is 12x volledig door de ondergrens gezakt. Die mag wel zakken in de pikorde imo.

22 maart 2024 om 22:35



@psv18

hmm dat zou kunnen miss als rechtsbuiten?

22 maart 2024 om 22:33

malennnn. reijnders motm.

22 maart 2024 om 22:33

Reijnders wel de beste van het veld vandaag. Heeft creativiteit zeg. Heerlijke steekbal

22 maart 2024 om 22:33

Wat een onterecht uitslag, maar goed afgemaakt.

22 maart 2024 om 22:33

mooie bal van Reijnders ook hoor

22 maart 2024 om 22:33

Nou commentator het is vooral een hele goede loopactie die steekbal was niet zo bijzonder wel een goede bal natuurlijk

22 maart 2024 om 22:33

Werkelijk waar de slechts mogelijke uitkomst van deze oefenpot. 4-0 winnen maar verdedigend kans na kans weggeven en het spel is 70 minuten niet om aan te zien. Ondertussen scoren Weghorst en Wijnaldum die er niks van kunnen, maar zo wel meegaan.

22 maart 2024 om 22:35

Typisch Hollandse reactie na 4-0 voor te staan

22 maart 2024 om 22:38

Op het ek hoor je me niet klagen als het zo gaat, maar dit is een pot om niks. En normaal win je deze never nooit met deze cijfers gezien het spel en de kansen die je weggeeft.

22 maart 2024 om 22:36

Weghorst zou sowieso wel mee gaan, er is geen ander breekijzer

22 maart 2024 om 22:40

Wat vrij bijzonder is aangezien Weghorst niet bepaald een goede pinchitter is.

22 maart 2024 om 22:40

Eens, eerste helft was schandalig sloom.

22 maart 2024 om 22:33

Zeer lekkere steekpass van Reijnders, en goed afgemaakt van Malen.

22 maart 2024 om 22:33

Nou nu mag Malen wel eens een paar wedstrijden het vertrouwen krijgen.

22 maart 2024 om 22:34

Zie je toch dat effect van het Ajax DNA terug op het veld he, goede wissel van Koeman

22 maart 2024 om 22:35

Daley Blind legend.

22 maart 2024 om 22:36

Malen is toch echt een Psv'er, geen Ajacied ondanks die paar jaartjes op de Toekomst.

22 maart 2024 om 22:40

Malen heeft gespeeld bij PSV maar opgeleid door Ajax en daarna Arsenal.... tja dan is hij gewoon van alle 3... maar nadat Blind inviel ging het lopen

22 maart 2024 om 22:41

Ajax DNA? Je bedoelt dat er nu een tegentreffer wordt geïncasseerd?

22 maart 2024 om 22:34

Top goal Malen. Reijnders her en der wat misplaatste passjes maar buiten dat gewoon hartstikke goed

22 maart 2024 om 22:34

Geflatteerd, maar wel heel lekker voor het vertrouwen. Op het EK kan het er met de Jong, Malen, de Ligt en Brobbey/Zirkzee in de basis heel anders uitzien.

22 maart 2024 om 22:34

Dit laat meteen zien hoe slecht die basisopstelling was met Wijnaldum, Xavi, en Depay. Die creeren 60 minuten lang niks. Nu is het open huis omdat je wel dynamiek en inzet hebt voorin.

22 maart 2024 om 22:34

Iedereen op Wieffer na spelen gewoon een sterke pot. Zie zeker kansen op het EK

22 maart 2024 om 22:36

Xavi en Wijnaldum en Depay allemaal onvoldoende. Zeker Xavi was echt ronduit slecht.

22 maart 2024 om 22:38

Wijnaldum gescoord, Depay had ook een mega kans waar hij eventjes vastgehouden werd, en Simons was gewoon prima.

22 maart 2024 om 22:34

Malen moet echt starten als rechtsbuiten. De enige capabele speler die we hebben op die positie. Veel beter dan Xavi Simons daar

22 maart 2024 om 22:35

Wieffer eruit en het begint te lopen. Kan geen toeval zijn.

22 maart 2024 om 22:39

Is het ook niet. En vergeet xavi en wijnaldum niet. Tergend slecht middenveld

22 maart 2024 om 22:35

Koeman Top coach

22 maart 2024 om 22:37

@stua

tis een oke coach voor mij niet top.

22 maart 2024 om 22:36

Toch een aantal lessen geleerd vandaag Reinders hoort in de basis en gakpo en malen moeten gewoon op links en rechtsbuiten. Als je met 4 achterin speelt moet Dumpries erin.

22 maart 2024 om 22:36

Onze oranjehelden geven de schotten een pak slaag. Top en erg leuk!!! We geven een goed signaal af naar onze ek tegenstanders..

22 maart 2024 om 22:37

Bijna Malen..

22 maart 2024 om 22:37

Met Malen heb je toch zoveel meer dynamiek, snelheid en loopacties. Echt zoveel beter dan Xavi Simons, Gakpo en Memphis.

22 maart 2024 om 22:37

Malen-Veerman kan echt een dodelijk tandem zijn. Maarja, Veerman en Frenkie is te aanvallend ben ik bang.

22 maart 2024 om 22:39

Frenkie kan prima als controleur, speelde zijn beste wedstrijden met Schone naast hem, dat is toch ook zelfde soort speler als Veerman

22 maart 2024 om 22:40

Maar waarom? Echt totaal verschillende spelers. Barcelona speelde ooit met een geweldig team met veel meer dezelfde soort spelers. Reijnders erbij.

22 maart 2024 om 22:37

wanneer je Geertruida hier ziet spelen begrijp je wel waarom Slot hem uit het centrum gehaald heeft en Beelen daar neergezet heeft. Geertruida heeft geen enkel risico in zijn spel, kan lekker zijn maar ook totaal geen verrassing alleen maar tikkie breed maar opbouwen lukt hem niet.

22 maart 2024 om 22:39

Ben dat flauwe overdreven provoceren van jou niet gewend

22 maart 2024 om 22:52

Apart om Geertruida te noemen als iemand die geen risico in zijn spel neemt. Als iemand dat bij Feyenoord doet is hij het, ook als hij centraal staat. Je kijkt duidelijk niet genoeg potjes

22 maart 2024 om 22:38

Veerman en Reijnders werkt goed. Met F. De jong erbij heb je dan een leuk middenveld.

22 maart 2024 om 22:39

Is te aanvallend tegen topploegen ben ik bang. Tegen ploegen waar je meer de bal hebt kan het wel denk ik.

22 maart 2024 om 22:38

Noemt de commentator Veerman en Reijnders nou wereldklasse? Haha

22 maart 2024 om 22:38

Zegt commentatortje nu dan Veerman een middenvelder van wereldklasse is?!?

22 maart 2024 om 22:38

De term wereldklasse verliest weer wat waarde

22 maart 2024 om 22:38

hopelijk maken ze nog snel 5-0

22 maart 2024 om 22:39

Zodan malen. Die staat basis

22 maart 2024 om 22:39

Heerlijke bal van Malen zeg. Jammer dat Koopmeiners hem niet kan maken.

22 maart 2024 om 22:39

frenkie, reijnders, veerman? ik zie het wel zitten. 😉

22 maart 2024 om 22:41

Te aanvallend tegen grote landen.

22 maart 2024 om 22:41

Frenkie Reijnders koopmeiners dat wil ik wel eens zien

22 maart 2024 om 22:39

Malen heeft zich in de basis gespeeld vandaag

22 maart 2024 om 22:39

Prachtige actie van Malen, Koopmeiners had daar wel moeten scoren...

22 maart 2024 om 22:39

Malen echt schitterend

bijna 5-0

22 maart 2024 om 22:40

Malen moet gwn basisspelen nu.

22 maart 2024 om 22:42

Absoluut..

22 maart 2024 om 22:40

mooie overwinning van Oranje gun ze het EK wel.

22 maart 2024 om 22:41

Zonder Xavi en Memphis liep het toch wel een stuk beter.

22 maart 2024 om 22:44

Volgens mij lijkt het me duidelijk dat Memphis en Xavi op de bank moeten.

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Nederlands elftal laat score na moeizaam begin toch nog hoog oplopen
Het Nederlands elftal heeft vrijdagavond een riante oefenzege geboekt op Schotland. De ploeg van bondscoach Ronald Koeman speelde lang niet altijd overtuigend, maar gooide in het laatste kwart alle schroom van zich af. Lees verder
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren