Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real troeft Ajax af voor ‘slechts’ 30 miljoen: ‘Hij is veel meer waard’

Laatste update:

Ajax werd eind november voor het eerst in verband gebracht met de komst van Reinier Jesus Carvalho en De Telegraaf berichtte destijds dat de Amsterdammers 25 miljoen euro, een clubrecord, over zouden hebben voor het talent van Flamengo. De komst van de zeventienjarige Braziliaan lijkt inmiddels echter niet meer tot de mogelijkheden te behoren voor directeur voetbalzaken Marc Overmars, daar Real Madrid er naar verluidt met de buit vandoor zal gaan.

Hoewel de Koninklijke de transfer van de aanvallende middenvelder nog niet officieel afgerond heeft, wijst alles erop dat Reinier zijn loopbaan zal vervolgen in het Santiago Bernabéu. De jongeling viert over twaalf dagen zijn achttiende verjaardag en kan dan makkelijker de oversteek maken naar Europa. Real Madrid betaalt naar verluidt 30 à 35 miljoen voor de jeugdinternational en dat is weer tegen het zere been van Flamengo-trainer Jorge Jesús.

“Je kunt een speler als Reinier niet verkopen voor dertig miljoen. Ze hebben niet door hoeveel hij waard is, hij zou veel meer moeten opleveren”, laat de oefenmeester optekenen in de Braziliaanse pers. “Wat Benfica zo spectaculair maakt, is dat de club erin slaagt om speler te verkopen voor een hoger bedrag dan hun eigenlijke waarde. Flamengo weet nog steeds niet hoe het zijn spelers in de markt moet zetten.” Jesús zwaaide tussen 2009 en 2015 de scepter bij Benfica en in die tijd werden onder meer Axel Witsel, Ángel Di María en Fábio Coentrão voor hoge bedragen verkocht.

De Portugese trainer hoopt dat Flamengo in de toekomst hogere bedragen kan incasseren: “We hebben drie jonge spelers bij Flamengo: eentje is zeventien, eentje is achttien en eentje is negentien jaar oud. Ze hebben allemaal wedstrijden kunnen spelen voor de club. Nu wordt de jongste voor een paar miljoen euro aan een van de grootste clubs van Europa verkocht.” Reinier speelde vooralsnog vijftien officiële wedstrijden voor de Braziliaanse topclub, waarin hij zes keer wist te scoren.

Vind jij dat Flamengo een hogere transfersom zou moeten incasseren voor Reinier?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Weet jij de laatste? ????
Reacties

Ajax betaald echt geen 25 miljoen voor een speler van 17 of 18 jaar

7 januari 2020 om 10:38

Ja daar kan Ajax niet tegenop. Helaas. Geeft wel aan dat Ajax in een vijver aan het zoeken is waar de echte big boys ook aan het zoeken zijn.

7 januari 2020 om 10:42

Maakt geen reet uit, wij hebben Gravenberch en Taylor rondlopen. Zal ook helaas nooit gaan kunnen dat wij dat soort spelers kunnen kopen, daarom is het zo belangrijk dat we stoppen met de Marin’s en blijven investeren in de jeugd.

7 januari 2020 om 10:51

En Naci!

7 januari 2020 om 11:10

Yess die had ik er bij staan, maar weggehaald omdat een aantal mensen me zouden verbeteren dat het een buitenspeler is. Terwijl hij later gewoon een 10 gaat zijn

7 januari 2020 om 10:40

Ajax betaalt überhaupt geen 25 miljoen

7 januari 2020 om 11:00

Ajax wil dat wel betalen voor de juiste speler hoor. Als bijvoorbeeld, dus nee ik zeg niet dat PSV ze er voor laat gaan. Maar als Bergwijn of Malen 25 miljoen kost Ajax het niet doet? Ik ben er vrij zeker van van wel.

7 januari 2020 om 12:25

Onzinnig voorbeeld. Als Messi 25 miljoen kost betaald PSV dat ook. Het gaat er om dat Ajax geen 25 miljoen gaat betalen voor een speler die 15 wedstrijden in Brazilie heeft gespeeld. Wat natuurlijk volkomen logisch is. Het verschil tussen Ajax en de rest van Nederland is enorm op financieel gebied, maar het verschil tussen Ajax en de echte top, is nog vele malen groter. Het zal creatief moeten blijven in de scouting en moeten blijven investeren in de jeugd.

7 januari 2020 om 12:27

Ihattaren ook, daar zou ik blind 25 voor neerleggen, zeker als ajax zijnde dat is gewoon de naam die ze hebben die verkopen spelers gewoon voor hogere bedragen door dan andere clubs, daar moet je je eigen bij neer leggen, ik denk dat 25 miljoen of zelfs 30 miljoen voor de groeibriljantjes van psv een zorgeloze investering is..

7 januari 2020 om 12:31

Dat is zeker een zorgeloze investering. Maar het is compleet krankzinnig dat je denkt dat PSV Bergwijn en Malen aan Ajax verkoopt voor 25 miljoen per stuk. Messibazoer haalt het aan als voorbeeld, maar dit soort spelers heb je niet meer voor dit soort bedragen in deze markt.

7 januari 2020 om 12:49

Staat toch in de tekst dat ze dar wel wilden betalen. Alleen zijn overboden door REal.

7 januari 2020 om 12:00

Is ook gewoon Broodje-Aap-verhaal. Ajax zal rustig interesse gehad hebben, maar dan hooguit voor de helft van de prijs die hij moet kosten. Van der Sar en Overmars hebben onlangs voor de zoveelste maal laten eten dat Ajax aan de grenzen van haar mogelijkheden zit, wat de begroting betreft, maar daar hebben de verspreiders van dergelijke onrealistische berichtgeving, kennelijk geen boodschap aan. Ajax kan hooguit 20 miljoen aan een speler uitgeven en dan ook nog bij hoge uitzondering. En iedereen die vroeger heeft opgelet bij de economielessen, begrijpt ook heel goed dat dat volstrekt begrijpelijk is met een begroting van 100 miljoen. Real Madrid tikt bijna het tienvoudige aan, terwijl ook die club tegen de grenzen van haar mogelijkheden begint aan te lopen. Ook Stengs en Boadu gaan niet naar Ajax komen, iedereen die verwacht dat Ajax daar 60 miljoen voor op tafel gaat leggen, kan zich alvast voorbereiden op een grote teleurstelling. Tenzij AZ een vriendenprijsje in gedachten heeft, maar dat lijkt me niet heel realistich.

7 januari 2020 om 12:54

Waarom . Als je zelf spelers verkoopt in de prijsklasse 50-80 miljoen (van de zomer verwacht ik weer zo’n 150 miljoen voor Zyech - Onana - vd beek) , dan kun je ook makkelijk 25 miljoen uitgeven . En coor 25 miljoen heb je een jong talent . Schiet je raak heb je een goede speler die je later voor 75 miljoen kunt doorverkopen , schiet je mis zul je hem voor 10 moeten laten gaan. Zaak dus om vaker raak te schieten dan mis , dan kan Ajax ook makkelijk spelers kopen in deze prijsklasse . Sterker nog : dar zullen ze ook moeten doen .

Echt een heel groot talent. Genoeg filmpjes van gezien. Hopelijk met de juiste begeleiding gaat hij het halen. Zonde voor Ajax, maar eerlijk is eerlijk, Ajax had van te voren al 0 kans. Zeker ook omdat Vinicius en Rodrygo er zijn. God wat een talent momenteel bij Real in de jeugd.

7 januari 2020 om 10:39

Toen ik filmpjes van Kristensen, Orejuela en Cassiera etc. keek dacht ik ook jezus, wat een talenten. Filmpjes zeggen werkelijk hé-le-maal niks.

7 januari 2020 om 10:46

vvoral Hachim Mastour en nu Xavi Simons en Rayan Bounida zijn van die spelertjes die via filmpjes echt he-le-maal overhyped worden/werden waardoor ze eigenlijk alleen nog maar kunnen tegenvallen ot: superslim natuurlijk van Real. ipv een aantal jaar later 120 miljoen betalen halen ze de grootste brazil talenteh nu voor 30 mio op hun 17e. Laten ze wennen aan Madrid en de club. Om dan over 2,3 jaar de wereldsterren voor n prikkie gekocht te hebben.

7 januari 2020 om 10:46

Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Als je een filmpje van mij in elkaar draait zie je met gemak dat ik er echt vrij weinig van kan.ben benieuwd hoe goed deze Reinier is, heb er nog maar weinig van gezien helaas.

7 januari 2020 om 10:49

Dat is de bedoeling Kent! En het gaat mijn club op dit moment niet verkeerd af. Die grote aankopen gaan ze ook nog wel doen, maar in mindere mate. Ik vraag me wel serieus af hoe het komt dat Real Madrid opeens deze koers is gaan varen. Zal dat de invloed van Zidane zijn geweest? Want sinds zijn aanstelling is Florentino een stuk rustiger geworden...

7 januari 2020 om 11:03

Kristensen, Orejuela en Cassiera vergelijken met deze Reinierðÿ¤£ je hebt alweer genoeg azijn op! Well done

7 januari 2020 om 11:03

Met Courtouis, Hazard, Jovic, Militao, Mendy zijn er toch wel een paar kanonnen aangetrokken afgelopen twee jaar tijd. Met spelers die al behoorlijke kwaliteiten hebben en toch nog een goede lange toekomst hebben. Perez snapt dat een selectie meerdere jaren met elkaar moet spelen om succesvol te zijn.

7 januari 2020 om 11:12

Je kan zat afleiden uit youtube filmpjes als je er op de juiste manier naar kijkt. Als je dacht dat Casseira, Orejuela en Kristensen grote talenten waren dan heb je er geen oog voor.

7 januari 2020 om 11:36

@Xyzz,

Kristensen stond in eigen land gewoon te boek als groot talent en ook bij Salzburg speelde hij in 17 van de 19 wedstrijden. En Cassiera had heel veel moeite met aarden in Nederland. Terwijl Orejuela gewoon basis staat bij Cruzeiro. Als je beweert dat je vooraf kon zien dat dit miskopen zijn dan snap je het pas niet..

7 januari 2020 om 11:48

@ Benafca, ben benieuwd welke filmpjes jij hebt gezien? Want bij skillmovies op Youtube zag ik weinig bijzondere dingen bij deze spelers en had ik juist mijn twijfels. - Filmpjes zeggen werkelijk hé-le-maal niks - Oneens. Zo'n filmpje zegt natuurlijk niet alles, maar je krijgt een goede indruk de skills van een bepaalde speler. Nadat je onder de indruk bent geraakt van een filmpje ga je ook live wedstrijden bekijken en dan kan je gewoon een goed beeld vormen over een speler.voorbeelden voor mij zijn Neres en Richarlison. Raakte onder de indruk van hun filmpjes en ging live wedstrijden bekijken. Daar lieten ze eigenlijk precies zien wat ik van hen had verwacht. Het is bij beide spelers ook uitgekomen dat het gewoon topaankopen zijn geweest voor hun clubs.

7 januari 2020 om 12:02

@finalvoetbal ik was juist niet gecharmeerd van de beelden van Neres. Ik vond hem op youtube destijds echt een regular speler voor braziliaanse begrippen. Maar ik moet zeggen dat hij na een paar maanden bij ajax mij aangenaam heeft verast. En er zijn genoeg spelers die skills hebben maar het spel niet goed begrijpen. Bij Mansour was het helemaal een ramp die dolde in de jeugd iedereen scheel, maar bij de A-profs komt hij geen eens een pion voorbij.

7 januari 2020 om 12:31

Ik zag destijds filmpjes van cassiera en toen was ik al bang dat het hem niet ging worden. Een slechte techniek gekoppeld aan een matige handelingssnelheid. Ik blijf dan ook denken dat cassiera gehaald is op basis van zijn twee doelpunten tegen Boca Juniors in de zuid Amerikaanse championsleague destijds.

7 januari 2020 om 10:48

Ja als Barca fan kan je gewoon zeggen dat real Madrid het goed voor elkaar heeft, terwijl ik niet weet waar Barcelona mee bezig is... Frenkie de jong is een goede zet wat ze in de laatste 10 jaar hebben gedaan en ook de enige en de laatste goede zet van Barcelona... Ik zie momenteel geen structuur in de Barcelona organisatie.

7 januari 2020 om 10:50

Post/ eerlijke reactie van je, maar ook barcelona komt er wel weer bovenop, al gaan ze een zware periode tegemoet als messi met pensioen gaat. Als ik het nu bekijk zit barcelona een beetje in dezelfde situatie als Real Madrid 20 jaar geleden, die kochten toen ook alles wat los en vast zat, keken amper naar de jeugd en bestuurlijk was het één grote puinhoop.

7 januari 2020 om 11:26

Precies, de grote aanvalsaankopen van Barca worden puur gedaan om Messis vertrek op te vangen. Vorig seizoen was ie bij meer dan 60 goals van de 80 betrokken toch? Die man heeft ook niet het eeuwige leven meer. Kijk eens wat voor impact het vertrek van Ronaldo had op ons.

7 januari 2020 om 12:20

74 van de 86 om precies te zijn La~decima.

7 januari 2020 om 15:59

Frenkie de Jong lijkt mij, als kant en klare speler, een betere zet dan Vinicius en Rodrygo. Deze grote talenten zijn goede spelers, maar (nog) geen Real Madrid niveau; die jongens moeten spelen, maar zitten vnl op de bank. Ik schrijf deze knapen nog niet af, maar het bank warm houden komt hun ontwikkeling niet ten goede. Misschien is deze Reinier wel een nieuwe wereldster zoals Neymar, die er direct stond op zijn 18e, maar dat zouden alle andere Braziliaanse wonderkinderen, zoals Vinicius en Rodrygo, ook zijn. En die maken het niet waar. Men zegt dat wij in Nederland spelers hypen, maar die Brazilianen zijn daar beter in; die vangen 30 miljoen of meer voor hun tienertalenten. Goed, ik snap wel wat je bedoelt met Barcelona, want Barca is ook aan een verjongingskuur toe, maar je kan slechter beginnen dan met Fdj! Daar start ik de opbouw van mijn nieuwe basiself liever mee dan Rodrigo, Reinier en Vinicius samen.

Vind 30 á 35 miljoen voor een 17-jarige die pas 15 wedstrijden in de Braziliaanse competitie heeft gespeeld, al meer dan zat.

7 januari 2020 om 10:51

Ben/ Helemaal mee eens! Men doet alsof het een koopje is. Dat kunnen we alleen weten over 6 jaar als hij een echte Galactico geworden is...

7 januari 2020 om 11:05

Rodrygo, Vinicius en Reinier kosten samen 115 miljoen, zelfs als ze alle drie floppen leveren ze nog ruim 60 miljoen op met zijn drieën. Oftewel je neemt een gok van 18 miljoen per speler die te boek staat als grootste talent van Brazilië in zijn leeftijd. Risicoloos investeren is dit bijna voor een club als Real.

7 januari 2020 om 11:14

En Rodrygo en Vini doen het ook nog prima. Ook Casi hadden we jaren geleden ook voor 8 miljoen gehaald. Prima aankoop toch. Soms zit je inderdaad mis, zoals bij Lucas Silva (ken je hem nog?). Ik vind dit beleid mooi, jeugd en ervaring bij elkaar.

7 januari 2020 om 11:13

Ook knap omdat in de Braziliaanse competitie men over het algemeen veel later debuteerd. Spelers als Rodrygo en Vini speelden amper en die waren zelfs ouder.

7 januari 2020 om 11:23

On te kopen is dat meer dan zat, om te verkopen niet.

Ze houden die speler liever nog 3 jaar zodat ie 3 jaar kan presteren voor de club en wellicht international is. Dan hebben ze er sportief veel meer aan en verdienen ze er veel meer aan. Deze trainer will dat verschil gecompenseerd zien. En dat is logisch. T is alleen moeilijk voor elkaar te krijgen en de Portugese clubs lukt dat

Weet niet of hij dat waard is. Maar als je jesus en de media mag geloven is dit een enorm talent. Feit blijft wel dat hij nog piep jong is en je nooit zal weten of hij het waar zal maken. Begreep dat hij zal starten bij real Madrid b net zoals met Vinicius en Valverde is gedaan .
We gaan het zien

7 januari 2020 om 10:47

Mc / dit is hoe Real Madrid en Florentino Perez het de komende tijd moeten doen. Want als Real Madrid zou aankloppen voor De Bruyne nu dan moeten ze 300 miljoen betalen... De gokjes met Vini en Rodrygo hebben tot nu toe goed uitgepakt, maar ook Odegaard en Valverde loopt op het moment goed voor Real Madrid. Ik hoop dat we deze lijn door kunnen trekken! En laten we ook realistisch zijn, deze jongen kan makkelijk de plaats innemen van James volgend jaar. James heeft amper minuten gemaakt voor een speler met zijn klasse en ervaring. Die minuten passen eerder bij een jongen van 18 jaar met veel talent!

Men doet alsof Real Madrid hem al binnen heeft. Dat is echt niet waar. Veel Engelse club zijn nu ook geïnteresseerd en als ze meer bieden dan is het maar de vraag of hij naar Real komt. Dat gebeurde al eerder met Gabriel Jesus.Verder ben ik heel blij dat Real al 5/6 jaar lang jonge spelers voor de toekomst haalt.Casemiro werd voor 5m euro gehaald en bij Castilla gezet. Varane werd voor 5m-10m euro gekocht dankzij (Zidane uiteraard).Vervolgens gaan ze naar Mallorca halen ze Asensio voor 4m. Valverde kostte 5m euro. Enz enz. Heel blij met de handelswijze van Real Madrid.Wat betreft Reinier. Ik ben ontzettend blij dat er eindelijk een speler is die mij doet denken aan Kaka van Sao Paulo. Heel intelligent voor zijn leeftijd. Goeie schot (randje 16), goeie pas en overzicht. Leuke CAM.

7 januari 2020 om 11:17

Maar bij Engelse ploegen kan hij moeilijk aan spelen komen omdat hij dan eerst een werkvergunning moet krijgen toch. Het is ook de vraag of je als jonge speler daar zin in hebt. Met die handelswijze van Real ben ik helemaal met je eens. Jonge talenten en een paar spelers die ze nu kunnrn dragen. Ook de trainer maakt stappen. Ik kijk met veel plezier naar mijn ploeg (al zie je me vaak kritisch).

7 januari 2020 om 11:55

Wat je zegt over de trainer is helemaal true. Ik genoot van zn tactische masterclass tegen Barca bijvoorbeeld. Zidane is idd beter aan het worden.

7 januari 2020 om 12:26

Precies! Ook de tweede wedstrijd tegen PSG zag je dit (waar Zidane de eerste wedstrijd het niet goed had neergezet). Ik hoop wel dat Perez de selectie wat dieper in de breedte maakt. Ik kan me niet herrinderen wanneer de laatste keer was dat we minder dan 5 blessures hadden. Voor de Supercup missen we onder andere Benz, Bale, Hazard, Asensio en James. Zoiets kost je gewoon punten. We zijn als sinds het ancelotti tijdperk omtzettend blessuregevoelig.

7 januari 2020 om 12:27

Ladecima / James zit wel bij de selectie voor de Supercopa de Espana

7 januari 2020 om 16:45

Ook fit genoeg om minuten te maken? James zou perfect zijn wanneer je Hazard en Benz mist.

7 januari 2020 om 11:24

Blink/ idd dit is hoe Real Madrid voor de dag moet komen. Sporadisch nog een Galactico aantrekken, maar zeker niet lukraak maar 100en miljoenen spenderen bij clubs die niet normaal willen onderhandelen meer. Florentino doet het ook goed door spelers hun contract elders uit te laten dienen tot ze nog maar één jaar te gaan hebben, dat onderhandeld wel makkelijker, maar dan nog moest Flo verdomme 100 miljoen voor Hazard betalen, met 1 jaar contract. Te gek voor woorden natuurlijk

7 januari 2020 om 11:56

Helemaal mee eens. Ik hoop dat Perez lang genoeg zal level om zijn parels te zien triomferen bij Real Madrid.

7 januari 2020 om 12:52

Noem me gek of dom, maar ik ben er heilig van overtuigd dat hrt Santiago Bernabéu ooit de naam van Florentino Pérez zal dragen. Pérez heeft Real Madrid van de financiële afgrond gered en heeft de club weer op de rails gekregen. Nu hij ook nog bezig is met het aantrekken van jonge talenten, waar we hopelijk van kunnen gaan profiteren in de jaren 20, zie ik hem als 1 van de beste eigenaren van de club ooit. Tel daarbij die 3 CL's achter elkaar die mede door zijn acties zijn gewonnen.

Hij verdient die naamsverandering in mijn ogen dan echt.

7 januari 2020 om 18:06

Ok. Dus een stadion, vernoemd naar de meest succesvolle voorzitter in de geschiedenis van de club moet van naam veranderen om vernoemd te worden naar een andere voorzitter? Een achterlijke suggestie. Santiago Bernabeu is verbonden aan Real Madrid als speler coach en voorzitter vanaf 1911 tot 1978. Onder zijn voorzitterschap, van 35 jaar, wint Real Madrid oa zes keer de Europacup voor landskampioenen en zestien keer het landskampioenschap. En groeit Real Madrid uit naar de referentie in het mondiale voetbal. En volgens jouw moet het stadion naar Perez vernoemd worden? Hoe mag ik je noemen? Dom of gek? Je denkt toch niet dat bij een club als Real zich men niet bewust is van hun eigen geschiedenis en de historische waarde daarvan? Wat een achterlijke gedachte.

7 januari 2020 om 23:16

Adonis hahah kalm aan, het is op zich niet een heel gek idee, ik snap wat appelsap bedoelt iig maar in principe doet Florentino Perez niet zo heel anders dan wat Bernabeu deed, die heeft de hele Galactico setup in het leven gebracht. Wat je wel kan stellen is dat Florentino misschien straks op een andere manier herdacht wil worden, door een selectie met jonkies bij elkaar te brengen en die onder Zidane zijn leiding grootse dingen te laten doen. De klas van Zidane, zie je het al voor je? Ze hoeven overigens niet het stadion meteen naar Flo te vernoemen maar een trainingscomplex of een bepaalde VIP toeschouwer gedeelte zou zeker wel kunnen ,of een tribune natuurlijk. Er zijn veel opties. Florentino is voor ons nu wat Bernabeu was voor de mensen een paar decades geleden. Drie Champions League's op rij winnen is wel echt krankzinnig als je er alleen al over nadenkt, en dat terwijl hij in die drie jaar zo goed als niemand kocht, maar het echt deed met hem team dat hij al langer voor ogen had en bij elkaar wist te brengen. Het enige wat ontbrak was iemand die de hele boel kon leiden, en toen kwam Zidane opeens naar voren! Hala Madrid

7 januari 2020 om 12:01

Volgensmij is dit ook wel het geval hoor. Wat ik er van mee gekregen heb is hij al binnen maar wachten beide clubs tot hij 18 is. Ook heeft hij sinds een paar dagen Real Madrid, Sergio Ramos, Hazard etc gevolgd op instagram. Dit zag je bijvoorbeeld ook bij Hazard een tijdje voor het officieel gemaakt werdt.

7 januari 2020 om 13:20

Ik hoop het, maar het is illegaal om een speler een contract te laten tekenen als hij 17 jaar oud is. Dat Reinier zijn woord heeft gegeven geloof ik wel maar er kan een Engelse club komen die meer geld zal bieden dan Real. Ik hoop dat familie Reinier en Flamengo niet happen.

7 januari 2020 om 23:18

Blink/ geld spreekt dus zoiets wordt lastig om te weigeren. Maar omdat jonkies nu zien hoe wij spelers als Rodrygo, Valverde, Vinicius etc behandelen willen ze nu wel naar ons toe komen, en uiteraard de aantrekkingskracht van Zidane is groot. Iedereen wil onder hem werken

Haalt Real niet een beetje teveel Braziliaanse talenten de laatste tijd? Zoveel plek hebben ze toch niet in het eerst elftal om ze allemaal te laten spelen?

7 januari 2020 om 11:06

Daar gaat het niet om. Het is een investering, dus een gok. Of je haalt die talentjes nu of je haalt ze straks als ze 300m euro (Mbappe) waard zijn. Ik kies de eerste.
Niet allemaal zullen slagen natuurlijk (al hoop ik van wel), maar dat is niet erg. Ze zijn voor weinig binnengehaald dus Real zal ze voor heel veel geld kunnen verkopen. PSG biedt al 80/90m euro voor Vini.

7 januari 2020 om 11:23

@blink182 Maar als je ze als investering wil vastleggen, dan is het toch slimmer om ze verder te laten groeien in Brazilie in plaats van Castilla of een uitleen programma. Maar voor een speler is het toch niet slim, die kan toch beter naar een Europese club gaan waar hij wil door kan breken. Want ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het erg druk is bij Real momenteel met Hazard, Benzema, Bale, Rodrygo, Assesio, Vasquez, Jovic, Diaz en Junior. Lijkt me bijna onmogelijk voor een nieuwe speler om dan ooit door te breken.

7 januari 2020 om 11:41

En dat deed Real ook met bijv Valverde (had een pre contract getekend toen ie al 16 was en bleef nog eventjes in Uruguay tot zn 18e). Verhuren is zeker een optie. Kijk maar naar Hakimi, Carvajal etc. En wat is er mis met Castilla? Casemiro werd ook daar gezet en kijk nu..

7 januari 2020 om 16:47

Maar Casi werd ook verhuurd daarna aan Porto. Het is inderdaad zo van, tot 18de spelen in eigen land, dan een jaartje bij castilla om te kijken of ie mee kan met het eerste, het beter is om hem te verhuren of hem bij Castilla te laten spelen.

7 januari 2020 om 11:08

Nee klopt daarom staat rodrygo nog ingeschreven bij Castilla. En dat zullen ze ook gaan doen als ze reinier gaan halen, gewoon inschrijven voor het b elftal en dan overhevelen naar de a maar dan niet op papier

7 januari 2020 om 11:22

Mr/ het is wachten op een regel om dit tegen te gaan.. ben ik bang!

7 januari 2020 om 12:08

In de meeste competities moeten spelers onder 21 niet ingeschreven worden (al ben ik niet zeker of dit ook voor Spanje geldt), dus in dat geval zou het nog geen enorm probleem moeten vormen.

Misschien kan Ajax een deal maken met Real om deze jongen 2/2,5 jaar te huren van Real. Heb je toch goedkoop een groot talent wat je graag zou willen hebben.

7 januari 2020 om 12:19

Ja alleen neemt hij dan de plek in van andere talenten waar Ajax er ook maar zat van heeft. En kunnen ze hem niet met een winstmarge verkopen en hebben ze hem maar 2 jaar dus voor dat hij echt goed zou zijn zit hij al weer in Madrid. Kopen was een goede deal voor Ajax geweest maar huren zou nergens op slaan.

Qua talent in de selectie van Real zit het de komende jaren echt wel goed. Odegaard, Vinicius, Rodrygo, Kubo, Reinier (als het goed is) en dan de al iets oudere (maar nog steeds categorie talent) Militao en Valverde, beiden ook pas 21 jaar en Jovic die 22 is . Dit beleid bevalt me zeker, maar Real moet nu ook gaan investeren in spelers die er direct gaan staan. Pogba, Sancho, Bruno Fernandes bijv.

7 januari 2020 om 12:17

Heb liever dat ze het gewoon gaan doen met de spelers die er zijn. Alleen Mbappe zie ik erg graag komen, zeker als Bale vertrekt. Op de vleugels heb je al Rodrygo, Vinicius, Hazard, Asensio en eventueel Brahim Diaz en Lucas Vasquez al. Voor het middenveld komen Ödegaard, Kubo en Ceballos als het goed is terug dus heb je Bruno Fernandes ook niet nodig. Verder heb je Casemiro, Valverde, Kroos, James, Isco, Modric nog, en dan ook nog deze Reinier die minuten moet maken. Er zal vast wel iemand vertrekken maar dan heb je er nog genoeg denk ik. Verder ben ik het wel volledig met je eens. Als er van al deze talenten maar de helft doorbreken en lang met elkaar spelen heb je over een aantal jaar een wereldteam met deze talenten. Overigens hoop ik wel dat Hakimi volgens seizoen gewoon terug naar Madrid komt, Carvajal vind ik laatste tijd niet heel sterk en van Odriozola verwacht ik ook niet dat hij een wereldtopper gaat worden. Heeft iemand trouwens enig idee hoe Lunin het doet, van hem zie ik het minst van alle talenten?

7 januari 2020 om 13:12

Lunin komt niet aan heel veel spelen toe. Mbappe lijkt me te duur, voor dat geld zie ik liever Pogba en Sancho komen. Real heeft echt een scorende rechtsbuiten nodig, Vinicius en Rodrygo zijn nog te inconsistent daarvoor. Hazard scoort niet veel, zijn creativiteit is ontzettend nodig maar we kunnen niet alleen op Benz teren. Daarom pleit ik ook voor een scorende 10 a la Bruno Fernandes. Hakimi zie ik zeeeer graag Carva gaan vervangen, zou het aanvallende spel van Real ten goede komen, helemaal als Sancho voor hem staat.

7 januari 2020 om 16:48

Denk als we wat meer steekballen krijgen en creativiteit ipv nodeloze voorzetten (kuch Carvajal) we ook veel meer scoren.

Goeie trainer Jorge Jesus. Verbaasd dat geen enkele ploeg in Europa hem wil.
Goeie opvolger voor Ten Hag. Benfica en Sporting speelde goed aanvallend voetbal onder hem

Clubs als Benfica en Porto weten spelers voor absurde bedragen te verkopen. Dat komt mede door dit soort grootspraak . Waar we in Nederland nogal een spruitjesmentaliteit hebben en de eigen competitie graag omlaag praten , roepen zij gewoon zonder gene dar een Felix meer dan 100 miljoen waard is. Die Portugezen durven gewoon hoog van de toren te blazen en als je veel vraagt heb je ook kans dat de gek het er nog voor geeft ook .

Als het gaat om de echt grote talenten, grijpen we toch vaak ernaast helaas. Met Richarlison ook die verkoos nota bene Watford boven Ajax. Toegegeven had Ajax toen nog niet zo briljant gepresteerd in de CL maar toch.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren