Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik durf te stellen dat hij perfect bij Feyenoord past'

Laatste update:

Edwin Linssen hing zijn voetbalschoenen onlangs aan de wilgen, maar zijn jongere broertje Bryan kan nog wel even mee. De twee verschillen 10 jaar in leeftijd en de 34-jarige Edwin staat niet raar te kijken als de aanvaller van Heracles Almelo op korte termijn de stap hogerop maakt. "Geloof me: hij kan nog zo veel meer dan hij denkt", zegt hij in Voetbal International.

/

Hij vindt dat Bryan, die nu twee jaar onder contract staat bij Heracles Almelo, nog te weinig laat zien en noemt dat doodzonde. "Ik durf te stellen dat hij perfect bij Feyenoord past. Het Legioen zal hem omarmen, met zijn opportunistische speelstijl, altijd op zoek naar de actie", beweert de oudere Edwin zelfs. "Dat zal hem alleen maar sterker maken."

De jongere van de twee Linssen-broers kende inderdaad een prima seizoen. Ondanks een moeizaam jaar voor zijn club, trof hij 10 keer doel in 33 duels en was hij goed voor 8 assists. Daarmee toont hij duidelijk progressie: het jaar daarvoor scoorde Linssen weliswaar in dertig duels één doelpunt meer, maar stelde hij geen enkele keer een ploeggenoot in staat te scoren.

Bryan Linssen is goed genoeg voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind het echt zo'n gevoelsvoetballer. Niet te veel instructies meegeven maar gewoon zn ding laten doen. Acties, dribbelen en fel op een goede manier. Ik zie hem zeker bij Feyenoord meekomen. Door zijn inzet en passie ben ik altijd gecharmeerd geweest van hem.

11 juni 2015 om 16:51

Juist!

11 juni 2015 om 16:52

Goede voetballer voor Feyenoord. Maar Ajax of Psv is wel iets te hoog gegrepen.

11 juni 2015 om 17:00

Leuke 3e keus, niets meer niets minder.

11 juni 2015 om 17:14

@ibra91
Och, och, het is weer trollentijd, geloof ik. Goed voor Feyenoord, maar Ajax of PSV is te hoog gegrepen. PSV eindigde de afgelopen drie jaar gewoon lekker onder Feyenoord, dus doe maar niet zo neerbuigend na die ene zwaluw. En Ajax is de meest succesvolle club, maar dat betekent niet noodzakelijkerwijs dat het op elke linie de beste voetballer heeft.

On: Linssen heeft niet het gewenste niveau. Een heel aardige techniek en scoorde afgelopen seizoen ook aardig wat, maar voor het niveau van een club die voor de topplekken wil spelen komt hij tekort, omdat hij niet week in week uit top kan spelen. Leuk voor de subtop, niet goed genoeg voor Feyenoord. En zelfs niet voor PSV en Ajax.

11 juni 2015 om 17:45

@leonov, vergeet niet dat Heracles gewoon een heel moeizaam jaar heeft gekend. Ik zeg niet dat Linssen goed genoeg is voor de top. Maar ik zou hem best wel eens bij AZ of Feyenoord aan het werk willen zien. Hij was dit jaar toch bij 18 doelpunten betrokken. En hij laat meer zien dan een Boetius op dit moment. Ik zie Linssen bij een club die grotendeels aanvalt zeker positief verrassen en minder wisselvallig worden.

11 juni 2015 om 17:47

Laat je niet opnaaien kerel! Al moet ik wel zeggen dat je van buitenaf inderdaad denk dat hij niet goed genoeg is voor PSV of Ajax. Leuk voor clubs als Utrecht, Groningen of Feyenoord.

11 juni 2015 om 17:47

Waarvan akte!

11 juni 2015 om 17:57

@leonov " PSV eindigde de afgelopen drie jaar gewoon lekker onder Feyenoord, dus doe maar niet zo neerbuigend na die ene zwaluw."

Haha man man man wat klets jij hier nou man?
2012/2013:
PSV 2
Feyenoord 3
2013/2014:
Feyenoord 2
PSV 4
2014/2015:
PSV 1
Feyenoord 4

11 juni 2015 om 18:15

Hij doelde op de drie jaar voor die ene zwaluw. En dat middelste jaar hadden PSV en Feyenoord evenveel punten. Dus hij kletst zeker niet.

11 juni 2015 om 18:55

En sowieso. Als je al 15 jaar op de Nederlandse hoofdprijs wacht dan mag je wel stellen dat Feyenoord geen topclub meer is. Het enige wat die club overeind houdt zijn de supporters!

11 juni 2015 om 19:02

@elastiek en Leonov, haha ach als jullie zelf geloven dat Feyenoord van het zelfde niveau is als PSV en Ajax is het toch goed.

De rest weet wel beter haha. Prijzenkast van Ajax en PSV blijft maar groeien maar in Rotterdam valt er toch weinig te vieren in het laatste decennia.

11 juni 2015 om 23:12

Hahaha jij kan het niet hebben. Hij is absoluut niet goed genoeg voor ajax of psv! Over feyenoord valt nog te discussieren. Maar dat kan jij niet hebben?

11 juni 2015 om 22:08

Daar heb je Manu toch al voor?

Goeie voetballer maar weet niet of hij nodig is bij feyenoord. Hij zou in ieder geval wel een versterking zijn voor de bank als concurrent maar zon jongen moet je niet halen als hij meer dan 1miljoen kost. Kan je beter tighadouini halen. Paar middenvelders en verdedigers zou wel fijne versterkingen zijn voor feyenoord

Ik ben sowieso snel gecharmeerd van aanvallers die het gewoon redelijk tot goed doen bij een mindere club. Bryan Linssen, Ondaan, Darri, Tighadouinie bijvoorbeeld
Allemaal prima spelers

11 juni 2015 om 16:53

Ondaan heeft op de eerste paar wedstrijden weinig laten zien..

11 juni 2015 om 17:01

Inderdaad, zeg dan eerder Bruno Andrade of Ben Sahar als je een Willem II-speler wilt noemen.

linssen komt tekort voor feyenoord dit is meer een jongen voor een utrecht, ado of groningen.

11 juni 2015 om 17:30

Idd het is de mindere uitvoering van Munutelli

Wat een voetballer zeg, beslist wedstrijden voor je. Past bij elke club in Nederland.

Bryan Linssen is een leuke voetballer die er bij Heracles toch wel met enige regelmaat uitspringt, maar niet goed genoeg is voor Feyenoord. Misschien dat hij dit wel kan worden maar een tussenstap lijkt mij verstandig, ik vind hem goed bij Utrecht passen.

Als je ziet wat er nu bij Feyenoord rondloopt dan beaam ik dit zeker. Als je dit soort statistieken laat zien bij zo'n matig elftal als Heracles, dan moet je wel mee kunnen met de subtop van NL.

11 juni 2015 om 17:21

Je noemt Feyenoord subtop? een matig seizoensslot maakt je geen subtop.

11 juni 2015 om 17:45

15 jaar ofzo geen kampioen worden wel.

11 juni 2015 om 18:05

dat heb je goed gelezen. Kijkend naar de selectie kan ik ze moeilijk top noemen, AZ vind btw ook geen top, als je dat bedoeld met de top 3.

Misschien is hij inderdaad wel goed genoeg voor Feyenoord. Ik zou hem zelf op dit moment niet halen. We hebben al genoeg buitenspeler met Kuijt, Boëtius, Manu, Bilal, en Achabar.
Als er 1 van de 4 jonkies weggaat, zou je hem er wel bij kunnen halen.

Vermeer
Karsdorp,van Beek, Kongolo, Woudenberg
Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra
Boëtius, Kuijt, Bilal.

Wissels: Mulder, Wilkshere, Nelom, Vilhena, Immes, Achabar, Manu

11 juni 2015 om 16:55

Wij hebben helemaal niet genoeg buitenspelers bij Feyenoord helaas.

- Achahbar is een spits en kan absoluut niet op de flanken.
- Kuyt heb ik liever ook in de spits, anders rechtsbuiten.
- Bilal is ook een rechtsbuiten.
- Boetius heb ik inmiddels al afgeschreven. Hij wordt verkocht en anders wordt het banken.
- Manu is niet goed genoeg voor de basis. Leuk als invaller om iets te forceren maar meer niet.

Wij hebben met Manu momenteel dus maar 1 echte linksbuiten en hij is niet goed genoeg. De linksbuiten positie moet dus absoluut versterkt worden en Linssen zie ik als goede mogelijkheid. Wel zou ik eerst Tighadouini proberen te halen van Nac, omdat hij jonger is en meer potentie in hem zie. Als dat niet lukt zou ik voor Linssen gaan, mits hij niet meer dan een miljoen o.i.d. kost.

11 juni 2015 om 17:42

Afwachten hoe Gio Sleegers gaat gebruiken. Kan als aanvallende middenvelder of als vleugelspeler.

11 juni 2015 om 18:49

Sleegers was ik even vergeten. Ik vraag me wel af of hij er al klaar voor is. Ik heb hem niet echt gevolgd bij Eindhoven, maar ik heb het idee dat hij fysiek nog flinke stappen moet maken om een vaste kracht bij Feyenoord te worden.

We moeten even een gat vullen voor de komende 2 jaar, tot Rashaan Fernandes oud genoeg is om de plek op linksbuiten over te nemen.

11 juni 2015 om 18:08

Zie jij Feyenoord minimaal 5 miljoen neerleggen voor Vejinovic? ? Vejinovic is 1 van de betere middenvelders, verdedigend niet top, maar voetballend hoort hij bij de betere, ook koop je er doelpunten mee. Vitesse laat hem wel gaan, maar noet voor minder dan 4 miljoen. Heeft nog 2 jarig contract, en ook buitenlandse clubs hebben interesse.

11 juni 2015 om 18:16

Nee, daarom verwacht ik dat Feyenoord voor Ayoub gaat.

11 juni 2015 om 20:21

mooie en goede realistische opstelling en ja Linssen ik ben altijd wel een fan geweest van hem.
Goede actie ,maar ook een goede trap en scorend vermogen.

Zou een goede versterking zijn voor Feyenoord. Goede buitenspeler voor het niveau ! Zal waarschijnlijk voor een appel en een ei op te halen zijn in Almelo. Wel een beetje raar dat je broer speculaties de wereld uit zet..

11 juni 2015 om 23:15

Appel en ei??succes bij j. Smit dat word dokken en anders oprotten

Nee past totaal niet bij Feyenoord, en ik denk dat hij het niveau niet aan kan.
Vind het meer een speler niveau Groningen/heerenveen/pec

Zou het een goeie zet vinden Als Bijvoorbeeld Boetius weggaat volgens mij staat er geen talent voor de rechtsbuiten en dan kan linssen de concurrentie aan met Bacacikoglu aangaan

Hij is een echte momentenvoetballer. Een type Sharbel Touma. Nog te vaak hele gedeeltes van de wedstrijd onzichtbaar. Een (tussen)stap naar Groningen/Heerenveen zou het beste zijn. Betwijfel of hij de potentie heeft om bij een topclub te spelen.

11 juni 2015 om 17:06

Dit stukje tekst is gekopieerd van VI

11 juni 2015 om 17:11

Nee hoor. Ik zit wekelijks op de tribune naar hem te kijken

11 juni 2015 om 20:27

ik geloof je ,maar als je bij een betere club speelt zal dat ook een verschil zijn.
Denk jij niet als hij in een team met meer balbezit speelt dat dit ook positief is voor hem?
Ik weet het niet daar zie ik hem te weinig voor en ja zeker weten doe je het niet.

PS: ook niks negatiefs over jou cluppie bedoeld.

Goede voetballer maar erg wisselvallig. Feyenoord moet op zoek naar zekerheid in mijn ogen.

Dit is een leuke speler voor AZ, Twente etc. Niet voor Feijenoord

Als Manu en een tijd geleden Schaken bij Feyenoord kunnen spelen, dan ook Linssen.

11 juni 2015 om 20:28

Schaken was wel een slimme voetballer.
Daar bedoel ik mee dat hij heel goed wist/weet wat hij kon/kan

Zodra iemand zegt "geloof me" vertrouw ik het al niet meer.

Ik denk in tegenstelling tot de meeste dat hij wel goed genoeg is voor Feyenoord. Al 3 jaar op rij scoort hij bij een degradatiekandidaat minimaal 10 doelpunten in één seizoen.

2012/2013 - 35 duels, 10 doelpunten en 3 assists - VVV - eindigde als 17e
2013/2014 - 33 duels, 13 doelpunten en 0 assists - Heracles - eindigde als 14e
2014/2015 - 36 duels - 12 doelpunten en 9 assists - Heracles - eindigde als 14e

Ik vraag me dan af hoeveel doelpunten hij zou kunnen maken in een beter team. Linssen is geen speler die het van zijn snelheid moet hebben en daarom goed bij een degradatiekandidaat presteert maar hij moet het juist van zijn schot en dribbel hebben.

Feyenoord speelt dichter en vaker bij de goal dan Heracles en Vvv. Met zijn traptechniek kan hij zomaar 15 doelpunten voor Feyenoord maken.

11 juni 2015 om 17:50

Een beter team betekend niet meer doelpunten. Bij Heracles en VVV is er voorin veel meer ruimte voor een bewegelijke jongen als Linssen, bij Feijenoord gaat de tegenstander toch al verder terug staan en heb je te maken met meer spelers in je buurt die de bal ook regelmatig opeisen.

Ik vind hem echt een prima voetballer, maar ik denk niet dat hij bij een topclub tot zijn recht komt, te weinig ruimte om zijn acties en snelheid echt te benutten.

11 juni 2015 om 17:53

Ik geef alleen aan dat hij bij een club als Feyenoord veel vaker in en rondom de 16 komt te spelen. Met zijn traptechniek kan hij zomaar 15 doelpunten maken.

11 juni 2015 om 20:30

Wel scorend vermogen.
Ik denk dat hij een versterking kan zijn.
Kan links en rechts en een goede trap/
Kan ook nooit veel kosten.

Als je die foto ziet dan past hij daar wel prima op de tribune

Ik zou niet weten wat Feyenoord met hem moet. Ze hebben al genoeg vleugelspelers die redelijk gelijkwaardig zijn. Boetius, Bilal en Manu vind ik in kwaliteit niet minder dan een Linssen.

11 juni 2015 om 20:33

Feyenoord begon dit seizoen met Schaken verhoek boetius manu en bilal.
Verhoek en schaken gingen weg manu geblesseerd.
Dan kan het toch hard gaan.
Ik vind dat je 4 buitenspelers moet hebben ,want achabar wil ik niet meer zien aan de zijkant.
Boetius kan natuurlijk straks ook maar zo vertrokken zijn.

Wat ik me afvraag is het volgende:
Feyenoord heeft nu Bilal en Jean-Paul op de bank/tribune zitten. Ik denk dat ze allebei ongeveer even goed kunnen voetballen als Bryan Linssen, maar zij zijn nog wat jonger.
Als die twee al geen basisplek hebben bij Feyenoord, waarom zou het Linssen dan wel lukken?

11 juni 2015 om 18:53

Bilal krijgt denk ik volgend seizoen onder Gio wel een basisplaats, net als in de play-offs tegen Heerenveen.

Boetius heeft een bizarre vormdip (of misschien is hij toch gewoon niet zo goed?). De Boetius van vorig jaar is inderdaad beter dan Linssen, maar de Boetius van afgelopen seizoen is Jupiler League niveau. 1 Ding is zeker, Linssen heeft dit seizoen veel beter gepresteerd dan welke Feyenoord buitenspeler ook.

11 juni 2015 om 20:36

Het blijft natuurlijk gewoon een mentaal iets.
Ze kunnen allemaal goed voetballen ,maar het gaat erom hoe je met tegenslagen omgaat.
Boetius heeft op blessures na nooit tegenslagen gehad.
Hij was altijd al het grote talent.
Dus als hij niet snel bijtekent dan denk ik dat het nooit meer wat wordt.

Ik durf zelf niet te zeggen dat Linssen dit niet aan zou kunnen. Ik vind zelf al jaren dat hij veel beter kan dan Heracles en niks ten nadele van Heracles, vind het een prachtige club, maar ik had Linssen nu wel bij een Europa League-club gezien of op zn minst een club die structureel top-10 speelt ipv eentje die eigenlijk tegen degradatie speelt. Het verbaast me dat hij die stap nog niet heeft gemaakt. Maar hoe dan ook, ik zie Linssen graag slagen, dus ik hoop dat hij spoedig een mooie stap kan maken.

11 juni 2015 om 19:41

Hij kan geweldig goed voetballen, daar ligt ook direct het probleem: "kan". Hij moet door een trainer enorm gemotiveerd worden, en om die reden is het maar de vraag of hij het professionele en hardere topsportklimaat bij Feyenoord aan kan. Z'n voetbaltalent is er goed genoeg voor.

11 juni 2015 om 23:25

Dat is dan wel jammer. Heeft zo'n jongen dan geen ambitie of zo of vindt hij het te snel allemaal wel best?

Op dit moment is iedere linksbuiten in de Eredivisie een versterking voor Feyenoord ten opzichte van JPB. Altijd al een groot fan van JPB geweest maar qua productie dit seizoen geen echte waarde gehad. Ik denk aan Tighadouini, Alireza, Linssen.

11 juni 2015 om 20:37

Sorry maar wie is Alireza?

11 juni 2015 om 20:39

Jahanbakhsh van Nec.

oh ok ik wist zijn 1e naam niet.
Ik zeg Linssen halen als Boetius als nog vertrekt.
Kost toch niks. Wordt het niks verkoop je hem over 2 jaar voor een ton minder.

12 juni 2015 om 18:17

Hahahahaha nee heracles doet hem gratis weg,denk het niet maak van die tonnen maar miljoenen van vriend.

12 juni 2015 om 19:05

Miljoenen??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... Max 2 of verwacht je 8 a 9 miljoen haha

Weinig meerwaarde dus neuhhhh doe maar nie

Zie liever seymak komen das pas een voetballertje

Jahanbaksh Limbombe Linssen en Larsson zoude prima op de LinksBuiten positie uit kunnen komen voor Feyenoord

Dit zijn wel de spelers die Feyenoord kan en misschien wel moet halen, zeker voor versterking in de breedte. Feyenoord moet naar de beste spelers onder de (sub)top kijken die klaar zijn voor een stap omhoog. Spelers zoals Jahanbaksh, Tighadouini, Linssen, Cavlan, Kramer, van Anholt, Botteghin en Chery zijn klaar voor die stap. Ziyech, Vejinovic, Larsson, Uth, Corona en Propper lijken onhaalbaar voor Feyenoord.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren