Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Hij is dicht bij een contract met Arsenal, we moeten nog even wachten’

Laatste update:

Ciprian Marica lijkt toch op weg naar Arsenal. De Roemeense aanvaller kwam de voorbije twee jaar uit voor Schalke 04, maar is nu al enige tijd transfervrij. Hij werd al eerder in verband gebracht met the Gunners. Dat leidde tot nu toe nog niet tot een officiële verbintenis in Londen, maar wellicht komt die er toch snel.

/

Marica’s zaakwaarnemer Ioan Becali zegt in de Engelse en Duitse pers dat een vertrek naar Arsenal niet lang meer op zich laat wachten. “Ciprian is een erg goede spits, die al wat ervaring heeft opgedaan in West-Europa. Het is dus logisch dat verschillende grote clubs naar hem kijken. Hij is dicht bij een contract met Arsenal, maar we moeten nog even wachten. Volgende week komt het misschien rond.”

Arsenal richtte zich aan het begin van de zomer op Luis Suárez, Gonzalo Higuaín en Wayne Rooney. Geen van die drie spitsen mocht uiteindelijk komen: Liverpool en Manchester United hielden vast aan hun aanvaller en Higuaín trok richting Napoli. Arsène Wenger probeerde op de valreep Demba Ba te huren van Chelsea. José Mourinho stak daar echter een stokje voor.

Past Ciprian Marica bij Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een verschil met Suarez, Higuain en Rooney. Ik zie deze speler niet als een versterking voor Arsenal.

11 september 2013 om 11:53

Hij word gewoon als back-up gehaald omdat Podolski er een tijdje uitligt. Opzich niet zo heel slecht maargoed hij is geen speler die er 15 inlegt.

11 september 2013 om 12:41

Z'n matige speler moet je toch niet als back-up willen. Zijn cijfers spreken voor zich.
Hij scoort helemaal niet, dus gewoon een jeugdspeler opstellen deze tijd. Zoveel slechter zou deze het niet doen.

Als Podolski weer fit is zit je met hem opgescheept. Arsenal moet van die tweederangs spelers af zien te komen, met Marica erbij trek je er alleen maar weer één aan.

Ik weet niet veel over deze man kan iemand mij vertellen wat voor spits dit is? Maar in eerste instantie zou ik zeggen dat dit niet bepaald een versterking is voor Arsenal.

Alsjeblieft niet zeg! Dan ga je net de goede kant op door een aankoop als Özil, en dan kom je met Marica aanzetten. Die is echt aardig wat slechter dsn Giroud én Bendtner. Totaal onnodig, hopelijk gebeurt dit niet!

11 september 2013 om 10:57

Giroud en Bendtner naast elkaar noemen... ga aub eerst een pot van ons kijken dan.

11 september 2013 om 11:25

Hij zegt toch niets vreemds? Giroud doet het uitstekend op dit moment en is daarmee de eerste spits. Omdat Arsenal Bendtner nog altijd niet heeft weten te lozen en Sanogo geblesseerd is, is Bendtner op dit moment gewoon tweede keus lijkt me. Ik ben het wel met hem eens dat je dan net zo goed Bendtner kunt gebruiken, in plaats van een speler aantrekken die niet beter is.

11 september 2013 om 13:23

Ik bedoelde ook meer dat Bendtner een betere back-up is, en zeker niet dat ie beter is dan Giroud! Ik kijk elke match, dus dat weet en zie ik ook wel.

11 september 2013 om 13:35

Gelukkig. Want we weten natuurlijk allemaal dat Bendtner 'one of the Best Goalscorers in the World' is.

11 september 2013 om 13:38

haha zo jammer dat ie niet naar Palace kon, zou mooi zijn geweest. Verwacht jij dat er een spits komt in de winter en zoja, wie denk je?

11 september 2013 om 14:46

Nee, nooit een winterse transfer, tenzij we geen andere mogelijkheid hebben door een blessure. In de volgende zomer misschien, maar dat is afhankelijk van het seizoen van Giroud. Bendtner is trouwens geen back-up, Sanogo en Poldi zijn de back-ups. Bendtner zal puur opvulling zijn voor League Cup.

11 september 2013 om 14:59

Poldi rekende ik niet mee als back-up omdat ik nooit echt heb gesnapt wat zijn plek nou is en bij Sanogo had ik geen idee hoe Wenger hem zou brengen

11 september 2013 om 15:02

Linkerkant, maar daar komt Santi nu. Poldi zal nu voor links en centraal back-up zijn. Giroud is niet zo blessuregevoelig, dus zal meeste (belangrijke) wedstrijden gewoon kunnen spelen.

Dit is denk ik niet de naam waar menig Arsenal fan op heeft gehoopt. Ik zelf ken de speler niet goed genoeg dus ik hoor er eigenlijk niet over te oordelen.

Prima back-up voor Sanogo en Giroud. Haters gonna hate! Wij hebben Ozil

11 september 2013 om 10:44

Precies, dit gewoon puur een breedte versterking. Zijn sommige hier soms vergeten dat de transferperiode al voorbij is.

11 september 2013 om 10:47

Inderdaad. Als Chelsea een bankzitter voor 25 miljoen haalt (schürrle) is het geweldig maar als wij een gratis back-up halen is het lachwekkend. Omgekeerde wereld natuurlijk.

11 september 2013 om 10:53

Het is ook lachwekkend. Marica ooit zien spelen? Het is dat er een vlaggetje van Engeland bij stond, anders had ik Arsenal Kiev o.i.d. verwacht.. Veel hoger is het niveau van Marica niet.

11 september 2013 om 10:56

Denk je ook echt dat hij veel aan spelen zal toekomen? League Cup en hooguit invalbeurtje bij een 3/4-0 voorsprong in een PL wedstrijd.

11 september 2013 om 10:58

Zo veel word er ook niet verwacht van hem. Marica is niet een goalgetter maar wel iemand die fysiek sterk is en het duel niet schuwt. Prima om hem er in te brengen en duels aan te gaan met de verdedigers waardoor de creatieve voetballers ruimte krijgen.

11 september 2013 om 10:59

Zoals ik hier onder al aangegeven heb, en Villa85 ook terecht opmerkt, Park en Bendtner lopen ook nogsteeds rond bij Arsenal. Marica is niet beter, dus waarom zou je überhaupt geld uitgeven hieraan? Hoezo zou je 3 slechte spitsen op de tribune willen hebben.. Of zouden Bendtner en Park door de concurrentie van Marica toch wat beter worden?

Edit: @7_life, dat valt wel mee hoor. Het is gewoon een 'badboy', iemand waarvan ik totaal niet verwacht dat Wenger er gecharmeerd van is. Is ook helemaal niet zo groot, dus als stormram heb je er ook al niks aan. Weet ook niet hoe je hierbij komt..

11 september 2013 om 11:02

Park was een pure commerciële aankoop om Arsenals naam in Azië hoog te houden. Die heeft en zal ook nooit ook maar 1 minuut gaan spelen. 4

Zoals ik hieronder al opmerk. Bendtner vindt randzaken belangrijker dan zich focussen op zijn beroep. Is nog altijd een talentvolle voetballer maar mentaal nog zwakker dan Balotelli.

11 september 2013 om 11:02

Of je leest dat dit vooral van de kant komt van de zaakwaarnemer van Marica ik heb nog niks officieels van Arsenals zijnde gehoord dus zo zeker is het allemaal nog niet. Mocht die wel komen dan zal Wenger zijn redenen daarvoor wel hebben.

11 september 2013 om 11:05

Teddi, nergens wordt wat gezegd waarom Park gehaald is o.i.d. Het enige wat aangegeven wordt is dat deze jongen niet slechter is dan Marica. Of hij gehaald is om te spelen doet er niet toe, dat hij nu als de nood aan de man is een paar wedstrijden zou kunnen spelen is een feit.

En Marica is ook geen lieverdje, en met Marica haal je ook een hoop gezeik binnen (vooral z'n zaakwaarnemer is gek). En Marica voegt niks toe aan Arsenal, dus waarom zou je nog meer problemen in huis halen.

Edit: @ 7_life, mij hoor je ook nergens zeggen dat hij binnen is. Ik zeg alleen dat hij eerder een verzwakking van Arsenal zou zijn dan een versterking, dat het lachwekkend zou zijn en vertel waarom. Zelf heb je het erover dat het een breedte versterking is, alsof hij al binnen is.

11 september 2013 om 11:09

Je hoeft niet groot te zijn om het verdedigers lastig te maken je hoeft alleen druk op ze te houden. Ik heb meer vertrouwen in Wenger zijn visie dan in die van jou plus het feit dat dit afkomt van zijn zaakwaarnemer en niks nog door arsenal officieel bevestigd is snap ik niet waar jij je zo druk om maakt.

11 september 2013 om 16:08

@Teddiursa

Park heeft wel minuten gemaakt. In de PL zelfs. Tegen Manchester United.

11 september 2013 om 10:54

Nergens voor nodig die laatste zin.

We hebben momenteel Sanogo en Park als back-up en Bendtner staat ook nog steeds onder contract bij ons.eigenlijk had ik gehoopt dat we het hiermee zouden doen tot de nieuwe transferwindow in Januari voor een echte top spits...we zullen zien

11 september 2013 om 11:51

Inderdaad, en zolang Giroud ze blijft scoren dit seizoen, wat ook wel vaker gaat gebeuren met Ozil, is het prima om iemand met ervaring achter de hand te hebben. Het is natuurlijk niet een speler die er 30 voor je in gaat schieten in een seizoen, maar wel iemand die je in kan brengen, en net die winnende goal mee kan pikken.

Met zo'n speler haak je niet aan bij de Europese top. Het is niet voor niets dat deze speler nu al geruime tijd transfervrij is. Deze speler heeft niet het niveau dat Arsenal nastreeft.
Marica is niet echt een beweeglijke spits. Het is meer een aanspeelpunt voorin. Niet echt een doelpuntenmaker en dat mag je toch wel verwachten van een spits.

Vervanger van Chamakh, niet meer niet minder. Mag League Cup duels spelen met de jonkies.

Overigens wel vreemd dat Arsenal niet eens Ba aan Arsenal wilde verhuren.... Had toch meer coulantie van ze verwacht.

11 september 2013 om 22:18

Er staat een typo in, " Arsenal aan Arsenal huren".

Maar idd, jammer van Chelsea, blijkbaar schrok Mourinho nog al van de overstap van Ozil. We zullen zien wat er in januari gebeurt

Vind het wel slim van Wenger, Sanogo is gisteren geblesseerd geraakt we hebben nu dus alleen nog Giroud voor in de spits. Een back-up kan geen kwaad!

11 september 2013 om 10:57

Hoezo? Bendtner huppelt nog rond bij Arsenal (en die is echt niet slechter dan Marica), Walcott kan evt in de spits uit de voeten en als Wenger in een hele gekke bui is kan Park ook nog. Het zijn allemaal matige spelers, maar waarom zou je nog een slechte speler erbij halen voor dit salaris?

11 september 2013 om 10:59

Hoeveel krijgt die dan aan salaris ?

11 september 2013 om 11:02

1,7 miljoen pond zou hij krijgen, pak'm beet 2 miljoen euro. Vrij veel voor zo'n beperkte speler.

11 september 2013 om 11:05

Ik denk dat die bij zijn voorgaande clubs meer kreeg, plus het feit dat die transfervrij is en het salaris in engeland hoger ligt dan in meeste competitie vind ik het nog aan de lage kant.

11 september 2013 om 11:11

Ja, als je Bendtner 60 duizend per week betaalt en dat als maatstaaf neemt, dan valt dit inderdaad wel mee.

Nou ze zullen Demba Ba vast niet van Arsenal gehuurd willen hebben, dan was het al een stuk makkelijker geweest om hem aan de selectie toe te voegen!

Wat moet Arsenal met hem?

Werd vroeger gezien als grote talent.
Spits die volgens mij 2 benig is.

Heeft alleen in het seizoen 2011/2011 in dienst van Schalke dubbele cijfers laten zien ( 10 doelpunten in 24 wed.). Voor de rest altijd onder de 10 doelpunten gebleven. Doet het in nationale team beter dan in clubverband. Zelfs Podolski scoort meer en levert meer assists.

Wat zou dit een suffe aankoop zijn, zeker als het klopt dat hij 2 miljoen per jaar gaat verdienen. Arsenal had nog beter met Bendtner door kunnen gaan dan Marica te halen. Daarnaast heeft Marica na z'n afgang bij Schalke gezegd dat hij alleen nog bij een ploeg wil spelen die hem echt nodig heeft. Wat zou dit een lachwekkende transfer zijn zeg.

11 september 2013 om 10:53

Bendtner vind het belangrijker om in Denemarken de wegen onveilig te maken.

Die zaakwaarnemer bazelt al tijden dat alle grote clubs interesse in hem hebben. Volgens mij is dit hetzelfde, hoop in ieder geval niet dat we hem contracteren.

Volgens mij vergeet men dat hij 1. transfervrij is en 2. een breedteversterking is niet onnodig geld uitgeven altijd de visie van Wenger geweest.

Hij is een erg goede spits..... zegt zijn zaakwaarnemer. 1 topaankoop (op een positie die eigenlijk al goed bezet was) en voor de rest allemaal matige spelers transfervrij opgehaald. Laten we hopen voor de Arsenal fans dat ze niet ook nog eens met deze matige spits te maken krijgen.

Deze gast is zelfs nog slechter als Giroud haha.

11 september 2013 om 11:29

Slechter 'dan'. Je tweede fout is dat Giroud absoluut niet slecht is. Sterker nog, hij laat steeds meer momenten van klasse zien. Het is geen Van Persie en op termijn ook niet de topspits die bij Arsenal hoort, maar op dit moment is hij zeker goed genoeg voor de basis.

Laten we hopen dat dit niet doorgaat, zal vast redelijk wat tekengeld willen omdat hij transfervrij is en 2 miljoen euro per jaar voor nog zo'n figuur is niet nodig. De League Cup met de jeugd spelen, makkelijke wedstrijden in de FA Cup kun je ook wel met Sanogo of eventueel Bendtner/park spelen, hoe slecht (vooral die eerste) ook zijn. Had gehoopt Bendtner niet meer in een Arsenal shirt te zien, maar om nou een middelmatige spits als Marica te halen gaat ook wat te ver.

Tot de winterstop moeten we toch hopen dat Giroud niet geblesseerd raakt, of misschien wel tot de zomer. Wenger is nooit zo van de winteraankopen, tenzij er blessures ontstaan (zoals vorig jaar met Monreal). Ik blijf hopen op de komst van Benzema komende zomer.

A;s je geen toppers kan halen of iets wat tenminste daar in de beurt komt dan moet je het niet doen, hij is een matige speler heeft nog nooit meer dan 10 goals gescoord.

Sanago en Bendtner hebben meer kwaliteit en potentie, wel is Marica een ander type alle Arsenal spitsen zijn lang niet echt snel marica is meer een loper type lazovic.

Ik zou zeggen blijf met Giroud,bendtner en Sanaogo tot aan de winterstop dan kan je verder,anders zit je weer een jaar of twee aan deze gozer vast is nog niet eens van het niveau Park, Chamack als je mij vraagt.

Hmm, niet echt een versterking voor Arsenal..
Als stand in voor Giroud zeker.. Bendtner is ook niet echt een goeie spits die er 15 in schiet..

Nee hopelijk gaat het niet door. Marica zal echt geen versterkingen zijn voor Arsenal en al helemaal als je ziet wat er voor hem moet worden betaald. Dan zie ik Arsenal liever gewoon zo blijven, en als het nodig is kan Wenger alsnog in de winter een spits erbij halen. Op dit moment heb je Giroud (die eigenlijk toch bijna nooit geblesseerd is) als eerste spits. Met daar achter nog drie andere spitsen. Ik ga er vanuit dat Sanogo de 2de spits en Bendtner en Park de derde en vierde spitsen zullen zijn. Bovendien heb je nog Akpom zeer talentvol speler die ook wel met het niveau mee kan.

Wenger moet werk maken van Lewandowski.. volgend sezoen gratis de deur uit en veel kwalitiet. Vind het wel zo'n typisch Wenger aankoop. Met Ozil, Cazorla, Wilshere en Wallcot kan Wenger Lewandowski zeker wel overtuigen. Zeker dat Lewandowski fan is van Arsenal en Henry. En ik weet dat Lewandowski Real Madrid, Man UTD etc heeft afgewezen... maar toch.. ik zie het gebeuren haha

Hadden ze maar wat proactiever moeten handelen. 3 maanden de tijd gehad om een fatsoenlijke spits te kopen.
Je weet van te voren dat je spits nodig hebt, je weet 17 jaar lang dat je elk seizoen altijd te maken hebt met weken/maanden lange blessures van je basisspelers en er is nooit waardige back ups op de bank.
Hoevaak heeft Wenger luxe problemen gehad? 16 wereldspelers in bloedvorm en hij kon er maar 11 opstellen, en hoevaak heeft Wenger personeelproblemen gehad dus 11 basiswaardige spelers nodig, maar er zijn slechts 7 of 8 spelers van dat niveau tot zn beschikking? Alleen door zo'n kortzichtig personeelbeleid heeft Arsenal en Wenger in de afgelopen jaren al vele prijzen ingeleverd!

Hopelijk dan een pay as you play contract of een éénjarig contract met een optie (indien hij het toch verrassend goed doet!

Goede tijdelijke oplossing aangezien je niks anders dan transfervrije spelers kan halen (al had ik Petric misschien wel overwogen als back-up)

Dan heb je Giroud als 1e spits... Back up als Podolski is geblesseerd en ook Chambo is nog een tijd geblesseerd. Dan kom je aanvallend al wat minder te zitten. Met Marica heb je dan een hele tijdelijke oplossing !

Hahahah mijn sympathie sympathie voor arsenal is bij deze weg! Wat een beleid en wat een slechte spits.. ooit vond ik het de leukste club ter wereld en velen met mij! Henry, bergkamp, viera, pires, campbell, overmars

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren