Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Twente kan zich volledig gaan richten op landstitel

Laatste update:
/

Op de eerste dag van november weet FC Twente al dat het dit seizoen eigenlijk nog maar één prijs in de wacht kan slepen. In de Europa League staat het op achterstand en wordt het een lastig verhaal en de KNVB Beker is ook niet meer haalbaar. Donderdag zorgde FC Den Bosch namelijk voor een flinke stunt door de Enschedeërs, die met negen man eindigden, in De Grolsch Veste het zwijgen op te leggen (1-2). SC Heerenveen won met een zeer kleine marge (1-0) van de amateurs van Hollandia: Ramon Zomer werd matchwinner.

FC Twente - FC Den Bosch 1-2
FC Twente, dat vorig jaar in deze fase nipt afrekende met SC Genemuiden, nam vroeg het initiatief. Echt uitgespeelde kansen creëerden de Tukkers niet; FC Den Bosch ook niet, maar de eerstedivisionist toonde wel lef en zocht dapper de weg naar voren. Bij de eerste goede uitbraak van FC Twente ging het echter mis, achterin. Luc Castaignos werd na een kwartier door Jelle De Bock gevloerd in de zestien meter en verdiende de penalty. Specialist Denny Landzaat, voor het laatst trefzeker in november 2011, zette zich achter de bal en schoot die onberispelijk en hoog binnen.

/

De thuisclub leek op rozen te zitten, maar een handvol minuten later incasseerde men een domper. Dedryck Boyata werd met rood van het veld gestuurd na een onbesuisde tackle en kon gaan douchen: Steve McClaren bracht snel Douglas binnen de lijnen, Jerson Cabral werd geofferd voor de verdediger. FC Den Bosch voelde dat het harder kon aanzetten en kwam, zij het met wat geluk, ook terug tot 1-1. Een schot van Joey Brock ketste via de billen van Peter Wisgerhof af en liet Sander Boschker kansloos.

Een kwartier na rust kwam Den Bosch zelfs voor en die stand zou het vast blijven houden. Een uitstekende combinatie eindigde in een schot van Bart van Brakel op doel, waarop Boschker geen passender antwoord had dan één hand. In de rebound tikte Tom van Weert, die op de perfecte plek stond, direct binnen. FC Twente moest vol aan de bak om terug te komen en was dichtbij via Joey Pelupessy; het raakte zelfs de paal via Nacer Chadli. Castaignos’ tweede gele kaart na een elleboog maakte FC Twente echter kansloos: met negen man was er niets meer te doen voor ’s lands koploper.

/

SC Heerenveen - HVV Hollandia 1-0
Enkelvoudig bekerwinnaar (2008/09) Heerenveen ging donderdag qua kansen goed van start tegen de amateurs uit Hoorn. Daniel de Ridder en Matthew Amoah misten een redelijke en een forse mogelijkheid, waarna laatstgenoemde ook nog eens snoeihard de lat trof. Jeffrey Gouweleeuw tenslotte was ook zeer dicht bij 1-0, maar de inzet van de verdediger werd nog van de lijn gehaald. De toon was gezet in de bekerontmoeting en Heerenveen deed hard zijn best de score te openen. Naarmate de minuten in de eerste helft verstreken, duurde het echter langer en langer.

De talentvolle Hakim Ziyech, die zijn bekerdebuut maakte, liet tweemaal een kans onbenut en droeg zo bij aan Heerenveens improductiviteit. Dat liet Hollandia langzaamaan meer geloven in een stunt in Friesland. Kalvin Robert was zelfs heel dicht bij de verrassende 0-1, maar hij schoot oog in oog met Kristoffer Nordfeldt op de benen van de doelman. Kort tevoren had hij al in het zijnet gemikt. Een uur was er al ruim verstreken toen Zomer eindelijk de ban brak: hij kopte raak na een hoekschop. Amoah deed alles om er nog 2-0 van te maken, maar tevergeefs.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

lekker voor Fc Twente, ze zijn totaal niet in vorm. Net verder in beker, Europa League gaat ook slecht als ze de landstitel niet halen kan die Mclaren wel weg gaan.

1 november 2012 om 20:41

Vooral als je je toto erop had gezet, gewoon even 14,82

1 november 2012 om 21:06

Nacer Chadli is de enigste speler van FC Twente, waar nog dreiging van uit komt. Ik snap ook waarom hij weg wilde, met deze wan prestatie, wil je als 'speler' niet bij horen.

On: Kom lekker naar Amsterdam, krijgen jullie Derk Boerrigter

1 november 2012 om 21:08

Cabral is ook echt een speler waar dreiging vanuit komt. Dom van Mcclaren dat hij zijn ster eruit haalt.

1 november 2012 om 21:10

Chadli is zeker welkom

Ik wil er nog bij toevoegen: dat Luc er geen bal van kan. Deze jongen werd voor veel geld naar Enschede gehaalt en het is in mijn ogen meer een herrie schoper dan dat hij voetbalt voor de club FC Twente. Ik zou er voor schamen, want het is gewoon een miskoop, net zoals die Jerson Messi.

1 november 2012 om 21:12

Haha Cabral de sterspeler dat denkt hij.

1 november 2012 om 21:19

Jerson Messi, waar je denk ik Cabral mee bedoeld is niet aangekocht maar geruild tegen Verhoek die echt niet beter is.
Castaignos is tot nu toe gewoon drama inderdaad maar ik vind het te simpel om telkens alleen zijn naam te noemen na elke wedstrijd. Hij speelt tenslotte niet in zijn eentje al weken lang dramatisch.

Geen idee wat er aan de hand is maar hoe ze nu spelen is gewoon niet normaal. Ik hoor mensen zeggen dat het aan Mcclaren ligt en dat hij te defensief speelt maar met alle respect, je zou met 8-1-1 hier gewoon moeten winnen thuis tegen Den Bosch. Er zit in de koppies van velen iets niet goed.

1 november 2012 om 21:41

Waar lees jij ergens dat Chadli weg wil?
Voor het seizoen wilde hij weg
Dus wel even je huiswerk goed doen
Verder is vanavond wel weer gebleken dat je gewoon met je sterkste elftal zulke wedstrijden moet spelen
Weer een misser van Mcclaren
Verder een Cornelisse, Landzaat gauw afdanken
En de komst van Cabral begrijp ik nog steeds niet
Vind hem namelijk niets meer dan Verhoek
Wanprestatie niet alleen van de spelers vooral van de trainer
Op naar zondag

1 november 2012 om 22:38

@rijvers:

Wil, wilde... Dus dat huiswerk heeft hij dus W E L gedaan. Anderen niet

Verder kan dit gewoon gebeuren. Feyenoord is zo uitgeschakeld door GAE en Twente nu door Den Bosch. Dat Twente niet heel erg in vorm was, was al geen geheim en dan wordt het al snel lastig.

1 november 2012 om 23:00

Haha ben blij dat die daar sperlt

1 november 2012 om 23:09

Maar ff serieus, Met die spelers die Twente van Feyenoord koopt werden wij 10e ofzo. Wijnaldum is ook al bagger. Dit is alsof iemand een virus heeft en een ander neemt het over. Veel plezier ermee

2 november 2012 om 03:47

Twente kocht Fer, waar ze blij mee mogen zijn. Twente heeft Cabral niet gekocht maar geruild en die is echt niet minder dan Verhoek. En Castaignos is tot nu toe inderdaad nog niet wat. Wijnaldum voetbalt bij PSV trouwens.

1 november 2012 om 21:09

Het is Den Bosch gegund, leuk voor zo'n team.

Wat ik trouwens wel diep en diep triest vind zijn al die kindertjes die hier enkel lopen te provoceren en niets anders doen dan anderen het bloed onder de nagels weg proberen te halen.

Maargoed, dat krijg je er gratis bij als top club, mensen gaan op je haten. Ook al zullen alle ajax feyenoord en psv boys het ontkennen dat twente een topclub is. Want volgens deze jongetjes die allemaal een andere definitie van top club hebben zakt Twente toch wel weer af naar de middenmoot. (ook al eindigt twente al zo'n 7/8 jaar achter elkaar in de top 5 met uitzondering van vorig jaar)

1 november 2012 om 21:22

@274933259

Je hebt helemaal gelijk, provocaties en andere stekeligheden krijg je er inderdaad bij.
Wat we er ook bij krijgen is het offtopic gezeur of je wel of geen topclub bent. Maar nu je er toch over begint, als je als titelkandidaat zijnde in een thuiswedstrijd uit de beker wordt gekegeld door de nummer 12 van de Jupiler league ben je de titel topclub niet waardig.

1 november 2012 om 21:31

Zit het zo diep jongen?

Je bent wel lekker alle 'ajax-, Psv- en Feyenoordboys' over één kam aan het scheren en aan het afkraken, maar volgens mij is er bijna niemand hier in dit bericht die ook maar een woord heeft vuil gemaakt over Twente dat wel of geen topclub is?

Hou je eerst eens bezig met de slappe prestaties van je cluppie, voordat je gaat lopen zeuren over totaal ongerelateerde dingen als het wel of geen topclub zijn.

1 november 2012 om 21:32

Maar ja als je als Ajax en PSV zijnde de grootste moeite hebt met amateurs, en ook Feyenoord op dit moment, dan zou je in jouw optiek ook geen waardige topclub zijn

1 november 2012 om 21:50

Het is bekervoetbal, vorig jaar was Feyenoord de pisang nu is het Twente. Ieder jaar zie je het weer terug komen, er zitten altijd verassingen tussen.

1 november 2012 om 22:22

Sowieso moeten ze die Mcclaren op laten stappen. Deze man bewijst toch gewoon alweer helemaal niks van het spelletje te snappen. Ongelooflijk wat een matige trainer is dit zeg. En wat een wanprestatie van Twente.

1 november 2012 om 23:55

ja, komt door de laffe angst hazen voetbal van Mclaren. Na de rode kaart haalt hij een aanvaller eruit en zet weer een verdediger erin. Denbosch speelde met maar twee aanvallers dan moet je gewoondurfen voetballen met drieverdedigers tegen twee aanvallers maar datdurft hij weer niet,en gaat alleen maar aan verdedige denken. steeds het balletje breed. laat dan Gutirez erin die wil wel naar voren spelen maar dat mag ook niet nee Landzaat in zijn achtuit versnelling mag blijven voetballen. dik verdient dis verlies, Denbosch succes verder!!!

Jezus man ! Boschker was mee naar voren, verliest een duel. dus staat het 3 tegen 1 en hij speelt nog niet jezus wat is den bosch ook eigenlijk slecht in uitspelen

1 november 2012 om 20:39

Ja hoe moeilijk is het de bal lobben over 1 speler met zoveel ruimte. Wat een noobies!

1 november 2012 om 20:43

als hij de bal had gelobt was het buitenspel geweest. die andere spelers moesten gewoon achter de bal blijven!

1 november 2012 om 20:50

Veel eerder die bal geven. Boscker staat in het midden . Daarnaast 2 spelers compleet vrij...

1 november 2012 om 23:16

Die 2 spelers stonden buitenspel...

1 november 2012 om 20:39

Het is 1-2 geworden, maak je niet zo druk

1 november 2012 om 20:43

Die andere twee waren juist dom, dat snap je he? Omdat de keeper er niet meer achterstond liepen ze allebei buitenspel en kon hij de bal niet spelen. Of hij had het vóór de middenlijn moeten doen

1 november 2012 om 20:43

De man aan de bal kon er weinig aan doen , die 2 andere aanvallers snappen de buitenspelregel niet. Ben je profvoetballer.....

1 november 2012 om 21:16

De man aan de bal kon ook eerder afspelen!

1 november 2012 om 20:43

Ja omdat er geen keeper in de goal stonden gingen stonden die andere twee snuggere spelers buitenspel, alleen degene aan de bal had dat door. Thats why

1 november 2012 om 20:44

Hij speelt niet omdat hij in tegenstelling tot zijn ploeggenoten de spelregels kent! Beiden lipen meters buitenspel!

1 november 2012 om 20:50

Maakt geen ene moer uit, we schakelen de koploper uit en dat is een domper voor FC Twente die nu een zware wedstrijd tegen jouw club wacht.

1 november 2012 om 21:29

FC Den Bosch kan waarschijnlijk weer een zware opgave verwachten in de loting. Ik denk PSV / Ajax, wat denk jij als Den Bosch-supporter?

On: Ik bedoel, waar hoop je het op voor vanavond

2 november 2012 om 19:53

Ajax, Feyenoord of PSV thuis zou mooi zijn geweest zo net voor de Kerst. Maar gisteren is SC Cambuur geloot door Willem v Hanegem.

Ik kan een kleine glimlach niet onderdrukken, en daarbij missen ze Boyota en Castaignos nu ook tegen Feyenoord... Clever...

1 november 2012 om 20:39

Castaignos speelt gewoon tegen Feyenoord hoor. Boyata inderdaad niet volgens mij.

1 november 2012 om 20:41

@forzatwente, hoezo Castaignos wel. 2x geel is toch de eerst volgende wedstrijd geschorst?

1 november 2012 om 20:43

Dit was een bekerwedstrijd. Ik dacht dat alleen direct rood telt voor alle Nederlandse competities, en niet 2x geel maar ik kan het natuurlijk fout hebben.

1 november 2012 om 20:43

Directe rode kaart is alleen doorwerkend in de eredivisie. 2x geel = rood geloof ik niet.

1 november 2012 om 20:44

Ook al is het 2 x geel, je "ziet" direct rood, dus volgens mij is hij de spreekwoordelijke lul.

1 november 2012 om 20:44

@ Kolkman

Maar niet in de competitie. Aparte regel.

1 november 2012 om 20:45

Inderdaad Kolkman, de enige die mogelijk wel kan spelen is Boyata, mocht Twente in beroep gaan tegen de opgelegde straf.

1 november 2012 om 20:47

@kolkman
2 keer geel is indirect rood, dus telt alleen mee in de competitie waar die speler een kaart voor heeft gekregen en dat is nu de beker. Dus Castaignos is geschorst voor de eerstvolgende bekerwedstrijd .

1 november 2012 om 20:48

Klopt zeiden ze net al bij eredivisie live, Luc mag wel spelen en Boyota niet.

1 november 2012 om 20:52

Wees blij dat Castaignos er juist wel bij is, als twente fan heb ik liever Buleykin hoor!

1 november 2012 om 20:59

nee, direct rood geld ook voor de competitie en de beker , 2x geel telt alleen voor de desbetreffende competitie, het ligt er dus precies aan in welke wedstrijd je die krijgt.
In het geval van Boyata die is er zondag niet bij, Castaignos is alleen geschorst voor de volgende bekerwedstrijd, volgend jaar dus een keer..

Den Bosch gefeliciteerd, dik en dik verdiend. wat heb ik me blauw lopen ergeren aan de instelling van het hele elftal. het enige hele kleine lichtpuntje vond ik pulypesse, voor de rest zijn we aan alle kanten afgetroefd, dat mag zondag wel anders, begin al bang te worden voor hele grote cijfers.

2 november 2012 om 07:30

Is alleen maar beter. Ik zie liever castaignos spelen regen ons dan bulykin!

1 november 2012 om 20:40

Geluk bij een ongeluk.

1 november 2012 om 20:40

Castaignos was 2x geel, dus ik denk dat hij wel mee mag doen.

1 november 2012 om 20:40

Is dat een voordeel dan? Die twee kunnen er niks van.

1 november 2012 om 20:44

Rode kaarten (2x geel dan) hebben in de beker geen gevolgen voor de competitie. Helaas is Castaignos er komende week gewoon weer bij in de competitie. Boyata is echter wel geschorst voor het eerst komende bekerduel (volgend jaar dus). Deze zal er neem ik aan niet komen aangezien hij verhuurd is.

1 november 2012 om 20:45

Castaignos speelt wel, Boyata niet want die had direct rood. Jammer he?

1 november 2012 om 20:50

als je een vogelverschrikker in het veld prikt scoort die nog meer dan Castaignos.

1 november 2012 om 21:00

Castaignos wordt niet op de juiste manier benut bij Twente, omdat de buitenspelers geen (goede) voorzet geven, maar altijd naar binnen gaan om zelf te schieten wat ik overigens helemaal niet erg vindt want met namen als Chadli en Tadic heb je een duo in je team waar Vitesse nog een puntje aan kan zuigen.

1 november 2012 om 21:20

Ja is goed, tot in de volgende ronde van de beker ! Kakuta - Bony ftw

1 november 2012 om 21:22

Hahah, dus Castiagnos moet bedient worden met voorzetten?
Die gast weegt 50 kilo, wint letterlijk geen enkel kop duel of sowieso geen schouderduw. Daarnaast klopt het sowieso niet wat je zegt want voorzetten worden er genoeg gegeven alleen snap Castaignos niet wanneer je de lucht in moet gaan of op welke plek je moet staan, kortom timing is nogal belangrijk.

Chadli snapt na een paar voorzetten ook wel dat de kans groter is op een goal als hij zelf naar binnenkomt om te schieten of iets dergelijks.

1 november 2012 om 21:26

Loop nou niet op de zaken vooruit jongen, Vitesse moet eerst nog levend terug zien te komen uit Amsterdam dit weekend weetje nog?

1 november 2012 om 21:27

Je weet zelf ook wel dat Castaignos, in zijn tijd bij Feyenoord, een goalgetter was. Hij is individueel, voetballend hoe je het ook maar wilt noemen niet sterk. Met Chadli en Tadic, die steeds naar binnen kruipen, wordt Luc ook niet echt vaak gevaarlijk nee.

1 november 2012 om 22:09

Tadic was toch juist de koning van de assist/voorzet?

1 november 2012 om 22:37

In de steekpasjes en balcontrole is hij erg sterk, maar als je kijkt naar de corners die hij vanavond nam. Daar was er geen ééntje strak en goed voor bij.

2 november 2012 om 03:48

Ik weet niet of je Twente regelmatig volgt Elders maar ik zie Tadic ze vaak genoeg straks voorgeven maar dan duik Castaignos eronder door of hij staat gewoon totaal verkeerd of gaat liggen omdat hij een scheet in z'n rug voelt.

2 november 2012 om 09:54

Ik zie elke wedstrijd en bij 50% van de thuiswedstrijden ben ik aanwezig, dus ik zie ze genoeg voetballen om te veronderstellen dat Castaignos beter zou worden benut en meer zou scoren als Tadic en Chadli vaker de achterlijn zouden halen om vervolgens de bal strak voor te geven. Dit gebeurt alleen niet, want ze kruipen meestal naar binnen om het zelf te proberen, wat helemaal niet erg is, maar waardoor Luc het moet doen met de passes die hij in de voet krijgt met één of twee verdedigers in z'n rug. Hier ligt zijn kracht niet zozeer als bij bijvoorbeeld Luuk de Jong

Ontzettend leuk voor Den Bosch.

Nou landstitel....vooral zo blijven doorgaan als de laatste weken. Pas gelijk maar de titel aan voor competitie.

Gefeliciteerd Den Bosch, en Mcclaren moet heel snel oprotten, want na zondag zijn we koploper af.

1 november 2012 om 20:45

Donder toch is op met gezeik over Mcclaren, de spelers valt niks kwalijk te nemen? Zo'n debiel van een Boyata met een 1-0 tegen Den Bosch rood pakken, de rest bakt er ook niks van, en dat ligt allemaal in Mcclaren's hand. Lekker meelullen met de meute. Tuurlijk zijn tactische beslissingen zijn niet altijd te volgen, maar leg de bal toch ook eens neer bij die constant falende spelers. Wisgerhof die er niks van kan, Cornelisse is om te huilen, geen enkele voorzet komt aan ook niet die van Chadli of Tadic. Maar nee het is allemaal Mcclaren die het fout doet

1 november 2012 om 20:53

Hoe vaak moet Boyata een doorslaggevende fout maken waardoor Twente verliest voordat je de schuld legt bij Mc Claren?

1 november 2012 om 21:03

Effe een vraagje.

Wie bepaald de opstelling??

Juist de trainer.
Wie voldoet er volgens jou niet?

Wisgerhof, Cornelisse.

Wie heeft ze opgesteld??

Juist de trainer, dus wie is de Lul??

juist het publiek, door toedoen vd Trainer.

En dat heeft niets te maken met meelullen met de meute.

Kwestie van je gezonde verstand gebruiken.

1 november 2012 om 21:11

Wat ik zeg, Mcclaren doet niet alles goed, maar de manier waarop alles op hem wordt afgeschoven is belachelijk. Die duur betaalde spelers zijn de laatste tijd niet vooruit te branden. Dat kun je de spelers kwalijk nemen. En volgens mij maakt niet niet zoveel uit wie die allemaal opstelt, ze voetballen bijna allemaal slecht de laatste tijd.

1 november 2012 om 21:25

Je hebt deels gelijk hoor @trabetlaw.
De eerste paar wedstrijden van de competitie was het "leuk" en goed voetbal en was Twente dan ook gelijk titelkandidaat. Nu spelen ze met vrijwel dezelfde opstelling alleen Fer en Bjelland doen niet mee, waar Bulykin net zo weinig toevoegde als Castaignos nu doet. Nu is het opeens totaal dramatisch en dat alles ligt aan Mcclaren opeens? Of Fer? of zou het toch zo zijn dat de spelers er niets van bakken.

1 november 2012 om 21:40

Daar hadden ze vorig jaar ook last van op het eind, toen was Mclaren nog de verlosser en lag het nog aan Adriaanse, nu gaat het wederom dezelfde richting op, en eindelijk gaan ze doorkrijgen dat het misschien toch wel eens aan Mclaren kan liggen

1 november 2012 om 22:02

@trabretlaw

En wie is er verantwoordelijk voor dat de spelers de goede motivatie hebben? De technische staf dus! Natuurlijk moet je van jezelf ook motivatie hebben maar de trainer is er ook om die spelers op te peppen en ervoor te zorgen dat ze gemotiveerd genoeg zijn om te winnen! Die trainer moet niet zo raar doen en elke keer die Boyata (of hoe die vent ook heet) opstellen want die bakt er werkelijk helemaal niks van en dan te bedenken dat die van City? afkomt! Nou als dat de spelers zijn die City hier in Nederland stalt dan hoeft PSV wat mij betreft geen samenwerkingsverband aan te gaan.

1 november 2012 om 22:03

Ach iedere club heeft wel eens een dip. Ajax voor de winterstop of begin van het seizoen. Psv na de winterstop en Twente nu 2x achter elkaar rond deze tijd. Vorig jaar geloofde ik niet dat het aan de trainer lag hoor.

1 november 2012 om 22:31

trabetlaw

Gelijk heb je wat betreft de spelers. Toch begrijp ik tukkerpro ook, alleen de toon en bewoording vind ik totaal ongepast.

We hebben een -voor eredivisie begrippen- topselectie, die Mcclaren op de een of andere manier gewoon niet weet te raken. Bovendien zeg je zelf al dat zijn tactische beslissingen (en dan vooral zijn wisselbeleid) niet altijd te volgen zijn. Ik verwacht van een coach dat hij op z'n minst tactisch goede beslissingen neemt, jij niet? Ik verwacht van een verdediger ook dat hij kan verdedigen.

Ook vandaag vond ik het tactisch gewoon ontzettend dom om slechts 1(!) basispeler op te stellen (castaignos). Dat is toch gewoon vragen om problemen? HIj hoort te bouwen aan het vertrouwen van de ploeg, daar faalt hij praktisch wekelijks in.
Dat desalniettemin bovenaan staan is mijns inziens een wonder te noemen, of de Eredivisie is gewoon echt een mickey mouse competitie.
De spelers gaan absoluut ook niet vrijuit, vooral de toppers, als die als zoutzakken op het veld staan bekritiseer ik hen ook. Maar de basisopstelling van vandaag was een lachertje en deze nederlaag verwijt ik dan ook Mcclaren volledig.

Een trainer is hoofdverantwoordelijk, en het doet me pijn om te zeggen na het geweldige kampioenschap. Maar als ik het voor het zeggen had, dan zou ik Mcclaren na dit seizoen bedanken voor bewezen diensten en voor een andere trainer gaan. De magie is uitgewerkt.

1 november 2012 om 22:35

Nogmaals, wat mij betreft ligt het aan het hele team, spelers en trainers. En niet alleen aan Mcclaren.

1 november 2012 om 21:02

idd ben het laffe voetbal meer dan zat... Begin me zo langzamerhand te schamen voor het vertoonde spel. Ik zeg tot de winterstop en niet verder... Go home Steve...

1 november 2012 om 21:11

Dan donderen we mcclaren er uit, maar wie wil je er dan neer zetten. Het is niet alleen Mcclaren, maar dan de hele technische staf wie faalt, dus ook Schreuder en Palplatz. Elk jaar een andere trainer voor de groep zetten helpt ook niet.
Je mag eigenlijk verwachten dat jongens als Cornellise, Landzaat en Wisgerhof de jonkies bij de hand nemen, maar die gasten zie je ook gewoon inkakken. Zou maar is af gaan geven op die jongens. Met dat Chadli binnen de lijnen kwam, toen liep het iets beter, maar Ik vond de hele instelling gewoon diep triest. Het enige kleine lichtpuntje vond ik Pullepessy. Den Bosch heeft hier verdiend gewonnen, maar het ligt na mijn mening gewoon aan de instelling van de spelers. daar kun je eigenlijk Mcclaren niet alleen de schuld van geven.
Den Bosch gefeliciteerd.

Volledig verdiend, als je zo slap loopt te voetballen dan verdien je ook helemaal niets!
Gefeliciteerd Den Bosch, wat een stunt.

Overigens, Mclaren weg, neem Cabral en Luc mee.

1 november 2012 om 20:40

Die 2 zijn goed he, hahaha!

1 november 2012 om 20:52

Die Cabral kan echt helemaal niks van, Hij speelde bij Feyenoord in 3 jaar 1 goeie wedstrijd, En nu denkt ik dat ie messi al is,

1 november 2012 om 21:19

Messi kijkt over de bal en Cabral naar het gras!

1 november 2012 om 22:38

kx22

Ik ben blij voor je dat FcT heeft verloren met enkele oud-feyenoorders. Blijf het wonderlijk vinden als een nederlaag van een andere club iemand blij kan maken als het hun eigen club op geen enkele manier voordeel geeft.
Overigens: Cabral is prut, maar Castaignos heeft potentie.

Ik heb een vraag voor jou als Feyenoorder: Had je Castaignos graag in Rotterdam willen zien spelen dit seizoen?

Ben benieuwd of je met droge ogen "nee" zegt. Maar ga vooral door met trollen. Volwassen van je.

2 november 2012 om 00:29

Vooraf het seizoen had ik hem graag zien komen, maar nu ben ik blij dat we geen cent aan die jongen hebben besteed.

2 november 2012 om 03:51

@twenteov; tuurlijk had hij dat voor het begin van het seizoen graag gezien, maar nu is Pellé daar opeens de held ^^
Mooi hoe snel het kan gaan in het voetbal. De oud Feyenoorders bakken er opeens niks van maar de, in dit geval, oud Az'er die er niks van bakte is de held.

1 november 2012 om 20:41

Ja Twente zit eigelijk in een al bijna kansloze positie te afhankelijk van andere resultaten. Dan zouden ze 9 punten moeten halen

1 november 2012 om 21:05

En vergeet Munsterman niet mee te nemen, wat die kan niet zonder z'n vriendje Steve.

He Steve, ja Joop.

1 november 2012 om 21:25

Dus jij wilt dat Munsterman weggaat? Wie dacht je dat deze club zo groot had gemaakt, Romano Denneboom ofzo?

1 november 2012 om 21:55

Compleet respectloos, en totaal geen idee waar Fc Twente eigenlijk vandaan komt. Beetje bescheidenheid is hier op zijn plaats.

1 november 2012 om 22:05

Dit is wel de meest waardeloze reactie die ik hier tot nu toe gelezen heb! Die man heeft samen met Rutten Twente op de kaart gezet en daar mag je trots en blij mee zijn, tenminste ik neem aan dat je Twente supporter bent...

1 november 2012 om 22:40

Pardon?

Munsterman wil je weg hebben? Ik verwacht dat je dan de enige FcT "supporter" hier bent. Joop heeft ons verdomme groot gemaakt!

2 november 2012 om 00:30

Haha jij bent een Feyenoordfan in vermomming volgens mij!

1 november 2012 om 22:04

Waarom? Laat ze lekker bij Twente spelen. Hebben wij een concurrent minder haha

Ik zeg weg met Mclaren en Jans voor een halfjaartje. Kijken hoe hij het doet. Die Mclaren is egt te slecht voor woorden

1 november 2012 om 20:41

En dan? Jans een halfjaartje en dan doet die het niet goed en dan maar Verbeek het volgende halfjaar?

1 november 2012 om 20:42

Nee je kan toch kijken hoe jans het doet alles is momenteel beter dan Mclaren denk ik.

1 november 2012 om 21:03

Kluivert en Schreuder. Na dit seizoen Verbeek.

Ongelofelijk, zeg. Jammer voor het toernooit. Leuk voor Den Bosch.

Misschien maar beter ook, al die midweekse wedstrijden komen het spel niet ten goed.
Wat een afgang ,toch.

alsjeblieft Mcclaren ga naar huis... of zoek ander werk,°.,.,
zijn nog vacatures bij Postnl

Dit is wel de grootste verrassing tot nu toe in de beker, wat speelde Twente slecht en Boyata maakt zo een onnodige overtreding op de helft van de tegenstander. Castaignos die is ook de weg kwijt met twee keer geel was alleen maar ruzie aan het maken i.p.v. zijn team helpen. Den Bosch gaat verdiend door in de beker.

Wiedemeijer schakelt hier Twente uit. Je mag als arbiter best een fout maken , maar fout op fout maken en een team er zo influiten is geen onkunde , dan speelt er iets anders.
Europees is het hierdoor ook moeilijk presteren , want Twente mag niks in NL ,maar om in Europa te presteren moet je fysiek kunnen spelen en dat zijn ze dan niet gewend.

1 november 2012 om 20:42

Bayota kan niet nadenken en dan krijg je dit soort acties. Den Bosch verdiend gewonnen.

1 november 2012 om 20:45

Hoe kan je nou na een verloren wedstrijd tegen een Jupiler Leauge (!!!!!) ploeg als eerste naar de scheids wijzen?! Ik zou me de ogen uit m'n kop schamen. Verliezen van Den Bosch, man man man....

1 november 2012 om 20:50

Je speelt met een B team, dat is geen probleem (1-0), totdat Boyata in de beginfase al een rode kaart kreeg, die onterecht was.

Een hele wedstrijd met 10 tegen 11 loopt in het moderne voetbal eigenlijk nooit goed af, laat staan als de arbiter tegen je blijft fluiten en DB je kan schoppen zonder kaarten te krijgen.

1 november 2012 om 21:11

Maar over de onterechte penalty die jullie kregen zeg je natuurlijk niks. Die rode kaart was trouwens een twijfelgeval.

1 november 2012 om 21:50

FC Twente had de Scheidsrechter zeker niet tegen. Luc Castaignos is de hele wedstrijd vervelend geweest en had er al veel eerder afgekund met zijn opstootjes en schwalbes. Boyata krijgt zeer terrecht rood. FC Twente krijgt een makkelijk gegeven stafschop. FC Den Bosch wordt een aantal keer onterrecht voor buitenspel afgevlagd.

1 november 2012 om 20:50

Nu ligt het aan de scheidsrechter ??? Haha calimero gedrag

1 november 2012 om 20:50

Kom nou toch. Draag je verlies met waarde en ga niet zitten janken. We hebben niet verloren door de scheidsrechter maar door die trainer die een veteranen elftal opstelt en die ook weer eens defensief wil spelen nota bene tegen Den Bosch. Als Twente fan schaam ik me rot maar ongetwijfeld zal Mclaren net zoals jij de schuld ook wel weer elders neerleggen.

1 november 2012 om 20:58

Mclaren kan er toch niks aan doen dat Boyata zo vroeg een onterechte rode kaart krijgt. Met 10 man win je geen wedstrijden meer hoor, die tijd is voorbij.

De media loopt al weken Mclaren af te zeiken en ineens doet iedereen het. Mensen zijn net kudde dieren. Twente (met het "b-elftal' staat bovenaan !

1 november 2012 om 21:06

Het risico op een rode kaart is er altijd, maar ik ben ervan overtuigd dat je met 10 spelers uit de 'normale eerste 11' Den Bosch wel moet kunnen verslaan. Het was een mooie wedstrijd geweest om iedereen weer wat vertrouwen te laten tanken, maar nee, Steve moet zonodig weer een team samen stellen dat nog nooit met elkaar gevoetbald heeft. Vertel mij eens waarom je uberhaupt iemand als Cornelisse op stelt terwijl Breukers nooit een eerlijke kans heeft gehad?

1 november 2012 om 21:08

Zondag wacht Feyenoord. Alle topteams spelen met een B-elftal deze ronde.

1 november 2012 om 21:28

@ruiz_fct; dat wat jij zegt gaat bij vrijwel de halve basis elftal van vandaag op. Er lopen vier 40+ers in het veld waar hij ook gewoon jeugd op had kunnen stellen. Jeugd die wel alles geven om te winnen, die zich willen bewijzen maar nee. Zet er een paar oude knakkers in waar niemand iets aan heeft. Hoezo Boschker? Met alle respect, geweldig carriere en een echte Twente man maar zou hij niet stoppen na dit seizoen? Geef die wedstrijd dan aan Fernandes. Zo kunnen wel bij genoeg spelers doorgaan met dus inderdaad ook Breukers ipv Cornelisse.

1 november 2012 om 20:51

Je win some you loose some.... ik kan me een eredivisie wedstrijd herinneren dat Twente in het zadel is geholpen door twee rode kaarten (7 -10 - 2012)

Dan nog is Twente wel heel zwak tegen een eerste divisie clubje, met een budget die nog niet eens 10% is als die van Twente. In dit geval moet Twente toch echt de schuld bij zich zelf zoeken

1 november 2012 om 20:57

@j. Staatsen..

Haha, kijk is naar je eigen trainer en ploegje, instelling en aanvallende intenties waren ver te zoeken tot Chadli en Tadic er in kwamen. Boyata kwam er als een halve zool in, volledig terecht rood. Castaignos loopt heel de wedstrijd niet anders dan iedereen te irriteren ipv te voetballen, je kon al snel zien dat die ook wel een gele of 2 zou pakken.

1 november 2012 om 21:06

DB heeft groot gelijk om zo te verdedigen. Maar als Wiedemeijer 1st rood geeft en dan zo fluit dan wordt het wel heel lastig voor Twente

1 november 2012 om 21:33

Stel je niet zo aan man, als de koploper van de eredivisie in een thuiswedstrijd kopje onder gaat tegen de nummer 12 van de jupiler league dan moet je stilletjes in een hoekje gaan staan en je rot schamen. Net zoals jij dat zou moeten doen met je gemekker over Wiedemeijer. Ik heb de wedstrijd niet gezien maar Twente is het gewoon aan haar stand en aan haar supporters verplicht deze thuiswedstrijd te winnen, als je dan de scheids de schuld ga geven dan zet je jezelf aardig voor joker ook al heeft hij misschien ten onrechte een rode kaart gegeven.

1 november 2012 om 21:45

Ik heb het ook niet gezien, maar ik zie hier niemand zeiken over de scheidsrechter, op Staatsen na dan, dus dan zal het allemaal wel meevallen

2 november 2012 om 01:21

@kaassie

Stel jij ook niet zo aan man. Rotschamen omdat je dit verliest? Kom op man, dit is de Knvb beker. Volgens mij heeft de Capital One Cup in Engeland nog meer Prestige dan de beker, Met een B-team van 10 man kun je verliezen van Den Bosch. Maak me meer zorgen over het spel van het eerste.

2 november 2012 om 10:06

Oenieboy

Ik vind het prima dat je het voor je club opneemt maar in jouw plaats zou ik woedend zijn. Je kan natuurlijk lekker denigrerend gaan praten over deze beker maar het is toch een prijs die de meeste Tukkers graag naar Enschede zien komen of ik moet er helemaal naast zitten. Ik vraag me af wat de capital one cup in Engeland hier mee te maken heeft, wij leven in Nederland. Overigens is het Twente die een B-team het veld instuurt, dat kan je niet als excuus aanvoeren en is Wisgerhof gezien zijn uitlatingen het helemaal met mij eens.

1 november 2012 om 21:42

J.staatsen,

Je blijft structureel vergeten je pillen te nemen, je ziet nog steeds overal complottheoreien m.b.t. Twente (en/of haar concurrenten). Als bij. Ajax wint komt het door de scheidsrechters/knvb.
Nu Twente verliest is het geen onkunde maar speelt er iets anders.
Hoe durf je dat te beweren terwijl de scheidsrechterscommissie een bolwerk van Twente was.
Bijv. voormalig Twente-manager Jaap Ulenberg die voor de beslissende play-offs tussen Twente en Ajax er de scheidsrechters erop wijst dat ze extra moeten letten op Hunterlaar. Of een voorzitter van de Knvb die zelf de scheidsrechtercommissie gaat leiden en de aanstelling wil doen. En dan toevallig een scheidsrechter schorst die een handsbal over het hoofd ziet, het was maar eenf fout. Het werd die scheidsrechter wel fataal, hij mocht geen halve finale El fluiten.. Maar wel als voorzitter de kampioensschaal uitreiken. Zie die man, Kessler, nog steeds in de RvC van Twente??
Zo ja, gebruikt hij zijn contacten tegenwoordig blijkbaar niet meer.

2 november 2012 om 11:53

@tien
Je complottheorie kan de prullenbak in hoor...
Ze gebruiken altijd beelden uit de eigen competitie om arbiters voor te lichten.
Arbiters worden altijd geschorst na grote blunders

Ajax is de enige club in Nl die openlijk tegen technische hulpmiddelen is en dat is vast niet oor niets.

1 november 2012 om 21:58

Volgens mij gaf Wiedemeijder een penalty aan fc Twente die wel erg makkelijk gegeven was. Los daarvan was die overtreding echt wel een rode kaart. Het is goed dat dit soort overtredingen is bestraft worden met een rode kaart, totaal geen intentie om de bal te spelen. Spelbederf van de bovenste plank.

Twente moet niet zeuren. Fc Den Bosch is echt geen hoogvlieger dit jaar, heeft meer verloren dat het gewonnen heeft, en in uitwedstrijden zeker. Met een goede instelling had Twente thuis ruim van fc den Bosch kunnen winnen.

Geweldig, frustie Castaignos was ook weer lekker zwak bezig. Opgefokt jongetje.

Zo wat ontzettend slecht zeg... Man oman den bosch goed gedaan hoor!!

Haha lekker voor ze.
Die club met dat schijtvoetbal verdiend niet beter.

Wat een laffe trainer zeg.

Zal straks wel weer aan de scheids liggen. Boeien, mijn avond is weer top!

1 november 2012 om 20:51

De scheids heeft inderdaad een aandeel gehad maar Twente mag de schuld voor de rest echt bij zichzelf voetballen. Ik ben echt helemaal klaar met Mcclaren. Je hebt na PSV het beste spelersmateriaal en dan ga je met dat materiaal zo laf voetballen. Overigens vind ik het wel triest dat je avondje goed is na een nederlaag van een concurrent/rivaal.

2 november 2012 om 11:54

Jij hangt altijd de vlag uit wanneer de concurentie wint?
Ik wil alle prijzen winnen, wanneer Twente er uit ligt scheelt dat weer.

Zou castaingos expres rood hebben gepakt om niet te spelen tegen Feyenoord?
Uiteraard slecht dit van Twente

1 november 2012 om 22:58

Hij is gewoon speelgerechtigd voor de wedstrijd tegen Feyenoord

Volledig verdiend! Gefeliciteerd Den Bosch! En de onsportieveling Castaignos werd de juiste kaart getoond.

Wel jammer voor Feyenoord dat Castagnios geschorst is. Wat een prutspits is dat

1 november 2012 om 20:44

Dat is hij niet. Hij heeft 2x geel, dus mag hij volgende Knvbbekerwedstrijd niet spelen. Das pas volgend jaar haha.

1 november 2012 om 21:09

Hij speelt wel tegen Feyenoord. De schorsing geldt alleen voor de Beker.

Helaas, er zijn heel veel schuldigen voor dit verlies, maar ik denk dat Wiedemijer de grootste is. Dat Twente met een B team speelt is geen probleem, dat was het ook niet, totdat Boyata een rode kaart kreeg, die in mijn ogen onterecht was.

1 november 2012 om 20:44

Nee hoor, de grootste schuldige waren de elf spelers die aan het duel begonnen en dachten van dit doen we wel eventjes. Na 15 minuten spelen had Den Bosch al twee grote kansen gehad en Twente kwam op voorsprong dankzij een kadootje maar creëerde 0,0 uitgespeelde kansen het eerste bedrijf.

1 november 2012 om 20:48

Kijk eens objectief man, die rode kaart was volledig terecht.
Had veel liever gezien dat we net als Ajax gewoon met veel jeugdspelers waren begonnen.
Pelupessy vond ik zeker niet onaardig spelen en ik denk dat Born het in deze wedstrijd ook beter had gedaan dan Castagnios, die alleen maar aan het zeuren en duiken was.

Maargoed, zondag een mooie kans om het recht te zetten.

1 november 2012 om 20:58

Nee het was geen rood. Hij kwam stevig in, maar toch niet met twee benen op de enkels ofzo? Daarentegen heb ik Den Bosch een aantal overtredingen zien maken waarvan ik dacht; dan moet dat wel pimpelpaars zijn volgens Wiedemeijer, die overigens echt verschrikkelijk floot, zo'n man zou eigenlijk bij zichzelf al na moeten gaan dat hij niet geknipt is voor het vak.

1 november 2012 om 21:17

De herhaling is zo vaak getoond, hij komt gewoon lomp hard in klaar...is gewoon rood... En Fcdb heeft geen enkele overtreding gemaakt waar rood verdiend was geweest. Rutten kwam stevig in, maar speelde de bal.
Maar als Twente zijnde mag je niet mauwen over kaarten, want Fcdb was gewoon beter.

1 november 2012 om 21:35

Oei oei wat zijn de druiven zuur, werd netjes de bal gespeeld, niks gestrekt been zoals twente wel deed.

1 november 2012 om 21:14

En die penalty voor jullie? Dat was natuurlijk wel goed gezien door Wiedemeijer? Ga toch weg man.

Tom de Weert bewijst nu toch wel echt dat hij de stap naar de Eredivisie kan maken. Scoorde vorig seizoen veel doelpunten, was vaak erg belangrijk met assists en is in mijn ogen een identieke speler als Armenteros.

Sterk aan de bal, iets mindere techniek dan Armenteros, maar nog steeds goed, kop-sterker dan Armenteros en scoort meer, alleen een niveau lager. Toch een erg bijzonder en mijn reactie is dan ook heel voorspelbaar.

Tom van Weert moet de opvolger worden van Armenteros.

Het ergste is waarschijnlijk dat Wiedemeijer nu de schuld krijgt terwijl Twente belabberd voetbalde, eerst krijgen ze al een penalty kado, vervolgens lopen ze als een stelletje lamzakken over het veld heen en kan Den Bosch doen en laten wat ze willen, paar keer gevaarlijk vrij voor de goal gekomen.

De rode kaart voor Boyata was terecht, twee benen vooruit invliegen is gewoon een rode kaart helaas. Maar dan alsnog werd er matig gevoetbald. Twente is weer net als Twente van het eerste jaar onder Mcclaren hopen op een bevlieging van de creatieve spelers Chadli en Tadic, wat destijds gebeurde met Janssen en Ruiz.

Jammer want het sierlijke offensieve spel wat ze hadden onder Preudhomme is volkomen verdwenen.

Castaignos deed trouwens behoorlijk opgefokt, onbegrijpelijk dat je je zo laat gaan. Overigens fout van Wiedemeijer om hem geel te geven en niet direct rood voor de elleboog.

1 november 2012 om 21:15

Wij zijn geen Ajax. Twente heeft verdiend verloren en dat lag beslist niet aan de scheidsrechter maar aan onze laffe en bange trainer.

1 november 2012 om 21:17

Jullie zijn inderdaad geen Ajax nee...

1 november 2012 om 21:31

Hehe, ik blijf het leuk vinden. Wat zou jij opgewonden zijn geweest bij het laatste fluit signaal of niet Afca_godenzoon?

Hop, paar flesjes drinken mee naar de pc , wat te eten en even lekker stoer lopen doen op VZ in een topic die over Twente gaat ^^

Begrijp me niet verkeerd, dit artikel is er voor iedereen.

Lekker Den Bosch! Ook nog mijn toto erop gezet. Weliswaar maar 2 euro, maar toch mooi 33 euro winst! Volgende keer ben ik er bij!

psv moet zaterdag winnen en twente verliezen

Wanprestatie FC Twente. Totaal geen overtuiging, domme rode kaarten.
Achterin is en blijft het een puinhoop, ook al staat Douglas er. Die jongen is gewoon geen topverdediger.

Sjonge jonge wat ik schaam me kapot voor dit team, Zondag nog eventjes verliezen en Mcclaren is er ein-de-lijk uit. Dan hopen dat we Verbeek over kunnen halen om in de winter naar enschede te komen of evt. Preud'homme terug laten komen...

1 november 2012 om 20:54

Verbeek heeft binnen de korste keren aan de stok met de overige technische leden, neemt net als Adriaansen geen blad voor de mond, en ze hoe dat uitgepakt heeft. Kunnen jullie beter van Marwijk nemen, die is (nog) beschikbaar.

1 november 2012 om 20:56

Ja oké , Van Marwijk zou ook nog een optie kunnen zijn ja, thanks helemaal niet aan gedacht

Zoals sommige hierboven beweren is het Wiedemeijer die Den Bosch liet winnen, dit is echter niet waar. De schuld is volledig op Mcclaren te schuiven die met het C elftal denkt een eerste divisie club uit te kunnen schakelen terwijl Den Bosch ook nog in vorm is en Twente totaal niet.

Kortom met Mcclaren en zijn opstellingen (heeft nooit een vast opstelling) wordt je geen kampioen!

1 november 2012 om 20:55

Fout !!!!

Mcclaren laat Geen voetbal zien.

1 november 2012 om 22:06

Op dit moment niet nee, maar in het begin van het seizoen toch wel! Beste voetbal van Nederland.

Fc Twente, ga je diep schamen! Iedereen die speelde vanavond gewoon 2 maanden geen salaris en elke week een boskoop van 40 km misschien dat ze dan wat haren op de borst kunnen kweken!
Verder moet gezegd worden dat den Bosch echt geweldig speelde gekeken naar der mogelijkheden vooral financieel!
Een superprestatie van den Bosch!

En weet je wat nog erger is, Den Bosch was de hele wedstrijd de betere ploeg hahaha!

Terecht gefeliciteerd den bosch! Ongeinspireerde bagger van ons! Bah!

Overigens verwijt ik het de arbitrage niet, maar vond ik het nivo van fluiten dramatisch. De penalty van ons was er geen 1 en de rode kaart was te zwaar in mijn ogen, die kun je prima met geel afdoen. Castaignos gewoon dom, zeker de eerste kaart.

Dan ben je wisselspeler en laat je werkelijk waar niets zien, landzaat en corrnelise en wisgerhof en boschker, onthutsend slecht.

Mooie terechte overwinning voor den bosch!

1 november 2012 om 21:17

Wiedemeijer is dan ook gewoon de allerslechtste scheidsrechter die Nederland heeft. Zie er altijd zwaar tegen op als hij een wedstrijd van FC Groningen fluit.

slecht slech, wat een instellingen de laatste wedstrijden bij twente, ze moesten zich diep schamen

Nederland krijgt binnenkort jantje van Turkije, met in de hoofdrol de spelers van Galatasaray..

Nederlands voetbal stelt niets voor.

Wat een saaie competite en wat een saaie sfeer zeg, ik heb medelijden met jullie..

1 november 2012 om 20:46

Heeft veel met deze wedstrijd te maken man! Niet dus...

Trouwens met al die gokschandalen die plaatsvinden in Turkije en de recente nederlaag tegen hhet NL elftal kan je wel ff rustig aan doen

1 november 2012 om 20:46

Maar dit was de competitie niet maar de beker. Overigens stelt het Turkse voetbal net zo min wat voor alleen zijn er helaas een heleboel Nederlandse Turken met een bord voor hun kop die denken van wel. Maar de afgelopen jaren zijn de topclubs uit Turkije diverse malen hard vernederd door de Nederlandse clubs.

1 november 2012 om 20:47

Je kijkt kennelijk zelf ook. Best sneu, om naar iets te gaan kijken wat je zo vreselijk vindt. Geen vrienden?

1 november 2012 om 20:50

Waarom komt er in elk topic wel een Turk voor die alles weer betrekt op 'zijn' club (galatasaray, Fener, Besiktas etc.) Als je denkt dat het Nederlandse voetbal niks voorstelt, Eredivisie en de sfeer saai vindt snap ik eigenlijk niet wat je hier komt doen.

Je zou mij in ieder geval een groot plezier doen om naar de www.voetbalzone.tr verhuizen met je verheerlijking van het Turkse voetbal en zijn fans. Het wordt hoogtijd om Turkije weer terug aan Azië te geven, absoluut geen verrijking voor de Uefa.

1 november 2012 om 20:51

Ebkua

Haha, je slaat de plank volledig mis. Dat je het Nederlandse voetbal met de Turkse probeert te vergelijken. Stop alsjeblieft met deze vergelijking, want ons voetbal (de Turkse dus) stelt geen reet voor. A.u.b.

Het gaat hier om een blamage en dat gebeurt overal.

1 november 2012 om 21:08

Ik geef je gelijk, maar je bent wel 1 woord vergeten. Namelijk "ook" in je laatste zin, want beide competities zijn eigenlijk niets als je ze vergelijkt met de Engelse, spaanse en duitse competitie.
Sporadisch zit er nog een hele goede internationale wedstrijd tussen(gala tegen United, Ajax tegen City).

1 november 2012 om 21:28

Inderdaad Deentje. Ik vergeleek enkel de Turkse met de Nederlandse competitie, maar als we de grote competities erbij pakken, dan kunnen we zeker constateren dat beide competities helemaal niets voorstellen. Situationeel weten de topclubs van NL en TR te winnen van Europese topclubs, maar daar blijft het ook bij.

Wél kunnen de Nederlandse supporters enigszins troost halen uit hun nationale elftal (betreft aanwezigheid op hoofdtoernooien), bij de Turkse spelers en het elftal is dat ook niet het geval.

1 november 2012 om 20:53

Jongens, laat hem. Als hij kijkt waar ze staan op coefficientielijst en waar Nederland staat, dan is die weer wakker. En als wij al een saaie competitie hebben, terwijl het juist de meest vermakelijkste competitie van europa is, dan heb ik medelijden met diegene die de turkse competitie volgt.

1 november 2012 om 20:57

@ Roytjeeeee,

Oké, Ebkua overdrijft en zegt onware dingen, maar jij doet dat eveneens. De meest vermakelijke competitie? Ik denk dat je oranje glitters voor je ogen hebt. Er wordt veel gescoord in de Eredivisie en reactie-voetbal is een feit, maar dat er veel wordt gescoord betekent niet gelijk dat de amusementwaarde omhoog gaat.

Echter kan ik je zeggen dat er écht veel fouten worden gemaakt in de Eredivisie, vandaar de doelpuntenfestijnen in het Nederlands grondgebied.

1 november 2012 om 21:31

Je spreekt jezelf tegen. Ik zeg niet dat het goed is toch? Maar je bent het eigenlijk gewoon met me eens dat het de meest vermakelijkste (speciaal voor jou: door o.a. fouten) competitie is. Dus wat wil je nou eigenlijk echt zeggen? (ik bedoel dit niet lullig, maar vraag het me serieus af).

p.s. ik heb niet dat rode duimpje gegeven, want daar doe ik niet aan, als je dat maar weet.

1 november 2012 om 21:00

ja want daar in turkije kopen ze iedereen om

1 november 2012 om 21:12

Ga aub naar Turkije om voetbal te kijken als dat niveau zo veel hoger is.

1 november 2012 om 21:51

haha ebuka , komiek
Is al bekend welk hotel turkije gaat nemen in Rio?
o nee das waar ook ze gaan helemaal nergens naar toe want een eindronde halen voor het almachtige turkse (omkoop ) voetbal is een utopie.

1 november 2012 om 22:05

Het Turkse voetbal heeft nog nooit wat voorgesteld. Dus wat zit je hier nou te zeuren man? 1 mager Europees prijsje in de hele historie van het Turkse voetbal. En dan stellen wij niks voor? Hahaha.

2 november 2012 om 19:51

@ EBK uA '' Nederland krijgt binnenkort jantje van Turkije, met in de hoofdrol de spelers van Galatasaray ''

Bedoel je die spelers van die eerloze franse club die in de CL in 3 wedstrijden 1 goal en 1 punt hebben behaald ??

Moet jij niet bezig zijn aan je 5 account zielig figuur ..

Tsja, ik vind 't niet eens zo heel erg verassend. Tegen RKC was het ook al niet best van Twente zijde. Geen idee wat er mis is met Twente, maar dit kan zo echt niet. Den Bosch verdiend door, prima gespeeld.

1 november 2012 om 20:53

Er is niets mis met Twente, maar er is van alles mis met de trainer.
Ze hebben nu een clown die om zijn eigen ellende kan lachen.

Co kom terug!!!

1 november 2012 om 21:06

No Co...

Deze nederlaag is toch niet aan Mclarren te danken, hij kan er ook niks aan doen dat Boyota een rode kaart pakt en zelfs Castaignos nog in de laatse minuut.

1 november 2012 om 20:51

Deze nederlaag is wel aan Mcclaren te danken.
De laatste wedstrijden zijn waardeloos geweest.
Er gaat Niets maar dan ook helemaal niets van die trainer uit.
In engeland en duitsland waren ze dat heel snel achter.
Maar Munsterman loopt achter de feiten aan.

Oprotten met die kerel.

1 november 2012 om 22:20

Liep zeker voorop bij de polonaise in het kampioensjaar onder Mclaren jij...

Onthutsend. Een ander woord is er niet te noemen voor dit. Hoe haal je het in je hoofd om te beginnen met de jeugdspelers Boschker, Cornelisse, Wisgerhof en Landzaat. Doek die hele jeugdopleiding maar op Munsterman want met deze coach heb je er toch niets aan. Maar zelfs tegen den Bosch beginnen we verdedigend. Ik ben het spuug maar dan ook spuug zat om iedere week dit verschrikkelijke voetbal te moeten zien. Mclaren stap a.u.b. Op en laat een aanvallend denkende coach de taken overnemen. Zondag Feyenoord en dan zeker weer dit negatieve gedoe.

Was de avond dan helemaal verloren Nee voorlopig zijn we gelukkig even af van Castagnois. Het spel van Castagnois begint gewoon zielige vormen aan te nemen en het is een miskoop eerste klas. Sommigen willen mij vertellen dat ik meer geduld met hem moet hebben maar hoe lang moeten we dan wachten tot sint Juttemis ?. Buliykin os anders Born. Alles is beter dan Castagnois.

Conclusie: Mcclaren is een meester in het verkrachten van het eigen middenveld. Feitelijk hebben wij maar één middenvelder met een goede steekbal, Gurierrez. Hoe haal je het dan in het hoofd om diegene niet op te stellen of vroegtijdig te wisselen? Of zet Tadic op 10, kan ook, maar dat doet hij ook niet. Vorig jaar konden wij toch allemaal zien dat je met een middenveld zonder creativiteit uiteindelijk altijd ten onder gaat. Waarom leert onze steve hier dan niets van. Ik heb lang vertrouwen gehad in onze steve, maar steve faalt tactisch echt opzichtig. De kwaliteit van de selectie is het enige wat ons koploper maakt. Met een trainer als verbeek hadden wij gewoon 6 punten los gestaan van iedereen, daar ben ik van overtuigt.

Munsterman de joviale voorzitter!! Krijgen mijn twee hardwerkende kinderen een tegemoetkoming omdat ze voor lul gezet zijn door uw trainer en spelers?
Ze betalen 18 euro voor trein en kaartje!

1 november 2012 om 20:48

Oh, je hoeft alleen toegang te betalen als het goed gaat zeker?
Lekker dan voor clubs als PEC Zwolle en VVV krijgen ze nooit entree geld.

Trouwens 18 euro is een fooi voor zogenaamd hardwerkende kinderen.

1 november 2012 om 20:54

Zaten ze ook in slechte tijden op de tribune? Of werd FC Twente pas interessant toen ze een beker en een schaal wonnen?

Schaam je zelf met je "gloryhunter"-gedrag! Dit getuigd van een AZ- en PSV "supporter" mentaliteit!

1 november 2012 om 21:02

Wil je AZ hier buiten laten, nu het minder gaat met AZ zit het stadion nog steeds zo goed als vol. En is AZ nog steeds heel populair in de regio onder volwassen en kinderen.

Daarnaast is jou reactie volledig ongepast, met je eenvoudige aannames.

Het gaat hem niet zozeer om het geld, maar wel om de inzet van spelers en trainers, en als Mclaren denkt met B-garnituur wel even te winnen in de beker dan zit ie er mooi naast, terecht dat je dan als supporter/consument ontevreden bent met het resultaat.

1 november 2012 om 21:31

Liever successupporters dan een leeg stadion als bij Stillem II

1 november 2012 om 21:48

Die opmerking is al net zo belachelijk als dat we jullie volgend jaar met 13 supporters zien in almere......

1 november 2012 om 22:23

met je eens tot die laatste zin; bekijk het even van geval tot geval a.u.b. Er bestaat niet zo'n algemene mentaliteit. Elke club die op dat moment veel successen boekt, boekt ook een grotere fanschare. Net zo goed Twente, kwam men 10 jaar geleden een handjevol (bij wijze van) Fct-fans tegen, met name in de omstreken van het stadion, tegenwoordig vindt men ze in geheel Nederland. Maar nog een paar matige jaren en die zijn allemaal weer gevlogen.

2 november 2012 om 10:40

Dit is waar wij verschillend zijn. Jij ziet jezelf als consument en ik als supporter. Veel plezier met je papieren klappertje.

En het stadion zit inderdaad zo goed als vol, tenzij er een 0-2 achterstand op het scorebord staat. Dan moet iedereen schijnbaar vroeg thuis zijn. En volgens mij hebben jullie maar 17 wedstrijden per jaar, want een uitvak is jullie nog onbekend.

2 november 2012 om 10:43

Stillem II? Laatste 8 jaar niet in meer Tilburg geweest zeker?

Ik kan klassieke muziek soms wel waarderen, Bach, Mozart, Schubert maar dat Einhovens Fluitconcert van twee weken geleden was wel echt heel mooi!

Maar ben er maar trots op successupporter, ik neem aan dat als PSV dit jaar geen kampioen wordt jij je Psv-petje en shawl weer inruild voor Ajax?

2 november 2012 om 10:45

Beste vriend, over uitwedstrijden neem ik geen enkele supporter van PSV serieus.

"famous FOR NOT Traveling"

Het verdiend gemiddeld 3 ton pp per jaar en is te lui om te werken. Schandalige vertoning! Ik zou ze voor straf de rest van het seizoen om 07.00u laten werken in een verzorgingstehuis, dan weten ze wat werken is! Iemand iemand anders zo op zijn werk doet, ligt hij/zij eruit. Maar die verwende kneuzen niet. Zitten pvd wel tig man in het stadion dat er geld voor neertelt. Niks aten nadele van Den Bosch overigens zeer verdiend gewonnen. Terechte rode kaarten(alleen Boyata geschorst voor comp. ivm directe rode kaart) en Lul Castagnios voor één bekerwedstrijd.
En nu de zware reeks wedstrijden voor de boeg en je hebt in één maand alles vergeven. Chapeua grootverdieners!

Den Bosch speel met Twente gewoon

Dit was nog slechter dan tegen VVV, Ajax, Roda, RKC, Helsingborg en Levante.

Heel matig, irritante teksten van Mcclaren ook voor de wedstrijd weer. 'dit is de sterkste 11 misschien wel', wat een onzin allemaal.

Twente hoeft zich trouwens niet op de titel te richten, ze zijn geen kandidaat.

1 november 2012 om 20:53

Oké we zitten nu in een dip, oké nu zijn we geen titelkandidaat maar vergeet niet hoe wij in het begin van het jaar speelden en als die speelstijl en die fun om te voetballen terugkomt zijn wij weer #1.

1 november 2012 om 21:00

Prima seizoensopening en het oogde erg volwassen allemaal, maar het is wankel en zonder enig idee op dit moment.

1 november 2012 om 21:04

Je mag je mening van mij hebben, zo gauw wij onze motor(fer) terug hebben gaat het wel weer lopen aangezien wij dan een goede balans hebben tussen mdidenveld en verdediging.

1 november 2012 om 22:09

Als je als ploeg afhankelijk bent van 1 speler dan ben je niet goed bezig. Ik geloof ook niet dat Fer nou het verschil elke wedstrijd gaat maken. Ook is het afwachten hoe hij gaat terug komen van zijn blessure.

1 november 2012 om 21:17

Twente moet hopen dat ze nog voor een Europa League-ticket kunnen weg slepen. Het is inderdaad niet aan te zien hoe FC Twente voetbalt op dit moment. Levante rolde ze op met 3-0 en nu thuis 1-2 ten onder en het kont overigens 1-3 worden, maar dat terzeide.

Mcclaren moet heel snel Oprotten.
Zet hem op de boot naar Engeland met hooguit een paar liter diesel.
Laat hem vervolgens lekker dobberen op de Noordzee.
Niemand zal hem missen.

Overigens, heeft iemand nog Veel witte zakdoekjes te koop ??

Kunnen we hem na de wedstrijd tegen Feijenoord, Voorgoed uitwuiven.
Wat en verschrikkelijke vergissing heeft die Munsterman gemaakt om
hem weer over te halen om "angsthaas trainer" van Twente te worden.

Wat een afgang

1 november 2012 om 22:13

Mclaren is een ja knikker en daar houdt Munsterman wel van. Munsterman wil zich ook het liefste overal tegenaan bemoeien. Het zal me niets verbazen dat Munsterman af en toe om de tafel zit met Mclaren om de opstelling is even door te nemen.

Twente had een goede trainer. Namelijk Adriaanse.

1 november 2012 om 20:52

Leg mij nou is uit wat Mcclaren precies zo verkeerd doet dan? En wat een disrespect overigens voor de man die ons het eerste kampioenschap heeft gebracht. Op de manier waarop jij je hier kan uiten ben je niet eens Twente supporter waardig weet je dat?

1 november 2012 om 20:55

Mee eens... we zijn geen Ajax supporters dat we de witte zakdoekjes elke wedstrijd onder de stoel klaar hebben liggen....

1 november 2012 om 20:58

volwassen reactie man, ga lekker janken dat Twente verliest met je zakdoekjes.

1 november 2012 om 21:02

Dus jij vind jezelf met deze reactie eigenlijk wel heel verstandig en volwassen over komen? Hou toch op

1 november 2012 om 21:06

Toentertijd had Twente ook geen heel flitsend spel nee, maar het was in ieder geval wel heel verzorgd voetbal wat ze lieten zien en dat was de verdienste van Mcclaren. Ook was het elftal toen mentaal heel sterk, ze lieten zich door niemand van de wijs brengen. Ik denk dat Twente dat nog steeds kan en de oorzaak van deze 'slappe hap' ligt dan ook niet bij Steve, maar bij de selectie zelf!

1 november 2012 om 22:15

Het is een en en factor.

Het ligt aan Mclaren maar ook aan de spelers. De wisselwerking is momenteel gewoon niet goed.

1 november 2012 om 22:57

Ik heb het duidelijk verkeerd verwoord, het ging mij er eigenlijk om dat hij bij het eerste beste geluk van zijn club gelijk Ajax supporters moet laten vallen en gelijk moet afgeven op een andere club

Twente mag zich richten op reorganisatie, want alleen met bevliegingen van Tadic, Chadli en Fer gaat Mcclaren niet ver komen. Twente moet zijn afhankelijkheid verspreiden, want zo zijn ze echt afhankelijk van twee á drie spelers en dat hoort niet bij een ''topclub''.

1 november 2012 om 20:51

De kritiek die Twente nu te verduren krijgt anders wel, daarnaast zijn alle "topclubs" in ons land afhankelijk van een aantal individuele klasses.

1 november 2012 om 20:55

Mwoa, dat vind ik bij andere topclubs een stuk minder. Ik zie meer variatie en mogelijkheden in het spel van de traditionele top ( Psv, Ajax en Feyenoord), die spelen collectief stukken beter als Twente. Bij Twente gaat alles lekker als Tadic en Chadli in vorm verkeren.

1 november 2012 om 21:04

Twente mist ook een groot stuk van het collectief. Voor het geval het je nog niet was opgevallen: sinds Fer en Bjelland niet meer wekelijks aanwezig zijn loopt het hele elftal stroef en komt er uberhaupt geen dreiging vanuit Twente.

1 november 2012 om 21:18

Inderdaad, het is wel duidelijk na twee aparte periodes dat Mcclaren het moet hebben van voetbal met individuele klasse als wapen. Bij zijn vorige periode waren het veelal Ruiz en Janssen die het team op sleeptouw namen. De wedstrijden werden met minimale scores gewonnen.

De linies zijn los van elkaar, er zijn geen verbindende spelers. Fer is juist een speler die het spel van zestien tot zestien speelt en hij verbindt de linies, zodat het voetballen/combineren eenvoudiger wordt.

Namens alle bosschenaren neem ik alle felicitaties in ontvangst....heerlijk resultaat voor mijn kleine clubke ook al was het tegen twente B.....

1 november 2012 om 20:50

Haha gefeliciteerd met de overwinning!

Hoewel Mcclaren een tactisch onbenul is vind ik wel dat Den Bosch verdiend heeft gewonnen!

1 november 2012 om 20:52

Ajax staat daar toch ook in de middenmoot?

Wat een armoedig elftal dat Fc Twente. Zeer matige backs en het middenveld is ook om te huilen. De hele wedstrijd naar het kastje naar de muur getikt door den Bosch. In mijn opinie ook een zeer matige trainer, die beter plaats kan maken voor Ron Jans.

Verwacht dat Feyenoord zonder al te veel moeite dit weekend gewoon de drie punten pakt in Enschede.

1 november 2012 om 21:27

Hoho wim ook jij zal weten dat de ene wedstrijd de andere niet is.hoogmoed komt voor de val zo geweldig presteerd jouw club nou ook weer niet

Als FC Twente supporter feliciteer ik de tegenstander!
Verdient gewonnen.

Voor Twente's vertoning van vanavond zijn geen excuses en ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat we dit aan zagen komen, maar wil iedereen is ophouden met dat gezeik op Mcclaren, want iedereen noemt hem wel zo slecht maar wat doet hij nou eigenlijk verkeerd dan?! Ik vind het gewoon de instelling van de spelers van de afgelopen weken die gewoon nergens op lijkt. Het is allemaal slappe hap, laag tempo en geen enkel duel wordt gewonnen laat staan dat een bal aankomt. Zondag moet het echt anders jongens!

Meneer Mc Claren, heeft u uw les nu wel geleerd? Je kan niet met een B-elftal spelen, je bent niet in Madrid of in Milaan, maar in de provincie in Enschede!! Speel met een B-elftal tegen Ajax B1 en je verliest ook die wedstrijd weer. Boyata heeft Twente persoonlijk de beker en de EL gekost, nu nog even de titel verprutsen hersenloze domme kracht dat je bent!

1 november 2012 om 20:56

Amateurs en profs! Den Bosch bulkt van het talent, zet dat er ook nog eens bij.. PSV heeft een sterkere B-team dan Twente

Knap van ze, geen bekers voor Twente dit jaar en ook PSV acht ik helaas sterker voor de titel of komt Ajax weer met zo een inhaalrace nadat we Europees zijn uitgevoetbald.
Proficiat FC Den Bosch - hopelijk hierna naar de Arena...

Castaignos. Wat een vieze smeerlap is dat zeg. Schwalbe na schwalbe, ruzie zoeken om kaarten te naaien en dan nog een elleboogstoot waardoor die eindelijk z'n verdiende tweede gele kaart kreeg. Walgelijk!

1 november 2012 om 20:57

Heb jij het over Toivonen,mertens,van Bommel of Strootman?

1 november 2012 om 21:25

Een beetje gefrustreerd??
Vandaag waren alle termen die j0enne noemt stuk voor stuk van toepassing op castagnos.
Het kereltje heeft een probleem : hij denkt omdat hij de kantine van het trainingscomplex van inter heel vaak van binnen gezien heeft dat hij heel wat is .
Ik vind het echter helemaal niks en hij is in mijn ogen 5.999.999 euro te duur.

1 november 2012 om 22:28

haal dit dan aan in andere topic als je zo graag wilt, nu gaat het eens over Twente. Omdat wij Toivonen hebben, waar iedereen op zanikt, moeten we onze muil maar houden over andere spelers?

2 november 2012 om 03:21

@fctenschede Je kan wel gaan wijzen naar PSV maar ook ik als Twente fan erger me kapot aan het duikel gedrag van Castagnois. Misschien zou hij eens moeten proberen te blijven staan en eindelijk te gaan voetballen. Het is werkelijk onthutsend om dit hobbelpaard op het veld te hebben staan. Wat een miskoop.

2 november 2012 om 04:15

Wat een kinderachtige reactie Fctenschede, hij geeft een normale reactie en dan moet jij het direct op de man spelen omdat die een bepaald logo voor zijn naam heeft staan?

Zelfs voor een blinde waren de schwalbes van Castaignos vanavond opgevallen.

1 november 2012 om 21:25

Je moet eerst de balk uit de ogen van de PSV spelers halen voordat je de splinter uit het oog van Castaignos haalt.

1 november 2012 om 22:18

Heeft Castaignos toch nog wat geleerd in Italie...!

Bedankt Steef. Schijt aan alles. Beker Europa. Zondag wordt je afgemaakt als je geen 3 punten pakt.

2 november 2012 om 01:11

Ik hoop idd dat als Twente punten verliest Steve eruit vliegt. Met een selectie als deze moet je mooier en beter kunnen voetballen.

hoe kan je nou tegen een profclub als den bosch met een geheel tweede team spelen??????

Na dit seizoen alstublieft de contracten van Boschker, Wisgerhof, Cornelisse, Landzaat en Kuijper ontbinden. Deze wedstrijden laten dus zien dat jeugd of ervaring geen reet uitmaakt. Verder hebben Castaignos en Cabral weer laten zien dat ze zelfs tegen deze ploegen niks kunnen uithalen. Ik vind Gyasi sowieso een stuk beter dan Cabral. Pelupessy vond ik niet slecht, had soms balverlies maar is technisch best goed. Doet nu al niks onder voor Zaatland. Als Chadli er dan eindelijk inkomt haalt Mcchicken Gutierrez eruit, volgens mij zijn ze volledig het spoor bijster bij de technische staf. Nu we in Europa waarschijnlijk ook niet meer door kunnen moeten ze wel kampioen worden. De enige redding die er voor Mcflapdrol nog is, is Fer.

1 november 2012 om 20:55

Ik stond ervan te kijken hoeveel ''oudgedienden'' er nog bij Twente spelen. Kan daar geen jeugd de kans krijgen?

1 november 2012 om 21:11

Pelupessy was jeugd, en daar ging dus veel meer plezier van uit dan Landzaat. Echt ongelooflijk dat de jeugd wordt misbruikt om alsnog met deze veteranen te spelen.

2 november 2012 om 14:40

Al veel bij amen voor onze " trainer". Gehoord, Mccleansheet, Mcclown, Mccoward enz. Maar deze vind ik helemaal top Mcchicken mooie naam voor het team zoals we ,omenteel spelen Mcchicken and the Nuggets

VZ heeft ook lekker veel vertrouwen in het Europees avontuur van FC Twente

ON: Boyota lekker bezig. Wat en oen zeg, hoe kun je nou zo'n domme overtreding maken?! Gewoon echt zinloos!

1 november 2012 om 20:57

Boyata heeft geen hersenen, daarom is hij voetballer geworden, zonder dat had hij niks kunnen betekenen in de maatschappij, irritante gast

1 november 2012 om 21:22

Heb jij nog wel vertrouwen dan in dit fc twente?? die gaan keihard onderuit in hannover let maar op.

2 november 2012 om 01:12

Ik wel. Europees is Twente bijna altijd sterk, en thuis heeft Hannover ongelofelijk gemazzed met een punt.

2 november 2012 om 09:34

@oenieboy

"europees is Twente bijna altijd sterk"
Haha, heb je ze alleen tegen Hannover zien spelen? Daarbuiten was het zeker niet gemotiveerd genoeg.

ON: Dit mag Boyota zich wel persoonlijk aan gaan rekenen, wat een oen zeg. Zoiets doen met een 1-0 voorsprong.

Gekke dingen gebeuren er in dat bekervoetbal! Ik vrees ineens voor mijn eigen club vanavond!

Hogeschoolvoetbal dat Twente speelde is Niks maar dan ook niks meer van over.

Lag niet aan de scheidsrecher (ook al was die rode kaart wel een van de beslissende factoren), Den Bosch speelde met veel meer strijd (wat niet moeilijk was omdat Twente 0 strijdlust had).

Vind het wel mooi dat Twente fans weer laten zien waarin ze verschillen van Ajax/feyenoord fans: Veel minder gekleurde bril en niet overal de scheidsrechter voor laten opdraaien!

Vind het overdreven om nu al Mcclaren weg te willen sturen, ik wil eerst eens zien dat de spelers zich helemaal kapot werken en als dat dan niks oplevert DAN mag Mcclaren er voor opdraaien maar nu nog niet!

1 november 2012 om 20:58

//vind het wel mooi dat Twente fans weer laten zien waarin ze verschillen van Ajax/feyenoord fans: Veel minder gekleurde bril en niet overal de scheidsrechter voor laten opdraaien!\\

Dat lukt ook niet als je hem 99 van de 100 keer mee hebt he Wil het nog wel eens horen a.s. weekend als Feyenoord in de laatste minuut een onterechte penalty krijgt, wedde dat 9 op de 10 twente supporters daar de schuld legt.

Lekker makkelijk om als Twente supporter je eigen supporters een veer in de reet te steken.

1 november 2012 om 21:00

99 van de 100 keer mee... daar gaan we weer

En ik steek ze geen veer in de reet, het is gewoon realiteit hoor, ga zelf maar eens rondkijken... Dat jij nou meteen mijn woorden hier komt bevestigen.

1 november 2012 om 21:01

//en ik steek ze geen veer in de reet, het is gewoon realiteit hoor,\\

Nee, jij ziet het als de realiteit dat is nog eng ook. Je denkt dat jou mening de realiteit is

1 november 2012 om 21:13

Gast ... lees aub eens. Ga zelf rondkijken dan zie je het.

Ik zeg dat zo is omdat je zelf het aantal posts kan tellen.

Het enge is dat jij meteen denkt dat dat alleen maar mijn mening is en dat ik denk dat dat de realiteit is. Lol, jij bent echt zo'n iemand die in een discussie constant random onzin dingen zegt zonder te reageren op wat de ander nou echt naar voren bracht.

Heb geen zin om de rest van VZ te vervelen hiermee, dus ik laat het bij deze post.. Ga ergens anders maar weer je ding doen, ben jij ook weer lekker je ding aan het doen.

1 november 2012 om 21:45

@afca godenzoon
ter verdediging van emiel :
Ik heb nog nooit een twente man horen klagen dat het gras te lang was het tijdstip verkeerd de pasta niet goed etc etc
Maar hij verteld verder toch niks verkeerd? Ik vind hem nog realistisch ook na zo n afgang.
De spelers kunnen laten zien wat de coach waard is , ik ben benieuwd

2 november 2012 om 11:31

Mjah, maar ik bedacht me ook te laat dat ik zat te discussiëren met iemand die als nickname "godenzoon"heeft

Maar goed ben bang dat EL ook vergooid is, dus dan maar het kampioenschap met volle energie.

1 november 2012 om 22:24

Bovenaan staan in de Eredivisie en wel schreeuwen om het hoofd van de trainer. Men in Enschede is blijkbaar vergeten hoe het er pak weg 10 jaar geleden voor stond . De waan van de dag regeert weer is in het voetbal. Dus hoezo onderscheiden twente supporters zich van andere supporters. Het is niet meer dan geschreeuw in het lucht ledige.

2 november 2012 om 01:16

@funkyg

Bijna niemand van de echte supporters is dat vergeten. Maar als je realistisch bent, en kijkt naar de selectie moet je concluderen dat er mooier en beter gevoetbald kan worden. Deze bekeruitslag doet me eigenlijk niet zoveel. Een B-team dat verliest dankzij een rode kaart, kan gebeuren. Zal ook komen omdat ik de Knvb-beker geen reet aan vind.

2 november 2012 om 18:34

Nee totdat jullie in de finale staan, en massaal afreizen naar de kuip in Rotterdam.

Kom niet aan zetten dat een club als fc twente de beker niet wil winnen.

Waarom niet met de basiself beginnen, als het goed loop enkele spelers wisselen voor rust .
Maar nee hoor mcclaren is alleen geinteresseerd in de competitie, Blijft behoudend spelen.
Haal verbeek zo snel mogelijk, zijn tactiek is altijd met de basis elf beginnen.

Zondag is de wedstrijdssponsor; Tempo(zakdoekjes)

1 november 2012 om 20:58

Twente doet niet aan die slappe zakdoekjes, we zijn geen randstad... wat ben jij voor een rare snuiter...

1 november 2012 om 21:00

Nee en Co Adriaanse was ook zo immens populair onder de Twente supporters die hebben ook absoluut niet om zijn vertrek geroepen.

Hou toch op man, zogenaamd nuchtere Tukker. Altijd jezelf op de borst slaan met kijk ons lekker normaal doen...

1 november 2012 om 21:06

Als ik me niet vergis kwam dit vooral uit de spelersgroep en het management binnen Twente.

Ik ben geen nuchtere Tukkker, ben er geboren en heb er veel familie maar gewoon zelf al een tijd in Gelderland. Ben gewoon een nuchter persoon...
En ik sla me nooit op de borst met lekker normaal doen, ik doe zelf altijd normaal en vind het top dat andere Twente fans hier op VZ dat op het algemeen ook kunnen opbrengen.
En even for de record, dit geldt niet alleen voor twente fans maar ook voor fans van heel veel andere clubs (heerenveen, Groningen, Vitesse en eigenlijk de meeste kleinere clubjes..)

Voorbeeldje: ik ga nooit bijdehand lopen doen bij een Ajax/feyenoord live chat of wat dan ook, terwijl ze hier meteen weer komen zuigen. Was ook serieus blij dat Ajax van City won etc., maar ik wordt echt een beetje moe van sommige supportersgroepen hier...

2 november 2012 om 04:24

@emiel fct

Dat kwam toch ook vanuit de staf zelf? Palplatz (excuus als ik het verkeerd schrijf) en die andere Schreuder?? Ben niet zo verdiept in Twente, maar dat waren de eerste namen die bij mij naar boven kwamen.

Verder heb je een goede keuze gemaakt om naar Gelderland te verhuizen.

De landstitel winnen ze ook niet, durf ik 1000 euro op in te zetten. Twente is gewoon niet goed genoeg, en dat zeg ik niet alleen na dit duel. Ze missen iets. Schat PSV en Ajax hoger in. Eerstgenoemde maakt een goede kans.

laaaameee, ik zou gokken op deze wedstrijd op FC Den Bosch... Rating van 8 nogwat. Dus diegene die dit wel gedaan heeft loopt goed binnen.

ik was er al bang voor dat dit ging gebeuren. ik heb het vanmiddag nog gezegd. ondanks dat ik hoopte dat de teams waarvan men verwacht dat ze doorgaan ook daadwerkelijk doorgaan is de wedstrijd van twente - den bosch een apart duel.
den bosch heeft die kracht en bewijst dat dus vandaag maar weer.
jammer voor twente en mooi voor den bosch.
twente geeft hier gelukkig wel een signaal af dat het zelfs door den bosch te verslaan is en hebben andere grotere teams uit de eredivisie weinig te vrezen.. twente is te verslaan!!

1 november 2012 om 20:59

Ja zolang Mcclaren er zit pakken jullie ons zondag ook wel:s

Mag ik zeggen dat ik stiekem hoop als Twente fan dat ze zondag verliezen zodat Mcclaren eruit vliegt?

1 november 2012 om 21:40

ik hoop met je mee , of mcclaren er daarna uit vliegt zal me een worst wezen.
Dit is toch wel een tikkie benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Steve: Zeg maar niets meer, ik ga wel weg, als jij dat wilt.
Wie word de 3e trainer binnen 15 maanden?
Je ziet dat er geen klik meer is tussen trainer en ploeg. Oplossing? Zo snel mogelijk ingrijpen is nu de enige oplossing.
Fc den Bosch gefeliciteerd, dik verdiend.

De technische staf komt idd tekort. Men vergeet dat tijdens het kampioensjaar er iemand was die wel het echte inzicht had. V. Wonderen!

1 november 2012 om 21:01

Zit die er niet nog steeds... ?

1 november 2012 om 21:14

Nee die was weggegaan omdat de reisafstanden elke keer te lang waren voor hem en de uitdagingen waren niet groot genoeg meer om elke keer zover te rijden.

1 november 2012 om 21:18

Jammer... vind het ook jammer dat van Halst er gestopt is..

1 november 2012 om 21:28

Die deed niks met het voetballende technische maar was de commerciële man. Het lijkt me ook wel een aardige man en het is wel een goed uithangbord voor je club maar als je eenmaal ruzie hebt met Joop weet je hoe laat het is.

Wie in alle bovenstaande berichten niet genoemd wordt maar wie oh zo belangrijk is voor mijn cluppie is onze sluitpost Kevin Begois. Wel geluk dat die bal via de paal eruit kaatst, maar mag het tegen een club waar een speler meer kost dan onze halve selectie

1 november 2012 om 21:20

Gefeliciteerd man hier mag je apetrots op zijn , nu hopen op de de fc tegen psv
Superprestatie van den bosch mijn complimenten

1 november 2012 om 21:30

Dank je wel stratumseind, ik heb de laatste 10 minuten peentjes zitten zweten van de spanning. Het laatste fluitsignaal kwam net op tijd anders hadden ze me naar het ziekenhuis kunnen brengen. Nooit verwacht dat we na vanavond nog in de pot voor de loting zouden zitten. Hoop wel op een thuiswedstrijd want we hebben wel erg veel uit geloot de laatste jaren.

1 november 2012 om 21:38

Den bosch psv tegen elkaar blijft voor mij altijd apart en ja het liefst in de vliert vanwege mijn nostalgie voor de club

1 november 2012 om 23:42

FC Den Bosch tegen Cambuur Leeuwarden in de 4e ronde.
Rijnsburgse Boys - PSV

Hopelijk in de kwartfinale dan maar

Mcclaren moet weg. Dat is de enige oplossing voor de problemen. Die man heeft er tactisch gewoon geen kaas van gegeten. Dat we kampioen zijn geworden met hem had puur met de individuele klasse van de selectie te maken. Ik wou hem nog het voordeel van de twijfel geven maar na vandaag kan dat ook niet meer.

Even een opsomming van achterlijke beslissingen van Steve:
-jeugd krijgt geen kans
-vorig seizoen de mooiste westrijd van het seizoen, Schalke uit niet serieus nemen
-tegen Ajax de meest laffe tactiek die je maar kunt bedenken
-elke week een andere opstelling sinds Fer er niet meer is
-voetbal dat al niet meer aan te gluren is sinds Fer er niet meer is
-elke speler op Chadli na uit vorm
-den Bosch op zo'n arrogante manier onderschatten, een B-team opstellen en gewoon terecht verliezen, in plaats van je 1e team een beetje vertrouwen laten tanken

Zolang we nog bovenaan staan, zal Mcclaren echt de laan niet uit gestuurd worden, maar ik verwacht dat ook dit niet lang meer zal duren. Het kan mij, en veel andere supporters niet eens meer schelen hoe hoog we staan, zolang we maar weer een keer een fatsoenlijk potje voetbal te zien krijgen!

1 november 2012 om 21:02

Wel mooi eigenlijk... geeft ook aan hoe erg we de laatste jaren verwend waren met het voetbal van Twente. Maar vind dat je goede punten hebt..

1 november 2012 om 21:18

Hulde, geen woord meer aan toe te voegen. Alhoewel..de positie telt ook wel mee, liever geen 16e ofzo

Niet meer in de staf. Is nu Schreurder en wonderkind met nihil inziecht Mulder

Ha ha komt die uitslag! Mijn avond kan niet meer stuk. Twente met dat vervelende en negatieve voetbal eruit! Heerlijk en nog verdiend ook. Ha ha

Twente eruit... wauw - ik heb de wedstrijd niet gezien. Den bosch beter? gevalletje zelfoverschatting of onderschatting? Rood terecht? let me know.

1 november 2012 om 21:22

Slappe hap instelling, de ouderengarde + beetje jeugd erin mixen(het had geen nut, denk dat Jong Twente meer zin had dan "dit" Twente), Twente heeft Den Bosch onderschat, Boyata met een zeer domme wilde overtreding, je had er geel voor kunnen geven, maar rood is ook op zijn plek (die beste man komt er altijd zo wild in). Rood Castaignos na een opstootje (geel) en daarna een vermeende elleboogstoot(ik zag het niet goed) ook geel, dus de optelsom is gemaakt. Den Bosch heeft prima gevoetbalt, waren zeker niet slecht, proficiat Bosschenaren!

Walkerh je heb helemaal gelijk vervelende k*t voetbal

Alle Spaanse clubs goed geraden, doe je voor de fun Twente erbij, verliezen ze! Nooit gedacht...

Ben benieuwd of deze vorm aanhoudt, want zo worden ze geen kampioen natuurlijk, wel erg knap van Den Bosch!

kijk deze sukkel zo grappig www.youtube.com/watch?v=bgafoblvbo0&feature=g-upl...

Wat een kneusje die Mclaren, Wist nie dat ie zo hard kon sprinten (De catacomben in naar zn cameratje kijken)..

2 november 2012 om 04:30

Het schijnt dat de Knvb een nieuwe regel gaat invoeren, aangezien sommige trainers toch vaak uit "het vak" gaan..

Vanaf volgend seizoen liggen ze allemaal aan een ketting die aan de dug-out vastzit, en de 4de man heeft dan de sleutel en mag ze weer bevrijden tijdens de rust en na de wedstrijd.

allemachtig prachtig , wat een heerlijk resultaat : nu mijn droom loting waar ik een paar weken geleden nog om vroeg.

Bedankt Twente voor het verpesten van me toto!!

Sevilla en getafe op winst en als 'zekere' aanvulling (dat dacht ik tenminste) twente met qoutering van 1.05, weg 2 tientjes..... Nogmaals dank prutsers!!

Hahaha, Die sukkel van een Mclaren toch. Maar goed een zware tegenstander minder voor de beker.

Als Twente hoor je te winnen van Den Bosch zelfs met een B-elftal. Ze hebben daar wel trouwens gouden weken met hun resultaten in de Toto-divisie.

Jammer voor Twente maar met die idioot als trainer ga je natuurlijk nooit ver komen. Hij zal best een goede motivator zijn maar tactisch is het gewoon een complete nul. Feitelijk bestaat het spel uit negen spelers die achterin als dicht moet houden en meters moeten maken en dan hopen dat Chadli of Tadic een opening ziet. Jammer, want op zich heb je wel materiaal om leuker voetbal op de mat te leggen.
Toch wel jammer, Twente was jaren goed bezig met leuk voetbal en goede transfers. Nu hebben ze een idioot als trainer, hebben ze veel geld geïnvesteerd in een spits die er niks van bakt, huren ze spelers die niet kunnen voetballen en op de bank zit ook niet veel kwaliteit.

Voor Den Bosch vind ik het wel leuk. Heeft een jong team en de nodige eigen jeugd. Ik gun ze wel een mooie thuiswedstrijd tegen een mooie Eredivisionist.

Ik begrijp overigens de titel van dit stuk niet helemaal, Twente kan toch zich gewoon nog plaatsen voor de volgende ronde van de Europa League, mits ze eens knap gaan voetballen.

Ach wat stelt dat bekertje nou eigenlijk voor. Ik vind dit dat de knvb en de fifa hier echt iets aan moeten doen. Niemand van de topclubs wil die beker winnen. Ja het is verplicht om aan het toernooi mee te doen. maar er echt voor gaan doen die topclubs toch nooit. Ja pas in de halve finale en finale dan mogen de basis spelers op komen draven. Waardeloos toernooi net als de europa league. Het enige waardoor dit.verandert is als de fifa niet meer prijzengeld uitdeelt aan de europa league zoals dick advocaat laatst beweerde. maar de oplossing is juist als de fifa minder prijzengeld gaat uitdelen aan de champions league. Waardoor het verschil niet zo overdreven groot meer is. Want dit slaat.toch helemaal nergens.meer op. Altijd maar spelers sparen. Want geld daar draait het allemaal om. Wat ook gek is je hoort altijd voetballers klagen als ze.niet in de basis beginnen. maar als ze op de bank zitten tijdens de knvb beker dan hoor je ze niet. Want dat is toch.niet intressant. Dit alles gezegd te hebben. Is het natuurlijk wel een top presentatie van fc den bosch en een wanpresentatie van fc twente.

Dit is wel heel slecht van zowel Heerenveen als Twente. Maar vooral van Twente had ik het niet verwacht. Thuis verliezen van Den Bosch is echt dramatisch.

Is Mcclarren de koning van de afbraak? Zo goed starten en net zoals vorig jaar wordt het steeds minder, dit gaat niet goed eindigen.

Hopelijk pakt Ajax het weer op, maar ik verwacht toch dat Dickie de langste adem heeft straks.

met heel mijn hart hou ik van jou, Fcdb ik blijf oe altijd trouw!

Mooi succesje in donkere dagen voor de Bossche fans, de weg naar boven lijkt nu echter gevonden met de recente overwinningen in competitie en nu beker

Ik vind het een beetje op Manchester City lijken. Het is algemeen bekend dat Twente niet de meeste jeugdspelers heeft van de ploegen die meespelen om de titel. Daarnaast vind ik de defensieve en laffe tactiek van Steve erg op die van Mancini lijken.

Ik herkende gewoon de wedstrijd van Manchester City tegen Ajax in het klein hier in. Er zit geen passie niks in, maar er lopen wel spelers rond alsof ze de verdette zijn ( zie Luc Castaignos )

Ik vind de titel waardeloos gekozen. Het getuigt van weinig respect voor de sportieve prestatie van FC Den Bosch én de sportieve wanprestatie voor eigen publiek van FC Twente.

Dat het wellicht uiteindelijk voor FC Twente voordelig is om alleen maar competitieverplichtingen te hebben is nu totaal nicht im Frage! Nu telt alleen deze sportieve (wan)prestatie in het bekertoernooi en niet de mogelijke consequenties voor de competitie.

Daarnaast wil een topclub altijd voor de "triple" of minimaal de "dubbel" gaan. Er zijn maar weinig ploegen die de competie en de beker winnen en al helemaal weinig ploegen die daarnaast ook nog een Europees succes halen. Als je dat voor elkaar krijgt ben je een hele grote!

Heya den bosch heya den bosch, prachtig resultaat ,boschenaren gefeliciteerd.

Dit Twente is toch echt zo slecht, ik zie ze zondag niet winnen van Feyenoord. Het is mij nog een raadsel waarom Twente nog eerste staat, meer geluk dan wijsheid... Ze hebben in dit seizoen maar 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was tegen Hannover, en toen gaven ze de winst nog weg ook.

Zelfs Twente spelers die nu eens mochten meedoen hadden geen zin blijkbaar
Dat verbaast mij elke keer weer
Altijd zo traag beginnen ..alles gaat rustig aan en achteruit
Je moet er toch een keer van leren maar nee hoor

Den Bosch speelde goed en maakte hun kansen af
Als je dan rood krijgt en speelt met 4 bejaarden , dan kan dit gebeuren
Ik vraag me af of het aan Mcclaren ligt ... die zal toch ook niet de opdracht geven om elk duel te verliezen en altijd in de 2e versnelling te spelen?

Westrijd niet gezien maar denk niet dat dit veel boeit voor die ploeg. Mclaren zegt sorry en klaar is kees.

Off topic: kan iemand mij vertellen hoe een ameteur club zich plaats voor de knvb beker, linkje ofzo zou helemaal fijn zijn, maar kan dit echt nergens vinden op het web.

Ik heb nog niks gezien, maar dit mag je als koploper natuurlijk nooit gebeuren. Ik weet niet of de rode kaart terecht was, maar in zo'n duel en op zo'n moment in de wedstrijd kan je gewoon niet rood krijgen. Man man man, wat is die Boyata dom zeg dat hij rood krijgt. Nou ja, nu kunnen we ons volledig richten op de Eredivisie en Europa, echter het is nog maar de vraag of we verder komen in Europa.

Trouwens wat sommige mensen en nu ook Twente supporters over Mcclaren zeggen slaat gewoon nergens op. Ja ik heb ook aanmerkingen op zijn beleid, maar volgens mij staan we nog steeds eerste en met uitzondering van vandaag speelt hij gewoon met zijn sterkste opstelling (je kan natuurlijk een ander mening hebben met het feut dat hij vaak zonder Gutierez begint).

Overigens heel jammer wat er gebeurde in het uitvak van Den Bosch. Ik las dat ze vuurwerk naar het vak (waar vooral kinderen zaten) eronder gooiden. De kinderen moesten schuilen in de skyboxen en de ME moest ingrijpen. Hopelijk worden de daders gepakt en krijgen ze tien jaar!

2 november 2012 om 03:38

Wat er richting Mclaren geroepen word slaat wel degelijk ergens op. We mogen dan wel bovenaan staan maar dat is een wonder. Wat de meeste Twente fans echter steekt is dat we met zo veel kwaliteit in de selectie nu al weken naar walgelijk voetbal kijken en daar is de tactiek van Mclaren voor 90 % verantwoordelijk voor..

Dat we met 1-0 verliezen van Ajax dat vind ik niet leuk maar het is vaker gebeurt. Maar de manier waarop daar schaam ik mij zelfs nu nog diep voor. Geen enkele intentie om te winnen. Alleen maar achteruit voetballen. Aanvallend voetbal willen we zien en als we strijden en aanvallend ten onder gaan tegen Ajax dan kan ik tenminste met opgeheven hoofd rondlopen nu was dat hoofd diep rood van schaamte.

Ik ben normaal niet iemand die snel om een trainerswissel vraagt maar in dit geval moet Mclaren weg. Sinds zijn komst is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Als je toch kijkt dat hij gisteren met 4 voetbal opa´s aantreed en zelfs in dit soort wedstrijden de jeugd geen kans krijgt dan is zijn aanwezigheid puur slecht voor Twente.

2 november 2012 om 16:48

In het geval van de wedstrijd tegen Ajax geef ik je helemaal gelijk. IK denk precies hetzelfde erover. Je moet gewoon je eigen spel gaan spelen en niet zo afwachtend voetbal spelen.

Verder kiest Mcclaren voor dezelfde tactiek als hij altijd al doet. Hij zet een goede organisatie neer wat meer op veiligheid is gericht dan op risico's nemen. Daarom start hij vaak ook zonder Gutierez.

In het kampioensjaar ging net alles goed, nu wint hij niet alle wedstrijden, maar hij doet precies hetzelfde als eerst.

Steve mag oprotten, hoe durft hij er goddomme een verdediger bij te gooien na die rode kaart!? Den Bosch moet je opvreten als Twente zijnde!

Ik Zat in vak -p, de wedstrijd was dramatische alleen chadli speelde goed, mcclaren is gewoon een poep trainer, maar de vecht partij bij ons in het vak en het vuurwerk maakte veel goed!

1 november 2012 om 22:17

Vechtpartij?

De grote clubs zijn de kleinere clubs aan het onderschatten

Psv verliest bijna van achilles.
Ajax verkeek zich gister bijna op ons sneek
twente verliest van den bosch
En feyenoord ? ( denk dat die het vanavond ook nog wel lastig gaan krijgen)

Gewoon met minimaal 5 a 6 basisspelers spelen vind ik.
Echte topspelers kunnen toch wel 2 wed in de week spelen kom op zeg wat een onzin

Wat een wanprestatie! Steve moet opzouten en mag Boyota meenemen. Kluivert is klaar voor om het over te nemen!

Natuurlijk het was bedroevend… Wat echter nog veel triester was waren de FC Den Bosch supporters die Vuurwerk naar beneden gooiden in een VAK VOL Kleine Kids… Iedereen vloog (letterlijk) van paniek uit elkaar. Vanaf dat moment bekroop mij de gedachte om nooit meer in een voetbalstadion te komen en lekker naar huis te gaan. Het is toch ongehoord dat een stel randdebielen zomaar alles kan flikken en dat een vak vol hummeltjes vervolgens elders moet gaan zitten. De ME had een daad moeten stellen en Alle FC DEN Bosch ‘supporters’ (lees: vandalen) Eruit TE Zetten.

1 november 2012 om 23:55

Lekker zuur deze reactie, net of jullie allemaal engeltjes hebben. Ik keur het absoluut niet goed dat iemand vuurwerk gooit in het publiek, en het maakt dan niet uit of het naar kinderen of volwassenen gegooid word. Gewoon die figuren hard straffen die gooien. Jij scheert echter 500 personen over 1 kam, door ze allemaal te willen laten verwijderen. Als Twente gewonnen had was je reactie op dit voorval misschien niet op de voorgrond gekomen, maar ja je moet toch ergens een uitlaatklep hebben om dit verlies te kunnen verteren. Helaas moet het, maar blijkbaar heeft de security ook niet echt goed gecontroleerd op vuurwerk dus bij jullie.

2 november 2012 om 04:36

Gelukkig komen er bij Twente alleen maar "heilige" die nooit wat uitspoken..

Wat een zinloze avond zeg. Hoop kilometers gemaakt voor die kloten wedstrijd. Wat een instelling. Steve go home.

Zie het terug, pingel niet helemaal terecht, rode kaart terecht en die gekke coach gaat weer naar de beelden kijken..

Twente wordt gewoon overschat het is gewoon een matige ploeg.
Psv en ajax zijn veel beter, Twente moet opassen dat ze zondag niet verliezen

2 november 2012 om 04:38

Oppassen? dat ligt eerder voor de hand als winnen. Maar toch denk ik dat ze er met heel veel moeite een gelijkspel gaan uitslepen.

na de rode kaart van Boyata haalt hij eenaanvaller eruit n zet een verdediger erin terwijl Denbosch met twee aanvallers speelde. als je gewoon lef toont en aanvallen had gespeeld had je volgens mij niet verloren!!!

FC Twente is ziek en dat kun je zien. Sinds vorig seizoen(laatste wedstrijden voor de zomerstop) is het een ramp en de dagen van deze trainer lijken ook geteld. Maar waar niemand het over heeft is dat Den Bosch supporters vuurwerk gooien op een vak waar voornamelijk kinderen zitten! Ik hoor dat er zelfs ME aan te pas kwam, waarom is dit vak niet ontruimd en op de bus terug gezet naar Den Bosch????? Lik op stuk beleid bij de voetbal is nog erg moeilijk geloof ik! Oppakken, vastzetten in kleine cel en vuurwerk ,kilo s vuurwerk naar binnen gooien op die vandalen dat zal ze leren en dat zou ik er mee doen want het asociaalste tuig kan zn gang tegenwoordig maar gaan. Lijkt nergens op, niet van de daders, maar ook niet van de clubs, politie en ME! Zwak erg zwak!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren