Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Genee betreurt beslissing van Dost: ‘Wat schiet je daar nou mee op, man?’

Laatste update:

Bas Dost heeft een punt achter zijn loopbaan als international van het Nederlands elftal gezet, zo werd dinsdagmiddag bekend. De spits van Sporting Portugal voelt zich niet op zijn plek. “Het is niet goed gelopen bij het Nederlands elftal. Om wat voor reden dan ook. Ik ben op het moment gekomen dat ik zeg: tot hier en niet verder. Het werkt gewoon niet.”

Wilfred Genee zet vraagtekens bij de beslissing van de 28-jarige Dost. “Ik moet een beetje aan Domien Verschuuren denken. Hij is onlangs een paar dagen thuis gebleven, omdat hij het niet meer trok”, vertelde de presentator van Voetbal Inside in de Veronica Middagshow. “Dat raadde hij iedereen aan om te doen. Wat is dat nou voor slapjanus!? Wat zijn we nou met z’n allen aan het doen? Met alle kritiek die ik al heb gehad in mijn leven, had ik al twintig keer thuis kunnen gaan zitten.”

“Wat schiet je daar nou mee op man? Kom op, je kunt bij het Nederlands elftal zitten. Je bent 28 jaar, topscorer in Portugal, het loopt inderdaad niet zoals je wil, maar jeetje man 28, kom op! Hij geeft het op, dat vind ik gewoon jammer.” Dost kwam vorige maand tijdens de eerste interlandperiode onder Ronald Koeman als basisspeler tot een ongelukkig optreden van 66 minuten tegen Engeland (0-1 verlies) en bleef aan de kant tegen Portugal (3-0 winst).

“Het gevoel dat ik ermee wilde stoppen, heb ik heel lang weggedrukt. Zoiets doe je niet, vond ik. Dat ik me een week lang echt verrot heb gevoeld, heeft de doorslag gegeven”, vertelde Dost over zijn beslissing om niet meer voor Nederland uit te komen. Koeman betreurt de beslissing van Dost. “Ik vind het jammer dat hij stopt. Maar ik respecteer de keuze die hij maakt, ook omdat ik begrijp dat hij het gevoel al langer heeft.”

Ronald de Boer zou de spits van Sporting maar al te graag zien bij de ex-internationals, zo laat hij op Twitter weten. “Beste Bas Dost, nu je toch hebt bedankt voor het Nederlands elftal, ben je bij ons van harte welkom. De ex-internationals kunnen wel wat verjonging gebruiken. Bij ons (en dat kan ik je verzekeren) krijg je wel een basisplek.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben het met Genee eens dat dit een zwakke actie is van Dost.. Dat hij dat van Domien erbij haalt is dan natuurlijk dom en vind ik geen goede vergelijking. Nu maak je licht van burnouts. Niet iedereen is enorm mentaal weerbaar en dus is een paar dagen ertussenuit soms heel nuttig. Meeste mensen hebben wel vrije dagen om dit te doen dus is dit geen probleem verder.

17 april 2018 om 19:39

Goed gezegd, vind de Domien-vergelijking erg vreemd. Duidelijk andere situaties.

17 april 2018 om 20:23

Precies een voetballer kan er niet zomaar even een paar dagen tussenuit.. ik denk dat de druk op voetballers enorm is (wat ze ook mede zelf veroorzaken). Ik geef dost wel gelijk aangezien hij constant en vaak onterecht is gepasseerd door de verschillende bondscoaches. Hij heeft in mijn ogen nooit echt een kans gekregen terwijl onze vriend Janssen die 1 goed eredivisie seizoen heeft gedraaid steeds de voorkeur kreeg.

Aldus Machoman Genee. Ik snap Dost wel, die heeft geen rol in NL elftal. Er is geen enkele vleugelspeler met een voorzet.

17 april 2018 om 19:04

Lewandovski rendeert wel met Robben en Ribéry . Dus het ligt niet perse aan de vleugelspelers.

17 april 2018 om 19:20

Bayern en het Nederlands elftal zijn niet te vergelijken..

17 april 2018 om 19:26

Deed hij net anders wel...

17 april 2018 om 19:26

Zolang Koeman Ribery niet selecteert heeft Dost daar weinig aan. En Robben is ook niet iemand die vies is van voor de eigen actie gaan. Daarnaast is Robben gestopt met international zijn.

17 april 2018 om 20:14

Gaat die Dost vergelijken met Lewandowski hahaha. Lewandowski is toch een hardstikke complete spits man. Dost kan positioneren, schieten en koppen in een straal van 7 meter van de goal, terwijl Lewa heerst over het hele zestienmetergebied.

17 april 2018 om 22:17

Lewandowski en Dost, zoveel verschillen die twee toch niet qua kwaliteiten?

Doe het maar Wilfried. Neem maar gelijk een paar jaar vrij!

17 april 2018 om 20:15

Precies. Dus nu heeft Genee ineens een mening? Zit jaren aan een tafel met een stel heren die niets anders roepen dat ze in hun tijd wel even vertellen dat de bondscoach de rambam kan krijgen als het hun zou gebeuren. Gijp die al heel lang loopt te roepen dat hij never nooit de bank zou warm houden en gewoon niet zou komen opdraven en onze Genee die lachend ja loopt te knikken. En nu heeft ie ineens welnee mening? Dit is een keuze van Bas en dat bepaald ie helemaal zelf. Kijken of Genee een programma zou presenteren als hij zelf nooit meer iets mag zeggen en alleen moet luisteren.

Vind het best triest dat zo weinig mensen zich kunnen inleven in Bas Dost.

1. Je bent gepasseerd door 2(3) bondscoaches voor andere spelers terwijl je het geweldig doet bij je club, waar je het eigenlijk moet laten zien om in Oranje te komen... En dan ben je door 2 bondscoaches nota bene gepasseerd door een gozer die 3 minuten speeltijd heeft gehad bij Tottenham.
2. Had is toch zijn eigen keuze? Het is toch geen dienstplicht ofzo dat je gedwongen bent. Kapot veel mensen die het hem kwalijk nemen terwijl het zijn eigen keuze is.

17 april 2018 om 19:11

Met die beredenering houd je slechts 11 spelers over om voor Oranje te voetballen. Moet Jeroen Zoet ook maar stoppen omdat hij al 3 jaar lang 2e keeper is? Moet Nathan Aké ook maar bedanken omdat hij de vierde centrale verdediger is achter Van Dijk, De Vrij en De Ligt?

We doen net alsof het Lionel Messi is die gepasseerd wordt. Nee het is Bas Dost en hij zit op de bank omdat er betere spelers zijn. Zo simpel is het en zo werkt het nou eenmaal in de voetballerij. Er kunnen er slechts 11 aan de wedstrijd beginnen en er mogen er 3 hopen op een invalbeurt. Bas Dost behoort nou eenmaal tot de laatste 3. Als hij zich te groot voelt voor zo'n rol is het maar beter dat hij zich niet meer beschikbaar stelt, want het moet een eer zijn dat je wordt uitverkozen tot de beste voetballers van het land. Dankzij hem zitten we nu met fucking Wout Weghorst opgescheept als pinchhitter.

17 april 2018 om 19:28

Het gaat Dost niet om dat ie persé moet spelen maar dat ie afgerekend wordt op een enkele kans in een systeem wat hem niet ligt. Waarom moet hij dan als bankvulling dienen?

17 april 2018 om 20:03

Wordt hij nu toch niet? Hij kreeg een pot en babel depay een pot. Hij maakt nu zelf zijn eigen rekening omdat de 2e pot veel beter ging. Ik dacht dat dost een karakter speler was. Niet dus.

17 april 2018 om 20:03

Wordt hij nu toch niet? Hij kreeg een pot en babel depay een pot. Hij maakt nu zelf zijn eigen rekening omdat de 2e pot veel beter ging. Ik dacht dat dost een karakter speler was. Niet dus.

17 april 2018 om 20:06

Ik zie ook liever luuk de jong dan weghorst maar goed. Dost is gewoon de beste spits die we hebben enw as vorig jaar na messi de topscorder vna europa. Maar toch werd hij steeds gepaseerd door een jongen die niet meer dan 5min per wedstrijd speeld en de helft van de tijd op de tribune zat. Ik geef hem dus groot gelijk.

17 april 2018 om 20:24

Ja en wat voor pot kreeg Dost? Hij werd op een eiland gepleurd door Koeman en er was 0,0 aanvoer. Lekkere vergelijking.

17 april 2018 om 21:19

Hij werd niet op een eiland gepleurd. We hebben simpelweg geen jongens op een hoog niveau die een voorzet geven.

18 april 2018 om 07:33

Maar moet het systeem dan aangepast worden op één speler? Dacht het niet.
Dat Dost alleen tot recht komt in het systeem wat zijn club speelt, zegt misschien genoeg over zijn kwaliteiten.

17 april 2018 om 19:14

Je bent wel de heledag voor Bassie aan het opkomen, kan het me niet voorstellen dat dit niet tegen betaling is op deze zonnige dag of ben je net zo'n troll van Dotan.

17 april 2018 om 19:20

Ben het met je eens hoor. Er valt ook geen eer te halen met dit uiterst povere elftal. Speelt hij 1 wedstrijd niet lekker, wordt er gelijk gekeken naar amateurtjes als Weghorst, Janssen, de Jong en Babel omdat zij passen in de ‘Nederlandse school’. Komende 10 jaar weer geen WK en EK

17 april 2018 om 19:25

Ben het met je eens, topscoprder bij zijn club en nooit echt een kans krijgen in het Nederlands elftal.
Hoe vaak heeft hij 90 minuten gespeelt, erg weinig en daar kan je hem niet op afrekenen en als hij 90 minuten heeft gespeeld wat ik me niet kan heugen moet hij er zeker gelijk staan, kijk naar Strootman speelt al jaren in het nl elftak en elke x speelt hij klote en nog wordt hij opgesteld

18 april 2018 om 08:42

Eindelijk iemand die zegt waar het op staat!!
Sowieso mooi persoon, gaf ook al een keer aan niet alle wedstrijden te hoeven spelen bij sporting, omdat ie een beetje rust ook wel lekker vond.
Tja, een voetballer die zijn eigen keuzes durft te maken, dat zijn mensen niet gewend en dus gaan ze er maar tegenaan schoppen.

Als je jezelf al groot genoeg vindt voor het Nederlands Elftal ben je gewoon een waardeloos persoon. Wat dat betreft ben ik wel blij dat hij gestopt is, zijn we meteen van het gezeik omtrent zijn bijna moreel verplichte basisplaats af en kunnen we verder met spelers die het wel een eer vinden om voor hun land te voetballen.

Dost is voetballend niet goed genoeg voor Oranje, werkt niet hard genoeg voor Oranje, wint geen duel in Oranje en scoort niet in Oranje. Wat heb je nou nog meer nodig om op de bank te zitten?

17 april 2018 om 19:12

Waar geeft Dost aan dat hij zichzelf te groot voelt voor Oranje? Dit verzin je er letterlijk bij. Hij heeft ook nergens aangegeven dat hij het geen eer vind om voor Oranje te spelen. In tegendeel zelfs. Kortom, je trekt hier allemaal conclusies die kant noch wal raken.

17 april 2018 om 19:44

Waar lees jij dat hij zegt "te groot"? Er staat "groot genoeg", dat woordje genoeg zegt dat het waarschijnlijk niet per ongeluk ontbreekt.

Grappig dat jij het er zelf 'letterlijk bij verzint'. Voor de rest met je eens, eenieder mag het zelf weten. Soms lig je gewoon niet in de groep, misschien merkte hij dat hij alleen frictie veroorzaakte en dacht hij voor wie doe ik het dan nog? Hij is niet per se iets verplicht aan het NL volk in ieder geval.

17 april 2018 om 19:57

@Joakdan: Als je goed hebt gelezen hebt gelezen wat Vedetterut heeft getyped, bedoeld hij idd " te groot", anders klopt zijn zin niet en raakt deze kant, noch wal. Ook ik vind het idd wel erg kort door de bocht om Dost gelijk te verketteren, als niemand van ons de exacte reden weet waarom hij niet meer wil uitkomen voor het Nederlandse elftal. Daarnaast is het zijn gevoel, wie zijn wij om hem te veroordelen?

17 april 2018 om 19:57

@Joakdan: Als je goed hebt gelezen hebt gelezen wat Vedetterut heeft getyped, bedoeld hij idd " te groot", anders klopt zijn zin niet en raakt deze kant, noch wal. Ook ik vind het idd wel erg kort door de bocht om Dost gelijk te verketteren, als niemand van ons de exacte reden weet waarom hij niet meer wil uitkomen voor het Nederlandse elftal. Daarnaast is het zijn gevoel, wie zijn wij om hem te veroordelen?

17 april 2018 om 19:30

Lees eerst eens even waar het over gaat voor je reageert. Je laat nu heel erg merken dat je niet weet waarom hij bedankt. En als jij enkel als bankvulling op mag komen draven ben je het snel beu. Dit is gewoon logisch van Dost. Je zou je verwijten aan de bondscoaches moeten richten die een spits selecteren voor een systeem wat Oranje niet speelt.

17 april 2018 om 22:27

Hoezo, opdraven als bankzitter hoort erbij bij NL elftal, daar spelen alleen de besten. En daar behoort Dost niet bij. Zeker niet toen Huntelaar en Van Persie nog top waren en volgens meerdere coaches ook niet daarna. Ik zou Dost zelf ook hoger inschatten dan Janssen, maar als de trainer dat niet doet, zeg je toch niet opeens, ik kom niet meer. Ik vind het een mentaliteitsprobleem bij Dost waar hij beter constructief aan had kunnen werken in plaats van het zo uit de weg te gaan. Hij licht het wel netjes toe, maar kan me er niet in vinden en vind het eigenlijk gewoon slap.

17 april 2018 om 23:19

Er zijn nou eenmaal 12 spelers als bankopvulling omdat er maar 11 mogen spelen. Dost behoort tot die 12 omdat hij niet goed genoeg is. Dat soort mensen heb je nou eenmaal ook nodig, niet iedereen kan spelen. Dost moet beseffen dat hij een pinchhitter is en niet meer.

Dost neemt gewoon een logische beslissing. Type spits zoals hij wordt bij voorbaat al vervloekt in Nederland. Dit is geen opgeven, dit is een keuze maken. Hij kiest ervoor zich vol op Sporting te focussen, een omgeving waar hij gewaardeerd wordt en men zijn kwaliteiten kent en op de juiste manier benut. Lijkt me juist een goede keus om daar nog meer op te focussen. Beter dan om te zoveel tijd krachten te verspillen aan een nationaal elftal waar men liever een vleugelspeler in de spits zet dan een spits, want die spits, nee die bakt er toch niets van.

17 april 2018 om 19:26

Ik vind dat hij nog best veel geduld heeft gehad. Je hoorde hem nooit klagen als hij voor de zoveelste keer op de bank werd geplaatst.

Het Nederlandse elftal speelt nu al tijden met buitenspelers die naar binnen gaan en nooit een fatsoenlijke voorzet geven. Dit zou op zich geen probleem zijn als je beschikt over twee goede backs die opkomen en zo de spits kunnen bedienen alla Wiilems in zijn PSV tijd. Maar die lopen er ook niet rond met een Nederlandse nationaliteit. Dus het is niet gek dat Dost in de schaarse momenten waar hij als spits figureerde het teleurstellend eruit zag.

Genee heeft ook een mening, "boeien " zeg ik.
Dost neemt een persoonlijke en weloverwogen beslissing, respecteer dat nou eens.
Hij kan er altijd nog op terugkomen zodra Koeman weg is en er een bondscoach komt met weer andere ideeen. Prima Bas, als je niet gebruikt wilt worden als pinchhitter dan doe je dat toch niet. Je stelt je nu in ieder geval onafhankelijk op en kunt je concentreren op je club waar je je wel op je plek voelt.

Toch jammer hij zou nuttig kunnen zijn als breekijzer..

men is er van overtuigd dat de portugese en nederlandse competitie zowat gelijk zijn, maar in europa was dost toch ook redelijk bezig? dat is wel andere koek

Bas Dost heeft heel veel geduld gehad en is nu door meerdere trainers op de bank geplaatst. Terwijl hij de enige Nederlandse spits is die in het buitenland goed presteert. Zoals hij heeft aangeven is dit een beslissing waar hij goed over heeft nagedacht en ik kan hem ook goed begrijpen. De beste man scoort de ene na de andere goal in Portugal en heeft nooit een echte kans gehad als eerste spits.

17 april 2018 om 19:21

Maar als hij enigszins realistisch is weet hij ook dat hij zelf geen fantastische voetballer is en dat denk ik alleen de keepers een mindere techniek dan hem hebben. Ik vind het maar slap dat hij zich niet kan schikken in een rol als pinchhitter want daar is die juist uitermate geschikt voor.

17 april 2018 om 19:33

In Portugal laat hij het wel zien, en daar spelen heel veel stugge ploegen met sterke verdedigers die je het heel lastig kunnen maken. Je kan niet verwachten van een spits die in twee jaar tijd 1 op 1 loopt qua goals blij kan maken met af en toe enkele minuten. Zeker als er geen enkel andere spits is die wel wat laat zien.

17 april 2018 om 19:33

Dost weet dat hij geen fantastische voetballer is maar iedereen die het voetbal een beetje volgt weet dat ie dodelijk kan zijn wanneer hij voorzetten krijgt. En laat dat laatste nu net niet voorkomen in Oranje.
Iemand die een beetje realistisch is weet dat het met Dost nooit wat kan worden zolang we niemand voorin hebben die voorzetten geeft.

17 april 2018 om 21:17

Zelfs Ricky van Wolfswinkel werd topscorer in Portugal. Is niet een super prestatie om daar veel doelpunten te maken hoor

Wat hij er mee opschiet? Nou heel veel. Dost is de meest scorende spits van Nederland op dit moment. Ondanks de belabberde staat waarin Oranje zich momenteel bevindt wordt er geweigerd een team om hem heen te bouwen. Er wordt doodleuk aangehouden aan een systeem waar een meevoetballende spits vereist is. Terwijl we die niet hebben, en terwijl al 2 kwalificatietoernooien is bewezen dat het niet werkt. Dost dacht 3 keer is scheepsrecht, maar nee ook onder Koeman wordt aangehouden aan het fabeltje meevoetballende spits.

Of te wel. Dost kan wel aan de lopende band blijven scoren. Maar zodra er een willekeurige spits het label meevoetballende spits krijgt toegediend, is Dost al weer uit de picture

17 april 2018 om 19:26

Voor Dost heb je spelers als de Bruyne, Acuna en Martins nodig om hem te laten renderen als we heel eerlijk zijn hebben we die spelers niet. De enige manier waarop ze hem echt van voorzetten kunnen voorzien is door jongens als Willems en Karsdorp op te stellen. We hebben de spelers gewoon niet voor zo'n systeem.

17 april 2018 om 20:23

Wat we ook niet hebben zijn spelers voor dat fabeltjes systeem van ons. Toch twee kwalificatietoernooien lang geprobeerd en keihard mislukt. Maar proberen een linkspoot op links zetten en een rechtspoot op rechts om Dost goed te kunnen bedienen ho-maar dat is weer te veel gevraag.

Je weet dat je aan Dost een van de beste afmakers hebt die Oranje momenteel heeft. Maar je weigert om vage voetbaltermen en visie zijn kwaliteiten te benutten en geef de voorkeur aan spelers die minder presteren. Dat is toch gewoon belachelijk? Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar om te winnen moet je gewoon bal in de net kunnen leggen en niet meevoetballen.

Iedereen zegt wel de hele tijd dat het zwak is en eigenlijk niet kan, maar ten eerste heeft Dost het recht om die beslissing te maken. Hoeft daarbij behalve aan de bondscoach aan niemand verantwoording over af te leggen.
Verder vind ik het ook raar dat mensen zich zo slecht kunnen inleven. Stel je voor de je iedere keer met enorme tegenzin naar je werk gaat en je daar totaal niet gewaardeerd voelt en je voelt je na afloop nog de hele week rot. Ik denk dat de meeste mensen (inclusief ikzelf) in dat geval veel eerder de handdoek zouden werpen dan Dost nu doet.

17 april 2018 om 22:30

Allebei je punten snijden geen hout:
1. Natuurlijk heeft hij het recht om deze beslissing zelf te maken. Maar dat maakt het niet opeens minder zwak. Iedereen heeft het recht om zelf zwakke beslissingen te maken.
2. Oranje is geen werk. Dat is een eer. Als je het niet zo ziet, mag je gauw wegwezen. Dus wat dat betreft goed dat Dost weg is. Ik kan maar een geval bedenken waar een speler terecht zo bedankte, en dat was Seedorf.
Dost was erbij, mocht af en toe spelen, en speelde nooit goed. Hij is niet te goed voor de bank, dus rare actie.

17 april 2018 om 19:30

Een betere Nederlandse spits is er niet op het moment. Zes jaar geleden is niet nu. En zelfs toen zou er echt wel omgekeken zijn naar een speler die 59 goals maakt in 57 wedstrijden. Ik begrijp ook wel dat het geen absolute topspeler is, maar nog altijd wel beter dan de alternatieven Weghorst, Luuk de Jong of Janssen.

17 april 2018 om 20:10

Nou babel en depay deden het aardig. Iedereen lijkt te vergeten dat hij in een marginale competitie met 10 voorzetten per wedstrijd veel scoort. Sorry maar we zijn veel beter dan de negatievelingen denken. We zijn veel beter dan naief op voorzetten spelen.

17 april 2018 om 19:35

Inderdaad, het is maar Bas Dost die slechts de meest scorende Nederlandse spits is. Waar hebben we het over?

17 april 2018 om 22:32

In welke wedstrijd van oranje scoorde Dost dan zo veel? In oranje zijn er andere spelers die het moeten doen. Dost was daar matig, en nu snap ik waarom: hij was niet gemotiveerd want hij voelde zich niet gewaardeerd. Prima, maar dan wordt je nooit een goede spits in oranje.

Het is zo ontzettend Nederlands om op Dost af te geven. De reacties bewijzen alleen maar zijn gelijk: Dost 'mag' niet bedanken voor Oranje, blijkbaar. Terwijl hij al jaren niet serieus genomen wordt. Scoort als een tierelier in Portugal, leeft daar De Leven. Maar menig onbenul staat op z'n achterste benen: hij *mag* niet bedanken! Lol. Geef Dost groot gelijk., Fuck Oranje, leef je leven.

17 april 2018 om 22:36

Het is juist heel modern Nederlands om Dost te begrijpen. Geen plichtsbesef en allemaal egootjes waarbij het om het individu draait in plaats van om het team. Waar is die protestantse werkethiek gebleven waarmee dit land groot is geworden? Tegenwoordig huilen we als we ons niet gewaardeerd voelen. Wat een slap gedoe. Werken voor je geld. Dat zou Nederlands moeten zijn. Niet thuis zitten huilen omdat je niet genoeg speeltijd krijgt. Ga dan naar een sportpsycholoog en werk aan je probleem in plaats van ervoor weg te lopen. Dost was een leuke pinchhitter, maar die rol wilde hij blijkbaar niet vervullen. Nou dahaag!

Ik vind het een domme keuze, want hij beïnvloedt hiermee in feite de mogelijke tactieken, ervan uitgaande dat Weghorst geen eerste keuze wordt in Oranje. Dat hij nu niet de eerste spits is zal misschien steken, maar wanneer we wel dat type spits zoeken zou hij de eerste keuze zijn. En we zijn nog steeds zoekende qua spel, als het straks twee keer slecht loopt met Depay of Babel dan staat Dost er weer in. Want hij heeft ontegenzeggelijk specifieke talenten die we geweldig kunnen gebruiken. Maar hij is nou eenmaal geen Van Persie, die je in elk systeem als spits kan neerzetten als eerste spits. Geduld was misschien moeilijk, maar was voor Dost en ook voor Oranje beter geweest denk ik. Zonde, zo dik zitten we niet in de spitsen.

17 april 2018 om 22:58

Gewoon van Persie er weer bij halen. Is niet afhankelijk van aanvoer vanaf de zijkanten. In alles nog altijd beter dan Dost, ook al is het maar voor 1 helft per wedstrijd

VI is grappig hun zijn waarschijnlijk de personen die hem vaak op tv hebben afgekraakt en dan nu zeggen dat hij zwak is omdat hij stopt!

Waardeloze vergelijking met Domien. Iedereen staat anders in het leven en iedereen heeft zijn "eigen-aardig-heden", maar ga nou niet denken dat "dingen die spelen in iemands hoofd" niks is of niet iets doet met mensen. Het zat Domien even niet lekker en nu bij Bas Dost deze kwestie ook niet. Jammer, maar deal with it en respecteer zijn keuze. Of dat nou goed of een minder goede keuze is...we zullen het nooit weten, maar het zij zo. Hij voelt zich er beter en "verlost" bij. Ga lekker je gang in portugal

Ik vind het een zwakke actie van hem. Hij had ook kunnen kijken hoe hij beter zou kunnen passen in het nederlands elftal dan dat hij nu zo’n beslissing neemt. Maar goed het geeft ook weer aan dat hij niet de mentaliteit heeft/had om deze concurrentie aan te gaan. En dat hij gepasseerd wordt door 2 coaches wilt eigenlijk ook wel zeggen dat zij het ook niet in hem zagen. Hopelijk is hij kritisch genoeg geweest om dit bij zich zelf te zoeken.

Hoe kan iemand als Verschuuren nou zo afkraken? Wie weet zit zo iemand wel dicht tegen een burn-out aan en heeft hij die rust echt nodig gehad.

Totaal onvergelijkbare situaties ook.

Beste Genee,

Persoonlijk weet ik dat je een ander persoon bent dan zoals je speelt in je programma Voetbal Inside. Maar mede door jullie open kritiek op ieder persoon in het voetbal en ook daar buiten, ben vooral jij hier debet aan! Want jullie zagen mensen bewust door midden... Ookal zijn sommige mensen totaal discutabel, ik weet dat jij anders bent, en valt deze opmerking me zwaar. Jij was diegene die het verschil maakte op school, door geen verschil te maken in hoe mensen behandeld werden! En nu dit? Wat probeer je, populair te lijken? Volgens mij heb je dat al bewezen!

Kortom, een ondermaatse trieste reactie!

Bij Ronald de Boer is Bas wel verzekerd van een basisplek. Nou dat heeft die mooi te pakken..Ik zie de humor wel in.

17 april 2018 om 22:38

Leuke en sportieve reactie van De Boer inderdaad. Ben het wel eens met Genee, maar die maakt een lelijke opmerking over die Verschuuren zeg.

Is de mening van Wilfred Genee nou ookal relevant. Ik vind het een hele goeie interviewer en had hem veel liever bij RTL Late Night gezien dan Humberto Tan of Twan Huys maar waarom heeft zo'n figuur een relevante mening over voetbal? Als voetballer heeft hij ongeveer evenveel bereikt als ik in mijn carrière die van teleurstellingen aan elkaar hangt en als journalist zegt hij nou nooit iets echt schokkends. Laat die man lekker TV maken en laat het voetbal commentaar over aan oud profs of bewezen topanalisten.

Genee blijkt geen verstand van voetbal te hebben. Anders had hij deze opmerking niet gemaakt. Een super spits die tot 1doelpunt komt. Ik vind het van klasse getuigen dat hij het zelf inziet dat het nooit iets gaat worden. Koeman denkt er net zo over. Alleen zegt hij het netjes.

Typisch gevalletje ego gekrenkt

Tast waarschijnlijk zijn status aan bij sporting!!!!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren