Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘De Boer heeft nog één wedstrijd om baan te redden’

Laatste update:

Frank de Boer heeft nog één wedstrijd om zijn baan te redden. The Telegraph schrijft dat de manager komende zondag tegen Burnley een overtuigend resultaat moet behalen en dat hij anders op straat wordt gezet bij Crystal Palace.

De Boer ging na de dramatische seizoenstart in gesprek met voorzitter Steven Parish en zou te horen hebben gekregen dat hij zijn team realistischer moet laten voetballen om punten te pakken. De eerste drie wedstrijden in de Premier League gingen verloren en daarin werd er zelfs geen doelpunt gemaakt.

De 47-jarige De Boer overweegt om zijn driemansdefensie te veranderen in een viermansverdediging en wil een 4-3-3-systeem gaan spelen op Turf Moor, zo klinkt het. Dougie Freedman, die in augustus als sportief directeur terugkeerde bij Crystal Palace, is in beeld om het stokje van De Boer op tijdelijke basis over te nemen.

Denk jij dat Frank de Boer zondag voor het laatst op de bank zit bij Crystal Palace?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wisten die lui daar niet waar ze aan begonnen, door Frank aan te stellen?
Die jongen heeft tijd en rust nodig om de boel daar op een andere manier weer aan de praat te krijgen.

Als ik een loodgieter nodig heb voor een lekkende badkraan, dan bel ik toch ook geen timmerman??

6 september 2017 om 19:36

Mooie vergelijking! Je kunt idd niet verwachten dat een trainer als Frank de Boer meteen goede resultaten boekt met een selectie die is samengesteld door mannen als Pulis en Allardyce, dan had je een ander type trainer aan moeten stellen.

6 september 2017 om 20:29

Maar waarom gaat de timmerman de kraan dan toch proberen te herstellen, terwijl hij weet dat het niet zal lukken?

Dan moet de Boer er niet aan beginnen en zich maar richten op Spaanse teams of zo. Resultaten zijn bij CP immers meteen noodzakelijk of ze spelen volgend jaar in de Championship.

6 september 2017 om 21:15

Als je een beetje handig bent kun je die kraan makkelijk fixen

6 september 2017 om 21:28

Is natuurlijk van beide kanten een blunder ja.

6 september 2017 om 19:43

Hoezo tijd en rust? Bij Ajax ging het ook van kwaad tot erger en bij Inter was er ook geen zicht op beter. De beste man is tactisch ontzettend zwak en teert net als Marco van Basten vooral op zijn naam.

6 september 2017 om 21:21

Niet tactisch zwak maar hij moet inzien dat hij het elftal niet moet laten ballen wat hij wil zien ballen, maar wat het goed is voor het elftal en daarvandaan werken.

6 september 2017 om 22:33

Klopt, volkomen mee eens. Alleen maar vanwege zijn naam moeten we ervan uitgaan dat hij een goede trainer/coach is.

6 september 2017 om 19:51

Ik vind juist dat de bestuur van Crystal Palace verstandig bezig is. Frank de Boer heeft bewust voor deze club gekozen en wilde oh zo graag een pre-season meemaken. Maar de beste man maakt er totaal geen gebruik van of heeft wax in zijn ogen; dit is niet de selectie waarmee je op balbezit kan spelen. Ook heeft hij niet de juiste spelers daarvoor gehaald met Sakho, Fosuh-Mensah en Loftus-Cheek. Pardew probeerde ook mooi, "expansive" voetbal te spelen en dat koste hem zijn kop na een uitstekende seizoen daarvoor. Frank moet zich aanpassen aan zijn selectie en aan de competitie. Zie Koeman die het nu uitstekend doet en zich heeft gemanifesteerd met verzorgd voetbal met de nadruk op de nul houden.

6 september 2017 om 20:04

En hoe lang moeten ze wachten? Tot ze zo goed als gedegradeerd zijn? In een van de drie wedstrijden kon hij heus wel punten pakken, het is niet zo dat hij alleen tegen de toppers heeft gespeeld. Verliezen alleen is niet het probleem, wat Palace onder de Boer laat zien is gewoon belachelijk slecht. Als ze van Burnley niet winnen, dan heb je dus drie clubs gehad tegen wie punten pakken bijna verplicht was(huddersfield, Swansea, Burnley). Daarna heb je de clubs uit Manchester en Chelsea op het programma, nou ik kan je vertellen dat als je van Huddersfield en Burnley niet wint dat je de topclubs ook niet gaat verslaan. Sta je dan lekker na twee maanden met 0 punten.

6 september 2017 om 21:43

Die tijd heb je niet in de PL, als ze vier keer verliezen en vervolgens tegen vier toppers moeten spelen, kunnen ze na acht wedstrijden met nul punten staan. Dan zijn ze ineens degradatie kandidaat nummer uno. En als je degradeerd uit de PL, dan krijgt de club het heel erg moeilijk.

En terecht, ze moeten gewoon winnen van Burnley, maar ik zie het helaas voor Frank somber in.

6 september 2017 om 19:31

Klopt Crystal heeft een prima selectie. Zeker tegenover Burnley

6 september 2017 om 19:33

Dat gaat niet zomaar, burnley speelt thuis redelijk goed.

6 september 2017 om 19:39

Op turf moor was burnley vorig jaar bijna onverslaanbaar. Ik vrees dat Palace het daar heel moeilijk gaat krijgen.

6 september 2017 om 20:21

Wel makkelijk gezegd ''moeten gewoon winnen''.

In de PL kan een nummer 16 zomaar eventjes winnen van een top 5 team en dat zie je vaak genoeg gebeuren. Dus het kan alle kanten op.

Wel pech voor De Boer als hij maar 1 wedstrijd de kans krijgt.

Als ik de Boer was zou ik meteen ontslag nemen. Als je al naar drie wedstrijden ter discussie staat dan komt het nooit meer goed.

6 september 2017 om 19:32

Als je na drie "normale" tegenstanders nog nul doelpunten weet te maken en ook geen punten haalt is het vrij logisch dat je ter discussie staat. In de PL moet je presteren van dag 1 en doe je dat niet dan kan het zo einde verhaal zijn.

6 september 2017 om 19:32

En al die miljoenen oprotpremie inleveren? Lijkt me sterk.

6 september 2017 om 19:33

Als je na 3 duels ter discussies komt dan doe je als trainer bij voorbaat al wat verkeerds. Frank boer fans mogen ook wat meer kritisch gaan kijken

6 september 2017 om 19:37

Ik ben geen frank de boer fan masr vindt dit toch wel belachelijk om na 4/5 wedstrijden eventueel al van coach te wisselen.

6 september 2017 om 19:59

Achja,van Bronckhorst had 7 wedstrijden op vrij verloren en mocht gewoon blijven bij zijn club.

6 september 2017 om 20:18

Die heeft als dank hun het kampioenschap gegeven.
On; de Boer zijn carrière gaat in rook op,ja is welkom bij Ajax.

Hij wordt sowieso ontslagen want als hij deze wedstrijd wint dan moet hij daarna tegen 3 top 5 teams. Frank heeft in ieder geval bewezen dat hij geen neusje heeft voor uitkiezen teams.

Onbegrijpelijk dat ze hem aanstellen en dan zeggen we willen degradatievechtlust zien ipv een voetballend team
Echt lachwekkend

6 september 2017 om 20:31

Want een trainer kan zijn tactiek niet aanpassen? Moet hij dan 6 jaar de tijd krijgen om voetballende spelers te halen? Hij zelf haalde Sakho, Loftus Creek en Fosu Mensah hoor. Nou niet echt voetballende spelers.

Een van de meest vastgeroestte trainers momenteel. De Boer kan zich niet aanpassen en wringt zichzelf na zijn vertrek in Ajax in de meest lastige posities betreft trainercarriere. Ik denk dat het overtuigende resultaat niet zal komen en hij zal worden ontslagen.
In Januari zal hij bij Ajax aan de slag kunnen.

6 september 2017 om 19:37

De Boer neemt ook hele onlogische clubs.. een club waar je de tijd krijgt om iets op te zetten is er tegenwoordig bijna niet meer.. maar dat is wel een club waar de Boer moet zitten. Dus wellicht beter om in de 2. Bundesliga of Championship te gaan kijken. Niet elke club geeft je 3 seizoenen de tijd om aan iets te werken zoals Liverpool

6 september 2017 om 20:20

Of de Boer moet eens nadenken over zijn manier van aanpak. Hij wil van de 1 op de andere dag alles compleet omgooien en verwacht blijkbaar dat iedereen daar naadloos in mee kan.

Verandering moet je geleidelijk doorvoeren, maar blijkbaar begrijpt hij dat niet.

6 september 2017 om 23:11

Waar baseer je in godsnaam op dat het beter gaat als hij de tijd krijgt? Waar heeft hij dat bewezen dan?

Knap staaltje mismanagement. Ze wisten wat voor type trainer ze binnen haalden. Als bestuur zou ik mij ook eens achter de oren krabben..

6 september 2017 om 20:32

En ala trainer zou ik mik ook achter de oren krabben...

Echt onzin ! Het programma is na de komende westrijd erg zwaar. Je laat toch geen nieuwe trainer komen als je de eerste wedstrijden allemaal gaat verliezen? Ze laten de boer eerst nog spartelen en dan word hij ontslagen. Spelers hebben een veel beter gevoel met de trainer als de eerste wedstrijden gewonnen worden.

Het beroerde is dat de spelers, die hem niet echt zien zitten, nu weten dat ze het alleen zondag maar hoeven te laten lopen om weer opnieuw te mogen beginnen. Totaal gebrek aan visie bij die rijke clubs.

Ik snap ook helemaal niet waarom de Boer is begonnen met een 352. Hij is eigenlijk nog best een onervaren trainer die helemaal geen ervaring heeft met dit systeem. En daarnaast is de premier league ook helemaal geen competitie om iets uit te proberen. Bovendien vindt ook ik dan ook dat de Boer zichzelf eigenlijk onnodig in deze problemen heeft genesteld. De eerste wedstrijd was al duidelijk dat dit niet goed zou aflopen. Ik denk wel dat als hij het tij nog weet te keren met in ieder geval een 433 we dan nog veel plezier aan Crystal Palace in de PL kunnen beleven. Anders is zijn carriere dan ook wel voorbij en zullen we hem weer zien in woestijn competitie.

Zelfs als De Boer overtuigend wint, wat ik niet zie gebeuren, is het gewoon over en uit. Als je van je directe leidinggevenden dit te horen krijgt, weet je dat de arbeidsrelatie dusdanig slecht is dat je binnenkort eruit gegooid wordt.

Iinderdaad,hij heeft een goed neusje voor het uitkiezen van clubs..heeft ook een plaat voor zn kop die Frankie..anders keis je wel iets beter matriaal wat jou voetbal filisofie uit kan voeren..afijn ..die zien we niet meer terug op in de top..vorig seizoen zei ie bij ziggo met de wedstrijd mam city monaco,zegt ie,75procent man city winnen..ik azou willen dat de bookmakers dat ook dachten,heb toen een beetje op monaco gezet en gewonnen met al heel het jaar een erg goede Falcao ,ajax zou weer goed zijn voor allebei,alhoewel ik denk dat het gebeurd is met Frankie..kan ie naast zn broertje gaan zitten..commentaar lkeveren op andere...ja het is iets

Over and out! Net als bij Ajax en Inter "bewezen" niet een goede coach te zijn. Komt wat overeen met de carriere van van Basten. Adriaanse sloeg de spijker op de kop met zijn vergelijking dat een goed paard geen goede ruiter hoeft te zijn. Bij de genoemde 2 is wel duidelijk dat er geen grootheden verloren zijn gegaan als coach - al is het afscheid van de Boer nog aanstaande.

Jezus man, laat hem nou gewoon even een half jaar die job hebben. Thuis met 0-3 verliezen van Huddersfield is een absolute blamage natuurlijk, maar daarna volgde een terechte nederlaag tegen (volgens mij) Liverpool. Hij moet inderdaad beter en dat weet hij zelf ook wel, maar ik denk niet dat een trainer vervangen de slimste zet is.

Die is dus weg. Ook al wint hij tegen Burnley, krijgen we 3 verliespartijen later weer hetzelfde verhaaltje. Was van het begin af aan al een rare combinatie, jammer maar zo gaat het in de onderste rangen van de Premier League nu éénmaal en dat weet Frank volgens mij ook wel.

En ook lekker als het zo naar buiten komt: nog 1 wedstrijd en dan.............

Frank kan zeker slagen in de PL al zit hij wel bij een lullig clubje nu, hij heeft tijd nodig om de ploeg naar zijn hand te zetten en dat kan hij zeker.
Hij zou qua spelers een goede zijn voor Arsenal, die Wenger moet nodig een schop onder zijn bekrompen hol krijgen..

6 september 2017 om 21:00

Einde van de boer bij palace uit bij burn ley wint ie zo en zo niet !!! Frank is een meer een trainer voor een draaiend team en niet voor een team in wording en 343 spelen dat kan toch echt niet met zo een team in zo een competitie Wenger lukt het niet eens met arsenal en dan kom jij met palace haha

Als het waar is dan is Crystal Palace een lachertje en wens ik ze degradatie toe voor hun wanbeleid en saai voetbal van de afgelopen jaren

Als The Telegraph aan het zagen is dan wens ik de kranten, zoals altijd eigenlijk, faillissement toe, voor dit onethisch 'spelen' met carrières van trainers en spelers. Echt gewetenloos....

Ik vind De Boer niet echt een bijzondere coach, maar als je geen kans krijgt kun je ook nooit iets bewijzen. De wens je de slechtste coaches niet toe.

6 september 2017 om 21:48

Als jouw wens in vervulling gaat dan zullen er meer clubs degraderen dan is toegestaan en zal vrijwel elke krant failliet gaan en dat lijkt me voor beide gevallen niet wenselijk. De Boer is ook geen bijzondere coach maar we mogen toch aannemen dat hij wist waar hij aan begon. Met name de Ajax-fans hebben hem op een voetstuk gezet vanwege zijn 4 opeenvolgende kampioenschappen en kregen daardoor oogkleppen op. Eenieder die commentaar op de man gaf werd gefileerd maar nu lijken toch zijn tekortkomingen boven te drijven. Ik vind het knap lullig voor hem en hoop oprecht dat hij het gaat redden maar de voetbalwereld is keihard, dat heeft hij in Milaan ondervonden bij een grote club en zal dat nu bij een klein cluppie opnieuw meemaken.

6 september 2017 om 22:27

Crystal Palace is met de Tv gelden niet klein meer te noemen, maar je het gelijk over de Boer hoor. Hij heeft een verkeerde aanpak en om een club een andere richting op te laten gaan als beginnende coach, moet je van heel goede huize komen om dat te doen, vooral omdat je weet dat je de tijd niet krijgt (bij Palace minder). Je moet Klopp of Mourinho heten om daar de tijd voor te krijgen.

En mijn wensen zijn dan ook totaal niet realistisch, maar bij wijze van spreken is het wel rechtvaardig lijkt me. Keer op hun vingers getikt worden. Wat betreft de clubs binnen de PL zal het wel meevallen denk ik, want Crystal Palace en Watford zijn de enige clubs die een kerkhof aan trainers hebben en Watford is niet saai.

8 september 2017 om 18:13

Als je de tv gelden bekijkt heb je in Engeland geen kleine clubs als je dat vergelijkt met Nederland maar ik neem aan dat je me wel begrijpt zoals ik jou ook wel begrijp met je degradatie en faillissement.

Ondanks dat ik totaal geen fan ben van De Boer vind ik dat je Chrystal Palace ook wel het nodige aan kan rekenen. Zij waren tenslotte de club die hem als trainer wilde hebben en niet andersom. Als je als club op zoek bent naar een trainer moet je wel op zoek gaan naar een trainer die bij de club past. Je kan eigenlijk niet van een trainer verwachten dat hij zijn speelstijl afstemt op de club, die speelstijl zit in je dna en dat is eigenlijk niet te veranderen. De oorzaak ligt dus bij Palace en het gevolg is dat De Boer weer een zwarte bladzijde kan schrijven in zijn dagboek maar ik hoop oprecht dat het niet zover komt.

Het ziet er eerlijk gezegd niet uit, maar je moet ook nagaan dat met Zaha hun sterspeler al na 1 wedstrijd geblesseerd was en er nog een paar weken er uit ligt, dat maakt het ook niet makkelijk voor De Boer. Verder is het systeem wat De Boer wil toepassen voor geen meter hetzelfde met wat zij gewend zij onder Sam Allerdyce waar het vooraal snelheid en fysiek was. Benteke mist ook veel kansen he. Tegen Burnley moet je wel gewoon je punten kunnen pakken, maar daarna is het scherm heel moeilijk

6 september 2017 om 22:33

Dat zijn geen excuses vind ik, want De Boer moet toch wel inzien dat hij niet in 1x ander voetbal kan spelen met deze selectie? Hij moet hetzelfde blijven spelen zoals Allerdyce dat deed en op de trainingen blijven oefenen op zijn systeem en de tegenstanders uitzoeken waar hij dat systeem gaan uitproberen. Dat is realisme, als het bestuur en/of De Boer dachten dat het ineens zou veranderen dan zijn ze de weg kwijt

7 september 2017 om 03:44

Bedoelde het niet als excuus, maar de feiten zijn gewoon de feiten, het is een selectie die totaal niet geschikt is voor het voetbal dat Frank wil spelen. Ik zeg alleen maar hoe het er voor staat, vind als nog dat hij het absoluut niet lekker doet.
Het is ook makkelijk om met z'n allen te gaan zeggen wat hij had meoten doen, maar er is een reden waarom wij achter de computer zitten en niet op het trainingsveld.

Goede trainer voor onze Mickey Mouse competitie maar komt voor de Top competities in Europa vã©ã©l te kort , dat is jammer maar het zij zo . Wij staan op de Fifa lijst niet voor niets op de 37e plaats .
Hoezo Hollandse school ??? laat ons niet lachen over deze allang achterhaalde arrogantie !!!

Frank moet lekker de eer aan zichzelf houden en opstappen. Hij heeft naïef gehandeld door bij deze club binnen te stappen en te denken dat hij dit clubje wel aan het voetballen zou krijgen. Maar om na drie wedstrijden al op het hakblok gelegd te worden... dan zou ik het ze zelf maar laten uit zoeken.

6 september 2017 om 23:14

Natuurlijk. En jij zou die enorme zak met geld ook laten liggen. Ik zou lekker mijn ontslag afwachten en een (half) jaartje gaan golfen in de zon. Even los van het feit dat De Boer een verschrikkelijk slechte trainer is.

7 september 2017 om 08:24

Ik kan me dat niet permitteren. Hij wel. Dus ja, in dat geval zou ik de eer aan mezelf houden en het dat clubje lekker laten uitzoeken verder.

De eerste wedstrijd tegen Huddersfield hebben de spelers en de staf denk ik ook een beetje onderschat. Ze hadden verwacht gewoon lekker gelijk 3 punten te kunnen halen. Ja en dan is daar gewoon een trainer aangesteld, die met hun uit de Championship komt, waar het spelsysteem en tactieken allang duidelijk waren. De 2de wedstrijd tegen Liverpool heeft Crystal gewoon netjes tot de 90ste minuut de boel dichtgehouden met een domme fout won Liverpool alsnog. De Boer werd ook wat onzeker en gooide de boel weer om tegen Swansea en dan ga je er ook gewoon af. Als het echt zo is dat Crystal de Boer op het matje heeft geroepen, dan zou ik idd ook de eer aan mezelf houden, want dat is al een teken dat Crystal niet echt beleid voert en de Boer de tijd gunt. Laat hem gewoon rustig een seizoen zitten en kijk waar je dan staat. Als de Boer dan toch weg is straks, zou ik hem aanraden om net als Stam een Championsclub te nemen, die de laatste jaren niks heeft gepresteert, maar waar wel veel spelers rondlopen. En anders denk ik dat de Boer zich ook niet te goed moet voelen om een club als Heerenveen te gaan trainen.

6 september 2017 om 22:55

Inderdaad, slimme trainers beginnen zo in de Championship, want clubs zoals Crystal Palace zijn als de dood om uit de PL te gaan (money!) en zullen net zo lang op deze voet verder gaan tot ze degraderen of geluk hebben en een trainer krijgen die wel aanvallender voetbal gaat spelen en direct succesvol is.

Huddersfield zie ik wel als grote verassing dit seizoen, want die Wagner is echt een groot talent en je ziet gewoon dat hij het tactisch helemaal door heeft en een spelersgroep die precies volgt wat hij wil. Tactisch reageert hij op wedstrijden en dat vind ik altijd mooi om te zien en heb er de eerste wedstrijden echt van genoten. Daar kunnen heel wat 'toptrainers' wat van opsteken. Ik denk dat aan Wenger die tactisch zwak is en Pep die tactisch erg sterk is maar weigert het spel om te gooien en liever met dezelfde tactiek ten onder gaat.

Jammer voor Frank maar vrees het ergste.
Palace heeft een behoorlijke selectie en hiermee na 3 wedstrijden zonder punten staan is simpelweg onacceptabel. Daarbij was vooral de nederlaag tegen Huddersfield Town (promovendus!) vrij ontluisterend.

Kortom een allesbeslissend weekend voor Frank de Boer.

tja tis en blijft een blinde trainer met weinig zelfreflectie. Ik denk dat de zaken heel anders gelopen zouden zijn als hij niet zijn team ging afzeiken na iedere wedstrijd en zo nu en dan aangeeft dat hij zijn team misschien wel anders had moeten opstellen of andere keuzes had moeten maken

Word teveel aandacht aan de boer besteed door alle media. Zo heeft ie geen schijn van kans.....

Ik denk dat ik dan toch wel me geld op Burnley ga zetten. 1 wedstrijd is niet genoeg voor Frank de Boer, voor hem is de competitie ook nieuw heeft al 3x verloren en de manier waarop al helemaal..

Als dit bericht klopt is wel duidelijk dat hij ontslagen gaat worden. Dit zinnetje is in dat geval alleszeggend:
"de Boer overweegt.." haha echt wie van de 16miljoen coaches in dit land zou bij CP met een 3 mansverdediging spelen. Ik denk alleen Frank en wellicht iemand die zijn linies samenstelt door te dobbelen. Kom op dit kan toch niet. Zie je het al voor je een NAC of Roda dat met 3 man tegen Psv/ajax/feyenoord speelt? Het eerste wat ik als clubleiding zou doen is onderzoeken of er geen verdachte geldbedragen op zijn ingezet....

Ik hoop echt dat ie het wint van Burnley maar ik vrees het ergste.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren