Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Bronckhorst bevestigt contact met Van Persie: ‘Willen heel graag’

Laatste update:

Feyenoord is serieus bezig met de komst van Robin van Persie. De club staat in contact met de aanvaller van Fenerbahçe, zo bevestigt trainer Giovanni van Bronckhorst. "We willen heel graag", beaamt de oefenmeester van Feyenoord in gesprek met het Algemeen Dagblad.

"Ik hoop dat er groen licht komt. Ik ken Robin natuurlijk goed. Het zou mooi zijn als we hem kunnen gebruiken in de Champions League", voegt Van Bronckhorst daaraan toe. Hij houdt bovendien rekening met het scenario dat Van Persie pas over een jaar naar Feyenoord komt, wanneer zijn contract is afgelopen. "Maar het liefst natuurlijk eerder." Eerder liet technisch directeur Martin van Geel al weten RVP graag te verwelkomen.

Van Persie was afgelopen seizoen slechts veertien keer basisspeler in de Turkse competitie. Toch is de 33-jarige aanvaller naar eigen zeggen niet uit op een zomerse transfer. "Mijn contract loopt na de zomer nog één jaar door, wat betekent dat ik ook volgend seizoen voor Fenerbahçe zal spelen", liet hij eind vorige maand weten aan Sporx. "Ik wil de Turkse landstitel nog winnen met deze club."

Feyenoord versterkte zich deze zomer al met Jean-Paul Boëtius, Sofyan Amrabat, Jeremiah St. Juste, Ridgeciano Haps en huurling Kevin Diks. De club hoopt behalve Van Persie ook Steven Berghuis spoedig aan dat rijtje te kunnen toevoegen. Watford maakt binnenkort bekend of het wil meewerken aan een transfer. "Ik denk dat we daar rond het weekend meer over weten. Ook Steven hebben we er graag bij", aldus Gio.

Zie je Robin van Persie deze zomer naar Feyenoord gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zo te lezen heeft van Persie nog geen zin om dat dikke salaris in te leveren om nu al bij Feyenoord te tekenen. Kan hem natuurlijk ook geen ongelijk geven maar vraag me dan af wat hij volgend seizoen kan bijdragen aan het team. Dan is hij toch alweer 34.

21 juli 2017 om 14:57

Ik kan me nog een 35 jarige speler herrineren die terugkwam.. en we weten allemaal hoe dat gegaan is

21 juli 2017 om 15:01

Op fysiek vlak kun je Van Persie toch niet met Kuijt vergelijken, dat is een wereld van verschil.

21 juli 2017 om 15:02

Iedereen weet de kwaliteiten van kuyt; strijden, coaching en hij was fit genoeg. Over alle 3 die aspecten bij vPersie zijn er twijfels. Dat hij technisch gezien direct de beste voetballer van de eredivisie zou zijn staat denk ik buiten kijf

21 juli 2017 om 15:23

Nou daar heb ik ook m'n twijfels bij hoor. Ik denk wel dat ie vrij gemakkelijk z'n goals mee zou pikken. Maar de beste voetballer van de eredivisie?

21 juli 2017 om 15:35

Als voetbal alleen om techniek zou draaien lijkt me dit wel duidelijk ja

21 juli 2017 om 15:53

Dan is het wel heel slecht aan toe met de Eredivisie. RvP wordt uitgelachen in Turkije. Waardeloze spits, totaal niet fit. Ik en me mede fener fans gaan dansen van geluk als mr 5.5 miljoen per jaar vertrekt. Die is allang al over zijn top heen. Misschien net als Kuyt leuk materiaal voor Feyenoord, maar totaal niks voor ons.

21 juli 2017 om 16:37

Jij doet net alsof er in Turkije enkel topspitsen spelen. Beetje respectloos ook om van Persie een waardeloze spits te noemen.

21 juli 2017 om 17:11

In iedergeval wel spitsen die niet om de wedstrijd geblesseerd raken grote vriend. Reageer dan ook als je hem volgt in Turkije, want volgena mij weet jij totaal niet hoe hij nu is.

21 juli 2017 om 15:01

Nou ik heb Huntelaar nu een paar keer in actie gezien. Die is met z'n 33ste topfit. Loopt veel van de jonkies eruit. Dan lijkt me dat dat met 34 jaar ook nog wel mogelijk is. En een goede spits hoeft niet veel te lopen om veel te scoren.

21 juli 2017 om 15:09

Van Persie is eigenlijk alleen nodig als Jörgensen wordt verkocht. Je kunt, als Feyenoord zijde, niet permiteren om 1 van deze 2 op de bank te zetten.

21 juli 2017 om 15:30

Dat werd aan het einde van het seizoen ook gedaan bij Kuyt. Daarom twijfel ik ook of ze RvP nu moeten halen, want in principe starten volgend jaar Toornstra (10), Berghuis (of andere rechtsbuiten), Jorgensen en Boetius met RvP op de bank.

21 juli 2017 om 15:42

Die jongens zullen anders eerst nog maar even moeten laten zien dat ze beter dan van Persie. En andersom natuurlijk ook. Als je hem haalt, geen beloftes doen over speeltijd en iedereen een open concurrentiestrijd met elkaar aan laten gaan.

21 juli 2017 om 15:53

Als de eredivisie dan begint is hij 35

21 juli 2017 om 16:40

Heeft vooral met de houding van Fenerbahce te maken. De spoeling is dun daar voorin, dus willen ze RvP niet voor een appel en een ei laten gaan. Het is nu wachten tot de transfer van Sow is afgerond zodat de Turken wat coulanter zijn met Van Persie's vertrek die volgens veel geruchten al een tijdje met Feyenoord in gesprek was.

22 juli 2017 om 16:20

Ik lees ergens dat door de goede verhoudingen tussen de clubs ze elkaar zullen helpen.
Fener kan de spelers die ze min of meer binnen hebben niet officieel bekend maken door de Ffp

Feyenoord gaat 5.5 miljoen euro aan Fener betalen voor Rvp, Fener zal 1+1 jaar salaris van RVP doorbetalen bij Feyenoord.. Vage constructie blijkbaar. Zo worden beide clubs geholpen

Ik hoop dat die komt! V.Persie is zeker nog zeer nuttig voor feyenoord!

21 juli 2017 om 15:07

Absoluut! Zou toch wel mooi zijn als we straks Van Persie, Huntelaar en Sneijder (utrecht of Ajax) weer in Nederland zouden kunnen bewonderen! Ook goed voor het aanzien van onze competitite en zo ontzettend leerzaam voor al die jonge spelers. Talent is er genoeg, maar dit zijn wel jongens die ze nog net wat verder kunnen helpen.

21 juli 2017 om 15:38

Voor het aanzien van het Nederlandse voetbal is dit natuurlijk slecht. Bijna uitgerangeerde voetballers gaan naar Turkije en als je het daar niet meer kunt bolwerken ga je naar Nederland. Dat het leerzaam zou zijn voor de overige spelers ben ik wel met je eens, of dat een extra jaarsalaris van minimaal 1 miljoen moet kosten is weer een andere vraag.

21 juli 2017 om 16:23

Uitgerangeerd of carriere afbouwend? Maar net hoe je het wil bekijken? Ja, ik vind 1 miljoen ook veel, maar als hij er daardoor 3 inschiet in de kampioenswedstrijd is hij het dubbel en dwars waard!

Ik zie van Persie heel graag komen, misschien is het allemaal wat minder geworden. Maar voor de eredivisie en zeker zijn ervaring is hij van absolute meerwaarde.

Mits een normaal salaris en coulante houding van Fener, zeker een buitenkans! Van Persie kan in de Eredivisie moeiteloos mee. Voor de vleugels is hij uiteraard te traag, maar als schaduwspits/extra spits/pinchitter een topper. Zou mooi zijn hem terug te zien in NL, Van Persie is geen Kuyt qua batterij, maar technisch en qua inzicht een geslepen wereldvoetballer.

21 juli 2017 om 15:00

Wel wisselvallig? En het is mij een raadsel waarom hij na dat seizoen met meer dan 20 doelpunten voor United meteen weer klaar was met presteren, of is compleet fysiek verval er binnen zo een kort tijdstip al ingeslopen? Zou het de mentaliteit zijn, blessures of worden spelers tegenwoordig steeds sneller oud?

21 juli 2017 om 15:30

dat kwam doordat hij niet over de teleurstelling heen kwam dat Fergie stopte

21 juli 2017 om 15:34

In zijn tijd bij Arsenal was hij al blessuregevoelig. Dan is ieder jaar er 1. Ook viel United compleet uit elkaar na dat jaar en als spits ben je wel compleet afhankelijk van de jongens die achter je staan.

Hij zou kwa talent meteen de allerbeste in de Eredivisie zijn.

21 juli 2017 om 18:01

Nogal overdreven. Van Persie is inmiddels 33 jaar en bij lange na niet meer van het niveau wat hij haalde in de Premier League in zijn hoogtijdagen. Bovendien neem ik niet aan dat Feyenoord zo dom is om Jorgensen op te offeren voor Van Persie.

Als je dan met twee spitsen en twee buitenspelers gaat voetballen, is het wel heel erg aanvallend en zal 1 van de twee spitsen niet goed renderen (in dit geval Jorgensen, aangezien Van Persie niet meer genoeg loopvermogen heeft voor een aanvallende middenvelder). Dat zal dan dus de spits moeten worden.

Ook zal hij per direct grootverdiener worden en dan betaal je wel erg veel salaris voor een pinch-hitter als hij als vervanger voor Jorgensen dient. Zo niet, zul je als coach tactisch wel heel erg veel moeten sleutelen. Ook betwijfel ik of Van Persie als tweede viool wil fungeren.

21 juli 2017 om 17:56

Moeiteloos is overdreven. Ten eerste heb je met Jorgensen een getalenteerde multifunctionele spits die bovendien relatief jong is en dus uiteindelijk nog veel geld kan opleveren. Bovendien is Van Persie inmiddels 33 jaar en fysiek gaat het allemaal niet meer zo makkelijk. Iets waar zijn voetballende kwaliteiten tegenwoordig ook onder lijden.

Dat zou ontzettend knap zijn van Feyenoord! Daar haal je toch een berg ervaring in huis die weggevallen is na het stoppen van Kuyt. Weet alleen niet hoe hij het deed bij Fener, al ziet 9 doelpunten in 24 wedstrijden, waarvan 14 als basisspeler, er niet ontzettend verkeerd uit.

Ik zie Van Persie nog wel graag komen, maar dan deze zomer en niet volgende zomer en sowieso transfervrij. Daarnaast moet goed worden afgesproken dat hij niet alles zal spelen (wat hij ook niet meer kan volgens mij) en dat Jorgensen onomstreden eerste spits is. Daarnaast staan zijn voetballende kwaliteiten voor mij wel buiten kijf.

21 juli 2017 om 14:56

De vraag is natuurlijk of Van Persie trek heeft om het grootste gedeelte van het seizoen op de bank te zitten. Als je dat kan afspreken (zoals bijvoorbeeld Ajax heeft gedaan met Huntelaar) is hij natuurlijk nog steeds een aanwinst.

21 juli 2017 om 15:07

Gaat lastig worden voor Gio om al je sterke spelers te gebruiken dan, ik zou RVP er altijd in gooien maar Jorgenson ook natuurlijk. RVP vind ik zelf beter dan Jorgenson, maar die kan je nog flink wat opleveren en RVP niet, lastig lastig.

21 juli 2017 om 15:10

Misschien toch voor Toornstra op de vleugels gaan als berghuis niet doorgaat want Bilal wil ik het liefst pas op het veld zien als we 3-0 voorstaan.

Jones
Nieuwkoop
Botteghin
St. Juste
Haps
El Ahmadi
RVP
Vilhena
Toornstra
Jorgenson
Boetius
21 juli 2017 om 15:53

Dit zou kunnen al zal er uberhaupt meer gerouleerd moeten worden voor de winterstop ivm CL voetbal. Hopelijk erna ook nog maar dat wordt al lastig zat.

Er moet gewoon nog minimaal 1 en eigenlijk 2 buitenspelers bij. RVP zou 1 van die 2 (als valse rechtsbuiten of Toornstra doorschuiven) kunnen zijn en als Berghuis dan de ander is ben ik best tevreden. Alhoewel we dan nogsteeds opties op links tekort komen...

21 juli 2017 om 18:04

Van Persie heeft niet meer het loopvermogen om als nummer 10 te spelen en zal alleen nuttig zijn in balbezit. Dan zul je Van Persie en Jorgensen om moeten wisselen, maar dan zou Feyenoord dom zijn om een relatief jonge getalenteerde spits op te offeren voor een speler op zijn retour. Als wissel verdient Van Persie te veel geld en ook denk ik niet dat Van Persie op de bank gaat zitten.

Waarom Van Persie halen? Die man is fysiek veels te beperkt en in de spits zal Jorgensen spelen en op CAM moet je Toornstra laten staan. Daarnaast zal hij flink op de salaris drukken waar je dit beter kan besparen. Van mij hoeft hij niet te komen, niet nu pas. Ik zie weer een Joris Mathijsen scenario voor mij.

21 juli 2017 om 14:57

Van persie kan zowel als cam als sp uit de voeten.. gewoon een rol zoals Huntelaar bij Ajax, misschien af en toe basis speler. Maar je moet rekening houden met blessures en spelers die uit vorm kunnen raken.

21 juli 2017 om 15:04

Daarnaast kan Jorgensen ook op de flanken uit de voeten. Hij speelde bij Kopenhagen namelijk ook vaak op linksbuiten. Je moet je voorstellen dat Van Bronckhorst met Van Persie enorm veel opties heeft voor verschillende speelwijzes en formaties. Van Persie is altijd al pure klasse geweest en sat zou hij voor de Eredivisie nog steeds zijn!

21 juli 2017 om 15:09

Jorgensen op de flank is een verspilling van zijn kwaliteiten. Ik ben alleen bang dat Van Persie het fysiek niet meer goed aankan. Technisch zou hij uiteraard DE topper in de Eredivisie zijn en hij brengt natuurlijk ook een stuk ervaring binnen. Alleen weegt dit genoeg af tegen zijn loonkosten en transfersom? Daarnaast haal je toch ook weer een redelijke vedette binnen (en niet zoals Kuyt).

Het zou geweldig zijn als Van Persie terugkomt, alleen al voor zijn status. Van Persie is natuurlijk minder als vroeger, maar met zijn kwaliteiten zou hij denk ik nog éã©n van de beste, zo niet de beste speler in de Eredivisie zijn.

Als Berghuis dan nog komt hebben we in mijn ogen een goede selectie die zeker meegaat doen in de titelstrijd.

Eventueel Van Persie en Jorgensen omdraaien, Jorgensen speelde bij Kopenhagen als Cam.

Jones
Nieuwkoop
Botteghin
V.d.H
Haps
El Ahmadi
Van Persie
Vilhena
Berghuis
Jorgensen
Boetius
21 juli 2017 om 15:00

Waarom zou je dat doen je kunt Toornstra toch op CAM zetten die heeft het afgelopen het zeker niet slecht gedaan

21 juli 2017 om 15:04

Klopt, was Toornstra helemaal vergeten! Ik heb eigenlijk geen idee waar ik die moet zetten. Kan als CAM of rechtsbuiten waar die vorig seizoen ook een paar keer heeft gespeeld. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Van Persie, maar ik moet hierbij vermelden dat ik erg hoge verwachtingen van hem heb.

21 juli 2017 om 15:08

Hoe kun je Toornstra nou vergeten na afgelopen seizoen haha

Let er wel op, als Van Persie een van de drie middenvelders wordt, dan gaan El Ahmadi en Vilhena alleen nog maar vuil werk moeten opknappen. Dus als Van Persie dan goed uit de wedstrijd wordt gehouden dan heb je helemaal niks. Zie toch graag Toornstra tegen wat sterkere tegenstanders daarom.

21 juli 2017 om 15:43

@feycoev helemaal gelijk in haha. Had de berichten over Van Persie de afgelopen dagen niet echt serieus genomen vandaar dat toen ik dit bericht las ik in mijn enthousiasme Toornstra vergat.

Je kan natuurlijk afwisselen en daarnaast is Van Persie redelijk blessure gevoelig en niet meer de jongste, dus ik verwacht dat Toornstra genoeg wedstrijden gaat spelen.in de CL tegen de echt grote tegenstanders is het misschien inderdaad beter om met Toornstra te spelen ipv Van Persie.

21 juli 2017 om 15:05

Jorgensen speelde bij Kopenhagen vanaf links, een beetje als 2e spits op de flanken.

21 juli 2017 om 15:34

Ternos

Wat vindt je eigenlijk van Jermaine Lens bij Feyenoord als vervanger van Berghuis?
Ik vindt Lens een betere optie en wilt weg bij Sunderland. Alleen zijn salaris is misschien een probleem, maar misschien wilt hij wat inleveren om naar zijn land te komen voetballen.

21 juli 2017 om 15:44

Ik zie Lens graag komen, was tegen ons dit jaar met Fenerbahce in mijn ogen de beste speler op het veld. Echter las ik dat Lens enkele miljoenen aan salaris verlangt, ik dacht rond de 3 miljoen, dat is voor Feyenoord veel te veel geld.

Daarom verwacht ik niet dat Lens haalbaar is, maar als het mogelijk is mag die zeker komen.

21 juli 2017 om 15:59

Als Lens haalbaar was, zat die nu bij Fener. Het bestuur vondt hem te duur dus Feyenoord kan hem al helemaal niet betalen.

21 juli 2017 om 16:38

We snappen het, RobinRuiter. Fener is zo veel beter, de Turkse competitie is hoogstaand en ze hebben daar enorm veel geld. Bedankt voor je bijdrage!

Hoe gaan ze dat doen dan, met twee spits of met v Persie achter Jorgensen, of moet dit betekenen dat Jorgensen dan bij een erg goed bedrag wel zou weg mogen?
Mooi hoor, het zou toch geweldig zijn als misschien dit jaar de Eredivisie spelers zoals Huntelaar, Rvp, en misschien ook nog Sneijder zouden spelen, dat is een erg goede zaak.
Ik juich het ook toe, als de concurrentie sterker word, leren wij er ook van en zijn wij ook genoodzaakt om sterker te worden. Sws zie je ook genoeg negatief's naar elkaar toe, maar ik heb de laatste 2 jaar gemerkt dat iedereen in NL realiseert dat wel in het grote plaatje elkaar betere kunnen steunen anders zijn wij allemaal de pineut.
Als RvP salaris wilt inleveren moet hij zeker te halen zijn, is niet eens altijd basisspeler daar, die Fernandao is niet slechte, maar het is gewoon een grote beetje lompe spits met iets Braziliaans, maar heeft niet dat unieke van een prachtige actie de wedstrijd beslissen zoals RvP dat kan doen. Ik mag hopen voor het Feyenoord legioen dat dit door gaat.

21 juli 2017 om 17:11

@binny

Dat waren mijn eerste gedachtes dus ook, of Jorgensen gaat nog weg (wat ik niet verwacht) of Gio zal een soort van 4-4-2 systeem willen voor misschien de Europese wedstrijden?

Ik weet wel wanneer je een middenveld met Vilhena, Amrabat, Ahmadi en Toornstra hebt staan je daar aardig wat power hebt staan.

21 juli 2017 om 17:24

Dan heb je ook geen echte vleugel spelers perse nodig, dus als Berguis toch niet kan komen heb je in elk geval Boetius voor op links en kan je Toornstra natuurlijk best op rechts zetten. Jorgensen als aanspeelpunt, Van Persie beetje zwervend er om heen a la Bergkamp, dan met een middenveld van Villhena, Amraba, Ahmadi, en Toornstra is zeker niet fout, toch moet je wel opletten want voor hetzelfde geld speelt Vilhena morgen bij Inter, alhoewel ik zo'n transfer heel dom zou vinden, juist nu kan hij zich met z'n lievelingsclub laten zien op het hoogste niveau.

Ik weet niet wat ik wat over van Persie moet denken. Het is natuurlijk een jongen met ervaring, maar hij heeft mij niet meer overtuigd de afgelopen 2 jaren. En ik wil hij wel op de bank zitten, want ik denk toch dat hij de vaste spits bij Feyenoord is. Het zou wel mooi zijn, om hem weer terug te zien in de Eredivisie.

21 juli 2017 om 17:09

@1madridista

Fenerbahce Istanbul 87 wedstrijden 40 goals 8 assists, vind ik anders niet zo heel slecht hoor.

Verder zou je met van Persie 4-4-2 kunnen gaan spelen in de Europese wedstrijden en mogelijk de zwaardere competitie wedstrijden. Met een middenveld van Amrabat, Vilhena, Ahmadi en Toornstra heb je een aardig sterk middenveld staan (voor Nederlandse begrippen wel te verstaan), zet daarvoor Jorgensen en van Persie.

Van Persie zal echt wel snappen dat Feyenoord Jorgensen niet zomaar op de bank zal zetten.

Aaaahhhh

Dit moet toch gewoon gaan gebeuren!! Ik heb zoveel hoop dat Van Persie terugkeert in de Kuip en onze selectie nog een enorme boost geeft. Zijn techniek, winnaarsmentaliteit en inzicht zijn puur genieten en hij zou daarom ongetwijfeld nog een toevoeging zijn aan Feyenoord!
Natuurlijk verdient hij hier wat minder, maar dan kan hij wel shinen in de Kuip, in zijn stad, met een spelersgroep die hem wel op het lijf geschreven lijkt. De reeele kans om kampioen te worden met Feyenoord en een basisplek te krijgen het gehele jaar, zullen hopelijk hem overtuigen om te willen komen.

Tweemaal Gio en eenmaal Van Geel die hem expliciet noemt, indiceert hopelijk dat het echt mogelijk is. Het moge duidelijk zijn: vol verwachting klopt mijn hart!

ik hoop niet dat hij komt, want ben een Ajax fan. Denk dat hij voor de eredivisie nog wel een echte topper is, zou ook als valse spits kunnen spelen.

Voor geld hoeft die het niet meer te doen denk ik ...zou mooi zijn voor Feyenoord

Van Persie naar Feyenoord, Sneijder naar Ajax en Robben naar Psv?

21 juli 2017 om 16:24

Van Persie naar Excelsior, Sneijder naar Utrecht en Robben naar Groningen? Zou dat niet veel leuker zijn?

21 juli 2017 om 16:30

Eens.

21 juli 2017 om 16:58

Tuurlijk! En Robben zie ik dat nog wel doen, Sneijder weet ik niet en van Persie zal nooit een heel seizoen op kunstgras willen.

Wat moet je nou met een oude vedette. Die is allang al over zijn top.

Naast de grote vraag of hij bereid is om in te leveren (en of Fener mee wil werken), waar gaat hij spelen? Gio zal ongetwijfeld weten wat hij wil en hoe hij met RVP wil spelen, dus heb er wel vertrouwen in als hij komt. Sowieso is hij qua techniek, visie en ervaring een absolute aanwinst. Wordt (lekker) druk in de aanval als Berghuis er ook nog eens bijkomt.

21 juli 2017 om 16:00

Fener zal zeker meewerken, die zijn hem liever vandaag nog kwijt. Straks zitten we weer met een geblesseerde Persie opgescheept die 20 wedstrijden gaat missen. Hopelijk is feyenoord zo stom om hem te halen. Alleen zal meneertje zijn 5.5 miljoen euro salaris niet achterlaten om voor Feyenoord te spelen. Die blijft helaas nog bij ons.

Altijd doen! Een schat aan ervaring op wereldniveau.

(bank: Jones, V/d Heijden, Nelom, Diks, Tapia, Berghuis, Kramer, Bilal)

Vermeer
Nieuwkoop
Botteghin
St. Juste
Haps
El Ahmadi
Vilhena
Toornstra
Van Persie
Boetius
Jorgensen
21 juli 2017 om 16:25

Vd Heijden op de bank? Ik neem aan dat volgens jou Sven van Beek erin moet komen dan. Ik zou lekker Jan Arie erin houden zoals vorig jaar.

21 juli 2017 om 17:57

Ik denk St. Juste. Maar ik zou Jan-Arie alleen nog niet banken. Heeft het goed gedaan en verdient krediet.

Van Persie bij Feyenoord zou natuurlijk geweldig zijn, ook geweldige aanwinst voor de Eredivisie.
Echter komt van Persie bij Feyenoord in een, naar mijn mening, best matig team terecht. Ik betwijfel of van Persie dan ook nog kan renderen bij gebrek aan kwaliteit om zich heen.

Het zou trouwens wel mooi zijn als Sneijder dan op zijn beurt terug keert bij Ajax en Robben terugkeert naar Psv. De "grote 3" terug in de Eredivisie zou fantastisch zijn

21 juli 2017 om 17:59

Haha matig team. Dit matige team stond 34 speelrondes op nummer 1. De kern van het team staat er nog en Feyenoord heeft goed breed ingekocht!

21 juli 2017 om 21:25

De kern van het team staat er nog? Je bent Karsdorp, Kongolo, Elia en Kuyt kwijt...

Je as staat er nog bedoel je wellicht?

Ik zou hem toch wel erg graag zien komen. Wat betreft zijn conditie denk ik dat je hem prima op 10 zou kunnen laten spelen als hij wat minder hoeft mee te verdedigen. Zal aanvallend zijn kosten dubbel verzilveren in ieder geval.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren