Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Univisión claimt akkoord over transfer van Lozano naar PSV

Laatste update:

Univisión weet het zeker: Hirving Rodrigo Lozano Bahena gaat naar PSV. De televisiezender meldt dat de onderhandelingen zijn afgerond en dat er waarschijnlijk een bedrag van meer dan twintig miljoen euro gemoeid gaat bij de transfer. Marcel Brands gaf eerder nog aan dat Lozano niet te betalen was.

Hoewel Univisión er nu niets over meldt, lijkt het erop dat PSV er alsnog in is geslaagd om de transfersom te delen met Manchester City en de 21-jarige Lozano voor een bepaalde periode op huurbasis over te nemen van de club uit de Premier League. De Mexicaan gaat dan waarschijnlijk twee seizoenen in het Philips Stadion spelen.

Lozano is een linksbuiten die uit de jeugdopleiding van Pachuca komt en er tot dusverre 133 wedstrijden in het eerste elftal voor speelde. Daarin kwam Chucky tot 41 doelpunten en 28 assists. De voorhoedespeler heeft nog een contract tot medio 2020 en naast PSV hebben ook clubs als Celta de Vigo, Real Sociedad en Benfica naar verluidt belangstelling.

Denk jij dat Hirving Lozano inderdaad naar PSV gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Brands zaken ontkent komt het goed, sterke aanwinst, ben benieuwd hoe hij zich in de Eredivisie gaat ontwikkelen.

15 juni 2017 om 22:18

Mooi hea hoe het huren van een speler bij Ajax alleen maar commentaar oplevert en het huren van een speler door PSV een sterke aanwinst word genoemd. Belachelijk, je loopt weer op te leiden voor een ander. Ipv dat ze nu eens wat verdedigers halen.

15 juni 2017 om 22:24

Psv betaald gewoon mee aan een transfersom dus is gewoon gedeeltelijk eigenaar, het woord huren lijkt me dus niet geheel op zijn plaats.

15 juni 2017 om 22:53

Er is ook niks mis met huren. Zolang de speler maar echt iets toevoegt en je team beter maakt. Dat was helaas wel iets dat ik een beetje miste bin de huurlingen vorig seizoen bij psv....

16 juni 2017 om 00:22

Ik denk dat ze het overige bedrag over 2 jaar betalen wat man city heeft betaald

16 juni 2017 om 10:09

@elsjorro Want de verdediging van PSV was zo slecht afgelopen seizoen?

15 juni 2017 om 22:52

Bij Brands weet je het nooit. Als hij ontkent zou het net zo goed wel als niet waar kunnen zijn....

Meer dan 20 miljoen? Lijkt me toch niet..

15 juni 2017 om 21:32

Denk het wel als de kosten gedeeld zijn

15 juni 2017 om 21:35

Maar hij komt op huurbasis naar Psv. Dus ze delen de kosten maar hij is eigendom van Manchester City? Dus PSV betaald 10 miljoen om hem 2 jaar te mogen huren? Pittige prijs. Dit houdt overigens ook in dat PSV dus niks voor hem gaat krijgen in de toekomst en dat ze dus weer voor een andere club aan het opleiden zijn. Daar is opzich niks mis mee als hij PSV 2x kampioen maakt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

15 juni 2017 om 21:41

Psv zal vast geen 10 miljoen betalen hoor. Denk 4 miljoen max. Soort van huursom. Als Psv de helft heeft gelegd dan zijn ze voor de helft eigenaar wat ook niet verkeerd is.

15 juni 2017 om 21:46

Maar als je voor de helft eigenaar bent dan hoef je hem niet te huren. Daarbij is gedeelde eigenaarschap tegenwoordig verboden dacht ik.

15 juni 2017 om 22:27

Wie zegt dat huren de juiste term voor dit is, als psv investeert in de transfersom zijn ze gewoon gedeeltelijk en lijkt het me eerder een afspraak over waar hij zijn "werkzaamheden" als eerst gaat uitvoeren.

15 juni 2017 om 22:57

@ Panerai,

Een gedeeld eigendom van een speler is per vorig jaar verboden in EU. Ajax moest Traore ook huren voor 1,5 miljoen. Daarom is het best logisch dat PSV bijvoorbeeld 4 miljoen mee betaald en dat dat dan als huursom geldt. Oftewel, Man City koopt hem voor 20 miljoen en PSV betaald City 4 miljoen huur voor 2 jaar.

En wie zegt dat het om huren gaat. Dat lijkt me nogal logisch. Ten eerste elk nieuwsartikel rondom deze kwestie is heel duidelijk dat het om een verhuur gaat, niet om een aankoop. Ten tweede, waarom zou Man City deze speler samen met PSV willen kopen, ze hebben geld zat en als PSV hem niet voor 4 miljoen wil huren zijn er genoeg clubs die dat wel willen. PSV is voor City dan toch alleen maar een blok aan het been?

Om een lang verhaal kort te maken, het is juridisch gezien onmogelijk om een speler samen te kopen.

15 juni 2017 om 23:56

Er zijn waarschijnlijk 1001 manieren om de regelgeving te omzeilen.

Verder heeft speculeren nu geen zin, mocht de transfer doorgaan dan worden de details vanzelf naar buiten gebracht.

16 juni 2017 om 00:07

Er is een reden waarom er nog nooit een Engelse club niet geheel eigenaar is van een speler. Die regelgeving is niet te omzeilen. Overigens nu ik de tekst opnieuw lees staat er helemaal niks over dat PSV de transfersom mede betaald. Dat maakt voetbalzone er zelf van. Wel wordt telkens heel duidelijk in elk bericht over een verhuur gesproken. Denk dat iedereen daar dan vanuit moet gaan. Alleen al om het simpele feit dat het voor City alleen maar nadelig is om hem samen met PSV te kopen terwijl ze zelf echt niet om een paar miljoen meer of minder verlegen zitten.

16 juni 2017 om 00:27

Klopt, voor City maakt het waarschijnlijk niets uit, die krijgen hun talenten toch wel verhuurd. Bovendien zou het voor City beter zijn om een speler te verhuren aan een Engelse club zodat deze ook kunnen wennen aan het niveau en de cultuur.

De beweegredenen worden vanzelf duidelijk mocht het doorgaan.

16 juni 2017 om 07:39

@Rugu

"De voorzitter van Pachuca, Jesus Martinez, bevestigt donderdagavond laat (Nederlandse tijd) dat er een mondelinge overeenkomst is over de transfer van Lozano. Opvallend is steeds de open communicatie van technisch directeur Garcés, die aan Jugando Claro laat weten: “Het bod op Lozano komt direct van PSV.” Manchester City, Celta de Vigo, Real Sociedad en Befica lijken niet meer in het hoofdstuk voor te komen" bron: psvinside

15 juni 2017 om 21:32

Zou wel wat zijn. Een speler die (bijna) vergelijkbaar is met Gabriel Jesus qua transferwaarde, die bij PSV gaat voetballen. Hopelijk wordt het smullen!!

15 juni 2017 om 21:39

Inderdaad. Meer dan 20 miljoen euro is een flink bedrag. Ik hoop dat dit bedrag ook daadwerkelijk zijn niveau vertegenwoordigt. Dan hebben we er heel veel plezier aan!

15 juni 2017 om 21:33

City betaalt dat grotendeels, PSV betaalt een gedeelte mee in de transfersom zodat ze zijn salaris waarschijnlijk niet op hoeven te hoesten, wat te veel op de begroting zou drukken. Daarom kunnen zze hem 2 jaar huren.

Dan moet er een club zijn die daar veel meer aan mee betaald en hem aan huurt aan psv (man city?)

15 juni 2017 om 21:35

City koopt hem, hij heeft misschien wel geen (recht op een) werkvergunning (?) en kan niet in Engeland spelen, PSV betaald mee met als voordeel om hem direct te kunnen huren.

Je ziet al bij zijn interviews als er over PSV begonnen wordt, dat ie begint te grijnzen enzo. Dit kan niet meer misgaan, eindelijk onze droom buitenspelers. Hij gaat de Eredivisie helemaal dol spelen vermoed ik

15 juni 2017 om 21:32

Laten we dat nog maar afwachten

15 juni 2017 om 21:38

Op het PSV Netwerk zijn we al over de 100 pagina's heen, alleen maar Lozano. Hij is een hype geworden. Met alles respect, ik ben blij met de ambitie van onze club, het is een goede zaak maar we moeten (nog) niet doen als of hij de verlosser is. De potentie van een groot talent is er, voor PSV is er geen betere optie op het moment maar potentie kan er ook niet uit komen. We moeten wel realistisch blijven en het gewoon aan kijken. Zijn statistieken zijn op dit moment ook niet zo geweldig natuurlijk. Maar zeker een fantastische aankoop. Toont echt ambitie.

15 juni 2017 om 22:20

Ambitie van onze club? Door veel geld uit te geven aan een speler die vervolgens gratis de deur uit wandelt naar city? Belachelijke constructie imo en een wanhopige poging van brands om in het transfergeweld van Ajax mee te komen.

15 juni 2017 om 22:25

Want jij weet precies hoe de deal in elkaar zit? Wellicht zijn er nog bonussen voor psv bij. Krijgt psv nog een percentage terug zodra hij naar city gaat. Betaald city misschien zijn salaris. Die brands is geen stomme jongen dat heeft hij vaker bewezen. Ik geen hem eerst Het voordeel van de twijfel

Blijf het opleiden voor andere clubs jammer vinden, maar zo haal je we kwaliteit naar NL en PSV had het zeker op de flanken nodig. Deze jongen is echt een goede voetballer en gaat het zeker maken in de Eredivisie. Als PSV zijnde zou ik toch we als je hem niet exht kan doorverkopen niet verder dan 4 miljoen gaan.

Pffff ik hoop toch maar dat dit niet waar is, dan lijkt Ajax me kansloos komende twee jaar. Maar voor het Nederlandse voetbal zou het natuurlijk prachtig zijn, en het is ook mooi om de herintreding van Latijns-Amerikaanse spelers te zien in de Eredivisie.

15 juni 2017 om 21:33

Een goede speler maakt nog geen goed team.

15 juni 2017 om 21:33

Kansloos voor de komende twee jaar? Haha, heb toch eens vertrouwen in je club. Kansloos door de komst van één speler? Mijn club staat voor een ware leegloop aankomende zomer en jij maakt je zorgen over de titelkansen van Ajax de aankomenre 2 jaar. Nee, bij ajax staat de basis meer dan prima. Ook de komst van een buitenspeler bij de concurrentie doet daar niets aan af.

15 juni 2017 om 23:54

Precies. Ik durf zelfs te stellen dat Ajax verder is dan PSV. De club die zich zorgen moet gaan maken is Feyenoord. Zij zullen zich ook door moeten gaan ontwikkelen. Het geld wat ze nu vangen voor de CL en hun topspelers zal wijs moeten worden geïnvesteerd. Vorig jaar was een uitschieter door het falen van PSV en Ajax. Alle puzzelstukjes vielen in elkaar maar er is weinig restwaarde bij Feyenoord, de jeugd die daar tegen het 1e elftal aan zit is naar mijn mening minder dan die van Ajax en PSV en je moet maar zien dat Jorgensen weer zon seizoen gaat draaien, zie Luuk de Jong afgelopen seizoen als voorbeeld. De afgelopen jaren hebben ze voornamelijk middelmatige spelers gehaald en weinig grote verkopen gedaan. Kuijt is weg en Elia ook. Kongolo en Vilhena zullen ook wel in trek zijn. Al met al moet Feyenoord meer aan de bak dan PSV en Ajax. De basis is veel beter in Eindhoven en Amsterdam.

15 juni 2017 om 21:37

Lol zelfs zei men toen Ajax ziyech kost.... Wie werd er kampioen? 1 speler lost echt niet alles op..

15 juni 2017 om 21:38

Zelfs = zelfde. Wel een goede vleugel. Topaankoop / huur.

15 juni 2017 om 22:56

Ajax is zeker niet kansloos. Ajax, Feyenoord en PSV als ze een beetje goed inkopen hebben volgend seizoen gewoon een heel goed team. Ze kunnen naar mijn inzien ook alle 3 kampioen worden. Wat is de eredivisie toch een mooie competitie hé?

16 juni 2017 om 00:11

@ Timvonk,

Ik volg Lozano al een aantal jaar. Het is ook zeker een groot talent maar echt geen talent in de categorie Neymar/jesus/james etc. Het is echt geen speler die PSV zomaar even kampioen gaat maken.

Mensen zullen nu wel weer gaan zeiken over het feit dat PSV nu "een speler opleidt voor man City" . Dat kan allemaal waar zijn, maar dit is nou het type speler dat je echt beter maakt. Bovendien is de kans groot dat PSV een doorverkooppercentage heeft bedongen. En denkt iemand nou echt dat als deze jongen het goed zou doen en door PSV alleen gekocht was dat hij langer dan 2 jaar zou blijven?
wel jammer voor hem dat Moreno weg is, maar je hebt altijd Guardado nog ;-)
Off topic: Hij heeft op Fifa een team of the season kaartje met 99 pace, belooft wat voor een eredivisie team op Fifa 18 ;-)

16 juni 2017 om 00:19

Hoe vaak heb jij Lozano echt live wedstrijden zien spelen? Ik bedoel het is leuk dat je je kennis van een voetbalspelletje haalt, maar dat zegt ook niet alles. Ik kan me ook nog voetbalspelletjes herinneren dat je overal mega talenten had lopen die uiteindelijk het nooit tot een eerste team geschopt hebben.

Lozano is zeker een groot talent maar geen talent in de categorie Jesus/neymar. Gewoon een talent in de categorie als dat Mertens bij PSV was. Wat overigens heel bruikbaar is.

Daarbij zeg je dat de kans heel groot is dat PSV een doorverkooppercentage heeft bedongen. Dan vraag ik me af wat jouw bron is. Want in elk topic over hem gaat het duidelijk over een verhuur. Dus je bent natuurlijk in feiten wel voor City aan het opleiden. Dat maakt overigens niks uit als hij je 2x kampioen maakt. Dat zie ik niet gebeuren. Sowieso zal deze jongen het komende half jaar eerst even moeten wennen aan de manier van spelen. In Mexico wordt heel anders gespeeld.

Weet je wat het probleem is. PSV is aan het gokken. Transferinkomsten zijn voor Nederlandse clubs erg belangrijk. PSV huurt tegenwoordig alleen maar spelers. Neem nou afgelopen jaar wat je allemaal hebt gehuurd en wat het heeft opgeleverd. Had je nou nog eigen jongens laten spelen waren ze misschien nog in waarde gestegen. Met dit huur-beleid moet je eigenlijk elk jaar CL spelen om als organisatie financieel te groeien.

16 juni 2017 om 06:48

Je kan het wel steeds over verhuur hebben, er is nu toch echt wel duidelijk dat het niet om een verhuur gaat maar dat PSV 60 % heeft gekocht.

Mocht dit waar zijn hink ik op twee gedachten. Enerzijds natuurlijk een prachtige speler voor een club als PSV die zeker van meerwaarde kan zijn gezien de beperkte mogelijkheden op beide flanken. Ik juich het toe als de competitie aantrekkelijker wordt door het aantrekken van betere spelers.

De andere kant van de medaille is wel dat je op deze manier geen enkel kapitaal op het veld hebt staan omdat je deze speler in feite aan het opleiden bent voor City en er zelf weinig aan overhoudt. Het is natuurlijk wel zo dat hij anders nooit te betalen is want 20 miljoen voor 1 speler is in Nederland echt een immens bedrag. Omdat PSV er nogal een handje van heeft spelers te huren kan dat in theorie best werken, maar als blijkt dat je wederom naast de prijzen gaat grijpen is het nog veel lastiger om geld te verdienen omdat je 1) geen inkomsten uit Europees voetbal hebt 2) geen redelijke prijzen kunt vragen voor je eigen spelers en 3) basiswaardige spelers niet gemakkelijk meer kunt lokken naar je club vanwege de geringe kans op succes.

Eerst zien dan geloven.
Nogmaals: de komst van een dergelijke speler naar PSV is fantastisch, de constructie zoals nu bekend allerminst. Ik vraag me ook af welk belang Man. City hier nu direct bij heeft. Zij hadden Lozano toch ook gewoon zelf in zijn geheel kunnen kopen en dan verhuren aan Psv? Welk belang heeft Man. city bij een doorverkoop percentage voor Psv? Het klinkt prachtig, maar waar zit toch dat addertje...........

15 juni 2017 om 21:40

Addertje? Hoe brands het af en toe naar buiten brengt lijkt het meer alsof er een python onder het gras zit!

15 juni 2017 om 21:55

Volgens mij krijgt hij geen werkvergunning in Engeland en dat PSV daarom meebetaald zodat ze hem meteen kunnen huren want hier krijgt hij wel een werkvergunning. Alleen weet ik niet precies hoe het met die regels met werkvergunning in Engeland zit

15 juni 2017 om 22:13

Ah ja, dat zal het zijn. Maar dan krijg ik wel het gevoel dat je voor het karretje van Man. city wordt gespannen als PSV zijnde. PSV heeft 2 jaar een speler die in potentie een aanwinst kan zijn, maar dat moet eerst nog maar blijken. Je hebt de kosten dan al wel gemaakt en de opbrengsten moet je nog maar afwachten. Maar goed, alles hangt voornamelijk af van het bedrag wat PSV daadwerkelijk meebetaald en wat het doorverkoop percentage is.

15 juni 2017 om 22:17

Om een werkvergunning in de UK te bemachtigen, moet de speler aan de vereisten vanuit de GBE voldoen. Dit betreft een richtlijn die opgesteld is in samenspraak met de Engelse Fa.

Om een GBE te verkijgen, moet de speler een bepaalde percentage interlands van zijn nationale elftal in de afgelopen twee jaar gespeeld hebben. Dit gaat op basis van de Fifa ranking, waarin Mexico op de 17de plaats staat. Dit houdt in dat Lozano minstens 45% van alle interlands gespeeld moet hebben in de afgelopen 2 jaar om in aanmerking te komen voor een werkvergunning.

Kijkend naar het speelschema van Mexico uit de afgelopen 2 jaar (33 wedstrijden) en het feit dat Lozano in 16 hiervan meedeed, voldoet hij gewoon aan de eis van minimaal 45% (hij heeft namelijk in ruim 48% van de wedstrijden meegedaan). Hij zou dus zo aan de slag kunnen voor City.

Nu nog een centrumverdediger en een back en een middenvelder, en we maken weer kans op de titel.

15 juni 2017 om 21:42

Brands wil eerst aankijken of De Wijs goed genoeg is maar die zullen er snel achterkomen dat dit bij lange na niet het geval is. De backs zijn zeker nodig aangezien Willems en Arias waarschijnlijk vertrekken. Ik hoop in ieder geval niet dat ze met een typische Eredivisie aankoop komen aanzetten zoals een Luckassen.

Verschrikkelijk dom van PSV, je investeert miljoenen waarvan je niets zwart op wit terugziet. Vind het meer een houding als Vitesse en NAC, spelers lenen van een topclub alleen dan ook nog helpen in de aanschaf ervan. Sta er niet gek van te kijken als psv zelf 5 miljoen zelf hierin mee betaald.

Korte termijn visie waar je u tegen zegt! Een speler huren tot daar aan toe, maar samen met een club een speler kopen welke hem direct verhuurt aan jou vind ik kapitaalvernietiging.

15 juni 2017 om 22:49

Maar je moet toch iets, zowel Feyenoord als Ajax zijn dit seizoen boven PSV geëindigd en op basis van afgelopen seizoen is gebleken dat Psv het met Bergwijn en Pereiro op de flanken niet gaat redden.

15 juni 2017 om 23:34

Cali Hoe kun je dat al weten? Dr is toch niks definitief bekend over de constructie. Laten weten gwn maar afwachten tot het echt definitief is.

Het kan ook zijn dat psv 20% van de totale som betaalt en city na 2 jaar dat resterende deel van psv koopt.. ( met waardestijging) of wanneer hij verkocht wordt psv 20% van de totale som krijgt! Dit was bij Alex in die tijd ook zo!

15 juni 2017 om 23:36

Idd vermoed ook zoiets, zeker brands kennende. Waarom zou city hem anders samen met psv kopen en hij wastafel volgens mij ook niet op de radar van city als ik de eerdere berichtgeving mag geloven.

Ik kan dit alleen maar toejuichen. Eindelijk een echte versterking en so what dat City hem betaald en stalt bij ons. Je hebt voor 2 seizoenen een topspeler. Iemand je die anders nooit kan betalen. In het verleden is zoiets ook goed uitgepakt met Alex alias de tank. Forza PSV

PSV gaat deze man gratis opleiding geven. Na twee jaar investeren en jeugdspelers in de weglopen gaat de speler weg; houd PSV er helemaal nop aan over, behalve talenten die niet zijn ontwikkeld.

15 juni 2017 om 23:37

Wouw jij bent blijkbaar beter geïnformeerd dan ons, aangezien je al blijkt te weten hoe de constructie precies in elkaar zit terwijl er niks bevestigd is.

Hoe gaat dit in zijn werk dan? Betaald PSV 6 miljoen ofzo voor 2 jaar, en zijn ze het geld dan helemaal kwijt? Wie weet meer?

15 juni 2017 om 22:59

Niemand weet hier nog echt iets over. Ik ben ook wel benieuwd of psv dit geld kost of juist op gaat leveren.

15 juni 2017 om 23:03

Is toch opzich niet onlogisch? Voor dit soort spelers betaald je gewoon een huursom van een paar miljoen. Denk jij dat Ajax nu ook 10% van de transfersom van Traore krijgt? Man City tikt het hele bedrag af en PSV betaald gewoon aan City een huursom.

Hoop dat het rond komt en dat we niet te veel geld hoeven te betalen voor de huur aan City. Zou wel verstandig zijn van Lozano om bij PSV zijn carriere te beginnen in Europa. De eredivisie is toch wel een springplank voor de Engelse competitie.

Mocht Manchester City hem uiteindelijk ooit nog verkopen, krijgt PSV dan ook nog een deel van die transfersom? Of betaalt PSV een deel van de transfersom om hem alleen twee seizoenen in de selectie te hebben en that's it?

Een nieuwe Alex deal dus? En dat is dan een topclub uit nederland...
Betaal en haal de speler zelf, ga niet zulke rare constructies doen waar je alleen maar geld op verliest..

15 juni 2017 om 23:39

Zullen wel nou maar eerst even afwachten tot dat we meer over te constructie te weten krijgen?

16 juni 2017 om 00:30

Ja die Alex deal leverde ons alleen maar 3 titels en een halve finale CL op. Schandalig!!111

16 juni 2017 om 00:55

Blijkbaar betalen we voor 60 % van de transferrechten. Dat zou denk ik het beste zijn. Ik begin nu ook wel echt benieuwd te worden of dit waar is.

Hier weer een heel ander bericht over de komst van Lozano naar PSV. We zullen dus moeten afwachten wat er waar is.

De voorzitter van Pachuca, Jesus Martinez, bevestigt donderdagavond laat (Nederlandse tijd) dat er een mondelinge overeenkomst is over de transfer van Chucky. Opvallend is dus de ontboezeming van technisch directeur Garcés, die aan Jugando Claro laat weten: "Het bod op Lozano komt direct van PSV." De vraagprijs van Pachuca voor Lozano lag lang op twintig miljoen euro, een bedrag dat de Eindhovenaren niet zelf leken op te kunnen hoesten.

FOX Sports weet in Mexico te melden dat het akkoord van PSV met Pachuca gaat over zestig procent van de transferrechten van Lozano. De overige veertig procent blijft dan in handen van Pachuca. Ook FOX meldt daar overigens bij dat er al een definitief akkoord is bereikt en dat Lozano naar Eindhoven verkast.

Als deze speler zijn verwachtingen ook maar voor 50% inlost dan wordt hij een regelrechte hit in de eredivisie. De harde realtiteit is helaas dat spelers van dit kaliber alleen via dit soort omwegen te bewonderen zullen zijn.

De deal die ik nu voor me zie waarbij een deel van de transfer rechten bij de verkopende vereniging blijven is chique. Spreekt vertrouwen uit van verkopende en kopende partij. Nederland krijgt een revelatie te zien op het veld; ben bang voor 1 jaar. Nu nog een middenvelder en een linksbenige verdediger, die ook enigszins rechtsbenig uit de voeren kan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren