Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Blind laat Van Persie links liggen: ‘Maar ik bekijk hem elke wedstrijd’

Laatste update:
/

Robin van Persie lijkt voorlopig niet te hoeven rekenen op een uitnodiging voor het Nederlands elftal. Bondscoach Danny Blind reist binnenkort af naar Istanbul om te praten met Wesley Sneijder, maar heeft geen afspraak met Fenerbahçe-spits Van Persie op de planning staan.

"Daar kies ik op dit moment niet voor, maar ik bekijk hem elke wedstrijd", zei Blind zondagavond bij Studio Voetbal. De keuzeheer gaf daarbij aan dat Van Persie de laatste tijd door een blessure niet veel in actie is gekomen en dat hij de komende drie duels geschorst is. "Ik kies er nu voor om mijn drie aanvoerders te bezoeken, met het oog op de komende wedstrijden. Ik ga pas naar spelers toe als ik een boodschap heb die ertoe doet voor de toekomst."

Blind is verheugd met de transfer die Memphis Depay heeft gemaakt. Bij Manchester United was hij op een zijspoor geraakt. "Memphis was een jongen in de categorie die weken helemaal niet speelde. Dan moet je een keuze maken. Ik juich dit toe.”

Moet Robin van Persie worden opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Blind is sowieso een kansloze trainer maar buiten dat. Hij heeft ook echt weinig materiaal om een leuke selectie samen te stellen. De ene week is een Karsdorp goed en de andere week speelt een Veltman weer leuk bijvoorbeeld. Laat ik het maar niet over de aanval hebben. Dat is gewoon echt een belabberd zooitje. We hebben geen fatsoenlijke buitenspeler die constant speelt. We hebben allemaal matige tot zeer slechte spitsen. Ik had zelf Van Persie de voorkeur gegeven tot nu toe de beste spits van allemaal.
Op het middenveld is alleen Wijnaldum in vorm de rest speelt zo en dan in een voorwaartse spiraal.

13 februari 2017 om 08:03

Ik zou zeggen dat Strootman ook zeker in vorm is.

13 februari 2017 om 11:11

En in Oranje altijd gruwelijk door het ijs zakt....

14 februari 2017 om 07:28

'Altijd'. In zijn herstelperiode was hij inderdaad niet best. Dat nam ik hem ook zeker kwalijk. Desalniettemin speelt hij nu enorm lekker bij Roma en oogt ie scherp en fit. Ik vind niet dat je de Strootman van nu kan afschrijven door wat matige wedstrijden 6 maanden terug.

13 februari 2017 om 08:42

Waarom is Blind een kansloze trainer? Graag wat sterke argumenten. Kijk Nederland heeft op dit moment gewoon erg zwak materiaal. Geen goexe keeper. Centrale verdedigers hebben we prima. Backs zijn in mijn ogen ook spelers die nog niet goed genoeg zijn. Het middenveld heeft met Strootman en Wijnaldum twee goede spelers en de rest is middelmaat. De aanval: Promes doet het in Rusland aardig en verder hebben we gewoon niet zo veel. Robben is te vaak afwezig. Je kan op hem niet meer bouwen. Eredivisiespelers zijn kwalitatief gezien echt nog te zwak. Nou daar ben je als bindscoach lekker mee zeg. Van Gaal had een beter team dan Blind nu heeft.

13 februari 2017 om 08:50

Rare opstelling hanteren. Vage spelers selecteren op onderbuik gevoelens. Iemand speelt een goede wedstrijd en wordt geselecteerd (siem de Jong). Na een 4-3-3 systeem willen spelen maar het materiaal er niet voor hebben. Keer op keer falen tegen kleine ploegen waardoor we onze kwalificatie in gevaar komt. Zag afgelopen EK waarom we er niet bij wezen.

13 februari 2017 om 09:49

Blind nam het halverwege de rit van Hiddink over. Hiddink is een geweldige coach, maar ook hij kreeg het team niet aan de praat. Blind pakte het op, het hoe en wat daar zijn de meningen over verdeeld, maar hij deed het. Ook met Robben in het team konden we niet winnen. Ook Van Persie speelde tegen o.a. Turkije als een natte krant. Sneijder wordt ook steeds minder. Kortom we boeten behoorlijk in aan kwaliteit. Alleen Strootman en Wijnaldum spelen wekelijks echt op niveau. Van Dijk en Robben ook, mits weer fit. Verder is het behelpen Tijdens de oefencampagne voor het EK speelde NL behoorlijke wedstrijden. Tegen Zweden hadden ze gewoon pech, afgekeurde doelpunt. De opstellingen zijn zo raar niet, maar je dient dan je speelstijl aan te passen. Een Dost moet je naar zijn kwaliteiten gebruiken. Siem de Jong selecteren was inderdaad belachelijk. Wat beyreft het te hanteren systeem: iedereen lult elkaar maar na. Van Gaal durfde het aan te passen, maar ook dat werd met argusogen bekeken, hoe durf je aan het 4-3-3 te komen, werd er gezegd. Zie daar een 3e plek op het WK. Alles ingegeven door de blessure van Strootman en een pak slaag door Frankrijk. Zie nu... een matig elftal daar kan je 4-3- 5-4-1 5-3-2 of weet ik veel welk systeem mee spelen, maar als de kwaliteit er niet is en de spelers gaan ook niet harder lopen, dan houdt het gewoon op. Een reactie van Depay na zijn doelpunten zegt voldoende (hier ben ik). Daar moet Blind het mee doen, nou daar ben je gezegend mee.

13 februari 2017 om 09:49

Waarom niet? We doen alsof het allemaal zo moeilijk is maar dat valt echt hartstikke mee. De toppers van de eredivisie zijn echt wel van een prima niveau. Je kan heus wel eens met wat andere systemen komen, de CB die ik heb ingevuld zijn vaak geblesseerd maar alsnog er valt veel te halen uit deze groep dat zag je bij van Gaal.

Dat Van Persie niet eens wordt opgeroepen laat al zien dat deze man met oogkleppen op werkt, roep lekker Jansen op die zal heus wel een penalty erin schieten man man.

Cillessen
Bruma
De Vrij
Van Dijk
Karsdorp
Strootman
Wijnaldum
Willems
Sneijder
RVP
Robben
13 februari 2017 om 10:08

We hebben geen toppers in de eredivisie. Dat is nu juist het probleem. Dat denken wij. Maar als we dan de grens overgaan dan zien we dat 9 van de 10 spelers echt nog niets voorstellen. Dat is geen schande, maar een gegeven waar we het mee moeten doen. Willems speelt twee wedstrijden redelijk en hij is weer de man, hij is echt nog niets. We leggen de lat veel te laag en dat is ons probleem. Topsport vraagt veel meer inzet.

13 februari 2017 om 11:18

Dat komt omdat de hele Eredivisie ondermaats is. Nederland is gewoon een B-land geworden. Net als in begin en midden jaren 80. Als je met een te jonge generatie zit die nog moet rijpen dan zijn dat de gegeven feiten. Daarom zeg ik ook altijd: gewoon de generatie Janssen, Fosu Mensah, El Ghazie.d. de tijd, kansen vertrouwen gunnen. Geduldig bouwen zoals Low het ook gedaan heeft met Die Mannschaft. Om er vervolgens in 20 en 22 te staan! Deze jongens kunnen namelijk echt wel voetballen. Je moet de generatie Van Persie, Sneijder Robben nu loslaten. Daar is het niet mee gelukt. Hoe lang wil je nog pappen en nathouden? Ik zeg: doorselecteren, verjongen, terug naar de basis. Om te beginnen met inzien dat fatsoenlijk voetbal gespeeld wordt in een 3-4-3 ruit systeem, ook volgens Cruijff....

13 februari 2017 om 12:56

Goede opstelling @fron010

Zou alleen Kongolo op de plek van Van Dijk zetten zodat De Vrij en Van Dijk een plaatsje opschuiven. Dus zonder Bruma.

13 februari 2017 om 09:21

@jasonrhijn

Mwah vind dat je een beetje overdrijf, ons verdediging en middenveld is toch zeer zeker van redelijk niveau. Een verdediging waarvan je kan kiezen uit Van Dijk, Bruma, De Vrij etc. is toch zeker niet slecht. Ik heb ook een zeer goede Willems gezien afgelopen 2 weken dus laten we hopen dat hij dat lijn doortrekt, en met een Veltman en Karsdorp als RB mogen we ook niet echt klagen. Op het middenveld hebben we Wijnaldum die het echt geweldig doet bij Liverpool laatste weken, daarnaast kunnen we ook kiezen uit jongens als Strootman, Klaassen, Sneijder etc.

Met het voorhoude ben ik het wel gedeeltelijk met je eens, maar laten we hopen dat Depay weer zijn vorm vind. Daarnaast hebben we nog een Robben en hopen dat Vincent Jansen vertrekt komende zomer naar een club waar hij wel kan spelen. Ik zou idd Van Persie ook erbij nemen want veel beter hebben we nu niet. Maar om nou te stellen dat we weinig materiaal hebben om iets goeds samen te stellen? Mwah..

13 februari 2017 om 10:38

Dat vind ik ook belachelijk. Nu staan we ook tweede in de poule. Dat hebben de kaboutertjes niet gedaan#!

13 februari 2017 om 10:31

@jasonrhijn

Het enige dat kansloos is, is jouw reactie. Je kwalificeert Danny Blind als kansloos, maar hebt zoals velen geen enkel argument om dat te onderbouwen. Sterker nog je haalt je eigen betoog onderuit door te stellen dat het materiaal waar de bondscoach mee moet werken, inferieur is. Daarmee geef je in feite aan dat je van Blind verwacht dat hij uit steen goud kan maken, want een oud adagium is dat een coach net zo goed is als zijn materiaal. Dat jij voor Van Persie zou kiezen, is je goed recht, maar anderen hebben natuurlijk net zo goed het recht om andere keuzes te maken. Het is volstrekt belachelijk om iemand die als clubvoetballer alle prijzen heeft gewonnen die er te winnen zijn en veruit het grootste deel van zijn werkzame leven in de top van het Nederlandse voetbal werkzaam is geweest, kansloos te noemen omdat je een andere mening hebt. En dat geldt natuurlijk helemaal als je zelf geen seconde op niveau hebt gevoetbald.

De generatie Van Persie-Van der Vaart-Sneijder-Robben loopt ten einde en ze zullen langzaam het veld moeten ruimen voor een nieuwe en fittere generatie. Dat is een volkomen natuurlijk proces en het is juist in Danny Blind te prijzen dat hij het aandurft om een begin te maken met de verjonging van Oranje. Van der Vaart is al met pensioen gestuurd en Van Persie zien we waarschijnlijk ook niet meer terug in het oranje tenue. Robben is nog steeds van de buitencategorie en presteert in tegenstelling tot Van der Vaart en Van Persie, nog steeds op topniveau als hij fit is. Datzelfde geldt voor Wesley Sneijder. Zodra Depay zijn belofte gaat waarmaken, zal Robben ook niet meer geselecteerd worden omdat hij vaker niet dan wel beschikbaar is en sinds de WK amper een interland heeft uitgespeeld. Bij de Grote Vier zit de sleet er duidelijk op en daardoor kan je niet meer op ze bouwen en neem je een enorm risico als je ze mee zou nemen naar het WK. Daarom vind ik het bijzonder verstandig van de bondscoach om Oranje drastisch te verjongen ook al is de jonge generatie van een beduidend minder niveau. Dat Danny Blind dat aandurft, geeft aan dat hij zeker geen lafbek is die zaken die moeten gebeuren uitstelt en voor zich uitschuift om zijn eigen hachje te redden. Hij durft vooruit te kijken en omstreden beslissingen te nemen die ten goede komen aan de voetbaltoekomst van Oranje.

Een blinde kan met zijn stok zien dat Persie in zijn eentje meer talent heeft dan De Jong, Dost en Vincent Janssen samen. Maar laatstgenoemden zijn in tegenstelling tot Van Persie topfit en heffen daarmee het voordeel van Van Persie op. Je hebt niet zoveel aan je talent als je op je retour bent en door je leeftijd met lichamelijke ongemakken te maken krijgt waardoor je amper een wedstrijd uit kunt spelen, laat staan twee of drie wedstrijden in een week aankunt. En op een WK is het een vereiste dat je daartoe in staat bent. Als coach kun je nog wel het risico nemen om 1 speler mee te nemen die niet topfit is en niet (meer) in staat is om meer wedstrijden in een kort tijdsbestek te spelen. Maar als je twee of drie van zulke spelers meeneemt, schiet je jezelf in de voet. Blind heeft voor Robben gekozen en zal Van Persie waarschijnlijk niet meer oproepen. Dat is een keuze en keuzes hebben met elkaar gemeen dat je het er niet mee eens hoeft te zijn en zelf andere zou kunnen maken. Als je de prestaties van Robben (die op het allerhoogte niveau acteert) en Van Persie naast elkaar legt, zou ik echter exact dezelfde keuze maken. Of misschien zelfs wel geen van beiden meenemen. Op een WK heb je eigenlijk spelers nodig die topfit zijn. Robben en Van Persie zijn al het gehele seizoen aan het kwakkelen en je moet bij hen nog maar afwachten hoe ze er voor staan als ze, als het WK begint, weer een jaartje ouder zijn en een slopend seizoen in een zware competitie in de benen hebben. Als Danny Blind met Oranje het WK weet te halen, heeft hij het goed gedaan door het elftal te verjongen waardoor hij niet in de voorbereiding pas hoeft te beginnen met het smeden van een nieuw team. Als hij het niet redt, zal de kritiek losbarsten en zal men zijn keuzes, zoals die om Van Persie niet meer op te roepen, ter discussie stellen. Danny Blind heeft echter bewezen dat hij genoeg persoonlijkheid heeft om zich daar niets van aan te trekken, zijn eigen keuzes te maken en zijn eigen beslissingen te nemen en niet mee te huilen met de wolven in het bos. En toont daarmee aan dat hij ballen heeft en allesbehalve een kansloze coach is.

13 februari 2017 om 11:27

Heel goed verhaal. Ben het inhoudelijk niet overal mee eens, maar het snijdt op zich hout. Ik zou er aan toe willen voegen dat types zoals Depay en Wijnaldum beter op hun plaats zijn in de zaal. In Oranje laten ze op het veld werkelijk niets zien. Helemaal eens met je feitelijk juiste constatering dat Robben, Van Persie, Sneijder etc op zijn.

Je bent alleen wel hard naar jasonrhijn hoor. Hij mag zijn mening hebben he, ondanks dat hij zoals geen van ons op niveau heeft gevoetbald. We zijn immers een land van 16 miljoen bondscoaches. Iedereen mag diens zegje doen, zonder dat diegene wordt neergesabeld met een autoriteitsstandpunt. Das geen fijne discussie meer. Vergelijk: ik ben geen loodgieter, maar als ik em inhuur om leidingen in mn huis te verleggen dan bespreek ik echt wel de hele dag loodgieten met em en vertel em wel degelijk wat ie moet doen, omdat ik degene ben die em 80 Euro per uur betaalt... snap je? Wat ik alleen maar wil aangeven is dat iedereen een stem heeft. Of je er nou ervaren mee bent of niet. Dat geldt ook voor voetbal.

13 februari 2017 om 15:52

@Oranjeman. Ben het grotendeels wel met je eens maar als je begint dat Blind een kansloze trainer is zonder argumenten dan sla je enig discussie al dood en dan mag je daar best wat harder op reageren. Ik zag gisteren Blind bij studio voetbal en die had toch echt een beter verhaal dan bv Co A. Blind wordt vaak neergesabeld zonder echte argumenten en dan mag er eens een tegen geluid komen van iemand die tenminste argumenten heeft die hout snijden.

14 februari 2017 om 10:25

@oranjeman

Je schrijft: "je bent alleen wel hard naar jasonrhijn hoor. Hij mag zijn mening hebben he, ondanks dat hij zoals geen van ons op niveau heeft gevoetbald".

Natuurlijk mag hij zijn mening hebben. Die ontzeg ik hem ook niet. Alleen mag hij pas respect terug eisen als hij zelf respect toont. En je kan er natuurlijk met mij van mening over verschillen, maar ik vind een uitspraak als "blind is sowieso een kansloze trainer" nu niet bepaald een uitspraak die van respect getuigt. Sommige mensen hebben echter kennelijk zo weinig inhoud dat ze iemand omlaag moeten halen om hun punt te kunnen maken. Terwijl je ook gewoon kunt zeggen dat je een andere mening bent toegedaan of het niet in iemand ziet zitten en hem gewoon in zijn waarde laten. Dat mag en daar zal niemand over vallen. Iemand hard aanpakken is ook geen probleem, zolang het maar gaat op basis van argumenten zodat je die kunt weerleggen.

Natuurlijk mag iemand die zelf niet op niveau heeft gevoetbald ook een mening hebben over Oranje of de bondscoach. Ook dat recht ontzeg ik niemand als ik dat al zou kunnen. Maar ik vind het belachelijk dat iemand die zelf nooit op niveau heeft gevoetbald iemand die dat wel heeft gedaan en ook nog eens vele prijzen heeft gewonnen, uitmaakt voor "kansloze" trainer. Ook hier geldt dat je het ook kunt aangeven dat je Blind als bondscoach niet ziet zitten of het niet eens bent met zijn handelen, terwijl je hem gewoon in zijn waarde laat. Ook hier geldt dat als je het toch hard wilt spelen, je je betoog met argumenten moet onderbouwen als je zelf met fluwelen handschoentjes wilt worden aangepakt. Wat me in het bijzonder stoort, is dat het bijna een sport is geworden op populaire fora als VZ om de bondscoach door het slijk te halen zonder dat er ook maar een argument op tafel komt. Dat is niets anders karaktermoord en daar heb ik na al het leed dat mensen als Rik van der Boog en Uri Coronel in naam van de revolutie is aangedaan, een hartgrondige hekel aan.

14 februari 2017 om 10:45

@thamike

Blind heeft altijd een goed verhaal en dat komt omdat in staat is om zich goed uit te drukken en altijd zijn mening geeft op basis van argumenten. Dat neemt niet weg dat iedereen het recht heeft om het zowel met die mening als de argumenten oneens te zijn. Daar heb ik ook geen enkele moeite mee. Wat echter zowel op populaire fora als VZ als in de media door zelfverklaarde analisten schering en inslag is, is dat het bijna nooit over zijn mening of argumenten gaat, maar dat er continue op de man wordt gespeeld en met gestrekt been op de bondscoach wordt in gegaan. En daar kan ik heel slecht tegen omdat ik veel respect heb voor voetballers als Blind die een glanzende carriere hebben gehad en vele prijzen hebben gewonnen. Dat geld overigens niet alleen voor Blind want ook als iemand als Van Hanegem zijn mening geeft en mensen die het niet met die mening eens zijn omdat die wel eens een beetje gekleurd is, op de man spelen en hem kwalificeren als een seniele oude man die beter zijn mond kan houden, rijzen me de haren te berge.

13 februari 2017 om 11:11

Pertinent mee oneens. We hebben juist prima aanvallers. Met Janssen, Berghuis, El Ghazi en Promes ben je prima voorzien. Dat soort jongens moeten gewoon de echte kans en het vertrouwen krijgen. Mijn beleid is 3-4-3 ruit. Janssen op 9, El Ghazi op 7 en Berghuis op 11. Promes kan op 7 en 9, en Haps en Willems kunnen ook op 11 gezien hun natuurlijke aanleg. Dus je bent voorin juist prima voorzien.
Wijnaldum is in vorm bij zijn club ja, maar in Oranje maakt hij het nooit waar en is hij volledig onzichtbaar (net als die overhypte Strootman), waar Klaassen er altijd wel 1 in legt.
De generatie Van Persie, Sneijer, Robben is yesterdays news... Doorselecteren graag.

13 februari 2017 om 12:07

Je wilt je toch wel kwalificeren voor het wk???? De beste spelers moeten spelen het is geen club he!!! En klaassen baky er helemaal niks van in oranje speelt altijd dtamatisch gewoon 532 spele van van dijk xe vrij bruma en dan karsdorp en willems of blind op de flanken daar voor wijnaldum stroot man snijder en van persie robben of memphis

13 februari 2017 om 12:16

Nee, 3-4-3 ruit spelen en je materiaal eens goed gaan gebruken. Dat betekent iedereen op diens meest natuurlijke positie en het elftal zo bouwen dat het team optimaal rendeert, de combinaties werken en de spelers complementair kunnen zijn aan elkaar. Voorbeeld: iedereen valt altijd over Tete en Dijks, maar laat dat nou verdedigend het beste zijn dat we in huis hebben. Zet ze voor de verandering eens in een drieliniaire formatie (3-4-3 ruit) zodat ze kunnen doen waar ze goed in zijn en het voetballen over kunnen laten aan de 2 echelons boven ze. Voetbal is niet zo moeilijk. Keep everything simple and basic my friend! Op die manier kan iedereen excellereren. Het is kinderlijk eenvoudig: de juiste man op de juiste plaats in het juiste systeem. Het is echt geen rocket science.

En het wordt tijd dat de KNVB, Blind laat links ligggen.

de Jong presteert niet, Janssen speelt niet. Enige mogelijkheid die je hebt is Dost.

13 februari 2017 om 07:55

Wat kan Blind daar aan doen? Ik snap je punt niet. De vragen die hij gisteren kreeg wist hij prima te pareren en beantwoordde hij met volstrekt logische antwoorden.

13 februari 2017 om 08:35

De mening is reeds gevormd. Het is een Ajacied met voorkeur voor Ajax spelers. Daarnaast zijn de resultaten niet goed en dus praat iedereen elkaar na en is het een prutser. Gelukkig is er inhoudelijk weinig aan te merken. Zegt zinnige dingen, blijft rustig en netjes en doet z'n stinkende best. Selectiebeleid zorgt misschien voor vraagtekens maar zet zelf maar eens een goed elftal neer uit de mogelijkheden...

13 februari 2017 om 09:33

Helemaal mee eens. Iedereen kletst elkaar na zonder zelf na te denken. In de kwalificaties hebben pech en blunders ervoor gezorgd dat Blind dramatisch startte en nog altijd de schijn tegen heeft.

Pecht, omdat Robben vanaf minuut 24 in de 1e wedstrijd van Blind tot de een na laatste wedstrijd niet heeft kunnen spelen. Daarbij komen alle andere blessuregevallen waardoor er nooit een ideal team heeft kunnen staan de afgekeurde goal van Dost tegen Zweden. Telt die laatste dan heeft geen enkele scorebord-journalist iets te zeuren vwb de huidige kwalificatie.

Blunders, omdat Martins Indi (rood na 20 minuten in de 1e wedstrijd van Blind waardoor het strijdplan overboord kon), Cillessen, De Vrij, Bruma, Riedewald, Veltman, Wijnaldum, Van Persie (eigen goal), Van Dijk en Strootman op cruciale momenten gigantisch in de fout gingen. Ten eerste had iedereen die spelers (de bewuste wedstrijd) opgesteld en ten tweede kan Blind werkelijk niets doen aan een assist van Strootman op Berg...om maar een voorbeeld te noemen.

13 februari 2017 om 08:35

Wie zet je dan neer Arnavut? En welke spelers?

13 februari 2017 om 13:50

Dus van Persie. Met alle respect voor de andere voetballers maar van Persie hoort er gewoon bij. Als al je spitsen niet presenteren (op Dost na) moet je bij jezelf toch nadenken om een spits als van Persie de kans te geven?
Het is niet napraten maar een mening over iets hebben. Heb niks met van Persie maar ook niks met Blind. Ik vind hem geen goede trainer. Dan mogen jullie het pech vinden maar ik vind het onkunde. Heeft naar mijn mening zowel de capaciteiten als het inzicht niet om het nationale team van Nederland te coachen.
Daarnaat kan hij zeggen dat hij niet speet maar hij speelt gewoon. Ook Janssen en Depay speelden niet toen ze werden geselecteerd. Aju

13 februari 2017 om 11:30

Ik vind het argument speelt niet zo nietszeggend. Je moet naar kwaliteit en capaciteit kijken. Fosu Mensah speelt ook niet maar heeft in zn teen meer voor zijn positie dan wie dan ook. Je kunt Strootman, Clasie en weet ik wie nog meer met droge ogen niet vergelijken met Fosu Mensah. Hetzelfde geldt (on topic) voor Van Persie vs Janssen. Janssen is veel beter, fitter en ligt ook prettiger in de groep. Ik zou het wel weten als ik op de stoel van Blind zat...

13 februari 2017 om 12:29

Inderdaad.. en dan Robben willen thuis houden... haha....

Waarom van Persie als we andere scorende spitsen hebben op topniveau, toch Blind?
Vincent Jansen doet het goed, de Jong scoort weer....

13 februari 2017 om 07:55

De Jong is een matige voetballer zal nooit beter als PSV worden. Vincent Jansen speelt sporadisch en het woord goed zal ik niet in de mond nemen. Een Bas Dost scoort wel aan de lopende band en zou eerder een voorkeur krijgen. Maar Bas Dost is ook niet echt een topper. Had ik eerder voor de ervaring Van Persie gegaan ook mede in het veld aangezien de leeftijd en de gehele ervaring laag is.

13 februari 2017 om 08:12

Weet je Jason,

Wij zijn allemaal amateurs. Wij hebben niet op zo'n hoog niveau gevoetbald als onze bondscoach. Hij maakt keuzes die we soms niet kunnen plaatsen.
Ik vraag me echt af wat zijn agenda is.
Het gaat niet om de personen, maar wie beter is op het moment dat je spelers moet selecteren. Of om het samenstellen van de beste ploeg.

Van Gaal heeft ingezien dat het spelersmateriaal minder is en heeft daarop ingespeeld met een tactiek.
Blind schuift spelers terzijde en houdt nog steeds vast aan een open tactiek (met dus mindere spelers). Ik snap dat echt niet.

13 februari 2017 om 08:14

Dat heet een visie en mening zo kijkt Blind er naar en zo keek Van Gaal er naar. Ik had lekker op de manier van Louis gespeeld. Ik zal het pas veranderen als er echt daadwerkelijke kwaliteiten zijn voor Oranje om 4-3-3 te spelen.

13 februari 2017 om 09:52

Het mag duidelijk zijn dat succes en rampsoed dich tegenelkaar aan liggen. Het merendeel vindt Blind nu een minkukel omdat hij geen 5-3-2 speelt en Van Gaal wel. Want Van Gaal (met Blind als assistent maar dat ter zijde) greep in en had succes.

Maar vergeet niet hoe het sentiment was vã³ã³r de wedstrijd tegen Spanje. 'we' zouden zelfs met 5-3-2 de groepsfase niet overleven. Spanje had met 3-0 voor moeten staan voordat Van Persie scoorde, deed dat niet, de wedstrijd kantelde, en daarmee het sentiment dat doorwerkt tot vandaag.

Oranje speelde echt niet goed tegen Australie, Chili en Mexico. Ook daar had het vaarwel kunnen zijn. Maar gelukkig viel het allemaal net goed en hebben we een erg leuk toernooi gezien. Tegen Brazilie ging het zelfs fantastisch.

Maar dan komt de kwalificatie voor het EK. En een kwalificatie is iets anders dan een toernooi. Een toernooi, althans het WK, was een kwestie van overleven en hopen. Met die instelling kun je geen kwalificatie ingaan. Er moet gewonnen worden en dat betekent anders spelen. Die 5-3-2 werd overigens gehanteerd door Hiddink. Meteen tegen Italie en Tsjechie (de eerste 2 wedstrijden) werd er 5-3-2 gespeeld. Maar er werd verloren. Vervolgens is er vanaf gestapt tegen 'de kleintjes' Kazachstan en Ijsland. Dat had iedereen gedaan. Tegen Mexico was het vervolgens weer 5-3-2 en werd er weer verloren...

Ik denk dat het tijd wordt om Blind los te zien van het mislopen van het EK. Gigantische blunders van sterkhouders en pech met blessures en complete off-days hebben hem dit imago bezorgd. In de nieuwe reeks gaat het prima, ondanks zeer veel blessures (nu is Van Dijk weer weg), een blunder van Strootman tegen Zweden en een onterecht afgekeurde goal tegen Zweden.

13 februari 2017 om 11:34

Dat ben ik totaal niet met je eens. Je standpunt is ontzettend conservatief-Middeleeuws. Amateurs of niet, we leven in een min of meer democratisch Westers land in de 21ste eeuw, en je mag zeggen en vinden wat je wilt. Ik laatme echt niet de mond snoeren met allerlei autoriteitsstandpunten. Politici schijnen er ook altijd een handje vante hebben dat zij de zogenaamde professonals zijn. Maar nog niet zo lang geleden hadden we een premier die 4x op zn bakkes ging.... Just saying... Dus nee, we hebben wel degelijk de competentie om de bondscoach te bekritiseren. Ik vind het unfair om Jason af te vallen.

13 februari 2017 om 08:44

Van Persie was naar verluidt in zijn laatste periodes bij Oranje nogal tegendraads naar ik me kan herinneren. Vaak oneenigheid met medespitsen en verschillende technische staffen. Ik kan me voorstellen dat een coach, die over een onervaren en jonge selectie beschikt er voor kiest liever geen splijtzwam in de selectie te hebben. Met zijn status als ervaren (gewezen?) topspeler kan zo'n speler verdeeldheid in de selectie veroorzaken. Zijn kwaliteiten als voetballer ten spijt.

13 februari 2017 om 09:51

Blind lult zich zelf tegen door te zeggen dat kwaliteit leidend moet zijn nou rest my case Jansen en de Jong mogen de veters nog niet strikken van Robin v Persie en daarbij speelt en scoort hij regelmatig , nee er zit gewoon wat bij blind waarom hij Robin van Persie links laat liggen en dat verdiend hij niet op deze manier als er betere zijn oke maar aub zeg Janssen en de Jong laat mij niet lachen .

13 februari 2017 om 10:14

Uiteraard moet kwaliteit leidend zijn. Masr er is meer dan voetballende kwaliteit. Sociale intelligentie en schikken naar het groepsgedrag zijn ook kwaliteiten die je nodig hebt. Daarin schoot Van Persie tijdens zijn carriere wel eens te kort. Zijn ondermijnende gedrag ( met Afellay) tijdens de EK in de Polen en Oekraine staat me bijvoorbeeld nog bij.

Voetballend mogen Janssen en De Jong zijn veters idd niet vastknopen, dat hoor je mij ook niet zeggen, (geen idee waarom je mij dat ook in de mond legt) maar als teamspelers heb je aan die twee denk veel meer. Uberhaupt heeft elke bondscoach uit het verleden bepaalde topspelers niet geselecteerd, omdat het niet klikte of er verschil van inzichten was. Wat te denken van Van Beveren of Seedorf.

Spelers niet selecteren en eigen keuze maken is het goed recht van een bondscoach.

13 februari 2017 om 11:36

Welcome to the world Sloep... Zo gaat het toch altijd? Boter je niet met de coach dan wordt je uit de selectie gekieperd. En in Janssen zit veel meer rek dan Van Persie. Van Persie is DRA-MA in Oranje.

13 februari 2017 om 11:41

Precies dat! Je slaat de spijker op zn kop met je eerste alinea. Voetbal is een teamsport enje moet het vermogen hebben om deel van het team te zijn ipv de azijnpisser of troublemaker te spelen. En laat Van Persie nou idd daar juist om berucht zijn. Lekker thuis laten die etter. Hij heeft geluk dat hij nooit onder een Wouters of een Stevens heeft gewerkt. Dan had ie nu een paar tanden gemist want dat soort coaches trapt em 3 meter de lucht in en zegt: en nu ben ik het zat, nu ga jij je kop houden, zitten, en je taken uitvoeren. Een Verbeek is ook een dergelijk type, die is niet gediend van mannetjes.

13 februari 2017 om 12:40

Ik vind Janssen en de Jong beter zijn dan de huidige van Persie. Tel daarbij op dat je met van Persie direct problemen binnenhaalt binnen de groep en dat hij bij het WK nog anderhalf jaar ouder is dan die nu al is. dan begrijp ik de keuze van Blind volkomen.

Dus ik laat je met alle plezier lachen, van Persie is allang over en sluiten. Ook bij Fener is hij allang ingehaald door Sow die een jaartje terug gehuurd is van Al-Ahli.

Co Adriaanse had gisteren bij studio voetbal een veel betere blik op voetbal in mijn ogen dan de huidige bondscoach.

13 februari 2017 om 08:08

Ben je serieus of ontdek ik het sarcasme gewoon niet? Co Adriaanse heeft louter onzin uitgekraamd. Waar die man toch al zijn 'wijsheden' vandaan tovert is mij volstrekt onduidelijk.

13 februari 2017 om 08:23

Inderdaad wat zat die vent uit zijn nek te lullen. Je zag ook naar verloop van tijd dat Blind hem uberhaupt niet meer serieus nam... Met zn opstelling gebaseerd op countervoetbal en dan 2 spitsen en compleet middenveld die geen snelheid hebben of iemand uit kunnen spelen...

13 februari 2017 om 08:36

Co Adriaanse met zijn tegeltjeswijsheden, die Hateboer in zijn basisselectie had zitten? Nee, echt overtuigend was hij er gisteren niet bepaald in zijn pogingen om Blind publiekelijk onderuit te halen. Die Co had naar mijn idee ook wat rancuneuze robbertjes uit te vechten met Blind, waar Blind hem met goede argumenten van repliek bediende en er gewoon boven stond.

13 februari 2017 om 10:03

Co Adriaanse blijft hangen in zijn hang per definitie iets revolutionairs te willen doen, zoals aankomen met Hateboer als rechtback en het passeren van Robben en Promes om koste wat kost consequent te willen blijven. Blind is niet de meest charismatische bindscosch die we gehad hebben maar feitelijk is hij wel degelijk goed onderlegd.

13 februari 2017 om 12:44

Hahaha, inderdaad. Ik heb me ook rot gelachen om die Adriaanse. De buitenspelers doen er niet meer toe in de toekomst, die moet je niet opstellen. Dus geen Robben, Lens of Promes. Alleen nog maar lopers opstellen die van box-naar-box draven. Gewoon directe pass naar voren en rennen maar, kick-and-rush is de toekomst van Oranje.

En toen begon Blind alle buitenspelers op te noemen die erg belangrijk zijn bij hun clubs, Hazard, Messi, Ronaldo, Neymar, Robben etcetera. Daar was Co het niet mee eens, het ging om de lopers, niet de creatieve spelers in het toekomstige voetbal.

Hahaha, buikpijn van het lachen om die man.

Als je het objectief bekijkt is het niet zo gek dat Blind Van Persie niet oproept. Dost (doet het goed in Portugal) en Jansen (deed het uitstekend in het NL-elftal) staan gewoon op hem voor. En als derde spits zou je hem kunnen meenemen, maar er zijn ook andere namen die hiervoor in aanmerking komen. Iemand die je ook in de toekomst zou kunnen opstellen, Van Persie zal geen 5 jaar meer voetballen op niveau.

Veel mensen hebben gewoon de pik op Blind. Natuurlijk is er wel eens iets op zijn selectiebeleid aan te merken, maar heeft hij een eerlijke kans gehad van de meesten? Hij was al afgeserveerd voordat hij aan de klus als hoofdcoach begon, plaatsing na het Hiddink debacle was gewoon lastig met dit spelersmateriaal. Geef de man een kans.

13 februari 2017 om 10:06

Vind ook dat ze Blind nu een kans moeten geven, zoals ze Hiddink ook hadden moeten laten zitten. Ze ontslaan hem net op het moment dat een kentering zichtbaar werd. Oliedom naar mijn bescheiden mening.

13 februari 2017 om 11:58

Mee oneens. Blind was als assistent medeverantwoordelijk voor de puinhoop die Hiddink er van gemaakt heeft. En had dus nooit aangesteld mogen worden. De enige remedie is de bezem door de TS heen. Nieuwe coach, nieuwe assistenten. En nee dat hoeven niet per se Hollanders te zijn. Ik vind datwij het enige land zijn ter wereld dat daar altijd zo kneuterig over doet. Er zijn genoeg landen met een bondscoach die niet dezelfde nationaliteit heeft. Sterker nog, wij exporteren ze zelf ten overvloede.

Concurrentie is ook moordend. Met de Jong die een topseizoen draait bij PSV. In potentie gewoon een betere spits dan Aguero en Suarez bij elkaar. Vincent Janssen die meer talent heeft dan Gabriel Jesus en Griezman bij elkaar. En Dost die meer techniek heeft dan Ronaldo lima en Ronaldinho bij elkaar. Die Blind denkt echt dat het volk een stel ezels zijn die 0 verstand van voetbal hebben.

Het wordt zo langzamerhand eens tijd dat Blind de werkelijke reden gaat vertellen waarom hij Van Persie niet meer selecteert. Je kunt op dit moment niet met droge ogen het vertrouwen blijven geven aan een niet spelende en scorende Jansen en een slecht spelende De Jong. Er moet ook een andere reden zijn

13 februari 2017 om 09:45

In al de comments heb ik nog geen éã©n keer het argument gezien dat van Persie helemaal niet speelt in Turkije. Misschien een klein detail maar ik dacht ik zeg het even.

13 februari 2017 om 12:00

....appels met peren. Je kunt de BPL niet vergelijken met de Superlig. Dat niveauverschil is immens.

13 februari 2017 om 13:56

Wat lul je toch!! Van persie is zo waar opgegroeid in de BPL! Het gaat hier om speeltijd en ervaring. En Vincent Jansen red het gewoon niet!! Dat zijn de feiten kerel!!

14 februari 2017 om 09:55

@oranjeman, je kunt de BPL weliswaar niet vergelijken met de Superlig. Je kunt de Superlig wel vergelijken met de eredivisie, dat niveau is redelijk gelijk en zo niet dan ligt het niveau in Turkije wellicht net iets hoger

13 februari 2017 om 10:08

Positie en hiã«rarchie in de groep. Van Persie moet laten zien dat hij vanuit een positieve instelling terug kan keren, net als Sneijder gedaan heeft. Dan zal hij ook snel weer spelen.

Velen praten erg negatief over de beschikbare spelers van het Nederlands elftal maar buiten de keepers positie en de spitspositie is het allemaal zo slecht nog niet. Goed genoeg om in ieder geval Zweden voor te blijven en zich te plaatsen voor het WK.
Mits iedereen fit heb je best een aardige basis: Zoet; Karsdorp, Van Dijk, De Vrij, Blind (Pieters); Strootman, Wijnaldum, Sneijder (Klaassen); Robben, Dost, Promes

Met spelers als BMI,Bruma, Pieters, Propper, Van Ginkel, Klaassen, Lens, Depay, Janssen en nog enkele meer daar achter valt het allemaal toch wel mee....? Natuurlijk het is niet te vergelijken met wk 98

Werkelijk de slechtste Bondscoach allertijden. Deze man staat stipt bovenaan!!!!!! We gaan niet meer naar het WK ik ben er helemaal van overtuigd. Laat hij lekker Janssen in de basis zetten, in Engeland lachen ze zich helemaal krom, Janssen is maanden gewikt en gewogen en is gewoon door alle voetbalkenners in Engeland afgeschreven zelf Gullit moest toegeven bij Motd dat hij gewoon weg te kort komt voor Engeland. Kane was geblesseerd en hij heeft genoeg kansen gehad en echt werkelijk niks toegevoegd. Son is hem voorbij gestreefd kwa prestatie!! En alle andere kleine talenten!!! Lachen om te lezen dat hij de strijd wilt aangaan met Kane en Son want hij is kansloos!!!!

13 februari 2017 om 09:46

We hebben niet beter kerel

13 februari 2017 om 11:26

We hebben van Persie niet meer wat het was maar nog steeds beter dan Janssen, we hebben Dost momenteel ook veel beter dan Janssen vooral in de 16 meter en rent niet zomaar van hort naar her. We hebben altijd nog Klaas Jan tijdje niet gespeeld maar ook veel meer voetbal gogme in de 16 dan menig spitsen. We hebben echt nog wel wat. Geen jong talent maar wel volwassen en ervaren mannen die als je ze goed gebruikt allemaal beter functioneren dan Janssen en beter gepresteerd hebben dan Janssen. Veel meer betekend hebben voor Nederlands voetbal en Oranje dan Janssen ooit zou betekenen.

16 februari 2017 om 09:53

Van Persie in vorm? Hij speelt niet eens.

Heb zo idee dat die 2 elkaar niet mogen en dat blind hem daarop niet selecteerd mij lijk het beter om blind thuis te laten en van persie mee te nemen maar ik ben helaas geen bondscoach

75% van de stemmers heeft geen verstand van voetbal. Van Persie ligt namelijk net als Robben niet goed in de groep en is allang over zijn houdbaarheidsdatum heen. Het is geen speler voor de toekomst en de aankomende toernooien (20, 22). Janssen is de onbetwiste nummer 9.

13 februari 2017 om 11:17

Onbetwiste nummer 9, daarom staan we derde in een middelmatige Poule. Daarom zit Janssen in een echte competitie Blaren aan zijn billen!!! En hij is de onbetwiste nummer 9 van Nederland! Wat een Joke!!!!!! Kan het hoge niveau van de PL niet aan maar is goed genoeg voor Nederland en onze Bondscoach en een [aar slimme fans hier.
Kane en Son lachen zich werkelijk rot want ze hebben werkelijk geen concurrentiue bij TOT H. Ga eens kijken naar Motd ooooh ja dan zie je Janssen al maanden niet want meer dan 5 minuten krijgt hij niet meer na alle basisplekken die hij heeft gehad. Maar Blind en JIJ houden vertrouwen in hem. Lchwekkend. We gaan niet naar het WK met zo een Bondscoach en zo een middelmatige sspits Als Janssen. Die kan vliegen en Rennen maar scoren op niveua?
ho maar..........

13 februari 2017 om 12:08

Alsof de spits het hele team draagt..... Sorry maar wat je nu zegt is pertinent onzin. Ten eerste is voetbal een teamsport, hebben we ten tweede een incompetente coach en zijn ten derde andere teams nou eenmaal beter. En je moet ook nog eens geluk hebben..

13 februari 2017 om 11:17

Hier ben ik het 100 procent mee eens, zonde deze jongen had gewoon moeten stoppen
Het is gewoon jammer van zijn mooie carriã¨re.

13 februari 2017 om 14:25

Robben niet goed in de groep... Wie denkt die 'groep' dan wel niet te zijn.

13 februari 2017 om 17:12

Je weet dat wij Nederlanders wars zijn van persoonsverheerlijking? Robben is echt niet groter dan het Nederlands elftal... Geen seconde. Wat hebben we ooit met hem of dankzij hem gewonnen? En dan nog! Ook Van Basten en Gullit waren niet groter dan het team.

13 februari 2017 om 20:21

Zeker weet ik dat en dat is prima. In die zin zal Robben zich ook nooit opstellen. Maar heb de indruk dat Robben voor een paar andere spelers misschien wel iets te gedreven en ambitieus is. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Om je eigen hachie te beschermen Robben willen afremmen in zijn natuurlijke leiderschap ten behoeve van ons nationale team.

Sorry maar dit is toch onzin? Las net een artikel waarin Blind over Janssen zegt dat hij hem had aangespoord om te blijven bij Tottenham, ondanks dat hij weinig speelt, en nu is het bij Memphis weer precies andersom?
De uitleg die hij geeft bij zijn keuzes qua selectiebeleid komen op mij heel vaak tegenstrijdig over....

Klopt Blind zijn keuze worden puur op de IK MAG JE Gehalte gedaan maar met voetbal heeft het totaal niks te maken! Janssen adviseert hij te blijven en blaren nog groter aan zijn billen te maken en Memphis moet wel spelen. Wat een waardeloze bondscoach is dit. Snapt er werkelijk helemaal niks van maar dat kon je al zien bij vorige kwalificatie en helaas bij deze kwalificatie is er werkelijk niks veranderd. Slechtste Nederlands Elftal met echt de slechtste spits die Nederland ooit in de basis gehad heeft!

Zullen we Danny Blind ook maar links laten liggen? Het is niet zo dat we spelers hebben die veel beter zijn dan Van Persie. Bas Dost doet het goed en hoort dus in de basis wat mij betreft, Janssen heeft nog niks gepresteerd bij Spurs, De Jong heeft pas 2 wedstrijden achter elkaar goed gespeeld dit seizoen en Dolberg is Deens.. We kunnen hem prima gebruiken met z'n ervaring en kwaliteiten

Als die een beetje zijn beste spits had gevolgd wist hij dat Van Persie nog maar 1 wedstrijd langs de kant zit en donderdag speelt hij mee tegen Krasnodar in de EL.

Ik neem die Blind echt niet meer serieus hoor

Natuurlijk moet v. Persie niet meer bij Oranje..die man heeft bijna alleen maar slechte wedstrijden gespeeld in Oranje en geen toernooi goed gespeeld.
Huntelaar kreeg nooit zulke eerlijke kansen terwijl Huntelaar in verhouding veel en veel meer scoorde.
Ook qua meevoetballen vond ik het allemaal maar matig met v. Persie.

13 februari 2017 om 12:19

Vond hem anders bij het WK van 2010 goed spelen je komt namelijk niet zomaar in een finale als je een spits hebt die er niks van kan. Daarnaast in 2014 heeft hij zijn waarde ook zeker bewezen met de ommekeer tegen Spanje. Of 2008 tegen Frankrijk.

Ik begrijp dat je liever Huntelaar ziet spelen, maar die heeft ook wel zijn kansen gehad maar speelde tegen echt grote landen nooit goed. Als je praat over een eerlijke kans dan moet je niet bij Blind zijn want anders had hij van Persie wel een eerlijke kans kunnen geven.

Toen ik gister de uitzending van Studio Sport zag wist ik niet of ik moest huilen of moest lachen. Co Adriaanse die met een soort Eredivisie opstelling kwam voor het Nederlands efltal. Met Hateboer als rechtsback en geen Van Dijk in de verdediging.
Danny Blind die vertelt dat hij kwaliteit op nummer 1 zet en dat er niemand aan tafel gelijk even vraagt waarom van Persie dan niet opgeroepen word. Nee er word op een veilige manier gevraagd: En ga je ook langs Robin van Persie? Waarop Danny antwoord nee ik ga alleen langs mijn aanvoerders en ik heb Van Persie niks te melden.

Daarom kijk ik liever een Voetbal Inside waar ze tenminste recht toe recht aan zijn.

Ook voor Blind geldt: geweldige voetballer maar een hele slechte coach. Zoals die gisteren ook weer heel defensief zat te reageren op met name Adriaanse was heel triest. De man heeft totaal geen visie, geen verhaal, helemaal niets. Het is niet toevallig dat ook Cruijff hem totaal afbrandde en bij Ajax noemen ze hem als jaren scholletje. De zoveelste blunder van de Knvb, ook een club waar een stel debielen al jaren het pluche warm houd.

Gisteren Studio Voetbal gekeken. Blind gaf over het vraagstuk "van Persie" o.a. aan naar de toekomst te kijken en 'm daarom niet selecteerd. Ik vraag me dan af: waarom dan wel Sneijer, Robben? Hij gaf ook aan in tegenstelling tot Co Adriaanse dat "kwaliteit" belangrijker is dan "wekelijks spelen". Sorry hoor maar waarom wordt "van Persie" dan zo boycot. Dit is t.o.v. Janssen, de Jong, Dost nog steeds de beste spits die we hebben??

Cillessen
Karlsdorp
v.Dijk
Blind
Kongolo
Klaassen
Propper
Wijnaldum
Robben
v. Persie
Elia
13 februari 2017 om 14:28

Het moment moet ernaar zijn hem terug te halen. Net als Van Gaal met Sneijder deed. Alleen is de situatie in de poule nu minder gunstig, dat is waar.

Als van Persie speelt bij zijn club is het voor mij de nummer 1 spits. Dost tegen Luxemburg was een drama en de rest bankt gewoon. Daarnaast kan hij veel aan de bal doen wat de meeste spelers niet kunnen en heeft hij al vaker bewezen veel te kunnen scoren in de kwalificatie.
Elia moet er ook bij, doet het geweldig en ik hoop ook dat we misschien wat karakter kunnen opstellen met Toornstra ofzoiets. Hebben echt een leider nodig die er in gaat om te strijden.

De opstelling van Co was natuurlijk lachwekkend. Alleen ik vond wel dat Co gelijk had in het stukje mentaal, fysiek, wedstrijden ook daadwerkelijk weken lang goed spelen. Het zal mij niks verbazen als hij Janssen selecteert die nog geen wedstrijd ritme heeft. We hebben het WK niet gehaald vind ik persoonlijk door Blind, omdat hij met zijn Ajax ogen toe de tijd een jong spelend Ajax selecteerde. Ik vind hem nog steeds slechte keuzes maken.

Een van Persie niet selecteren vind ik op dit moment niet logisch. Als een de Jong of een Janssen goed mentaal en fysiek zou zijn dan had ik het logischer gevonden.

Ach, hou op man. Blind, wees een man en geef gewoon toe dat je Van Persie niet mag en dat je hem niet selecteer zo lang je bondscoach ben. Want niemand geloof jou als je dat je hem gevolgd.

Ach wat was hij gister irritant bij studio voetbal.en maar Janssen verdedigen en zichzelf een goede trainer vinden. Een uur later kwam Geert Wilders op Tv en ik weet niet wat ik erger vond. Van Persie is je beste spits! Die jongen is de afgelopen 10 jaar belangrijk voor ons geweest en heeft nu nog de meeste kwaliteiten. Zou me niks verbazen als Luuk de Jong wordt opgeroepen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren