Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Arsenal-verdediger staat bovenaan het lijstje van Luis Enrique’

Laatste update:

De geruchten over een terugkeer van Héctor Bellerín bij Barcelona worden sterker. De Spaanse krant Sport pakt maandag uit met een verhaal over een eventuele transfer van Arsenal naar Barcelona. De Spanjaard staat bovenaan het wensenlijstje van Luis Enrique.

/

Bellerín prijkt maandag op de voorpagina van de Catalaanse sportkrant. De rechtsback werd in de zomer van 2011 door the Gunners uit de jeugdopleiding van Barcelona geplukt. Sinds zijn doorbraak bij Arsenal wordt hij in verband gebracht met een terugkeer naar Camp Nou. Die geruchten werden deze zomer sterker nadat Dani Alves de overstap maakte van Barça naar Juventus.

Luis Enrique wil Bellerín aan zijn selectie toevoegen. Technisch directeur Robert Fernandez heeft de speler in mei van dit jaar al laten weten dat de Catalanen hem terug willen. De terugkeer van Bellerín zou ten koste gaan van Aleix Vidal, die vooralsnog geen sterke indruk weet te maken. Arsenal zal de 21-jarige verdediger echter niet zonder slag of stoot laten gaan. De club uit Londen wil hem, net als Mesut Özil en Alexis Sanchez, langer binden. Het huidige contract van Bellerín loopt door tot de zomer van 2019.

Is Héctor Bellerín de ideale rechtsback voor Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dé ideale verdediger om met veel ruimte in zijn rug te spelen, zoals Barcelona doet. Verdedigend is er nog zat ruimte voor verbetering, maar dat is ook niet zo gek op deze leeftijd. Aanvallend vind ik hem goed en steeds beter en beter worden, wat bij Barcelona natuurlijk als een pre wordt beschouwd. Ben benieuwd hoeveel geld er eventueel op tafel gelegd zou moeten worden. Iemand enig idee?

19 september 2016 om 11:00

Verdedigend idd nog stappen te maken voor deze jongen, maar wat een geweldig talent is dit zeg. Die snelheid wow. Zou voor Barca de ideale opvolger van Alves zijn voor de komende +- 10 jaar.

19 september 2016 om 11:12

Ik zou dit lullig vinden voor sergi roberto. Herft toch een goede indruk gemaakt en is een echt barca speler.

19 september 2016 om 12:03

Sergi Roberto kan op meerdere posities uit de voeten. Zo kan hij op de hele rechterflank en het gehele middenveld. En in de toekomst zie ik hem, met zijn drive, zelfs centraal achterin spelen.

Bellerin komt met zijn snelheid meer tot zijn recht in een ploeg die veel countert, dan in Barcelona dat voortdurend op balbezit speelt.

19 september 2016 om 11:02

Je kan het ook omdraaien. Teams die tegen Barcelona spelen, counteren vaak en dan komt Bellerin zijn snelheid inderdaad goed van pas.

19 september 2016 om 11:20

Klopt, maar dat is voor Belerin zelf een stuk minder interessant!

19 september 2016 om 11:22

Precies, snelheid kan je altijd goed gebruiken.

19 september 2016 om 12:51

Hoezo? Het is een verdediger niet een rechtsbuiten

19 september 2016 om 15:09

Ben ik niet met je eens, een rechtsback bij Barça is een halve rechtsbuiten, dus een ideale speler voor Barcelona

Hmm vind hem meer dan een real madrid / atletico speler.. maar hij moet gewoon voor arsenal blijven spelen!

Lekker naar barcelona gaan! Daar wordt je de vaste rechtsback voor minimaal 5 jaar. Bij arsenal ga je toch geen prijzen pakken.

19 september 2016 om 11:20

Jij kunt de toekomst voorspellen zie ik?

19 september 2016 om 11:25

Er is bij Barcelona niemand die hem uit de basis kan houden. En ja arsenal gaat de komende tijd geen 'grote' prijs pakken, hoe graag ik dat wel zou zien!

19 september 2016 om 11:47

Als Wenger blijft heeft Nathoes gewoon gelijk.

Dit gaat dezelfde saga worden zoals met Fabregas.

19 september 2016 om 13:24

Denk het niet. Fabregas heeft altijd de wens uitgesproken om terug te willen naar Barcelona. Bellerin is altijd heel duidelijk wanneer hem iets gevraagd wordt over Barca. Hij zegt altijd, als ik bij Barcelona had willen voetballen was ik wel daar gebleven. Hij geeft altijd aan gelukkig te zijn bij Arsenal en niet naar Barcelona te hoeven.

Natuurlijk is een terugkeer met zijn achtergrond nooit uit te sluiten, maar ik denk dat hij blijft. Als hij gaat moet Barca wel sowieso een belachelijk bedrag neer gaan tellen. Langlopend contract en een mega talent. Arsenal hoeft niet te verkopen, dus dat wordt meer dan 50 miljoen.

19 september 2016 om 13:49

Ik durf wel een 50 euro te leggen op het feit dat Arsenal niks wint (PL of CL) zodra Wenger daar coach is. Bellerin zou de beste back zijn voor ons denk ik. Een jeugdproduct, geweldig talent en aanvallend zeer sterk

19 september 2016 om 17:25

Don Joe, Wenger heeft nog een contract van zo'n 9 maanden, en ik twijfel of dat verlengd gaat worden.

20 september 2016 om 15:37

Hij heeft zelf aangegeven dat het in principe zijn bedoeling is om na dit seizoen te stoppen toch? Dacht ik in ieder geval.

Bellerin gaat toch nergens heen, weet ik bij hem wel zeker.

19 september 2016 om 13:05

Hoe weet jij dit dan zo zeker, Ken je hem persoonlijk?
Het is best mogelijk dat hij uiteindelijk terug wil naar spanje.

19 september 2016 om 15:28

Ik zeg toch, hij gaat nergens heen! Ik bepaal .

Deze speler is helemaal niet nodig. Sergi roberto heeft bewezen een uitstekende rechtsback te zijn. Geef hem dit seizoen de kans ipv een absurd bedrag neerleggen voor bellerin.

19 september 2016 om 11:27

Je hebt gelijk dat Sergi het uitstekend doet maar een back-up hebben is voor geen enkele positie een overdreven luxe en dan komt Bellerin met zijn snelheid en Barca-verleden vast en zeker in aanmerking.

Mits er geen te gekke prijs betaald wordt zou ik me in zo een transfer wel kunnen vinden.

19 september 2016 om 12:17

Jaa maar bellerin gaat niet als back up fungeren. 1 van de 2 wordt een basisspeleren beide komen hiervoor in aanmerking. Zijn beide te goed voor de bank.

19 september 2016 om 17:26

Eehm, er gaat een gekke prijs betaald moeten worden. Arsenal heeft het geld niet nodig, Bellerin ligt nog lang vast en is nog jong. Ik denk dat je een Stones-achtig bedrag af moet gaan tikken. En 55 miljoen voor een back-up?

In 2011 dus naar Arsenal gegaan. Grappig, de sterspeler van Arsenal, Fabregas, ging die zomer naar Barca na een transfersoap van dik 3 jaar. Arsenal plukt talenten van Barca weg, Barca vind het eigenlijk wel prima misschien want Arsenal speelt enigszins hetzelfde spelletje als Barca. Arsenal leidt de grootste talenten op en als ze rijp zijn wilt barca ze terug.
Hoop dat ze dan nu gewoon in 1 keer het juiste bedrag op tafel leggen en niet 3 jaar hem paaien in de media.
Maar dat hij ooit terugkeert naar barca lijkt me een feit, als catalaan lijkt me niet dat er een hogere eer is dan dat. Hij past perfect in het spelletje.

19 september 2016 om 13:16

Precies, de komende 2 jaar . Barca zal ongetwijfeld in die 2 jaar een charmeoffensief starten net als bij cesc, arsenal zal in de tussentijd nog steeds geen kampioen zijn geworden en bellerin js dan 23,talent af en wilt gaan spelen om de prijzen. Het zal precies t zelfde verlopen als bij cesc denk ik. Ik denk iig niet dat bellerin pas op zn 27ste terugkeert.

19 september 2016 om 15:31

Bij Cesc was het anders hoor, die is opgeleid/ opgegroeid met de gouden generatie, Piqué, Busquets, Messi,... wie van de huidige barca spelers van Bellerin zijn generatie zouden hem kunnen overtuigen? Toral zit ook al bij ons...

Hector Bellerin zou voor Barca een top versterking zijn. Zoals de andere aankopen is hij een wereldtopper in worden die aan het begin staat van zijn carrière. Na enkele jaren gerijpt te zijn in de PL bij Arsenal is dit het momentum voor Barca om toe te slaan. Volgens de berichten heeft TD Robert van Barca afgelopen transferwindow aan Hector kenbaar gemaakt hem graag terug te willen halen naar Barca. Bellerin is geïnteresseerd maar voelt zich schuldig richting Wenger. Maar nu Wenger onder druk staat, ziet Barca zijn kans tot succes vergroten.

19 september 2016 om 12:00

En Arsenal hoeft hem niet te verkopen, Bellerin ligt nog lang vast en Arsenal kan hem gewoon aan zijn contract houden. Plus het feit dat 40 miljoen niet genoeg gaat zijn om hem te halen.

19 september 2016 om 12:19

@Stravven, Je hebt gelijk dat Arsenal hem aan zijn contract kan houden. Dat is jullie goed recht. Of hij, wetende dat hij een basisplek in het verschiet heeft bij Barça, tevreden zal blijven? Dat is een tweede. Je begrijpt dat Barcelona alle middelen zal aangrijpen om een verloren zoon terug te halen, mits dat nodig blijkt? Het feit dat Arsenal (en ook andere PL topploegen) graag winkelt bij onze jeugdopleiding valt bij ons ook niet in goede aarde. Maarja... Wij mogen spelers pas vanaf 18 jaar een profcontract aanbieden. Dat wij dan onze gestolen (want zo voelt het) talenten terug kunnen kopen omdat we ze sportief gezien veel meer kunnen bieden, voelt dan ook als rechtvaardigheid. Uiteindelijk zal Bellerin zelf beslissen wat hij doet. Kiezen voor het beste spel in de PL, na Man City, met weinig kansen op prijzen, of terug naar huis en spelen om alle prijzen? De keuze is aan hem.

19 september 2016 om 13:30

'terug naar huis'. Alleen jammer dat Bellerin Londen als zijn thuis ziet.

Wat hierboven gezegd wordt ben ik het compleet mee eens. Ontzettend vermoeiend die Barca fanboys die arrogant genoeg zijn om te denken dat ze iedereen maar even terug kunnen halen.

Niemand steelt je talenten. Ze maken een bewuste keuze. Dit doen ze zelf. En buiten dat zijn jullie geen haar beter, aangezien jullie toch ook overal je talenten vandaan halen met banen voor pappie en mammie, etc... Dat jullie geen contract mogen laten ondertekenen betekent niet dat jullie die jeugdspelers niets bieden..

19 september 2016 om 14:11

F, je kunt roepen wat je wilt maar voor Bellerin is Catalunya toch echt wel thuis. Hij komt uit Calella, Barcelona; Catalaanser kun je het niet hebben. Wij denken helemaal niet dat we iedereen kunnen halen maar als een oud speler, die goed genoeg is, haalbaar is, dan zal Barça dat doen. Het is niet aan jou of mij om te bepalen of dit wel of niet gaat gebeuren maar aan Hector Bellerin.

19 september 2016 om 15:32

letten jullie nou maar op. Als Barcelona deze jongen terug wil gaat hij echt wel terugkomen hoor. Barcelona is een veel grotere club en heeft een team dat velen malen beter is. Dit team is ook nog ieder jaar favoriet voor de champions league.

19 september 2016 om 15:42

Catalaanser? Deze jongen spreekt met een zwaar Londons accent. En het is helemaal niet aan Bellerin, het is aan Arsenal, en dan pas aan Bellerin. Als Bellerin weg wil maar niet mag van Arsenal dan blijft hij. Als hij wegmag van Arsenal maar niet weg wil is het aan Bellerin.

En vele malen beter? Dat valt nog te bezien. Beter zijn ze, maar het verschil is niet zo groot als jij denkt dat het is.

En even over het talenten stelen: Toen Bellerin van Spanje naar ons kwam was hij een linksbuiten. Not kidding. Nu is hij een rechtsback.

En zoals jij eerder al zei is het in het geval van jeugdspelers wel aan de speler en niet aan de club. Bellerin, Toral, de broertjes Pleguezuelo, Merida en Fabregas hebben zelf gekozen om naar Arsenal te gaan, met wisselend succes.

19 september 2016 om 16:23

@Stravven, het is niet mijn bedoeling om je boos te maken, dat op de eerste plaats. Dat hij Engels spreekt met een Londens accent is leuk prima. Niet veel Spanjaarden spreken goed Engels, laat staan met een Londens accent. De talen waarin hij denkt en droomt zijn Catalaans en Spaans. Als Catalaan/Spanjaard kan ik je dat garanderen. En ik kan naast mijn ABN ook Nederlands met een Mokums accent spreken! Natuurlijk is Arsenal een belangrijke factor in het besluit om hem eventueel van de hand te doen, maar uiteindelijk zal Bellerin de beslissende factor zijn. Ik noem maar enkele voorgangers waarin Arsensla ook het laatste woord had: Henry, Fabregas, Overmars, Gio, Petit, Hleb... Etc, etc. Stravven, geloof me; als een speler de kans krijgt om met Barcelona prijzen te pakken, dan maakt een Londens accent niets uit! Dan droomt en denkt hij plotseling in zijn taal: Spaans/Catalaans.

19 september 2016 om 16:42

@stravven het is altijd nog aan Bellerin zelf. Ik denk dat jij de kracht van een speler onderschat. Als Bellerin naar barcelona wilt gaat dat gewoon gebeuren. Desnoods laat hij zijn contract aflopen.

En vele malen beter valt nog te bezien? Idd ik hoop dat barcelona dit jaar weer Arsenal treft in de champions league. Makkelijke volgende ronde zolang Wenger daar aan het roer zit.

19 september 2016 om 17:23

En zolang Arsenal zegt: Nee! dan gaat een speler niet vertrekken. Pas als het juiste bedrag geboden word mag iemand weg. En onderschat Wenger niet he, die is te netjes naar zijn spelers toe, maar ook daar zitten grenzen aan.

En jullie hebben ook zoveel succes gehad met de spelers die jullie van Arsenal overgenomen hebben. Spelers als Petit Hleb, Song en Vermaelen waren zo'n succes.

Dennis, Bellerin ligt nog tot 2020 vast dacht ik, dan duurt het dus nog wel even voordat hij transfervrij is.

Dat zou echt een top transfer zijn voor Barcelona. Alex Vidal is gehaald voor nood thats iT, die gast bakt er helemaal niks van maar goed.

Arsenal heeft het geld niet nodig en het is misschien wel de beste RB van zijn leeftijd. Dus of 60M neertellen, of wegblijven.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren