Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax lijkt goud in handen te hebben: 'Echt een beest'

Laatste update:

Met het vastleggen van Mateo Cassierra en Davinson Sánchez heeft Ajax het percentage Zuid-Amerikanen binnen de club in één klap fors vergroot. Waar voormalig hoofd jeugdopleidingen Wim Jonk zijn vraagtekens zet bij hun komst, is Piet de Visser wel goed te spreken over de aanwinsten.

/

De meesterscout wijst op de Latijnse inbreng bij PSV, dat met Andrés Guardado, Héctor Moreno en Santiago Arias drie basisspelers uit Zuid- of Midden-Amerikan heeft. “Deze jongens kunnen power en passie brengen. Daar kunnen de andere spelers bij Ajax in meegaan. Kijk maar naar Davy Pröpper bij PSV”, haalt De Visser aan in Voetbal International.

De Visser noemt de komst van de twee Colombianen dan ook een ‘goede ontwikkeling’ voor Ajax. “Sánchez heb ik een maand of twee geleden nog live aan het werk gezien. Hij is sterk, snel en heeft ongelooflijk veel power. Echt een beest.” Cassierra is wat minder bekend bij de scout. “Ik heb gelezen dat Ajax flink voor hem betaalt en dat terwijl hij nog niet eens altijd speelt bij zijn eigen club. Die jongen zal tijd nodig hebben.”

Het is goed dat Ajax spelers uit Zuid-Amerika aantrekt

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben erg benieuwd naar Sanchez veel positieve berichten over deze jongen!

22 juni 2016 om 11:20

Over Sanchez lijkt iedereen het inderdaad wel eens te zijn dat dat een topper kan worden! Hoop het, maar is natuurlijk nog van heel veel factoren afhankelijk. Wat dat betreft in ieder geval goed dat hij met Cassierra een Colombiaanse metgezel heeft, gezien Zuid-Amerikanen vaak kampen met heimwee.
Cassierra krijgt het denk ik een stuk moeilijker. Spits positie bij Ajax staat altijd het meeste onder een vergrootglas. Zal zeker potentie hebben, maar kan ook enorm floppen. We gaan het zien!

22 juni 2016 om 11:32

Sanchez is ook gewoon een sterkhouder bij zijn club. Casierra heeft dit seizoen een beetje de pech gehad dat Cali Santos Borré huurde van Atletico Madrid en die vaak de voorkeur kreeg, maar aan het einde van het seizoen heeft Casierra wel veel wedstrijden in de basis gestaan. Hij zal idd waarschijnlijk wat langer nodig hebben dan Sanchez, maar ik hoop dat ze hem wel al snel wat minuten gunnen en hij niet zoals Zivkovic lange tijd in Jong zit zonder perspectief.

22 juni 2016 om 11:47

Cassierra is niet gehaald voor de basis, hij zal waarschijnlijk de tijd krijgen om zich aan te passen aan het Ajax systeem.

22 juni 2016 om 11:51

Heimwee valt reuze mee. Bij AZ de laatste tien jaar de nodige Zuid-Amerikanen gezien en geen enkele kampte met heimwee. Ook bij de overige clubs kan ik me er nauwelijks eentje herinneren.

22 juni 2016 om 12:47

Bij NEC hadden we Paraguayaan Barreto die zich nog steeds meer Nijmegenaar voelt dan de plaats waar hij vandaan komt...

22 juni 2016 om 13:03

ze moeten eerst een jaar wennen aan het ajax systeem :-o

22 juni 2016 om 11:49

Ajax ziet wat voor een succes psv heeft met het binnen halen van zuid amerikaanse spelers overmars is blijkbaar marcel brands zijn weg ingeslagen , werd ook eens tijd tot ze 100+ miljoen gingen uitgeven

22 juni 2016 om 12:29

Nog een verschil is dat Overmars 87 interlands heeft gespeeld en Marcel Brands geen één. Maar dat maakt ook weinig uit als technisch directeur.

22 juni 2016 om 12:31

Ik vind dat we gewoon rustig moeten afwachten, zoveel meningen terwijl 99 van de mensen beide Colombianen nog nooit heeft zien spelen. Laten we gewoon rustig wachten tot de winterstop en dan een mening vormen.

22 juni 2016 om 17:23

Ajax gaat gewoon op zijn eigen weg verder, Ajax heeft altijd een paar aankopen gedaan en zal dat dit jaar ook doen, vaak talentenvolle spelers zoals deze twee. Ajax kan en gaat die 100 miljoen niet uitgeven, ze blijven binnen de opgestelde begroting, dat is onderdeel van het beleid en flink investeren in de opleiding.

22 juni 2016 om 14:20

Ajax stapt van hun eige visie/beleid af om vervolgens Psv na te doen. Wel triest eigelijk voor de grootste club van Nederland.

Waarom gunnen ze deze jongens niet even rustig de tijd om zichzelf te settelen en het Nederlandse voetbal eigen te maken? Nee, we bombarderen ze gelijk weer tot 'goud' en leggen een enorme druk op deze, feitelijk nog, jeugdspelers. Wordt er dan helemaal niks geleerd van het verleden? Hebben we ook al niet 8x de 'nieuwe Kluivert, Messi, Cruijff, etc' gehad?

22 juni 2016 om 11:33

Ja typisch. Bewaar dit bericht maar want als ze tegenvallen worden ze over een half jaar weer keihard afgebrand. Ik word zo zat van dat hypen en afbranden bij ajax. Laatste tijd zijn er ook geen toptalenten doorgebroken terwijl dat wel zo beweerd werd hier. Volgens mij was eriksen de laatste.

22 juni 2016 om 11:39

Dat hypen en afbranden wordt vaak door anderen gedaan. Dat supporters het in spelers zien zitten zie je bij elke club.

Daley Blind was de laatste. Klaassen staat in de belangstelling van Napoli. Bazoer wordt door de grote clubs gevolgd. Van Riedewald en Tete verwacht ik ook wel veel belangstelling. Komt wel goed hoor, met die toptalenten van Ajax.

22 juni 2016 om 11:43

Nou vind tete , riedewald en bazoer wel doorgebroken talenten die de absolute top kunnen bereiken . Niet omdat ze minder spectaculair spelen als een eriksen wilt zeggen dat t geen toptalenten zijn

22 juni 2016 om 12:06

Tja, hou de media maar eens tegen. Als iets nieuw is, dan moet het ook meteen nieuws zijn. En dan wordt iedereen die een mond heeft iets gevraagd, 100000 meningen worden gepost, en dat terwijl de ontwikkeling van spelers enorm onvoorspelbaar is.

22 juni 2016 om 12:22

Ik bedoel dan ook die ook echt de top hebben bereikt en dat is over Eriksen wel te zeggen. Daartussen is er geen talent meer zo ver gekomen waarvan dat wel de verwachting was.

22 juni 2016 om 12:32

Blind heeft de top toch bereikt?? Daley was 2 jaar geleden. Je kunt niet verwachten dat er elk jaar een talent naar een topclub gaat. Daarnaast is het logisch dat er spelers tussen zitten die het niveau niet weten te halen. Ondanks dat is er op dit moment weer genoeg interesse in de talenten van Ajax.

Wat talent betreft zit het al jaren goed bij Ajax. Het ontbreekt alleen aan ervaring.

22 juni 2016 om 12:42

Blind heeft mooie stappen gezet, terwijl hij eigenlijk nooit zo'n groot talent was. Waar velen talenten verrassen doordat ze de top niet halen, verrast Blind juist dat hij de top wel haalt terwijl het geen uitzonderlijk talent was.

23 juni 2016 om 12:13

Ik verwacht ook niet dat er zovaak talenten de top bereiken, maar ze worden wel zo gehypt door ajaxsupporters en ajax zelf, daar heb ik het over. En dan valt het vies tegen!

22 juni 2016 om 11:47

Dat komt ook door de prijs die ervoor betaald is.

22 juni 2016 om 12:31

Omdat het Ajax is. Daar wordt alles onder een vergrootglas gelegd en worden door de media Jan en alleman naar een mening gevraagd. En van elke mening wordt weer een artikel gemaakt op VZ. Aan jou de keus om deze wel of niet te lezen :-)

1 berichtje over de nieuwe spits van Feyenoord en nu al 40 berichten over een verdediger van Ajax. Wellicht zegt dat ook iets over hoeveel groter Ajax is (geworden) dan Feyenoord. Voor beide partijen en de Nederlandse competitie hoop ik natuurlijk dat het versterkingen zijn. Niet om ze na een jaar met veel winst te kunnen verkopen maar voor de kijkbaarheid van de Eredivisie.

22 juni 2016 om 11:27

Iedereen wil er wat over zeggen, lijkt het wel. En over die jongen van Feyenoord is eigenlijk alles wel duidelijk.

22 juni 2016 om 11:42

@Jeroen-AMF

Volledig met je eens, heb ik al 100x aangegeven maar dan komt de opmerking weer "grootste club, meeste supporters, word meest gelezen". Reageren om te kunnen reageren zijn deze topics, VZ lacht zich kapot, en inhoudelijk worden hier totaal geen toegevoegde zaken gezet die ook maar een enige bijdrage hebben aan het artikel. Alsof je naar dagboek berichtjes zit te kijken bij de reacties.

Ik begrijp vanuit VZ dat Ajax meer aandacht krijgt, ze zijn idd de grootste en de supportersshare is gewoon groot, maar even vanuit de Jupiler League kijkende, sommige clubs worden totaal overgeslagen, Fortuna heeft weer een nieuwe speler, en MVV een speler van Fortuna. Maar geen bericht erover niets, hoeft niet in een apart nieuws item, maar zou leuk zijn als er dagelijks een overzicht zou komen waarin alle Jupiler League clubs eens behandeld in worden. Zitten ook Juup fans hier, en niet alleen Ajax supporters!

22 juni 2016 om 11:50

Inderdaad. Van een algemene nieuwssite vind ik het juist fijn dat ze alles belichten. Deze berichten passen wat dat betreft misschien beter op een Ajax Fansite en de transfers van MVV of Fortuna zouden hier dan beter tussen passen. Aan de andere kant gaat het natuurlijk op een site om de views. Als een Ajax artikel 500 keer zo vaak wordt bekeken snap ik het vanuit de site ook wel. Een onafhankelijke site zal fijn zijn, maar helaas moet de site en personeel ook bekostigd worden.

22 juni 2016 om 11:42

Dat is inderdaad wel een beetje eigenaardig. Zeker gezien de grote achterban die Feyenoord heeft, zou je denken dat er iig genoeg interesse is naar nieuwsberichten over die club. Wellicht is het omdat deze spelers onbekender zijn en in het geval van Casierra zijn statistieken niet bijzonder zijn, waardoor allerlei 'deskundigen' worden gevraagd naar deze spelers in interviews.

22 juni 2016 om 11:53

Ja klopt, had graag ook wel wat meer gehoord over de nieuwe spits van Feyenoord. Maar misschien zijn er inderdaad ook wel meer Ajax "prominenten". Als er een nieuwe speler is weet je dat Aad de Mos, Ronald de Boer, Sjaak Zwart ook reageren.

22 juni 2016 om 12:08

In dit geval snap ik nog wel dat ze Piet de Visser ernaar vragen, want hij kijkt volgens mij de -12 competitie nog in Zuid-Amerika. Maar er zijn inderdaad wel erg veel zogenaamde kenners die bij dit soort transfers ineens in de media opduiken. Ik zag dat Fox David Endt als expert aan het woord liet, alleen omdat hij gebeld had met een Colombiaan die in 2002 bij Ajax had gespeeld.

22 juni 2016 om 12:27

En op dat 40ste bericht over die Ajax verdediger volgen meer reacties dan op dat ene Feyenoordbericht. Daarom doen ze het gewoon. Morgen komt er weer iets hoor, aangezien wij hier lekker blijven 'clicken"

23 juni 2016 om 12:03

Dus reacties op een internetwebsite zeg jou iets over de grote van een club, aparte redenering vind je niet? Ontopic: is afwachten hoe deze talenten zich gaan aanpassen bij ajax, ajax kennende zal er minimaal een slagen.

Laat die gasten nou maar eerst een paar wedstrijden in Ajax 1 spelen, dan kan er wellicht meer worden gezegd over hun kwaliteiten.

Hoe gaat Ajax waarschijnlijk achterin spelen dan?

vlnr: Dijks, Sanchez, Veltman, Tete lijkt mij het meest logisch.
Maar dit zal dus ten koste gaan van Riedewald, toch zonde vind ik dat.

22 juni 2016 om 11:45

Rustig aan brengen denk ik, dus eerst nog gewoon Riedewald. Ook meer als stand-in in het begin, niet direct basis.

22 juni 2016 om 12:21

Riedewald er uberhaupt uit, zelfs als vervanger misschien alleen voor LB. Ik vind Viergever vele malen beter gepresteerd dit seizoen. Riedewald was constant degene die Ajax europees punten kostte en ook tegen PSV thuis. Iedereen vond Van der Hoorn goed als vervanger toen het centrum Van der Hoorn-Viergever er stond maar juist Viergever was degene die alles tegenhield.

22 juni 2016 om 16:34

Ik snap niet wat Riedewald precies fout heeft gedaan in sommige hun ogen. Is pas 19 jaar, speelde in 23 competitiewedstrijden mee dit seizoen waarin Ajax slechts 12(!) tegendoelpunten kreeg. Viergever deed in 17 eredivisiewedstrijden mee waarin Ajax er ook 12 tegenkreeg, Riedewald heeft een hoger passpercentage, pakt minder kaarten per minuut. En dan puur verdedigend: Riedewald heeft meer succesvolle tackles per wedstrijd, meer Intercepties, minder overtredingen nodig, zet tegenstanders succesvoller buitenspel maar moet het afleggen als we kijken naar clearances, Blocks en keren voorbij gespeeld. In aanvallend opzicht Viergever meer keypasses en 1 assist meer gegeven terwijl Riedewald vaker indribbelt om die man meer te creëren, meer overtredingen tegen hem gemaakt krijgt en minder vaak een slechte controle heeft met het eerdergenoemde hoger percentage in passing. Leeftijdsverschil tussen deze 2 is 7 jaar, het verschil tussen deze 2 is dusdanig klein dat ik Altijd de voorkeur zou geven aan Riedewald.

Dit waren dan puur statistieken die ik terug heb gevonden op Whoscored om onderbuikgevoelens te voorkomen. Ik zie ook geen reden om nog verder te investeren in Viergever die eerst Moisander en toen Riedewald voor zich moest dulden, is een perfecte back-up voor linksback en lcv maar zeker in potentie zal hij het gewoon weer gaan afleggen tegen Riedewald denk ik. Als hij zich kan schikken in nóg een jaar als 2e keus op zowel de lcv als de lb positie mag hij zeker blijven.

24 juni 2016 om 05:30

Veruit de betere van de 2 en zeker in potentie. Zou alleen wat medogelozer worden.

Koen77,
denk dat veltman wel een volgende stap wilt maken, misschien voor hem, weet alleen niet of Sanchez rechts of links is

22 juni 2016 om 11:49

Rechts

Of deze spelers gaan slagen of niet, het is wat mij betreft een positieve ontwikkeling dat Ajax haar horizon verbreedt. Afgelopen 2 jaar gebeurde dat al met het scouten van talent uit Duitsland; Milik en Younes. Nu richt Ajax zich ook op de Zuid-Amerikaanse markt, waar het krioelt van het talent.

Onze Scandinavische tour heeft veel opgeleverd, met spelers als Ibra en Eriksen, maar ook veel mislukkingen, waaronder Fischer en Boilesen. Dé Zuid-Amerikaanse speler van Ajax, Suarez, is door Groningen naar Europa gehaald. Ik ben blij dat Ajax is afgestapt van deze eenzijdige focus op Scandinavie. Ajax, en ook Psv, moeten zich realiseren dat ze wereldwijd nog steeds een grote naam hebben en veel te bieden hebben (CL en jezelf makkelijk in de kijker spelen).

22 juni 2016 om 12:39

Ajax en PSV kunnen natuurlijk niet meer teren op de naam die ooit hadden. De grote talentjes komen simpelweg niet meer. Sterker, veel jeugdige Nederlandse talenten vertrekken al vroeg. Het scouten van talent uit Duitsland bestaat uit 2 buitenkansjes. Milik, een spits die het niet waar kon maken bij Leverkusen en Augsburg en een Younes die bij Gladbach niet goed genoeg genoeg was en vervolgens bij Kaiserslautern voornamelijk in het tweede mocht ballen.

Nu haalt Ajax twee Colombiaanse jongens. 1 ervan had ook naar Barcelona B gekunt. Dus niet naar het grote Barcelona, maar naar de reserveploeg!!! De ander kent eigenlijk niemand. Ze kunnen natuurlijk zomaar groot worden en mooie prestaties gaan leveren. Laten we het hopen.

Het is echter toch wel jammer dat we geen echte toptalenten meer kunnen aantrekken. Vroeger haalde PSV gewoon even het grootste talent uit Brazilië binnen, genaamd Ronaldo. Dat kon in die tijd gewoon. Nu hoeft PSV niet eens te proberen om bijvoorbeeld Barbosa te halen. Is gewoon niet meer mogelijk. Erg jammer. Maar ja, roeien met de riemen die we hebben. Halverwege het typen was ik al weer vergeten wat mijn punt was in dit stukje tekst , dus tja. het is niet anders.

Veel zal ook afhangen hoe die gasten worden opgevangen en begeleidt door Ajax

Sánchez gaat een wereldtopper worden afgaande op wat verhalen over hem. De nieuwe Sergio Ramos/Mascherano. Die speelt over een paar jaar bij Barcelona of Real Madrid.
Zet hem maar gelijk in de basis naast Veltman zou ik zeggen en laat het maar zien hoe goed hij is.

22 juni 2016 om 11:56

Kom op man real Madrid of Barcelona. Hij moet eerst nog laten zien of ie bij ajax meekan.

22 juni 2016 om 12:18

Zal een kwestie van tijd zijn neem ik aan.

Nu alleen nog Ziyech kopen en dan staat er een fatsoenlijk team

22 juni 2016 om 12:09

Als Klaassen verkocht wordt dan pas zal Ajax Ziyech kopen als hij nog beschikbaar is en hij naar Ajax wilt.

22 juni 2016 om 12:42

Inderdaad. Ziyech zie ik echt graag komen, maar alleen als Klaassen weg gaat. Ik weet alleen niet of Klaassen wel weg wil. Ik weet ook niet of Ziyech naar Ajax zou willen. Dat zou pas echt goud zijn, deze Colombiaan kan je moeilijk nu al goud noemen, zoals Visser doet.

22 juni 2016 om 14:09

Waarom Klaassen eerst verkopen, is toch een totaal andere voetballer. Klaassen brengt echt zeer weinig creativiteit mee, en moet het vooral doen met zijn inzet. Ziyech heeft echter een veel betere techniek en meer overzicht, bovendien kan hij op andere plaats staan.
Ziyech kan je misschien kopen met een goede ruilbod voor Twente. Serrero en van Rhijn verkopen + jaartje sinkgraven verhuren aan twente

In het volledige artikel van VI noemt De Visser ook dat Sanchez niet g oed is aan de bal. Waarom is dat weg gelaten in dit artikel?

22 juni 2016 om 12:22

Opbouwend kan het beter bij hem en af en toe heeft hij concentratiefoutjes.

22 juni 2016 om 12:24

Man wat een bende hier. Zoveel berichten en dan ook nog het negatieve weglaten over de spelers.

22 juni 2016 om 12:42

Dat is toch gewoon de VZ standaard? Uit een interview of het positieve, of het negatieve weglaten, of alles een beetje verdraaien. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de berichten eerlijk en in overeenstemming zijn met de werkelijkheid.

22 juni 2016 om 12:43

Dan kan daar een apart artikel over geschreven worden

22 juni 2016 om 12:29

Waarschijnlijk zijn die twee Colombianen er nog niet bij in de voorronde CL. Ze gaan eerst de Copa Libertadores spelen.

22 juni 2016 om 12:48

Volgens mij niet hoor, Sanchez heeft in ieder geval een contract getekend wat ingaat op 1 juli. Lijkt me bijzonder sterk dat hij na die datum nog uit gaat komen voor Atletico Nacional.

22 juni 2016 om 12:56

Nee, ze hebben eerst verplichtingen bij de copa libertadores

22 juni 2016 om 17:26

Overmars moet je afrekenen op zijn aankopen, Bosz op de prestaties van het eerste elftal, Overmars zorgt er nu voor dat hij tijdig een goede selectie tot zijn beschikking heeft.

Nu al goud? Wat blijven in NL toch altijd lekker cool en rustig bij nieuwe aankopen. Dat zou echt moeten veranderen. Ik bedoel, je kan na het 1x live aan het werk zien en alle verhalen toch al makkelijk concluderen dat Sanchez de nieuwe Robben is en dat Cruijff de veters van Cassiera nog niet eens mag strikken.

*zucht*

Nu zonder sarcasme. Hopelijk krijgen deze jongens wel echt de kans zich te gaan bewijzen bij Ajax. Het is goed om te zien dat er wat internationale spelers naar Nederland komen, maar hoop voor hen dat de verwachting in A'dam een beetje reëel blijven. Gezien de huidige reacties waarschijnlijk niet. Er vormen zich nu al allerlei kampen en ieder zal proberen zijn gram te halen zodra dat mogelijk is.

22 juni 2016 om 12:50

Piet de Visser heeft er wel kijk op zou je zeggen. Is een topscout, ik geloof hem wel als hij zegt dat Ajax met deze speler goud in handen heeft.

22 juni 2016 om 12:59

Tuurlijk, maar Jonk zit ondertussen ook al 12 jaar met zijn neus tussen de talenten. En die ziet het niet zitten Dat is wat ik bedoel, er zijn er genoeg met kennis en we herinneren ons allemaal wanneer ze gelijk hadden. Of wanneer ze ongelijk hadden als ze daadwerkelijk eindverantwoordelijk zijn (zie v. Geel).

22 juni 2016 om 14:16

Jonk heeft deze twee spelers nog niet aan het werk gezien, hij oordeeld eerder over het beleid bij Ajax. De Visser heeft ze wel meerdere keren aan het werk gezien.

Ajax zou eigenlijk een keer beter gebruik moeten maken van die grote bankrekening. Met meer ervaring en meer kwaliteit, Vermaelen en Huntelaar voor de ervaring en Marlos en Ziyech voor extra kwaliteit. Tete zie ik toch niet verlengen met Raiola als zijn zaakwaarnemer. Tete past denk ik toch niet goed bij het aanvallende voetbal van Bosz aangezien Tete meer een echte verdedigende back is. In totaal kost het slechts zo'n 25-30 miljoen (Mensah trouwens huren) om een keer goed door te pakken, dat is op te vangen met een verkoop van Milik, Van Rhijn, Vd. Hoorn, Serrero, Andersen, enz. Salariskosten moeten geen probleem zijn voor Ajax. Dan is er een veel betere basis - en reserve elftal neer te zetten:


Cillessen
Marlos Veltman Vermaelen Mensah
Bazoer Ziyech Klaassen
El Ghazi Huntelaar Younes


Reserves:

Jurjus
Tete Sánchez Viergever Dijks
Vd. Beek Riedewald Gudelj
Schone Cassierra Cerny

22 juni 2016 om 12:45

Bazoer Ziyech Klaassen als middenveld? Dat is totaal uit balans. Dat werkt in Fifa, maar dat wordt overlopen in realiteit. Klaassen heeft al laten zien geen 6 te zijn, en juist Gudelj deed dat wel goed. Dan zal je Bazoer Gudelj Ziyech moeten opstellen en Klaassen moeten verkopen. Marlos ken ik niet, maar Vermaelen kan toch wel naar een betere club dan Ajax? Huntelaar en Ziyech zijn misschien nog wel realistisch.

22 juni 2016 om 12:51

Volgend seizoen wordt het eerder een middenveld met sinkgraven-Bazoer (6)-Klaassen/Gudelj. Zou me ook niets verbazen als Bosz zo nu en dan 3-4-3 gaat spelen, dan kunnen deze 4 spelers samen op het middenveld staan.

22 juni 2016 om 12:56

Klaassen heeft eerder in een verdedigende rol gespeeld dat kan hij op zich wel goed. Dus overlopen worden zie ik niet zo snel gebeuren. Mocht dat wel het geval zijn dan natuurlijk gauw overschakelen naar een middenveld met Bazoer Ziyech en Gudelj. Of weer naar Bazoer Klaassen en Gudelj en Ziyech als rechtsbuiten.
Eventueel zou het ook niet erg zijn als Klaassen verkocht wordt en Ziyech ervoor terug komt.
Vermaelen zou naar een betere club kunnen maar mocht hij de wens hebben om terug naar Ajax te gaan dan zal dat wel nu moeten aangezien hij al 31 is. Marlos is een Colombiaanse rechtsback waar grote Europese topclubs interesse in hebben.

22 juni 2016 om 12:57

Huntelaar te oud, mensah gaat echt niet weg(heeft ook niks bewezen) en vermaelen is altijd geblesseerd

22 juni 2016 om 14:14

Huntelaar kan nog wel twee jaartjes mee in de eredivisie, Mensah zal wel niet meer aan spelen toekomen nu Mourinho er zit bij United. Kan hij beter verhuurd worden. En Vermaelen speelt weer ijzersterk bij België.

22 juni 2016 om 17:29

Ajax moet gewoon een gezonde begroting opleveren, niet boven de stand leven. Dan kun je blijven investeren in de opleiding.

Ongelooflijk dat je Tete op de bank wilt zetten en daarmee ook nog Zeefuik gaat blokkeren. Verder ontbreekt de financiele verantwoording, Vermaelen en Huntelaar beide, gaat een vermogen aan salaris kosten, dat kan Ajax niet betalen en Mensah halen zou een doodsteek zijn voor de opleiding, zeker als we hem huren.

Ziyech is compleet overbodig, ik mis bv. Nouri in je opstelling en ook Sinkgraven die in mijn optiek gelijkwaardig is aan Ziyech.

Guardado en Moreno hebben wel een stuk meer ervaring. Lijkt me geen onbelangrijk detail.

een goede zet deze 2 zuid amerikanen en bosz als trainer, al bestaat de kans dat ajax te naief europa ingaat en dat ze dan afgemaakt worden. Je moet hopen dat bosz daarvoor gaat waken maar als dat zo is dan moeten ze toch kampioen kunnen worden denk ik. de laatste jaren was het niet om aan te zien, dat zal wel beter gaan worden.

Power en passie kunnen we wel meer gebruiken in de eredivisie.

Nu nog een gekke middenvelder die spelers goed vrij zetten voor het doel en niet die het spel vertraag ,dan ben je klaar

Overmars krijgt lof dat hij Zuid Amerikanen haalt maar eigenlijk is het gewoon copy paste beleid van Psv. Ik vind Overmars nog steeds een TD van lik mijn vestje.

22 juni 2016 om 17:01

Ach dit is net zo'n min een ''psv beleid'' als werken met jeugdspelers een ''ajax beleid'' zou zijn. Deze clubs doen echt niet iets unieks wat je ergens anders ter wereld niet ziet.

22 juni 2016 om 17:30

Gewoon eigen beleid, schandalig dat ze het nu weer over een andere boeg gooien om Overmars zwart te maken. Hij heeft Veldmate aangesteld en de scouting opnieuw georganiseerd, dan komt dit ook op zijn conto.

22 juni 2016 om 19:10

Jou mening, ik vind het copy paste beleid van Psv. Hij moet nu wel nu Psv twee keer op rij de landstitel heeft gepakt. Een derde landstitel zal het einde betekenen voor Overmars.

Ik vind het vooral goed dat Sanchez snel is, dat is eigenlijk een eigenschap die we centraal nog niet hadden. Veltman en Riedewald waren ok, maar geen sprintwonders.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren