Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronaldo gefileerd in Duitsland: 'De meest arrogante voetballer ter wereld'

Laatste update:

Het Duitse BILD besteedt vrijdag een groot stuk aan Cristiano Ronaldo, die zich deze week van zijn meest vervelende kant liet zien na afloop van het duel van Portugal met IJsland (1-1). De superster van Real Madrid uitte zijn ongenoegen over de defensieve strijdwijze van de opponent en vroeg zich af waarom de IJslanders feestvierden na het behalen van slechts één punt.

/

De boulevardkrant schrijft met grote letters boven het stuk: “Cristiano, de meest arrogante en zelfingenomen voetballer ter wereld.” Vervolgens wordt onthuld hoe Ronaldo zich na afloop van de ontmoeting badinerend uitliet tegenover Aron Gunnarsson. De middenvelder van IJsland vroeg CR7 om zijn shirt. “Mijn shirt ruilen? Wie ben jij eigenlijk?”, zou Ronaldo hebben geantwoord.

“Ronaldo realiseert zich soms niet dat hij respect moet tonen als sportman, bijvoorbeeld door na afloop even de hand van zijn tegenstander te schudden”, vindt men in Duitsland. “Dat is wat de uitvinders van het voetbal ‘verdiend respect’ noemen. Verliezen hoort er ook bij. Cristiano begrijpt dat niet en dat maakt hem een diva.”

BILD haalt daarbij een quote aan van Ronaldo uit 2012, toen hij de FIFA Ballon d’Or won. Hij werd niet veel later benaderd door een jongetje, die hem vroeg wat hij moest doen om net zo goed te worden. “Bescheiden blijven”, antwoordde de aanvaller toen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zo die heeft er weer een prijs bij. Weet alleen niet of hij er blij mee is maar denk het wel.😂😂😂

17 juni 2016 om 11:17

Volledig eens met het artikel. Kleine landen doen het gewoon prima dit ek, gaan niet naief lopen aanvallen, staan verdedigend goed en kunnen zelfs wat betekenen in de counter of een doodspelmoment. Natuurlijk vieren zij een punt wetende dat je de absolute underdog bent. Als je dat als winnaar en als 1 van de beste voetballers ter wereld niet kan hebben laat je je kennen. Hijzelf speelde trouwens een ontzettend matige wedstrijd. Frustratie en misplaatste arrogantie ten top.

17 juni 2016 om 12:47

nou ze kunnen beter over hun eigen spelers praten dan over ronaldo heb je ozil gezien gister?? die liep gelijk naar binnen zonder handjes te schudden en zijn fans te bedanken gotze trok nog aan de arm van effe de fans bedanken maar ozil liep gewoon naar binnen hoop dat ze vandaag of morgen ook zo artikel schrijven over ozil hypocriet die duitsers

17 juni 2016 om 13:04

Ik vind het grappigst nog dat Ronaldo zegt 'ja ze vierden het punt alsof ze het EK wonnen'. Als Ijsland zijnde is in je openingswedstrijd 1-1 spelen tegen een tegenstander van het kaliber Portugal een zeer goede prestatie. Terwijl Ronaldo zelf zijn 3e/4e/5e doelpunt tegen een Espanyol of Malmö dan viert alsof hij net in z'n eentje het wereldkampioenschap heeft gewonnen.

Ronaldo moet eens stoppen met over z'n piemel wrijven, misschien ziet ie dan in hoe debiel het is om een statement als deze te maken.

18 juni 2016 om 02:42

Gunnarsson heeft zelf laten weten dat dit niet klopt en dat Ronaldo tegen hem zij ik geef het binnen.

Pure frustratie natuurlijk, maar als een speler van dat niveau op dit podium moet je daar wel bestand tegen zijn neem ik aan

17 juni 2016 om 12:52

Onzin vind ik, Ronaldo is ook maar mens en een mens heeft nou eenmaal minpunten.. In het geval van Ronaldo kan hij niet tegen zijn verlies.. Veroorzaakt gelijk weer een hele rel overal en om principe niets.. Ik kan ook niet tegen mijn verlies.. en zo zit de wereld vol met mensen die er niet tegen kunnen en geirriteerd ervan worden... nou nou, poe poe.

17 juni 2016 om 15:31

Precies, Ronaldo is ook maar een mens, zeg je zelf. En als je als mens al 31 jaar rondloopt op deze wereld en nog steeds niet in staat bent om je frustraties en teleurstellingen een paar minuten op te kroppen zodat je nog wel even het verdiende respect aan je tegenstander kan geven, kom je een beetje onderontwikkeld over, een beetje als een 4-jarig kind in het lichaam van een volwassen man. Misschien hadden zijn ouders wat beter hun best moeten doen in het opvoeden, want dit zijn toch hele standaard principes die elk mens als kind al krijgt aangeleerd maar wat er bij Ronaldo flink aan schort.

17 juni 2016 om 18:49

Er ziin veel voetballers die niet tegen hun verlies kunnen maar wat ze wel kunnen is respect voor hun tegenstander.

17 juni 2016 om 20:28

Lol, dan ken je de wereld nog noet zo goed ben ik bang... maar heel weinig mensen zijn zich uberhaubt goed bewust van hun tekortkomingen laat staan dat ze ermee om kunnen gaan.. Al helemaal op momenten dat de emoties iets hoger oplopen.. Ik heb lessen professionele vorming gehad op school.. en daarin leer je hoe je jezelf kan ontwikkelen en dat je dat altijd moet blijven doen in je leven.. De theorie is simpel en snel te begrijpen, maar het toepassen ervan is niet iets wat je 1, 2, 3 doet hoor.. Vaak moeten mensen eerst echt keihard vallen, zodat ze kunnen opstaan als een beter ontwikkeld mens..

17 juni 2016 om 20:29

Klopt 100% de een gaat er beter mee om dan de ander, Ronaldo is nou eenmaal lid van club "ander" in dit geval...

BILD, niet te serieus nemen...

17 juni 2016 om 11:16

Ronaldo ook niet als die zich zo gedraagt.

17 juni 2016 om 12:58

Niet mee eens, je wilt Ronaldo niet serieus nemen omdat hij menselijk is ... Hij kan niet tegen zijn verlies, zeker een minpunt, maar gewoon menselijk. Ik kan ook niet tegen mijn verlies en zo zijn er nog wel vele andere die dat ook niet kunnen... Moet daar dan weer zo'n grote rel over ontstaan? Ik vind het ver gaan dat je Ronaldo kwalijk gaat nemen dat ie geirriteerd is na puntverlies.. Net na de wedstrijd nog.. niet een paar dagen erna ofzo..

17 juni 2016 om 15:19

Ja klopt dat je misschien niet tegen je verlies kan, maar dan ga je je tegenstanders niet afkraken en onzin uitkramen en alle dingen bij elkaar verzinnen terwijl hij onzichtbaar was die wedstrijd. Ik geloof zelf dat hij dat deed om zijn zeer slechte wedstrijd te bedekken.

17 juni 2016 om 19:01

Menselijk?!?!

Messi zegt nooit zoiets denigregrends over zijn tegenstander. Wil je daarmee zeggen dat hij van een andere planeet is? Wat dat betreft heb je gelijk

17 juni 2016 om 20:02

Messi zegt nooit wat Ik heb em serieus nog nooit horen praten eerlijk gezegd xD Nouja bij een van zijn gewonnen prijzen zal ik vast wel iets van stemgeluid hebben gehoort, maar kan het me niet eens herinneren.

17 juni 2016 om 20:03

Het zit ook niet in elk persoon en sommige kunnen of snel omschakelen of het ff verbergen, Ronaldo kan dat niet, dat kan gewoon.. en ook daar bestaan er meer van.

17 juni 2016 om 20:11

Uit frustratie en irritatie kunnen er wel vreemdere dingen gebeuren, ruitje inslaan bijvoorbeeld... In dit geval uit Ronaldo zich zo richting andere, ik geloof overigens dat Ronaldo het meest teleurgesteld in zichzelf is.. Hij traint zich te pletter, zelfs nu nog op zijn leeftijd, dus puntverlies en geen al te beste wedstrijd, in ieder geval geen doelpunten of assists, van em doen em denk ik niet goed... Dan ben je geirriteert en dan moet je nog eens vlak na die wedstrijd over die wedstrijd gaan praten, dan krijg je dit soort dingen, Ronaldo is heus niet de enige.. Sommige kunnen er inderdaad beter mee omgaan, Ronaldo niet.. Het is ook onzin wat je zegt want er zijn zoveel oudere personen die ook niet instaat zijn om met hun negatieve kanten om te gaan, het is ook niet eenvoudig, ik heb op school professionele vorming gehad, dus ik weet er wel wat vanaf, de theorie.. maar dat in de praktijk uitvoeren doe je gewoon niet zomaar...

17 juni 2016 om 20:23

Onzichtbaar vind ik overigens wel wat ver gaan.. Speelde aardig samen met het team, had kansen, creeerde kansen, verdedigde mee, kwam van links, rechts en het midden.. Hij was wel degelijk aanwezig, maar heeft verders niets opgeleverd nee.. maar hij gaf bijvoorbeeld ook een prima voorzet waaruit bijna werd gescoort.. Overigens mag hij ondertussen best wel eens ophouden met vrije trappen nemen, maar voor de rest kan ik em niets kwalijk nemen..

17 juni 2016 om 11:37

En toch slaan ze de spijker op z'n kop
Ronaldo mag dan een geweldige speler zijn, maar wanneer het niet mee zit is het net een klein kind die zijn zin niet krijgt

17 juni 2016 om 12:47

Inderdaad. Ronaldo is natuurlijk een topvoetballer, maar door z'n gedrag is het geen sieraad voor de sport. Ik ben 'm liever kwijt dan rijk.
Ik vind 't ook maar een misbaksel en kan me zowaar een keer geheel vinden in een artikel van Bild.
Ik zie dan echt liever die hardwerkende maar enigszins beperkte spelers van Ijsland spelen.

17 juni 2016 om 13:10

Hoe kom je daarbij? Bild is een van de betere sportkranten in Europa.

Nu ook weer hebben ze groot gelijk. Die lachende kop van Ronaldo is nu al een van de dieptepunten van het EK. Hopelijk herpakt die jongen zich, want anders is het volgende emotionele stadium huilen. En dat hoef ik al helemaal niet te zien.

Duitsers die Ronaldo arrogant vinden maar wel jaren Matteus geadoreerd hebben
Ronaldo heeft wel wat onsympathieke trekjes inderdaad maar het is en blijft een rasvoetballer.

17 juni 2016 om 11:16

Het gaat ook niet om zijn kwaliteiten... en 'wel wat onsympathieke trekjes' is wel heel mild gebracht. Het feit dat hij zo reageert is het toppunt van arrogantie en onrespectvol naar Ijsland

17 juni 2016 om 11:27

Valt wel mee hoor, zijn wil om te winnen is gewoon groter dan bijv suarez. Altijd de beste willen zijn. Ja, daar door komt hij afentoe egoïstisch over. Hij kan gewoon niet tegen zijn verlies. Meerdere mensen kunnen niet tegen hun verlies of zijn oa jarloers. Who the hell are you to tell him what to do? Bild..

17 juni 2016 om 11:31

"Zijn wil om te winnen is groter dan bijv. Suarez" hoe kan jij dat in hemelsnaam weten?

17 juni 2016 om 11:38

@jazzko, ik betwijfel het of zijn wil om te winnen groter is dan Suarez. Suarez blijft 90 minuten gaan, druk zetten en Ronaldo loopt sneller met z'n hoofd omlaag als het een keer niet gaat, zoals het voor hem moet gaan... ik denk dat je je daarop verkijkt.
En inderdaad, meerdere mensen kunnen niet tegen hun verlies, maar het is heel triest om je verlies zo te kennen tegen een land als Ijsland. Je wint als een man en verliest als een man, dat dit een gelijkspel is geworden, moet hij accepteren en op zichzelf en zijn team afrekenen. Portugal is kwalitatief beter dan Ijsland, het is eigenlijk triest als zo een grote speler je zo te laten kennen... lachwekkend

17 juni 2016 om 11:44

Tjores dat weet je niet, dat zie je.
Anilsta ik weet dat suarez constant blijft gaan. Dat is zijn reden tot succes geweest. Dat is ook hoe ronaldo zo goed is geworden. Dat hij wel eens hier een daar zijn kop laat hangen, ben ik 100 procent met je eens. Maar, dat suarez door gaat is meer zijn gedrevenheid. Zijn wil om te winnen is groter dan suarez omdat hij een slechte verliezer is dan suarez.

17 juni 2016 om 11:47

Dus omdat Ronaldo een slechte verliezer is, is zijn wil groter om te winnen? Hmm... hele aparte beredenering??

17 juni 2016 om 11:58

Nee, miss niet volgens jou. Maar dat maakt hem wel uniek.

17 juni 2016 om 12:11

Het feit dat hij slechter tegen zn verlies kan dan Suárez maakt hem eerder een puber dan een winner Jazzko

17 juni 2016 om 12:20

Je bedoelt Suarez die bewust een handsbal op de doellijn veroorzaakt om uitschakeling op een wk te voorkomen? Ik vind het een nare vent maar de absolute wil om te winnen heeft hij zeker.

17 juni 2016 om 12:43

Groter dan suarez, ja weet ik niet zo, gooi suarez niet weg, deze heef ook een zeer grote wil om te winnen en CR7 is natuurlijk net wat beter, maar als je naar de score van hem ziet en die van suarez afgelopen seizoen, dat zegt al veel.

17 juni 2016 om 13:48

@jazzko

Hou alsjeblieft op met onzin te verkopen hiero! Cr7 is zeker weten een topper die altijd wilt winnen. Maar kom aub niet met suarez vergelijken, want niemand wilt verliezen! Ook bij willem 2 niet

18 juni 2016 om 11:02

Cr7 heeft meer doelpunten in La liga en CL Bij elkaar is veel meer Dan Suarez

17 juni 2016 om 13:14

Aber naturlich, speaking of oude koeien. Nederlanders die tegen de Duitsers zijn maar tijdens de Nederlande Opstand maar wat blij waren dat Willem van Oranje kon vluchten naar Duitsland. Hypocriet is het.

Wat onsympathieke trekjes is een understatement. Tegen Ijsland was Ronnie gewoon ouderwets schandalig bezig. Natuurlijk is het een goede voetballer, maar dat doet niks af aan zijn verrotte gedrag tijdens die wedstrijd. Overigens liet hij tegen Ijsland ook voetballend vrij weinig zien.

en hoe weten hun dat ronaldo dat heeft gezegd over dat shirt ruilen

17 juni 2016 om 11:30

Ja... echt slecht. Als dat wel zo zou zijn. Miss heeft hij t aan een ander belooft?

17 juni 2016 om 11:50

Misschien van de speler wie om het shirt vroeg??

17 juni 2016 om 11:56

Is het zo erg dan als hij een keer een shirt binnen wil ruilen? Ik zie dit niet als een bevestiging van zijn arrogantie. Ook zijn reactie vind ik niet zo snel een bestempeling van zijn arrogantie. Eerder van een slechte verliezer, oa onprofessioneel.

17 juni 2016 om 12:37

Er staat nergens dat Bjarnason dit gezegd heeft, anders zouden ze aan bronvermelding moeten doen. Gewoon puur sensatiezoekerij van Bild.

Ronaldo is een enorm kleinzerig mannetje als het op verliezen aankomt, maar hij is niet iemand die zo'n reactie eruit zou gooien. Sterker nog, ik denk eerder dat hij vereerd zou zijn (vereerd is misschien een groot woord, maar iemand die zijn shirtje wil is een teken van adoratie).

Waar ik persoonlijk niet tegenkan is overigens die so called 'analisten' bij de Npo. Ronaldo speelde een goede eerste helft met mooie acties, een paar bijna assists en altijd aanspeelbaar (zijn tweede helft was absolute drama, dat wel). Echter, na die eerste helft hebben ze het alleen maar over dat ze zijn lachje nep vinden, met die Hugo Borst voorop. Inhoudelijk over voetbal praten zit er echt niet meer in, iedereen wil gewoon hun eigen mening doorknallen als een waarheid, hoe ongefundeerd die ook is.

Daarom vind ik Daniel de Ridder en Van der Vaart echt een verrijking, die praten tenminste nog over tactiek en prestaties. Ikzelf ben allang naar de BBC overgestapt veel betere analisten die er niet zitten voor zichzelf alleen.

17 juni 2016 om 12:39

Het is gefilmt. Zat mensen kunnen liplezen, ik denk vandaar.

Keep hating, mensen onthouden alleen de dingen die je fout doet en nooit wat hij goed doet. En dit klopt helemaal niet, want Ronaldo zei tegen die speler van Ijsland, in de tunnel krijg je mijn shirt.

17 juni 2016 om 11:17

Ha, want jij stond op het veld of in de catacomben?

17 juni 2016 om 11:22

Ik hoef geen liplezer te zijn om te zien dat Ronaldo naar binnen wijst en zegt "Inside". Maarja jij bent blij dat dit in het nieuws staat he? Wanneer het Messi was, piep je anders.

17 juni 2016 om 11:23

In het fragment zegt hij duidelijk "inside", kun je wel zo onnozel reageren maar hij heeft gewoon gelijk

17 juni 2016 om 11:34

wel verrassend dat ie pas inside wil ruilen. Hij loopt ja zo graag met ontbloot bovenlichaam over t veld ;-)

ach ja...media blijft toch altijd dingen zoeken.
Ronaldo's uitspraken waren natuurlijk dom en niet eerlijk, t siert hem niet.
Maar t is geen ramp. Ze kunnen beter een artikel schrijven over t gedrag van pepe.

17 juni 2016 om 11:34

@s-jawson... Oke mr. liplezer, net alsof jij weet wat er daarna is gebeurd? Waarom zou hij zijn shirtje ruilen en daarna zulke opmerkingen maakt richting Ijsland? Hij zegt misschien wel 'inside', maar je weet niet of hij het wel heeft afgegeven/ geruild, toch? Waarschijnlijk had hij gewoon schijt aan en is doorgelopen.... Daarom zeg ik, was jij in de catacomben? Want het is wel grappig dat hij vaker met andere spelers in andere wedstrijden wel shirtjes op het veld ruilt, toch?? Met je onnozel, mafklapper...

17 juni 2016 om 11:35

Precies babymongo... waarom pas binnen ruilen, terwijl hij vaker op het veld shirtjes ruilt met andere spelers

17 juni 2016 om 11:36

Ja? Bild stond er ook. Met alle Ronaldo haters. Kom op he, zijn wij allen dan zo dom. Waarom letten wij zoveel op voetballers? Profvoetbal willen spelen is de grootste droom van bijna elke man gewerst. Jaloezie... speelt enorm in de naam Ronaldo, hij is goed geworden door het constant trainen. Respect voor zon voetballer blijft zich zelf, laat zich niet beïnvloeden door jullie of de media.

17 juni 2016 om 11:39

Blijft zichzelf.... inderdaad, arrogant met zijn uitspraken. Jij bevestigd het zelf

17 juni 2016 om 11:42

@ Luka, nee hoor, ik ben niet blij dat dit in het nieuws staat.... het bevestigd alleen mijn beeld over Ronaldo en grappig dat je Messi noemt en dit niet over hem in het nieuws staat, omdat Messi tenminste niet overkomt als een klein kind.

17 juni 2016 om 11:45

Verdient respect voor zn kwaliteiten, en door het feit dat hij zo veel traint..
Maar hij geeft een heel matig voorbeeld voor elke sporter, en dan mag hij best zichzelf blijven, maar als ik zo zou afreageren zouden anderen ook opkijken. Beetje "omgaan met frustratie" crusus zou hem niet slecht doen

17 juni 2016 om 11:48

Anilsta ik ontken zijn arrogantie soms niet. Ik redeneer het alleen. Zijn arrogantie komt door het willen winnen wat hem een slechte verliezer maakt. Maar dat maakt hem nou juist zon goede voetballer.

17 juni 2016 om 11:53

Vergelijking met messi vind ik ook absurd. Messi deed nooit anders dan voetballen. Had ook nooit veel meer dan dat. Denk dat een van de grootste redenen is dat messi niet arrogant is.

17 juni 2016 om 12:12

Had iets met wens van de sponsor te maken toch dat de shirts niet op het veld geruild mogen worden..?

17 juni 2016 om 13:44

Maar heeft hij hem''inside'' wel gekregen? dat is de vraag, het kan ook binnen gezegd zijn.

17 juni 2016 om 14:01

Wat slecht is dit allemaal zeg. Al die speculaties en maar blijven haten.

Ga gewoon door met jullie leven en wat boeit het of hij het shirtje wel of niet gegeven heeft (onschuldig tot het tegendeel bewezen is). Als hij zegt inside, dan moet je daar vanuit gaan tot dat die andere gozer zegt dat hij hem niet heeft gegeven. Mensen geloven de kranten meteen wanneer het iets negatiefs is over een speler die ze niet mogen.

In het hele artikel zeggen ze misschien maar 1 ding wat waar is, en de rest is leugens. En mensen geloven gelijk alles.

Zelfde met het Messi verhaal omtrent belasting, ze geloven de openingsalinea en de rest is allemaal bullshit dat hij erbij betrokken is geweest.

Ga nou niet dingen roepen wat op speculaties rust, want je schiet daar nergens mee op.

17 juni 2016 om 14:48

@RMCF-AFC, het is geen speculatie, want waarom post Gunnarson een tweet over Ronaldo?? Het is minachting van de bovenste plank door een slechte verliezer... Die gasten hierboven beweren dat hij inside zegt, kijk dat is speculeren.

Hij had zo een Duitser kunnen zijn

17 juni 2016 om 13:16

Welke Duitse speler minacht de tegenstander op een manier als Ronaldo?

Het Duitse Bild stuk, daarmee veegt ie zijn reet mee vanavond. Hij heeft zichzelf namelijk pas opgeroepen tot beste speler van de afgelopen twintig jaar.

Haha wat een onzin artikel! Kijk het fragment terug en je kan heel makkelijk zien dat Ronaldo antwoord met: "inside" en dan door loopt naar de scheidsrechter.

maarja wat verwacht je ook het is de Bild...prutkrant.

wat een onzin.. je kan het filmpje over shirt ruilen gewoon terugzien. Het is best een vermakelijk filmpje namelijk. Speler van ijsland rent na laatste fluitsignaal direct naar Ronaldo voor zijn shirt. Ronaldo liep naar de scheidsrechter om nog zijn beklag te doen. hij reageert in het engels heel kort. Je hoort hem alleen zeggen yes inside yes inside. En daarna herhaalde hij het weer.

Vind het niet zo gek dat hij hiervoor afgemaakt wordt. Ik vind het een geweldige voetballer, maar doordat hij zo'n slechte verliezer is krijgt hij vaak met dit soort dingen te maken. Als hij in La Liga bijv. niet zo goed beschermt werd zou hij ook vaak zat rode hebben gekregen voor frustrerende uitlatingen bij de tegenstander (door bijv. een random elleboog uit te delen wat niks met voetbal te maken heeft). Ik weet zeker dat Ronaldo never nooit als grootste ooit gezien zal worden, omdat naast dat hij als spelmaker te kort komt tegenover Messi ook nog eens een totale andere uitstraling heeft op 't veld wanneer het even minder gaat. Sommige vinden dit passie en whatnot, maar ik vind het vaak overdreven te ver gaan.

Hij heeft nog een aantal jaren te gaan op topniveau en wie weet zal hij het zelf ooit beseffen dat hij hier verandering in moet gaan brengen wilt hij nog meer gewaardeerd worden, want laten we wel even beseffen dat hij vaak gezien wordt als een professional en een voorbeeld voor anderen, maar als je dit soort acties uithaalt verdien je gewoon afgebrand te worden. Zelfde geldt voor ieder speler btw, dus dit is niet per se een sneer alleen richting Ronaldo.

Sommige mensen moeten is het verschil zien tussen de Ronaldo in de wedstrijd en de Ronaldo als persoon erbuiten..

BILD.. tja dat is toch geen serieuse krant

Ik vraag me af dat stukje over shirt wisselen of dat waar is. Ik denk dat Ronaldo het anders zei en niet op deze manier.

Ik kan Ronaldo ook niet uitstaan. Vind het een walgelijke vent. Maar wel een geweldige voetballer.

Haha, tja ... ik weet niet of het waar is maar hij laat zich niet van zijn beste kant zien tot op heden op dit EK. Ik denk dat het wel te verklaren is, zijn hele gedrag is ook een afspiegeling van hoe er met hem is omgegaan de laatste pakweg zes jaar. Sommige spelers zullen helaas nooit het gedrag gaan vertonen wat wij graag zien, ik denk dat het beste is om het dan maar te negeren. Je kunt er wel op blijven inhakken en het afbranden in de media, maar ik denk dat je daarmee ook niet zult bewerkstelligen wat je wilt: verandering van gedrag.

Ik vind Ronaldo een fantastische voetballer, veel respect voor hem. Maar zijn houding, brrr .. dat vind ik soms een ander verhaal. Ik geef dat dus niet teveel aandacht, focus me op zijn spel en vele doelpunten.

Aldus Bild, het meest arrogante en zelfingenomen blad van Europa. Laten ze zich lekker bezighouden met bikinishoots van spelersvrouwen.

Ronaldo is niet meer dan een diva inderdaad. Ijsland heeft goed verdedigd. Leer ermee leven jongen. Real doet dit al jaren bij dc barcelona. Dus niet klagen. Niet over een andere bus praten zolang je niet kijkt naar je eigen geparkeerde bus.

En ja hoor, er is weer wat te klagen over Ronaldo. Het is niet mijn favoriete speler, verre van zelfs. Maar dit begint heel triest te worden. Alles wat hij doet of zegt word onder een vergroot glas gelegd. Wat een wereld leven we in zeg. Al laat hij een scheet word er een probleem van gemaakt.

Die Duitsers kunnen gewoon niet tegen persoonlijkheden. Iedereen moet maar netjes zijn en zich aan allerlei stomme regels houden, anders gaan ze tegen je schreeuwen.
Ik vind het fijn dat een voetballer een keer echt zegt wat hij denkt, in plaats van alleen maar die clichés die je vaak in interviews na de wedstrijd hoort.

17 juni 2016 om 12:02

Tja de aandacht moet van Low naar iemand anders.. ronaldo is een makkelijke target.

17 juni 2016 om 12:25

De aandacht moet wel naar Ronaldo uitgaan, zeker als hij denkt dat hij de beste is

17 juni 2016 om 13:04

Altijd maar dat argument dat hij in ieder geval zegt wat hij denkt. Als het goed verwoord is door slimmere mensen begrijp ik het. Ronaldo is alleen te dom om een normaal antwoord te geven zonder overlopen te worden door zijn emoties en meer helder te kunnen nadenken. Een iq test tussen de domste voetballers zou meer inzicht geven

17 juni 2016 om 13:19

Dat hoor je tegenwoordig wel vaker. Dat die strontvervelende voetballers zogenaamd persoonlijkheden zijn. Zeiden ze over Kishna ook bijvoorbeeld. Dat is de omgekeerde wereld. En zeggen wat je denkt is opeens iets positiefs. Als ik de hele dag door zou zeggen wat ik denk, zat ik opgesloten in een inrichting. Het getuigt juist van persoonlijkheid om je beschaafd te gedragen en respect te hebben voor je tegenstander. Dat vraagt namelijk meer van je dan gewoon maar roepen wat je denkt of de hele wedstrijd minachtend naar een paar Ijslanders lachen.

17 juni 2016 om 15:12

Daar heb misschien wel een punt.
Maar het leuke aan voetbal vind ik dat je niet 'normaal' hoeft te doen. Zolang mensen geen geweld gebruiken of bedreigen, mogen ze wat mij betreft doen en zeggen wat ze willen. In het dagelijks leven staan mensen ook niet tegen iemand te schreeuwen dat hij van de mafia is (scheids) en springen ze ook niet op stoeltjes. Zo'n gasten van 20 met een ferrari die zichzelf geweldig vinden maken het voetbal juist leuk en anders.

Er zijn hier best veel van die Ronaldo kontenlikkers die zijn gedrag na de wedstrijden goed proberen te praten.
Wees eens eerlijk, het gedrag is belachelijk en hij lijkt te zijn vergeten waar het voetbal omdraait.
Naast zijn gedrag naar spelers van Ijsland doet hij ook onbeschoft na eigen publiek door na de wedstrijd direct de kleedkamer binnen te gaan ipv publiek eerst te bedanken die enkele tientallen euro betalen voor de wedstrijd, en die vervolgens een wanprestatie van hun eigen land te zien krijgen.
Zijn team bedankt het publiek netjes maar meneer vind zich zelf blijkbaar iets te groot voor.
Niet alles wat hij doet word onder een vergrootglas gelegd hij kiest er zelf voor om zo in de aandacht te staan door dit gedrag.
Bij andere grote voetballers zoals Messi lees je dit soort onzin niet omdat dit enorme vedette gedrag niet vertonen

17 juni 2016 om 12:40

maar het zegt toch genoeg dat Bild zoiets schrijft terwijl het niet waar is?

17 juni 2016 om 12:47

Ik heb de Bild niet nodig om te zien dat wat hij na de wedstrijd deed arrogant is. Ik heb de wedstrijd zelf gezien en wat ik dan zie is dat hij direct naar binnen loopt niemand een hand schud of het publiek bedankt los en dat staat dan los van zijn opmerkingen in de wedstrijden wat inderdaad speculaties zijn.

voor mij mag hij arrogant zijn, de beste voetballer van de wereld met Messi. Is moeilijk te hebben dat hij bovenaan staat en ik vindt bv een zlatan arroganter dan CR7

17 juni 2016 om 12:42

tuurlijk mag je een bepaalde arrogantie hebben als je elke keer weer top presteert kijk naar een usain bolt dat is ook een geweldig showmannetje die het telkens weer laat zien.
maar ronaldo is niet respectvol naar de tegenstander en publiek en dat is wel een ergernis.

17 juni 2016 om 12:47

dat zegt de media en die is 100% te geloven?

17 juni 2016 om 12:48

Je ziet hem toch na de wedstrijd direct naar binnen lopen zonder publiek te bedanken en de hand te schudden van de tegenstander.

17 juni 2016 om 13:37

ik heb hem wel zien klappen en een een hand geven, wel niet met een overtuigend gezicht, maar toch gedaan. Men maakt het altijd erger dan het werkelijk is en zeker wanneer het om de grootste sterren gaan.

17 juni 2016 om 13:21

Precies wat hier al wordt gezegd: je moet wel een beetje respect hebben voor de tegenstander. Zlatan is ook een arrogante kwast, maar meestal met een knipoog en met respect voor de tegenstander. Ronaldo minacht de tegenstander. Dat lachje.... blegh.

Ik heb er niet zoveel problemen mee. Hij maakt het (niet altijd ) waar en dan mag je van mij best arrogant zijn. Ik heb meer moeite met zogenaamde jonge talenten die nog niet droog zijn achter de oren, en hetzelfde gedrag vertonen. Sowieso heb ik veel meer met extraverte spelers als Ronaldo en Zlatan dan de lieve vask demagogische schoolkinderen.

Waar is toch de tijd gebleven dat journalisten objectieve stukken schreven. Niet bevooroordeeld, geen mening verkondigen, je bij de feiten houden, dat waren ooit de idealen van een journalist. Die tijd is helaas lang vervlogen en vervangen door meningen, clickbait en soms zelfs regelrechte laster.

Hoe arrogant, vervelend of verwaand je Ronaldo ook vindt, Zo'n artikel kun je toch niet schrijven over 1 van de grootste voetballers van dit moment? En dat een krant dit dan ook nog eens plaatst is helemaal te absurd voor woorden.

Mensen mogen zelf hun mening ontwikkelen op basis wat ze lezen in de feiten die een journalist brengt.

Cr7 the best maak je maar lekker druk om wat cr7 doet. Hij doet ze ding toch wel als sporter miss niet de sportiefste maar wil altijd winnen heeft de beste mentaliteit van iedereen. Naast het veld topgast staat altijd voor andere klaar en denkt ook aan mensen die het nodig hebben #legend

Ronaldo heeft niet het vermogen om zich in te leven in de tegenstander. Ijsland heeft nog nooit aan een groot toernooi meegedaan en sleept met hangen en wurgen een punt uit het vuur.
Daar kan je alleen maar respect voor hebben. Ik vind het in ieder geval geweldig voor ze.

Hij had gewoon zijn kansen af moeten maken, hij heeft 2 mogelijkheden gehad wat 100% kansen waren. Maar goed, als je frusti bent dan klap je dat soort onzin er wat sneller uit.

Ronaldo en Portugal is vooralsnog geen gelukkig huwelijk, hij wordt geacht het team te dragen maar dat komt er nou niet bepaald uit.

Mensen ,mensen, mensen... ik zal het even uitleggen: die ijslander vroeg om het shirt... ronaldo zeer teleurgesteld en boos zei... zometeen binnen.... ( er is een foto met ronaldo's shirt met die ijslander)... neemt niet weg dat hij zich gedraagde als een superloser

Ronaldo moet respect tonen? Kijk eens ff naar beelden wat Ronaldo allemaal goed doet. Daar word namelijk nooit naar gekeken.

Hebben jullie wel überhaupt video gezien?
Hij zei duidelijk 'inside' toen de speler van IJsland om de t-shirt vroeg, maar goed zo zie je maar dat jullie elke bericht van de media geloven.

Hij won de ballon d'or niet in 2012... hij won hem in 2008, 2013 en 2014

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren