Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Yaya Touré afgemaakt om optreden: ‘Deed hij eigenlijk mee?’

Laatste update:

Yaya Touré bereikt dit seizoen voor het eerst de halve finales van de Champions League met Manchester City. De Engelsen konden echter niet ech potten breken tegen Real Madrid en ook Touré zakte door het ijs. Het Ivoriaanse krachtmens ontbrak door een blessure in de eerste wedstrijd, maar deed het woensdagavond niet goed. Op Twitter werd de routinier dan ook stevig aangepakt door de kritische supporters.

/

Twitter-account Squawka publiceerde de schrikbarende statistieken van de Afrikaan tegen Real Madrid. Zijn passnauwkeurigheid was 83 procent, maar Touré loste geen schot, creëerde nul kansen, loste geen succesvolle tackle en onderschepte de bal ook niet één keer tegen de Spanjaarden. “Yaya zit in de stoomboot-modus vanavond, mensen”, schreef iemand anders. “Hij wandelt rond alsof-ie een veteranenwedstrijd speelt.”

“Het lijkt erop dat Yaya Touré in een tuincentrum aan het rondlopen is, zonder een idee wat hij er eigenlijk te zoeken heeft”, klonk het elders. Toen Manuel na een uur spelen besloot Touré te wisselen voor Raheem Sterling merkte een laatste fan spottend op: “Yaya komt van het veld, wat best verrassend is voor ons allen. Niemand die in de gaten had dat hij meedeed”, aldus de kijker.

Was Yaya Touré tegen Real Madrid de slechtste man van het veld?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toure is gewoon een legendarische CVM netals Gerrard, Mendieta en Maniche.

5 mei 2016 om 12:23

Grappig, geen van alleen zijn cvms. :'D

5 mei 2016 om 12:24

*allen

5 mei 2016 om 12:40

Haha dat wilde ik net zeggen.

Toevoeging: Touré speelde weliswaar goed als Cvm, maar bij City excelleerde hij juist toen hij een aanvallendere rol kreeg.

5 mei 2016 om 13:02

Klopt. Eigenlijk heeft hij gewoon overal en altijd leuk mee gedaan en in 2013-2014 een uitschieter gehad. Toen scoorde hij er 1 op 2 wedstrijden en behoorde hij tot de top. Tegenwoordig is hij niet van het niveau dat City verder helpt en zou hem direct verkopen in de zomer. Zie hem nog wel een paar jaar in Amerika/china/zandbak spelen

5 mei 2016 om 12:26

Ik kan ze geen van alleen een CVM noemen... Toure en Gerrard zijn gewoon CMs die voornamelijk box-to-box spelen, Mendieta was een CM die overal uit de voeten kon en Maniche was vooral een CAM.

5 mei 2016 om 12:27

Daarnaast vind ik zowel Toure als Maniche niks legendarisch hebben.

5 mei 2016 om 12:29

"Legendarisch" of niet. Die man hoort niet meer opgesteld te worden. Alleen maar zeiken in de media en als die op het veld staat heeft die 0 uitstraling en inzet. Fijn dat die 1x in de 10 wedstrijden een mooi afstandschot heeft. Heb liever iemand die nauwelijks scoort en zich inzet dan zo een lamzak.

Deed die wel mee ja? Vroeg ik me ook af namelijk heb hem niet gezien namelijk

5 mei 2016 om 12:46

Ik heb hem wel gezien. Stuk of wat keer dat hij er compleet uitgelopen werd. Zo'n klerenkast die een beeje over het veld loopt te sjorren valt niet te missen.

5 mei 2016 om 15:19

Aguero dan?? Leuk dat men kijkt naar een speler die een maand, misschien langer, niet fit is. Terwijl er een de Bruyne, navas en vooral aguero dramatisch waren.

Hii wandelt al langer zo over het veld

5 mei 2016 om 12:26

Het viel mij ook al op de laaste 2 wedstrijden, normaal gesproken kijk ik niet heel veel wedstrijden uit de pl. Maar gisteravond ook, staat een halve meter van zijn man af die de bal heeft maar onderneemt geen enkele actie richting de bal om die te kunnen veroveren of enigzins druk te kunnen zetten

Heel city was slecht...individueel en als team, alsof ze de finale niet wilden spelen

5 mei 2016 om 12:23

Ik had dan liever PSG dan in de halve finale , die hadden er misschien wel iets van gemaakt .

5 mei 2016 om 12:36

Ja, Barcelona misschien ook wel

5 mei 2016 om 13:43

Hij kiest juist voor PSG omdat City ze eruitgekegeld heeft. Barca ipv City kan niet, en als je daarmee bedoelde ipv Atletico kan je Atleti in ieder geval 1 ding niet verwijten en dat is een gebrek aan inzet (wat City juist wel vertoonde).

5 mei 2016 om 12:35

Zo is 't inderdaad. Ik vond Toure nog niet eens de slechtste op 't veld. De enige die er nog zin in hadden waren Debruyne en Aguero in bepaalde mate, maar waren ongelukkig. Maar het hele team leek niet eens te willen winnen. Wat een schertsvertoning. Aanfluiting. Zelfs in de laatste 10 minuten stonden ze nog met 9 man achter de bal om vervolgens in balbezit op bejaarden tempo de bal rond te spelen en de bal weer te verliezen. Niet CL waardig.

Vond Real overigens ook niet geweldig.

5 mei 2016 om 12:38

Ik vond De Bruyne ook slecht spelen. Veel slechte aannames, weinig actie naar voren, geen enkel schot op goal...

5 mei 2016 om 17:48

Ja, hij speelde niet goed inderdaad. Maar had nog wel de intentie.
Maar als hij aan de bal kwam was er ook echt 0,0 beweging. Heel City bewoog eigenlijk amper. Dan is 't voor iedereen moeilijk voetballen.

Heel jammer dat city gisteren bang was voor real , ze lieten bijna niks zien en die Toure zat gewoon te joggen alsof het hem niks kon schelen. Trouwens heel city was gewoon matig de bruyne die constant de bal verloor , augero ja.. op die schot na helemaal niks gezien . het wordt dit jaar wel heel erg makkelijk gemaakt voor real om in de finale te staan.

5 mei 2016 om 12:39

Waarom makkelijk? City heeft outsider Psg uitgeschakeld. Roma en Wolfsburg zijn inderdaad niet veel.

5 mei 2016 om 12:49

Als jij Roma Wolfsburg vervolgens de gunstige van de 4 loot (city) dan is er geen twijfel meer over mogelijk dat je het heel erg makkelijk gemaakt wordt . Kijk barca die kregen vorige jaar een sterkere city in de laatste 16 , vervolgens Psg en dan Bayern en dan Juve in de finale kijk dat is wel weer verdiend . maar real heeft gewoon gewandeld naar de finale vind ik .

5 mei 2016 om 16:26

jij bent niet meer serieus te nemen haha met je benfica had bayern het nog moeilijker dan atletico , als lewandowski gewoon zijn kansen had afgemaakt was het alang beslist maar je kan er niet omheen dat real gewoon makkelijkste lotingen kreeg .

5 mei 2016 om 17:24

Nou ja PSV maakte het Atletico ook aardig moeilijk, betekent dat dat je PSV ook bij de top van Europa kan scharen? Ik dacht het niet. Dat Benfica het Bayern moeilijk maakt is eerder te wijten aan een vorm van onderschatting en gemakzucht. Er zijn op dit moment 4 ploegen die behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn en dat hebben ze de afgelopen jaren keer op keer bewezen. Dat zijn Atletico, Barca, Bayern en Real de rest volgt op gepaste afstand.

De honger lijkt weg bij Toure. Hij sjokt maar wat en maakt zich druk om attenties voor zijn verjaardag. Ik denk dat Yaya's verhaal bij City over is. Pep zal op zijn plaats een Pjanic/gundogan achtige speler willen hebben. Wellicht zelfs Pogba. Ook voor Navas en Fernando/fernandinho zie ik geen basisplaats meer weggelegd. Het wordt een drukke zomer in het Etihad .

5 mei 2016 om 13:24

Zit je nof steeds te zeiken over het verjaardag verhaal. Die is zo oud als de ijfeltoren.

6 mei 2016 om 10:39

Dat is al een poosje geleden ja, maar het markeerde wel het begin van het gezeur over Yaya's contract en andere randzaken.

Man man had toch wel beter verwacht van hem gister. Hij wad by far de slechste man op het veld. Wist niet eens dat hij mee deed zo slecht was hij. Had je beter een delph erin kunnen doen

5 mei 2016 om 12:51

heel city wist niet wat ze deden , op otamendi en hart na . was gewoon een hopeloos wedstrijd en ja dan heb je een wereldspeler zoals bale die elk moment de verschil kan maken

Touré was zwak, maar ik zie hem wel liever in de basis dan Navas of Sterling. Geen wonder dat City zo weinig creëerde. Erg sneu voor de verdedigers die er alles aan deden om naar de finale te gaan. En ook voor De Bruyne en Aguero die met deze kneuzen moeten samenspelen. Ook kan je weinig aanvallend impulsen verwachten van Sagna en Clichy. Iets wat Pellegrini allemaal wist, het is dit seizoen zo vaak duidelijk geworden dat er te weinig stootkracht is op die manier.

Touré kan best een back verdedigen, dus had hem in 442 vanaf de rechtervleugel laten spelen in een vrije rol terwijl De Bruyne hetzelfde mag doen vanaf links. Triest hoe Sterling voorrang krijgt boven De Bruyne op de linkerkant, terwijl vaak genoeg gebleken is dat De Bruyne vanaf rechts veel minder goed uit de verf komt.

Mangala speelde goed, Clichy speelde zelfs goed, Hart deed niets verkeerd en Otamendi vond ik man of the match. Fernandinho was ook erg goed. Maar shit, die losers Navas en Sterling op de vleugels hebben gewoon mogen spelen in de halve finale van de Champions League, een nachtmerrie die ik vanaf het begin van dit seizoen al had......

5 mei 2016 om 12:33

Hoe kan die sterling 70 miljoen waard zijn?

5 mei 2016 om 14:47

Dat is ie niet waard. Geld is gewoon geen probleem voor Man City, simpel.

6 mei 2016 om 19:25

Saul is gratis van de jeugdleiding van Real Madrid naar die van Atletico overgestapt een jaar of 8 geleden al. Daarna is ie enkel een jaartje uitgeleend geweest geloof ik. Er is nooit een transfersom voor hem betaald hoor. In Spanje zijn de talenten echter wel goedkoper. Kijk naar de transfers van Vallejo, Suarez, Asensio... de laatste jaren. Echter waren dat geen basisspleres of zelfs smaakmakers bij een subtopper als Liverpool en daarnaast zijn er gewoon veel meer grote Spaanse talenten. Of dat lijkt misschien alleen maar zo omdat ze vaker de kans wordt gegeven ofzo?

5 mei 2016 om 13:36

Ik hoop dat je een grapje maakt? Het viel me tijdens de wedstrijd al op dat Toure zowel verdedigend als aanvallend niet meer dan drie langzame passen zette. Leek alsof hij bij het begin van de wedstrijd al 120 minuten had gespeeld. Zijn statistieken zijn echt verschrikkelijk: 0 schoten, 0 duels gewonnen, 0 intercepties, en geen kans gecreëerd! Echt verschrikkelijk en ik zou me als club heel snel achter de oren krabben als deze man 12 miljoen per jaar opstrijkt!

Je uitspraak dat Sterling voorrang krijgt boven de Bruyne klopt ook totaal niet, de Bruyne begon toch echt de wedstrijd op links, en Sterling kwam pas laat in de wedstrijd erin. Dat je dan wat posities verandert om wat te weeg brengt is redelijk normaal lijkt me.

Ik ben het overigens wel met je eens wat betreft de kwaliteit van Navas, komt echt tekort.

5 mei 2016 om 14:42

Touré heeft wel kansen gecreëerd hoor. Maar defensief is hij inderdaad dramatisch, daarom zou ik hem een back willen laten verdedigen door hem vanaf de rechtervleugel te laten spelen op de plek van Navas.

De Bruyne begon inderdaad op links, maar moest wijken toen Sterling er in kwam, dat is mijn punt. En Sterling rendeert daar niet eens.

5 mei 2016 om 15:52

Daarom zou ik hem een back willen laten verdedigen? Dan moet je hem niet op rechts zetten, ik zou meer schrik hebben van Marcelo dan 9 op 10 flankaanvallers.

Ondanks dat we met hulp van de Scheids de finale hebben gehaald (atletico) zie ik ons real gewoon verslaan puur omdat wij zijn getest tegen de 2 beste clubs ter wereld (Barca-Bayern) , en real moest het doen tegen een As Roma , Wolfsburg , En een city die niks te bieden had . ik blijf het roepen real verdiend het gewoon niet om in de finale te staan.

5 mei 2016 om 12:51

Als je wint van de de gene waar je tegen moet sta je er verdient. Qua tegenstand oké geluk. Maar ze staan er omdat ze hebben gewonnen.

5 mei 2016 om 12:55

Klopt , maar dan is het wel erg makkelijk om in de finale te staan , en dat is mijn punt.

5 mei 2016 om 13:31

Hoezo is het makkelijk om in de finale te staan. Ben je vergeten dat ze een 2-0 achterstand hebben moeten weg vegen tegen Wolsfburg. Stop mrt haten het zla je niets opleveren. Ik hoop ook dat atletico de finale wint en dat hoop ik zonder andere clubs onterecht at te kraken.

5 mei 2016 om 16:29

Ja maar jouw probleem is jij begrijpt mij niet , real heeft gewoon een groot voordeel met lotingen gehad dan Barca , Bayern , Atletico. daarmee kom je er makkelijker in de finale te staan dan als je tegen bayern of barca moet , maar je kan er niet omheen dat is jouw probleem

5 mei 2016 om 13:26

Ik ben getest tegen barca en bayern dus win ik ook van real. Wat een domme redenering. Hoe lang kijk hij al voetbal?

5 mei 2016 om 16:31

Dat is zeker geen domme redenering , Als jij van Barca en Bayern hebt gewonnen ben je meer voorbereid op de finale dan als je Tegen Roma en Wolfsburg en tegen een City moet die niet eens kansen kon maken . Hoe lang kijk jij al voetbal?

5 mei 2016 om 13:28

Als real het niet verdiend dan verdiend atletico het helemaal niet want zoals je zelf zegt is atletico geholpen door de scheids.

6 mei 2016 om 19:20

Wat een flauwekul? Verdient een club het plots niet om in de finale te staan omdat ze geluk hebben gehad met de loting tot op dat punt? Blaaskaak

Hij was drama maar dat City is echt een drama. Terecht de finale niet gehaald. Zoveel miljoenen er in gestopt en toch een dramatisch elftal kunnen kopen. Echt, ik heb gelachen om Toure, kan zelfs niet meer mee met de amateurs.

5 mei 2016 om 12:39

Overdrijven is ook een vak , Toure is nog steeds een wereldklasse middenvelder alleen hij mist gewoon zijn motivatie die hij eerst wel had . en ja gisteren was hij ook een drama maar dat heel city was een drama op otamendi na dan.

5 mei 2016 om 13:42

Er is niets overdreven aan. Hij liep een beetje mee voor de show, meer niet.
Dat zegt ook alles over die trainer als je hem zo lang laat staan. Bar en bar slecht.

Toure was zeker niet goed maar hoe kan je Toure zoiets allemaal verwijten terwijl heel City dramatisch was?? Zeer onterecht dit.

Touré is vooral veel kracht. Nu hij wat ouder wordt zal dat op een gegeven moment afnemen en dan blijft er weinig over. Het is wel een aardige voetballer, maar geen wereldtop. Zet daar twee andere non-voetballers naast op het middenveld en je krijgt wat City deed gisteren, nul voetbal. Bovendien draait alles om geld bij die pon-club. Niemand interesseert zich daar in City maar enkel om het geld. Bij City moeten ze dan ook niet gaan janken dat spelers motivatie missen, die hele club is een en al plastic. Je kan van een plastic club niet verwacht dat daar met het hart wordt gespeeld, zoals bij een Atletico bijvoorbeeld.

5 mei 2016 om 13:35

Als Sneijder alsnog als wereldtop word gezien dan is Toure zeer zeker wereldtop!

5 mei 2016 om 13:35

Als Sneijder alsnog als wereldtop word gezien dan is Toure zeer zeker wereldtop!

5 mei 2016 om 13:35

Als Sneijder alsnog als wereldtop word gezien dan is Toure zeer zeker wereldtop!

5 mei 2016 om 13:35

Als Sneijder alsnog als wereldtop word gezien dan is Toure zeer zeker wereldtop!

5 mei 2016 om 14:32

Wtf, wat heeft Sneijder hier nu weer mee te maken? Overigens, een keer reageren is voldoende.

Ik heb er ook met stijgende verbazing naar gekeken. Gewoon schandalig slecht hoe hij over het veld liep. Het was alleen maar schijnvoetbal wat hij liet zien. Meelopen voor de bühne.

Vind Touré eigenlijk de laatste tijd alleen goed spelen als City de wedstrijd volledig onder controle heeft. Hij wandelt vaker zo over het veld. Hij verdedigd al jaren nauwelijks mee met soms wat betere wedstrijden, maar aanvallend gezien is hij top. Je had het kunnen weten tegen Real dat voetballend veel beter is. Staat op dat moment letterlijk met 10 man op het veld bij balbezit van de tegenpartij.

wat een stelletje dat ging nergens over gewoon overbetaald dat krijg je dit schrijnend geen enkele beleving

Toure heeft volgens mij het schijnverdedigen uitgevonden. Op 2 meter achter de speler met bal.aansjokken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren