Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kuyt tipt Blind: ‘De spelers en fans kijken heel erg tegen hem op’

Laatste update:

Dirk Kuyt denkt dat Danny Blind er goed aan zou doen om zondag tegen Turkije te beginnen met Wesley Sneijder en Robin van Persie. De middenvelder van Galatasaray en spits van Fenerbahçe boezemen de Turken volgens Kuyt angst in en kunnen fungeren als belangrijkste wapens in Konya.

/

“Het is een feit dat de spelers en fans in Turkije heel erg tegen Robin opkijken. Iedereen heeft de beelden van zijn presentatie meegekregen. Hij werd net als Wesley Sneijder en ik destijds als held onthaald”, roept Kuyt, zelf ex-Fenerbahçe en tegenwoordig weer spelend voor Feyenoord, in herinnering in De Telegraaf. Hij zegt dat de druk er niet alleen vol op staat bij Nederland, maar ook bij de Turken.

Die staan achter IJsland, Tsjechië en Nederland op plaats vier in Groep A en kennen een punt achterstand op Oranje. Kuyt zegt dat het volk min of meer eist dat de nationale ploeg zich kwalificeert voor het EK 2016. “En met die druk weten de spelers maar moeilijk om te gaan. Maar ook voor Nederland zijn de belangen ongelooflijk groot”, weet Kuyt.

Moet Robin van Persie in de basis staan tegen Turkije?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van Persie heeft meer techniek in zijn kleine teen dan alle andere spitsen van Nederland. Maar ik zou met Robin EN klaas jan beginnen. We moeten winnen.

5 september 2015 om 08:36

We moeten vooral niet verliezen.

5 september 2015 om 14:27

Dat doe je door te winnen

5 september 2015 om 16:25

Of gelijk te spelen.

5 september 2015 om 08:51

Jammer alleen dat het er al jaren niet meer uitkomt. Want als hij echt zo goed was dee van gaal hem niet weg. Hij heb blijkbaar liever geen spits als robon van persie

5 september 2015 om 21:13

Lijkt alsof LVG überhaupt geen spits wil.

5 september 2015 om 12:16

Robin op tien, KJH in de punt. Sneijder op de plek van Klaassen. Zo moeten we gaan spelen

5 september 2015 om 12:24

Niet mee eens, Sneijder op 10 is vele malen beter dan van Persie op 10. Laat RvP maar vanaf rechts komen, klaassen naast sneijder en anita als cvm (al zag ik liever Nigel erbij)

5 september 2015 om 14:02

Ben ik het helemaal mee eens !

5 september 2015 om 14:53

Waarom met anita als cvm? heeft nog geen goede pot gevoetbald bij newcastle..

5 september 2015 om 14:53

Waarom met anita als cvm? heeft nog geen goede pot gevoetbald bij newcastle..

Sowieso met van Persie beginnen, nu we een team hebben dat moeilijk kansen creëert moeten we een spits hebben die zelf iets kan creëren. Met Huntelaar wordt het voetballend wel erg beperkt.

5 september 2015 om 08:52

Heb je wel kans op een gial van persie is out

5 september 2015 om 08:54

Depay- Huntelaar- V.Persie

5 september 2015 om 12:48

Dan krijg je inprincipe hetzelfde probleem als dat je met Robben en Huntelaar speelt. Rvp zal altijd naar binnenkomen op rechts omdat ie graag met links schiet.

Ik denk dat Rvp het beste kan beginnen in de spits met Lens op rechts. Die wil nog weleens een man voorbij komen om voor te zetten.

Narsingh mag nooit meer spelen voor Oranje.

5 september 2015 om 16:30

Narsingh is juist een typische buitenspeler met een goede voorzet. Ik verwacht dat Turkije wil voetballen, dus dat de ruimtes groter zijn dan tegen Ijsland. Als je dan met Narsingh op rechts speelt, zou dat in mijn optiek niet zo verkeerd zijn.

lange ballen naar voor richting de nederlandse verdedigers... en 2e bal pakken en scoren maar...............

dat is de formule tegen de slappe nederlandse verdediging

5 september 2015 om 08:40

Behalve met Van Dijk erin

5 september 2015 om 08:41

Van dijk staat er niet in, anders zou blind 'toegeven' verkeerd geselecteerd te hebben. Zelfde is met lens

5 september 2015 om 11:09

Klopt, best dom. Als bijna heel Nederland vraagt om van Dijk, zet je hem er toch in? Als die slecht speelt, is meteen de hele heissa weg. Speelt die goed, laat je hem staan en win je vermoedelijk ook.

5 september 2015 om 18:00

Zoiets hoor je inderdaad te doen, maar niet in een alles bepalende wedstrijd.

5 september 2015 om 08:57

Als je gewoon met 5 verdedigers speelt, en Depay en Narsingh op de flanken, met
Persie in de spits, ben je niet kwetsbaar voor tegengoals, en staat de verdediging ook sterker.

Van beek- Van Dijk - De Vrij.

Cillesen
Beek
Dijk
Vrij
Van der Wiel
Willems
Fer
Van Persie
Sneijder
Depay
Narsingh
5 september 2015 om 09:32

Doe maar niet Van Beek. Voor de rest eens

5 september 2015 om 10:00

wil je serieus narsingh er nog in zetten na afgelopen donderdag!?
Die heeft werkellijk niets fatsoenlijks gebracht!!
Depay-Huntelaar-v Persie lijkt me de beste optie.

5 september 2015 om 10:01

Wie in plaats van Van Beek dan? In mijn ogen is dit een meer dan prima trio.

5 september 2015 om 10:14

Volgens mij is de helft van jou opstelling niet eens geselecteerd, en je hebt afgelopen donderdag toch wel gezien dat depay narsingh voorin niet werkt, we missen voorin iemand die altijd een goal kan maken.

5 september 2015 om 11:01

je bedoelt Lens ipv Narsingh

Huntelaar spits

We hebben Houthakkers nodig achterin

Van Beek kan die druk niet aan.

Tete dat wordt m

5 september 2015 om 11:34

Je zegt dat van beek de druk niet aan kan en dan kom je vervolgens met tete die pas 1 maand basis speelt.

5 september 2015 om 13:05

Het is ook wat ik zou doen, en wat imo zou werken.

5 september 2015 om 16:32

Haha je bent niet erg consistent in je opmerkingen he. Tete is een houthakker? Tete heeft bewezen de druk wel aan te kunnen? Lijkt me toch niet. Van Beek is de enige verdediger die in de buurt komt van een houthakker (en dan ook nog eens eentje die niet zomaar alle bomen neerhaalt, maar eerst nadenkt).

Doe maar van Persie en Huntelaar! Sneijder en Klassen naast elkaar op het middenveld dan moet het wel goed komen. Op rechts zou ik dan voor Promes kiezen inplaats van Narshing. Ik ben benieuwd morgen

Dirk Kuijt pffff

Laat die man zich lekker met Feyenoord bemoeien!

Off Topic,volgens mij voetbalzone schrijf je Kuijt op deze wijze en niet Kuyt......te triest voor woorden..

5 september 2015 om 08:48

Zo vroeg en zo zuur, daarvalt niets aan te doen. Ik zie liever een mening van iemand met meer dan 100 caps dan de jouwe. Hij heeft trouwens een goed punt waar ik niet aan heb gedacht.

5 september 2015 om 12:28

Ach kom nou toch zeg met je hij heeft een punt...
Man als van Persie scoort tegen de Turken wordt die levendig begraven.
Denk je nu werkelijk dat alle turken die in het stadion zitten straks voor Fenerbache zijn?

5 september 2015 om 16:35

Tijdens Nederland-Turkije was ik toevallig in Turkije, waar ik langere tijd verbleef. Toen Sneijder die late goal maakte, groeide het respect voor hem alleen maar, en niet alleen onder Galatasaray-fans. Ik denk dat Kuyt inderdaad een goed punt aansnijdt; een speler als Van Persie boezemt toch iets in, en zeker tegen de Turken, waar de druk er ook goed op staat, kan dat wellicht goed uitpakken.

6 september 2015 om 22:14

Nou Nou wat een respect he voor de heren!
Pfff heb je de 73ste minuut eens goed bekeken toen Sneijder de vrije trap nam?
Een oor verdovend fluit concert door 43.000 man,nee echt respect vol joh.
Wat een gelul zeg.... compleet verkeerde redenatie wat respect betreft en dan allemaal maa zeggen dat ik het verkeerd zie.
Hahaha nou we hebben het gezien Respectloos met 3-0 keihard van de mat geveegd en 95 minuten lang compleet uit gefloten!

5 september 2015 om 08:49

Als er naar gevraagd wordt door de telegraaf mag hij best zijn mening geven. Het is toch niet zo dat hij zich er opeens mee gaat bemoeien. En ik ben het ook met hem eens gewoon met sneijder en v persie spelen.

5 september 2015 om 09:04

En jij schrijft zelf Kuiyt, dat is volgens mij ook niet helemaal correct.

5 september 2015 om 10:12

wat een onzin....Dirk komt net uit de Turkse competitie. ..
Dus lijkt me dat heel erg waardevolle info. ..
Maar jij hebt natuurlijk liever dat Blind doorgaat met ( in Theorie).. perfecte spel opvatting.
want leermeesters weten het wel heel goed...

5 september 2015 om 12:21

Zo wat weer een heerlijke reactie's op mijn stukje zeg.
Ik wordt gewoon dood moe van die Kuijt.
Geen enkele waarde voor Feyenoord dat is de laatste wedstrijd wel gebleken.
Zelf zogenaamd want wat hebben we en een spijt van niet meer voor Oranje willen voetballen en dan toch maar weer er iets over zeggen.
Clasie even heel duidelijk laten weten in de pers dat die toch niet weg moet gaan terwijl meneer zelf voor de centen heeft gekozen.
Als klap op de vuurpijl een Vi reporter voor de camera onder de graszoden stoppen dat die niet meer welkom is omdat meneer van Geel het niet aanstaat wat de beste man allemaal schrijft en zegt terwijl hij al jaren bij Feyenoord komt.
Nee heb het wel gehad met die Kuijt,komt terug uit Turkije als of die god is...

5 september 2015 om 12:44

ff voor de duidelijkheid. .. ik heb al heel lang geroepen dat Kuijt van mij niet te komen.
en als het aan mij had gelegen was hij hier ook niet geweest.
maar dat doet niets af aan het feit dat hij gelijk heeft.
en als je denkt dat de Turken hem afmaken als hij scoort.... dan ken jij de Turken dus duidelijk niet..
ps... ik ben geen Turk!

5 september 2015 om 13:36

Ik zou zeggen bekijk dit filmpje eens en dan zijn we nog niet eens in Turkije......
https://www.youtube.com/watch?v=upev6fcl00c
Kennelijk ben jij niet op de hoogte hoe het in Turkije te keer kan gaan.

5 september 2015 om 16:08

het heeft niets te maken met hoe ze te keer kunnen gaan...maar meer met het respect dat ze hebben voor spelers van een buiten categorie.
voor van persie heeft men zoveel respect... dat ze niet snel agressief gaan reageren naar hem.
en dan is een ander insteek vilgens mij..

5 september 2015 om 16:30

Volledig onzin wat je nu zegt.
Als van Persie twee keer scoort en we winnen dan wordt er heel anders tegen hem aangekeken,die jongen wordt daar nu gewoon gehypte en verder niets.
Maar goed een ieder mag zijn mening uiten dus ook jij ,we zullen zien wat het word.
Ik heb er in elk geval weinig vertrouwen in dat het goed afloopt,zeker met de staf die er nu zit.

5 september 2015 om 16:40

maar daarin ga ik je niet tegenspreken. ..
ook ik heb er een heel hard hoofd in.
en Blind is in mijn optiek.. Bondscoach onwaardig.
welke criteria je ook neemt voor het invullen van het bondscoacschap

5 september 2015 om 16:43

(foutje) bondscoachschap... hij past daar never nooit in.
dus inbegrijplijk dat hij nu wel bondscoach is
maar daar ging onze discussie niet om.
het ging om of Kuijt gelijk heeft of niet.

5 september 2015 om 16:53

Nou heel simpel als je het alleen daar maar over wilt hebben.
Kuijt heeft absoluut geen gelijk!
En jij vind van wel...
Meer valt er niet van te zeggen lijkt me.

5 september 2015 om 17:16

prima...maar je leest niet dat ik het voor 85 % met je eens bent..
jammer

5 september 2015 om 17:30

Lees ik wel maar goed waar hebben we het nog over..

5 september 2015 om 18:36

hahaha...inmiddels weet ik het ook niet meer...
ff in het kort
- ben niet eens met kuijt zijn terug x
-vind het inderdaad hypocriet dat hij zegt dat clasie moet blijven (meneer $)
-heb geen vertrouwen in blind en zijn kornuiten.
-blind had afgaande van zijn Cv nooit bondscoach mogen worden.
-maar volgens mij heeft kuijt wel gelijk als hij zegt dat Sneijder en vPersie altijd tegen Turkije moeten starten.
simpel weg omdat ze heel erg tegen deze 2 opkijken.

5 september 2015 om 20:57

We zullen zien wat het morgen wordt.
Goed weekend gewenst.

6 september 2015 om 20:06

Helemaal nergens om hoor,maar waar was nu dan de respect van de supporters van Turkije voor ze?
Ze werden compleet uit gefloten door 42.000 man.
Heb je de 73 minuut goed gezien toen Sneijder de vrije trap nam?een oor verdovend fluit concert van de Turken!

5 september 2015 om 22:09

In een ander topic tipt Ronald de Boer de bondscoach. Zet je daar ook zo'n soort gelijke reactie bij?

5 september 2015 om 23:42

Lees eerst eens joh voor dat je zo'n reactie plaatst

Je mag niet verliezen, dus op de counter gaan spelen. Depay, Lens en Narsingh zijn daar het beste voor, vind ik. De Turken moeten komen, dus zal er ruimte ontstaan. Tevens de kans om met veel man achter de bal te voetballen, dus kans op tegentreffers kleiner. Slagingskans het grootst.

5 september 2015 om 08:45

De Nederlandse verdediging is de zwakste linie (by far) in het hele elftal en daar wil jij op leunen? Als NL een kans wil hebben zullen ze juist moeten aanvallen en voor hoge druk moeten zorgen, zodat de bal zo min mogelijk in de buurt van de verdediging komt, anders kan je net zo goed meteen thuisblijven

5 september 2015 om 09:57

Kijk maar het WK vorig jaar, daar werkte het ook. Toen zei ik iedereen dat het het zwakste punt was, als je er maar genoeg meer zet en ze compact willen spelen. Wat jij wil is zelfmoord, zeker in een uitwedstrijd. Je wordt weg gecounterd, zeker met onze verdedigers. De meeste tegengoals in de kwalificatie kwamen om vanuit de omschakeling.

5 september 2015 om 08:50

Narsingh? Die zou niet eens in 1 zin genoemd moeten worden met het Nederlands elftal. Naast Depay en Promes zijn er helaas weinig alternatieven, maar ik zou dan nog liever Wijnaldum op rechts zetten.

5 september 2015 om 09:58

Op zich ben ik dat wel met je eens, maar als je in de omschakeling wil spelen, moet je snelheid hebben. Wijnaldum zou kunnen, maar ik zie hem liever op het middenveld.

5 september 2015 om 10:58

Ik zie Narsingh en Wijnaldum liever allebei niet. Promes KJH en Depay voorin. Sneijder Blind en Klaassen op middenveld en achterin zal Tete moeten beginnen en Kongolo de plaats van Blind overnemen.

Ik verwacht dat vd Wiel wordt gepasseerd, dat moet zelfs Blind (no pun intended) nog zien. Dan heb je Tete, die aanvallend nauwelijks iets kan bijdragen. Op linksback deed Blind het matig, en zou ik niet raar opkijken als Kongolo daar speelt en Blind naar het middenveld verhuist. Hoe dan ook heb je dan weinig nog aan Huntelaar, en des te meer aan Van Persie. Dan kan je met Sneijder, Klaassen of Wijnaldum ook aanvallen door het midden opzetten en heb je met Depay en Van Persie aanvallers die in korte combinaties wel wat kunnen creëren.

5 september 2015 om 10:11

Tete is aanvallend niet zo sterk nee, maar of vd wiel dat wel was?

Tete de Vrij v Dijk/riedewald Kongolo (betere optie is er niet denk ik)

Blind
Klaassen Sneijder

v Persie/depay Huntelaar Depay/v Persie

Ik zou v Persie en Depay op de flanken zetten en regelmatig laten rouleren.
Klaassen en Sneijder net daar achter, Klaassen ipv Wijnaldum omdat Klaassen veel meer diepgang heeft en beter druk zet, bovendien werkt Klaassen veel harder dan Wijnaldum.
Kongelo op links is uit armoede, ik zie geen betere optie.

5 september 2015 om 10:19

Nee, maar Blind kan onmogelijk nog voor vd Wiel kiezen, dus inderdaad moet Tete maar in die heksenketel debuteren, links zou ik voor Kongolo gaan, die doet het op die plek toch alleraardigst, ook in het verleden. Blind op het middenveld, samen met Wijnaldum en Sneijder, en dan de aanval met Promes, Van Persie en Depay. Als je van Persie én Depay op de flanken zet heb je niets aan Huntelaar, zeker aangezien je niet de meest aanvallende backs opstelt.

5 september 2015 om 10:21

Je zou ook 4-4-2 kunnen spelen met Depay als winger op links en Afellay op rechts. Hunter en RVP dan voorin met z'n tweeën en Sneijder daarachter. Klaassen zou dan geslachtofferd worden, want ik kies ook voor Blind als VM. In de verdediging zou ik toch misschien voor Bruma kiezen ipv Van Dijk, ook al ben ik een fan van hem. Bruma deed het gewoon niet slecht afg donderdag! Je zou trouwens ook Riedewald linksback kunnen zetten. Het is om het even, Kongolo doet het ook uitstekend op die plek bij Feyenoord.

5 september 2015 om 10:39

Wijnaldum was echt onzichtbaar donderdag, daarom zie ik liever Klaassen daar, ook al speelde hij ook niet best, maar dat was meer te danken aan de positie waar hij stond denk ik. Verder denk ik dat KJH en v Persie moeten spelen omdat zij beide makkelijk scoren, en KJH zal genoeg ballen krijgen als depay en v persie goed rouleren en sneijder kan ook regelmatig een balletje voor slingeren.
Die backs zijn niet echt aanvallend ingesteld, maar daarom zou ik ook voor riedewald/de vrij/ v dijk kiezen, omdat zij opbouwend weer wat sterker zijn als bv Bruma die het afgelopen donderdag helemaal niet zo slecht deed vond ik.

ze kunnen het beste zo spelen vind ik

vorm
gregory de vrij van dijk willem

blind willlems

lens sneijder depay

van persie

5 september 2015 om 10:39

een geblesseerde speler op zowel linksback als het middenveld opstellen. Een tactische verrassing heb je in ieder geval te pakken, verwachten de Turken nooit.

5 september 2015 om 10:40

En 1 die niet geslecteerd is erbij, wordt idd een grote verrassing voor de turken!

5 september 2015 om 10:53

hahahaha....geweldig... mijn ochtend kan niet meer stuk..
maar zal me niks verbazen als Blind dit toch zou willen proberen. .. hahahajaja

Wel wat jammer dat van Persie al tijden als een krant speelt in Oranje. Zit ook geen beweging en snelheid meer in. Het is gewoon op bij de meeste oldboys. Maar goed, veel alternatieven zijn er niet. Huntelaar was in ieder geval weer eens onzichtbaar en deed uberhaupt weer eens niet mee.

Denk dat Blind wel zal starten met Rvp, met Lens en Depay ernaast.

Wat zijn we toch een (treurig) meelopend volk.

Van de week zie ik iedereen roepen.. Van persie niet in de basis... Dirk kuyt roept wat en de poll geeft aan dat 80 procent vind dat van persie moet spelen.

De besten moeten spelen.. Simpel... In mijn ogen promes Huntelaar depay

5 september 2015 om 10:30

zeker logisch dat de besten moeten spelen.

Nu de vraag; wie horen bij de besten?

Ik zou met Luuk de Jong in de punt beginnen. Kan beter meevoetballen dan Huntelaar en kan doelpunten maken. Daarnaast is hij in vorm.

Op de flanken dan Depay en Promes en erachter lopende middenvelders Wijnaldum en Klaassen met Sneijder als regisseur.

Bijna elke speler word daar als held onthaald,als hij maar internationaal bekend is.
En ik denk op dat nivo hoeft je niet getipt te worden door wie dan ook.
Als je hoorde dat van hanegem zei te jong die ajaxiedjes ...........
dan maar beter te domme ex Feijenoorders zoals mm.indi ach ja en zo verder
en zo verder.... Wat weten we het allemaal zo goed he .

4-4-2 gaan spelen, robin en huntelaar in de spits, en ergens in de 60-70 minuut huntelaar wisselen voor de jong, depay en promes? Op links en rechts en middenveld zou ik zeggen klaassen en sneijder, achterin is het moeilijk, mijn voorkeur gaat toch uit naar van dijk, de vrij, verheagen en willems, ik weet niet of cillessen in het goal zo verstandig is, ik vind krul toch altijd beter..

5 september 2015 om 13:08

Of ipv promes lens.

Zowel Nederland als Turkije hebben niets te zoeken op het komend EK. Krijgen we straks weer een EK waarin Nederland alles verliest. Daarnaast is het raar dat er nu 24 landen mee kunnen doen, de helft daarvan is niet de moeite waard om naar te gaan zitten kijken.

Ik heb meer angst voor KJH dan Rvp. Maar voor Nederland lijkt het me verstandig om met ze alle twee te beginnen.

5 september 2015 om 17:54

Ja, nu Robben weg is kan dat. Dan moet je wel zonder vleugels willen spelen en ik weet niet of Blind dat wilt.

ze moeten samen in de spits. Maar zou zeker gebruik maken van v.persie

Cillesem
Tete
de Vrij
vDijk
Blind
klaassen
sneijder
n.de jong
depay
huntelaar
vpersie

huntelaar, van persie
depay sneijder lens
klaassen
blind, de vrij ,van dijk, janmaat

huntelaar, van persie
depay sneijder lens
klaassen
blind, de vrij ,van dijk, janmaat

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren