Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: AZ erkent officiële interesse: ‘We gaan er intern over praten’

Laatste update:

AZ houdt rekening met een zomers vertrek van Aron Jóhannsson. Volgens BILD is de aanvaller van de Alkmaarse club een interessante optie voor Werder Bremen om het recente vertrek van Franco Di Santo naar Schalke 04 op te vangen. Laatstgenoemde vertrok eind vorige maand voor zes miljoen euro uit Bremen, waar men nu op zoek is naar een opvolger.

/

Er zou inmiddels al contact zijn tussen AZ en Werder, al is er nog sprake van een verschil tussen vraag en aanbod. Voor minder dan vijf miljoen euro willen de Noord-Hollanders de Amerikaans international niet laten gaan: het contract van de zoon van IJslandse ouders loopt immers nog drie seizoenen door. Werder biedt vooralsnog vier miljoen euro. Jóhannsson zelf zou reeds akkoord zijn gegaan met een contract voor vier seizoenen.

Jóhannsson, 24 jaar, staat sinds januari 2013 op de loonlijst van AZ. In 71 officiële duels voor de Alkmaarders kwam de aanvaller tot 39 doelpunten. Jóhannsson staat naar verluidt ook open voor een club in de Major League Soccer, maar hij acht het nog te vroeg om de overstap naar de Verenigde Staten te maken. In zeventien A-interlands voor Team USA was hij goed voor vier doelpunten.

Update 3 augustus 10.30 uur - AZ erkent officiële interesse: ‘We gaan er intern over praten’
Werder Bremen is inderdaad serieus geïnteresseerd in Aron Jóhannsson. De spits van de Alkmaarders wordt door Werder gezien als mogelijke opvolger van Franco Di Santo. “Ze hebben zich gemeld met het verzoek om hem over te nemen. We gaan er intern over praten”, laat een woordvoerder van AZ weten aan het Algemeen Dagblad. De clubleiding heeft de Duitsers voorts toestemming gegeven om, in afwachting van de onderhandelingen, alvast met Jóhannsson in gesprek te gaan.

Aron Jóhannsson is vijf miljoen euro waard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Persoonlijk vind ik dit geen hele bijzondere spits, 5 a 6 miljoen zou ik als AZ zijnde zeker doen met de huidige spitsen die je nu hebt! Kunnen ze misschien nog een redelijke buitenspeler kopen.

3 augustus 2015 om 08:49

Di Santo was verkocht voor 6, Werder biedt 4 en AZ vraagt 5. Lijkt me dan sterk dat AZ 6 kan vangen.

3 augustus 2015 om 09:15

Di Santo had nog een 1-jarig contract en aron Johansson nog 3 jaar.

En AZ is de nummer 3 van Nederland en Werder is tegenwoordig eerder degradatie kandidaat.

3 augustus 2015 om 10:23

De no 3 van Nederland, nou dat zal indruk maken in Bremen. Als een speler van de no 3 van Nederland al naar een (volgens jou) degradatie kandidaat in Duitsland wil, zegt dat al alles over de waarde van die 3e plek in Nederland

3 augustus 2015 om 13:51

Interesseert AZ geen donder hoeveel Di Santo heeft opgebracht voor de Duitsers. Aron heeft een dik contract en verkoopt hem echt niet voor minder dan Berghuis.

Interessant, maar het is altijd afwachten bij spelers uit de Eredivisie. Voor 4 miljoen, gezien zijn contractduur, een eerlijk bedrag. Hoop dat dit rondkomt, want Schalke-thuis is al over 13 dagen.

3 augustus 2015 om 01:13

Vind je dit als Werder fan echt interessant? Vind het veel geld als het boven de 4 Miljoen uitkomt voor een matige spits..

3 augustus 2015 om 01:20

Kijk niet wekelijks volledige wedstrijden van AZ, maar vooral in het seizoen 2013/2014 vond ik hem sterk. Heeft, voor zover ik weet, weinig kansen nodig. Hij is voor Duitse begrippen nog jong, een international en heeft redelijk veel ervaring.

Het afgelopen seizoen was hij minder, maar toen kampte hij ook met meerdere blessures dacht ik? Ben benieuwd hoe iemand die wekelijks AZ kijkt, aankijkt tegen deze mógelijke transfer.

3 augustus 2015 om 01:29

Hm, kijk ook niet altijd wedstrijden van AZ maar heb hem best vaak gezien in dienst van Amerika en daar vond ik hem soms echt ronduit dramatisch maar misschien is hij in clubverband een betere speler inderdaad.

Hebben jullie geen andere spitsen op het oog dat jij weet? Of heb jezelf een idee? Ben benieuwd naar Werder dit jaar!

3 augustus 2015 om 01:39

Dan hoop ik maar dat het Amerikaanse systeem hem niet ligt.

Di Santo heeft Werder in een lastig parket gebracht door zijn late en enigszins verachtelijke vertrek. Ibisevic, Jelavic, 'pizza', Beric en Dabbur zijn eerder genoemde namen. Ibisevic, Pizarro en Dabbur kunnen we sówieso afstrepen en volgens de sportief-directeur van Rapid gaat Beric niet de opvolger van Franco worden, omdat Werder al een andere Wunsch-Kandidat had. Dat lijkt dus Johannsson.

3 augustus 2015 om 08:34

Ik ben zo iemand die wekelijks de wedstrijden van AZ volgt. Als ik hem zou mogen omschrijven, en met mij nog vele andere supporters: traag en lui maar bovendien erg slap in de duels. Desondanks heeft hij er toch aardig wat goals ingelegd. Ook een kunst apart.

Ik meen dat seizoen 13/14 voor hem een productief jaar was waardoor zijn statistieken best aardig zijn. In dat jaar scoorde hij wel 85 procent van zijn goals in de eerste helft van het seizoen. Het afgelopen anderhalf jaar heeft hij het publiek weinig op de banken gekregen. Meer dan 4 miljoen voor zo'n spits... kan het maar niet begrijpen.

3 augustus 2015 om 09:42

Je bent wat te negatief. Vorig jaar toen hij geblesseerd was keek ik uit naar zijn terugkeer. En volgens mij niet alleen ik. Toen merkte je dat het met Hupperts,muhren, Berghuis, Tanko etc. bij elkaar te weinig was. Aron J. is toch wel echt gevaarlijk en is vrij goed in het benutten van kansen, daar gaat het om.

3 augustus 2015 om 10:24

@tijssvw. In het seizoen 2013/14 maakte hij 17 doelpunten, maar ook een heleboel penalties. Hij is een gevoelige spits. Vorig seizoen had hij veel last van een blessure. Maar hij heeft inderdaad weinig kansen nodig voor een goal.

3 augustus 2015 om 01:54

Gezien zijn contract is 5 miljoen een mooi bedrag, ook omdat hij nog kan groeien. Ook willen we bij AZ liever niet nog meer sterkhouders verkopen, dus dan moet er wel een mooi bedrag tegenover staan. Stewart moet nu een keer niet aan de centjes denken maar aan de club en 5 miljoen blijven vragen, want we moeten wel een waardige vervanger halen, ookal staat Janssen al klaar en hebben we Muhren nog, en het geld van de andere spelers die verkocht zijn. Anders had Aron mooi in een 4-4-2 systeem met Janssen gepast zoals we speelden tegen Istanbul BB vanaf et moment dat Aron erin kwam

3 augustus 2015 om 02:04

Voor zover ik weet mag Eichin van de ontvangen zes miljoen (transfergeld Di Santo) vier en half uitgeven aan een vervanger. Het lijkt me dus dat de clubs er wel uitkomen en aangezien Johannsson en Werder er al met elkaar uit zijn, lijkt dit haast niet mis te kunnen gaan.

3 augustus 2015 om 02:25

Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat Stewart met 4.5 akkoord gaat, hem kennende denkt hij geld is geld, maarja evengoed is 4.5 ook veel voor onze club. Gelukkig staat er al een vervanger klaar. Buiten dat, als Aron liever naar Werder gaat dan blijft, is et beter om te verkopen omdat hij anders misschien minder goed gaat spelen komend seizoen. Vind trouwens dat Werder weinig kreeg voor Di Santo, had dat ff gemist toen, had hij een afkoopsom, geen lang contract meer of is Werder met 6 akkoord gegaan?

3 augustus 2015 om 03:04

Zes was inderdaad weinig, maar hij had één of andere vage clausule die eigenlijk al verstreken was maar blijkbaar ook weer niet helemaal. Was allemaal een beetje vaag, maar het is gebeurd. Met Ujah, U. Garcia en Wiedwald lijken we al goede tot geweldige aankopen te hebben gedaan voor weinig geld. Hopelijk wordt Johannsson ook zo'n succes en niet de zoveelste Holländische-Bomber die niet slaagt in het buitenland.

3 augustus 2015 om 03:13

Dat is inderdaad een vage clausule. Denk wel dat jullie zeker met Ujah een goeie vervanger hebben, heeft het goed gedaan bij Koln. Denk dat Ujah en Aron wel samen in een 4-4-2 systeem zouden passen, Ujah als aangever en Aron als afmaker, of andersom. Weet nog wel een paar jaar terug dat Werder en HSV zeer goede clubs waren samen met Bayern, Dortmund en Leverkussen, hopelijk komt Werder daar snel weer terug, vond het in de Wiese tijd een leuke club, en nu nog steeds

3 augustus 2015 om 07:56

4 miljoen is vrij weinig voor iemand met een driejarig contract. Maar denk niet dat AZ dit heel erg vind. Even flink cashen terwijl we met Janssen al een (betere) back-up hebben.

3 augustus 2015 om 09:49

Hoop dat je gelijk hebt! Ik ben toch wel pessimistischer dan jij.
Janssen is goed, maar we verliezen nu wel heel veel goede en ervaren spelers.

Al willen we als land internationaal meer gaan gelden, moeten we echt proberen om elke speler die naar het buitenland vertrekt voor het maximale bedrag te verkopen, en niet zo snel akkoord te gaan.

Hopelijk houdt AZ zijn poot stijf!

3 augustus 2015 om 01:56

Precies! Gewoon 5 miljoen blijven vragen, we hebben al genoeg sterkhouders verloren, en we moeten nog een waardige links en rechtsback halen, een goede vleugelspeler a la Alireza (al had ik Linssen liever gezien) en misschien zelfs een spits. Het middenveld is goed en sterk bezet

Van AZ blijft helemaal niks meer over. Dat gaat niks worden dit seizoen. Johansson maakt zijn 10-15 goals wel bij Bremen

3 augustus 2015 om 02:50

Jammer genoeg niet... De vervanger staat al klaar met Janssen, en voor Gudelj Van Overeem, maar evengoed, Stewart maakt onze club kapot. Zelfs onze publiekslieveling Simon laten gaan konden we al bijna niet vergeven, en dan Neno, Berghuis en nu Aron weg, dan waarschijnlijk nog Matthias Johansson weg... Nu moet hij wel met waardige vervangers komen, want 6 Neno 6.5 Berghuis 5 Aron 5 wat waarschijnlijk Matthias opbrengt als Watford doorzet = 22.5 miljoen, daar moeten dan een links en rechtsback voor gehaald worden en een vleugelspeler, waarvoor ik Linssen graag had zien komen, maar dat gaat nu niet meer lukken...

3 augustus 2015 om 07:58

Negatief geneuzel. Met twee backs en Alireza ben je klaar en heb je een goed elftal staan dat niet/nauwelijks onderdoet voor het team van vorig jaar.

3 augustus 2015 om 10:00

Optimistisch zijn is goed, hoop dat je gelijk hebt. Maar heb het gevoel dat zo'n transfer van bijv. Alireza niet rond gaat komen. Duurt allemaal lang dit jaar voor AZ met goede vervangers komt. Lijkt ze niet meer te lukken ofzo.

3 augustus 2015 om 10:19

AZAlkmaar2,
Hoe kan je positief blijven als iedereen zowat weg gaat van afgelopen seizoen? Dan ben ik Hoed nog vergeten. We gaan er qua selectie vooralsnog op achteruit. Natuurlijk Van overeem heeft veel potentie, en Janssen liet tegen Istanbul een sterke doelgerichte spits te zijn, evengoed moeten er wel nog 2 waardige backs komen. We zullen het zien hoe we het gaan doen in Istanbul, ben benieuwd

Zo lekker dan! Alle sterkhouders straks weg, dat wordt helemaal opnieuw bouwen .
Positief is dan wel het saldo van Az maar sportief?

3 augustus 2015 om 07:18

Er is niets positiefs aan. Wij zijn geen supporter van een bank maar van een voetbalclub. AZ is relatief duur en je mag daarvoor een sterk team verwachten in een Europees seizoen. Pure minachting van je supporters anders.

3 augustus 2015 om 09:47

Helemaal eens Ruud_az en David Loggie.
Ik sta ook versteld van wat er allemaal gebeurt. Dit lijkt zo'n transferperiode waarin bijv. ook Gouweleeuw (echt een kanjer in mijn ogen) ook nog weggaat......
Ik heb het gevoel dat anders dan andere jaren, AZ meer moeite heeft met het aantrekken van vervangers. Meestal hadden ze vliiegenslvug andere spelers in huis. Die goed ware. Dat is wat me ook zorgen baart. Daarnaast gaat het natuurlijk nooit lukken om zoveel nieuwe spelers zo maar even in te passen en aan elkaar te laten wennen. Dat zou ik anders wel heel knap vinden van V.d. Brom.

3 augustus 2015 om 09:57

Ik heb toch het gevoel dat ons clubje op een een of andere manier nog niet helemaal uit de schulden is. Ze besteden niets en er komt vanalles binnen. Lijkt me dat AZ ook wilt groeien en dat doe je niet door spelers te halen die ze nu hebben gehaald. voor nl zijn het prima spelers, Europees ben ik bang dat de meeste te kort komen.

Johansson is technisch uitermate beperkt maar hij staat vaak op de goede plaats. AZ zou gek zijn om hem met een 3-jarig contract voor minder dan 7 miljoen van de hand te doen. Het blijft een jonge international die ook nog eens vervangen moet worden een week voor de competitie begint. Haal Locadia dan maar op in Eindhoven.

3 augustus 2015 om 09:20

Locadia voor Aron, als dat toch eens zou kunnen.

3 augustus 2015 om 09:43

Die Locadia is toch niet beter?

3 augustus 2015 om 10:24

Dat denk ik wel hoor. Veel sterker en bal vaster.

Vreemd dat AZ 'maar' vijf miljoen zou vragen. Na de transfers van Gudelj en Berghuis is er toch geen noodzaak dat men verkoopt. Waarom niet gewoon acht miljoen vragen? Om nu nog een basisspeler te zien vertrekken voor een fooi...

Overigens, ik mag aannemen dat mocht dit doorgaan AZ eens flink gaat investeren en niet Janssen als eerste spits ziet.

3 augustus 2015 om 08:35

waarom wil je een nieuwe spits dan ? ik denk dat Janssen zeker net zo goed is als Johansson op dit moment. Ik heb wel vertrouwen in Janssen op basis van wat ik tot nu toe van hem heb gezien.

Az kan veel beter mocht het Johansson verkopen een goede buitenspeler halen (Jahanbaksh). en dan kunnen ze nog een rechts en linksback halen van dit geld. Als ze dat doen hebben ze evengoed miljoenen binnengekregen deze zomer of het verlies te dekken. En is het team er ook helemaal niet zoveel op achteruit gegaan voor dit seizoen.

3 augustus 2015 om 08:44

Omdat het te weinig. Met Berghuis en Jóhannsson verlies je erg veel offensieve slagkracht, dan kan je niet afhankelijk zijn van een JL-spits.

3 augustus 2015 om 09:28

Moet je naar eens gaan rekenen hoeveel procent van de goals van afgelopen seizoen er al weg is. Gudelj, Berghuis en Aron. Poulsen ook weg, ik schat dat op ongeveer 80 procent van alle goals van vorig seizoen in. En nee ik heb geen zin om dit uit te zoeken maar een flinke aderlating is het zeker!

3 augustus 2015 om 09:38

Helemaal eens met Basenparen en Komopaz. Zoveel belangrijke spelers tegelijk kwijtraken vergt wel heel veel creativiteit om dat snel weer op te bouwen. Willen we nu van Janssen, Muhren en Hupperts afhankelijk zijn? Je gaat ook nu ervaring missen. Aron speelde al best lang bij AZ. En Poulsen ga je erg missen, ook heel ervaren en aanvallend belangrijk. De rest is al zo jong en onervaren. Middenveld moet ik ook nog zien. Van Haye ben ik bijv. vorig seizoen niet onder de indruk geraakt.

3 augustus 2015 om 11:53

Over Berghuis en Gudelj ben ik het wel eens kwa goals. Maar ik had het ook kver de spits positie. Met Janssen eb Muhren is die prima bezet vind ik. Janssen had hele goede statistieken vorig seizoen en Muhren kan ook wel een goal maken.

Ik zei toch ook dat Az Jahanbaksh moet halen kost denk ik zo'n 2miljoen en was vorig uitgeroepen tot beste speler van de Jupiler League. En als ze dan ook nog die Zweed zouden halen dan denk ik dat de aanvalslinie weer prima bezet is.

En als ze dan nog een links en rechts back bijkomen dan denk ik serieus dat ze weer voor de top 4/5 kunnen spelen dit jaar.

3 augustus 2015 om 18:20

Janssen maakt een goede eerste indruk, prima om erbij te hebben. Maar Mühren heeft nog geen enkele indruk achter gelaten. Ik had eigenlijk gehoopt op Jóhannsson als eerste spits en Janssen een seizoen als eerste reserve waarna die eerste volgende zomer voor een flinke klapper verkocht ging worden. Ik zie het liefste twee goede centrumspitsen bij AZ, in ieder geval niet een heel seizoen enkel en alleen Janssen.

Mühren zou, net als Avdic overigens, mooi naar een club als Cambuur of Heracles.

3 augustus 2015 om 23:54

Jahanbaksh is nu officieel dat hij komt :D. Az moet voor Johansson gewoon de hoofdprijs vragen, hij heeft nog een 3 jarig contract. En ik denk dat hij over een jaar niet minder waard zal zijn, misschien wel meer.

Wat ik probeer te zeggen is dat ik het geen ramp zou vinden als Johansson vertrekt. Omdat ik denk dat we in de spits voldoende bezet zijn.

AZ heeft met Janssen en Muhren twee prima spitsen, die ook nog eens naast elkaar kunnen spelen. Muhren als pure spits en Janssen met zijn kracht en tweebenig eromheen. AZ gaat dan voor een vleugelaanvaller, hoewel er in de jeugd ook weer talent is in Vaarnolt en Sakirovski.

3 augustus 2015 om 09:33

Je bent wel erg optimistich. Muhren was vorig seizoen duidelijk nog niet meteen basisspeler. Moet nog groeien. Is hij nu meteen klaar om basisspeler te zijn?

3 augustus 2015 om 09:44

Muhren is geen snelle wendbare spits, maar heeft wel bewezen gemakkelijk te kunnen scoren, over de grond en door de lucht. In combinatie met Janssen (kon wel eens de sensatie van de eredivisie worden) tweebenig en snel lijkt mij dat een prima duo in de spits.

3 augustus 2015 om 09:51

Ik hoop het!

Jeetje jongens, wanneer houdt het een keer op? Wel een ramp zo deze transferperiode.
Als straks Gouweleeuw (moet er niet aan denken) ook nog wrordt weggehaald is de ellende compleet.
Dit zijn wel heel veel spelers die allemaal tegelijk worden verkocht. Ik heb beust gewacht met verlengen van de seizoenskaart.....
Ik vond Aron J. toch wel een aardige spits hoor. Inderdaad zoals iemand schreef watl lui, maar op een bepaalde manier toch ook fysiek handig en er ging wel gevaar van hem uit. Zou me niks verbazen dat hij bij zo'n Werder slaagt.

3 augustus 2015 om 11:56

om die reden wachten met je seizoenskaart verlengen, vind ik wel een beetje zwak. Als je nou een echte supporter ben dan steun je de club ook als ze een wat minder elftal hebben!

3 augustus 2015 om 12:31

Heb je eigenlijk gelijk in antonaz, maar het is wel een signaal richting de club als kaartverkoop achterblijft. Ze moeten niet denken dat iedereen ongeacht transferbeleid
toch wel blijft komen.

3 augustus 2015 om 23:58

Ik begrijp dat je baalt van hoe het af en toe gaat bij Az. Maar doordat ze nu zoveel geld binnenkrijgen, kan je wel stappen maken in de toekomst.
Dat goede spelers behouden kunnen worden en dat Az meer kan betalen voor nieuwe spelers.

Maar Jahanbaksh komt officieel en tekent voor 5 seizoenen :D

3 augustus 2015 om 12:44

Jeffrey gaat helemaal nergens heen. Hij blijft 100% zeker bij AZ.

3 augustus 2015 om 18:27

Dat houdt op als AZ een sluitende begroting krijgt waardoor verkoop niet noodzakelijk is, spelers voor meer verkoopt dan vier of vijf miljoen, en de aan en verkopen van spelers eerder regelt dus voor het begin van het seizoen de selectie op orde heeft.

3 augustus 2015 om 21:32

Dat verkoop noodzakelijk is en onderdeel uitmaakt van Az's business model snap en accepteer ik, maar voor het sluitend krijgen van de begroting hoeven ze gelukkig niet in 1 keer een half elftal te verkopen. En die kant ging het deze zomer op.

3 augustus 2015 om 22:06

Eigenlijk zou AZ naar een situatie moeten gaan dat het een goed gevulde bankrekening heeft. Op die manier heeft men niet de financiële druk om te moeten verkopen, daardoor een sterkere onderhandelingspositie.

Zelfs 5 miljoen vind ik erg weinig voor Johansson. We hebben het hier over een 24-jarige international van de VS met nog een 3-jarig contract. Technisch is hij misschien wel wat beperkt maar in de 16 meter is hij wel dodelijk efficiënt. Ik denk dat in Nederland het eerste soms overgewaardeerd wordt en het tweede ondergewaardeerd. Daarom zou ik een bod van minimaal 8 miljoen eerder acceptabel vinden.

3 augustus 2015 om 09:49

Ik vind het ook erg weinig. Als deze jongen nu in Engeland had gespeeld, met dezelfde cijfers en statistieken had hij minstens het drie/vier voudige opgeleverd. Waarom verkopen we toch altijd voor zo weinig? Ik zou als statement gewoon minstens 10 miljoen vragen, ook al wordt hij dan niet verkocht. Rot op met je 4,5 miljoen.

3 augustus 2015 om 09:54

Ik heb ook het gevoel dat AZ te makkelijk akkoord gaat met bedragen. Men is volgens mij erg huiverig voor een rel waarbij de speler die niet mag vertrekken AZ het imago bezorgt van een club die zijn spelers niet laat gaan.
AZ wil bij het aantrekken van spelers heel graag uitstralen dat je bij ons kan doorgroeien en dat AZ graag meewerkt aan de verdere toekomst van spelers, zoiets. En dus niet moeilijk doet bij een verkoop.
Maar daar moet je niet in doorschieten natuurlijk!

3 augustus 2015 om 10:09

AZ is hier inderdaad een goed voorbeeld van, maar ik vind dat het voor veel clubs in Nederland geldt. Tegenwoordig maken de spelers de dienst uit. Contract of geen contract, wanneer een speler dreigt het niet meer naar zijn zin te hebben, zien Nederlandse clubs zich al genoodzaakt om een speler te verkopen. De verhoudingen zijn totaal zoek. Wij hebben hier in Nederland dan nog de hoop dat een speler inziet dat het beter is voor zijn ontwikkeling om nog een jaartje te blijven. Zodra de kassa begint te rinkelen is het echter logisch dat dergelijke rationele overwegingen niet meer gemaakt worden of dat er andere prioriteiten gesteld worden. Met deze houding kan bijvoorbeeld een AZ ten eerste nooit aan een sportieve toekomst bouwen en ten tweede is het een dief van haar eigen portemonnee.

3 augustus 2015 om 18:28

Inderdaad, na alle verkopen afgelopen jaren zou je denken dat de onderhandelingspositie van Nederlandse clubs sterker is en ze meer durven te vragen. Maar echt goede onderhandelen zit er nog steeds niet in.

Ik vind hem bij AZ ook niet zo geweldig, wel effectief, maar hij maakt vaak een luie indruk. Dat gejaag van Muhren en nu Jansen zie ik liever dan het "gesjok" van Johansson.

Ook heb ik dit voorjaar NL-VS gekeken, daar maakte hij ook totaal geen indruk de hele wedstrijd.

Wel zonde dat AZ weer een basisspeler kwijt is, tegen Istanbul ging dat vorige week nog goed, maar voor hoe lang? Als Johansson echt weg gaat, is dat dus meer dan de helft van de basis van vorig jaar.

3 augustus 2015 om 10:14

Grappig, ik vond Muhren vorig jaar juist vaak sjokken en Aron meer gericht sprinten.

3 augustus 2015 om 12:04

Muhren jaagt wel, hij rent alleen een beetje raar Wat Johansson betreft ben ik het wel eens met Rob. Hij kan af en toe hele belangrijke en echte spitsen goals maken. Maar is was dit afgelopen jaar te weinig aanwezig.

Ik zou zeggen voor 6miljoen proberen te verkopen, en anders verkopen we hem volgend jaar toch? hij heeft toch nog een 3jarig contract. Misschien word hij nog wel meer waard.

Redelijke spits maar vergeleken met Ujah echt minder, hopelijk halen ze een spits als Beric, echte beesten.

Off: Wat jankt iedereen hier Stewart maakt de club niet stuk AZ is gewoon niet in de positie om soms spelers te behouden en.

Rot op met jullie gelul over stewart maakt alles kapot dat is echt onzin ik durf nu met zekerheid te zeggen dat deze man dag en dag uit bezig is om deze club naar een gezondere betere status te brengen.

Andere tds zouden precies hetzelfde doen en AZ heeft met Janssen ingespeeld op het vertrek van Aron.

We hebben nog 2 weken en hij gaat gewoon weer een goede selectie neer zetten.

Wij hadden het niet beter gedaan als td dus toon eens wat meer respect voor deze man,

Iedereen die stewart maar af kraakt of AZ is geen echte AZ supporter voor mij en wss voor vele andere ook.

AZ zal volgend jaar weer dit soort spelers moeten verkopen tot die schuld weg is.

Accepteer gewoon zoals het is en ga eens een keer achter je club staan en rot op met die vingers naar Stewart er is om hem heen ook nog een technische staf die aangeven wie er moeten gehaald worden en wie niet.

Of hou je mond of ben rieeel en zie in dat AZ nog een aantal jaren dit zo zal mee maken.

On: Johansson naar bremen is denk ik een stap vooruit voor hem hij is denk ik wel een type die dat systeem aankan.

en 5 mil is een mooi bedrag omdat hij geblesseerd was zal hij nu zoveel kosten.

3 augustus 2015 om 20:45

Camiel, het gaat niet om het feit dat AZ spelers verkoopt, dat weet iedereen al lang en dat accepteert ook iedereen. Het gaat wel om hoeveel spelers je in 1 keer kwijt raakt en wat er voor terug komt. AZ heeft keer op keer bewezen weer een goeie ploeg neer te zetten na het vertrek van spelers, maar deze transferperiode vallen er wel erg veel spelers weg als we niet opletten.

Je hebt het trouwens over een schuld maar welke schuld bedoel je? AZ heeft het volgens mijn informatie goed voor elkaar. De begroting is dacht ik gebaseerd op de gedachte dat we -bijna- elk jaar verkopen, dat wel, maar dan gaat het volgens mij om 1 of hooguit 2 spelers, zeker geen 5 of 6. Dat laatste is voor de begroting helemaal niet nodig. En AZ heeft geen grote sculd meer in te lossen ofzo.

4 augustus 2015 om 13:16

AZ heeft nog 1 miljoen in de min dus hebben ze nog degelijk wel wat af te lossen

Ben bang dat ik 120% eens ben met camiel..

Welke schuld als ik vragen mag?

4 augustus 2015 om 13:16

in 1 miljoen in de min

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren