Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Koeman ligt niet wakker van Vitesse: 'Wij zijn veel vaster en veel fysieker'

Laatste update:

Vitesse moet in de voorronde van de Europa League afrekenen met Southampton en daarmee lijkt de groepsfase ver weg voor de Arnhemmers. In oefenduels met FC Groningen en Feyenoord (beide 0-3) toonden de Engelsen aan dat het verschil met clubs in de Eredivisie groot is. Ronald Koeman lijkt niet dan ook niet al te veel zorgen te maken over het tweeluik met zijn voormalige werkgever.

/

In het Algemeen Dagblad noemt hij zijn elftal favoriet voor de confrontatie. "Ik vind dat wij een beter en vaster elftal hebben. Wij zijn in allerlei opzichten veel vaster, veel fysieker. Maar het blijft voetbal. Je moet het niet te lichtzinnig opnemen." Voor Koeman zijn de ontmoetingen extra speciaal. Niet alleen treft hij opnieuw een Nederlandse tegenstander, ook is Vitesse voor hem de club waar hij het trainersvak leerde.

Begin 2000 werd hij daar aangesteld door toenmalig voorzitter Karel Aalbers. De mogelijkheden waren destijds ongekend, stelt de oefenmeester. "Het was mijn eerste stap, ook om te kijken of ik er geschikt voor was." Aanvankelijk bleek dat lastig. "Ik wilde de spelers in het begin nog wel over één kam scheren. Daarvan heb ik geleerd, ik heb geleerd van fouten", aldus Koeman.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vrees dat hij gelijk heeft, verwacht dat er in Engeland gewoon met 3-0 (in ieder geval 2 doelpunten verschil) wordt gewonnen. Dat zou dan ook gelijk de return een formaliteit maken, S'oton scoort sowieso wel in Arnhem.

25 juli 2015 om 13:57

Je idee is nog niet zo gek
Uit verliest Vitesse dik en thuis hoeft het dan niet meer voor Southampton.
Je had deze wedstrijd ook op papier af kunnen werken.

25 juli 2015 om 13:58

Ik hoop het niet, maar we gaan het gewoon zien. Stunten kan altijd en Ajax won een paar jaar geleden ook uit bij Manchester United kan ik me herinneren. Ik houd goede hoop totdat de 90 minuten in Southampton zijn geweest, om daarna weer hoop in Arnhem te houden!

Live the American... uhm... Southampton-dream!

25 juli 2015 om 15:02

Maar toen had United al dik in Amsterdam gewonnen en was het niet meer nodig. In Amsterdam 0-2 en in Engeland kwam United 1-0 voor, toen moest het er 3 maken en ze kwamen tot 2 maar dan denken ze gelijk: oké, nu moet de pot dicht en dan komt Ajax er niet meer doorheen.

Het is te hopen dat Southampton nog niet helemaal in vorm is zo vroeg in het seizoen, maar ik denk dat ze een maatje te groot zijn. Ook niet heel schandalig, ze halen voor 12 miljoen een van de betere spelers van Nederland en Vitesse ziet een van haar beste spelers vertrekken als vervanger voor Clasie. Dat geeft het verschil al goed weer.

25 juli 2015 om 15:25

Haha goed verhaal man, denk je nou echt dat united het zo ver zou laten komen, ajax had in de slotfase nog genoeg kansen op de 1-3 en dan waren ze gewoon door

25 juli 2015 om 15:34

Ach, het is altijd weer hetzelfde verhaal wat je dan hoort. Ja, Ajax had zoveel kansen op de 1-3 en blablabla, maar wat we zien: Ajax maakt nooit de goal die nodig is. United-uit, AC Milan-uit, Dnjepr-thuis. Zomaar een paar voorbeeldjes waarbij Ajax 1 goaltje nodig had om door te gaan, maar ze uiteindelijk een goal tekort kwamen. En dan is dat weer pech.

Als iets zo vaak gebeurt is het geen pech maar gewoon een gebrek aan kwaliteit/ervaring. Ajax speelt altijd leuk mee, maar uiteindelijk komt het toch weer tekort. Dat is gewoon het verschil.

25 juli 2015 om 15:35

@dd28

Al dik in Amsterdam gewonnen? Haha het was slechts 0-2.
En de pot moest dicht en toen kwam Ajax er niet meer doorheen? Ajax scoorde 3 minuten voor tijd nog gewoon de 1-2, dus ze hadden het helemaal niet dicht gegooid. United had Ajax toen iets teveel onderschat, ze dachten dat ze er al waren. Maar wed maar dat ze het nog wel spannend vonden toen het 1-2 werd.

25 juli 2015 om 15:38

Gebrek aan kwaliteit? Tuurlijk, het was toch ook gewoon een dikke stunt geweest als Ajax United er uit gekegeld had? En je vergeet wel even de wedstrijden te vermelden waar Ajax wel net dat doelpuntje genoeg had, zoals in de thuiswedstrijden tegen Barca en City. Maarja, dan horen we weer overal dat het geluk was, dat ze met een B-team speelde, of dat de tegenpartij er geen zin in had. Het is ook nooit goed.
Ajax was tegen United gewoon dichtbij een stunt. Nee het is niet gelukt, is dat een schande? Absoluut niet.

25 juli 2015 om 15:40

Neem niet weg dat Vitesse nu een aantal Engelse spelers hebben gehaald die vast wel wat ervaring mee kunnen nemen in de wedstrijden richting Southampton. Baker en Brown met name zijn goede spelers en het is te hopen dat Kashia-Van der Werff goed uitpakt. Achenteh moet geen fouten maken.

Er is een kleine kans en die kans houd ik graag open als Vitesse-supporter ben er ook bang voor dat het niet gaat lukken maar hoop houden mag altijd. En anders is het voor een club als Vitesse al een hele opleving om überhaupt tegen een Premier League-club te spelen in een officiële Europese wedstrijd.

Soton is natuurlijk 3 klassen beter.

25 juli 2015 om 15:37

Southampton heeft met spelers als Tadic, Long en Mane meer kwaliteit dan Vitesse. Maar Vitesse is er met de nieuwe huurlingen van Chelsea niet veel minder mee geworden. Normaal gesproken is Southampton een klasse beter dan Vitesse en winnen ze het tweeluik maar ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat Vitesse boven zichzelf uitstijgt en doorgaat naar de play offs.

Verschil met de Eredivisie is inderdaad groot en dat maakt Southampton wel de favoriet. Maar de bal is rond, het gras is groen.. kortom er is kans voor Vitesse. Ik hoop dat ze boven zichzelf uit kunnen stijgen en dan liggen er denk ik best wel wat mogelijkheden. Daarnaast kunnen ze tijdens de uitwedstrijd rekenen op een vol uitvak, oftewel 1800 supporters. Ik ben er iig bij beide wedstrijden bij en hoop op een mooi resultaat!

25 juli 2015 om 13:16

Voor het uitvak hebben ze maar 1400 kaarten gehad, maar er zullen er veel meer zijn ook in de thuisvakken...hoop op n paar mooie wedstrijden, en denk ook dat Southampton favoriet is

25 juli 2015 om 13:26

Er zijn 1700 kaarten beschikbaar gesteld en allemaal verkocht..

25 juli 2015 om 13:44

Sorry ik las het verkeerd, southampton heeft bij Vitesse 1400 gekregen...

Heb wel het gevoel dat vitesse southampton vreselijk kan wegspelen als ze hun dag hebben. Bosz zal gewoon willen aanvallen en domineren. Vitesse is de underdog. Maar als koeman dit te lichtzinnig opneemt kunnen ze weleens in het mes lopen. Heb er op een rare manier wel vertrouwen in.

25 juli 2015 om 13:10

Koeman die het lichtzinnig opneemt? Hij kennt Vitesse, houdt het NL voetbal ook wel bij en zal dus helemaal voorbereid zijn op Bosz. Hij zegt ook niks vreemds, Southampton heeft de kwaliteit om Vitesse helemaal weg te vegen

25 juli 2015 om 13:15

Niemand kent vitesse omdat het halve elftal is vernieuwd. Ook koeman niet.

25 juli 2015 om 14:06

Hoe kan je dan het gevoel hebben dat Vitesse Sotton weg gaan spelen?

25 juli 2015 om 14:41

Dacht Ajax PSV en Feyenoord ook,ik heb die 3 clubs nog nooit zo laf zien voetballen tegen Vitesse.

25 juli 2015 om 13:14

Vitesse Southampton wegspelen? Dat Vitesse dat vorig seizoen lukte tegen Ajax en Feyenoord betekend nog niet dat dat ook tegen Southampton lukt.

Dat ze dat lukte tegen Ajax en Feyenoord komt ook omdat Vitesse een vrij vlot baltempo hanteert en dat zijn we in de Eredivisie niet zo gewend. Southampton is dat in Engeland wel gewend, sterker nog: daar ligt het baltempo nog hoger. Die laten zich daar dus niet door aftroeven. Tel daarbij op dat de verdediging van Southampton veel stabieler en sterker is dan die van Ajax en Feyenoord bij elkaar opgeteld.

Ik zie Vitesse dus echt niet Southampton wegspelen. Als het ze mee zit kunnen ze misschien winnen, maar wegspelen zie ik echt niet gebeuren.

25 juli 2015 om 13:19

Wat is dit voor een onzinanalyse superghost? Vrij hoog baltempo wat we in Nederland niet zijn gewend? Jij onderschat het echt hier. Niet te geloven zeg. Doe eens een keer mee met het positiespel bij vitesse zou ik zeggen. Na 30 minuten ben je tot braken aan toe misselijk.

25 juli 2015 om 13:25

Het tempo in de premier League logt echt een stuk hoger dan in de eredivisie hoor.

En ik denk dat de meeste leden op vz ook al ziek zwak en misselijk zijn als ze een half uur meedoen met het positiespel van pak 'm beet NEC.

25 juli 2015 om 14:06

Feyenoord en Groningen stellen gewoon geen kut voor. Vitesse kan Southhampton meer weerstand bieden en PSV/Ajax moeten southampton gewoon verslaan over twee duels

25 juli 2015 om 14:37

Ga lekker dromen ouwe, hahaha Ajax en Psv Sotton wegspelen???? Ajax en psv krijgen het serieus nog moeilijk in de championship man...

25 juli 2015 om 14:47

Ach heden. De welbekende PL ophemelers, ofwel Eredivisie onderwaardeerders zijn weer geariveerd. Het tempo in de Pl ligt hoger omdat die bal meer heen en weer wordt geramd, niet omdat ze een hoger tempo in positiespel hanteren. Sterker nog op tactisch en technisch gebied wordt er in Nederland veel meer gehamerd dan in Engeland, ook precies de reden waarom Nederlandse coaches het goed doen in Engeland. Zij brengen een positiespel in die andere clubs nog niet zo gewend zijn daar. Ajax en Psv zouden het moeilijk krijgen in de Championship? Kom aan man haha, die houthakkers weten over 5 meter nog geen bal bij elkaar te brengen. Southampton is overigens wel een meer dan lastige opponent voor Vitesse, maar ook omdat precies zij niet het typische Engelse spelletje spelen onder Koeman.

25 juli 2015 om 15:25

Juist inkemontana. Omdat engelse clubs de ballen snel diep spelen, en de tegenpartij ook krijg je een enorm veld waar je behoorlijk wat heen en weer loopt, meters moet maken. En verhoogt dit het speltempo. Het is niet dat er mooi positiespel in een enorm tempo wordt gespeeld. Sterker nog, positiespel verliest nauwkeurigheid als je een hoger baltempo probeert. Je moet al van goede huize komen om en goed positiespel te spelen en in een enorm tempo. Alleen barca en Ajax in hun goede tijd konden dat. Wat dat betreft hebben Nederlandse clubs alleen te duchten van Spaanse clubs. Die spelen vaak erg verzorgd en direct in een hoog tempo.

25 juli 2015 om 16:52

@rearsenal.
Ik zeg nergens wegspelen, ik zeg verslaan over niet 1 duel, maar 2 duels.
Ik vind Southampton echt geen wonderploeg hebben. De top 4 van Engeland is duidelijk te sterk maar alles daarachter is zeer gewaagd aan of slechter dan onze top 2.

25 juli 2015 om 13:21

Ja, hoor. Vitesse is Traore, Pröper, Mceachran, Labyad, v.d. Heijden en Vejinovic kwijt, dus er is helemaal niets meer van het elftal van vorig jaar over. Het kan nooit dat de nieuwelingen dat verlies op kunnen vangen. Ze zijn sowieso nog lang niet ingespeeld.

Ik zie het eerder gebeuren dat het twee keer 5-0 voor Southampton wordt dan dat Vitesse een puntje pakt uit die twee duels.

25 juli 2015 om 13:41

Dat je Traore en Pröpper benoemd oké maar die andere zijn inmiddels prima vervangen, van de Werf is completer dan v.d Heijden en voor Labyad hebben we Rashica of Nathan die daar niet voor onder doen, Baker is nu al zo goed bezig dat niemand het nog over Vejinovic heeft, dus dat valt allemaal wel mee, Neemt niet weg dat Southampton dik favoriet is maar ik hoop maar dat ze wat gemakzuchtig zijn geworden na die gemakkelijke overwinningen bij Groningen en Feyenoord.

25 juli 2015 om 14:46

Ze zullen alleen Traore en Propper missen.
De rest kan Vitesse missen als kiespijn.
Baker is nu al beter dan Vejnovic,rachica nog niet gezien?

25 juli 2015 om 13:21

Ik vrees van niet voor Vitesse. Je zag al toen pelle bij Feyenoord speelde dat hij fysiek de sterkste was, nu is hij alleen maar sterker geworden. Daarnaast speelt met Tadic een speler die samen met pelle de beste van de competitie was in 2013/2014. Met mané hebben ze een speler met zoveel dreiging en snelheid. Hem afstoppen is al moeilijk genoeg voor spelers in de Bpl laat staan eredivisie.

25 juli 2015 om 13:25

Nouja we zullen zien. Heb er een raar vertrouwen in.

25 juli 2015 om 22:00

Alleen het laatste seizoen dat hij voor Feyenoord speelde misschien, daarvoor was Bony fysiek toch wel 3 maten sterker dan Pelle.

Overigens kan ik ook nog herinneren dat Pelle het in de fysieke duels toch behoorlijk lastig had tegen Kashia. Die twee zullen straks ook weer tegenover elkaar staan schat ik zo.

Vieze Bert van oostveen deze man had de trainer van oranje kunnen zijn.

On: ik denk dat s hampton in De ED iedere jaar kampioen wordt. Nederlandse clubs kunnen daar niet aan tippen laat staan tippelen.

25 juli 2015 om 14:09

Nee hoor, dan hadden ze namelijk nooit z'n hoog budget gehad omdat de tv gelden veel lager hier liggen.

Je moet natuurlijk wat bluf hebben als trainer. Maar zo makkelijk als tegen Feyenoord gaan ze het niet krijgen. Dit Vitesse is een klasse beter dan Feyenoord en zij zijn absoluut niet kansloos tegen Southampton. Vitesse heeft zich aardig versterkt en als ze hun dag hebben tikken ze Southampton van de mat.

Pfff zware loting. Ben bang dat we weer een dramatisch Europees seizoen met Nederland gaan draaien...
Moet wel een beetje mee zitten natuurlijk. Maja tegen sterke tegenstanders is Vitesse normaal gesproken wel goed.

Als je zag met wat voor gemak (al is het vriendschappelijk) Groningen en F.noord opzij werd gezet dan hebben ze ook niets te vrezen van Vitesse.

25 juli 2015 om 16:15

Zelfde verhaal dus dat Ajax ook niks te vrezen heeft voor Vitesse maar toch hebben ze maar 1 keer in 2.5 jaar gewonnen van Vitesse

Dit gaan ze makkelijk winnen, ook omdat Vitesse de laatste jaren altijd pas het laatste halfjaar in vorm komt. Dat komt soor al die huurlingen die aan elkaar moeten wennen.

25 juli 2015 om 13:51

Dit jaar hadden ze de selectie vroeg op orde. Daarnaast valt het aantal wisselingen in de basiself nog best mee. Room, Diks, Kashia, Achenteh, Nakamba, Vako, Ibarra, Olinyk, Djurdjevic en Dauda zijn basiskandidaten gezien de opstellingen van Bosz in de oefenwedstrijden en speelden vorig seizoen ook bij Vitesse.

25 juli 2015 om 13:56

Houd jij je hoofd nou maar bij de prestaties bij Inter, die zijn ook niet al te goed

Vitesse eerste halve jaar met Lucas Piazon waren ze op doelsaldo geen winterkampioen, en waren ze in het 2e halve jaar waardeloos. We gaan het gewoon zien, ik hoop op een stuntje

25 juli 2015 om 13:57

Jij moet echt gaan slapen, wie stond er 2 seizoenen geleden tot aan de winterstop 1ste???

25 juli 2015 om 17:35

Dikke onzin, dat was alleen vorig jaar zo en verder is dat nooit gebeurd. Maar sommige mensen roepen graag maar wat.

Ik had best wel veel hoop in een goede afloop voor Vitesse toen ik de loting hoorde, maar dat was voordat Southampton Groningen en vooral Feyenoord in uitwedstrijden van het veld veegde.

Ik verwacht ook een beter Southampton.
Koeman hoeft zich geen zorgen te maken.
Propper en Veijnovic zijn weg en wat is er terug gekomen?
Halve Chelsea B.
Wak over voor Southampton.

25 juli 2015 om 14:38

Halve Chelsea ik wist niet dat een selectie bestaat uit 8 man.
Trouwens,er zou hooguit maar 2 meedoen Donderdag tegen Chelsea,of alleen Baker Chelsea.

Normaal gesproken zal Southampton doorgaan, maar Vitesse vond ik vorig jaar een heel goed voetballende ploeg die van veel teams konden winnen. Als ik het me goed herinner speelden ze 1/2 jaar terug nog tegen Zenit (?) in de EL, toen hadden ze zeker kansen. Dus wie weet.

25 juli 2015 om 14:19

Ze speelden toen tegen anzhi

25 juli 2015 om 14:41

@Lacin555: Bedankt! Ik wist alleen nog zeker dat het een Russische club was.

26 juli 2015 om 00:04

Inderdaad waar. Het was zoals lacin555 al zei tegen Anzhi. Anzhi had toen een erg sterk team met Eto'o, Boussoufa, Samba etc. Maar vergeet niet dat Vitesse toen ook de sterke groep had met onder andere van Ginkel en Bony.

Ik verwacht inderdaad dat Southampton gaat winnen. Gewoon een betere ploeg. Maar je weet het nooit, de bal is rond. We zullen het zien.

Geen woorden maar Daden,koeman.
Hou vast aan je standpunt,en breng het over naar je spelers.
Dat jullie sterker zijn.
Koeman maakt 1 fout Vitesse is geen Groningen of Feyenoord.

als vitesse supporter zou ik blij zijn als we daar met 2-1 verliezen, dus dat we daar wel een x scoren. dan in de return hopen op een wonder.
maar de kans is natuurlijk 90% dat Southampton doorgaat

25 juli 2015 om 18:01

Hoogmoed komt voor de val vatheo. Koeman maakt geen fout. Ziet het realistisch met de Groningse nuchterheid. Vitesse komt gewoon tekort en daar is niks mis mee.

Voor koeman mag het dan speciaal zijn de vitesse supporters kotsen hem nog steeds uit.

Als vitesse door kan gaan zou het natuurlijk een enorme stunt zijn maar goed de bal is rond we zullen het wel zien.

25 juli 2015 om 15:20

Ik ben heel erg benieuwd hoe Vitesse de problemen pelle en Mané zal aanpakken.

25 juli 2015 om 17:38

Ik denk dat veel supporters die impact van Pelle op Southampton behoorlijk overschatten. Het moet meer komen van spelers als Mané, Tadic en Wanyama. Pelle is een eindstation die bij Southampton vaak ongelukkig is gebleken in zijn eerste seizoen, de mannen erachter beslisten de wedstrijden.

Ik hoop persoonlijk op een stunt voor Vitesse, maar voornamelijk ga ik genieten van de mooie wedstrijden. Het is natuurlijk ook leuk om te zien hoe de Nederlandse clubs zich meten met een Engelse middenmotor/subtopper op het moment dat het ergens om gaat. Ik vind de wedstrijd van Feyenoord tegen Southampton namelijk niet echt vergelijkbaar, ten eerste heeft Feyenoord een waardeloze voorbereiding gespeeld tot dusver en daarnaast ging het nergens om.

25 juli 2015 om 16:54

bob peeters was het geld wel waard..

Dit worden 2 dikke nederlagen voor Vitesse. Bosz zal zoals altijd aanvallend gaan spelen. Hierdoor zal het achterin open liggen en daar zal Southampton gebruik van maken. Ik gok op iets van 7-1 verspreid over beide wedstrijden.

25 juli 2015 om 17:31

Je hoopt op een forse Nederlaag voor Vitesse.
Jij en Koeman liggen er niet wakker van.
Slaap lekker zou ik zeggen,droom verder.

25 juli 2015 om 17:39

Ik hoop juist dat ze doorgaan. Controleer eerst mijn favoriete club, voordat je iets gaat roepen. Je was waarschijnlijk nog aan het slapen.

25 juli 2015 om 18:12

Waar baseer je dat op dan,dat Vitesse gespreid over 2 wedstrijden fors verlies.
Ga je van uit die 2 wedstrijden die Southampton tegen Groningen en Feyenoord hebt gespeeld.
Kom op zeg,heb je Feyenoord gezien met zo instelling geen kans crieeren.
Vitesse is op dit moment vele malen verder in de voorbereiding.
Ik zeg niet dat Vitesse doorgaat,maar grote uitslagen wordt het niet.

25 juli 2015 om 19:38

Jij hebt jouw mening en ik de mijne. Southampton heeft veel meer kwaliteit dan Vitesse en ik denk dus dat ze aardig klop gaan krijgen. Ik hoop het alleen niet.

25 juli 2015 om 20:07

Is goed,maar blijft bij mij standpunt dat Vitesse niet opgerold wordt door Southampton.

Voor degene die denken dat Vitesse heel aanvallend gaat spelen, dan heb je het wel echt mis. Vitesse zal juist heel compact gaan spelen en op de counter, wat ze bijvoorbeeld ook tegen Ajax vorig seizoen hebben gedaan. Desondanks denk ik dat de kans dat ze gaan verliezen wel groot is.

25 juli 2015 om 16:00

Soton valt reuze mee man mensen hemelen hun iets te veel op vorig seizoe regelmatig gezien leuk team maar ook heel heel vaak gemazzeld en daarbii ze hadden niks te verlieze en nu alles 1 voordeel vitess is ook altijd en halve selectie tot sept daarna starten ze pas ivm cheslea spelers/huur spelers

25 juli 2015 om 22:26

Wie speelde op de Counter?
Ook de 4-1 winst comp. Van Ajax ,tegen Vitesse counterde maar 1 ploeg Ajax .
Uit bij Vitesse kwam Àjax pas in de 60 min eindelijk voor de goal van Vitesse.
Wel geteld had Ajax in die wedstrijd 1 kans.
En Vitesse onder Bosz gaat niet counterend spelen,vraag me af of ze dat kunnen.
Vitesse speelt ongeacht tegen wie ook,het zelfde druk zetten en aanvallend.
Wat Ajax al een paar jaar probeerde.

West Ham lag ongetwijfeld ook niet wakker van het Maltese Birkirkara, van een topteam gesproken......, maar werd algelijk bijna uitgeschakeld in de tweede voorronde van de Europa League, en haalde het finaal en beschamend heel nipt via de strafschoppen. Zo sterk is de Premier League dus.......

In engeland verliezen ze ook van crystal palace of derby county bijvoorbeeld je moet ook een beetje geluk hebben en schat vitesse hoger in dan Feyenoord en Groningen

Gevaarlijke uitspraken van Koeman. Zou zeker niet de eerste zijn die na 'grootspraak' onderuit gaat.

Vitesse zal wel blij zijn met Southampton aanvallend spel.
Vitesse zal er flink op counteren en daardoor gaan scoren en Koeman uitschakelen.

25 juli 2015 om 22:33

Dat zou mooi zijn,maar Vitese gaat niet counteren.
Dat woordje uitschakelen,zal mooi zijn.
We zullen zien,maar als je zo speelt als Feyenoord deed,dan verlies je nog van Excelsior,met alle respect.

Bosz en co moeten goed kijken na de wedstrijd van Groningen en Feyenoord.
Koeman speelt met de Saints een soort counter voetbal. Veel de lange bal na pelle die hem op zijn buert verlengt op die snelle mede spits, of laat vallen op spelers als tadic.
Ik vond beide backs niet geweldig, daar kan ibarra mooi de gaten in duiken.

Laat de Saints maar komen. Speel 5-3-2 . zij kunnen het spel niet maken, ben ik 100 over eens. Alleen tadic is technisch.

Room
Leerdam kashia kruiswijk Werff achente
Yeini
Baker Vako
Ibarra Brown

25 juli 2015 om 19:42

Ik kan je nou al vertellen dat het gewoon 4-3-3 wordt. Bosz heeft zich nog nooit aangepast en zal dat nu ook niet doen.

25 juli 2015 om 21:00

En daarom ben ik bang dat ze dik gaan verliezen. Bosz houdt altijd vast aan zijn systeem en zal zich nooit aanpassen.

26 juli 2015 om 22:08

Klopt, die gaan we ook wel verliezen als je reëel bent natuurlijk. Het niveauverschil is ook gewoon erg groot, maar aan de andere kant hebben we met dit spel wel vaak gewonnen van Ajax en ook met grote cijfers van Psv en Feyenoord. Southampton is nog wel een slag groter, maar we blijven hopen.

Southampton speelde 2 oefenpotjes tegen Groningen en Feijenoord en beide 0-3. De mensen die denken dat Vitesse een kans maakt omdat ze zichzelf hoger inschatten als Groningen en Feijenoord? Dan gaat het om het echie en ik denk dat Vitesse goed weg komt met 2 kleine nederlagen.

25 juli 2015 om 22:37

Ik wil het eerst zien dat Southampton wint.
Ze zullen maar een Off Day hebben zoals Ajax laatste jaren tegen Vitesse hebben

Vitesse gaat het helaas niet redden. Southampton heeft met jongens als Pellè, Mané en Tadic gewoon teveel kwaliteit voorin lopen. Mané tegen Achenteh, ik ben er al bang voor...

26 juli 2015 om 01:18

Mané is linksbuiten en Achenteh linksback hé die zullen elkaar dus niet snel tegen komen..

28 juli 2015 om 10:54

In de omschakeling heb ik vaak genoeg gezien dat Mané met Tadic van positie wisselt. Bovendien zie ik ook Tadic liever niet tegen Achenteh, maar dat terzijde.

28 juli 2015 om 12:46

Dat dan weer wel, Tadic en Mané wisselen wel eens.
Tadic en Achenteh gaat nog mooi worden...
Maar ik hoop dat Vitesse doorgaat zou mooi zijn!

Vitesse mist nu ook de spelers die goed speelde vorig seizoen.
Met Pröpper, Veijnovic, Labyad, Traore en van der Heijden lever je toch wel heel wat kwaliteit in.
Vitesse is denk ik ook minder ingespeeld als Southampton die deze transferperiode niet al te veel spelers is kwijt geraakt maar wel 2 belangrijke spelers in de naam van Clyne en Schneiderlin. Bovendien missen ze Fraser Forster aan een blessure. Hoop op een spannende tweeluik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren