Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Gudelj maakt zich niet druk over mogelijke reserverol: ‘Geen verwachtingen’

Laatste update:

De concurrentie op het middenveld van Ajax is moordend: trainer Frank de Boer kan beschikken over onder anderen Davy Klaassen, Riechedley Bazoer, Thulani Serero, Daley Sinkgraven en Nemanja Gudelj. In de voorbereiding lijkt het erop dat de van AZ overgenomen Gudelj buiten de boot gaat vallen, maar zelf maakt de middenvelder zich niet druk.

/

De Boer lijkt vooralsnog te kiezen voor een middenveld met Klaassen, Bazoer en Sinkgraven. “Je speelt toch bij een topclub en daar is veel concurrentie. De trainer maakt bij de ene wedstrijd de ene keuze en bij de andere wedstrijd een andere keuze. Aan mij is om elke training en elke wedstrijd honderd procent te geven. Ik heb geen verwachtingen”, zegt Gudelj tegen FOX Sports.

Met Ajax gaat Gudelj in ieder geval op jacht naar een ticket voor de Champions League. Vrijdag is de loting. “Ik heb geen voorkeur, maar je wilt natuurlijk kwalitatief de minste ploeg treffen. Maar alle ploegen zijn goed”, aldus Gudelj, die zegt dat Ajax geen enkele tegenstander mag onderschatten.

Denk jij dat Nemanja Gudelj een basisplaats krijgt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Toch bijzonder om een speler voor 5 (?) Miljoen over te nemen en hem vervolgens op de bank te plaatsen tot nu toe. Denk dat Ajax toch fysiek wel een jongen als Gudelj kan gebruiken. Maar goed we gaan het zien ik denk dat Gudelj nog wel een belangrijke rol gaat spelen binnen Ajax

15 juli 2015 om 21:47

Sinkgraven heeft meer gekost en Bazoer en Klaassen hebben zich wel bewezen.

16 juli 2015 om 00:20

Mag toch eigenlijk geen reden zijn dat Sinkgraven speelt omdat hij meer kostte? Bovendien heeft Sinkgraven nou echt niet beter gepresteerd dan Gudelj vorig seizoen

16 juli 2015 om 00:56

Sinkgraven heeft toch veel meer techniek dan Gudelj? Maar vind het jammer dat hij niet nog wat langer bij Heerenveen bleef om daar te rijpen. Nu zit Ajax met een luxeprobleem op het middenveld. Ze moeten zelfs met de punt naar voren gaan spelen nu denk ik, wat een breuk met de filosofie is.

16 juli 2015 om 06:42

Dat is ook niet de reden en daarom haalt hij het aan. Het prijskaartje maakt niet uit. Bovendien speelt Sinkgraven in een aanvallende rol met Klaassen, Bazoer en Gudelj zijn er voor de positie op 'zes'. Bazoer zou ik inmiddels al als eerste op het wedstrijdformulier zetten. Wat een geweldige speler is dat zeg.

15 juli 2015 om 21:50

6 miljoen

15 juli 2015 om 21:53

Ajax begint een beetje gewend te raken aan geld op de bank hebben.

15 juli 2015 om 21:57

Ik kan me niet voorstellen dat hij geen basisplaats spelen. Klaassen wil aanvallend en is hij beste en Singraven ook volgens mij. Bazoer en sinkgraven krijgen allebei nog terugval en gudelj speelt al aardig wat jaartjes basis. Ook zijn spel en body word gemist op middenveld dus ik denk dat hij zeker gaat spelen.

Misschien niet vanaf het begin maar hij gaat zich zeker in de basis spelen,.

15 juli 2015 om 21:59

100 mil op de bank + VD Hoorn, Duarte, Viergever, Boer, Sanogo (wordt naar alle waarschijnlijkheid morgen medisch gekeurd), Younes, Heitinga, Gudelj. Dijks heeft waarschijnlijk wel een basisplaats, maar of ie nou zoveel beter is dan Savastano..

15 juli 2015 om 22:01

Op de training stond hij niet in het waarschijnlijke 'basis'team.

15 juli 2015 om 22:04

Ook aan uitgeven hoor,,voor hoeveel hebben ze gekocht de laatste 2 jaar?

15 juli 2015 om 22:05

Ik heb eerlijk gezegd de hele voorbereiding gemist, dus weet niet of Fdb al met een 10 heeft getraind of dat hij de punt naar achter heeft gehouden. Denk dat de tegenstander een groot verschil zal uitmaken wie er aan spelen toe komt. Als je de controle over het middenveld wilt nemen, dan is Gudelj de perfecte speler. Als je al een overwicht hebt, dan zou ik sowieso Sinkgraven gebruiken.
Uiteindelijk zullen alle middenvelders genoeg minuten maken, rouleren is namelijk de beste optie om het hele seizoen te kunnen presteren.

15 juli 2015 om 23:19

Regulator, oprecht goeie grap. En over de opstelling... In een wat makkelijkere wedstrijd met de punt naar achteren en in de moeilijkere wedstrijd met de punt naar voren. Zo zou ik het zien tenminste.

16 juli 2015 om 00:10

Dus omdat Gudelj 6 mil heeft gekost, hoeft hij niet harder zijn best te doen? Want zijn basisplaats moet op basis van zijn transferbedrag zeker zijn? De beste spelen. Momenteel is dat Bazoer boven Gudelj. De concurrentie is groot op het middenveld en is alleen maar goed. Die jongens moeten scherp worden gehouden.

16 juli 2015 om 00:22

Sallons, dat beweer ik niet dat hij moet spelen omdat hij duur was. Ik trek alleen het transferbeleid van Overmars+FDB in twijfel, want ik snap niet dat je voor een bankzitter dat geld zou neertellen

16 juli 2015 om 06:08

sinkgraven en bazoer zijn nog heel jong, dus gudelje zal nog genoeg gaan spelen.
Bovendien is alles wat onder deze 4 zit eigenlijk niet goed genoeg, dus is zo'n versterking helemaal niet zo raar.
Beetje hetzelfde als 2 jaar geleden bij psv met maher, toen hadden ze ook al 3 echte basismiddenvelders, maar daaronder daalde het niveau te hard.

16 juli 2015 om 12:20

@Legendaries. Ik reageerde niet op jou post, maar op de post van Regulator. Hij zei dat Ajax begint te wennen aan geld op de bank. Daar was mijn reactie op gebasseerd.

15 juli 2015 om 22:21

Net alsof het is dat hij elke wedstrijd op de bank gaat zitten.. :P. Hij maakt echt wel zijn minuten, net zoals Heitinga, net zoals iedereen. We hebben meer dan 18 spelers nodig. Wie het best in vorm is, speelt. Logisch voor mij

15 juli 2015 om 23:17

Jij hebt helemaal gelijk. Gudelj is sowieso een goede aanvulling omdat we dat type nog niet hadden. Kan me goed voorstellen dat hij bv ipv Sinkgraven speelt tegen clubs als ADO, Utrecht, Feyenoord etc, wanneer de beuk erin moet. Sinkgraven kan daarentegen weer eerder iets creëeren tegen een hechte verdediging. Alleen maar goed als je kan variëren!

15 juli 2015 om 23:27

Denk persoonlijk dat Andersen/sinkgraven met elkaar concurreren en Bazoer/gudelj. Dat Klaassen een vaste plek heeft op korte termijn en dat Donny van de Beek op langere termijn concurrent is. Verder Serero zal spelen, wanneer het team het nodig heeft. Denk dat hij met Bazoer en Gudelj strijdt, mits hij blijft.

15 juli 2015 om 22:47

Heel simpel door een speler te halen van het zelfde niveau, kost dus geld, heb je een sterke bank en een gelijkwaardige vervanger, die zelfs het beste uit elkaar halen omdat de concurrentie net zo goed danwel niet beter is.

15 juli 2015 om 23:11

Zo is het maar net! Met een basis 11 die mijlenver voor staat ten opzichte van de bank kom je ook geen steek verder.

15 juli 2015 om 22:54

het klinkt misschien een beetje raar , maar als je iets wil forceren gedurende een wedstrijd dan kan je toch beter Gudelj inbrengen dan Sinkgraven...en ik denk dat er wel genoeg roulatie zal zijn op het middenveld

16 juli 2015 om 04:32

6 miljoen zelfs. Aankoopbeleid van Marc is gebaseerd op toeval en dan gebeuren zulke dingen. Op de trainingen komt men pas achter dat ie technisch en voetballend nog een inhaalslag moet maken, of dat hem lukt is een tweede.

Zelf zou ik in ieder geval in de belangrijke wedstrijden spelen met Gudelj ipv Sinkgraven. Echte winnaar die net wat anders is dan de rest van het team.

15 juli 2015 om 22:02

Klopt, maar Sinkgraven is een creatieve speler en dat hebben we ook nodig. Er zal wel iemand een terugval krijgen of een schorsing/blessure, speeltijd genoeg in ieder geval voor deze 4. Hopelijk ook voor Serero.

16 juli 2015 om 00:19

Ja maar ik vind Klaassen ook echt geen echte nummer tien. Met Gudelj Bazoer Klaassen heb je wel echt power op je middenveld.

Hard blijven trainen en wachten op je kans. Denk dat dat het beste is wat je kunt doen Nemanja

Hij komt voor de basis en als hij al op de bank zit voor de eerste competitiewedstrijd dan had hij beter op het vertrek van wijnaldum kunnen wachten...

15 juli 2015 om 22:05

Wie zegt dat psv ooit gudelje wilde halen?

15 juli 2015 om 22:30

Die stond in de belangstelling van de gehele top 3. Dus ook psv.

15 juli 2015 om 23:48

@afc
Gudelj kon dan alleen naar Ajax of PSV, de nummer 3 is AZ en daar speelde Gudelj al

Overigens heeft Gudelj kwaliteit zat om te slagen.... Ondanks dat bijna alle AZ naar Ajax transfers floppen. Gudelj kan het wel

Opmerkelijk dat er om een fysieke speler gevraagd word en dan niet te gebruiken. Voor zover ik zie veranderd er weinig bij Ajax. Ik ben dan ook bang voor weer een heel matig seizoen!

15 juli 2015 om 22:24

Jemig, het team is net met de voorbereiding gestart. Lijkt me logisch dat De Boer even start met de basisstactiek van afgelopen jaar en daar dan langzaam aan gaat schaven. Je gaat de werking van het middenveld niet ineens omgooien zodat het gehele elftal niet meer functioneert. Dat Gudelj veel aan spelen gaat komen lijkt me wel duidelijk.

15 juli 2015 om 22:56

Het elftal functioneerde juist niet, dus Frank zou het juist direct om moeten gooien en dan gaan schaven.

16 juli 2015 om 12:03

Haha zo dat hoop ik toch niet zeg......de basis van vorig jaar was dramatisch en moet zo ongeveer het slechtste ajax zijn dat ik ooit heb zien spelen, op zijn minst het saaiste. Dus om te voorkomen dat je direct weer achterloopt zal er direct een verandering moeten plaats vinden. Anders ben ik bang dat de trend "de boer" van de afgelopen 5 jaar zich door zet en dat is dat ajax onder de boer elk jaar slechter spel en slechtere statistieken laat zien waar het gaat om punten, doelpogingen, assist, doelpunten etc etc

15 juli 2015 om 23:26

Het seizoen is nog niet eens begonnen. Ze zitten nog in de voorbereiding, dus een beetje meer geduld mag je wel opbrengen vind ik. Gudelj zal wel aan zijn speelminuten komen. Er komen nog ruim voldoende wedstrijden aan. Ajax komt uit op 3 niveau's: competitie, Europees en de beker.
Daarnaast heb je altijd te maken met eventuele blessures en/of schorsingen.

Een van de beste middenvelders van de ED vorig jaar, is ook fysiek sterk.
Lijkt me toch fijn om een beetje ''muscle'' te hebben lopen tussen al die jonge ventjes.

15 juli 2015 om 21:55

Voor de muscle is Bazoer ook een prima optie. Ajax is gezegend met een overvloed aan geschikte middenvelders.

15 juli 2015 om 21:58

In het overvloed zit ook het gevaar.
Het geluk is dat er genoeg wedstrijden komen dus ik denk de hij zal gaan afwisselen

15 juli 2015 om 22:34

Is dat geluk of is dat exact de reden waarom Ajax zo veel geschikte middenvelders heeft?

16 juli 2015 om 08:07

Tja dat is de vraag adviseur.
De kunst is nu om ze tevreden te houden

Als hij een basisplaats krijgt: Prima
Anders: Geld dat stom is maakt recht wat krom is.

Maakt mij niet zoveel uit dat Gudelj naar alle waarschijnlijk geen basisplaats krijgt. We hebben nu in ieders geval een goede bank. En misschien Zegt dit niks Ajax speelt tenslotte vrijdagmiddag ook tegen Wolfsburg met de spelers die niet gaan spelen.

Gudelj gaat echt niet buiten de boot vallen jongens! Gudelj, Bazoer en Klaassen for the win.

15 juli 2015 om 23:03

Met deze 3 middenvelders heeft Ajax te weinig creativiteit. Ik zou Sinkgraven boven Bazoer verkiezen omdat ik meer onder de indruk ben van Sinkgraven dan Bazoer. Maar ze hebben alle 2 veel talent en Bazoer zal via invalbeurten ook veel minuten maken bij Ajax.

Waar word uit opgemaakt dat hij niet in de bassis staat?hoop toch niet dat,dat word opgemaakt uit oefenwedstrijden.want daar kan je niet veel uit opmaken leert de geschiedennis bij Ajax.

15 juli 2015 om 22:04

De training

Als Ajax Gudelj geen kans geeft, dan zal het net zoveel gebrei geven als afgelopen seizoen.
Tot nu toe is de leegloop minder bij Ajax dan voorheen, maar dat is logisch, want het zijn alleen nog maar talenten en geen toppers.
Maar wie weet, gebeuren er nog rare dingen, zoals een Kishna weg en een Cilissen weg en is Boilesen al weg?
Sinkgraven kan zijn plek best kwijtraken aan Gudelj, maar we weten ook, dat aanpassen bij Ajax tijd kost.
Eerst de voorronde van de CL maar proberen te overleven, wat al een zware kluif is.

15 juli 2015 om 21:59

Inderdaad. Ajax ziet zichzelf als een speciaal spelsysteem waaraan je moet wennen een jaar. Aanpassen is het motto voor de nieuwkomers. Ik heb nog nooit dit soort bullshit gehoord.
Gudelj moet gewoon spelen, is beter dan Sinkgraven en kan wat fysiek bij brengen.

15 juli 2015 om 22:06

Boilesen is nog niet weg.

Snap echt niet dat frank de boer zo opgehemeld wordt , altijd verschillende opstellingen !!
Speel nu gewoon een x 10 wedstrijden achter elkaar in de zelfde opstelling !!

Kishna. Milik. El ghazi

Gudelj. Klaassen. Bazoer
Riedewald
Dijks. Heitinga. Van rhijn

Cillisen

15 juli 2015 om 22:33

Zijn we al begonnen? Maar Frank snapt er natuurlijk niets van en die 4 titels kwam natuurlijk vooral omdat de concurrentie het heeft laten liggen. Pfff wordt zo moe van die loze reacties.

Sinkgraven heeft tot dusver niet hetgeen laten zien wat nodig is. Denk dat daarom alleen al Gudelj een kans verdient.

Gudelj gaat het heel Moeilijk krijgen hoor want ze hebben ook nog het wonderkind (andersen).
En daarbij komt kijken of Gudelj het o zo moeilijke Ajax Spelletje onder de knie kan krijgen.
ik stel voor hem gewoon in Jong Ajax een seizoen te laten spelen.

15 juli 2015 om 22:44

Idd, moordende concurrentie die Gudelj vast en zeker de kop gaat kosten. Ik voorzie een heel jaar in Jong Ajax.

15 juli 2015 om 22:51

Ja want Klaassen Sinkgraven en Bazoer gaan namelijk alle wedstrijden spelen.

15 juli 2015 om 23:20

Leuk he, sarcasme

Met bazoer heb je het beste talent van de ED. Klaassen het talant en de ervaring.
Hopelijk mag sinkgraven blijven staan, erg leuke voetballer om naar te kijken.
Waarom zou je met een 10 willen spelen terwijl je die niet in het team hebt zitten, want naar mijn idee is klaassen dat niet

Zoals al vaker aangegeven heb je in een seizoen waarin je voorronde CL, CL of EL speelt, beker en de eredivisie gewoon meer dan drie basiswaardige middenvelders nodig. Gudelj gaat dit seizoen echt nog wel genoeg minuten maken.

Ik vind Gudelj allemaal een beetje overhypt. Hij is een redelijke speler maar iedereen ziet hem als een superheld maar is niet meer dan de rest op het middenveld. Er is ook overdreven veel geld voor betaald. Voor dat bedrag had je verder moeten kijken en geef desnoods een miljoen meer uit. Ik vind het nog steeds hele vreemde aankopen van Overmars.

15 juli 2015 om 22:56

Als je de aanwinsten naast elkaar zet zijn het vooral Fysiek sterke spelers wat er is aangetrokken. Behalve die duitsert dan. Maar dat was wel iets wat er vorig jaar ontbrak. Er werd namelijk moord en brand geschreeuwd dat we allemaal maar jochies in het veld hadden staan.

15 juli 2015 om 23:38

Heb jij uberhaupt al 1 actie van Ajax positief benaderd?
Er deugt niets en nooit wat van, ik ben er eigenlijk van overtuigd dat je een troll bent met een zogenaamde Ajax-avatar

Ik hoop echt dat hij gaat spelen. Waarom kopen ze hem dan? Zou echt een raar beleid zijn. Het is wel de pech voor hem dat bazoer het zo goed doet. Achteraf is de aankoop sinkgraven niet nodig geweest vind ik.

15 juli 2015 om 22:33

Of de aankoop van Gudelj is overbodig. Sinkgraven is nodig voor de creativiteit en steekpassjes.

Ajax heb zoveel spelers ze kunnen bijna 2 volwaardig 4-3-3 teams opstellen die allebei mee zouden kunnen doen om het kampioenschap. zeker de aanval en het middenveld. Iedereen lijkt schone te zijn vergeten maar dat is ook nog steeds een hele degelijke middenvelder, eerlijk gezegd zou ik hem ook VM zetten maar dat zal wel niet gebeuren.

Maarja als ik frank was ik 4-4-2 spelen en zou er wel een vaste CM-basisplaats voor hem zijn, die die af en toe zal moeten afstaan aan sinkgraven. maar met 4-3-3 zal er de eerst komende 20 wedstrijden wel elke week een ander middenveld staan. dan krijgt die grofweg net zoveel tijd als de rest.



15 juli 2015 om 22:49

Ik bedoel zo'n soort opstelling. schone is dan vooral de aanvallende verdediger en een CM moet dan zijn positie innemen, klaassen kan eventueel op positie van bazoer. Voorin kan je nog die sanogo dr bij gooien ipv gazi of milik. en v/d hoorn als pinchitter. Ik denk dat vd Hoorn nog steeds het best tot zijn recht komt als spits, maarja, de andere spitsen zijn wel beter.

op de verdediging geen commentaar aub daar weet ik niks van.

maar met deze opstelling als basis denk ik wel dat ze standaard kampioen zullen worden, dr kan dan ook nog genoeg gerouleerd worden.

cillessen
vRijn
veltman
riedew/heit
dijks/boi
schone
bazoer
gudelj/sinkg
klaas/anders
gazi/milik
milik/fische

Het ontbrak vorig jaar juist aan een type Gudelj

Onnodige aankoop. Ajax had een spits moeten halen.

15 juli 2015 om 23:00

Hoe noem jij die vent van Arsenal dan.

15 juli 2015 om 23:25

Over wie hebben we het nu?

Oja, wil er even bij vertellen dat hij wel een goeie speler is maar niet echt prio voor Ajax. Verdedigers en spitsen hebben ze meer aan. Zelfde geld voor Feyenoord.

16 juli 2015 om 09:07

Hij heeft het over Sanogo, en spits van Arsenal die naar alle waarschijnlijkheid voor een jaar grhuurd zal worden.

Eindelijk een fysiek sterke middenvelder bij ajax deze man moet sowieso een basisplaats krijgen samen met bazoer en dan klaassen als aanvallende middenvelder is op papier een goed middenveld met als back-ups serero en sinkgraven prima toch!

Een club als Ajax hoort vier basiswaardige en één bijna-basiswaarige middenvelder te hebben. Dat is met Gudelj, Sinkgraven, Bazoer, Klaassen en het bijna-gevalletje Andersen in orde. Van de Beek in de selectie wanneer één van deze vijf geblesseerd is. Schone als optie voor de buitens, Duarte slijten en mijn held Serero ook, denk ik... maar Gudelj gaat geheid aan minuten komen en niet weinig ook.

Ajax zal wel door rouleren? guldelj is meer een speler die naar achteren speelt, type stofzuiger! eigenlijk ook wel de ontbrekende schakel die Ajax afgelopen seizoen gemist heeft! denk dat hij prima zal spelen tussen de verdediging en het middenveld in! fysiek en sterk! met heitinga achterin en evt dijks heb je prima ijzervreters die Ajax mist!

15 juli 2015 om 22:51

idd word hier zo moe van... eerst krijg je maar te horen dat wat in kan vallen zo mager is.. en nu hebben we een soort overschot aan goeie middenvelders en valt er ergens anders om weer te mekkeren...

De voorbereiding zegt niet zoveel. Iedereen krijgt een kans en het is cliché maar de beste zal spelen. Ook zie ik Frank wel veel switchen, afhankelijk van de tegenstanders. Allemaal prima middevelders en de 1 kan je bij de ene wedstrijd beter gebruiken dan de ander. Daarnaast heb je ook vaak te maken met blessures dus hij zal zeker wel veel speeltijd krijgen. Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe buitenspeler, het is in ieder geval een speler die iets te weeg kan brengen. Een man met een actie. Misschien zal dat resulteren in minder getik rond de 16. Erop en erover!

Frank de Boer is volgens mij echt de weg kwijt! Deze jongen moet gewoon een basisplaats krijgen. Hij moet vertrouwen geven aan deze speler die als grote aankoop is binnen gehaald. Een speler rendeert bij vertrouwen. Spelers moeten weten waar ze aan toe zijn. Uiteraard zitten we in de voorbereiding maar toch heb ik geen goed gevoel over Frank de Boer. Ook hoor je de spelers allemaal roepen dat er meer concurrentie is. Maar wat voor concurrentie dan. Concurrentie van de middelmaat. Alle spelers die vorig jaar al in de selectie zaten zijn door de mand gevallen. Het was een meer dan dramatisch seizoen zonder prijzen maar vooral met belachelijk initiatiefloos en inspiratieloos voetbal. Ajax meer dan onwaardig. En dan koop je een middenvelder die bij zijn vorige club een dragende speler was dan moet je die bombarderen tot nieuwe leider. Geef hem daarom vertrouwen en zeg tegen hem dat hij de man is. Heitinga gaat Ajax echt niet op sleeptouw nemen en Klaassen en of Cillissen ook niet dat is nogmaals vorig seizoen gebleken. Het verval van Frank de Boer is begonnen met de aanstelling van Boilisen als aanvoerder. Wat een aanfluiting was dat.

Kommop zeg Gudelj is een man met kracht, een echte werker, en ook nog is een vrije trappenspecialist. Natuurlijk zijn Bazoer en Sinkgraven erg talentvolle spelers die zeker nog gaan groeien maar op dit moment vind ik Gudelj wel beter

Geld is binnen dus waarom ook druk maken. Maar je maakt geen sportieve stap door op de bank terecht te komen en ik kan me niet voorstellen dat De Boer hem gaat passeren. Ajax had dit type speler toch juist nodig...

Prachtige laatste alinea trouwens met 4 onvervalste cliches. Hulde!

Off: het ongevraagd opdringen van die k#t filmpjes hier begint echt schandalige vormen aan te nemen!

Ik lees hier ook over een overschot aan goede middenvelders. Over wie hebben jullie het dan? Of praten we hier niet over Ajax maar over pakweg ADO Den Haag. Ajax heeft op dit moment leuke middelmatige middenvelders die in een ver verleden van deze ooit machtige club misschien op de bank mochten plaatsnemen en of een plaatsje in de selectie kregen. Echt het is heel triest gesteld met onze prachtige club als we al tevreden zijn met middelmaat. Het is trouwens al jaren huilen met de pet op hoor. De 4 titels op rij hebben veel verborgen gehouden maar ook toen was het spel vaak niet om naar huis te schrijven. Nee, Ajax is Ajax niet meer en de revolutie heeft niet dat gebracht wat ik had gehoopt! De inbreng van mijn allergrootste held JC ten spijt. Wanneer staat er weer een mooie spits in de punt van de aanval die door onze klassieke links- en rechtsbuiten wordt bediend en ondersteund door de aanvallende middenvelder. Of de inschuivende centrale verdediger die strooit met passes ala Frank de Boer en vrije trappen neemt ala Frank de Boer! Nee, de huidige verdedigers weten enkel de bal naar links en rechts te passen.

Bassie, met Klaassen, Sinkgraven, Gudelj en Bazoer heeft Ajax in potentie het beste middenveld van de Eredivisie. Het huidige Ajax vergelijken met het Ajax uit een ver verleden is appels met peren vergelijken. Wel eens gehoord van het Bosman Arrest?

3-4-3 met een ruit op het middenveld , bazoer op "4" voor de verdediging zoals rijkaard het deed in 94/95
gudelj en sinkgraven kunnen afwisselend voor diepte en controleerden spelen . natuurlijk iets naar binnen knijpent . klaassen op 10 kort achter Milik .

cillessen
rhijn
heitinga
dijks
gudelj
bazoer
klaassen
sinkgraven
el ghazi
milik
fischer

Zou wel raar zijn als gudelj niet in de basis begint. Hij is minstens 2 klassen beter dan Singraven en bazoer (en daarnaast heeft gudelj meer ervaring) en gudelj is misschien zelfs beter dan klaasen.
Daarnaast kan gudelj fantastische vrije trappen nemen en heeft hij een knalhard schot.
Frankie zou dom zijn als hij gudelj niet laat beginnen.

Lijkt me logisch. Wat een overschatte voetballer is dat. Alle middenvelders bij Ajax zijn 2 klasse beter. Bazoer, Klaassen en Sinkgraven is het beste middenveld wat Ajax op kan stellen. Jonk had gewoon gelijk. Dit is kopen om het kopen. Hele domme actie van Ajax. Zeker omdat er 2 fantastische jeugdspelers op de deur staan te bonken. Gaat Frank die nu geen kans geven, omdat er zo nodig een (harde) MV bij moest komen??? Wat een blunder, zelfs Pröper, Vejinovic, zijn een klasse beter.

haha de beste middenvelder van de club (ja ik vind hem 3 klasse beter dan klaassen ) moet banken LOL.

Misschien verhuren aan NAC, zodat ie wat meer ervaring opdoet...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren