Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen: Liverpool betaalt alsnog 45 miljoen euro voor Belg

Laatste update:
/
De Graafschap heeft Andrew Driver op proef. Driver is een 27-jarige middenvelder die in het verleden speelde bij onder meer Heart of Midlothian, Houston Dynamo en Aberdeen. Bij de laatste club kreeg de voormalig jeugdinternational van Schotland en Engeland geen nieuwe verbintenis. Driver mag zich de komende tijd proberen te bewijzen aan hoofdtrainer Jan Vreman. (Omroep Gelderland)
/
AC Milan ziet af van de komst van Héctor Moreno. De stopper van Espanyol was even in beeld bij de Italiaanse grootmacht, maar die zet de interesse niet door. Voornaamste reden is dat de ex-speler van AZ niet over een Europees paspoort beschikt. I Rossoneri hebben alle non-EU-plekken binnen de selectie al bezet en zijn niet van plan daar verandering in te brengen. (Marca)
/
Liverpool wil komend seizoen meedoen om de titel en daar past het betalen van 45 miljoen euro bij. The Reds gaan naar verluidt alsnog de clausule in het contract van Christian Benteke activeren. De sterke Belg heeft een contractueel vastgestelde afkoopsom van 45 miljoen euro. Benteke, nu nog speler van Aston Villa, komt in de plaats van Mario Balotelli en Rickie Lambert. (Daily Express)
/
Raúl Jiménez twijfelt over zijn toekomst. De Mexicaanse spits is op zich tevreden bij Atlético Madrid, maar het gebrek aan speeltijd vreet aan hem. Een goede aanbieding kan hem dan ook wel eens verleiden om te vertrekken. 'Op dit moment weet ik nog niets. Ik ben gewoon speler van Atlético en geniet van mijn vakantie. Als ik terugkeer in Spanje zie ik wel wat de toekomst brengt", aldus de 24-jarige spits. (AS)
/
Fenerbahçe is bijzonder actief op de transfermarkt en Fredy Guarín is de volgende die naar Istanbul moet komen. Dat lijkt wel te gaan lukken, want de Turkse grootmacht nadert de vraagprijs van Internazionale. De Italiaanse club wil acht miljoen euro, het bod van Fenerbahçe is naar verluidt zes miljoen euro. Of Guarín zelf interesse heeft in een verhuizing, is nog maar de vraag. (Diverse Italiaanse media)
45 miljoen euro is een acceptabele prijs voor Christian Benteke

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben benieuwd wie zijn vingers nog wil branden aan Balotelli? Ongelooflijk dat Liverpool die gehaald heeft, die heeft een geld gekost voor de doelpunten die hij daar gemaakt heeft.

7 juli 2015 om 12:05

Nou Benteke is wel goed maar geen 45 mil waard. Max 25 mil

7 juli 2015 om 12:31

Beste speler in kopduels wereldwijd, staat enorm stevig op zijn voeten, kan de bal heel goed bijhouden, is enorm snel, combinerend heel sterk, technisch heel sterk. En scoort met zijn ogen dicht.

Je kan hem gebruiken als counterspits, als combinerende spits, als spits die de bal moet bijhouden op de helft van de tegenstander. En dat laat hij allemaal zien in de PL en ook nog eens tegen de beste ploegen. En met zijn 24 jaar heeft hij nog groeimarge. 25M is een lachertje, natuurlijk wil Aston Villa niet wijken van zijn contractuele afkoopsom van 45m.

Ik vermoed dat als je als sportief directeur van Aston Villa hem laat gaan voor 25m, dat hun fans dan terecht om je ontslag schreeuwen.

7 juli 2015 om 12:32

Mwah, als je 20 miljoen voor Balotelli betaalt, is 45 miljoen voor Benteke ineens niet zo'n gek bedrag meer.

7 juli 2015 om 12:59

In aanleg is Balotelli een veel betere voetballer dan Benteke. Maar mentaal is het inderdaad niet de meest stabiele voetballer ooit. Then again: het is niet duidelijk wat Rodgers nou precies met hem wilde. Suarez was een zeer hard werkende, veel bewegende spits en Sturridge zoekt altijd de diepte en probeert de buitenspelval te omzeilen. Balotelli is het totale tegengestelde. Hij laat zich vaak terugzakken, zoekt nooit de diepte en maakt oorlog in de 16 in afwachting van een voorzet van de flanken. En laat Liverpool nou het laagste aantal voorzetten van de hele Premier League maken. En dat is dan ook precies de reden dat de aankoop van Benteke volstrekt idioot is: hij scoort vrijwel alleen uit voorzetten!

Dus, of Rodgers wil wéér anders gaan spelen (eerste 6 maanden tiki taka, daarna juist bal snel naar voren naar Suarez, afgelopen seizoen begonnen met 4-2-3-1, overgestapt op 3-4-2-1, en daarna om onverklaarbare redenen weer terug naar 4-2-3-1), óf hij weet het echt niet meer.

Hoe dan ook is 45 miljoen echt een belachelijk bedrag voor een voetballer als Benteke, die goed is, maar niet zó goed.

7 juli 2015 om 18:34

Ik lees je reactie met plezier. Goed onderbouwd en veel nuttige informatie.

Over één punt ben ik het overigens niet met je eens. Je stelt dat Benteke vrijwel alleen uit voorzetten scoort. Ik heb het even nagekeken op Youtube en zie toch veel goals van een ander kaliber, namelijk Thierry Henry gecombineerd met Luis Suarez type goals: met binnenkant voet plaatst hij de bal in de lange hoek, scoort uit een solo na een balverovering aan de zijlijn ter hoogte van de middenlijn, kiest uitstekend positie waardoor hij een teruggespeelde bal binnenknalt, schiet een vrije trap raak. Daarnaast is hij ongelooflijk sterk aan de bal en door de lucht. Bovendien kan hij iemand anders in scoringspositie brengen. Je kunt met hem echt alle kanten op. Of Rodgers en de spelers van Liverpool daar iets positiefs mee gaat doen is natuurlijk nog de vraag, maar ik vind Benteke de beste en meest complete spits die ik in lange tijd tegen Liverpool heb zien spelen. 45 Miljoen euro vind ik dan ook een prima bedrag en ik zou hem meteen weghalen bij Villa als ik het voor het zeggen had.

7 juli 2015 om 23:18

Is wel erg duur Maarja welke spits haal je anders. Is een goede spits en betere komen niet naar Liverpool dus ze zullen dit wel moeten betalen. Bony zou ik ook graag bij Liverpool zien

7 juli 2015 om 13:09

In potentie is Mario beter dan Benteke, maar Mario Balotelli heeft slechte mentaliteit helaas. Als hij knop om kan zetten bleeft Liverpool meer plezier aan Balotelli.

Ongelooflijk transferbeleid van Liverpool de laatste jaren zeg. Weinig aankopen die een echt succes zijn geworden, met als toppunt natuurlijk de bizarre aankopen Lambert en Balotelli. Benteke lijkt me een prima spits, maar 45 miljoen is weer absurd veel geld. Firmino voor 41 miljoen is even belachelijk. Beiden versterken de selectie, maar voor 86 miljoen kan je ook in elke linie een echte versterking halen...

7 juli 2015 om 12:10

45 miljoen is veel geld en zeker voor Benteke, maar als je voor de top 4 wilt spelen dan moet je wel zulke bedragen uitgeven. Alleen zijn er voor zulke bedragen wel betere spelers te halen.

7 juli 2015 om 12:10

Firmino was 28miljoen

7 juli 2015 om 12:13

28 miljoen pond, geen 28 miljoen eure

7 juli 2015 om 12:11

Firmino kan oplopen tot 41 miljoen, het is echt wonderbaarlijk dat zoveel mensen blijven vasthouden aan die 41 miljoen. Bovendien is het de daily express, totaal niet serieus te nemen (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het niet kan gebeuren alsnog). Vertel dan eens hoe je voor 86 miljoen in de huidige transfermarkt en de positie van Liverpool in het hedendaagse voetbal in elke linie een realistische versterking kan halen.

7 juli 2015 om 12:19

Als doelman lijkt Cillessen me een prima versterking, voor circa 20 miljoen is die binnen te halen. In de defensie kun je voor 15 miljoen een verdediger van het kaliber Bartra, misschien geen topverdediger, maar Liverpool wordt er wel sterker van.
Op het middenveld lijkt me William Carvalho de perfecte aanwinst (ongeveer 30 miljoen)
En in plaats van 45 miljoen voor Benteke te betalen, zou je voor 10 mlijoen minder Lacazette kunnen proberen te halen.

7 juli 2015 om 12:29

Wat een gedachtegang heb je Lucas12.

- Batra? Omdat hij een paar wedstrijden per jaar bij Barca voetbalt is die 15 miljoen waard. Te duur en zou hij naar Liverpool willen? Nee.
- Carvalho, 30 miljoen betalen terwijl je een koppel van Henderson en Can kan vormen. Can deed het ook weer goed bij Duitsland u21...
- Lacazette kost minimaal 45 miljoen en vertrekt niet naar een club die niet CL speelt.
- Cilessen 20 miljoen waard? Zullen de ajax fans mee eens zijn, maar de logischerwijs is dat teveel geld voor een eredivisie keeper.

Ik ben alleen met je eens dat we Benteke voor 45 miljoen ook niet moeten halen.

7 juli 2015 om 12:29

lacazette zal denk ik niet beschikbaar zijn voor 35 miljoen euro, daarbij wil hij de CL in. Maar bijvoorbeeld Dzeko, Firmino en Abdennour zal wel kunnen voor 86 miljoen denk ik. 45 miljoen voor Benteke is veel te veel denk ook verder niet dat dit waar is.

7 juli 2015 om 12:29

Wat een onzin zeg. Het is geen Fifa. Ajax laat Cillessen echt niet gaan voor 20 miljoen, Bartra voor 15 miljoen is ook een utopie (ondanks dat hij het niet waard is denk ik), Carvalho vertrekt voor niet minder dan 45 miljoen (voor 30 miljoen was hij allang weg) en Lacazette voor 35 miljoen is ook een utopie en bovendien is het sowieso bij de laatste te betwijfelen of hij voor Liverpool realistisch is om te halen.

@schop1989: Ajax laat Cillessen echt niet gaan voor 20 miljoen. Langdurig contract en verreweg de meest betrouwbare speler van Ajax. Ik denk juist dat Ajax fans het er niet mee eens zijn. Net als dat Barcleona niet van plan is Bartra te laten gaan voor 15 miljoen denk ik.

Goede poging, maar totaal geen realistische bedragen.

7 juli 2015 om 12:34

Bartra is zelfs voor 12 op te halen. Doordat hij niet genoeg minuten gemaakt heeft vorig seizoen, is zijn clausule drastisch gezakt. Beetje hetzelfde als met Thiago een paar jaar terug.

7 juli 2015 om 12:37

Die clausule gold toch alleen tot een bepaalde datum die volgens mij al verstreken is?

7 juli 2015 om 12:47

Het zijn maar schattingen, maar we zullen zien hoe ver ik ernaast zit. Carvalho hoeft echt geen 45 miljoen te kosten. Of Lacazette naar Liverpool wil is inderdaad niet zeker, maar het is een prachtige club waarvoor spelers als hij toch wel voor moeten willen spelen lijkt me.

Cillessen voor 20 miljoen mag ajax in principe heel blij mee zijn als je ziet dat De Gea voor 35 weg schijnt te mogen... (zijn natuurlijk wel geruchten)

7 juli 2015 om 12:59

Die Carvalho is al zo vaak in de geruchtenmolen geweest en dat men hem niet voor minder dan 45 miljoen wou laten gaan dat het me zou verbazen dat dit opeens 15 miljoen lager zou liggen.

De Gea heeft nog maar een contract voor een jaar terwijl het contract van Cillessen volgens mij nog tot en met de zomer van 2018 duurt. Er is dus absoluut geen reden voor Ajax om hem te verkopen deze zomer, terwijl bij United er wel druk is, tenminste als men er wat aan wil verdienen.

7 juli 2015 om 13:03

@lucas12

Als je Cillesen een versterking noemt tov Mignolet, dan twijfel ik al, maar als je dan 20 miljoen een faire prijs voor hem vindt, dan twijfel ik al niet meer. Carvalho is een uitstekende voetballer, maar LFC heeft al Can, Henderson, Milner, Lucas, Allen en Coutinho voor het middenveld. Lacazette was juist target nummer 1, maar Lyon wilde eerst niet verkopen en hij heeft duidelijk aangegeven dat hij naar Champion's League spelende club wil. Niettemin zou ik inderdaad eerder hem proberen en zelfs 45 miljoen voor betalen dan Benteke.

7 juli 2015 om 14:11

Ik vind 20 miljoen geen faire prijs, maar ga ervanuit dat hij dat in deze markt op gaat leveren. Dan vraag ik me erg af hoeveel je Carvalho hebt zien voetballen. Allen, Lucas, Milner en Can zijn allemaal echt lager niveau terwijl bijvoorbeeld Coutinho een veel aanvallender type is.

7 juli 2015 om 14:35

Ik snap wel dat Ajax Cillessen niet per se wil laten gaan op dit moment. Hij is een van de best presterende Ajacieden, maar een bedrag van 20 miljoen is voor een Eredivisiekeeper toch niet te weigeren?

Sowieso begrijp ik niet dat United voor Cillessen zou willen gaan als de geruchten kloppen. Volgens mij is Lloris nog altijd een stuk beter en voor een zelfde bedrag op te halen. Was een uitstekende speler en blonk uit bij een matig Tottenham. Hij hoeft zich ook niet al te veel aan te passen aan het niveau, speelt daar al een tijdje.
Wat voor een bedrag had jij zo in gedachten voor Cillessen?

7 juli 2015 om 12:21

Herinner je je Andy Carroll nog? God, wat betaalt Liverpool toch belachelijk veel voor spelers die regelmatig een seizoen later reeds aan de kant gezet worden.

7 juli 2015 om 12:31

Echte Nederlander, alleen het negatieve herinneren. Ik herinner me ook een Torres en Suarez nog...

7 juli 2015 om 13:49

Gewoon vaak genoeg proberen, is het altijd wel een keertje raak.

Je bent het toch wel met mij eens dat Liverpool, op een enkele uitzondering na, veel teveel geld uitgeeft aan spelers die het vaak niet maken? Als je ziet wat men uitgeeft en wat men ermee bereikt, vind ik dat belabberd.

7 juli 2015 om 13:59

Transferbeleid is meestal hit and miss. Gemiddeld mislukt de helft van je transfers. En het is ook gewoon niet waar dat het bij LFC vaker mislukt dan bij andere clubs. Een voorbeeld: diezelfde Carroll werd gekocht met het geld dat Chelsea had betaald voor Torres en dan hielden we nog genoeg over voor Suarez erbij. En is die Torres nou geslaagd?

En om even verder te gaan bij diezelfde club: Schürrle, Van Ginkel, Cuadrado (oké nog maar een half seizoen), Felipe Luiz, De Bruyne, Shevchenko etc etc.

Sommige transfers lukken (mascherano, Torres, Suarez, Xabi Alonso, Skrtel, Henderson, Sturridge, Emre Can), andere niet (downing, Carroll, Babel, Lovren). Ik denk dat LFC een heel goede transferwindow beleeft tot nu toe. Als ze Benteke niet halen, maar een goedkopere, of een betere voor dezelfde prijs, dan wordt het zelfs een geweldige.

Guarin maar acht mil!? Das niet veel voor zo'n voetballer. Liverpool moet geen 45 mil betalen voor benteke.. Dan kunnen ze beter voor lacazette gaan.

7 juli 2015 om 12:08

Lacazette word ook duur denk ik

7 juli 2015 om 12:09

Guarin is een verschrikkelijke voetballer. Af en toe speelt hij de sterren van de hemel, maar meestal is het drie keer niks.

7 juli 2015 om 12:11

Zo goed is Guarín niet. Acht miljoen kan je nog als te veel beschouwen, hij is eerder 3-5 miljoen waard

7 juli 2015 om 12:49

Lacazette kost 65m, en ik ben meer overtuigd van Benteke. Die het trouwens ook nog eens met een mindere aanvoer op een veel hoger niveau toont.

Kreeg bijna een hartverzakking, maar toen zag ik dat de bron de Daily Express was.

Met alleen Benteke en Firmino doe je niet mee om de titel. Ze zullen eerst maar weer eens CL voetbal halen, dan kan je ook weer een andere categorie spelers aantrekken.

Benteke duurder dan Benzema!?!?!?!?!!

7 juli 2015 om 12:36

Ja. Op de eerste plaats is een clausule in zijn contract. Die zijn altijd bewust hoog. Benzema heeft, Spaanse clubs kennende, een afkoopsom van minimaal 100 miljoen euro in zijn contract staan. Dat zegt dus helemaal niks over de waarde van de spelers.
Andere dingen spelen natuurlijk ook een rol: Benteke is een paar jaar jonger dan Benzema, wat invloed heeft op zijn transferwaarde. En het feit dat Real Madrid niet onwelwillend tegenover een verkoop van Benzema staat ten opzichte van Aston Villa dat niet wil verkopen bepaalt ook veel.
Verder hebben Engelse clubs natuurlijk geld als water door de nieuwe TV-deal, waardoor je als vragende club een veel hoger prijskaartje op je speler kunt plakken en als kopende club makkelijker dat geld kan ophoesten. Dat is ook deels de reden dat Ajax 25 miljoen of meer voor Cillessen vraagt: die gekken in Engeland betalen toch wel als ze hem willen hebben.

Benteke en 45 miljoen gaan gewoonweg niet samen, teveel geld voor een speler die geen 1 compleet seizoen goede dingen heeft kunnen laten zien.

Voor 45 miljoen verwacht ik iemand die minimaal 1,5 seizoen al lekker bezig is en niet een compleet blessureverleden heeft.

Dat wil dus niet zeggen als we hem halen dat hij slecht zou zijn, maar ik hem op basis van de afgelopen 2 seizoenen geen 45 miljoen waard.

Oh wacht....de Daily Express

7 juli 2015 om 12:41

Lol, Benteke was altijd uitstekend. Enkel voor vorig seizoen heeft hij eens een zware blessure gehad die nog een tijd nasleepte. Dat kan elke voetballer overkomen en is dus totaal irrelevant.

7 juli 2015 om 13:12

irrelevant en altijd uitstekend?

Laten we even de laatste 3 jaar erbij pakken:
12/13 was hij een hit en goed voor 19 goals
13/14 had hij veel kleine blessures en vormverlies, scoorde niet in 12 wedstrijden achter elkaar....
14/15 grote blessure, nasleep of nog geen vorm en een korte periode van enorm goed voetbal en veel goals

Dus blijven de blessures dan irrelevant voor de prijs en is hij altijd uitstekend geweest?

Sturridge heeft eigenlijk een vergelijkbare carriere gehad met allemaal blessures etc. alleen die kostte 12 miljoen en dus een minder grote gok.

Heb ik dan ongelijk als ik zeg dat om deze redenen 45 miljoen een grote gok is en ik het niet zou doen?

7 juli 2015 om 13:49

Eerste jaar was die fantastisch.
Tweede jaar hij scoorde inderdaad die wedstrijden niet, maar daarna was hij weer goed. en maakte er toch nog 10.
Derde jaar grote blessure maar eindigde erg sterk.

Wat mij het idee geeft dat die erg goed kan doen, maar 1 grote blessure en 3 kleinere vervelende blessures hebben hem tegen gehouden. Als hij gewoon een half jaar fit is nu, dan zal het alleen maar beter worden plus hij is pas 24.. 45 miljoen is een hoop geld, maar het is een minder grote gok dan Balotelli. Deze jongen zal gewoon alles geven en met zijn kracht en lengte is het voor Engeland gewoon heerlijk om hem erbij te hebben, ook al presteert die iets minder.

Als dit gebeurd snap ik niks meer van het bestuur. Milan haalt Luiz adriano (8 miljoen) Bacca (35 miljoen) en dan ga je 45 miljoen betalen voor Benteke. In mijn optiek lig je dan echt te slapen.

7 juli 2015 om 12:43

Bacca voor 35M is dan ook lachwekkend natuurlijk. Maar goed, ze hadden zelf Club Brugge al uitgelachen door maar 7M voor hem te betalen. Schandalig dat Club Bacca toen gewoon gratis weggaf.

7 juli 2015 om 13:18

Denk dat het vooral met de leeftijd heeft te maken. Visie van de eigenaren van Liverpool om alleen voor jonge spelers veel geld neer te leggen.

Ik denk dat anders Martinez van Porto en Bacca zeker tot mogelijkheden behoorden.

@deroderidder

Leuk om je eigen comments te 'liken' ?

7 juli 2015 om 13:50

Leeftijd is leuk, maar je hebt gewoon een topspits nodig. Benteke kan wel iets maar is niet wat we zoeken. Moet echt minimaal iemand komen die er 20 in kan schieten zeker voor dat bedrag. Prijs kwaliteit verhouding is hier helemaal zoek.

Wat moet de Graafschap met Driver??

Ik ken de hele speler niet en ik wil hem ook niet kennen. Waarom moet er überhaupt een linker middenvelder komen? We hebben toch Tarfi die een prima seizoen heeft gespeeld, daarnaast kunnen Koolhof, Bannink en Smeets daar ook wel uit de voeten.

Er is behoefte aan een verdedigende middenvelder, opvolger voor Linssen. Kaak lijkt veel te kort te komen, maar bovenal is er geen back up! Wanbeleid, of mis ik iets?

Daarbij zit ik absoluut niet te wachten op een vage voetbalnomade die heel de Graafschap niet kent. Liever jong talent. Wat heeft de Graafschap aan ervaring die geen Nederlands spreekt? Ik had alle vertrouwen in de komst van Cas Peters en dus in de Graafschap, maar dat is na 2 dagen volledig weg. Echt balen dit, weg met vage proefspelers. Liever kans voor jong talent (uit de regio)

Overigens is er niks mis mee om over de landgrenzen te kijken, maar zoek dan naar buitenkansjes en jong talent. Geen werkloze nomaden. In Engeland kan men überhaupt niet voetballen op dit niveau, kijk liever naar het 2e/ 3e niveau van Duitsland, Belgie en Frankrijk. Nog een keer aankloppen bij Anderlecht misschien?

Benteke met een beweeglijke Firmino eromheen. Hopelijk gaat t goed! Bij Liverpool is het altijd nog afwachten zagen we de afgelopen jaren. Maar het is een goed begin opweg terug!

Ik kan echt niet snappen wat de Graafschap nu wil? Eerst hoog inzetten op het bouwen van een team en mentaliteit en speelstijl verkiezen boven kwaliteit. En dan met zo'n vage Engelsman aankomen. Kan nooit goed zijn voor het groepsproces en gaat nooit die voetbalmachine worden die we graag op de vijverberg willen zien.

Ik las op internet dat Reus naar Liverpool een 'done deal' is. Maar ik heb eigenlijk nooit iets over Reus zijn transfer ofzo gelezen op VZ. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen??

7 juli 2015 om 15:02

Ja, is niet waar. gaat nogal veel onzin rond laatste tijd.

8 juli 2015 om 10:14

Dankje. Want ik zie hem graag bij Dortmund blijven

Ik weet niet waar ik het neer moet zetten dus doe ik het maar hier.
Vitesse schijnt Izzy Brown van Chelsea te mogen huren.

Kan iemand mij vertellen wat de regeling is van de serie A wat betref de non-eu-plekken? Ikzelf heb hier nog nooit van gehoord? Is dit nieuw binnen de serie A?

Ik blijf mijn twijfels houden bij Benteke, als hij fit zou blijven en met de juiste aanvoer van de vleugels en Coutinho en Firmino achter hem zou hij Suarez achtige getallen kunnen halen. Maar als hij niet fit blijft en geblesseerd raakt en daardoor weer last heeft van vormverlies is 45 miljoen veel te veel geld. Aangezien het 2e scenario mij waarschijnlijker lijkt zou ik Benteke lekker bij Aston Villa laten. Een Miljoen of 30 (Euro) maximaal zou nog wel een gok waard zijn als je balo en borini weet te verkopen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren