Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen: Bod van 15 miljoen euro op Wijnaldum op komst

Laatste update:
/
Manchester City hoeft zich geen illusies te maken, want Kevin De Bruyne gaat niet weg. De 24-jarige aanvallende middenvelder tekent eerdaags een nieuw contract bij VfL Wolfsburg, verzekert sportief directeur Klaus Allofs: “Kevin heeft een contract tot 2019 en blijft bij ons. Desondanks hebben we aangegeven dat we het contract misschien gaan opwaarderen, want De Bruyne heeft zich geweldig ontwikkeld”, aldus Allofs. (Sport1)
/
Érik Lamela is met een initiële transfersom van dertig miljoen euro de recordaanwinst van Tottenham Hotspur, maar vertrekt deze zomer. De 23-jarige aanvallende middenvelder gaat misschien wel in de Serie A aan de slag, want AC Milan denkt na het mislopen van Axel Witsel aan de Argentijns international. Lamela werd eerder al in verband gebracht met AS Roma, Juventus, Fiorentina en Atlético Madrid. (Mediaset)
/
De belangstelling van AS Roma voor Georginio Wijnaldum is bijzonder serieus. De clubleiding van i Giallorossi heeft inmiddels in Eindhoven navraag gedaan naar de middenvelder en bereidt een bod voor. De international van het Nederlands elftal is in de ogen van de Italianen vijftien miljoen euro waard, en het is dus nu de vraag of PSV daar hetzelfde over denkt. (La Gazzetta dello Sport)
/
Juan Cuadrado is niet ontevreden bij Chelsea. De vlugge rechtsbuiten maakte in januari de overstap naar Londen en komt daar amper aan spelen toe, maar volgens zaakwaarnemer Alessandro Lucci voelt zijn cliënt zich ‘prima’. “Hij is gelukkig, de club is gelukkig met hem, dus het ziet er allemaal probleemloos uit”, klinkt het. De 27-jarige Colombiaan wordt in verband gebracht met onder meer AS Roma en de Milanese clubs. (Sky Italia)
/
Arsenal zou met Juventus een akkoord hebben bereikt over de transfer van Arturo Vidal, maar Fernando Felicevich is daar niet van op de hoogte. “Ik heb geen enkel contact met Arsenal gehad over Arturo”, reageert de zaakwaarnemer van de 28-jarige middenvelder. De clubs zouden elkaar gevonden hebben in een som van dertig miljoen euro. Vidal heeft in Turijn nog een contract tot de zomer van 2017. (Radio AM1190 America)
Past Georginio Wijnaldum bij AS Roma?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben ik de enige die hem een overrated speler vind? Ik ben nog geen een wedstrijd geprikkeld door zijn spel.

2 juli 2015 om 09:16

Ja jij bent de enige.

2 juli 2015 om 09:25

Echt Panerai als iemand maar wat over een PSV speler zegt schiet je alweer in de verdediging, Wijnaldum is een prima speler maar wordt geen topper en ik betwijfel of de subtop haalbaar is als je bij oranje steeds een van de mindere bent...

2 juli 2015 om 09:28

Nee, niet de enige. Gini is geen speler die continu presteert in topwedstrijden, dan vraag ik me oprecht af of je wel zo goed bent als andere zeggen.

2 juli 2015 om 09:29

@fron010

Waar zegt iemand dan precies dat het een topper is? Ik zie dat niemand zeggen hoor dus ik snap niet wat er 'overrrated' aan Wijnaldum zou moeten zijn.

Ik vind dat zo'n standaard zinnetje dat iemand roept als ie niet weet wat ie moet zeggen. Leg mij dan uit waar precies wordt aangegeven dat Wijnaldum een topspeler is die bij elke topclub mee kan en tot de wereld top kan behoren?

Volgens mij is iedereen het er over eens dat Wijnaldum een leuke speler kan zijn voor de subtoptop / middenmoot in de grotere competitie maar niet meer dan dat.

Daar is niks toch overrated of vind je van wel?

2 juli 2015 om 09:30

@arjan4ajax.

Wat zeggen 'ze' dan precies over Wijnaldum waardoor jij denkt dat andere mensen hem zo goed vinden.

2 juli 2015 om 09:33

Bij de subtop haalt die het ook niet, ik blijf het zeggen tegen de sterkere ploegen hier en in de EL was die soms onzichtbaar en laat ik maar niet over oranje beginnen, kijk ook naar een Fer die kwakkelt van de ene naar de andere degradatiekandidaat, dat gaat er met hem eerder gebeuren ben ik bang. Het is makkelijk spelen met een Guardrado naast je en een depay en de Jong voor je.

2 juli 2015 om 10:52

Als Wijnaldum constant in topwedstrijden zou presteren, dan zou hij 35m plus waard zijn. Hij is geschaald op 15m. Dat is tegenwoordig de prijs voor een goed meevoetballende subtopper.

Hij is nog altijd vrij jong en de komende twee jaar kan hij zijn verdere carriere mooi vorm geven

2 juli 2015 om 11:05

Fron010

Je lult maar wat zonder enige feitelijke onderbouwing.

Je roept dat de suptop hem niet haalt, zowel zenith als psg, de kampioen van Rusland en Frankrijk, die al jaren champions league spelen hebben officiële aanbiedingen op hem gedaan, dat zijn wereldwijd gezien zeker wel subtop en psg is zelfs een topclub.

Daarnaast heb je het over oranje, waar je maar niet over zal beginnen? Heb je het afgelopen WK gemist? hij heeft een aantal puike wedstrijden gespeeld. Dus dat argument kan ook de prullenbak in.

Wijnaldum presteert al 2 jaar vrijwel elke wedstrijd een ruime voldoende. Je hoeft niet elke wedstrijd er ruimschoots uit te springen om een goede speler te zijn. Ter vergelijking, Clasie doet het af en toe leuk in een topper en speelt vervolgens 3 slechte potten tegen degradatie kandidaten. En welke clubs hebben zich voor hem gemeld?

Nogmaals. Ik zeg niet dat Wijnaldum een bijzonder groot talent is die de top gaat bereiken en daar het verschil gaat maken. Maar hij is stabiel genoeg omhet subtop niveau aan te kunnen en daarom heeft PSV dus ook al 2 miljoenen biedingen gekregen van grote clubs.

2 juli 2015 om 11:42

Als je me serieus wilt wijsmaken dat hij bij oranje goed speelde dan stop ik maar gelijk, wat was die gozer slecht. Misschien eens je PSV bril afzetten en wat kritischer kijken.

2 juli 2015 om 12:09

Panerai

Toch jammer dat je dan clasie als een soort counteraanval erbij wilt halen. Clasie is dit seizoen 2x de baas over Wijnaldum geweest. Daarnaast speelt hij tegen degradatiekandidaten ook altijd ruim voldoende. Op de laatste 6 wedstrijden na, speelde clasie alles ruim voldoende.

Wijnaldum zal bij een club als as roma de ideale sub zijn. Meer niet.

2 juli 2015 om 12:17

Met alle respect! Talent? Goed WK en kampioen met PSV. Vergelijken we hem met Clasie is hij meer waard of Clasie minder. Tijdens WK zag ik Sneijder het verdedigende werk voor hem doen en diezelfde Clasie kon de vrije val van Feyenoord niet stopzetten

2 juli 2015 om 13:05

Nee hoor, dat vind ik ook en met mij nog massa's mensen. Wijnaldum leuke speeltuinvoetballer maar mist alles om bij een club als As Roma te slagen. Nederlandse top is zijn plafond.

2 juli 2015 om 13:55

@fron010
Hij noemt het afgelopen WK, daar liet Wijnaldum duidelijk zien wat zijn kwaliteiten waren, stond hij vanaf het duel met Chili basis en kwam PSG niet voor niets met verregaande interesse. Als je de laatste duels van Oranje als leidraad neemt ben ik het met je eens dat het beter kon, maar in mijn ogen spelen de meeste spelers niet al te best...

2 juli 2015 om 17:47

Opvolger van totti als die stopt ?!

2 juli 2015 om 17:49

Idd ik vond je verhaal goed tot dat je over clasie begint dat klopt totaal niet wat je zeg ei

2 juli 2015 om 19:41

Kan iemand mij vertellen of Feyenoord een doorverkoop percentage zou ontvangen wanneern psv Wijnaldum verkoopt?

3 juli 2015 om 01:00

Fron010

Dat jou lange termijn geheugen niet verder rijkt dan de laatste 2 wedstrijden van Oranje is mij nu wel duidelijk.

Wijnaldum presteert de laatste wedstrijden in Oranje maar matig, helemaal mee meens. Net als de rest van het team.

Echter draai je om het feit heen dat hij het niveau niet zou aankunnen. Op het WK heeft hij dus laten zien dat hij het wel aan kan want daar speelde hij gewoon uitstekend.

2 juli 2015 om 09:19

Nou je bent niet de enige vriend haha want ik denk er ook zo over

2 juli 2015 om 09:20

Ik vind hem een beetje een type Fer. Regelmatig bij een doelpunt betrokken, ervaren, maar nooit echt een paar geweldige passes of nuttige trucjes. Ik weet niet wat ik van hem moet denken. Op het WK speelde hij in dienst van Sneijder, en dat deed hij goed zonder uit te blinken. Maar volgens mij vindt hij zichzelf een echte 10, en daar vind ik hem nooit echt uitblinken in een wedstrijd. Zie hem nooit echt domineren ofzo (en dan bedoel ik niet tegen Dordrecht, maar een Moskou).

2 juli 2015 om 09:25

Ik vind hem ook goed, maar 15 miljoen? Daar vind ik hem niet goed genoeg voor. Als ik PSV was zou ik hem daarvoor zeker verkopen. Dan halen ze propper of Ziyech en houden ze nog geld over.

2 juli 2015 om 11:09

jij vind 15 mil teveel voor gini maar als feyenoord 18 krijgt voor clasie vind je dat te weinig ik vind 15 te laag voor gini omdat het een scorende middenvelder is en 10 teveel voor clasie omdat die bijna tot nooit scoort

2 juli 2015 om 11:27

Waar zeg ik dat ik 18 te weinig vind voor Clasie?
Feyenoord vraagt dat niet eens nu, waarschijnlijk rond de 12,5 dus zal hij nog voor minder vertrekken en dat is ook gewoon realistisch.

Het zou natuurlijk wel mooi zijn als we in nl naar Portugese bedragen toe kunnen gaan, maar zowel Gini en Clasie hebben in Europa nog niet heel veel ervaring, en bij oranje zijn het ook geen vaandeldragers, dus ik denk dat 15 dan niet echt realistisch is voor allebei.

Maar ik gun het ze allebei van harte hoor, een mooie transfer, het is ook maar net wat een gek er voor geeft natuurlijk.

2 juli 2015 om 09:26

Overrated op basis van wat? Wijnaldum is een prima speler voor clubs als Psv, Roma, Everton etc. Niemand roep dat hij van het niveau Barca, Real Madrid etc. is.. Dus op basis van wat je gelijk hier gaat roepen dat hij overschat is weet ik niet.

2 juli 2015 om 09:31

Ook niet, tegen de sterkere ploegen hier was Wijnaldum al gelijk een stuk minder net als bij oranje, allemaal leuk tegen een Willem II en Nac maar in het buitenland is het andere koek.

3 juli 2015 om 01:07

@ Fron010

Leuk al die vergelijkingen, echter wat ik in alle commentaren hierboven mis is dat Wijnaldum bij zijn nieuwe club niet het elftal op sleeptouw moet/hoeft te nemen. Daar wordt hij gewoon een waterdrager (iets waar de kracht) van Wijnaldum ook ligt.
Bij PSV wordt verwacht dat hij het spel naar zich toe trekt en vorm geeft, bij een Roma/psg zal zijn rol compleet anders zijn.

Overigens stond Wijnaldum als jeugdspeler als groot talent te boek, clubs als Roma/psg houden dit soort spelers overigens goed in de gaten en regelmatig worden dit soort spelers ook gescout. Gewoon om hun status up to date te houden, vorderingen worden zo gemeten.

De gemiddelde VZ reguurder heeft de ballen verstand hoe ploegen naar spelers kijken. Dus het commentaar dat hier geleverd wordt is met een korrel zout te nemen.

Als uitblinken het enige is dat telt zouden maar verdomd weinig spelers geschikt zijn in de top te spelen en zouden die allemaal nog op dezelfde positie spelen ook.

Ga daar maar eens over nadenken.

2 juli 2015 om 09:54

Ja! Jij bent een van de weinige die dat debkt.
Dit is een steun pilaar voor PSV en een aanwinst voor Oranje met zijn neusje altijd richting de goal.
AS Roma zou een geweldige club zijn voor Gini en niet onverdiend.

2 juli 2015 om 10:34

Nee jij bent niet de enige .. samen met jou nog een paar gozers uit A'dam en R'dam die zelf vinden dat Clasie mee kan bij Barcelona en de nieuwe Xavi is .. En ook nog eens de zelfde mensen die vinden dat hun Keeper 38M waard is ...
Psv moet wel een goede bedrag er uit halen want er gaat nog steeds een aanta % uit naar Feyenoord ..
Gini zat dit seizoen sws bij de 5 beste spelers van de ED .. Enige wedstrijd waar Gini verstoppertje speelde dit seizoen was in de Kuip ! Maar hij lijkt wel bang om tegen feyenoord te spelen erg irritant moet ik wel toegeven.

2 juli 2015 om 11:33

Ik woon in Eindhoven, even dat ter zijde maar als je ziet hoe Guardrado voetbal met zijn spel inzicht, bal handelingen etc. hij is gewoon paar klasse beter dan Wijnaldum. En zelfs Guardrado is niet echt bepaald succes geboekt bij Valencia. Gini is maximaal 8 miljoen waard. Als je ziet dat Sneijder voor 7,5 miljoen wordt verkocht door Inter, op basis daarvan zou Wijnaldum maximaal 4 miljoen waard zijn

2 juli 2015 om 11:52

Tijden zijn veranderd kerel .. Clubs leggen nu allemaal 20/30M voor de meest rare spelers .. Je praat alsof Gini er niks van kan en als dat zo is dan hier in nederland bijna niemand er wat van ..
Je woont in EHV maar hebt niet mee gekregen dat Guardado bij Valencia niet op het middeveld speelde .. Bij Deportivo was hij erg goed bezig ..
Om nog even terug te komen op je Sneijder naar Inter voor 7,5 .. Villa ging voor 6M ofs van Barca naar Atletico en Negredo gaat nu voor 28M van City naar Valencia .. of wil je me zeggen dat Negredo beter is dan Villa .. ?

Lijkt me een prima bedrag voor Wijnaldum. Je moet het alleen even afwegen tegen je sportieve ambities dit jaar. Als je hem laat blijven, heb je misschien een ongemotiveerde (of anders verwoord: teleurgestelde) speler in je team.

Als Roma idd 15 miljoen gaat bieden zie ik hem wel gaan, bedrag zal dan na beetje onderhandelen rond de 17-18 miljoen uitkomen. Propper aankopen voor 5 miljoen en psv gaat er niet eens op achteruit

Is een mooi bedrag voor Wijnaldum en Psv.

Wijnaldum is een goede speler maar heeft de potentie, die hij in het begin van zijn carrière toegedicht kreeg, nog niet helemaal laten zien. Het is een harde werker, een echte teamspeler, maar geen uitzonderlijk talent zoals Depay. Alleen doordat de Nederlandse competitie kwalitatief achteruit gaat ten opzichten van de andere Europese competities (dankzij het "nieuwe" geld) spring je er dan al snel boven uit in de Eredivisie.

Nederlandse clubs zijn te soft geweest in hun transferbeleid de afgelopen jaren ten opzichten van bijvoorbeeld Portugal. Als Nederlandse clubs zich harder hadden opgesteld hadden we hogere transfersommen kunnen vragen en was het "gewoon" geweest. Maar aangezien dat niet het geval is is 15 miljoen voor Wijnaldum een redelijk transferbedrag.

Een verkoop van Gini, hij blijft toch ook onze kleine Gini, zou ook goed nieuws zijn voor Feyenoord. Door een doorverkoopclausule pikt Feyenoord naar verluidt zo'n 15% mee.

Roma... Tja blijf dan nog een jaar bij Psv. In Italië leer je geen voetbal.

2 juli 2015 om 10:56

Volgens mij staat de serie nog altijd (veel) hoger aangeschreven dan de eredivisie.

2 juli 2015 om 11:35

Italie is geen adres voor spelers die zich verder willen ontwikkelen. Er zijn maar weinig clubs die goede begeleiding geven aan jonge talenten.

2 juli 2015 om 15:39

Ik vind dat Pogba zich ontwikkeld heeft hoor.

Gewoon een goede voetballer en verdient een transfer en as roma is ook zijn plafond denk ik

Hij is echt niet overated 2 jaar geleden was ie nog niet zo goed meer een afellay postbode voetballer liep alle ruimtes dicht.
Kijk wedstrijden terug op YouTube er is in nl geen 1 middenvelder die net balvast en sterk aan de bal als Wijnaldum op het middenveld hij geeft bijna geen balverlies ik zeg niet dat clasie of iemand anders minder is maar puur het balvaste steekt ie echt met kop en schouders bovenuit..

De enige nl speler die 15 waard is is Robben de rest is van het niveau Ijsland Letland spelers wat ook keihard blijkt uit de resultaten.

2 juli 2015 om 11:56

Nee, er zij heel wat spelers die 15 miljooen waard zijn. Robben, Huntelaar, Van Persie, Sneijder, Stroootman, Depay, De Vrij Dat we geen goede resultaten halen betekent niet dat we een slecht selectie hebben.

Hij is nog niet de helft waard in mijn ogen. Hij kan niet als 10 spelen ook niet vanaf de wings, is mijn ogen nergens 1e keuze niet eens bij PSV laat staan een stap hoger

2 juli 2015 om 15:41

Wijnaldum is eerste keus én aanvoerder... Verder een goede voetballer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren