Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Voorganger Pérez haalt uit: 'Hij is wispelturig en doet eigenlijk maar wat'

Laatste update:

Carlo Ancelotti veroverde dit seizoen geen enkele grote prijs en moet daarom vertrekken bij Real Madrid. Voormalig voorzitter Ramón Calderón snapt helemaal niks van het besluit van Florentino Pérez. Hij hekelt de wispelturigheid van zijn opvolger. "Maar dat zijn we van hem gewend", zegt Calderón in gesprek met talkSPORT.

/

Nog altijd weet de ex-preses niet eens waarom Ancelotti het veld moet ruimen. De Italiaan won dus geen bekers, maar leidde los Blancos twaalf maanden geleden nog wel naar de winst in de Champions League. "Tijdens de persconferentie werd Florentino gevraagd waarom hij Ancelotti ontslagen heeft en het antwoord was duidelijk: 'Ik weet het niet'. Zo gaat het al jaren. Hij lijkt maar wat te doen."

Pérez werkte in de tien jaren die hij in totaal aan het roer staat in het Santiago Bernabéu, al met negen verschillende coaches. Onder meer Vicente del Bosque, Vanderlei Luxemburgo, Manuel Pellegrini en José Mourinho moesten het veld ruimen onder de huidige preses. Naar verwachting zal Rafael Benítez als vervanger van Ancelotti worden aangesteld, al wordt ook de naam van Jürgen Klopp genoemd.

Ramón Calderón heeft gelijk

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mensen zeuren ongelooflijk veel om Perez, maar hij doet het gewoon goed. Hij zal iedereen z'n mond snoeren en blijven snoeren, zoals hij altijd doet na zijn keuzes waar meestal om wordt gelachen.

26 mei 2015 om 13:26

Precies, ik snap de commotie ook niet zo. Ancelotti heeft het dit jaar gewoon compleet verpest. Hopleijk zorgt Perez nog voor wat mooie aankopen in de zomer voor wat enorme bedragen! Ik hoop dat hij Hazard haalt als tweede man voor Ronaldo, want die wordt ook een dagie ouder!

26 mei 2015 om 14:16

Als Perez maar geen types als Vermaelen Douglas haalt heb je 4x niks aan.

Aguero en Verrati "moet haalbaar zijn".

26 mei 2015 om 14:55

Mwaaa, ik weet het niet helemaal. Real Madrid heeft La Decima gewonnen, onder zijn gezag natuurlijk, maar ik vind toch dat Real Madrid de laatste jaren veel te weinig prijzen pakt.

Met de CL heeft hij een hoop monden gesnoerd maar verder valt het allemaal reuze mee.

26 mei 2015 om 14:55

Had real maar vermalen en douglas gekocht , mss hadden zij nu laliga gewonnen en straks cl en copa

26 mei 2015 om 15:26

@spz, Cr7

Benitez IN Ancelotti OUT is gewoon inleveren op kwaliteit. Waarom zou je willen inleveren op kwaliteit

26 mei 2015 om 16:55

Ancelotti won de superbeker en denk je nou echt dat het helemaal aan Ancelotti lag?

26 mei 2015 om 17:52

Vriend Real had halverwege het seizoen gewoon een voorsprong op de rest. Als James, Modric en Ramos niet geblesseerd raakten hadden ze die voorsprong met gemak behouden. Perez moest Di Maria nooit moeten verkopen en daarvoor Bale halen. Kijk naar de bank van Madrid. Coentrao en Varane zijn Real waardig. Maar met een Illaramendi, Arbeloa, Nacho en Lucas Silva op de bank win je op lange termijn niks. Dit was en is het probleem van Madrid niet Ancelotti. Als je dit als voorzitter niet ziet en 100 miljoen betaald voor een wild paard die bij elk sprint moet worden tegengehouden door de cameramannen, ballenjongens en supporters dan moet je zelf als voorzitter plaats maken. Ik zou net zoals Ancelotti niet gaan rouleren. Er valt niks te rouleren bij Madrid. Al het geld is al besteed aan Bale die alleen her en der een vrije trap scoort. Wie Madrid ook gaat coachen met een halve selectie gaat niemand prijzen pakken.

26 mei 2015 om 21:51

Ik ben geen Real-volger maar naar mijn mening is Real onder de leiding van Perez alleen maar achteruit gegaan. Hij heeft geweldige spelers gehaald, maar niet om een team te bouwen maar om te pronken.

Vroeger als kleine jongen keek ik naar Real als een geweldige, innemende club. Het maagdelijk wit, een club met uitstraling en allure. Sinds hij aan de leiding is, is real een 'vervelende' club geworden waar ik me meer en meer aan stoor, een soort afkeer tegen krijg. Een hoop show, glitter en glamour, maar inderdaad totaal geen idee waar ze mee bezig zijn. Geen visie, geen strategie. Mijn devies: Ancelotti in, Perez out

26 mei 2015 om 13:26

Ancelotti was een prima coach. Hij maakte altijd logische keuzes. Voor prijzen moet het soms even iets extra meezitten, en dat zat het gewoon niet dit jaar. Maar het was echt geen slecht jaar hoor.

26 mei 2015 om 13:56

Logische keuzes? Iemand die Iker in het doel laat staan is blind.

26 mei 2015 om 14:13

Hij heeft wel het record van zo lang mogelijk de nul houden verbroken. Zo blind zal Ancelotti dus niet zijn geweest.

26 mei 2015 om 16:16

durf maar eens Iker te passeren hij is een club held en Keylor Navas is nu niet echt beter

26 mei 2015 om 13:26

Klopt ja 1 landstitel in 7 jaar. Wat zijn de monden gesnoerd zeg.

26 mei 2015 om 13:27

Hoe heeft hij iemand de mond gesnoerd dan? Hoeveel kampioenschappen/CL titels heeft ie binnen gesleept de laatste 10 jaar?

26 mei 2015 om 13:27

Bullshit perez zijn aankoopbeleid is drama.
Kijk naar Chelsea,City en man U wat hun op de bank hebben en wij ...

26 mei 2015 om 13:27

Onzin, die Perez loopt maar wat aan te kloten. Als het wat minder gaat dan mag de trainer direct de zak krijgen, en worden de prijzen die met hem gewonnen zijn al snel vergeten.

26 mei 2015 om 13:28

De laatste landstitel dateert uit 2012. Hij doet het niet goed. En met Benitez aan de roer ben ik bang dat het nog een paar jaar) uitblijft.

26 mei 2015 om 13:28

Als je met zulke uitgaven maar 1x kampioen wordt in de afgelopen zes jaar doe je t volgens mij niet goed juist. 1x de CL winnen is knap, zeker gezien de turbulente situatie met Mourinho daarvoor. Dat je vervolgens de man die voor rust heeft gezorgd de laan uitstuurt, na 1 seizoen zonder prijzen maar wel een fantastische eerste seizoenshelft (daarna veel blessures), dat is toch achterlijk. Koop maar weer een paar spelers, stel maar weer een nieuwe coach aan en hoop dat t dan weer goedkomt. Als je echt wil domineren gaat dat mooi niet lukken, daar hoort namelijk stabiliteit en visie bij, iets wat juist bij Real onder Perez ontbreekt.

26 mei 2015 om 13:32

Wat er volgt is een nieuwe coach met nieuwe denkwijze, die dus weer iets anders wil gaan voetballen. Er zal weer een compleet elftal met nieuwe spelers aangetrokken worden. Vervolgens moet die coach gelijk in het eerste jaar presteren. Dat is bijna onmogelijk omdat de trainer nog moet gaan bouwen. Vervolgens haalt hij geen of niet genoeg prijzen en kan de volgende komen. Het is ongelofelijk dom beleid.

26 mei 2015 om 13:34

hoezo doet perez het goed?
in 10 jaar tijd 1x de CL en 3x kampioen, waarvan maar 1x in de laatste 7 jaar.

26 mei 2015 om 14:18

Babymongo

Je moet wel toegeven dat Perez is een genie kwa financien. Sportief moet hij meer naar Zidane luisteren ect.

26 mei 2015 om 14:34

de financiën van real kan ik niet inzien, maar als jij zegt dat ie dat goed doet dan geloof ik je gelijk.
Maar een voetbalclub moet prijzen winnen.

Ajax heeft ook een hoop geld op de bank, maar ik heb liever dat ze wat minder op de bank hebben en wat succesvoller zijn.

26 mei 2015 om 16:49

Wat lul jij nou slap..

De reden waarom perez (real over het algemeen) niet veel heeft gewonnen komt door messi en door niemand anders.
Hou toch op met gelul altijd.... Gatver

26 mei 2015 om 17:41

Door Blatter en Platini eerder. De peetvaders van Messi.

26 mei 2015 om 13:36

Als je kijkt naar de financiën, doet Perez het ontzettend goed. Heeft de schulden heel netjes terug weten te brengen.
Maar qua aankoopbeleid en trainers kan je toch zien dat hij niet genoeg voetbalman is om een voetbalclub als Real Madrid in goede banen te leiden.
Hij is meer een goede zakenman, dan een voetbalman.

Hij is gek op grote namen. Zowel van spelers, als van trainers. Als een speler dan niet blijkt te functioneren zoals hij wil, wordt deze verkocht (lees: Robben).
Ditzelfde geval doet zich nu voor bij Ancelotti. Ik vond Ancelotti meer rust uitstralen dan heel Real Madrid te afgelopen 5 jaar heeft gekend.
Naast die rust, en waarschijnlijk door die rust, hebben jullie la Décima kunnen binnenhalen.

Na een jaar met veel tegenslagen (blessures) en natuurlijk met overvolle speelagenda (wereldkampioenschap voor clubteams tussendoor) zijn de prestaties minder.
Desondanks hebben ze de halve finale gehaald van de Champions League en worden ze tweede in de competitie.
Als Real die blessures niet had, had het er heel anders uit gezien. Dat weet iedereen. Behalve Perez..

26 mei 2015 om 13:43

Perez heeft het licht gezien.
Met de galacticos kan je geen team bouwen.
Dus zet hij een Madridista voor de groep.
Die graag de jeugd kansen geeft en veel van zijn aankopen zijn Spanjaarden/Madrilenen.
Dat is toch alleen maar goed?
Del Bosque heeft ook zo met Real 2 x de championsleage gewonnen dus waarom Benitez niet?
Ancelotti zou waarschijnlijk om Veratti en Ibrahimovic of Pogba vragen.
Weer galacticos.

26 mei 2015 om 13:47

Dat is toevallig, ik reageerde net op een bericht van jou

Maar volgens mij heeft Perez helemaal niet het licht gezien, hij gaat doodleuk verder met wat hij voorgaande seizoenen gedaan heeft. Loopt het even niet, gaat de trainer eruit.

Met Benitez zie ik het echter nog somberder in. Benitez geeft liever geld uit dan Ancelotti.
Zo krijg je weer geen basis om verder op te borduren, maar meer onzekerheid. Zeker binnen de selectie.

26 mei 2015 om 14:19

Ancelotti is de trainer die het meeste heeft uitgegeven aan inkopen in de wereld.

26 mei 2015 om 14:27

Dat is Mourinho.

26 mei 2015 om 14:36

Over de laatste tien jaar is het Mourinho (903 miljoen en Ancelotti 881 miljoen). Over het algemeen is het echter Ancelotti, want hij heeft daarvoor ook geld uitgegeven, dus toen Mourinho nog geen coach was.

26 mei 2015 om 14:55

Klopt wat je zegt, maar Ancelotti kon dit doen bij een welvarend Milan, Chelsea en Psg.. Benitez bij Liverpool en Napoli. Benitez heeft bij Chelsea wel getraind, maar was interim, dus niet echt aan aankopen gedaan daar.

26 mei 2015 om 14:57

Benitez geeft zijn geld graag uit aan C-garnituur Spanjaarden die na een half jaar er weer uit worden geschopt. Hopelijk neemt hij niet zijn Liverpool aankoop beleid mee naar Madrid.

26 mei 2015 om 16:30

Ik vind het niet helemaal kloppen om te zeggen dat het dan Ancelotti is die dat gedaan heeft. Heeft Ancelotti gestaan op de aankoop van Bale bijvoorbeeld?
Niet alleen de trainer bepaald het aankoopbeleid.

26 mei 2015 om 18:14

Mixp,

Dat klopt zeker, maar het gaat er simpelweg om hoeveel geld is uitgegeven onder de coaches. Of het aankopen van de coach waren of niet zullen we nooit weten.

26 mei 2015 om 21:56

Denk je dat Benitez het aankoopbeleid bij Madrid mag gaan bepalen? Die blijft gewoon in de portefeuille van Perez denk ik zo

26 mei 2015 om 13:43

Dit is dus de reden dat ik een hekel aan Real heb, die arrogantee en dat misselijkmakende jankgedrag als het even niet lukt.

Ancelotti heeft vorig jaar de CL binnengesleept en dat werd ook wel eens tijd voor Real, en vervolgens via de achterdeur worden weggetrapt. Die man verdient ook wel wat meer credits. Maar goed, bij Real moeten er koppen rollen en er is altijd wel ergens een zondebok.

26 mei 2015 om 13:59

Lijkt me een beetje logisch dat hij uiteindelijk iedereen de mond snoert, hij weet gewoon niet wat ie doet en de reden waarom real wint is niet omdat Perez goed beleid levert maar omdat je met zo veel wereldsterren en de miljoenen die hij elk jaar kan besteden je gewoon bijna niet mag verliezen

26 mei 2015 om 14:12

1cl en 1 PD in de afgelopen 7 jaar. En een paar 100 miljoen aankopen gedaan. Nou nou, Perez doet het echt fantastisch

26 mei 2015 om 15:05

Perez is gewoon een idioot. Ik heb totaal niks met Madrid, maar zelfs ik vind het belachelijk dat Ancelotti is ontslagen. Hij bezorgde Madrid vorig jaar La Decima, een complex wat Madrid jarenlang partte speelde. Daarnaast won die de beker. Dat het een jaar wat minder gaat kan altijd. Hij heeft ook pech gehad met blessures. Waarom moet Ancelotti wel het veld ruimen na 2 jaar en kon Mourinho wel 3 jaar volmaken? Die had la Decima immers niet gewonnen. Wel de competitie maar Madrid heeft volgens mij altijd meer waarde gehecht aan La Decima.

Wat in mijn ogen ook ontzettend belangrijk is voor een wereldclub dat is het imago. Een imago dat onder Mourinho bijna helemaal verpest was, en waar ook nog eens bij kwam dat er ontzettend veel onrust was in de kleedkamer. Dit is onder Ancelotti ook enorm verbeterd. Hij had op zijn minst nog een jaar verdiend in mijn ogen. Maarja bij zo'n gek als Perez krijg je die kans niet. Hij doet me een beetje denken aan Blatter als ik heel eerlijk ben.

26 mei 2015 om 17:25

Mensen die geen geschiedenis van de club weten. Hebben geen recht om een mening te geven hierover.
Wat meeste niet weten is dat dank zij Perez is real madrid de rijkste club ter wereld en de rijkste club ter wereld met beste mogelijk spelers geen prijs pakken is onacceptabel.

Ondanks dat carlo een goede persoon is met goede karakter moe ie helaas plaats maken voor een andere.

26 mei 2015 om 18:17

Zover ik weet staat het in de Grondwet dat ik dat recht wel heb, graag even iets beter inlezen. Perez faalt dan net zo goed, sinds zijn tweede termijn slechts 5 prijzen, als rijkste club met "best mogelijk spelers". Waarvan 3 onder Ancelotti, oftewel Ancelotti deed het gewoon goed, een jaar niets kan gebeuren.

26 mei 2015 om 18:14

Vind alleen dat Ancelotti er te snel uit is geknald. Sinds Perez zijn tweede termijn, 2009-2010 zijn er 5 prijzen gewonnen als ik het goed heb, waarvan 3 onder Ancelotti. Zo slecht deed hij het dus totaal niet.

26 mei 2015 om 21:16

Beste aankoop van Perez' is toch wel c Ronaldo en beste ontslag is Mourinho maar Perez' heeft alleen 2 dingen goed gedaan in 10 jaar tijd maar hij heeft meer fouten gemaakt bv.di Maria verkopen of ancolotti ontslaan wat een ...

Tja.. Als je trainer wil worden van Real dan moet je presteren. Dit seizoen is het gewoon een zooitje en de supporters helpen er ook niet echt bij.

26 mei 2015 om 13:28

Lekker kort door de bocht.

Een club als Madrid heeft een strategie nodig op de lange termijn, de club is gebaat bij rust en zekerheid. Als je dan iemand ontslaat die een jaar niks wint maar het jaar daarvoor de CL gewonnen heeft, en na zijn ontslag geen concrete redenen kan geven waarom hij de laan is uitgestuurd, dan geeft dat aan dat hij inderdaad maar wat loopt aan te kloten.

Of moet er maar verwacht worden dat het elk jaar raak is met prijzen. Laat daar nou is iemand langer zitten dan 2-3 jaar, ipv bij het eerste de beste prijsloze seizoen de trainer de laan uit te sturen.

26 mei 2015 om 13:30

Het is helemaal geen zooitje. Het gaat gewoon goed. La liga verloren op een paar punten, dat is niet zon schande als je in de sterkste competitie speelt. Alleen Perez heeft niet zo slim gehandeld. Komt vast aandachtstekort

26 mei 2015 om 13:59

Ehm? Ontevreden speler, ontevreden supporters en geen prijzen pakken en punten laten liggen tegen makkelijke tegenstanders. Dit noem ik voor een Rijke club als Real Madrid niet georganiseerd.
La Liga sterkste competitie? Denk toch echt dat je vaker naar de PL moet kijken want daar kan elke wedstrijd een verassing zijn.

Die man had van mij ook niet weg gehoeven maar als zoiets in je contract staat dat je gewoon verplicht bent om prijzen te pakken en je pakt 1 jaar helemaal 0 en de supporters en spelers zijn ontevreden dan is het toch niet zo heel gek dat je weggestuurd word.

Risico van het vak.

26 mei 2015 om 14:10

Hahah. Je zegt punten laten liggen tegen makkelijke tegenstanders, daarna zeg je dat PL sterker is omdat daar ieder keer een verrassing is. Je kan niet ieder keer van een kleine pleog winnen, dat is gewoon heel lastig. Veel lastiger dan een topploeg. En het is inderdaad sterker, omdat er gewoon ieder jaar wel spannend blijft. Als je gaat redeneren, dat het niet spannend is en maar om twee ploegen draait, dan zeg ik dat het hetzelfde is als de Eredivisie. Verder gaat het om rust in de club zelf. Supporters kunnen wel klagen, maar met Ancelotti aan het roer liep het eindelijk weer wat beter. En denk dat de supporters vooral ontevreden, omdat Carlo ontslagen is. En welke speler is volgens jou ontevreden dan?

Eindelijk zegt deze man wat zinnigs, Perez heeft geen verstand van Voetbal, wel heeft hij verstand van al die Commerciële zaken. Op dat gebied is hij de beste.
Maar ja, wat heb je daar aan.

Ik had gelezen dat Perez de zelfde afscheid speech gebruikte voor Ancelotti die hij ook heeft gebruikt bij Pellegrini. Mocht dat waar zijn dan is dat wel heel onrespectvol tegen de man die je la decima gaf.

Misschien moet Perez zich zelf ontslaan, ik denk dat hij dan meer fans krijgt dan dat hij nu heeft, het Bernabéu staat in ieder geval niet achter hem bij het ontslaan van Carlo

Perez is een kwal die zich zelf ook moet ontslaan.
Maar bij deze sta ik achter hem.
Hij wil met Real weer Back to the roots.
Met een Madridista Benitez voor de groep aankopen als De gea,Asenjo en Morata de echte Madrileense spelers en Jese en Carvajal die veel speeltijd kunnen verwachten.
Is toch alleen maar mooi de echte Real Madrid gaan we zien niet de hollywood.
Iedere Madridista die de tijdperk Del Bosque heeft meegemaakt weet hoe mooi deze project kan worden.
Of het meteen prijzen oplevert weet ik niet maar voor de lange termijn is het goed.

26 mei 2015 om 13:30

Er is geen lange termijn bij Real.

26 mei 2015 om 13:37

Ik denk het wel.
Volgens mij heeft Perez het licht zien.
Hij heeft nu de beste coaches gehad en al verschillende speel stijlen geprobeerd en het heeft niet gewerkt.
Dus 2 opties of Benitez zakt met Real naar de 4de plek en alles word een chaos dan kan je verwachten dat Perez ontslagen word.
Of Benitez doet het uitstekend met een landstitel of nog een Champions League en hij kan 3 jaar blijven.

26 mei 2015 om 13:48

Perez had ook het licht gezien toen hij isco en illaramendi aantrok... Ik geloof hier niets van totdat ik het zie. Voor nu lijkt het gewoon op een wanhopige poging om Real soort van aan prijzen te helpen.

26 mei 2015 om 13:43

Q7-Porto

Wat heb jij toch met Morata? Ik lees meerdere reacties van je waarin je een soort handtekeningenactie aan het doen bent voor Morata. Ik snap niet wat je goed vindt aan die jongen? Hij doet het goed bij Juventus en is heus geen slechte spits. Maar met Morata als diepe aanvaller gaat het niet lukken.
Jese wil je speeltijd gunnen, mag ik er van uit gaan dat je Ronaldo al wegcijfert? Indien dat het geval is, valt Real misschien wel buiten de top-3 met jouw ideaal.

Jese - Morata - Bale(?)

Totaalgoals: 30.

Ronaldo maakt er 40. In z'n eentje!

26 mei 2015 om 13:52

Spelers als Morata krijg je maar 1 keer in de zo veel tijd in je jeugd opleiding te vinden.
Hem kwijt raken zou een enorme fout zijn.
Tenzij Real graag elke jaar in de halve finale uitgeschakeld wil worden door Morata dan zeg ik niks meer.
Als Morata uit de jeugd opleiding van Barcelona kwam dan had iedereen het al over de nieuwe Eto'o ofzo.
Maar omdat hij uit Madrid komt valt het zeker wel mee net als met Jese.
En Ronaldo mag niet vertrekken speelt met zijn hart en ziel voor Real Madrid.
Heeft nog records die hij kan verbreken.
Benzema en Bale mogen van mij wel weg.

26 mei 2015 om 14:13

Grappig dat je Eto'o noemt, aangezien die ook uit jullie jeugdopleiding kwam!

Maar Morata is nu niet goed genoeg voor Real, wil je zo'n jongen dan beperken en op de bank neerzetten?
Want basis zal hij echt niet krijgen, ook niet bij Benitez. Die koopt nog eerder Higuain terug..

Jese vind ik daarentegen wel een groot talent, groter dan Morata, en kwalitatief nu ook al beter dan Morata. Maar zelfs hij zit vaak niet eens bij de selectie. Daarom snap ik niet wat Real met Morata moet?

Ja, hij heeft jullie uit de CL getrapt. Maar dat maakt hem niet ineens een goede speler? Guyon Fernandez helpt NAC momenteel ook bij de Play-offs, maar heeft verder niks boeiends gedaan..
Je kan een speler niet houden of aantrekken voor 2 wedstrijden.

26 mei 2015 om 14:14

Isco, even normaal doen. Q7-Porto heeft zeer vaak ongelijk. Maar bij deze is hij de enige Madrid Supporters die het snapt. Petje af voor je Reactie Q7

26 mei 2015 om 14:23

Q7 zal ik je wat verklappen? CR7 gaat weg Hij kon het goed vinden met Ancelotti en is boos op Perez. En Morata komt ook niet terug. Niet verder vertellen!

26 mei 2015 om 14:28

Dat is precies wat ik bedoel.
Een Eto'o werd waarschijnlijk te licht gevonden bij Real en speelt vervolgens bij andere clubs de sterren van de hemel.
Om het nog extra zuur te maken stapt hij over naar de aartsrivaal en de rest is geschiedenis.
Dan kan ook met Morata gebeuren ik zie hem niet zo snel naar Barcelona gaan maar het is mogelijk.
Ik vind Morata echt niet minder als Benzema.
Benzema word een beetje overschat omdat hij leuk kan mee voetballen.
Een hernandez had hem ook uit de basis kunnen spelen als hij eerlijke kansen kreeg van Ancelotti.

26 mei 2015 om 14:30

@Onfire.
Thnx bro.
@simon.
Ronaldo zou ook vertrekken als Ozil en Di Maria verkocht zouden worden.
Blijkbaar niet dus

26 mei 2015 om 14:51

Onfire

Wat reageer je kinderachtig. Ik geef toch enkel aan dat ik Morata niet goed genoeg vind voor Real. Als Barca supporter hoop ik dat hij in de spits komt hoor, maar als je objectief kijkt, is hij niet goed genoeg momenteel voor Real.
En hij zal zich te goed vinden om op de bank plaats te nemen.

Kom jij eens met argumenten in plaats van mensen af te kraken of een compliment te geven. Wel makkelijk reageren zo he?

26 mei 2015 om 17:27

Morata is zeker nog niet goed genoeg voor een basisplek maar hij is Zeker wel goed genoeg als Back-up, even terzijde stel dat juve de CL wint wordt morata dan de eerste speler die 2x achter elkaar de cup pakt

Echt onbegrijpelijk dat ze Ancelotti hebben ontslagen. Het is weliswaar een matig seizoen zonder prijzen (afgezien van het WK voor Clubteams) maar ontslag gaat wel wat ver. Doet me denken aan de manier waarop Pellegrini aan de kant werd geschoven. Die haalde 96 punten in het seizoen en werd eveneens (naar mijn mening) onterecht ontslagen. Daarnaast zijn er toch een aantal onbegrijpelijke transfers geweest zowel met betrekking tot de verkopen als aankopen.

Deze man heeft vaak wat te zeiken over het huidige beleid bij Real..... In dit geval heeft hij wel gelijk

Ancelotti zei in de media dat hij ontslag nam omwille van medische redenen.. en dat hij een sabatjaar nam om te recupereren.. ook omwille van zijn dochter die ging bevallen, dat wou hij niet missen binnenkort..

En nu lees je dit?

Echt charmerend is het niet voor Real.. wat een circus..

Ancelotti is toch gestopt vanwege gezondheidsredenen? Waarom heeft Perez dan schuld?

26 mei 2015 om 14:29

Ancelotti is ontslagen en krijgt 7 miljoen mee als salaris voor zijn resterende jaarcontract. Hij had zelf eerder aangegeven graag te willen blijven en ook de spelers wilden dat hij bleef. Nu zegt hij dat hij de tijd die hij vrij heeft gebruikt om aan zijn gezondheid te werken. Hij is niet zelf gestopt anders zou hij geen jaarsalaris krijgen. Hij kan aankomend jaar om dezelfde reden ook geen baan aannemen of ander werk doen, want dan heeft hij geen recht meer op zijn 7 miljoen. Hij is dus ontslagen en gaat aan zijn gezondheid werken terwijl hij een jaar vrij is.

Geen prijs staat gelijk aan ontslag snappen jullie dat? Dit is Real Madrid geen arsenal of liverpool waarbij managers jaar injaar uit niks presteren en mogen blijven zitten stel bayern had de titel niet gepakt wie denkt dat guardiola dan had mogen blijven hahaha of vorig jaar martino bij barca

Men is pessimistisch en trekt al conclusies, maar dat is allemaal voorbarig. Wacht het gewoon af, want dat is het enige juiste dat je op dit moment kunt doen.

De prestaties van Benitez in het verleden zeggen niets over zijn toekomstige prestaties bij Real Madrid. Het is tekenend dat de beste man volledig met de grond gelijk wordt gemaakt, terwijl hij (nog) niet eens is aangekondigd en zijn eerste intenties en plannen heeft geïmplementeerd bij de club.

Hij kan net zo goed de treble winnen als dat hij nul prijzen kan winnen, dus nu al conclusies trekken is erg voorbarig. Het is wel vaker gebeurd dat een onverwachte coach juist enorm succesvol blijkt te zijn.

26 mei 2015 om 13:49

Het kan natuurlijk goed uitpakken, maar het blijft wanbeleid. Ancelotti had het helemaal onder controle toen het team nog fit was, uiteindelijk verlies je op details alle prijzen.

26 mei 2015 om 13:57

Je verliest niet alles op details maar op tactische blunders.
Zoals het niet ingrijpen bij spelers die uitvorm waren.
Bilbao, Valencia, Atletico.
Of een Ramos op het middenveld tegen een druk zettende Juventus.
Of dat je al 6 x niet kon winnen van Atletico maar toch met de zelfde 11 aantreed.
Dat zijn tactische fouten.

26 mei 2015 om 14:10

Dat klopt en daar ben ik het geheel mee eens. Ancelotti zou normaliter genoeg krediet moeten hebben voor een extra seizoen en dat het niet gebeurd is betreur ik ten zeerste. Ik wil Perez zijn beslissing dus ook absoluut niet goedpraten.

Maar het is nu eenmaal gebeurd en om op dit moment (!) al conclusies te trekken wat Benitez betreft is gewoonweg voorbarig. Het staat niet eens vast dat hij de coach wordt, dus het kan net zo goed iemand anders worden - al zit het er dik in dat hij het wordt. Wat logischerwijs betekent dat hij letterlijk niets heeft uitgevoerd bij Real Madrid waar je hem op kunt beoordelen. Nu wordt hij beoordeeld op zijn verleden, maar dat is dus erg krom.

Ancelotti heeft het mijns inziens fantastisch gedaan en Benitez kan daarvan profiteren. Het fundament staat er, dus veel anders zal het vast niet worden. Hij zal niet gek genoeg zijn om plots alles om te gooien. Het lijkt mij zelfs logischer om te verwachten dat het een succes wordt, gezien dat vaak het geval is na een teleurstellend seizoen. Maar we zullen zien.

26 mei 2015 om 14:20

Er zijn weinig tot geen objectieve realfans maar jullie 2 hebben zeer gelijk met duidelijke argumenren

26 mei 2015 om 14:33

Jij hebt zelf nog niks gezegd onfire, alleen maar met de wind mee gewaaid. Je mag het wel eens zijn met mensen maar om dan mensen met een andere mening maar af te doen als niet-objectief vind ik heel zwak.

26 mei 2015 om 14:48

Ja sorry, maar dat is hetzelfde als Finnbogason aantrekken van Sociedad en zeggen dat hij misschien wel 30 goals in z'n eentje maakt nadat hij bij Sociedad maar 2 goals heeft gemaakt.

Prestaties uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, dat is waar.. Maar om nou Benitez nou een blanco carriereblad te geven vind ik niet echt topclub-waardig.

Als Finnbogason bijvoorbeeld wordt aangetrokken, zal er ook geen Real fan zijn die dit toejuicht of ook maar zegt; 'geef hem een kans'. Nee dan staat men ook op hun achterpoten.

26 mei 2015 om 15:19

Vreemde vergelijking, maar ik snap enigszins wat je bedoelt te zeggen. Nog staat mijn punt gewoon, want Benitez is geen seconde coach van Real Madrid, dus is het onmogelijk hem te beoordelen.

Dat hij nu al met de grond gelijk wordt gemaakt tekent het gebruikelijke opportunisme onder supporters. Natuurlijk zeg je wel 'geef hem een kans'. Die fans waar jij op doelt zullen niet al te snugger zijn.

De kans dat Benitez zou slagen lijkt mij groter dan die van Finnbogason, want Benitez is een toch wel succesvolle coach en Finnbogason is een talentloze speler die op het hoogste niveau niets bereikt heeft. Desondanks zou je bij beiden gewoon moeten afwachten op de prestaties en niet vooraf al conclusies trekken. Dat is per definitie fout.

Ik ben ook geen voorstander van Benitez, maar het is ridicuul om hem nu al af te serveren op grond van het verleden. En als hij succesvol blijkt te zijn zullen diezelfde mensen voorin de rij staan voor de bandwagon.

26 mei 2015 om 15:27

Ik moest een uiterste nemen om mijn mening kracht mee te geven.. Maar je hebt gelijk, het is een vreemde vergelijking.
Desalniettemin blijft ook mijn mening wel staan, ondanks je goed beargumenteerde reactie.

Benitez is geen trainer die verwachtingen waarmaakt. Bij Inter verwachtte men een nieuw kampioenschap na de Triple met Mourinho. Hij bakte er niks van. Bij Napoli verwachtte men mee te kunnen doen om de titel, ze mogen blij zijn als ze Champions League halen en zijn door zijn tactisch falen uit de Europa League geknikkerd.
Zodra er (hoge) verwachtingen zijn, geeft dhr. Benitez niet thuis. Is het een incident, zeg ik ook; "geef de beste man een kans", maar hij heeft structureel gefaald bij clubs waar de verwachtingen hoog lagen.
Bij Real is de verwachting altijd hoog. Daarom zie ik hem niet slagen bij een club als Real.

Ik hoef mijn gelijk niet te krijgen, maar de kans dat hij faalt is groter dan dat hij slaagt. Dus als Madridista zou ik hier niet blij mee zijn. Gelukkig komt ie niet naar Barcelona

Beleid bij Real is echt te gek voor woorden. Ze kopen voor miljoenen wat nieuwe spelers, laat willekeurig persoon de spelers op een bepaalde positie zetten, en dan hopen dat het goed gaat. Zo niet, dan doen ze het hele riedeltje weer opnieuw

Ben benieuwd hoe de spelersgroep hierover denkt. Vele wilden graag dat Carlo nog aanbleef. Dat is natuurlijk niet echt lekker binnenkomen voor Benitez.

Ik vond het altijd een verschrikkelijk slechte trainer met een waardeloos aankoopbeleid. Maar goed, ik laat me graag verrassen.

Ik vind het wel goed voor Ancelotti dat hij is ontslagen. Hij kampt namelijk met een aandoening en heeft zelf ook gezegd dat het veel energie van hem vergt. Tijdens de wedstrijden kreeg ik het gevoel dat hij op het punt stond om een beroerte te krijgen. Hij is 55 maar hij ziet er echt niet jong en energiek uit. 55 jaar is idd ook niet jong, maar vergeleken met andere coaches is dat wel het geval.

Ook las ik ergens dat hij ontslagen is vanwege het technische beleid, zoals zijn staf die uit 16 medewerkers bestaat, de trainingsintensiteit, dat hij ze meer rust geeft na wedstrijden enz. Ook dat hij te soft is voor de groep. Ze hebben iemand nodig die dominantie uitstraalt. Mourinho was dat wel, maar die speelde te laf. Ik denk daarom ook dat ze met Benitez een goede gok doen. Hij heeft alles wat ze nodig hebben. Vergeet niet dat hij het al die tijd met slechte team(spelers) moest doen.

Ik vind het altijd wel makkelijk om af te geven op Perez. Zijn beleid in Real Madrid is beter dan sommige hier denken of willen geloven. En Caldéron? Phff als we die ramptoerist moeten blijven serieus nemen word je zelf stapel gek. Nee, zijn negatieve houding tegenover Perez zit veel dieper dan wat de media iedereen probeert wijs te maken.

Ik denk dat sommige niet echt inzien wat dat Perez eigenlijk allemaal voor Real Madrid doet.

Ancelotti had voor mij mogen blijven, hij is gewoon goed, je wint dit keer prijzen, dat had niet alleen maar met Ancelotti te maken.
en o ja... ook heb je te maken met dat andere kleine clubje uit Spanje...huuuuuu Bracelona wat op dit moment wel eens de beste club is wat er rond loopt...

ik ben bijna overtuigd dat Ancelotti komende jaar kampioen had geworden als hij was gebleven.

Die calderon wilt types drenthe in het team... En hij wilt dat real uitgeschakeld wordt in de 8ste finale...

Benitez is nog niet aangesteld als real madrid trainer, heeft geen 1 wedstrijd op de bank gezeten maar is nu al de zondebok. Met. Andere woorden

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren