Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ronaldo heeft het punt bereikt dat men niet meer kijkt naar zijn aantallen’

Laatste update:

Real Madrid deed lange tijd mee om de Spaanse titel, maar in de laatste fase van het seizoen liet de ploeg steken vallen en volgens critici had dat te maken met een vormdip van Cristiano Ronaldo. Trainer Carlo Ancelotti vindt die kritiek maar raar.

/

“Ronaldo heeft het punt bereikt dat men niet meer zien hoe veel doelpunten hij heeft gemaakt”, zegt Ancelotti over de man die liefst 45 competitietreffers produceerde. “Ik heb het in ieder geval niet meer bijgehouden. Hij heeft er alles aan gedaan om prijzen te pakken. We kunnen niet aan Ronaldo vragen om meer te doen dan hij heeft gedaan.”

Ancelotti werd ook gevraagd naar mogelijke versterkingen in de zomer, onder wie supertalent Paul Pogba van Juventus. “Pogba is een fantastische speler, hij is jong en hij heeft een fantastische toekomst voor zich. Hij zou een uitstekende speler zijn voor Real Madrid, maar hij zou voor iedere club ter wereld een uitstekende speler zijn. Hij is een van de beste jonge spelers van Europa.”

Cristiano Ronaldo is de beste doelpuntenmaker ter wereld

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beste speler van de wereld na Messi. Deze twee steken ver boven de rest uit. Dit jaar moet de Gouden bal naar Messi.
De bepalende wedstrijden heeft CR7 dit jaar niet kunnen overtuigen itt Messi.

22 mei 2015 om 16:12

Daar ben ik het mee eens. Als een Ronaldo Fanboy kan ik wel zeggen dat Messi de betere is van de twee. Messi heeft iets magisch wat ronaldo niet heeft.

22 mei 2015 om 16:15

Messi is als je hem vergelijkt met tennis Federer en Ronaldo Nadal.
Overigens denk ik niet dat Pogba zal komen want Raiola had pas iets gezegd dat hij geen zaken zal doen met Real Madrid

22 mei 2015 om 16:20

En er zouden meer spelers kunnen imponeren dan die 2. Maar hun zijn een van de weinigen die haast nooit geblesseerd zijn, en ze hebben natuurlijk geweldige spelers om hun heen die het ook gemakkelijker maken voor ze. Maar bijvoorbeeld robben had ook meer uit zijn carrière kunnen halen maar die raakt om de haverklap geblesseerd.

22 mei 2015 om 16:21

Als real een paar miljoen in raiola's zak stopt dan speelt pogba gewoon in madrid.

22 mei 2015 om 16:35

Wie is Djokovic dan?

22 mei 2015 om 16:58

Neymar, Suarez ,hazard of Ibra Kies er maar eentje uit

22 mei 2015 om 17:02

@benzema08 Die vergelijking maak ik ook altijd. En net als met tennis hebben we het over 2 van de allergrootste ooit en kan het onderscheid alleen maar gemaakt worden op basis van voorkeur, die in mijn geval uitgaat naar Messi (en Federer)

22 mei 2015 om 17:21

Onzin. Als er een WK voor tennis zou zijn. Dan zou Federer hem meerdere keren winnen. Messi is niet de beste ooit. Als het over Messi gaat tellen WK's opeens niet meer. Maar Argentinie is al meerdere keren wereldkampioen geworden zonder Messi.

Pele is de beste aller tijden. Alle anderen komen daar ver achter. Messi mag in het rijtje met Maradona en Zidane , alhoewel die 2 wel WK's gewonnen hebben...

22 mei 2015 om 17:35

De prijzen kun je niet vergelijken gezien Federer veel enkels speelt oftewel tennis is meer een individuele sport en voetbal is een teamsport.

22 mei 2015 om 17:35

Zelf bedacht? Weer iemand die blind allerlei uitspraken nalult, bah.

22 mei 2015 om 17:59

Robben?

22 mei 2015 om 20:55

@Wijnaldum10
Pelè is de grootste omdat zijn club en land veel prijzen won? Wat was bijvoorbeeld Garrincha dan? de voetschimmel van Pelè ofzo? Toen Pelè geblesseerd raakte op zijn 2e WK was de grote man Garrincha en won Brazilië zonder Pelè ook een prijs.. en daarnaast waren de overige teamleden ook niet de minste.. De allerbeste, als die al benoemd kan worden, kan niet worden bepaald door teamprestaties. Al sowieso vind ik de allerbeste een mythe.. Ik vind Messi de beste ooit al ben ik persoonlijk meer fan van Ronaldo (als het om die 2 gaat) mijn favoriete speler van het moment om welke reden dan ook is Thomas Müller, kan wel van em genieten.. maare uiteindelijk is de allerbeste simpelweg een mening.. Ik en andere vinden dus Messi, jij en andere zeggen weer Pelè, andere zeggen weer Cruijff en zo zijn er wel meer voetballers die mogelijk door sommige als de allerbeste wordt gekenmerkt.. iig wordt dat op individuele wijze beoordeelt en niet op basis van prijzen van het team.

22 mei 2015 om 21:04

Kun je mij ook uitleggen waarom WK's mee zouden moeten tellen?
Hoe gaat het dan als je als mogelijk beste speler in bijvoorbeeld Luxemburg wordt geboren?

22 mei 2015 om 21:39

Pogba gaat naar Barca i.p.v real. Zie hem nie passen bij madrid daar verrot die weg

22 mei 2015 om 16:27

@xavi80, we zitten in mei. Laten we inderdaad nu al bepalen wie de Gouden Bal verdient. De verkiezing gaat (hoe krom ook) over het kalenderjaar 2015. In de 35e minuut van een wedstrijd bepaal je toch ook niet al wie er terecht gaat winnen?

22 mei 2015 om 16:39

Ik snap dat het pijn kan doen, maar de goudenbal is al bekend hoor. Ronaldo heeft 0 prijzen!!! Aan de hand van wat kan hij m nog winnen?

Messi heeft al een tittel, en miss komen er nog 5 bij.

Dus ik denk dat messi de 5e bal
Al kan tellen

22 mei 2015 om 16:50

In de afgelopen jaren is het aantal doelpunten ook heel belangrijk geweest. In jouw theorie maakt ook Hazard meer kans dan CR7 en t lijkt me niet dat je t daar mee eens bent.

Maarja Messi moet die prijs idd gewoon winnen. Als ik het voor het zeggen had, krijgt hij ze alvast voor de komende jaren tot hij stopt met voetballen. Imo de allerbeste voetballer ooit.

22 mei 2015 om 17:14

Er komt een copa america aan.... Need i say more?

Ronaldo is een van mijn favoriete spelers.
Ik kan genieten van zijn goals zijn manier van juichen en het stil krijgen van zijn haters maar ook ik weet dat Messi de betere voetballer is.
Maar ik ben Ronaldo al dankbaar voor het feit dat hij het kan opnemen tegen Messi.
Als Ronaldo er niet was had Messi 8 jaar lang alle Ballond'ors gewonnen.
Niemand van de andere voetballers kan het Messi moeilijk maken.
Je moet Ronaldo dankbaar zijn door hem leven wij niet in een saaie Messi heerschappij beetje variëren kan geen kwaad.



22 mei 2015 om 16:15

Mooi gesproken. Ronaldo probeert het, maar die van binnen weet hij ook wie de beste is.

22 mei 2015 om 16:15

Precies dit

22 mei 2015 om 16:24

Een Kaká in topvorm kon Messi en C.ronaldo ook voor zich houden in 2007. Wat een nummer 10 was dat zeg niet normaal. Die rushes en lange afstandsschoten van hem.. niet normaal. Messi en C.ronaldo maken sindsdien inderdaad de dienst uit.

22 mei 2015 om 19:13

Messi en Ronaldo waren destijds nog jong hè. Sindsdien zijn nog enkele jaren flink beter geworden.

23 mei 2015 om 02:35

Ronaldo scheelt niet zoveel kwa leeftijd met Kaka, Kaka was ook gewoon super goed in 2007 had heb het hele jaar gevolgd

de 3e 4e 5e scoren tegen granada vind ik niet belangrijk. het gaat om die belangrijke potten.
7 wedstrijden tegen atletico niet gezien, misschein 1 momentje.
dat zijn toch de momenten die blijven hangen. zoals de goal tegen man u, dat onthoud je.
veel goals van ronaldo dit jaar waren in wedstrijden die al gespeeld waren

22 mei 2015 om 16:16

Wedstrijd gespeeld of niet gespeeld hij schiet ze er toch in. Iets wat weinigen kunnen. En ja kon beter tijdens belangrijke wedstrijden maar hij is niet de enige speler van real.

22 mei 2015 om 16:35

Sevilla uit hattrick?

22 mei 2015 om 16:56

@alexis

Wil je teminste zo eerlijk zijn dat jij beelden van Messi een stuk makkelijker onthoudt dan die van Ronaldo?

Of het wordt voor het gemak gebateggaliseert net als na de playoff wedstrijd tegen Zweden.

Of bijvoorbeeld de uit hatrick tegen Sevilla 2 weken terug, een team dat thuis in alle competities ongeslagen was.

Selectief geheugen, Alexis. Dat wat je interesseert omthoud je beter dan Ronaldo, niet? Tenzij hij iets slechts doet natuurlijk.

Dat is precies wat Ancelotti hier aangeeft. Ronaldo kan niks goeds doen hoe goed hij het ook doet. Klinkt bijna als de samenleving vs minderheden.

22 mei 2015 om 17:03

opportunistisch hyena gejank noemen we dat. Een teken van weinig kijk maar vooral passie voor de sport. Een voorkeur hebben voor een speler of zelfs van mening zijn dat de een beter is dan de ander is een goed recht van een liefhebber alleen de prestaties van Ronaldo simpelweg willen ' wegpoetsen' en bagatelliseren is simpelweg de feiten proberen te beargumenteren en zoals je wel zal weten zullen alleen dwazen dit doen.

22 mei 2015 om 17:24

Je noemt 2 wedstrijden tegen het nietige zweden, en een sevilla dat dan weer wel een stuk sterker is.

Maar verder dan dat kom je ook niet.
Maar ik bedoel niet alleen goals, maar ook in het beslissend zijn.

22 mei 2015 om 17:34

@alexis

Nee, ik ga simpelweg niet mijn best doen om jou ongelijk te bewijzen terwijl op internet iedereen naar zijn mening 100% juist is en zeker niet hier is om een discussie aan te gaan maar simpelweg hun niet te veranderen mening te ventileren, iets wat jij dus doet.

De vraag is dan dus, hoeveel wedstrijden en momenten moet ik opnoemen voor jij zegt: ' Okee misschien bategalliseer ik de prestaties van Ronaldo.'

1? 10? 500? Mwa ii denk dat het zo simpel ligt als dat jij gewoon niks met Ronaldo hebt en wat hij ook zou doen, zal hij jou erkenning niet krijgen, tenzij hij precies hetzelfde doet als wat Messi doet of datgene wat JIJ persoonlijk interessant vindt.

Nogmaals dat is wat Ancelotti wilt zeggen. Wij mensen zijn simpel. Als wij eenmaal een voorkeur hebben of vooral een afkeur naar iets, zal dat vrijwel zeker zo blijven tenzij er iets zo extreems gebeurd dat de verandering onze mening doet veranderen.

Maar zelfs dan zullen de meesten het niet accepteren. Onze eigen luchtbel is natuurlijk het beste, slimste van alles en iedereen.

Zei het kind.

22 mei 2015 om 21:01

@larsoboy

Aan de andere kant kun je weer zeggen dat men in het algemeen niet openstaat voor kritiek. In dat opzicht is jouw/ieders luchtbel er dan ook een met een dik randje.

Ronaldo is dit jaar gewoon niet beslissend geweest. Dat kun je als Ronaldo-fan toch ook niet gaan ontkennen. Hij stond er idd tegen Sevilla, maar vele voetballiefhebbers zullen dat (onterecht) niet ervaren als grote en extreem moeilijke wedstrijd. De menigte baseert hun mening op de Classico's (1 penalty), de Madrileense derby's en de CL-wedstrijden. Daarin heeft hij het na de wedstrijden tegen Schalke gewoon af laten weten.

Vorig jaar niet en dan krijgt hij van vele ook de krediet die hij verdient, wat beloond is met de uitreiking van beste voetballer van het jaar. Uiteraard zijn er dan Messi-fans of Ronaldo-haters bij die dat glashard zullen ontkennen, maar dat heb je altijd. Maar je moet nu niet de Calimero uit gaan hangen.

22 mei 2015 om 22:11

@luis Lucho

Net als op mijn andere reactie waar je op reageerde moet je wel begrijpend lezen en de context van wat ik schtijf doorprikken.

Misschien ken jij Alexis niet maar precies zoals ik het zeg komt ook hij niet om te discussiëren maar simpelweg om zijn mening te ventileren. Ik zal dat lijkt me niet zomaar zeggen en het lijkt me gezien je manier van schrijven dat jij dit ook vaker moet ervaren, onmogelijke discussies waar jij vast niet het probleem van bent.

Hij heeft het in ieder geval niet alleen over dit jaar gezien hij een doelpunt van Messi aanhaalt van enkele jaren terug. Dat Ronaldo dit jaar maar spaarzaam belangerijk is geweest is waar, maar niet het punt waar het om gaat. Het gaag er eerder om dat wat hij ook doet, Ronaldo kritiek krijgt van mensen die sowieso al een onveranderbare mening hebben over hem. Het gaat ook niet alleen om krediet krijgen maar vooral om de negativiteit die hij vooral veel meer ontvangt dan Messi waar ik vind dat ze beiden veelal onterecht kritiej vangen. Ronaldo daarentegen kan vrij weinig goed doen, hoe dan ook.

Lees het volgende keer iets beter door alvorens te reageren

Vooral aangezien ik het altijd fijn vind om mensen te zien, die wel normaal een discussie kunnen voeren zonder subjectiviteit.

Men zegt dat elke mening subjectief is maar daar ben ik het niet mee eens. Ligt puur aan egoïstische belangens van mensen, de manier van oordelen.

22 mei 2015 om 22:28

Ik heb je verhaal prima gelezen en begrepen, maar kon uiteraard niet weten dat jij tegen een persoon aan het discussiã«ren bent die volgens jou vaker provoceert. Zit niet zo vaak op deze site en ken deze persoon niet.

Wat ik alleen probeer aan te geven is dat mensen vaak overdrijven in een rol als 'basher', maar ook in de rol als 'calimero'. In dat laatste geval lijken sommige mensen alleen nog maar de negatieve dingen over hun idool/club/etc te horen, terwijl er ook genoeg lovende berichten vanuit verschillende hoeken zijn.

Edit: ik reageer trouwens niet in meerdere threads op jou om jou te kloten, maar ik vind iedere thread met een Spaans vlaggetje interessant en zie dat jij fatsoenlijk kan discussiëren, vandaar.

23 mei 2015 om 03:06

@luis Lucho

Vandaar mijn lichte tirade ten opzichte van Alexis. Ik ben het volledig met je eens maar gezien het puur naar hem gericht was het niet nodig om het hele verhaal te vermelden. Neymar is mijn favoriete speler en Messi bizar goed, wat beter dan Ronaldo ook.

Ik ben alleen tegen het idee van mensen die Ronaldo zijn prestaties bategalliseren of bijvoorbeeld een Mourinho puur omdat ze simpelweg deze mensen niet mogen omwille het gedrag in een verdrukte sfeer in tegenstelling tot waar ze in rustfase acteren, zoals thuis of in een restaurant, datgene dus wat ze niet zien.

Oh en ik bedoelde het ook zeker niet kattig of iets in die richting. Liever dat iemand reageert waarmee je een open discussie kan voeren zonder subjectiviteit.

echt wel want Ronaldo is de grootste ego van de hele wereld!!!

in mijn optiek Ronaldo de beste van de wereld, mijn mening.

Ik zie uiteraard wel hoe absurd veel goals deze man maakt. Het is echt een puike prestatie, maar het heeft imo ook zijn nadeel.
Ik blijf het zeggen, hij presteert qua stats en vooral goals enorm goed. Eigenlijk uitstekend zelfs.
Maar besef, hij zou nooit op dat moyenne komen als hij niet zo ontzettend veel mocht (blijven) opeisen.
Zie het zo.. als jij als speler 100x mag trappen op doel (zonder dat iem je serieus erop afgaat rekenen alsje mist) is de kans natuurlijk vele male groter dat je er van de 100 idd wat inschiet.
Maar vergelijk het dan eens bijv met een Bale, als hij 2 leuke doelkansen heeft en het probeert maar wel mist, dan wordt men boos en dan moet Bale de 3e de 4e en alle overige kansen maar lekker afgeven aan Cr.
Die vervolgens weer 100x mag proberen en dan valt er vast wel wederom een goaltje uit.
Mijn vb is wat overdreven maar dat is gewoon om het duidelijk te maken.

Kortom ja ik vind dat CR geweldige veel goals maakt en ja het is een geweldige speler (niet echt mijn type speler maar zeker wel geweldig en ben blij dat ik hem bewust meemaak) maar het is helemaal niet zo vreemd al die goals want het word hem natuurlijk mogelijk gemaakt.

't nadeel imo: CR belemmert het spel van Real (want alles moet zowat via hem gaan x op x), en dat is echt niet iets dat ik nu pas zeg ik zeg dat bijna al vanaf het begin dat hij er is.

Ik vind 't prima zolang CR er is bij Real, maar eerlijk, ik ga nou ook niet rouwen als hij weggaat.
De goals die hij nu voor zijn rekening neemt zullen dan gewoon meer verdeeld worden door andere spelers zo simpel is dat.

22 mei 2015 om 16:44

Zelden zo een goed onderbouwd stukje gelezen.

Je conclusie van je studie is simpelweg fenomenaal. Gezien het feit dat voetbal een exacte wetenschap is zullen de doelpunten idd verdeeld worden over de andere spelers. Ik durf er aan toe te voegen dat ze evenredig verdeeld worden waardoor je de aantallen houd alleen de verdeling anders zal zijn.

P.s. Ik ben ook van mening dat Ronaldo Real al lang had moeten verlaten. het is doodzonde dat zo een speler bij zo een club speelt.

22 mei 2015 om 17:25

Ja dat is jouw mening over Real Madrid. Ik support ze niet maar alles aan die club is groot en mooi. Alleen die shirts vind ik al geweldig, en dat stadion, historie... Allemaal groot. Alle spelers zijn ook echt sterren met uitstraling, altijd al geweest.

22 mei 2015 om 18:23

Dat heb je goed verwoord, dat is idd mijn mening over deze club.

22 mei 2015 om 17:16

@duke

Maar, denk je echt dat hij alles opeist alsof de rest van de club maar kids zijn die naar de grote Ronaldo moeten luisteren, of wordt hij niet juist opgezocht door zijn teamgenoten? Worden niet alle 'beste spelers' veelal meer opgezocht dan anderen?

Ik denk dat je dit vanuit een verkeerde hoek bekijkt. Ik denk dat het hand in hand gaat met elkaar.

Vroeger, speelde jij de bal ook niet een stuk vaker naar de snelle technische spits uit je team, puur omwille kansberekening?

Ik wel. Als ik simpelweg weet dat een speler een stuk beter is dan mij, in ieder geval in de vereiste actie op dat moment dan speel ik hem ook aan.

Je kan dat ervaren als spelbellemering, het overslaan van een andere speler in die situatie maar is het niet juist spelbevordering?

Als de verdediging bij Juve de bal heeft, dan zoeken ze logischerwijs Pirlo het vaakst op, ook al hadden ze vaker beter een ander aan kunnen spelen.

Dit geld dus niet alleen voor doelpuntenmakers. De besten worden altijd meer gezocht dan anderen wat zij verdient hebben eerder dan dat ze het persé opeisen.

22 mei 2015 om 17:40

Ik snap precies wat je bedoeld te zeggen Larsoboy en daar hebje ook een punt mee als je het zo stelt.

Maar ik denk dat jij me alsnog niet zo snapt.

Wat ik probeer te zeggen is, en wellicht val ik een beetje in herhaling (en correct me if i'm wrong) het komt vind ik wel degelijk genoeg voor dat CR bijv kans na kans mist, maar alleen hij mag dat. Want niemand zal hem eruithalen als hij 99x mist.
Zodra iemand anders een kans mist zal je niet zo snel zien dat diegene het nogeens gaat proberen.
Daarnaast is het ook wel genoeg voorgekomen dat CR wel fit is etc , maar wel beroerd speelt in een pot, maar we weten allemaal dat hij er dan alsnog niet uit hoeft.
Dat soort dingen bedoel ik, dat vind ik best belemmerend want het kan natuurlijk ook anders en efficienter.
Dan heb ik het nognieteens er over dat het ook weleens voorkwam dat hij gewoon duidelijk niet 100 fit was en of zelfs pijn had maar omdat hij gewoon zo een winner is wilt ie (logisch ook) blijven spelen, gevolg, dat komt ook niet het team ten goede.

Tot slot mijn vb over vrije trappen lijkt me ook duidelijk. Blinkt CR daar in uit , eerlijk?
Ik persoonlijk vind dus totaal van niet.
Penaltys is een ander verhaal die killt hij gewoon. Maar vrijetrappen zou hij gerust kunnen overlaten aan bijv James, Bale om maar vb te noemen maar we weten allemaal dat hij ze 9 van de 10x mag nemen (dat terwijl hij zelden scoort er uit).

Dus ja ik vind toch echt dat hij enorm veel opeist, (dit ook omdat men het toelaat uiteraard want ook al speelt hij eens beroerd men gaat hem niet zo snel op de bank zetten wat miss soms imo wel een goed idee leek) en dat is niet per definitie meteen goed voor het team, en dus belemmerend.

22 mei 2015 om 21:33

En dan hebben we het nog niet gehad over de assertiviteit van CR. Het is de enige speler ter wereld die boos wordt als een teamgenoot scoort. Als er anders mensen boos worden, dan zou ik hem ook eerder afgeven. De waarheid zal wel in het midden liggen, maar dat Ronaldo nog steeds de vrije trappen mag nemen is wel tekenend.

23 mei 2015 om 03:18

@duke

Ik begrijp wat je bedoelt, ik was het ook niet oneens met je, maar wilde simpelweg een ander licht laten schijnen op jou veronderstelling.

Maar je moet niet te snel overdrijven ook al is het om een punt aan te geven. Dat Ronaldo de beste afmaker is bij Real weten wij, weet zijn team, weet zijn trainer en weet vooral ook hij. Ik ben het er dus zeker mee eens dat het enigzins stoort maar tot hoeverre stoort het zo dat zijn team er meer onder lijd dan profiteert? Is het zeker dat als Ronaldo 20 doelpunten laat wegvallen omwille van het spel dat de rest van Real dat goed maakt, ook zonder de assists van Ronaldo waar hij ook het meest van gaf bij Real. Ik vraag het me af, alhoewel het natuurlijk geen grote brug om te overbruggen moet zijn met een Benzema of Bale in vorm. De vraag is alleen, ga je er echt in zijn geheel zo op vooruit dat je minimaal 10 tot 20 keer meer scoort?

Naar mijn mening zijn de mensen daar aan het werk verstandig genoeg om voor het beste resultaat te gaan. Real bewijst al jaren dat het echt niet uitmaakt hoe groot je bent zowel om het halen als verkopen. Als Ronaldo echt openbaar zijn belangen voor het team zou stellen, zouden volwassen mannen het aan de kaak stellen. Ronaldo zijn leven bestaat uit winnen en ook hij weet dat zijn team daarbij nodig is. Dat hij daar de grote ster van wilt zijn, is niks slechts, zolang hij oals Gtod hierboven niet boos wordt als een teamgenoot scoort(wat ook niet vaker gebeurd is op soortgelijke manier) zal het met zijn motieven vast in orde zijn.

Gezien zijn vrije trappen, als ik de trainer was had ik Bale of James allang achter de bal gezet maar hou er rekening mee dat er niet alleen de belangen van Ronaldo hier gelden maar ook sponsoring. De gekste dingen worden tegenwoordig in een contract geplaatst in samenwerking met sponsors waaronder dus dingen als vrije trappen nemen.

Los van het feit dat hij ze graag neemt, hij weet dondersgoed dat anderen beter trappen op het moment en nogmaals als licht-obsessieve winnaar gaat hij voor de overwinning en zou ook hij zeker de bal afstaan.

Lijky me dat het iets anders bevat maar goed misschien is hij gewoon gierig.

Messi is de betere voetballer, ronaldo is meer completer..
Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar ronaldo,

Ps die jongen word echt bijna in elk stadion in spanje tot op het bod uitgefloten, triest!!
Dan moet je mentaal ook wel erg sterk zijn hoor,wat een fenomeen wat een doelpunten machine is deze man, en daarnaast is het ook gewoon een geweldig mens, wat een hoop doet voor de mindere onder ons..

Ronaldo op voetbal gebied, en daar buiten duidelijk de voorkeur bij mij(ben niet helaam objectief woon in madrid)

22 mei 2015 om 17:04

Denk dat CR daar juist een kick van krijgt dat hij daar metaal juist zijn kracht van krijgt. En daarom als een gek gaat scoren. En soms ff vergeet dat het een teamsport is. Maar we kunnen nie ontkennen dat iedereen hier van voetbal houd spelers zoals Messi en Ronaldo gaan missen als ze ooit gestopt zijn.

Idd ajax 020, maar
Gelukkig hebben we tegen die tijd altijd dirk kuijt nog

23 mei 2015 om 15:18

Hahaha sws zou me niks verbazen als hij tegen die tijd nog steeds in de spits staat hahaha

Inderdaad, hij heeft zich al lang bewezen, wat een geweldenaar is het ook. Maar het mislopen van het kampioenschap is helemaal niet te schrijven op een "vormdip" van Cristiano, eerder het wegvallen van Modric denk ik dan zo.

messi, ronaldo, ronaldo, messi, dit zijn gewoon de 2 beste spelers ter wereld op dit moment. Dat discusieerren heeft geen nut vindt ik. Ieder heeft zo zijn/haar eigen speler, de een vindt messi beter de ander ronaldo en dat moet en mag. Ik zelf heb een kleine voorkeur voor Cr7, maar ik zeg ook suarez komt er ook aan en nemar ook.

22 mei 2015 om 20:54

Dit jaar word balon leuk.. stel dat brazil de copa america wint. Is het dan 1. Messi.. 2. neymar en 3. cr
Suarez komt er idd aan.. treble winnen en ze staan alle drie straks in top 5.

Bij Ronaldo kijkt men toch juist naar zijn aantallen, niet naar zijn veldspel? Of hij bedoelt wat betreft zijn bijdrage, maar alsnog is het raar. Want ondanks al die doelpunten heeft Ronaldo niet dit team op sleeptouw kunnen nemen of het naar een hoger niveau kunnen tillen die het nodig had om prijzen te pakken dit seizoen. Bovendien als je als één van de beste spelers ter wereld wordt gezien is het niet meer dan logisch dat men niet alleen naar je aantal doelpunten kijkt.

Dit neemt niets weg van het feit dat Ronaldo een geweldenaar blijft. Topscorer in La Liga met het aantal doelpunten wat hij heeft is toch wel geweldig. Maar toch is het toch ook razend knap van Messi dat hij zo ver achterstond aan het begin van het seizoen en nog zo dichtbij heeft weten te komen qua doelpunten.

22 mei 2015 om 21:16

Het lijkt me in zijn geval juist logisch dat mensen naar zijn goals kijkt. Als hij niet 45 maar 15 goals zou maken, zou die dan nog spelen... beoordeel iemand op de kwaliteiten, waarin ronaldo excelleert, en niet op zij zwaktes. Zwaktes kunnen worden opgevangen met tactiek dit scorend vermogen is niet te vervangen.

Vind het nog te vroeg om te zeggen dat Ronaldo verkocht zou moeten worden. Je kan het zien als de economische levensduur van een machine. Op het moment dat hij de aantallen niet meer haalt, of het verschil niet meer maakt, dan moet je denken aan vervanging. Daar is het nu nog te vroeg voor.

Antwoord op titel is ja en nee. Media is er klaar mee, maar voetbal liefhebbers kijken toch nog naar de aantallen (statistieken).
de poll is ook raar. Beste afmaker ehm.. voor mij niet. zo erg moeilijk lijkt het niet hoe hij scoort. Moeilijkheidsgraad lobjes enz schat ik hoger in.

Wat defineert de beste doelpunten maker? De kansen/doelpunten verhouding? De hoeveelheid doelpunten? Rare poll, aangezien dit geen mening maar een feit lijkt in mijn ogen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren