Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real ving bot bij Mourinho en heeft nog drie kandidaten op het oog’

Laatste update:

Als het aan Carlo Ancelotti ligt, blijft hij ook komend seizoen de trainer van Real Madrid. De winnaar van de Champions League van 2014 lijkt echter op zoek te gaan naar een nieuwe coach, nadat het huidige seizoen wordt afgesloten zonder hoofdprijs. Vier namen passeerden reeds de revue.

/

Volgens Guillem Balague is José Mourinho van Chelsea, die tussen 2010 en 2013 al voor de groep stond in stadion Santiago Bernabéu, een van die kandidaten. De doorgaans goed ingevoerde journalist laat echter weten dat de Portugees zijn voormalig werkgever nul op het rekest heeft gegeven. “Maar het lijkt erop dat Real een nieuwe trainer haalt. Dat gebeurt altijd als ze niets winnen”, vertelt Balague aan Revista de La Liga.

Er zou reeds gesproken zijn met Julen Lopetegui van FC Porto, de bij Borussia Dortmund vertrekkende Jürgen Klopp, Napoli-coach Rafael Benítez en Mourinho. “Zij zijn alle vier al gepolst. Mourinho heeft uiteraard gezegd dat hij het niet doet. Voor Zinédine Zidane komt de functie van hoofdtrainer misschien nog wat te vroeg. Er waren voor aanvang van dit seizoen plannen met hem, maar de beloftes doen het onder zijn leiding niet zo goed, dus er zijn wat twijfels.”

Denk je dat Carlo Ancelotti ontslagen wordt door Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
18 mei 2015 om 11:37

Ik lees net dat Klopp gaat tekenen bij Fenerbahce met een gigantisch transferbudget, geen idee of het waar is natuurlijk.

Wat een onzin toch altijd. Heeft het geweldig gedaan met Real, alleen door wat blessures zakten ze terug. Daarnaast is het ook erg lastig tegen zo'n ontketend Barca.

Laat die man gewoon zitten.

18 mei 2015 om 11:15

Helemaal niet.
Hij is dom heel erg dom.
Elke trainer weet dat als je elke wedstrijd met de zelfde 11 begint de spelers vermoeid gaan raken en dat de invallers geen vertrouwen hebben.
Dat heeft hem de prijzen gekost hij wou liever een record pakken dan prijzen.
22 wedstrijden op rij gewonnen maar je hebt er niks aan.

18 mei 2015 om 11:18

Real is in de breedte sws een stuk minder. Zo'n Illaramendi schiet je ook weinig mee op als je normaal Modric daar hebt staan. Maar ja, hij heeft z'n wissels zeer weinig gebruikt.

18 mei 2015 om 11:31

zoals gooner het zegt. in de breedte hebben we weinig. en barcelona speelde ook erg veel met dezelfde spelers. elk jaar heb je zulke bad luck ploegen. niks aan te doen. volgend jaar beter.

18 mei 2015 om 11:40

Minder dan wie? Real heeft juist de breedste selectie van Spanje en misschien wel ter wereld. Welke club kan er nou zeggen dat ze een bank hebben met spelers als Varane, Khedira, Illaramendi, Coentrao, Jese en Isco.

Ancelotti heeft de fout gemaakt dat hij spelers als Modric, Marcelo en Benzema onvoldoende rust heeft gegeven in de wedstrijden tegen mindere teams. Had hij dat wel gedaan, dan waren zijn wissels waarschijnlijk beter in vorm geweest en had hij minder blessures gehad.

Overigens denk ik niet dat een nieuwe trainers het verschil gaat maken. Mourinho maakte van de ploeg een vesting, waarmee ze ook bijna geen prijzen pakten en het voetbal was niet om aan te gluren. En Mourinho staat toch bekend als 1 van de beste trainers ter wereld.

Mijn beeld is dat het veel dieper fout zit bij Real. Perez stelt een team samen op basis van commerciele waarde en grote namen. Daar wordt je niet direct beter van. Ze zouden nu eens moeten gaan kijken welke kwaliteiten ze missen en daarop gaan acteren. Een goed voorbeeld waar het mis is gegaan is de verkoop van di Maria en de aankoop van Bale. Daar zijn ze qua merchandise wel op vooruit gegaan, maar qua spel en teamspirit zeker niet!

18 mei 2015 om 11:56

Onzin wat je zegt. Er zijn nauwelijks betere trainers dan Ancelotti

18 mei 2015 om 11:57

Dat vind ik ook onbegrijpelijk, dat ze zeggen dat ze te weinig spelers hebben. Ze hebben de breedste en duurste bank ter wereld. Maar ja als je die niet gebruikt wordt het in maart - april - mei lastig he! Je kan me toch niet vertellen dat je een Illarramendi niet gewoon tegen Getafe, Vallecano, Cordoba etc op kan stellen?

18 mei 2015 om 12:07

Ja, maar de bank slaat gewoon nergens op. Het spel loopt via Kroos en Modric. Als één van die 2 eruit ligt, komt er al een heel ander type bij en loopt het 10x minder.

De reserves spelen ook bijna nooit, dus dat is sws al lastig.

Helemaal met je eens trouwens over het Perez gedeelte.

18 mei 2015 om 12:52

Bank nergens op slaan? Welke club heeft nog meer de beschikking over spelers als Khedira, Isco, Coentrao, Illa, Varane, Jese, Navas en Hernández die op de bank zitten? De bank van Barca is stukken minder hoor!

18 mei 2015 om 12:59

@remcob

Wat een onzin. Twee jaar geleden, onder Mourinho, had Real een extreem brede selectie ja. Vandaag de dag is die juist flinterdun. Illaramendi, Coentrao en Jese, je doet net alsof dat topspelers zijn. Khedira, Varane en Isco zijn waardige substituten maar dat zijn er maar 3. Je zag al dat toen Benzema wegviel je ineens met Hernandez moet gaan spelen en dat is echt geen speler voor het niveau Real Madrid.

Real moet zeker 2 fatsoenlijke spelers halen deze zomer. Een spits om te concurreren met Benz en een waardige vervanger voor wanneer Kroos of Modric geblesseerd zouden zijn.

Als Real Mourinho overigens terughaalt word ik Barcelona supporter.

18 mei 2015 om 13:25

Niet om aan te gluren tijdens Mourinho? real was een geoliede machine. Je haalt geen puntenrecord met slecht voetbal vriend.

Met alle respect. Vond de real onder Mourinho gevaarlijker dan dje van nu. Mourinho's real was binnen 10 seconden bij de tegenstanders doel en scoorde.

Kan het real van nu niet zeggen

18 mei 2015 om 13:32

@remcob

Onzin. De bank van Bayern en Chelsea is een stuk sterker dan die van Real. De eerste elf van Real zijn dan wel weer beter dan bijvoorbeeld Chelsea. Maar vooral de selectie van Bayern is ongelofelijk als iedereen fit is.

18 mei 2015 om 15:30

King Louis aanstellen voor een jaar of 3, enige juiste oplossing!

18 mei 2015 om 11:31

Ancelotti heeft gewoon gefaald met zo een goede ploeg van halfmiljard. Maar ondanks dit drama seizoen staat hij nog steeds in de top10(top15) beste coaches ter wereld.

18 mei 2015 om 11:38

Gefaald niet. Vind dat Bayern bijvoorbeeld veel teleurstellender, maar omdat ze in zo'n competitie spelen worden ze makkelijk kampioen en dat scheelt weer iets. Af en toe zit het even tegen en dat was bij Real met die blessures,w aardoor het spel minder werd.

18 mei 2015 om 11:40

Dat met Bayern heb je een punt, maar die hebben toch de titel gepakt terwijl Real zoveel sterren koopt en nul prijzen pakt.

18 mei 2015 om 11:59

Bayern harder gefaald? Eerste geworden in de competitie. Door een loterij (penalty serie) de DFB-Pokal niet gehaald. Door het gemis van sterspelers er hard onderuit gegaan tegen het grote Barcelona dat in topvorm is. Daarna van gewonnen. Nee, in vergelijking is het seizoen van Real Madrid toch teleurstellender met helemaal geen prijzen en finales.

18 mei 2015 om 12:09

Real pakt geen prijzen, maar had in Duitsland ook met de ogen dicht de titel gepakt. Wat Bayern de afgelopen 2/3 maanden laat zien is om te huilen. En ook zij hebben geen beker, geen Cl.

Real was in de eerste seizoenshelft enorm sterk, sterker dan Bayern en Barca. Dat het dan even tegen zit kan gebeuren denk ik dan.

18 mei 2015 om 16:07

Real had ook veel blessures

18 mei 2015 om 22:47

Hoe weet je nou of ze sterker waren dan Bayern? Dat is een beetje koffiedik kijken wat jij doet. Het is zelfs lachwekkend als je denkt dat ze gemakkelijk kampioen zouden worden in de Bundesliga.

Mourinho?? Ben geen real fan. Maar was wel fan van het voetbal dat ze onder ancelotti speelden. Gelukkig komt Mourinho niet terug iig!

Perez moet eens in de spiegelkijken ..
Zijn aankoopbeleid is drama.
Carlo moeten blijven een betere trainer dan die 4 in het artikel.

18 mei 2015 om 11:27

Carlo beter dan klop? Hahahaha. Totaal niet

18 mei 2015 om 11:34

waarom is klopp beter? beiden hebben een rampseizoen gedraait. en ancelotti heeft zich al vaker bewezen. dat klopp charmismatiser is kloppt dan wel. (leuke woordspeling ) maar hij is niet beter dan ancelotti.

18 mei 2015 om 11:36

Want?

Kijk naar de palmares van Ancelotti, en naar de speelstijl van zijn ploegen. Geweldig.

18 mei 2015 om 11:40

Vergelijk even de twee prijzenkasten van beide heren en dan kom je erachter dat klopp de veters van ancelotti nog niet eens mag strikken.

18 mei 2015 om 11:42

Klopp heeft ook een veel minder team gehad dan het grote AC Milan en het RealMadrid met halfmiljard. Klop gaf Real met zijn geweldige Dortmund een 4-1 pak slaag. Klopp maakte een echt team van Dortmund en liet zijn ploeg mooi voetbal ermee spelen tegen dat sterrenelftal van perez

18 mei 2015 om 11:46

dat gebeurde in 1 wedstrijd, ancelotti heeft van real madrid ook een wonderteam gemaakt dat perfect op elkaar ingespeelt is. nou is het zo dat de kop van klopp leuker is dan die van carlo maar klopp is by far niet beterm check even wikipedia en vergelijk het.

18 mei 2015 om 12:11

En Ancelotti heeft Klopp het jaar nadien uitgeschakeld? Dat Klopp Real klopte met 4-1 klopt, maar toen was Mourinho nog trainer hé.

18 mei 2015 om 16:23

Stel dat Carlo zijn veters loszitten en hij wil ze strikken, maar gaat door zijn rug. Dan kan hij ze niet strikken. Klopp komt voorbij, maarja Klopp mag ze niet strikken want hij is te min. Is wel lastig dan voor Carlo, dan struikelt hij steeds over zijn veters.

Ik snap niet dat Benitez altijd maar in beeld is bij de grote clubs. De laatste jaren presteert hij niet best vind ik. Ik zou Klopp wel willen zien bij Madrid.

Zidane aanstellen als trainer en Hierro als assistent.
Verder moeten ze ook Perez er uit schoppen.
Sinds Perez er is veranderde Real in een club die alleen hollywood sterren haalt en voor grote bedragen.
Ik wil weer de Real van Del Bosque zien met veel eigen jeugd.

18 mei 2015 om 11:35

real madrid heeft altijd grote aankopen gedaan. sterker nog, er is te weinig ingekocht, niet goed genoeg. geen speler die modric goed kan vervangen. em tja ik ben ook fan van jeugd maar met nacho kom je er gewoon niet.

18 mei 2015 om 11:46

Real en te weinig inkopen, wat klopt er niet aan die zin? Ze hebben vorig jaar voor zo'n 125 mln ingekocht en jaar daarvoor voor zo'n 175 mln, dat is minimaal 300 mln in 2 jaar tijd! Maar ja als je 40 mln voor Illarramendi hebt betaald maar hem nooit opstelt dan klopt er iets niet aan je aankoopbeleid.

18 mei 2015 om 11:50

irramendi is te licht. dat er zo n bedrag voor hem is betaald snap ik ook niet. khedira is ook niet goed genoeg. dan wordt de spoeling dunner en dunner. er zijn verkeerde aankopen gedaan. maar niet te veel.

18 mei 2015 om 12:01

Niet veel? Hoe lang moeten we de lijst maken of tot wanneer wil je terug gaan? Khedira was jaren onbetwist basisspeler en nu kan ie er opeens niets meer van? Sahin werd ook zomaar afgeserveerd zonder een normale kans te krijgen en zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Maar ja dat zijn geen jongens waar een miljoen shirts van verkocht worden dus worden ze gelijk weer bij het grofvuil gezet, hetzelfde geldt voor Di Maria, speelde een fantastisch seizoen maar mocht gewoon vertrekken.

18 mei 2015 om 13:35

@rodg

Di Maria wordt echt teveel opgehemeld. Hij speelde in de seizoenen daarvoor echt dramatisch vaak bij Real. Zo ongelofelijk wisselvallig..., vorig jaar was hij inderdaad belangrijk, maar dit jaar laat hij weer een beetje zien waarom veel Real fans het sowieso niet echt in hem zagen zitten. James (zijn vervanger) aan de andere kant speelt in zijn eerste seizoen echt fenomenaal. Bijna elke wedstrijd is hij belangrijk en constant. Maar goed Di Maria in plaats van Bale had ik niet erg gevonden

Wat een onzinbericht. Ik kan me niet voorstellen dat Madrid Mourinho terug zou willen hebben na alle schade die hij de club heeft toegebracht.

18 mei 2015 om 11:17

Hij heeft helemaal geen schade aangebracht.
Hij heeft van Real weer een topclub gemaakt met drang naar prijzen.
Voor de komst van Mourinho was Real de United van Moyes.

18 mei 2015 om 11:26

Nobel dat je opkomt voor Mourinho, maar je hebt het duidelijk mis. Madrid was voor de komst van Mourinho al meest succesvolle club ter wereld dus hoezo 'weer een topclub van gemaakt met drang naar prijzen?' Madrid won altijd prijzen en dat is onder Mourinho veranderd naar de drang om het winnen van prijzen. Als jij dat een verbetering noemt?

Om nog maar over de geleden imagoschade te zwijgen onder Mourinho.

18 mei 2015 om 11:37

nou nou nou. Je moet niet vergeten dat Real in de jaren voor Mourinho voor spek en bonen meedeed in Spanje en Europa. Mourinho heeft de ploeg zeker wel een stap laten maken wat onder Pellegrini, Schuster, Ramos, Capello, Luxemburgo, Camacho en Quieroz Real niet lukte.

Eigenlijk vanaf het moment dat Del Bosque de CL won in 2002 ging het langzaamaan bergafwaarts met Real. Daarna won Real in 2003 nog drie prijzen, maar in de jaren erop was het magertjes met een paar Copa's en 2 landstitels.

Nou won Real onder Mourinho ook niet veel, maar hij heeft wel het gros van deze selectie bij elkaar gebracht waar Ancelotti de CL mee won.

Probleem van Mourinho is dat hij te maken had met Barcelona dat in die periode vrijwel onverslaanbaar was en dat nekte hem. Hij werd dwaas, ging zijn spelers rare dingen laten doen en speelde geen goed voetbal. Maar je kunt niet ontkennen dat Mourinho een groot aandeel heeft gehad in de 'wederopstanding' van een mak Real.

18 mei 2015 om 11:42

@juicher Niet iets gaan verwijten en dan zonder enige kennis uit de hoek komen. Q7-Porto zegt dat Mourinho Real Madrid Weer een topclub heeft gemaakt en dus niet dat hij Madrid van een kleine club een topclub heeft gemaakt. Je ' argument' raakt kant noch wal aangezien het gewoon een kwestie van begrijpend lezen is. Mourinho heeft Real Madrid wel degelijk weer op de rails gebracht en de resultaten spreken voor zich (zoek het maar op) Mourinho heeft van een simpele koop club een team gecreëerd die gewoon gebalanceerd was en ook de basis is geweest voor het succes van ' la Decima' Er is weer orde geschept en dat lijkt nu weer zoek te zijn. Prijzen uit het verleden zijn mooi maar de drang naar meer maakt je succesvol inderdaad dus wat wil je precies zeggen?

Imago schade? Omdat ze dat je willen wijs maken is het natuurlijk niet meteen een feit. Mourinho is niet eens in staat om het imago van Real Madrid te veranderen of te beschadigen en ik weet dat ze je dat wijs maken maar wanneer je de geschiedenis kent en de traditie van de competitie weet je dat Mourinho nog best mild was. Er zijn ergere situaties in classics gebeurd. Mourinho heeft een halt gezet op de vernedering vanuit Catalaanse kant en heeft een team gemaakt die toch succesvol bleek te zijn. Dat Spanje het slechtste uit Mourinho haalt dat klopt maar dat heeft ook te maken dat het gewoon een bagger competitie is wat dat betreft.

18 mei 2015 om 11:44

Hij zal op mentaal gebied vast zijn aandeel hebben gehad, want daar is hij de beste in. Maar ik vraag me af of dat opweegt tegen de negatieve effecten. Zo Koninklijk waren ze niet onder Mourinho. En je noemt alle trainers op die toevallig ook te maken hebben gehad met Barcelona dat in die periode vrijwel onverslaanbaar was. Dus wederopstanding door de club in diskrediet te brengen vind ik niet iets om trots op te zijn. Je zegt zelf dat hij dwaas werd en dit overbracht op zijn spelers en dat het veldspel te wensen overliet. Wat blijft er dan nog over?

18 mei 2015 om 11:54

Hij heeft Real in ieder geval niet koninklijk laten voetballen, na die 5-0 afstraffing in Nou Camp is hij helemaal de kluts kwijt geraakt. Met als toppunt het spelen met 3 Cvm's om de boel maar dicht te spijkeren. Zijn gedrag langs de lijn, vooral het oog steken incident, was regelmatig ook schandalig. Daarnaast heeft ie in die 3 jaar nou niet echt veel prijzen gepakt, een titel en een beker en dat was het dan. Toch wat mager voor the Special One niet?

18 mei 2015 om 12:08

God is ook op hand van Mourinho zie ik, slechte zaak.

"mourinho heeft Real Madrid wel degelijk weer op de rails gebracht en de resultaten spreken voor zich (zoek het maar op)" Ik heb het opgezocht en dat was een bevestiging van wat ik al wist: 1 landstitel en 1 copa.

"mourinho heeft van een simpele koop club een team gecreëerd die gewoon gebalanceerd was en ook de basis is geweest voor het succes van ' la Decima' Er is weer orde geschept en dat lijkt nu weer zoek te zijn." Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat Mourinho de CL heeft gewonnen, maar dat Ancelotti toevallig trainer was. Nu het tweede jaar is het kroonwerk van Mourinho 'verdwenen' en is het de schuld van Ancelotti. Als ik jou mag geloven blijft een gelegde basis dus precies een jaar actief, daarna verdwijnt het als sneeuw voor de zon. Goed om te weten.

"prijzen uit het verleden zijn mooi maar de drang naar meer maakt je succesvol inderdaad dus wat wil je precies zeggen?" Wat ik precies wil zeggen is dat Mourinho mentaal gezien een ongekend goede trainer is, maar dat hij dodelijk is voor je club als de gewenste resultaten uitblijven. En je kunt lullen wat je wilt, maar hij heeft bij Madrid niet het gewenste resultaat geleverd en veel schade toegebracht onder zijn bewind. Dat ze dat jou niet 'wijsgemaakt' hebben zegt meer over jou dan over mij.

18 mei 2015 om 13:33

@ Juicher

Vergeten dat Real Madrid de jaren voor Mourinho een complex had met betrekking tot het halen van de halve finale??? Dat Mourinho dat complex heeft doorbroken en ook weer prijzen heeft gepakt naar jaren van leegte?
Dat Mourinho meer prijzen had moeten pakken, accoord! Maar schade toegebracht, in welk opzicht dan?? Kom niet aanzetten met de vinger in het oog en met de vele schoppartijen, want dat eerste is totaal geen issue meer en dat laatste is niet alleen Mourinho debet aan.

18 mei 2015 om 18:09

@ Conti: Inderdaad o.a de zaken die jij opnoemt. Daarnaast was hij altijd aan het stoken tussen clubs, officials en zelfs door steeds de voetbalcultuur in Spanje te vegelijken met Engeland. Hij is de grote initiator geweest van de hetze tegen Barcelona dus ik vind dat je hem in tegenstelling tot jou zeer zeker aan kunt rekenen.

Mourinho is een uitstekende manager, maar wel alleen als hij wint (gelukkig voor hem doet hij dat vaak). Maar als het dan niet gebeurt zoals bij Madrid dan krijg je zulk gedrag en ik kan me heel goed voorstellen dat een club daar niet op zit te wachten.

19 mei 2015 om 07:51

Welke blijvende schade heeft Real opgelopen dan door Mourinho?
Volgens mij zijn ze groter dan ooit te voren, waar Mourinho ook aan meegeholpen heeft. Dat hij een hetze ontketende jegens Barca dat moge duidelijk zijn, dat zit diep bij hem en dat mag je m idd aanrekenen. Maar als dat het alleen is, dan ben ik nog steeds van mening dat er weinig over blijft. Zoals de vraag die ik eerder al stelde: Welke blijvende schade heeft Real opgelopen dan door Mourinho?
Volgens mij zijn ze groter dan ooit te voren, waar Mourinho ook aan meegeholpen heeft.

18 mei 2015 om 11:32

Ik ben het niet vaak eens met Q7-Porto maar hier heeft hij gelijk. Mourinho was hard voor de club maar hij maakte de ploeg beter.

18 mei 2015 om 11:38

beter? de beste man was een schande. aggressief trappen en doen. nee het voetbal is opgebloeit onder ancelotti. spelers als kaka zijn glorieus ten onder gegaan door mourinho. nee nooit meer die gekke portugees, die perfect bij chelsea past.

Real is echt dom bezig!!! Beter houden hem aan! Als iedereen in vorm is heeft Real een super team! En dat zeg ik als Barca fan

18 mei 2015 om 11:15

En fit is!

18 mei 2015 om 11:40

helemaal mee eens. op een ding na, de media bedenkt het. niet real madrid. ancelotti gaat ook echt niet weg. we hebben veel pech gehad maar de volgende titel wordt weer van ons! off: gefeliciteerd met het kampioenschap!

18 mei 2015 om 11:43

"weer" van ons? .......

18 mei 2015 om 11:45

jullie pakken precies zelden te titel.

18 mei 2015 om 11:49

tuurlijk, we hebben er maar 32, 9 meer dan barcelona. maar inderdaad we pakken de titel zelden .

18 mei 2015 om 15:05

We hebben meer la liga titels dan barca ja, maar het klopt ook dat we afgelopen jaren te weinig 1e zijn geeindigd

Ancelotti zou nog genoeg krediet moeten hebben vind ik.
Ik ben het niet altijd eens met zijn selectiebeleid, maar ik vraag me af in hoeverre hij die voor de volle 100% bepaald.

Ikzelf zou de komt van Klopp echt tof vinden, hoewel ik me afvraag in hoeverre hij bij Real past.

18 mei 2015 om 11:17

Als Real Carlo ontslaat kan Klopp beter de eer voorzich zelf houden. Zeker als Klopp niks wint!

18 mei 2015 om 11:30

Hoezo kan Klopp beter de eer aan zichzelf houden? Hij heeft geen werk en als ze Ancelotti ontslaan, dan is er een vacature vrij. En dan ook nog een vacature bij Real, veel beter wordt het niet. Daarnaast kan je niet nu al zeggen dat hij niks wint.
Barca zou het dit seizoen ook moeilijk krijgen met die transferban en moest Enrique zich nog maar eens bewijzen. Dat is ook alles behalve verkeerd uitgevallen.

Ik denk dat Klopp het sowieso aankan, maar ik vraag me af of zijn persoonlijkheid niet botst met de directie van Real.

18 mei 2015 om 11:44

maar klopp is veel minder dan carlo. carlo heeft de koningklijke naar la decima gebracht. klopp heeft 2x een duits kampioenschap, de DFB pokal en een duitse supercup binnen. ancelotti heeft 3 CL bekers, 2x supercup, 2x wereldbeker, de treble in italie, de PL, FA cup, ligue 1 en copa del rey gehaald. waarvan de laatste 4 in de afgelopen 5 seizoenen.

18 mei 2015 om 12:03

En Ancelotti is al iets langer coach en had een prima team bij Milan en zo ook bij Real. Dus daarmee een CL winnen is knap, maar niet onmogelijk.
Dortmund was nou niet het beste team dat er rondliep in de Bundesliga en Klopp heeft toch met veel jonge spelers een opmerkelijk prestatie neergezet met Bvb.

18 mei 2015 om 12:33

@ Restyleznl

Misschien je toch iets meer verdiepen in wat Klopp bereikt heeft met Dortmund, want dat is iets buitengewoon in het moderne voetbal. Vind ook dat Ancelotti nog minstens een seizoen de kans moet krijgen bij Real maar in de afgelopen jaren heeft Klopp zonder twijfel beter gepresteerd met de middelen die hij had dan Ancelotti.

Waarom wordt Carlo in verband gebracht met een ontslag? Hij is de juiste persoon voor dit real, de spelers lopen met hem weg, en brengt de Koninklijke rust. Ik denk dat met name Ronaldo ziedend zal zijn als Carlo weggaat.

Ik snap niet waarom ze het in hun hoofd halen om te vragen aan Mourinho om terug te keren. Ik zou een keer een trainer wat langer wat vertrouwen geven. Het spel van Madrid is er alleen maar op vooruit gegaan sinds zijn aanstelling. De resultaten zijn er ook. 1 keer de CL gewonnen.
Wat heeft mourinho gewonnen in zijn drie jaar? 1 La liga. Dus ik zou niet durven zeggen dat er een groot verschil is.

Nee, laat Real nou een keer voor stabiliteit kiezen en geef deze man het vertrouwen.

18 mei 2015 om 11:34

Die 1e CL mocht ook wel eens een x na al die miljoenen en miljoenen uitgeven

18 mei 2015 om 11:55

onFire, van welke club bent u fan als ik vragen mag? en waarom heeft u een hekel aan deze mooie ploeg?

18 mei 2015 om 12:37

Tja, dat is nu eenmaal zo. Barca, de rechtstreekse concurrent van Real, geeft ook veel geld uit aan spelers hoor.
Ik geef gewoon aan dat de resultaten ongeveer gelijk zijn en dat ze daarbij ook nog eens mooier voetbal spelen en hun imago terug positiever is. Ze moeten deze man gewoon het vertrouwen geven.
Hem misschien ook wat inspraak geven in de transfers. Want ik kan niet geloven dat Ancelotti stond te springen met de komst van Bale.

18 mei 2015 om 16:07

ReStylezNL __ Arsenal mijnheer. En ik heb geen hekel aan clubs als Real, City, Chelsea maar Chelsea en Real kopen om het kopen. 140 miljoen voor Bale en Illaramendi? Supporters die Bale uitfluiten? Verder heeft Arsenal iets weg van het spel van Barca dus gaat mijn voorkeur uit naar Barca. Al jaren. Verder zie je mij niet haten op Ajax terwijl ik Feyenoord in mijn bloed heb in Nederland. Mocht Feyenoord tegen Barca spelen moet Feyenoord uiteraard 6-0 winnen.

Als het maar geen 'el Gordo' wordt. Dan neem ik Real Madrid niet meer serieus. Als Ancelotti wordt vervangen verdient hij, maar ook Real een waardige opvolger. Op Mourinho na is dat lijstje bij lange na niet Real waardig.

18 mei 2015 om 11:38

Ik hoop Frank de Boer naar Real. Loptegui presteert goed bij Porto met mooi voetbal

Belachelijk als hem ontslaan! Ik zou het overigens toejuichen

Ronaldo was ook furieus toen ozil wegging... Maar we weten allemaal wat er het seizoen erna gebeurde

18 mei 2015 om 11:39

Inderdaad. Toen ging Di Maria weg en werd hij nog bozer.

Haha Real die Mou terug wilt halen. Geloof er werkelijk niks van.
Ik zie Carlo echt niet vetrekken ondanks alle leuke geruchten.
Heeft het prima gedaan, uiteraard zijn er wat kritiekpunten maar er is geen rede om Carlo nu te ontslaan.
Als Mou al 3jaar werd aangesteld zie ik Carlo al helemaal niet korter dan dat verblijven.

Volgend seizoen weer proberen..
Ik denk dat Real dan ook veel lekkerder zal spelen met een Danilo en Lucas Silva.
Hopelijk met De Gea ook nog.

Real madrid heeft gewoon heel erg pech gehad met blessures dit seizoen. Vooral de blessure van Modric heeft een groot effect gehad op het team. Toen iedereen fit was hebben ze een tijd geweldig gespeeld dus ik snap niet waarom Ancelotti weg zou moeten.

Het is crimineel om een keer een wat minder seizoen te draaien? Wat een beleid...

Dat is nu het probleem waarom Real de laatste 10 jaar amper prijzen pakt.van de ene trainer naar de andere trainer huppelen.laat Ancelotti toch zitten.die gaat de komende jaren nog vele prijzen winnen.dit seizoen was gewoon fantastisch gestart,maar door blessures en spelers die in mindere vorm verkeren op het slechte moment eindigt het seizoen in mineur.nog geen jaar geleden stonden jullie de 10de CL te vieren na 12 jaar.ancelotti verdient het om verder te mogen gaan.ik dacht dat hij veel krediet had op opgebouwd na vorig jaar?

18 mei 2015 om 20:59

Nee, dat is bullshit. Real Madrid pakt de laatste 10 jaar zo weinig prijzen omdat ze met een weergaloos Barcelona moeten concurreren. Barcelona heeft bijna altijd wel een sterk team, maar de afgelopen 10 hadden ze misschien wel de beste ploeg aller tijden.

Zo zie je maar weer hoe dun de lijn is tussen de held of de schlemiel zijn is. Real heeft ondanks dat het geen prijs heeft gepakt verder een prima prestatie geleverd. Het is niet dat ze de titel zijn misgelopen op 15 punten ofzo en voor de CL moet je nou ook eenmaal een beetje geluk hebben.

Hahahaah Mourinho? Zover zal Real toch niet zakken. Ben blij van die man af te zijn. Hij is altijd al irritant, maar bij Real tot aan het fysieke aan toe. Schande!

Ance gaat gewoon blijven!! Dat het seizoen niet is verlopen zoals het had gemoeten, komt door het aantal blessure gevallen. Carlo leunde prima op elf namen totdat Modric eruit lag en co. Helaas zijn er geen prima vervangers.

De Gea gaat komen, om punten te winnen voor Real. Hopelijk ook Verratti en een heerlijke spits.

Alsjeblieft zeg, iedereen behalve Mourinho! Het spel onder Ancelotti is er stukken op vooruit gegaan, Mourinho maakt van vieze spelers zoals Pepe, Sergio Ramos en destijds Xabi Alonso de smerigste voetballers wat er rondlopen. Ancelotti gaf Real dat waar het zo hard naar verlangde al die jaren, en nu word die als vuil behandeld..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren