Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Guardiola: ‘We hebben dit seizoen met nogal wat problemen te kampen’

Laatste update:

Josep Guardiola begon woensdagavond met slechts drie verdedigers aan het eerste Champions League-duel met Barcelona, maar merkte al snel dat Bayern München daarmee niet het duel zou controleren. Met een versterkte defensie zag de oefenmeester zijn ploeg lang stand houden. In het laatste kwartier sloegen de Catalanen echter driemaal toe: 3-0.

/

“Ik kan en wil niemand iets verwijten”, liet Guardiola weten. “We hebben dit seizoen met nogal wat problemen te kampen”, doelde hij onder meer op de golf van blessures. ,,Het was heel jammer dat het eerste doelpunt viel. Tot die treffer hadden we het duel goed onder controle. Na 1-0 raakten we de controle kwijt.”

De treffer van Neymar in de extra tijd, de 3-0, deed het meeste pijn. “Een achterstand van 1-0 of 2-0 kun je nog goedmaken, maar 3-0 wordt wel heel erg moeilijk.” Over Lionel Messi, die twee keer fraai scoorde, zei Guardiola. “Hij maakte het verschil met zijn enorme talent.”

Gaat Bayern München de return winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij zei nog voor de wedstrijd dat hij dat niet als excuus zou gebruiken. Deze man is nog zieliger dan ik al dacht. Bah, ga maar naar Espanyol ofzo

7 mei 2015 om 00:34

Echt prachtig deze overwinning van Barcelona en ik heb niks met Barcelona puur gewoon omdat ik Guardiola niks gun.
Kinderachtige malloot gaat een beetje ruzie zoeken met Ronaldo en als Ronaldo hem een hand geeft dan weigert hij dat als een slechte verliezer.
Iedereen haat Mourinho om wie hij is maar hij is op ze minst niet zo schijnheilig als deze kale sjonnie. Welke idioot gaat met zijn vuisten zo op de grensrechter af?
Hopelijk word hij ontslagen bij Bayern veelste mooie club voor hem City past wel bij hem.

7 mei 2015 om 01:23

Een ronaldo fanboy, zag nergens hierin iets staan over ronaldo en toch haal je hem erbij.. Zou er zeker voor zorgen dat je een beetje steun kreeg of niet fanbabyboy. Heeft Guardiola wellicht je vriendin van je afgepakt waardoor je deze man zo haat? K
Mag mourinho ook volkomen, maar als je ziet hoe lelijk hij met een mooie ploeg en selectie als die van chelsea speelt, zie ik hem als een man met een grote mond die ondertussen laf speelt. Ook schijnheilig vind je niet baby booboo

7 mei 2015 om 01:51

Goede inhoud, sterke argumenten vooral "babyfanboy". Heel volwassen! Laat wel zien wat je IQ is...

7 mei 2015 om 01:53

Ben het helemaal met je eens Q7.

7 mei 2015 om 01:53

Je raakt mij niet hoor met mij een fan boy te noemen dat vind ik echt niet erg hoor.
Betreft Guardiola een uitstekende trainer maar ook de meest overschatte.
Mourinho heeft zich al bewezen met clubs als bijvoorbeeld mijn Porto.
Guardiola krijgt de erfenis van de beste selectie maar verpest het alsnog.
Een hele enge man die Guardiola vooral als hij verliest.

7 mei 2015 om 06:33

Juventus - Barca is indd een geweldige Finale ..

7 mei 2015 om 06:34

Je schreibt jft iets wat kant nog wal nig de context raakt van het verhaal hierboven.

7 mei 2015 om 06:34

Schrijft

7 mei 2015 om 10:56

Dat is de enige fout die je opviel? Haha

7 mei 2015 om 13:11

Vind hem ook een beetje 'te' in hoe hij zich moe maakt om zover te komen, maar om onder alles van guardiola negatieve reacties te plaatsen? Ja dat doe je, dat komt gewoon vrijwel over als een hater. Wat ik niet begrijp want je punt heb je in 1 avond onder meerdere topics wel duidelijk gemaakt

7 mei 2015 om 13:14

Voor argumenten van deze reactie kan je ook een andere reactie van mij op Q7 lezen in de topic voor deze. Als jij me IQ weet uit te maken doordat ik voor de lol zo een reactie plaats zegt dat meer over jou dan over mij want als ik reageer op een persoon op deze manier wil dat niet zeggen dat ik in het echt niet een heel ander gesprek met de heer zou voeren. Zegt ook wel wat over jouw IQ vind je niet hoe serieus je erop ingaat.. Sukkeltje

7 mei 2015 om 00:52

Inderdaad deze man is absoluut overrated als coach... geluk gehad met de beste lichting uit de historie van Barca, meer niet.. zet hem maar bij een inter of porto met benni mccarthy in de spits en kijken of hij dan iets klaar speelt.....

7 mei 2015 om 08:30

pep is een goede trainer, maar koppig. Iedereen heeft al kritiek op dat er elke keer drie verdedigers staan met rafinha en bernat als backs. En dan plaatst hij Lahm als middenvelder, terwijl hij de beschikking heeft over xabi, schweini, martinez en nog is thiago. In de aanval hadden gisteren muller, gotze en lewandowski moeten staan, een zeer verzwakte aanval waarbij lewandowski ook nog is geblesseerd was, dat moet ik pep wel toegeven.

Maar voortaan hoop ik gewoon 4 verdedigers te zien- lahm benatie boateng en bernat (alaba als hij terug is).

Middenveld heeft hij dan martinez/thiago met schweini/xabi.

Aanval heeft hij nu: lewandowski, muller en gotze.

Prima elftal.. maar pep moet zo nodig rafinha en bernat opstellen en Xabi, die niet normaal zwak speelt als het tempo omhoog gaat. Dan nog Muller eruit halen, terwijl bernat of rafinha continu balverlies hadden.

7 mei 2015 om 10:07

Stel Robben en Ribery en Alaba waren fit en Messi was afwezig. Dan was het wellicht een overwinning voor Bayern geworden. Even los van Pep zijn reactie is deze uitslag logisch.

Tja met 3 verdedigers tegen Barcelona spelen staat natuurlijk gelijk aan zelfmoord. Hij zette het na 20 minuten gelukkig weer recht anders was Bayern echt afgestraft. Op de kans van Lewandowski na heeft Neuer ze echt in leven gehouden. Vond Bayern in de tweede helft wel 20 minuten behoorlijk voetballen en zette zelfs barcelona onder druk maar zonder kansen te creeren..

Mja na 76 minuten had die kleine er genoeg van en was het niet meer te houden

7 mei 2015 om 00:32

Je kan dan wel robben en ribery missen maar dat zijn geen verdedigers. Je krijgt 3 goals tegen. Guardiola valt weer eens door de mand. Bij barca had hij messi die punten voor hem pakte. Tactisch is hij niet sterk.

Als hij champions leauge zou winnen met een gemiddeld team dan zou hij zich onderscheiden maar dat kan hij al niet met Bayern, laat staan een minder sterk team.

7 mei 2015 om 01:19

Het is voornamelijk lastig dat je aanvallend weinig creativiteit hebt zonder Robben en Ribéry. Dat zag je vandaag ook bij Bayern.
Ik gok dat als die 2 mee hadden gedaan, barca er misschien dan wel 3 had gescoord maar Bayern ook wel 2.
En zoals we allemaal wel begrijpen zou dat de volgende wedstrijd een stuk spannender maken!

7 mei 2015 om 07:24

Het is geen schande om van Barca te verliezen met een Messi in topvorm ook in het geval van Bayern.

7 mei 2015 om 08:09

@ Cydal Verdedigen begint bij de aanvallers. Heb je die twee voorin lopen bij Bayern , dan zullen de spelers van Braca toch anders reageren. Blijven de verdedigers en of middenvelders misschien wat hangen , waardoor de verdediging van Bayern wat meer wordt ontzien.

7 mei 2015 om 00:34

Hij probeerde het eerst even uit, maar zag na een tijdje dat het niet ging lukken. 1 op 1 tegen zo'n voorhoede is zwaar gevaarlijk!

Bayern deed opzicht niet veel verkeeerd, ze zochten alleen die goal niet op een overtuigende manier, alsof een gelijkspel ook wel genoeg was. Ze hadden op sommige momenten lang balbezit, maar echt tot grote kansen kwam het niet, die in de eerste helft natuurlijk wel.

Ribery en Robben werden zeer zeker wel gemist, de constante dreiging van die twee was iets wat een groot wapen had kunnen zijn. Maar soit; ook Barca miste twee jaar terug een aantal belangrijke spelers.

Barca kan tegenwoordig ook goed counteren, met middenvelders die terugzakken en op het juiste moment pressie zetten, vooral Rakitic deed dat echt sterk vandaag!

7 mei 2015 om 01:20

Bayern deed juist alles verkeerd! Ze kwamen naar Barcelona en speelden 1 v 1 tegen Neymar Suarez en Messi.. JA hoor. Hoe arrogant ben je dan? Het had 2-0 moeten zijn binnen 20 minuten en 6-1 over de hele wedstrijd.

7 mei 2015 om 01:21

''ze zochten alleen die goal niet op een overtuigende manier, alsof een gelijkspel ook wel genoeg was''

Dit is juist Guardiola zijn grote fout. Net als Barca willen tikken om balbezit, om zo te kunnen zeggen dat ze gedomineerd hebben. Lewandowski balletje terugkaatsen, geen diepte op het middenveld en Muller geen actie maar moeten tikken naar een middenvelder. Hoe anders was dat onder Heynckes. Direct voetbal á la der Mannschaft richting doel. Als Bayern dat vandaag had gedaan mochten er nog 3 geblesseerd raken, maar dan hadden ze gescoord

7 mei 2015 om 01:52

Toevallig toch? Met 3 verdedigers spelen waarvan 2 heel erg langzaam. Er is niet van geprofiteerd door Barcelona. Na het doelpunt wisselt hij een aanvaller voor een aanvaller. Hij haalt Muller eruit die het veel beter deed dan Lewandowski. Hij laat 3 oude middenvelders de 90 min volmaken. Daarbij kwamen de twee diepste spelers zowat de hele wedstrijd van de zijkanten. Hoe moet je ooit zo winnen? Je hoeft geen trainer te zijn om deze farce te doorzien.

7 mei 2015 om 10:03

Lewandowski is een zeer sterke spits die ik wel aardig vond voeballen vergeet niet dat hij een paar aardige klappen ontvangen heeft he vorige week

Haha onder controle? Hij mocht Neuer op zijn blote knietjes bedanken dat hij ze op de been hield.

7 mei 2015 om 00:31

Inderdaad, geen enkele schot op doel. Dat is gewoon niet goed genoeg.

7 mei 2015 om 14:38

-

Ik had het al bij de loting voorspeld dit zou een makkie worden voor Barcelona, maar gaandeweg de wedstrijd kreeg ik steeds het gevoel dat het een gelijkspel zou worden of Bayern dat net één doelpunt zou maken, maar toen kwam Messi en de rest is geschiedenis,.

Hopen dat Real Madrid de return Juventus verslaat en dan zullen we een mooie finale krijgen

7 mei 2015 om 00:35

Dit was een mooie wedstrijd geweest voor Chelsea. Barca laten komen en dan 0-1 prikken en wedstrijd op slot gooien.

Bayern heeft dit verkeerd aangepakt en genadeklap gekregen.

over en sluiten.

7 mei 2015 om 01:01

Jij denkt dat Chelsea überhaupt kans zou maken tegen dit Barca? Hou toch op Chelsea wordt niet voor niks eruit gekegeld in de achtste finales.

7 mei 2015 om 07:32

Chelsea zou de avond verpest hebben met haar anti-voetbal en hoe kom je erbij dat Chelsea wel zou scoren. Oja vergeten zij hebben Hazard de beste speler van de wereld

7 mei 2015 om 08:50

@cydal je bedoelt net zo als ze psg lieten komen toen ze voor stonden en met een man meer speelden? Ja, dat was idd ook heerlijk om te zien

7 mei 2015 om 00:55

Of het nou Real of Juve word, het wordt een mooie finale denk ik. Real en Juve zullen beide met veeeeeeeel meer creativiteit op middenveld spelen en gaan niet 1-op-1 achterin spelen. Dan moet Barca beter spelen dan ze vandaag deden want Real en Juve gaan geen domme dingen doen zoals Bayern en zullen gevaarlijker zijn. Succes woensdag amigo Moge de sterkste Barca aanpakken n Berlijn.

7 mei 2015 om 07:37

Bayern speelde een goede pot en zie ik Real of Juve niet meer of beter tegenstand bieden. Gebaseerd op wat kom je eigenlijk tot deze uitspraak. Ik durf te beweren dat Bayern deze pot tegen Juve of Real gewonnen zou hebben, met alle respect. Dit had gewoon de finale moeten zijn.

7 mei 2015 om 07:42

Allebei hebben weinig kans op dit barca

7 mei 2015 om 10:24

Gebaseerd op wat? Beide competitiewedstrijden tussen Real en Barca, zelfs in Camp Nou was Real beter maar won Barca door briljant moment van Suarez.
En Spaanse ploegen hebben het 9 van de 10x moeilijk tegen Italianen. Barca is dikke favoriet en als ze hun normale niveau houden winnen ze de CL. Maar real en Juve gaan niet na 75 minuten instorten als Bayern.

Ik had echt verwacht dat het bij 0-0 zou blijven, want voor mij was Neuer Motm tot minuut 77. Toen maakte Messi Boateng belachelijk in 2 minuten tijd! Anders had dit vervelend avond kunnen worden als het bij 0-0 bleef. Scoren in Munchen kan pittig worden al hebben we dan wel de voordeel dat het 0-0 bleef, maar toch.

1 van de problemen waar ze mee kampen is misschien wel Guardiola. Hij krijgt het vooralsnog niet voor elkaar om het team echt geweldig te laten presteren. Ook is er de laatste tijd gewoon veel onrust rondom hem en hij zorgt daar ook zelf voor met gek gedrag en rare uitspraken de laatste tijd.

7 mei 2015 om 00:44

Messi was geweldig, maar wat heb ik enorm genoten van rakitic, voor mij echt genot om naar te kijken, de stille kracht van dit elftal

7 mei 2015 om 00:45

Is ook niet gek he. Spelen zonder Ribery, Robben en Alaba. Dat is hetzelfde als Barcelona zonder Messi Iniesta en Dani Alves of Real zonder Ronaldo Modric en Ramos. Barcelona wint hier met 3-0 maar het had zomaar 0-0 kunnen blijven als Bernat niet als een F speler probeerde uit te verdedigen. Mensen zijn nu weer heel opportunistisch omdat ze met 3-0 hebben gewonnen maar eigenlijk was het niet heel geweldig wat Barcelona liet zien vanavond. Sterker nog, ben bang dat ze de CL niet gaan winnen als ze zo door blijven spelen als vanavond.

7 mei 2015 om 01:03

Ja maar dan nog. Hij had toch aan kunnen geven een extra vleugelspeler te willen hebben. Hij speelde nu met 4 meer controlerende middenvelders en geen vleugelspelers. Hij heeft tactisch gewoon gefaald vandaag. Hij hoeft van mij niet ontslagen te worden ofzo meteen maar er moet wel wat veranderen.

7 mei 2015 om 10:52

Jonge na 20 min had het al 3 -0 kunne/ moeten staan wat lul jij nu, Barca heeft 8 kansen gehad om te scoren doet zeker pijn bij jou he ?? deze overwinning het voetbal heeft gewonnen maat, zo simpel s het

7 mei 2015 om 02:51

Guardiola is niet misschien het probleem hij is het probleem. Hij kan mits alle spelers fit een geweldige start tactiek op de mat leggen. Maar hij heeft nooit een plan B, hij kan ook gedurende een wedstrijd geen wissel maken of ee. Verandering van tacktiek toepassen waardoor de wedstrijd volledig kantelt. Naar mijn mening is het maar een hele matige coach kan allee. Presteren met super selecties en veel geld maar verder dan dat lijkt het nergens op.

Jeetje wat heeft pep Bayern verpest zegt, heeft al het fysieke eruit gehaald. Dat Duitse onverzettelijkheid is helemaal verdwenen sinds de komst van Pep. Domst wat Bayern heeft kunnen doen is Pep aantrekken, die het liefst met 10 middenvelder speelt. Bayern had nooit Heynkes moeten ontslaan. Ook met Robben was het niest geworden.

7 mei 2015 om 10:45

Heynckes heeft zelf ontslag genomen, die is op pensioen

Pep's naiviteit heeft hem weer de kop gekost, net als vorig jaar. Kijk er niet gek van op als Barca ook in Munchen gaat huishouden.

7 mei 2015 om 00:49

maar de bayern onder heynkes had power kracht techniek waar men barca mee overklaste. pep heeft het hele ziel en zaligheid en bayern identiteit eruit gehaald. doodzonde dat pep het hele bayern kapot heeft gemaakt. wilskracht, verbetenheid, duitse mentaliteit, alles is weg door zijn komst.

7 mei 2015 om 01:09

Onzin. Niets ten nadele van het team van Heynckes toen, maar Barca had een team tjokvol blessures en was compleet uit vorm. Tel daarbij een coach met k*** op en dan is het weinig verwonderlijk dat je verliest.

Ook nu is de uitslag geflatteerd. Barca heeft weliswaar terecht gewonnen, maar 3-0 lijkt alsof ze 90 minuten lang heer en meester waren en dat is niet het geval.
En dat terwijl het nu ook veel blessures heeft en spelers nog terug moeten komen van een blessure, zoals Javi Martinez.
Bayern was niet voor niets de meest gevreesde tegenstander.

7 mei 2015 om 18:01

@almogaver.

Uhm iedereen was er volledig van overtuigd dat Barca toen van Bayern zou winnen. Vandaar juist het schokeffect dat Bayern zo imponeerde. Dat zijn excuses net als dat het nu 'geflatteerd' is.

Ik zeg het al wekenlang dat zowel Barca als Real ruim van Bayern zullen winnen onderling. Sinds Guardiola er is, is Bayerm tactisch enorm zwak en spelen ze op een zeer naïve manier.

Onder controle is natuurlijk onzin. In de eerste helft al het geluk gehad om niet met 2-0 te rusten. Na de thee kreeg Bayern vooral de overhand in balbezit maar was de uitwerking schier tandloos en ongevaarlijk. Er is niks geflatteerd aan de uitslag, Barca moest al met deze cijfers voorstaan na 45 minuten.

7 mei 2015 om 14:53

Dat is meer kwaliteit dan geluk.

Hou toch op met freaking excuses altijd!! Zoals ik heb aangegeven; Bayern zal opgerold worden. Vorig seizoen verloren ze omdat ze vroeg kampioen zou zijn geworden. En nu komt het door blessures? Ga toch weg man... al die mensen moeten me nu ook gelijk geven.

Sterker nog, Bayern van Jupp speelde tegen een Barca vol blessures... Je hoorde niemand klagen.. Maar die Duitsers klagen altijd ovr iets. Kunnen nooit eerlijk verliezen.

Bayern is goed, maar men moet dit team ook niet overschatten. Ze zijn niks vergeleken met de Bayern onder Jupp.

En ja, geflatteerde uitslag want het had 6-1 moeten worden.

7 mei 2015 om 09:49

Ik denk dat iedereen nu wel heeft kunnen zien dat dit Bayern echt een stuk minder is dan het team onder Heynckes.

7 mei 2015 om 10:00

Er zijn spelers geblesseerd en er zijn spelers die terugkeren uit blessures. De voorbije weken waren gewoon het goede te veel.
Het was niet mogelijk te roteren in de voorbije wedstrijden en gisteren zag men dat Bayern aan de grenzen gestoten is.

Waren robben en ribery er dan was barca afgestraft, maar natuurlijk is er dan nog altijd god die er 2 dr in prikt, had mn toto fout, ging huilen in een hoekje.

Het grootste probleem van Bayern is Guardiola. Hoe goed was Bayern onder Heynckes, dat was fantastisch. Dat benaderde het beste Barcelona ooit maar Guardiola heeft Bayern volkomen verkracht. Daarbij stoor ik me ook zo dat hij een vracht Spaanse spelers mee neemt. Die Bernat staat er gewoon altijd in maar die kan er echt niks van, lijdt altijd balverlies ook vandaag begon het weer bij zijn fouten, wat ziet Guardiola in hem? Thiago was dramatisch, leuke speeltuinvoetballer maar lijdt ook veel balverlies, speelt erg naief en onvolwassen. En Xabi is echt over zijn top heen.

Ik hoop dat Rummenigge Guardiola morgen de straat op keilt en dat ze Klopp halen, hij is in staat om Bayern hetzelfde te laten spelen als onder Heynckes.

7 mei 2015 om 09:46

Klopp speelt inderdaad hetzelfde als Heynckes deed met dit Bayern, allebei gegenpressing met heel veel intensiteit.

7 mei 2015 om 10:01

Heynckes doet het vooral beter op defensief vlak.
Op aanvallend vlak en op vlak van tegenpressie is Guardiola beter.

7 mei 2015 om 10:25

Het gaat vooral om balans. Je kunt niet voluit aanvallen en 1-op-1 spelen tegen dit Barcelona, dan ben je gewoon naïef. Heynckes vond ik vooral een veel betere balans in zijn team hebben dan Guardiola. Ook was het team onder Heynckes veelzijdiger, en daardoor had het meerdere wapens.

7 mei 2015 om 09:57

Jij kunt wel best overdrijven.
Op vlak van de voorstelling van aanvallend voetbal staat Guardiola mijlenver boven Heynckes.
Alleen op verdedigend vlak is Heynckes een betere coach dan Guardiola.
Maar soit Bayern verloor gewoon omdat de vorm er niet is door de extreme blessuregevallen in de voorbije weken. Bayern kon totaal niet roteren.
In 2013 waren er maar 2 spelers geblesseerd geweest bij Bayern. Dat waren Badstuber en Kroos. Niet onlogisch dat Bayern de Champions League gewonnen heeft.
Barcelona is wel in vorm en er is nog Messi die het verschil heeft gemaakt.

G***** Pep dat excuus zouden we niet gebruiken. Gewoon enorm knullig verdedigd bij alle drie de goals. Zelfs na de 1-0 was er nog gewoon de mogelijkheid om met n redelijk resultaat van het veld te stappen....

Mensen op deze site denken echt dat bayern onder huynekes ff 3x de champions league achter elkaar had gewonnen, bayern was dat jaar heel sterk maar ze hadden niet de tegenstand die pep nu heeft en dat is ook het probleem van pep. Hij bereikt de halve finale wint de landstitel haalt net niet de beker maar Door dat succes van huyn dat seizoen is alleen de treble voldoende bij bayern en dat is niet realistisch. Bayern laat geweldig voetbal zien en het is logisch dat van dit extreem sterke barça verloren kan worden, een Mourinho had het niet beter gedaan die lag er al uit bij psg dus wees blij met pep want een Veel betere coach ga je moeilijk vinden. Zelfs met een coach met dezelfde filosofie als huynekes had deze stand op het scorebord kunnen staan, snap wel de frustratie over z'n selectie beleid dat had ik ook bij barça onder pep. Het lijkt soms net of pep bang is voor fysieke spelers terwijl die erg belangrijk zijn rakitic was met z'n fysiek goud waard voor ons gisteren.

7 mei 2015 om 13:43

Het gaat niet om spelers of om coaches. Het gaat om speelstijl. Die domme spanjaard heeft het tikken heilig verklaard en balbezit houden terwijl Bayern Munchen veel beter direct voetbal kan spelen. Dan ga je niet Lahm,alonso en Schweini op het middenveld zetten, maar spelers die het doel opzoeken

Bayern was echt niet zo slecht als de meesten hierboven doen voorkomen. Als Lewandowski in de eerste helft zijn kans direct benut had, had ik nog wel eens willen zien of Barcelona op gelijke hoogte had kunnen komen. Je hebt 3 fantastische minuten van Messi gezien en één heel effectief moment van Neymar, maar voor de rest speelde Barcelona ook niet zo geweldig en dat team was zo goed als compleet. Met Robben en Ribery erbij zou Bayern zeker weten de wedstrijd naar zich toe getrokken hebben.

En mochten jullie denken dat ik een Bayern fan ben: nope! Ik ben juist fan van Barcelona. Maar gisterenavond had Bayern echt grotendeels de controle.

Nee.. iedereen ziet dat je opstelling niet werkt tegen sterkere teams. Kan gewoon niet begrijpen dat pep rafinha of vernat continu opstelt. Xabi begrijp ik wegens de blessures. Maar had gewoon met 4 verdedigers gespeeld, wanneer was ookal weer de laatste keer? Twee sterks middenvelders; xabi scheiny en martinez heb je.. of zelfs nog thiago. Dan heb je in de aanval lewy, niet invorm door blessure maar werd gisterem totaal niet bereikt. Zelfde met muller. En dan heb je nog gotze voor de 10. Pep heeft gewoon nog een prima team ondanks de blessures van robben ribery alaba en badstuber... zijn opstelling... dat is het.

Wat een zielige figuren hier die zo over Guardiola praten. Als je een goede trainer bent, kom je toch bij een goede club. Echt hele zielige reacties. Deze man is gewoon een toptrainer die soms misschien iets teveel emotie gebruikt, dat is niet erg. Kijk naar van gaal, mourinho allemaal toptrainers, die sporen toch ook niet.

Waan van de dag alweer... Alsof het een schande is van dit Barcelona te verliezen in Camp Nou ...

7 mei 2015 om 13:40

Dat niet, maar wel een schande om er niet alles uit te halen wat erin zit. Net alsof de laatste wedstrijd Feyenoord-Psv is voor het kampioenschap en dat Feyenoord even Vilhena zet ipv Toornstra en Kazim in de diepte aanspelen ipv als aanspeelpunt. Kortom, speelstijl spelen die niet bij hun past

Hij heeft toch gewoon gelijk? Met Robben, Ribery en Alaba in de basis was dit een compleet andere wedstrijd geweest. Dat is voor Alves en Alba heel anders verdedigen dan Thiago en Müller en heb je een heel ander dynamiek op het middenveld dan met Alonso en Schweinsteiger.

Mensesn doen nu net alsof Guardiola een waardeloze, smerige coach is. In zijn Barcelona coach bijna altijd het stereotype gentleman-coach geweest; en nu door een paar momentjes wordt hij aan de grond gelijk gemaakt (en haal niet Müller-Wohlfahrt erbij, want dat had helemaal niets met Guardiola te maken).

7 mei 2015 om 18:05

@officer

Het lijkt me ook dat het makkelijker glimlachen en 'normaal' doen is bij Barca die alles wint of bij Bayern waar je nog niks hent bewezen van wat je bij Barca deed.

Natuurlijk zal Guardiola zich dan uiten. Hij is nooit een stereorype gentleman geweest, hij had gewoon geen reden tot klagen.

Maar goed Guardiola is dus geen afgod maar gewoon een mens. Eigenlijk was dat het gene wat men verlangde van Barca fans.

Erkenning dat Guardiola niet perfect is, net als dat Mourinho dat is. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dat is niet eens wat je Mourinho toen en nu Guardiola kwalijk kan nemen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren