Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Real en Atlético vrezen voor dezelfde straf als Barcelona'

Laatste update:

Het zou in de aankomende transferperiode wel eens erg rustig kunnen worden op de Spaanse transfermarkt. Barcelona mag vanwege een transferban geen nieuwe spelers aantrekken en Cadena COPE claimt dat Real Madrid en Atlético Madrid moeten vrezen voor eenzelfde verbod. Ook de clubs uit de hoofdstad zouden de regels bij het aantrekken van minderjarige spelers hebben overtreden.

/

Volgens de berichtgeving heeft de FIFA de Spaanse voetbalbond inmiddels op de hoogte gebracht van het onderzoek en de naderende straffen voor de clubs uit Madrid. Atlético zou dinsdag al geïnformeerd zijn en Real kan spoedig meer informatie verwachten. Er wordt beweerd dat de clubs net als Barcelona een transferban voor twee transferperiodes zullen krijgen. Dat zou betekenen dat Atlético en Real in de zomer en in januari 2016 geen nieuwe spelers mogen halen.

Barcelona mocht in de afgelopen transferperiode al geen nieuwe spelers aantrekken en moet zich ook in de aankomende zomer koest houden. Real heeft zich voor volgend seizoen al versterkt met Danilo, die voor 31,5 miljoen euro wordt overgenomen van FC Porto; wanneer de Koninklijke echt te maken krijgt met een transferban, is het nog maar de vraag of deze toptransfer mag doorgaan. Real en Atlético hebben nog niet op de berichtgeving gereageerd.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopelijk is dit waar. iedereen was barcelona aan het uitmaken etc... en nu dit. Karma.

29 april 2015 om 07:45

Het is langer bekend dat real en atleti ook dezelfde fouten hebben gemaakt.het was gewoon een wachten tot het onderzoek.

29 april 2015 om 07:50

Nu klinkt het alsof het je meer gaat om het feit dat Real óók (eventueel) gestraft wordt, in plaats van de reden waarom Real gestraft wordt. Best kinderachtig.

On:
Regels zijn regels. Als er bewijs blijkt te zijn, dan accepteert Perez het maar. Heel gek om te zien hoe hij dan in de zomertransferperiode geen één speler aantrekt... Totaal niet gewend. Hopelijk begint de straf dan in de winter van volgend seizoen, want anders wordt het wel heel lastig om De Gea aan te trekken.

29 april 2015 om 08:12

Hoezo hopelijk begint straf in de winter? Je moet al heel, heel blij zijn dat ze eerst Barca aanpakken en jullie nog een periode extra hebben gegeven.

29 april 2015 om 08:14

Eens, maar dan nog mag ik dus niet hopen dat de straf pas in de winter begint?

29 april 2015 om 08:53

en anders gaan ze toch gewoon in beroep dat deed Barcelona ook, waardoor ze afgelopen zomer toch nog een hoop spelers konden kopen.

29 april 2015 om 12:34

Waarom zou hij daar blij mee moeten zijn? een jaar geen transfers is een jaar geen transfers, of dat nou vorig jaar of komend jaar is, het blijft hetzelfde.

Het hoeft geen probleem te zijn want dan gaat Real in beroep zoals Barca en hopelijk kopen ze dan gerichter in dan Barca en zijn ze gelijk klaar voor een jaar!

29 april 2015 om 13:14

@markbakel & @khaled

Ja, da's waar! Was ik helemaal vergeten.
De Gea halen is dus zeer goed mogelijk

29 april 2015 om 13:28

Barca heeft uitstel gehad zodat ze nog een keeper etc kunnen kopen. Dat moet real en atleti dan ook krijgen

30 april 2015 om 00:46

Weet iemand misschien om welke spelers het gaat hier ? Of enig vermoeden?

29 april 2015 om 09:31

Hopelijk niet.. Spaanse clubs zijn momenteel dominant in Europa, in de wereld eigenlijk. Op deze manier én het nieuwe tv-rechten contract in Engeland zal de dominantie minder worden.

29 april 2015 om 10:24

2 transferperiodes niet kopen,maakt de Spaanse dominantie minder?
Als de vermoedelijke transferban van Real en Atletico ingaat , is die van Barcelona afgelopen,zoals je weet.

En de tv gelden in Engeland gaan er ook echt niet voor zorgen dat spelers van het kaliber Real en Barca ineens naar Engeland gaan.
De Engels topclubs vissen toch al in dezelfde talenten vijver,
deze spelers gaan echt niet ineens naar een Southampton,everton etc..

Real/atletico verkopen dadelijk gewoon de net niet spelers, en halen vlak voor de transferban een aantal topspelers.

29 april 2015 om 10:29

Ik hoop dat het mee zal vallen, maar je kan niet ontkennen dat de Engelse clubs erop vooruit gaan en de Spaanse achteruit, door deze transferverboden. Desalniettemin zal het verschil nog steeds in het voordeel van de Spaanse clubs zijn vanwege hun speelstijl tov de rest van Europa waar ze nog steeds geen antwoord op hebben.

Basisspelers van Real en Barca zullen inderdaad niet ineens naar Engeland gaan, maar spelers als Pedro en Jese bijvoorbeeld wel. Zij zijn niet zeker van een basisplaats en Pedro speelt altijd nuttig als hij speelt dus kan me voorstellen dat hij een basisplaats prefereert. Evenals Jese, heerlijk groot talent die elders wel een basisplaats kan afdwingen.

29 april 2015 om 11:28

Verwacht niet dat de Spaanse clubs erop achteruit gaan,
aangezien talenten zoals Jese verkocht/verhuurd zullen worden en hiervoor spelers die er direct staan voor in de plaats zullen komen (vooral bij Real)
als de transferban 2-3 jaar zou zijn geweest had ik het een ander verhaal gevonden.

Ben het wel met je eens dat de clubs in Engeland hiervan gaan profiteren,
maar dan verwacht ik nog steeds niet dat dit het niveau van een Chelsea,city,united zoveel verder omhoog gaat brengen in 1 jaar tijd.
Misschien worden ze zelfs wel zwakker door de koopwoede van Atletico en vooral Real (zie maar eens spelers als bv Hazard,aguero te vervangen als deze door Real gekocht gaan worden)

En Pedro...prima backup speler maar hij wil een basisplaats die hij begrijpelijk niet krijgt, is al 2 jaar hopeloos uit vorm,dus van mij mag hij gaan.

Verkopen,geld opzij leggen voor na de transferban en een Dongou,sandro,traoré vanuit Barca B op de bank vh eerste plaats laten nemen.

Sowieso vind ik dat Barca aankomend seizoen meer uit Barca B door moet laten stromen,lopen nog aardig wat toptalenten rond op La Masia.
(hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Real en Atletico)

29 april 2015 om 18:53

Haha ee niet teveel op hopen jongen want je gaat u eigen alleen maar teleurstellen

En toch mocht barca suarez halen.#corruptie

29 april 2015 om 07:37

Denk dat beide clubs uit Madrid hetzelfde trucje gaan proberen. Hoger beroep aantekenen en dan enorm veel geld uitgeven.
Met corruptie heeft dit natuurlijk niks te maken.

29 april 2015 om 07:42

Nee, dat is geen corruptie. Stop toch eens met dat blind haten van Barca als real fan (en visaaversa).

Als Real deze straf krijgt en zij gaan hiertegen in beroep dan is de straf niet geldig tijdens dat beroep en kunnen zij alsnog transfers afronden. Met als gevolg dat na de zaak alsnog de straf in gaat. Een recht dat iedere club in deze situatie heeft.

Als er sprake was van corruptie dan had die hele straf er nooit geweest.

29 april 2015 om 07:54

De mogelijkheid om in beroep gaan corruptie noemen, dat is best bizar. De mogelijkheid om in beroep te gaan tegen een straf is juist om corruptie tegen te gaan.

29 april 2015 om 09:16

@afca_yiddo mooi he....een normale rechtsgang corrupt noemen...wat een niveau.

Rodareal gooit het liefst iedereen eerst 30 jaar in de gevangenis om vervolgens te bekijken of iemand wel echt schuldig is.

29 april 2015 om 10:09

Zou bij Spanjaarden geen verkeerde tactiek zijn. Preventief opsluiten zodat ze ook geen gekke dingen gaan doen en centjes uit gaan geven die er niet zijn. Ik wil overigens ook niet racistisch overkomen, dit moeten ze dus ook gewoon bij Italianen, Portugezen, Grieken etc doen.

29 april 2015 om 10:13

Dat is perceptie he. Als het volgens de wet mag, is het geen corruptie. Ook in Iran, Brazilië of Rusland. De vraag is echter of het moreel te verantwoorden valt. Dat heeft niks met een wetje te maken.

29 april 2015 om 08:28

Suarez is in de zomer gehaald, dat was voor de transferban, die ging in voor de winter transfer periode.

29 april 2015 om 09:50

Dat is geen corruptie maar inspelen op de mogelijkheden die je hebt. Real zal dat uiteraard net zo oplossen. Ik verwacht, mocht Real echt de fout in zijn gegaan dat ze dan voor de zomer wel "even" 200 miljoen uitgeven.

29 april 2015 om 11:37

Het probleem daarbij is dat ze officieel niemand kunnen aantrekken tot de zomer transfer periode. Of ja, de transfer officieel af kunnen ronden. Met alleen Danilo hebben ze misschien geluk maar als ze voor de transfer periode even 200 mil uitgeven zal de Uefa deze transfers waarschijnlijk niet goedkeuren.

Ben benieuwd wat alle Real supporters daarop te zeggen hebben nadat ze Barca voor alles uitgemaakt hadden wat vies en slecht was. Zo voor Perez ook wel even schrikken zijn, houdt ie opeens geld over.

29 april 2015 om 08:41

Ik ben juist benieuwd naar alle barca mensen.. Die zeiden dat het Real was die naar de FIFA is gestapt met info over Barcelona.

Nu kunnen ze dat bescherming in de prullenbak gooien.

29 april 2015 om 11:40

Nou er waren een paar complot denkers, maar die heb je altijd wel, daar hecht ik nooit waarde aan. Er waren toen ook al mensen die zeiden dat Real hetzelfde deed maar dat werd gelijk met klem ontkend, blijkbaar zit het toch iets anders in elkaar.

29 april 2015 om 12:44

Je negeert de vraag die gesteld wordt.
Veel real fans maakten barca voor alles en nog wat uit en nu is de kans reëel dat ze hetzelfde gedaan hebben, nu zie je de real fans alles goed te praten. Hypocriet.

29 april 2015 om 09:27

Real zal net als Barcelona al die miljoenen al voor die tijd uitgeven. Ipv 100 miljoen zal Real dan 200 miljoen uitgeven.

29 april 2015 om 11:44

Real zal, als ze schuldig bevonden worden, ongetwijfeld beroep aantekenen. Het verschil is alleen dat er bij Barca nog geen uitspraak lag, die is er nu wel. De hele periode van uitspraak, beroep en weer uitspraak wordt daarmee aanzienlijk verkort. Het is dus nog maar de vraag of Real die 200 mln even over de balk kan gooien. Daarbij weten clubs dat Real in een lastige situatie zit en zullen nog meer de hoofdprijs gaan vragen dan ze al zouden doen. Man U kan gewoon zeggen we verkopen De Gea niet, zijn contract loopt dan wel af in 2016 maar Real kan hem dan nog een half jaar geen aanbieding doen. Dat risico, a la Valdes, gaat De Gea echt niet lopen en die zal waarschijnblijk wel verlengen bij Man U. Dat soort situaties krijg je nu.

29 april 2015 om 11:48

Ik kan me niet voorstellen dat ze het nu anders aan gaan pakken dan dat ze bij Barcelona hebben gedaan (als Real de fout in is gegaan). Dat zou toch wel apart zijn. 2 dezelfde zaken maar 2 verschillende uitsluitsels. Dat lijkt mij toch niet te gaan gebeuren.

Real kan met Man UTD gewoon afspreken dat ze hem nu al contracteren maar nog een half jaar bij Man UTD laten spelen. Daar kunnen ze niets tegen doen. Real zal er wel alles aan doen om toch tot de transfers te komen. Misschien is Perez achter de schermen al (een tijdje) bezig.

29 april 2015 om 13:38

Volgens mij vergeet je hierbij dat Man U De Gea helemaal niet kwijt wil, dus waarom zouden die daar aan meewerken? Die zijn druk bezig hem langer te binden en dit zou weleens precies in hun voordeel kunnen zijn omdat ze een pressie middel hebben.

29 april 2015 om 13:39

Waarom mee werken? Nog maar een 1 jarig contract en dus nog geld kunnen vangen voor hem. Anders transfervrij de deur uit. Dan is de keuze voor 20 miljoen of niets toch wel makkelijk gemaakt lijkt mij.

29 april 2015 om 10:21

ik als real supporter zou hier niet om rouwen. Met deze groep kunnen ze zeker nog min. 2 jaar door zonder transfers. Dit zou de onzekerheden bij sommige in de groep ook wat minder maken

Gewoon de maatregel nog strenger maken en de internationale transfers van -18 jarigen compleet verbieden. Is in het belang van die kinderen, maar ook in het belang van de clubs in de kleinere competities.

29 april 2015 om 07:46

Nee juist, elk mens heeft het recht zelf te kiezen waar hij wil spelen.

29 april 2015 om 07:47

Juist niet*

29 april 2015 om 07:53

Thiago Esp,

Neen, kinderen niet. Kinderen moet je beschermen, ook tegen zichzelf.

Wanneer ze volwassen zijn, kunnen ze doen wat ze willen.

29 april 2015 om 07:59

Thiago, maar we hebben het hier over jeugd, zelfs kinderen. Die worden gelokt en daar doen ook de Nederlandse clubs aan mee. Volwassenen is een ander verhaal, maar we hebben het hier over lui onder de 18 jaar.

29 april 2015 om 08:00

Ik denk dat het voor de ontwikkeling van een voetbal talent dramatisch is als hij geen transfer kan maken naar een club met een fatsoenlijke jeugdopleiding.

Maar als je puur naar de menselijke kant kijkt heb je wel gelijk.

29 april 2015 om 08:05

Michielho,

Het gaat over internationale transfers.

Bovendien is het belang van faciliteiten minder groot dan je wel zou denken.

Die Jamaicaanse sprinters worden opgeleid in Spartaanse omstandigheden, maar leveren wel kampioenen af.

Niet de faciliteiten zijn zo belangrijk, wel de kwaliteit van de trainers.

Deze jongen heeft het bestudeerd:

youtu.be/
Vfgmi
E
B
Z
G3
A

29 april 2015 om 09:21

@iedereen komt, maar als papa nou voor zn werk bij een internationaal concern naar spanje moet verhuizen (helemaal los van het voetbal dus).

Zoontje van 14 is het grootste talent van Nederland en speelt in de jeugdopleiding van Ajax. Hij verhuist mee met zn ouders en uiteraard heeft Real hem er graag bij in hun jeugdopleiding.
Wil je dat dan ook verbieden?

29 april 2015 om 09:27

babymongo,

Zeker niet en da's ook een probleem. Soms krijgt papa echt zo'n job aangeboden, maar dikwijls wil men gewoon de zoon en krijgt papa als extra een job bij de club, een sponsor of bij een bevriend bedrijf.

We moeten hier ook niet in overdrijven. De meeste Nederlanders werken gewoon in Nederland en zullen dat de rest van hun leven ook gewoon blijven doen.

29 april 2015 om 07:49

En vervolgens uithalen dat er + 100 miljoen betaald wordt voor een speler. En je wens om de ganse transferwinkel af te schaffen, is echt wishfull thinking, dat komt er dus echt niet.

29 april 2015 om 07:58

Oh jawel net wel. Het is gewoon een kwestie van tijd.

Er moeten geen wetten aangepast worden, het is nu al illegaal. Men moet gewoon de bestaande wetgeving toepassen.

Maar goed, het voetbal heeft altijd al gedacht dat ze boven de wet staan.en het gros van de supporters gaan erin mee.

Bosman, dat gingen de clubs, ook wel even schillen dat appeltje.

Ik heb het altijd al gezegd : ze doen het allemaal. Trouwens niet alleen de Spaanse clubs, ik zou graag eens de clubs uit andere landen hun transferbeleid met jongere spelers eens tegen het licht willen zien houden, het zou ook wel eens tot straffen kunnen leiden.

Tot op een bepaalde hoogte eerherstel voor Barcelona aangezien iedereen in de klas meedeed.

Vergelijk het met 55 per uur rijden op een baan waar je maar 50 mag : je volgt gewoon de wagen voor je, ook al bega je een overtreding.

Voor mij is deze uitspraak dus geen verrassing, het is eigenlijk een logisch gevolg van de veroordeling van Barcelona. Het was redelijk naief om te geloven dat enkel Barcelona stout was.

29 april 2015 om 07:52

Ook Valencia en Villareal worden momenteel onderzocht.

29 april 2015 om 08:06

Misschien een iets betere vergelijking: je rijdt 130 als vrachtwagen maar je kenteken staat als normale auto.

Normaal gesproken krijgen de ouders toevallig een nieuwe baan en verhuizen ze. Toevallig bij een van de sponsors en schrijven ze hun kind in bij de club. Op papier niks mis mee, tot ze gecontroleerd worden en een fout zien.

29 april 2015 om 08:14

Ze doen het niet allemaal. Er zijn er wel meer die het doen buiten Barca, Real en Atlético.

Kleine nuance, wereld van verschil.

29 april 2015 om 08:58

Spaans voetbal is zo corrupt als dat de dag lang is. Je hoeft niet voor ze gaan pleiten.

29 april 2015 om 09:30

@gortonred; verklaar je nader want je opmerking is zowel interessant als onzin.

@iedereen komt; dat is inderdaad zo, en wie is er dan fout? De clubs die denken de regels te volgen of de instantie die de regels zo heeft geformuleerd dat het verkeerd uitgevoerd kan worden? Mijn mening is dat de Fifa hier de hoogste straf verdient, je gaat mij namelijk niet vertellen dat al deze clubs willens en wetens de regels hebben overtreden.

@jorisdr; ik ben het totaal niet met je eens. Het probleem hier is niet dat ze allemaal 55 rijden waar je 50 mag. Het gaat erom dat ze niet eens weten dat ze te hard rijden omdat de regels niet duidelijk zijn of voor meerdere interpretaties vatbaar.

@allen: Er zijn meerdere regels in de wereld die heel veelzijdig (ik zeg het netjes) opgevat kunnen worden. Deze interpretaties doen niets af aan de goedheid van degene de regels volgt/denkt te volgen.
Als het blijkt dat er 1 persoon/instantie zich niet houdt aan de regels terwijl de rest zich netjes binnen de regels bevinden, dan kun je makkelijk concluderen dat ze bij de instantie niet zo netjes zijn.
Maar nu blijkt dat meerdere clubs zich zogenaamd niet aan de regels heeft gehouden. Is het dan nog steeds een probleem van de clubs of moet de Fifa zich achter de oren krabben? Mijn mening is dat de Fifa hier een gigantische blunder heeft begaan.

29 april 2015 om 10:31

ik zou graag jouw argumenten horen inzake je stelling?

Er is nog helemaal geen bewijs. Laat ze eerst maar met bewijs komen voordat we real en atletico gaan afkraken voor niks

29 april 2015 om 08:36

Dat riepen de Barca supporters ook, in dit geval is er daadwerkelijk vuur als er al rook is gesignaleerd daar kun je vergif op innemen.

29 april 2015 om 09:22

helemaal mee een faissal, maar hebben wij niet een bepaald spreekwoord?
'waar rook is...'
dit is exact de manier zoals het met barcelona ook is gegaan.
de fifa ligt de clubs in, de dag/dagen voor ze het publiekelijk maken. het lekt uit naar een krant en hoppa binnen een week was alles waarheid.

dat zegt nog niet dat dit waarheid is, dat ben ik helemaal met je eens.
en ook al zou dit al waarheid zijn, waarom zouden we dan een club afkraken? in mijn ogen is het zo dat als 1 club de regels overtreed de club fout is, als het er meerdere zijn voor exact hetzelfde, dan heeft de instantie die de wetten maakt zijn taak niet goed uitgevoerd.
(fool me once, shame on me, fool me twice, shame on you).
de fifa moet zichzelf eens goed achter de oren krabben.

Wat zullen ze vrezen zeg....
Gewoon in beroep gaan mochten ze een straf krijgen.
Een paar extra spelers kopen en dan op de "blaren" zitten terwijl je al je aankopen al hebt gedaan.

Ik las gisteren dat Perez heeft gezegd dat hij de Gea, Alaba en Verratti wilt halen. Dan nog een spits erbij en je hoeft geen spelers meer te kopen aankomende jaren.

29 april 2015 om 08:49

Klopt zo simpel is het en als je dan 86 miljoen moet betalen voor een spits en 95 miljoen voor een linksbuiten dan maakt dat helemaal niet uit.

29 april 2015 om 09:14

Ha-Ha. En het is niet eens zo dat ik lach om jouw bewering, maar vooral over de sneuheid van je toon. Als je de feiten kent, dan weet je dat Neymar al eerder was aangekocht door Barcelona.
Ik begrijp je wel hoor, het ziet er nu toch naar uit dat jouw club geen competitietitel gaat pakken en dan komen ze ook nog eens op deze manier in het nieuws. Iets wat voorheen alleen Barcelona is overkomen en bovendien door veel mensen als 'schandalig' is neergezet.

Verdiep je in de feiten alvorens je onzin uit gaat kramen, het laat je bijzonder sneu overkomen.

ON: Als zowel real als atletico hetzelfde hebben gedaan als Barcelona dan dienen ze op eenzelfde manier gestraft te worden. Toch ben ik erg benieuwd hoe dit zover heeft kunnen komen. De Rfef heeft al jaren het hand boven de hoofden van de clubs in Spanje gehouden. Nu blijkt dat het dus tegen de regels van de Fifa is. Ik zou als club serieus overwegen de Rfef aansprakelijk te stellen.

29 april 2015 om 09:22

@fcda ja want als perez die 3 spelers wil dan komen ze ook alle 3.

29 april 2015 om 09:30

Als het die spelers niet zijn, dan zullen het andere spelers worden. Ik denk overigens dat Verratti wel wilt en ook de Gea lijkt mij een goede kanshebber. Alaba denk ik niet. Die zit wel goed bij Bayern Munchen. Tenzij hij een nieuwe uitdaging wilt, dan is Real Madrid natuurlijk een goede alternatief voor Bayern.

wilt Alaba niet, dan zal het Gaya moeten worden.

Het blijft een rotzooi hoor, Real gaat in hoger beroep tegen de straf en het wordt verlaat naar deze winter en zomer 2016, zodat ze toch nog even kunnen inslaan deze zomer. Wat schiet je er dan mee op?

Heeft real dan serieus nieuwe spelers nodig? Met danilo heb je de back positie weer bezet. De rest van het team plus bank is toch vrij aardig bezet?

Eigenlijk niet verrassend. Alle transfers/contracten werden door Barcelona ter beoordeling voorgelegd bij de spaanse knvb. En die hebben ingestemd.

Altijd de hysterie tegen barcelona opmerkelijk gevonden omdat de bond heeft ingestemd met de constructie.

Ik vind dit zo'n onzin. Ze beschermen met deze regels niet het kind maar het vaderland. Als deze regel bestond in de tijd dat bijvoorbeeld Messi werd gehaald door Barcelona kon die jongen nooit zijn behandelingen betalen en speelde hij nu ergens bij een middenmoter in Argentinië.

Stel je eens voor dat Harvard je ouders belt omdat je buiten gewoon intelligent bent en het vermogen hebt om daar jezelf op een hoog niveau verder te ontwikkelen. En dan komt er een vakbond tussen om te zeggen dat je te jong bent.

Het slaat nergens op dat je als kind jezelf niet meer kan ontwikkelen op een hoog niveau waardoor je niet de speler kan worden die je zou zijn als je wél in een goede jeugdopleiding je zou hebben ontwikkeld.

(los hiervan vind ik het dan wel weer overbodig om een 16 jarig knulletje uit weet ik veel waar een miljoenen contract aan te bieden)

Karma is soms echt een b.... Weet nog hoe real supporters dat barca al jaren vies bezig was..

Wee iemand ook om welke spelers het waarschijnlijk gaat ik weet dat Adekanye en Lee Seung Woo tijdelijk niet meer mogen uit komen voor Barca wat zeker grote talenten zijn zeker Lee wie ik zeker zie doorbreken.

Ik vind het een terechte straf. De straf geldt eveneens als besparingsmaatregel.

Ik ben normaal gesproken niet zo van leedvermaak maar mocht dit waar zijn kan ik er niet rouwig om zijn. De bakken stront die Barca supporters over zich heen kregen van meerendeels Real supporters betaald zich dan toch uit.

Als Real een ban op word gelegd , hoe zit dat dan met Danilo ?
Hij is toch al officieel binnen?

Op het moment wordt er door de Spaanse voetbalbond ontkent dat Real Madrid door de Fifa geïnformeerd is over een eventuele transferban van twee periodes.

Wel wordt er door de Spaanse voetbalbond bevestigd dat Atletico Madrid de tweede club in Spanje is die de straf zal krijgen.

Overigens wordt er wel bij vermeld dat Atletico als eerste geïnformeerd zou worden door de Fifa en Real Madrid later volgt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren