Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik ben een fan van Hazard, maar het gaat bij Chelsea enkel over hem’

Laatste update:

Chelsea won zaterdag met 2-1 van Stoke City en mocht Eden Hazard daarvoor bedanken. De aanvaller scoorde en bereidde de winnende treffer van Loïc Rémy voor. Mario Melchiot, die tussen 1999 en 2004 voor the Blues speelde, vindt het spel van de Londenaren wel wat voorspelbaar worden.

/

“Ik ben een groot fan van Hazard. Als hij aan de bal komt, begint het altijd te lopen bij Chelsea. Maar voorin gaat het ook alleen maar over Hazard”, zegt de oud-rechterverdediger in de Daily Star. “Dat is de reden waarom het de ploeg aan balans ontbeert, want op rechts is er eigenlijk niemand die voor zo veel gevaar kan zorgen als Hazard op links.”

De 24-jarige Hazard, die in 2012 voor om en nabij veertig miljoen euro overkwam van Lille, was dit seizoen al goed voor twaalf doelpunten en tien assists in dertig Premier League-wedstrijden. In de Champions League leverde de Belgisch international ook nog eens drie goals en evenzoveel assists af in zeven optredens.

Ben jij het met Mario Melchiot eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Helemaal mee eens, eigenlijk lijkt chelsea niet eens met een rechtsbuiten te spelen zo leeg is het daar.

6 april 2015 om 18:48

Als chelsea een rechtsbuiten speler zoekt zou ik josé aanraden voor spelers als, reus of walcott.

6 april 2015 om 19:07

Reus is nou ook geen ster op rechts, die moet ook meer vanaf links komen

6 april 2015 om 19:12

ze hebben voor bijna 40mil cuadrado gekocht. Als hij niet goed genoeg is hadden ze beter voor lucas kunnen gaan

6 april 2015 om 20:02

Aangezien Lucas al voor 45 miljoen is gekocht en hij bij PSG voetbalt is dat niet echt een reële optie. Tenminste, geen goedkope.

6 april 2015 om 20:08

@red devil ajax

Cuadrado kostte rond de 30 miljoen euro zonder bonussen meegerekend die nog niet geactiveerd zijn en geen 40 miljoen euro.

6 april 2015 om 20:51

Ze hebben niemand nodig op rechtsvoor, cuardrado is echt een beest, geef hem even de tijd. Die jongen komt echt wel weer terug in zijn spel. En verder vind ik Willian het ook echt goed doen de laatste tijd.

6 april 2015 om 21:12

Een beest? Wat een lachertje. Die jongen is te licht voor de premier league of voor een topclub. Of toch een club die de absolute top ambieert..
Cuadrado is geen speler dat scoort, assists wel, maar nogmaals, bij fiorentina.. Ik vind dit een veel te duur betaalde speler. Die vooral niks bij kan brengen aan dit chelsea. Van dat niveau hebben ze er al lopen. Een scorend type hebben ze nodig. Zoals hazard van op links doet.

6 april 2015 om 21:17

Nou dan is valt het mee... Kom op 30 mil is nog steeds veel voor een speler van Cuadrado zijn niveau....

7 april 2015 om 01:22

Als Cuadrado bij Fiorentina kan scoren en vooral assists kan geven dan toch zeker ook bij het veel sterkere Chelsea... Je hebt recht op je mening maar ik vind het een rare

6 april 2015 om 20:01

Ze spelen niet eens met een rw. Willian moet altijd vuil werk op knappen van ivanovic. En hij is een nummer 10

Zijn statistieken liegen er niet om, het is de belangrijkste speler bij Chelsea zonder twijfel mogelijk. En toch, ik vind hem geen 'wauw' speler. Mist net die flair en lef om een Ronaldinho of Zidane te worden.

6 april 2015 om 18:53

Toch weinig scorend vermogen. Zonder penals maar 9 goals. Veel te matig.

6 april 2015 om 19:05

Heeft ie ook niet nodig, maar dat is onbegonnen werk om het voor de zoveelste keer uit te leggen op deze site.

Hazard is meer dan enkel statistieken.

6 april 2015 om 19:09

Eens, maar kap dan ook om hem naar niveau Messi/Ronaldo te praten.

6 april 2015 om 19:12

Iedereen verwacht hedendaags 30+ doelpunten van een vleugelsspelers. Een tijd terug was het als half/voor normaal om rond de 15 te scoren en als je als spits boven de twintig kwam was je al top, boven de 25 absolute wereldtop.

6 april 2015 om 19:15

Dat doe ik niet. Het enigste wat ik wel gezegd heb is dat ik Hazard voetballend gezien beter vind dan Ronaldo, maar in alle andere facetten is Ronaldo superieur en hij is gewoon een betere speler. Ronaldo laat het al jaren aan een stuk.

Messi heb ik nooit vergeleken met Hazard. Hij is in alles gewoon beter dan Hazard.

6 april 2015 om 19:15

Hij heeft nagenoeg dezelfde cijfers als Pires, vanaf dezelfde positie. Matig ja. Messi en Ronaldo zijn niet de graadmeter.

6 april 2015 om 19:17

@ Cocoafc

inderdaad. Dit is het gevolg van het Messi/ronaldo tijdperk waarin we leven.

Spelers als Zidane, Ronaldinho en Scholes werd niet beoordeeld op hun scorend vermogen. Xavi en Iniesta ook niet, tot dat Messi en Ronaldo zo absurd veel begonnen te scoren.

Hazard wordt de druk opgezet om zoveel te scoren als die 2 , maar ik heb liever zo.

6 april 2015 om 19:34

@rodeduivelfan

Zidane en Scholes waren middenvelders, geen wingers. Ronaldinho was een geval apart, die had een prachtige en functionele techniek. Scoorde ook genoeg doelpunten hoor, vergis je niet. En het allerbelangrijkste: hij was altijd beslissend in belangrijke wedstrijden.

Hazard daarin tegen is een leuke dribbelaar, maar dat zijn Neymar, Reus, Sterling, Robben en Sanchez ook. Wat maakt Hazard beter dan hun? Niets.

6 april 2015 om 19:35

Hazard zijn statistieken zijn goed, maar niet geweldig inderdaad. Ik vind echter dat die hele obsessie met statistieken wel wat minder mag worden. Ronaldo heeft waanzinnige statistieken maar speelt doorgaans zeer matig. Hij compenseert natuurlijk zijn matige spel met een karrenvracht aan doelpunten en assists maar als je alleen naar de statistieken kijkt overschat je hoe goed hij is. Bij Hazard geldt het omgekeerde, hij is beter dan zijn statistieken doen vermoeden.

6 april 2015 om 19:37

Hij schiet niet vaak heeft niks met scorend vermogen te maken. Eden legt t balletje vaak af. En je moet maar eens tellen hoeveel assist deze jonge had gekregen als Chelsea eens fatsonlijk afmaakt. Hij zet zovaak mensen zo vrij voor de goal met een magistrale dribbel en vervolgens een uitstekende pass.

Jij vergelijkt hem wss met sanchez. Maar sanchez gaat ook 10x vaker voor eigen succes dan Hazard. Neemt niet weg dat ik geniet van Sanchez en het een super speler vind. Maar het is een beetje simpel om hem daarop af te rekenen. Als Hazard bij barca, real of bayern dan had deze jonge torenhoge statistieken!!!!

Gelukkig draait niet alles om de statistieken en zie ik als Chelsea fan gewoon keer op keer wat een schitterende speler het is!

6 april 2015 om 19:43

@apocalypto

Neymar en Hazard vind ik niet veel verschillen qua niveau. En Sanchez is toch meer een aanvaller, waar Hazard meer als spelmaker speelt bij Chelsea en eerder voor de collectieve oplossing zoekt. Het doelpunt van Remy voorbije weekend is daar het perfecte voorbeeld van. Hij zet veel aanvallen op. Heeft een enorme vrije rol.

Robben is een niveau hoger, maar dan ook vele jaren ouder.

En Sterling ? Sorry hoor, maar Hazard is vele malen beter dan Sterling.
Reus zie ik eingeljik niet vaak genoeg spelen om erover te oordelen.

6 april 2015 om 20:09

Dat is dus wat ik precies bedoel. Misschien was Sterling geen goede voorbeeld, want hij is (nog) niet op het niveau van de eerder genoemde spelers. Maar zoals ik al zei: Reus, Sanchez, Robben, Neymar en Gotze zijn ook van het niveau van Hazard.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een grote fan van Hazard. Maar wil hij boven al deze spelers uitstijgen zal hij toch meer doelpunten moeten maken, of in iedere geval beslissender worden. Ik begrijp wel dat hij vooral als spelmaker fungeert, maar dat kan Reus ook en in die rol vind ik hem ook niet minder als Hazard.

6 april 2015 om 20:10

Hazard is gewoon veel beter dan neymar. Is ook veel beslissender dan hem. Technisch ook beter.

6 april 2015 om 20:12

Reus is echt niet zo'n goeie spelemaker als hazard. Zijn ook verschillende spelers. Hazard is ook beter in de kleine ruimtes. Hazard zoekt spelers op en reus heeft ruimte nodig voor zijn acties. Reus zou echt niet zo veel kansen kunne creëeren en steek passes geven.

6 april 2015 om 20:14

Wat hazard op robben na beter maakt dan de rest dit seizoen is zijn constant heid. Hazard en robben zijn toch nog van.een hoger niveau. Neymar is veelste wisselvallig. Reus is van glas gemaakt.

6 april 2015 om 20:19

@ Zoumachine

Inderdaad, Reus kan geen steekpass geven en heeft veel ruimte nodig. Als je niet weet waarover je praat, praat dan helemaal niet. Reus is juist een uitstekende spelmaker, was vorige jaar gewoon met afstand de beste speler in de Bundesliga. Het is helemaal geen winger, maar meer een speler als Hazard. Dit jaar heeft hij een beetje problemen gehad met zijn blessure en de vorm waarin Dortmund verkeerd, maar Reus gaat binnenkort weer vlammen, dat is zeker.

6 april 2015 om 21:04

Apocalypto

Nu zeg je weeral zoiets. Hazard vind ik echt beter dan Gotze. Is ook veel invloedrijker een meer betrokken bij acties.

6 april 2015 om 22:44

Kan jij niet lezen ofzo. Ik zeg toch kan niet zoveel steek passes geven als hazard. Jezus man

6 april 2015 om 22:46

Spelmaker heeft juist ruimte nodig. Hazard is een spelmaker die gewn ruimte nodig heeft als hij geen ruimte heeft voor een steek passes dribbelt hij zichzelf eruit.

6 april 2015 om 23:29

Objectiviteit is je teveel he rodeduivelfan?
Reus en Sterling komen zeer zeker in de buurt van Hazard, vind Neymar gelijkwaardig.
Robben is veel beter en Messi en Ronaldo erbij halen is al een verbetering opzich.

7 april 2015 om 00:15

Kopitered.

Correct lezen is jou precies ook teveel.
Ik zeg toch duidelijk dat Robben beter is dan Hazard. En dat Neymar gelijkwaardig is. Ook zeg ik dat Ronaldo en Messi veel betet zijn dan hem. Je wilt gewoon discussiëren om te discussiëren man. Jij herhaalt gewoon wat ik zeg.

En Sterling in de buurt van Hazard ? Vind ik persoonlijk lachwekkend. De potentie heeft hij wel maar voorlopig is hij toch een paar klassen minder.

7 april 2015 om 00:17

En over Reus heb ik mij niet eens uitgesproken omdat ik hem niet vaak genoeg heb zien spelen. Misschien mijn reacties nog eens nalezen. Kan helpen.

7 april 2015 om 09:10

Sterling niet in de buurt, de stats geven anders een ander beeld aan mij, maargoed.
Ook qua speelstyle tonen ze overeenkomsten.
Vorig jaar was Sterling zelfs beter trouwens.

7 april 2015 om 12:09

Dit artikel gaat over Hazard, die het gewoon heel goed doet bij chelsea dit seizoen.

Waarom jullie die andere spelers er bij moeten sleuren snap ik niet. Alsof die spelers de prestaties van hazard in waarde zouden verminderen?

Het lijkt me eerder dat jullie niet erg objectief zijn, en een chauvinistische reactie van de Belgen proberen uit te lokken.

Denk wel dat cuadrado op rechts wel voor heel veel gevaar kan zorgen

Chelsea de koopclub koopt volgend seizoen wel iemand.

Nee maar on; willian speelt op rechts maar is eigelijk meer en 10. En guardado die onlangs is overgekomen is denk ik niet het niveau top.

6 april 2015 om 18:44

Misschien is Hazard wel de reden dat Cuadrado niet goed speelt. Hazard krijgt alle ballen en Cuadrado is het beste in balbezit. Precies hetzelfde als bij Salah: bij Fiorentina speelt ie erg sterk, bij Chelsea liet hij het ook niet zien..

6 april 2015 om 20:03

Cuadrado moet wennen. Want op dit moment verliest hij alleen maar de bal

Tja dat is Mourinho style, één winger die alles moet doen en de andere moet alleen meeverdedigen en dan is het goed. Tegen PSG zag je hoe beperkt de ploeg daardoor is. Het was Terry die de voorzet moest geven en Cahill die met een hakje de assist moet geven op rechtsachter Ivanovic... Zo haal je nooit iets in de CL. No way José.

6 april 2015 om 18:48

Het is inderdaad gekkenwerk.. Je moet een combinatie van beide hebben op beide kanten, dan zou het eventueel werken. geen willian om rechts.

6 april 2015 om 18:56

De winnende goal van de vorige wedstrijd begon gewoon bij Willian. Iedereen denkt dat William weinig toevoegt omdat hij toch heel weinig assist geeft en goals scoort. Maar hij is zo ongelofelijk belangrijk door het oneindig drukzetten van hem. Je moet is op hem letten dan zie je hoeveel ballen hij veroverd.

6 april 2015 om 19:58

Jep, maar op 10 is hij beter dan rechts dat is mijn punt, of cuadrado kan dat opvangen in de loop van tijd, of hij is te licht bevonden.

6 april 2015 om 23:01

Ik weet niet of hij nuttiger is op 10 dan op rechts, maar ik snap wat je bedoelt. En ik denk ook niet dat Cuadrado het beter zal doen dan willian op rechts, want de rechtsbuiten positie is nou eenmaal een ondankbare positie om op te spelen in deze tactiek van Chelsea.

6 april 2015 om 18:55

Tja, toch een geniale goal als je nagaat dat er alleen verdedigers rechtstreeks betrokken bij waren, haha. Ben het wel volledig met je eens.

6 april 2015 om 18:55

Dat heeft helemaal niets met Mourinho te maken. We hebben gewoon geen goede speler voor op rechts. Cuadrado heeft misschien ook niet voldoende tijd gehad, maar het lijkt erop dat hij net als Salah gewoon tekort komt. Leuke voetballers wanneer je zeeën aan ruimte hebt, maar met kleine ruimtes zijn ze te beperkt. Daarnaast is Willian eigenlijk een echte 10.

6 april 2015 om 19:59

Dat zegt meer wat over onze verdedigers dan over de speelstijl van Mourinho.

Hij heeft hier opzich wel gelijk, maar dat komt omdat dit de tactiek is van Chelsea. Onze rechtsbuiten is eigenlijk ivanovich. Als courtais een lange haal naar voren geeft is dit bijna elke keer op ivanovich die dan bijna rechtsbuiten staat.

6 april 2015 om 23:45

Courtais ? Ivanovich?? Wtf

6 april 2015 om 23:45

Leer typen aub

7 april 2015 om 00:32

Azijnpisser

Klopt. Het niveauverschil is enorm als je de 2 flanken bekijkt. En nog een bijkomend probleem is dat alle ballen die Hazard aflegt, niet worden afgemaakt door zijn teammaats. Zie de laatste gemiste open doelkans die Cuadrado op een schoteltje gepresenteert krijgt.

Wil je slagen bij Chelsea? Schiet die bal dan tegen de netten. Zelfs zonder aanpassingsperiode moet die binnen. (cuadrado)

Raar altijd, was dat na dit weekend ook gezegd. Heb het gevoel dat Hazard nu belicht wordt vanwege de afgelopen wedstrijd, terecht, maar om dan gelijk te zeggen dat het altijd om hem gaat.

6 april 2015 om 19:25

In de eerste seizoenshelft was het gewoon een knappe prestatie van het hele team. maar sinds eind februari beginnen de spelers al moe te worden en lijkt hazard nog de enige fitte te zijn en neemt inderdaad Chelsea nu op de sleeptouw al helemaal dat nu nodig is met het uitvallen van Costa.. Geloof mij maar Remy gaat lang maar niet alles spelen puur omdat hij niet opjaagt en gewoon voorin blijft hangen. Iets wat mourinho echt haat ( Kdb, Mata)

6 april 2015 om 20:32

Kdb niet jagen? Manneke, die jongen loopt meer dan alle Chelsea spelers tegelijk.

Hazard is gewoon de beste en altijd de gevaarlijkste man van Chelsea ze zouden heel erg blij moete zijn met hem.

Ik zou Kevin de Bruijne onmiddelijk terug halen. Wat een seizoen heeft hij dit jaar in de Bundesliga. Hazard / De Bruijne aan de zijkanten. Perfect.

6 april 2015 om 21:17

Bale ophalen voor op rechts. Geld genoeg

6 april 2015 om 22:47

De bruyne heeft ruimte nodig voor zijn acties bij chelsea krijg je dat niet

7 april 2015 om 07:38

Alsof de Bruyne nog terug wilt naar Chelsea? Denk zelfs voor 100 miljoen per jaar gaat hij nog niet.

7 april 2015 om 07:43

Kevin heeft, zoals zoumachine zegt, ruimte nodig. Bovendien is de flank niet zijn beste plek.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren