Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Oranje start met Klaassen en Narsingh; Spanje met B-elftal'

Laatste update:

Het Nederlands elftal kan dinsdagavond een bijzonder prestatie leveren en als eerste land twee keer winnen van het Spanje onder Vicente del Bosque. Oranje was op het afgelopen WK met liefst 5-1 te sterk voor de Spanjaarden en dinsdag staan beide ploegen opnieuw tegenover elkaar, in de Amsterdam ArenA. Guus Hiddink en Vicente del Bosque gaan echter experimenteren.

/

Bij Nederland zal Davy Klaassen volgens De Telegraaf een basisplaats krijgen. Het talent van Ajax speelde tot dusver pas een interland voor Oranje en kan tegen Spanje voor het eerst in de basis beginnen. Hij lijkt een middenveld te gaan vormen met Wesley Sneijder en Daley Blind. Laatstgenoemde speelde tegen Turkije nog als linksback, maar tegen Spanje start Jetro Willems op die positie. Op rechts vervangt Daryl Janmaat Gregory van der Wiel.

Jasper Cillessen, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi blijven vermoedelijk staan en dat geldt ook voor Klaas-Jan Huntelaar en Memphis Depay. Ibrahim Afellay raakt zijn plekje wel kwijt: de middenvelder van Olympiacos viel behoorlijk tegen in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije en moet nu op de bank plaatsnemen. Luciano Narsingh, die zaterdag nog inviel, stevent op een basisplaats af.

Del Bosque lijkt twee aanvallers te laten debuteren: Juanmi van Málaga en Vitolo van Sevilla. Verder zullen David de Gea, Cesc Fàbregas en Santi Cazorla waarschijnlijk starten: grote namen, maar normaal gesproken geen basisspelers bij de Spaanse ploeg. "Ik wil iedereen een kans geven", maakte Del Bosque duidelijk.

Denk je dat Nederland gaat winnen van Spanje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gelukkig doet Affelay niet mee, goed nieuws! Laat Narsingh zich maar revancheren. Goede keuze dat Klaassen meedoet. Sterke ontwikkeling doorgemaakt en terecht dat hij nu een kans krijgt.

31 maart 2015 om 07:39

Vind het jammer dat Promes niet de kans krijgt. Nu hopen dat hij de tweede helft speelt.

31 maart 2015 om 08:03

Primes is uiteraard een betere voetballer en beter in vorm

31 maart 2015 om 08:46

Narsingh wordt gebruikt voor de counter met Depay en Huntelaar.

Denk dat dit de best mogelijke opstelling is op dit moment.

31 maart 2015 om 09:05

maar Huntelaar is te traag, dan kan hij nog beter met de Jong starten, of depay banken en dost en promes erin.

31 maart 2015 om 10:20

Narsingh weet niet wat hij moet doen met de bal zodra hij een keer uitbreekt met zijn snelheid bij een counter. Heb je er nog niks aan. Zet promes daar maar neer, zal qua snelheid niet veel schelen en is veel beter in vorm.

31 maart 2015 om 10:59

Lachwekkend dat Narsingh weer een kans krijgt. Een dramatische voetballer is dat. Al tijden uit vorm en nooit het niveau van Oranje gehad. Kan enkel een beetje rennen maar daar houdt het ook wel bij op.

31 maart 2015 om 13:58

Haha jij kijkt dus nooit wedstrijden van Psv,narsingh speelt op dit moment minder dat is waar,maar hij houd altijd 2 man bezig ook al is uit vorm.deze speler kan vanuit het niets een doelpunt maken of een beslissende steekpass geven.

31 maart 2015 om 13:58

Haha jij kijkt dus nooit wedstrijden van Psv,narsingh speelt op dit moment minder dat is waar,maar hij houd altijd 2 man bezig ook al is uit vorm.deze speler kan vanuit het niets een doelpunt maken of een beslissende steekpass geven.

31 maart 2015 om 08:53

Helemaal gelijk, Affelay eruit is een goede beslissing, echter is het toch echt ongelooflijk dat een Narsingh, bij PSV veruit een van de zwakste schakels, de voorkeur krijgt boven Promes die het goed doet in Rusland.

31 maart 2015 om 09:01

Ja precies! Ik zou zo graag van Hiddink willen horen welke kwaliteiten Narsingh bezit, dat ie hem deze kansen in het Nederlands elftal geeft..

31 maart 2015 om 09:35

@borras,
Zijn kwaliteit is dat hij bij PSV zit en dat is voor Hiddink meer dan genoeg....

31 maart 2015 om 09:56

Ik vind het ongelofelijk dat Depay nog een kans krijgt. Narsingh zorgde in ieder geval voor aanvoer en dat is zijn taak als rechtsbuiten. Depay is veel drukker met zichzelf en het kijken naar de grond dan met het vrijspelen van zijn medespelers. Ik vond het afgelopen zaterdag de tweede helft al een stuk beter lopen met Narsingh en Willems. Dat was ook niet moeilijk na zo'n dramatische eerste helft, maar toch...

31 maart 2015 om 10:00

Depay speelde zeker niet goed afgelopen zaterdag, maar was wel de enige speler die nog enigszins gevaarlijk was. Dat Narshing speelt is echter onbegrijpelijk die doelt al maanden alles verkeerd wat je verkeerd kan doen.

31 maart 2015 om 10:47

Depay moet je laten staan om de enige reden dat hij durf heeft. de rest van het elftal is zo'n slap bang zooitje (buiten Sneidjer dan) die alleen maar naar achter tikken. Ookal was Depay zeker niet de beste tegen Turkije, maar ook verreweg niet de minste.

31 maart 2015 om 11:00

Narsingh is een drama. Depay heeft tenminste nog talent.

31 maart 2015 om 11:39

Het system is het probleem, met deze spelers kun je niet 4-3-3 spelen. 4-4-2 of 5-3-2 moeten ze spelen willen ze nog iets kunnen bereken. 4-4-2 met twee aanvallers Robben-Persie of Robben-Hunter of Dost-Hunter. Dan twee verdedigende middenvelders, bijvoorbeeld Blind, Clasie en een rechtshalf Wijnaldum of Fer en een linkshalf Sneijder of Depay. De backs kunnen in de gaten op de flanken duiken bij een counter Janmaat en Willems. En niet meer spelen of balbezit, maar op doelkansen! Succes, met 4-3-3 zijn we kansloos en zakken we buiten de top 15 van de wereld.

31 maart 2015 om 11:47

Zal maar een opstelling erin gooien

Krul
Janmaat
de Vrij
Dijk
Willems
Wijnaldum
Clasie
Blind
Sneijder
Huntelaar
Dost
31 maart 2015 om 14:55

Ik pleit nog steeds voor een 5-3-2 systeem. Oranje heeft de spelers er niet meer voor om 4-3-3 te spelen. Met 5-3-2 bouw je toch wat zekerheid in je team en kun je de kwaliteiten van Willems én Janmaat optimaal benutten.

31 maart 2015 om 10:25

Ik heb volgens mij echt een hele andere wedstrijd gezien tegen Turkije?! De eerste helt gemist namelijk, maar de tweede helft vond ik Afellay 1 van de sterkere - zo niet de sterkste middenvelder op het veld?!?! Eiste ballen op, spelverdeling, goed schot op doel, acties, aanwezig.... snap er echt niks van, misschien dat ie de eerste helft op rechtsbuiten zwaar tegenviel ofzo, dat heb ik niet gezien maar 2e helft vond ik hem juist ontzettend sterk! Kan iemand uitleggen?

31 maart 2015 om 10:49

Van te voren was iedereen er boos over dat hij in de basis starten. Dus toen hij begon als RV en een paar keer de bal verloor was het genoeg voor iedereen om te schreeuwen om een wissel. Hetzelfde gebeurd met Blind op het moment. Hoe goed hij ook speelt sommige mensen willen het niet zien.

31 maart 2015 om 11:56

Dus ik heb het toch goed gezien? Begin namelijk ernstig aan mijn eigen inzicht te twijfelen nu...

31 maart 2015 om 13:53

Ik heb de 2e helft gezien en ik vond affelay 1 van de zwakste alle ballen werden ingeleverd door hem..

31 maart 2015 om 11:49

Narsingh is een van de slechtste voetballers op de nederlandse velden. belachelijk dat die uberhaupt geselecteerd is. Ik ben groot PSV fan, maar Narsingh kan gewoon echt niet.

Zo had ik tegen Turkije begonnen.
Misschien affelay nog voor narsingh maar thats it.
Zijn alle twee niet goed genoeg voor oranje vind ik.

31 maart 2015 om 08:20

klaassen is momenteel niet oranje waardig vind ik...is nog niet terug in zijn vorm voor zijn blessure
mijn opstelling tegen spanje zou zijn

clasie kan niet meedoen dan zou ik toch nog een keer kiezen voor wijnaldum , en eventueel bazoer een helft laten spelen

ik verkies el ghazi boven promes en narsingh omdat hij ook in staat is om met een individuele actie een wedstrijd te beslissen en hij kan ook goede voorzetten geven, dat vind ik bij de andere minder...narsingh moet in vorm zijn om een rol van betekenis te spelen en doet vaak weinig verassends

cilissen
janmaat
de vrij
bmi
blind
clasie
sneijder
n de jong
el ghazi
huntelaar
depay
31 maart 2015 om 08:58

El Ghazi? jij hebt volgens mij niet naar Jong Oranje gekeken gisteren. Wat was dié slecht zeg, net als de overige 10 trouwens.

31 maart 2015 om 09:12

Ja, maar goed. Afellay speelt ook slecht, maar zit ook in het NL elftal.

31 maart 2015 om 09:43

Maar affelay heeft een psv verleden dus dat is anders

31 maart 2015 om 09:45

El Ghazi in Oranje. Wat een grap. Laat hem eerst maar een normaal seizoen bij Ajax spelen.

31 maart 2015 om 09:56

Nou hij speelt een normaal seizoen bij Ajax. Scoort er 9 en heeft 10 assists (correct me if i'm wrong). Dat zijn gewoon erg goede statistieken. Is natuurlijk nog niet klaar voor oranje, maar speelt een heel goed seizoen voor iemand die zn 1ste seizoen in de basis speelt.

31 maart 2015 om 10:25

El ghazi gaat voor Marokko spelen, discussie is dus zinloos.

31 maart 2015 om 11:22

Zo gaan we echt geslacht worden, ook al speelt Spanje met hun B-elftal. In het Nederlands elftal heeft het geen zin vast te houden aan 433 als je daar de spelers niet voor hebt.

Cillessen
Veltman
De Vrij
Martins Indi
Janmaat
De Jong
Blind
Willems
Sneijder
Dost
Memphis
31 maart 2015 om 11:44

@zlatank, dit is dus eigelijk 5-3-2, een stuk kansrijker dan 4-3-3, waarom durven coaches dit toch niet af te schaffen? Van Gaal heft dit wel afgeschaft en we worden 3de op het WK! Hiddink gaat weer terug in de tijd en we lopen het risico het EK te missen? Hallo? Ben ik nou zo slim?

31 maart 2015 om 12:07

Volgens mij is het besef er niet echt dat een nationaal team heel wat anders is dan het coachen van een club. Bij een club heb je een bepaalde filosofie die gehanteerd wordt, waar ook de spelers naar gekocht worden. Bij een nationaal team moet je nou eenmaal roeien met de riemen die je hebt en met deze opstelling denk ik dat je het succesvolst bent.

31 maart 2015 om 14:17

zlatank

ik ben het met je eens qua systeem 5-3-2, maar daarvoor heb ik n de jong en clasie ook gekozen, janmaat en blind kunnen goed naar voren komen en voorzetten geven, clasie en de jong moeten dan eventueel rugdekking geven

el ghazi is een speler die je in elk elftal neer kan zetten en zal overal presteren, en ik zou hem wel willen zien in een oefenwedstrijd tegen een groot land...kijk als nederland nu een echt beter alternatief had zou ik daarvoor gaan maar helaas...zolang robben er niet is zie ik hem liever dan narsingh uit vorm of promes die ook niks heeft laten zien op het hoogste niveau...el ghazi heeft tegen barcelona ook laten zien dat hij het kan

Hmm een Ajax middenveld, vind deze opstelling beter dan die tegen Turkije, met Willems en Depay aan de linkerkant kan je voor gevaar zorgen. Ik zou alleen nog Promes kiezen boven Narsing. Ben benieuwd wat Klaassen kan laten zien en hoop op wat mooie acties van Willems, hoop dat Willems echt uit zijn schulp kan kruipen en wat acties durft te maken.

Afwachten.
Het ziet er mijns inziens in ieder geval een stuk creatiever en "vlotter" uit.
Narsingh, wie weet...... Het zit er wel in maar het komt er tot op heden dit seizoen niet uit.

31 maart 2015 om 07:45

Blind is bij united een vaste basisklant en speelt de afgelopen weken echt heel erg goed. In Engeland wordt hij vaak als de beste aankoop van united dit seizoen gezien. En dat terwijl DiMaria, Falcao, herrera en Shaw voor veel meer kwamen. Maar nee hoor jij moet hem net als de meeste nederlanders keer op keer afzeiken terwijl hij op dit moment de beste optie is. Man man man

31 maart 2015 om 07:50

Och dan heb jij nog geen wedstrijd gezien, hij werd op het begin bij man utd juist bekritiseerd dat hij te vaak terug of op zij speelde. Er zit de laatste tijd zeker verbetering in maar om hem al de beste aankoop te noemen is onzin.

31 maart 2015 om 07:57

Nou ik kijk elke wedstrijd vriend, hij werd aannhet begin idd bekritiseerd maar de afgelopen drie maanden zijn er bijna alleen maar positieve stukken over hem geschreven. En beste aankoop is helemaal niet overdreven. Falcao, shaw en Herrera nemen plaats op de bank, en we weten allemaal hoe dimaria speelt dit seizoen... Dat Blind wel slaagt terwijl wereldspelers als dimaria en falcao zich niet staande weten te houden zegt naar mijn mening genoeg.

31 maart 2015 om 08:14

Blind is gewoon een hele belangrijke kracht bij united die veel positieve kritiek krijgt

31 maart 2015 om 08:18

Mensen die geen PL kijken reageren. Hou op man. Blind wordt sporadisch bekritiseerd. Omdat er hier toevallig een keer of 2 een artikel verschijnt met kritiek op Blind, denken sommigen dat hij wekelijks zo speelt.
Blind speelt gewoon een heel degelijk seizoen.
Zijn ondergrens is lager dan die van heel wat teamgenoten.
Hij is niet de beste man bij United nee, maar hij is gewoon een degelijke speler voor dat team.

31 maart 2015 om 09:49

Toen Carrick weer fit was, ging Blind meteen naar linksback. Dus zoooo tevreden was v Gaal blijkbaar niet.

Het loopt nu meteen ook een stuk beter. Zou het 1 met het ander te maken hebben

Bovendien staat Hererrea basis hoor..en doet het heel goed

Maar in Oranje hoort ie wel op het middenveld. Hij lijdt normaal gesproken weinig balverlies.en houd de bal in de ploeg. Is imo verder dan Clasie. Dus de beste optie

31 maart 2015 om 12:43

Maar Blind is niet het niveau wat United wil nastreven. 5/6 klasses minder dan bijvoorbeeld een Scholes. Dat Blind het nu degelijk doet geeft ook wel aan wat het niveau op dit moment is.

31 maart 2015 om 15:36

" Dat Blind het nu degelijk doet geeft ook wel aan wat het niveau op dit moment is."

Wat? Man U heeft misschien niet het beste seizoen, maar nog volop uitzicht op plaats nummer 2. Bovendien is Blind volgens whoscored bijvoorbeeld een van de betere spelers uit de PL 32e van 287 beoordeelde spelers. En 5e van Man U.

Dat gezwets dat Blind het niet goed doet, of dat hij niet het niveau is waar Man U naar streeft is wel om moe van te worden hoor. Alle statistieken spreken uit in zijn voordeel en alle Britse fans lopen met hem weg. Mensen zouden toch iets minder met hun onderbuik gevoelens moeten oordelen.

@mancunian1992

Carrick is al een tijd lang fit, maar Blind speelt nog maar 2 wedstrijden LB, dit om dat Shaw afwezig is. Dus dat is gewoon pertinent niet waar

31 maart 2015 om 07:48

Wijnaldum en Affelay vielen tegen, Clasie is naar huis. Hou je De Jong nog over.
Dat is ook geen speler met een hoge handelingssnelheid.
Verder zijn de middenvelders op.

31 maart 2015 om 08:04

De guzman??

31 maart 2015 om 08:47

De jong? Serieus middenvelder?

31 maart 2015 om 08:51

Nigel de Jong is toch serieus een middenvelder...

31 maart 2015 om 09:02

F*ck ik ben niet wakker
Klopt inderdaad

31 maart 2015 om 09:02

Ik dacht dat hij luuk bedoelde haha...

Uiteraard gaat Hiddink experimenteren, dan kun je een eventuele grote nederlaag makkelijk op de debutanten gooien. Doe iedereen een plezier Guus en stap op.

31 maart 2015 om 07:52

En wie neemt het dan over? guus maakt idd geen beste beslissingen en al helemaal geen beste indruk maar denk je echt dat het zonder hem veel beter gaat?

31 maart 2015 om 08:31

Iemand met zelfvertrouwen, ook al is dat Blind, maar dit kan gewoon niet.

Mooi om te zien dat Hiddink luistert naar de mening van het volk, want velen hadden de opstelling ook ongeveer op deze manier ingevuld. Alleen het middenveld is iets veranderd, maar niet onaardig. Spanje met haar B-elftal is echter nog steeds geweldig, want de Gea heb je nog lang niet gepasseerd en dat middenveld met Cesc en Cazorla is ook wereldtop.

Na vanavond moet Nederland op zoek naar een nieuwe bondscoach. Spanje gaat dit nooit verliezen. Hebben gewoon een pak meer kwaliteit en hebben nog een eitje te pellen met Nederland.

Volgens mij zal Guus een nieuwe nederlaag niet overleven.

Staat 100 procent vast dat Blind dan de nieuwe zal worden?

31 maart 2015 om 09:01

Ja, dat staat gelukkig 100% vast. Er zijn ook geen betere opties dan Blind en zowel Van Gaal, Frank de Boer als de spelers van NL zijn altijd heel enthousiast over hem geweest.

Maar ik denk niet dat Hiddink na vanavond weg moet/gaat.

31 maart 2015 om 09:26

Dus liever een matige Blind, dan een betere buitenlander?

Ik vrees voor Guus zijn hachje vanavond. Hij lag al met één buiten na Turkije. Een nieuwe misstap gaat ie niet overleven.

Alleen winnen kan zijn vel redden. Begin er maar aan tegen een Spanje dat op revanche uit is.

31 maart 2015 om 09:27

Een buitenlander is inderdaad zeker geen optie.

31 maart 2015 om 10:54

Dit team heeft zeker een buitenlandse coach nodig. De enige internationaal ervaren coach met de Nederlandse afkomst is Van Gaal. Dat is de enige die de wereldtop al eens gecoacht heeft. en het is niet toevallig dat hij met dit middelmatige teampje een top prestatie heeft geleverd. We moeten gewoon iemand hebben die Internationaal gepresteeerd heeft. en niet alleen maar in de eredivisie. of nergens gepesteerd en overal gefaald zoals Blind.

31 maart 2015 om 15:23

Edit: compleet verkeerd gelezen.

Ik vind zelf dat Danny Blind gewoon een uitstekende keuze is. Waarop baseer je dat Blind matig is? Deed het bij Ajax helemaal niet verkeerd ondanks wat mensen herinneren.

En nee een buitenlander is geen optie, ik vind het überhaupt al raar dat dat mogelijk is voor een nationaal elftal. Nederland heeft vele goede coaches en daar moet de Knvb dan maar uit kiezen.

Ze kozen ervoor om zelf er een op te leiden en te laten trainer door de oudere generatie, Hiddink en Van Gaal en op die manier te laten klaarstomen voor het echte werk. Ik denk dat dit gewoon goed kan uitpakken en dat ze een visie voor de lange termijn voor ogen hebben.

Iemand lang voor de groep laten staan kan goed uitpakken, kijk maar naar onze oosterburen.

31 maart 2015 om 16:44

surreal,

Je kan moeilijk zeggen dat ie een gevuld palmares en een proven trackrecord heeft als trainer. Heeft ook amper ervaring in die positie.

Neen, als er dan geen Nederlander beschikbaar is, dan zou ik voor een buitenlander met naam gaan.

Een type als Michel Preud'homme bv. is wel haalbaar.

waarom vond iedereen affelay zo slecht..snap er niks van

31 maart 2015 om 09:45

Jij was voor Turkije, of niet? Want een bal van hem ging vaker naar een Turk dan naar een Nederlander. Ik ben normaliter wel enigszins gecharmeerd van Afellay, maar hij was echt bijzonder slecht. Ik had in alle opzichten ook sowieso het liefst Promes op rechts gezien. En anders had ik dat vandaag wel gehoopt, jammer..

31 maart 2015 om 10:50

Ze hebben duidelijk iets tegen hem.
Affelay was overduidelijk de beste speler van de eredivisie en misschien toen wel van heel Nederland en had potentie. Daarna is hij naar barca gegaan en heeft getrained met de beste spelers ter wereld. Heeft zelfs in de classico waar hij ook op rechts speelde de winnende assist gemaakt.
Maar het is dan oh zo raar als hij word opgesteld. Hij speelde gewoon een slechte wedstrijd en dit kan gebeuren. Dat je andere dingen wilt gaan testen is prima. Maar wat nergens op slaat is dat er meerdere oudere spelers hun niveau niet halen. En over hun word er niks gejankt. En dan zitten deze mensen ook nog eens te schreeuwen naar spelers die zich niet eens de beste van de eredivisie mogen noemen. Ik word eerder gek van het totaal plaatje. Mooi voetbal spelen we haast nooit meer. Ik mis snelheid,creativiteit en teamwork in ons spel. Dat kan ik niet afschuiven aan 1 speler zoals de meeste mensen hier doen.

Liever clasie gehad ipv. van klaassen en geen narsingh (promes keertje uitproberen) maar voor de rest is het wel goed, willems in de basis en janmaat rechtsback

edit: ooh had even gemist dat clasie al naar huis is gegaan... jammer

Zou wel triest zijn om thuis countervoetbal te spelen. Maar gelukkig geen Afellay, had liever Promes dan Narsingh en Klaassen voor clasie is ook niet verkeerd, alleen het is geen 6.

31 maart 2015 om 09:42

Nl gaat eraf pff 6-0

'Afellay viel behoorlijk tegen..'. Narsingh was helemaal een aansluiting!

Spanje start met B-elftal.. Als die spelers een B-elftal zijn, is Nederland dan een D-elftal?

Zal vast wel een reden zijn voor toch? Dat Narsingh de voorkeur krijgt boven Promes. De hele staf zit al een week hun niveau te peilen. Waarom denkt iedereen er meer verstand van te hebben dan een groep professionals waarvan de hoofdtrainer al meer dan 40 jaar in het vak zit?zeik liever over tactiek etc.

31 maart 2015 om 09:55

Omdat hij tot nu toe elke keer heeft gefaald. Als je denkt dat Nigel tegen Turkije de beste keuze is ten opzichte van Clasie en Narsingh uberhaupt selecteerd, snap je er weinig van en dat laten de resultaten ook zien.

Ben blij dat die zwaffelay eruit is ;-) Niet dat Narsingh veel beter is, maar zat zaterdag in het stadion en Affelay irriteerde ik me gewoon het meest aan. Die was echt alleen maar met zichzelf bezitg en leek wel of die alleen maar wilde laten zien hoe goed die wel is...
Voor zijn blessures vond ik Affelay nog erg goed, maar lijkt dat niveau niet meer te halen.
Raakte zaterdag bijna alle ballen kwijt, bleef net zo lang doorlopen tot de verdediging ingreep.
Huntelaar heeft daardoor ook weinig goede ballen gekregen.
Maar goed ben heel benieuwd tegen Spanje, ben bang dat we het afleggen, ook al komt Spanje misschien met een B-team.

Weer geen Promes maar wel de slechtste rechtsbuiten vab dr selectie, Narsingh. Hiddink wat ben jij een druif, eigen kliekje eerst?

Hopen dat Spanje ons spaart, en het 1-1 ofzo wordt. Dat is goed voor het zelfvertrouwen. Maar als Spanje zin heeft om een pak slaag uit te delen wordt dat het ook.

Narsingh............... Onbegrijpelijk. Die vent moet niet eens geselecteerd worden...

Afellay hoort ook niet op de flanken, daarom ging het de 2e helft ook beter, dus niet zo zeiken mensen. Ik denk dat Klaassen zwaar tekort komt, vooral i.c.m. Sneijder en Blind samen op 1 middenveld. Narsingh, Depay, en Janmaat komen ook tekort. Huntelaar kan je er eeecht niet uithalen. Datzelfde geldt voor de Vrij en Martins Indi.

Je zou ook met Veltman en Promes voor Janmaat en Klaassen kunnen spelen maar denk dat Veltman te traag is voor de aanvallers van Spanje. En Klaassen is beter in staat om in de linkerzone het verdedigend in te vullen als dat Promes dat kan.
En Willems moet spelen wanneer je met twee spitsen als Huntelaar en Dost speelt.

Cillissen
Janmaat
De Vrij
BMI
Klaassen
Wijnaldum
Blind
Willems
Sneijder
Dost
Huntelaar

Als je dan toch gaat experimenteren Hiddink, wil je dan alstublieft Blind een keer wissel zetten ten faveure van De Guzman of Wijnaldum? Zodat we meer snelheid hebben in zowel de verdediging als het middenveld en de counter kunnen gebruiken? Of als hij er toch per se in moet misschien een 4-4-2 systeem?

Oke dit is een betere opstelling hiddink! opzich snap ik de keuze voor narsingh wel, je hebt tenslotte huntelaar in de spits.
IK vind alleen dat je blind moet vervangen voor clasie of wijnaldum. Over de rest van de opstelling ben ik te vreden NOu kan je clasie niet inzetten want die is er niet dus zou ik voor wijnaldum gaan. Ja wijnaldum was niet best afgelopen zaterdag maar hij heeft ook zat goede wedstrijden gespeeld voor nl en psv dus om hem nou af te schrijven van de laatste wedstrijd ga ik niet doen.

Dit zou ik de betste opstelling vinden die je nu kunt maken;
Willems die over depay kan gaan, wijnaldum die de rechter kant kan bestrijken maar ook meer naar binnen kan voetballen wanneer janmaat er overheen gaat. Klaasen die de diepte kan in duiken en wijnzaldum de postitie over kan nemen van klaassen. De jong als slot op de deur. ( zie liever clasie daar)

cilessen
janmaat
De vrij
BMI
willems
klaasen
de jong
wijnaldum
sneijder
depay
huntelaar

Spanje gaat het balbezit domineren, dat betekent dat je aan Huntelaar vrij weinig hebt want hij is nutteloos in de counter. Kan beter met twee snelle aanvallers Depay & Promes / Narsingh) spelen en je middenveld versterken; zet daar een extra speler neer met loopvermogen en diepgang, zodat ie ook als spits kan fungeren tijdens counters. Klaassen / Wijnaldum zijn uitstekende opties daarvoor wat dat betreft. Daarachter heb je dan Sneijder die de counters moet opzetten, en een blok met de Guzman en de Jong die het vuile werk opknappen (de Guzman veel werk verrichten en de Jong als controleur). Achterin, tja, de verdediging.

Nederland word helemaal kapotgemaakt door Spanje

Hoe kan het toch dat bmi in de basis staat. Hij is niet eens basis speler bij porto. Zet daar bruma of veltman neer. Die zijn echt niet minder dan bmi. En die hebben tenminste wedstrijd ritme.

Het is eigenlijk al bekend dat we gaan verliezen. Alleen met de demente gedachtengang van hiddink ben ik bang voor een pak slaag.
Ik denk dat het slim is om guus na deze pot de zak te geven en blind aanstellen met een ervaren coach. Wie dat is? Ik denk dan aan een van marwijk, henk ten cate, co aadriaanse of een trainer die het naast ziin huidige vak mag doen ( tijdelijk ). Dan denk ik aan koeman gelijk.

Vanavond staat in het teken van tegenhouden, zoals de turken bij ons deden. We hebben een gehavende selectie dus moet guusje niet denken dat we wel even onze hollandse school kunnen voortzetten.

Is iedereen fit dan zou ik zo spelen, ten aller tijden 5-3-2.
En in mijn opstelling die is bijgevoegd is de opstelling voor vanavond.

1. Krul
2.de Vrij 3.vlaar 4. Vdijk (voetballend oplossen)
5.jan maat 6. Willems
7. Clasie 8.strootman 9.snijder
10. Robben 11. Van persie

krul
de vrij
veltman
indi
jan maat
willems
klaassen
de jong
snijder
dost/hunter
depay

Snap niet dat narsingh erin staat, uberhaupt bij het Nederlands elftal speelt. Komt zelfs bij psv niet in het spel voor.

Mijn opstelling:

krul
van der wiel
de vrij
martins indi
willems
klaassen
blind
sneijder
promes
dost
depay
31 maart 2015 om 13:51

Dit is goed voor de marktwaarde van Narsingh,hij heeft nu 11 interlands achter ze naam staan.
Psv kan een paar miljoen voor hem vragen dankzij Hiddink.

Ook maar even een opstelling voor in de pot....
Zoals Derksen en v/d Gijp ook dachten...

We zijn niet verplicht om met buitenspelers te spelen...
Daarbij komt dat Janmaat en Willems naar voren kunnen en Blind best wel kan inzakken en de positie over kan nemen.
Klaassen en de Guzman zijn beide aanvallend ingestelde spelers die ook zeker hun verdedigend werk kunnen doen.

Cillessen
Janmaat
De Vrij
BMI
Willems
Blind
Klaassen
Guzman
Sneijder
Huntelaar
Depay

Met Narsingh beginnen?
En dat terwijl je Promes tot je beschikking hebt?!?!
Wat een drama die Guus!!!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren