Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sunderland stelt Advocaat aan en looft flinke bonus uit

Laatste update:

Dick Advocaat is officieel de nieuwe manager van Sunderland. De Premier League-club maakt de aanstelling van de Nederlander dinsdagmorgen via de officiële kanalen bekend. Advocaat, die het takenpakket van de ontslagen Gustavo Poyet overneemt, heeft een contract tot het einde van het seizoen getekend. Zeljko Petrovic wordt zijn assistent in het Stadium of Light.

/

“Dick heeft een ongelooflijk CV en veel ervaring op het allerhoogste niveau”, vertelt voorzitter Ellis Short op de website van the Black Cats. “We hebben nu maar één doel: hoger eindigen op de ranglijst. Daar is nu iedereen op gefocust.” Advocaat kan niet wachten. “Sunderland is een grote club en dit is een uitdaging die ik erg graag aanga”, zo laat hij weten. Als Advocaat er de komende negen duels in slaagt om Sunderland in de Premier League te houden, krijgt hij een bonus van ruim zes ton, zo schrijven diverse Britse media. Tot 1 juli zal hij sowieso een bedrag van 40.000 euro per week uitgekeerd krijgen.

Advocaat is de zevende Nederlandse manager die aan de slag gaat in de Premier League. De 67-jarige Hagenaar treft met Louis van Gaal (Manchester United) en Ronald Koeman (Southampton) twee landgenoten in de Engelse topcompetitie. 'De Kleine Generaal' is na Guus Hiddink en Van Gaal de derde (oud-)bondscoach van het Nederlands elftal die in Engeland aan de slag gaat.

Eindigt Sunderland boven de rode streep?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi voor Advocaat dat hij in de PL aan de slag kan. Ik verwacht jammer genoeg voor Advocaat degradatie naar het championship omdat ik de selectie erg matig vind. Ik schat alleen Leicester en Burnley lager in maar voor Advocaat is het te hopen dat hij gewoon boven de degradatiezone eindigt.

17 maart 2015 om 09:31

Qpr is niet veel beter. Denk dat ze met villa net boven de streep eindigen.

17 maart 2015 om 11:07

en dat hoop ik ook zoals jij dat zegt.
dat zijn de 2 clubs die in de PL thuis horen. ze hebben gewoon meer kwaliteit dan Qpr, Burnley en Leicester.

17 maart 2015 om 12:22

Qpr is echt wel zwakker. Jammer voor Fer. Het kan Advocaat lukken maar dan zal ie dit weekend al resultaat moeten boeken tegen West Ham. Een mooie binnenkomer doet het goed en krikt het vertrouwen van de spelers ook op als een totaal andere, rustigere coach meteen zn stempel kan drukken

17 maart 2015 om 13:32

Fer moet naar een team als Swansea dat niveau kan die zeker aan. Gewoon stabiel in de middenmoot.
on: Ik hoop dat Dick het redt Sunderland hoort wel thuis in de PL.

Er valt weinig eer te behalen voor Advocaat met nog maar 9 duels te gaan.

17 maart 2015 om 09:59

Het is en blijft een geldwolf he.

17 maart 2015 om 12:35

Leuk dat je denk grappig te zijn met je opmerking. De poging is echter niet geslaagd. Ik constateer enkel de feiten.

17 maart 2015 om 12:42

@ Koensol

Jawel hoor, hij is zeker wel geslaagd. De enige die hier faalt ben jij.

17 maart 2015 om 12:42

Hahahahaha Romario heeft gesproken. Iedereen wil wel even voor de groep staan en een mil verdienen, dat is gewoon normaal.

17 maart 2015 om 13:05

Dus dat maakt dat je geen geldwolf bent? Al zou iedereen het wel willen doen, neemt niet weg dat algemeen bekend is dat Advocaat voor het geld kiest. Niks mis mee hoor maar je moet nu niet gaan doen alsof Advocaat voor Sunderland kiest omdat het zijn droomclub is.

17 maart 2015 om 11:00

liggen nog wel mogelijkheden, aston villa en Hull city hebben maar twee punten meer. als hij deze voorbij gaat is hij veilig. Hull city speelt dit weekend tegen Chelsea dus hij kan gelijk goede zaken doen tegen west ham.

17 maart 2015 om 12:44

Ik schat West Ham toch wel een heel stuk hoger in dan Sunderland, ik denk wel dat het Advocaat lukt om boven de streep te eindigen.

17 maart 2015 om 13:00

West ham staat ook een paar plekken hoger, maar er liggen toch wel mogelijkheden. Is nou ook niet zo dat West ham een topploeg heeft.

Wens hem veel succes

17 maart 2015 om 09:58

Ja zo mooi! Maar heb jij geen hekel aan wanna-be Arsenal of andere engelse clubs fans die echt reageren alsof ze al hun hele leven voor Arsenal zijn maar in NL wonen

17 maart 2015 om 10:22

Ik ken persoonlijk iemand die arsenalfan is. Echt al jaren. Totaal 8 of 9 keer naar een wedstrijd geweest. Ik zie niet ik waarom je perse voor een Nederlandse club moet zijn?

17 maart 2015 om 10:25

Je kan toch best ene buitenlandse club supporten? Snap ook niet echt de reden van deze ook post want hij voegt niks toe aan het onderwerp Advocaat. Ik hoop zelf dat hij ze er in weet te houden maar acht de kans bijzonder klein.

17 maart 2015 om 11:20

Burak. Als je maar het verschil kan zien in een gloryhunter en daadwerkelijk een fan. Daar gaat het meestal fout.

17 maart 2015 om 11:27

Fout? Ik hou gewoon van mooi voetbal, dat hele club-binding verhaal is veel te romantisch. In Nederland steun ik al sinds jaar en dag Ajax.
Maar ik kan ook genieten van bijvoorbeeld Arsenal afgelopen weekend. Niets gloryhunter aan, gewoon esthetica.

17 maart 2015 om 13:36

Burak

Een wannabe fan bestaat sowieso niet. Als je idolaat bent of sterke voorkeur of zwak hebt voor een team, een sporter of anderzijds en je voelt een verbondenheid, dan mag en kun je jezelf gewoon fan noemen. Je bent wel fan of geen fan.
Fan komt van 'fanatic' en betekent zoveel als enthousiast bewonderaar. Dat gevoel van enthousiasme en fanatisme hoeft niet beperkt te blijven binnen je eigen landsgrenzen of je nationaliteit.
Zo hadden bijvoorbeeld de Beatles miljoenen fans over de hele wereld, terwijl het gros van deze fans nog nooit in Engeland was geweest of had gewoond, laat staan dat ze de band ooit live hadden mogen aanschouwen.

4 Ton krijg hij al en een extra bonus van 6 ton als hij zich handhaafd.
1 miljoen is niet slecht voor een paar maanden. Daar kan hij flink wat bitterballen voor kopen

on: Denk wel dat het Dickie lukt...wanneer was de laatste keer dan Sunderland degradeerde ??
iemand die het weet ?

17 maart 2015 om 11:10

In 2005 gedegradeerd, maar het jaar daarop kampioen in geworden in de Championship. Sindsdien onafgebroken in de PL.

17 maart 2015 om 11:46

Ah ok thanks

Waar heeft Guus getraind dan?

17 maart 2015 om 10:07

Bij Chelsea

Mooi voor Advocaat dat hij op zijn oude dag toch nog zijn zo gewenste BPL debuut gaat beleven. Elke keer wel leuk van hem de afgelopen jaren keer op keer roepen nee ik ga geen club meer doen, bondscoach is de enige optie haha zakje geld en Dick is om en principeloos

17 maart 2015 om 10:09

En hij doet het nooit voor het geld, zegt ie altijd. lol

17 maart 2015 om 11:12

Als er in de voetballerij iemand eerlijk toegeeft dat hij keuzes maakt vanwege de financiën is het Advocaat wel.

17 maart 2015 om 11:23

Doet ie niet altijd hoor. Hij gaf pas later toe dat ie voor het geld vertrok bij de Rode Duivels.

En ook over Servië is ie niet open. Gaat daar immers ook om geld.

17 maart 2015 om 11:47

Hij zat de laatst bij de tafel van Kees. Hier gaf hij zelf eerlijk en hard lachend toe dat het niets voor hem is om zonder bonus of oprotpremie te vertrekken, zoals in Servië is gebeurt. Als iemand aan Dick vraagt wat zijn avontuurtjes opleveren begint ie te glimlachen van oor tot oor en zegt ie maak je om mij maar geen zorgen. Terwijl elke andere speler of coach een heel lulverhaal ophangt over uitdaging zus potentie zo bla bla bla.

17 maart 2015 om 11:58

psvefcbvb,

Dat kan ik wel beamen. Na enkele maanden geeft ie het wel toe. Heeft ie over de Rode Duivels ook gedaan.

Maar op het moment zelf komt ie wel met de gebruikelijke lulverhalen af.

17 maart 2015 om 13:20

Ja maar dat is ook niet meer dan logisch. Hoe zou jij het als supporter vinden als de coach zegt, ja boeit me niet wat ik bij deze club presteer, zolang ik m'n centjes maar op mijn kaaimaneilandenaccount gestort krijg.
Dick heeft groot gelijk. Voor 6 ton zou ik ook nog wel een paar wedstrijdjes op de bank zitten en op geluk hopen dat ze in de PL blijven. Anders is die 40k per week ook mooi meegenomen.

17 maart 2015 om 10:13

Joh doe niet zo hypocriet man. Elk normaal denkend mens zou bij zo'n aanbieding (een miljoen in amper 2 maanden) het doen.

17 maart 2015 om 10:54

lazylen,

Daar vergist u zich in. Er zijn een hoop mensen die wel loyaal zijn en een pas begonnen project niet afbreken voor meer geld elders.

17 maart 2015 om 12:45

Ach hou toch op man. Als jij in 2 maanden tijd een miljoen zou kunnen verdienen, waarbij de kosten die je maakt 0,00000 zijn want alles is geregeld van hotel tot avonddiner... de rode loper word voor je uitgerold.. en dan ga jij zeggen: nee, doe maar niet: ik ben liever loyaal.

haha

17 maart 2015 om 13:17

Waar moet advocaat precies loyaal aan zijn in deze? Ik zie het probleem niet zo, ja hij krijgt 40k per week maar dat is in de premier league echt niet uitzonderlijk ofzo.

Daarnaast krijgt die een bonus als hij presteert en Sunderland erin houdt. Lijfsbehoud betekent namelijk ook een verschil van tientallen miljoenen voor Sunderland volgend jaar.

17 maart 2015 om 13:47

lazylen,

Hou jij eens op om voor mij in te vullen wat ik zou doen.

Ik zou het niet doen. En dat komt o.a. omdat ik niet een korte termijn denker ben.

Jobhoppers die verdienen gemiddeld minder dan mensen die wat meer loyaal zijn.

Is ook logisch. Bepaalde bedrijven en projecten die zijn na een tijdje als jobhopper onbereikbaar.

Heeft Dickie clubs als Barcelona, Real, Bayern of Chelsea mogen trainen? Neen. En dat zijn dan ongeveer zowat de beste betalers.

Maar hij zal er wel niet ongelukkig om zijn. Hij is ook binnen voor de regen, maar er had mits wat meer loyaliteit misschien meer ingezeten voor hem.

17 maart 2015 om 13:48

m1ch43ll,

Het is maar een kort contract, dus loyaliteit speelt niet bij Sunderland.

Die 2 maanden, dat zal zelfs Dickie wel kunnen uitzingen.

Volgens Boskamp had ie bij Servië ook zo'n belachelijke bonus. Die zou hij gekregen hebben wanneer Servië zich wist te plaatsen voor het EK. Toen het Dickie begon te dagen dat de plaatsing - en dus de bonus - er niet in zat, was ie weg.

Indrukwekkend CV heeft ie zeker. Met uitzondering van Glasgow Rangers heeft ie nergens langer dan 3 jaar gezeten.

Jobhopper pur sang.

17 maart 2015 om 10:14

En wat is er mis met een jobhopper zijn?

17 maart 2015 om 10:25

lazylen,

Dan sluiten er toch wel een aantal deuren. In het HR milieu omschrijven ze je dan als een "flight risk".

De meeste clubs en andere bedrijven verwachten toch wel wat loyaliteit.

Een jobhopper is een risico. Je kan er niet op bouwen, je kan ze niet vertrouwen. Het zijn doorgaans mensen die bij de minste problemen weg zijn en weinig doorzettingsvermogen hebben om een project op langere termijn af te ronden.

Statistisch gezien verdienen jobhoppers in hun carrière ook minder over héél hun loopbaan.

Wat Dickie betreft: Don't try this at home.

17 maart 2015 om 10:26

Inderdaad en dickie heeft aangegeven dat hij geen salaris heeft aangenomen van Servië omdat hij er maar een paar maanden heeft gezeten en zelf is weggegaan. Of het waar is of dat hij alleen zichzelf in een goed daglicht wou zetten is een tweede.

17 maart 2015 om 10:30

'je kan er niet op bouwen..'

Haha, het is de voetbalwereld?! Daar 'bouwen' ze nooit op personen!

17 maart 2015 om 10:35

bootsjungen,

Da's lastiger inderdaad. Maar als je ook daar te snel vertrekt links en rechts, dan gaan er bepaalde deuren onherroepelijk dicht.

17 maart 2015 om 11:11

Maarja in dit geval wil Sunderland toch maar alleen op korte termijn succes ( in de PL blijven) en is Advocaat daar voor gehaald. Zelfs als het hem lukt zal hij hoogstwaarschijnlijk niet blijven dus voor 'flight risk' hoeft Sunderland niet bang te zijn. Voor de rest heb je gelijk, clubs willen meestal trainers waar op gebouwd kan worden en meerdere jaren blijven.

17 maart 2015 om 11:21

surreal,

Precies. Voor een Sunderland is het in de gegeven context een uitstekende trainer.

Lukt het niet, dan zijn ze niet te veel geld kwijt.

Lukt het wel, des te beter. Dan moeten ze wel een aardige bonus uit betalen, maar degraderen is een stukje duurder.

Maar het is geen vent die over 4 jaar nog bij Sunderland zit.

17 maart 2015 om 12:54

Clubs verwachten 'loyaliteit'.... ahum.. tuurlijk.... Je hebt nog nooit in deze branche gewerkt merk ik.

Als er één partij is in de voetballerij waarbij de term loyaliteit totaal niet opgaat is dat de partij van de clubs wel. Het interesseert 9 van de 10 clubs geen ene snars wat er over 5 of 10 jaar gebeurt. Het gaat om het hier en nu, niets meer, niets minder.

Dat je je kunt afvragen of dat goed is, is een andere discussie.

17 maart 2015 om 13:02

lazylen,

Een gebrek aan loyaliteit kan ook in deze branche tegen je werken.

Een absolute topclub die de keuze heeft tussen 2 gelijkwaardige coaches, maar waarbij de ene veelvuldig na enkele maanden vertrok, die zal doorgaans voor de andere kiezen.

Wij hebben in België ook zo'n jobhopper: George Leekens. Heeft natuurlijk een veel minder palmares dan Dickie, maar op zijn niveau ook amper de kans gehad om aan de (belgische) top te werken. En daar zit zijn jobhoppen echt voor iets tussen.

Clubs zijn daar wel hypocriet in. Ze verwachten veel loyaliteit van de trainer, maar zelf zijn ze dat niet.

Zie je goed wanneer een trainer zélf vertrekt, dan schreeuwen ze doorgaans moord en brand. Maar zelf ontslaan ze trainers met eenvoudig gemak voor ridicule redenen.

17 maart 2015 om 10:21

Haha wat een zure reactie.. Dickie kan niks meer goed doen in de ogen van de Belgen, puur omdat hij in Rusland veeeeeel meer geld kon verdienen. Of zou jij niet precies hetzelfde doen als je bij je huidige werkgever 40k per jaar verdient en kon overstappen naar een andere werkgever waar je 80k per jaar verdient?

17 maart 2015 om 10:26

Zoals Wilmots het tijdens het wk al zei, mogen de Belgen Advocaat danken, dat hij de wil van het winnen had terug gebracht bij de Duivels. Dus ze kunnen wel blijven snauwen, maar als Dikkie er niet was geweest, vraag ik me af, hoever ze nu waren.

17 maart 2015 om 10:27

Denk je nu echt dat we daar nog van wakker liggen?

In die 6 maanden dat hij hier was heeft ie niet echt een onuitwisbare indruk achter gelaten.

Hij liet de ploeg niet beter ballen en qua resultaat was het ook maar matig.

En zonder Dickie wisten we ook wel dat de Belgische bond indertijd - en nog steeds - een bende amateurs zijn.

17 maart 2015 om 10:35

Kennelijk wel want bij elk artikel over Dick staan er een hoop zure reacties van Belgen onder. (En onder dit artikel dus ook..)

17 maart 2015 om 10:35

Dat is jou mening, Wilmots was toch erg lovend tegenover Canvas van het werk van Dickie. Niet met modder gooien, omdat die een lucratief contract kon tekenen in Rusland. Terwijl een Mulder, nog zei dat het niet netjes was. Ik heb redelijk veel vrienden in België die veelal zeggen, dat dankzij Dickie wel eindelijk de knop om ging naar resultaat. Dus zo slecht was die niet. Alleen omdat hij een zak vol geld kon krijgen bij een club. Ben geen Dick fan, maar de Belgen die klagen hebben zoveel afschuw voor Dick dat ze gemak-halve vergeten na het resultaat wat Dick in 6 maandjes heeft geboekt.

17 maart 2015 om 10:38

bootsjungen,

Zuur dan nog wel. Omdat we hem omschrijven als een geldgeile jobhopper?

Dat is niet zuur, dat is gewoon de realiteit.

Btw, vinden ook véél Nederlanders over hem hoor. Incluis Boskamp. Dit terwijl het vrienden zijn.

17 maart 2015 om 10:40

Rancune is misschien een beter woord.

17 maart 2015 om 10:51

reservebankje,

Welk resultaat???? Hij heeft niks bereikt bij ons. Twee officiële wedstrijden gespeeld en dan nog verloren van wereldploeg Estland en zo.

En nog voor ie in Rusland zat, wou ie al AZ er bij nemen.

Echt, jullie dichten hem mythische krachten toe, die hij niet heeft.

Uiteraard is Willy lovend. Het is Dickie die Wilmots als assistent koos. Die was al 4 jaar werkloos als trainer en Dickie heeft hem geherlanceerd in het circuit.

Dan ga je daarna niet natrappen. Zou ik ook niet doen.

17 maart 2015 om 10:23

En je weet naar 4 a 5 wedstrijden al dat het niet lukt? Er plaatsen er juist meer voor dat EK, dus had nog makkelijk gekund. Ik denk dat er een hele andere reden was.

17 maart 2015 om 10:33

reservebankje,

Als je één puntje hebt en je weet dat je concurrenten Denemarken en Portugal zijn, dan is het inderdaad boeken dicht.

Bossie zal Dickie wel kennen zeker? lol

17 maart 2015 om 10:34

De beste nummer 3 spelen play offs. Dat je 1 punt hebt zegt niks.

17 maart 2015 om 10:40

Ze staan niet eens derde. Komt dan nog eens bij dat je die play-off ook nog moet winnen.

Nah, Servië zien we niet op het EK.

17 maart 2015 om 10:51

Welke deur is precies dicht gegaan voor Advocaat? Hoeveel Belgische trainers werken er in de PL? Als je ziet waar hij overal gewerkt heeft en nog steeds doet , dan wordt je opmerking over gesloten deuren nog dommer.

17 maart 2015 om 11:00

Wijnaldum10,

Heeft Dickie ooit een absolute Europese topper mogen trainen?
Generatiegenoten Louis en Guus wel. Meerdere zelfs.

En kan u een beetje beleefd blijven? Ik noem uw uitspraken ook niet kortzichtig, krom, vol met navelstaarderij, onkritisch en onnozel.

Dat komt omdat ik wél respect voor u en uw mening heb. Ook al deel ik ze niet.

17 maart 2015 om 11:07

Hij heeft wereld top mogen trainen, namelijk het Nederlands Elftal en PSV 1995 was ook gewoon wereldtop. Glasgow Rangers was wereldtop toen die kwam. Sint Petersburg had een aardig ploegje. Nee allemaal geen wereldtop. Oke je kunt misschien Sint Petersburg in het hedendaagse voetbal in die trend zetten. Maar voor die tijd was het gewoon wereldtop. PSV met Ronaldo Nilis. Nederlands Elftal met veel wereldtoppers als Rijkaard van Bsaten Gullit Bergkamp. Ga maar ff door.

17 maart 2015 om 11:18

PSV en Rangers wereldtop noemen. Nu ja, vooruit dan maar. lol

Zenit is zeker een leuke ploeg, maar da's geen Barcelona, Real, Bayern, United of een Chelsea of zo.

17 maart 2015 om 11:24

Ik schat siint petersburg momenteel gewoon het rijtje Chelsea en etc... Eigenlijk raar chelsea naast die andere 3 te zetten.

17 maart 2015 om 11:35

reservebankje,

Ja dat schat u zo in om het meer glans te geven.

Laten we even overlopen wat ze de laatste 15 jaar hebben gedaan.

Hier gaan we dan.

Zenit: 3 x landskampioen, 1 beker, 1 EL cup

Chelsea: 3 x landskampioen, 5 FA cups, 3 League Cups, 1 x CL en 1 x El

Komt dan nog eens bij dat Chelsea in een veel moeilijkere competitie speelt.

Ja hoor, zet jij Zenit maar in het rijtje van Chelsea.

Maar goed, u vond eerder PSV en de Rangers ook al wereldtop.

Het is helemaal niet raar om Chelsea in dat rijtje te zetten.

Kan je ook hier zien:

uefa.com/memberassociations/
uefarankings/club/

Zijn ze gewoon de 4de club met de beste ranking.

Zenit staat op 16.

17 maart 2015 om 12:16

Iedereen komt,

Zou je deze twee vragen die aan jou gesteld werden m.b.t Advocaat nog even voor mij kunnen beantwoorden?

Bootsjungen: zou jij niet precies hetzelfde doen als je bij je huidige werkgever 40k per jaar verdient en kon overstappen naar een andere werkgever waar je 80k per jaar verdient?

Wijnaldum10: Welke deur is precies dicht gegaan voor Advocaat?

17 maart 2015 om 12:29

Simon Says,

Zou jij niet precies hetzelfde doen als je bij je huidige werkgever 40k per jaar verdient en kon overstappen naar een andere werkgever waar je 80k per jaar verdient?

Neen, dat zou ik niet noodzakelijk doen. Als ik pas ergens ben begonnen, dan doe ik dat niet. Da's een kwestie van klasse en opvoeding, vind ik. En ja, dat is me al overkomen, meermaals zelfs, dat ik elders beduidend meer kon verdienen. Als ze je ergens echt echt echt willen, dan willen ze dat later ook wel.

Welke deur is precies dicht gegaan voor Advocaat?

Die van Real, Bayern, Barcelona en Chelsea.

17 maart 2015 om 12:45

Iedereen komt,

Ik vind het geen kwestie van opvoeding, maar zowel een principe- als belangen kwestie. Jij hebt die persoonlijke principes, en Dick heeft andere principes en belangen.

Die deuren van clubs die jij noemt zijn niet vanwege Dick z'n persoonlijkheid of geldbelang dicht gebleven. Die deuren zijn nooit open geweest. Louis en Guus zijn betere trainers met grotere successen en hierdoor gaan die deuren wel open.

17 maart 2015 om 12:55

Simon Says,

Dat is maar uw mening en die is evenveel waard als de mijne.

Ik vind Dickie echt wel een toptrainer, maar ik heb de opinie dat zijn veelvuldig jobhoppen hem wel een plek heeft gekost bij de absolute top.

Dat is uiteraard wél zijn keuze. Hij loopt elke dag lachend naar de bank.

Maar ik denk ook wel dat opvoeding hier een rol in speelt. Da's er bij mij ingepeperd van kleins af aan, dat je afmaakt waar je aan begonnen bent.

17 maart 2015 om 13:22

Iedereen komt,

Dat is maar uw mening, en die respecteer ik.

Uiteraard is het zijn eigen keuze, en ik snap de keuze ook. Ik heb dan ook geen wrok richting Dick.

Op gebied van dat opvoeding hier een rol in speelt verschillen we dus van mening.

Prima mogelijkheden om erin te blijven met een prima selectie. Lijkt me een weloverwogen keuze om hier in te stappen. Wou al hele tijd in BPL coachen ben benieuwd!

verkeerd gelezen, kan verwijderd worden.

17 maart 2015 om 11:16

Nee. Dat staat alleen in de inleiding om je te misleiden

Wat een mooi leven heeft die man toch.

Hebben ze bij VI weer iets om af te zeiken. Misschien jaloezie van Gijpie dat Dick meer geld binnenhaalt? Dick houdt zich tenminste bezig met echt voetbal en niet die zakkenvul-hobby's zoals die lachzakken uitzendingen en hapklare lezingen.

Heeft toch op papier wel een aardige ploeg.

Defoe is nog steeds niet versleten en het middenveld kan ook gewoon heel aardig zijn met Adam Johnson, Rodwell, Alvarez en dan Cattermole.

Achterin is het wel wat behelpen met spelers als O'shea, Reveillere en Brown die op hun laatste benen lopen. Snap uberhaupt niet dat ze een Reveillere hebben gehaald want was al duidelijk op zijn retour, was nooit echt bijzonder.

Coates halen die uiteindelijk geblesseerd blijkt en hem daarna gewoon geen kans geven.
Achterin allemaal heel matig en heel slecht bezet de posities, als je maar 1 linksback in je selectie hebt en in 3 toernooien zit met maar 4 centrale verdedigers waarvan er eentje een hele tijd geblesseerd is geweest.

Dick in de Premier League. Dat wordt een hoop gegniffel

De Kleine Generaal is weer terug op de velden. Zal mij benieuwen. Moet Sunderland nog tegen United spelen? Zal mij benieuwen hoe die twee elkaar ontvangen. En ja als je Dickie wil, dan heb je geld nodig 40.000 euro dat is geen kattenpis. Doe mij ook zo'n salaris iedere week. Ik weet ook met wat voor ballen Sunderland vanaf nu gaat trainen. Met Bitterballen.

Sunderland gaat het denk ik wel redden. Heeft nog een aardige (oude) selectie met spelers zoals O'shea, Wes Brown, Réveillère, Defoe en Fletcher.

Weet iemand hoe Defoe speelt? Of is dat verleden tijd?

De komende drie wedstrijden kan Advocaat meteen goede zaken doen. Tegen Westham, Newcastle en Crystal Palace. De ene laatste wedstrijd kan beslissend zijn, dat is thuis tegen Leicester City. Laatste wedstrijd tegen Chelsea kan ook goed uitpakken, omdat Chelsea waarschijnlijk dan al kampioen is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren