Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Enorme kritiek op Chelsea-spelers: ‘Zo zielig is het dus tegenwoordig’

Laatste update:

Chelsea maakte woensdag een slechte beurt in Engeland. Niet alleen werd de koploper van de Premier League uit de Champions League gezet, ook maakten de spelers een slechte beurt bij de rode kaart voor Zlatan Ibrahimovic van Paris Saint-Germain. Toen Ibrahimovic een stevige tackle inzette op Oscar, waren de spelers van Chelsea er als de kippen bij om een zware straf te vragen.

/

“Paris Saint-Germain zit vol techniek, het is een goed voetballende ploeg en ze moesten het doen tegen een ploeg die walgelijke dingen deed”, zegt analyticus Graeme Souness, oud-speler en oud-trainer van onder meer Liverpool, tegen Sky Sports. “De reactie bij die overtreding op Oscar is precies wat ik bedoel. Iedereen viel de scheidsrechter aan, Diego Costa trok zelfs een sprint van een meter of vijftig om mee te doen.”

“Dat is niet iets typisch Brits, maar het lijkt steeds vaker deel uit te maken van ons spel. Dat vind ik echt onacceptabel. Vroeger wilde je echt niet doen alsof je geblesseerd was, tegenwoordig is het precies andersom. Iemand raakt je licht, je gaat naar het gras en probeert die persoon in de problemen te krijgen. Zo zielig is het dus tegenwoordig.”

Was de rode kaart voor Zlatan Ibrahimovic terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ach ja gebeurde aan beide kanten. Geen van beide teams verdienden het om door te gaan. Dit was voor het voetbal een enorme tegenslag. Schwalbes, tijdrekken, kaarten vragen. Alles gebeurde gisterenavond. Echt zonde.
Kuipers liet zich ook erg kennen gisteren, had de wedstrijd totaal niet onder controle. Je gaat niet in het begin rood geven aan een speler die lomp maar ongelukkig inkomt. Diege costa geef je dan geen rood, terwijl hij er meerdere had kunnen ontvangen. En david luiz geeft in de eerste helft een elleboogje en maakt daarna een heel erg smerige schwalbe om een kaart aan te naaien.

12 maart 2015 om 15:34

het gebeurde idd aan beide kanten + dit is zo oud als de weg naar Rome. Italianen zeuren bijvoorbeeld al tientallen jaren om kaarten. Of wat dachten we van Louis Figo.. Vaak zijn Zuid Europese landen hierin erg vervelend. Vragen om een kaart en de hele tijd praten tegen de scheids. Maar kan mij WK 2010 nog goed voor de geest halen. Bijna elke beslissing van Webb werd aangevochten door tenminste 4 a 5 Spanjaarden. Elke topploeg doet dit dus..

12 maart 2015 om 15:34

Inderdaad, die schwalbe van Luiz was een goed voorbeeld.
Costa boog zijn hoofd een beetje naar voren om maar weer eens agressief te gaan doen.
Maar David Luiz zag het maar meteen als een kans om hem een rode kaart aan te naaien. Verschrikkelijke actie.

Of Hazard, die een penalty probeerde te versieren. Zo ontzettend onsportief.

13 maart 2015 om 01:30

Dat is niet zo raar dat je dat doet als de tegenstander jou ook heeft genaaid met een rode kaart. Dus begrijp Luiz wel

12 maart 2015 om 15:35

Je gaat niet in het begin rood geven....
Lijkt me stug, het aspect 'begin' is irrelevant. Verder zijn onze waarnemingen volledig gebaseerd op verscheidene (en veelal andere) hoeken en herhalingen, waar Kuipers op dat moment vanuit zijn positie een beslissing nam. Een verkeerde, doch moedige.

12 maart 2015 om 15:44

Eerste overtreding van ibra, zonder dat het een gemene wedstrijd was en geen kaarten waren gegeven nog. Dan is direct rood terwijl ibra zijn benen intrekt niet goed. Ik vind het heel moedige beslissingen van Kuipers, en hij zag een paar dingen heel goed. Maar een moedige beslissing kan wel een wedstrijd beslissen of zoals gisteren spelers aggressief maken. En dan krijg je dit soort dingen.

12 maart 2015 om 15:56

'..terwijl Ibra zijn benen intrekt...' Dat is dus de crux, waarvan ik betwijfel of Kuipers dat gedeelte wel heeft waargenomen. In een split second dacht ik namelijk ook aan een rode kaart.

Maar goed, Kuipers heeft de wedstrijd uiteindelijk wel uit zijn handen laten glippen, zonde.

12 maart 2015 om 17:42

Rood onterecht voor shaktar in de derde minuut penalty.
Ter vergelijking, dezelfde avond, silva maakt een fout in het strafschopgebied en chelsea krijgt de penalty, maar geen kaart voor silva.

Ook iets wat je tegenwoordig zo veel ziet, penalty wordt al als zwaar genoeg bevonden, vroeger was dat altijd een kaart, minimum geel.

Psg gaat qua voetbal verdiend door op basis van de hele match, versta me niet verkeerd, ik heb het in nog een topic al gezegd.
Maar als je puur op de fases kijkt moet chelsea nog een penalty extra gekregen hebben en moet de match eindigen met 10 tegen 8 ( Silva rood na tweede geel en Verratti had ook meerdere keren geel verdiend, Costa uiteraard ook twee keer geel )
Fout van Ibrahimovic is als je de beelden ziet nog steeds rood voor mij. Hij gaat niet meer volledig, maar hij weet ook wel als hij dat deed oscar echt wel zwaar geblesseerd kon zijn..

13 maart 2015 om 00:52

Als hij dat niet doet ja zo ken ik er nog 10 ...als telt niet was geel en oscar ging gevaarlijker in gewoon een fout van kuipers

12 maart 2015 om 15:46

Geen van beide teams? Natuurlijk verdiende PSG het wel, die wilde vanaf minuut 1 winnen, Chelsea was alleen maar bezig met tegenhouden. Dan heb je zoveel (aanvallende) kwaliteiten in je selectie en dan ga je met je kont in de 16 hangen, dan verdien je het niet om door te gaan nee. PSG heeft met 10 man echt een goede en slimme wedstrijd gespeeld en meer kansen afgedwongen dan Chelsea. Nee Mourinho zijn laffe tactiek heeft niet gewerkt, volledig terecht dat ze eruit gegooid zijn en dat zelfs met alle hulp van Kuipers! Mourinho moet zich schamen!

De Chelsea spelers gaan ook op hun gevoel af. Zij zien Zlatan hard in komen en reageren wat zij op dat moment zien.

Mijn mening was in eerste instantie ook dat het een rode kaart voor Ibrahimovic was maar in de herhaling zie je duidelijk dat hij hard in komt maar wel zijn beide benen in trekt.

Als de overtreding op een ploeggenoot gemaakt wordt is het logisch dat je voor hem op komt en je hem in bescherming neemt.

12 maart 2015 om 15:28

Ja die vlieger zou op gaan als ze het niet iedere keer deden, maar bij het minste of geringste waren ze aan het miepen. Het doet me denken aan Barcelona van een tijdje terug waar Valdes altijd kwam aansprinten om even te zeiken. Gelukkig spreken zij met hun voeten tegenwoordig.

12 maart 2015 om 15:36

Daar was het ook echt de wedstrijd naar omdat het van beide kanten kwam. Heb dit seizoen fantastische wedstrijden gezien tegen Liverpool en Man United bijvoorbeeld waar ze gewoon als kerels speelden en elkaar 'gewoon' een hand gaven als ze iemand onderuit schopten.

Maar inderdaad een Fabregas is een meester in het smeken om kaarten, dat is een naar trekje. Maar met een Verratti en een Motta liepen er bij PSG ook een paar smeerlappen die erom bekend staan.

12 maart 2015 om 15:39

Bijzonder is dat inderdaad. Ik herinner me nog een wedstrijd van het grote Barcelona waarin een geweldige Drogba de beste ploeg een koekje van eigen deeg gaf.

Gelukkig speelde Barcelona op dat moment nog wel geweldig voetbal, zelfs dat laat Chelsea na.

12 maart 2015 om 16:04

En waar staan de 'smeerlappen' dan om bekend?

12 maart 2015 om 15:36

Ja maar bij die overtreding van Diego Costa had de scheidsrechter zeker een vuiltje in zijn oog ,volgens mij kikte die Kuipers er gewoon op zo van kijk mij eens ik geef een rode kaart aan Zlatan gelukkig is het nog goed afgelopen voor PSG met 10 man nog wel knap hoor ,

12 maart 2015 om 15:52

Alsof Oscar lekker normaal in kwam, dat wordt maar door iedereen vergeten. Ik dacht dat het in Engeland wel een beetje kerels waren maar zoals Zlatan al zei, er stonden gelijk 11 baby's omheen te mekkeren. Waarom zijn alle ploegen van Mourinho zo, allemaal van die provoceren zeikende ploegen die meer met randzaken bezig zijn dan met goed voetballen. Alleen daarom al vind ik die trainer een kwal!

12 maart 2015 om 15:55

@adebajordy

Maakt 0,0 uit wat het gevoel van de Chelseaspelers is of wat zij hebben waargenomen.
Weet je wat een voetballer moet doen op het veld? Juist! Voetballen!
En wat doet de scheids op het veld? Juist! Zorgen dat de regels worden gerespecteerd en wanneer nodig ingrijpen!

Het is niet alleen Chelsea hoor, maar het gaat nergens meer over dit. Wordt tijd dat theaterspel én discussies zoeken met scheidsrechters gewoon minstens 3 wedstrijden schorsing oplevert. Zullen altijd discutabele momenten zijn (betreft of het wel of niet theaterspel is, discussie zoeken met scheidsrechter is uiteraard niet discutabel; gewoon je muil houden), maar schijt. Allemaal aanpakken. Wedden dat binnen no-time het voetbal weer meer als voetbal gaat uitzien?!!

12 maart 2015 om 18:35

@adebajordy

Dat is niet waar, Terry heeft al verklaart dat hij een sprint trekte om te protesteren zodat hij minimaal vier spelers mee zou trekken omdat het bij het moderne voetbal hoort. De bedoeling was om de scheidsrechter te beinvloeden en dat werkte uitstekend. het heeft niets met het opkomen voor ploeggenoten te maken helaas.

13 maart 2015 om 08:11

Dan hadden ze beter naar Oscar kunnen rennen. Maar nee de scheids was belangrijker.

Je reactie is dus onzin.

Kritiek op het voetbal van tegenwoordig, niet op Chelsea specifiek.

Wat een suggestieve titel...

12 maart 2015 om 18:45

Ja iedereen ligt Chelsea af te zeiken maar dat slaat nergens op. Natuurlijk was het ellendig gedrag gister, maar het hele voetbal is al bijna naar de knoppen door dit gedrag. Het is niet één ploeg, het is bijna elke ploeg. Schwalbes, kaarten aannaaien, toneelspel en noem maar op. Verschrikkelijk.

Wordt tijd dat de spelers zich weer eens normaal gaan gedragen en niet constant liggen te zeiken en huilen als kinderen.

Ja het was wat dat betreft een erg lelijke wedstrijd met gelukkig PSG als winnaar, het voetbal als winnaar. Costa is een smerig mannetje die veel te veel tijd spendeert aan nare streken dan daadwerkelijk voetbal op de mat leggen, had al meerdere malen van het veld gestuurd moeten worden, zowel met die overtreding als met het uitschelden van Kuipers. Mooi dat we van die ploeg af zijn.

Teams die het niet doen zijn tegenwoordig inderdaad bijzonder. Alleen de mate waarin teams de tegenstander naaien verschilt nog...

Helaas is het zo zielig gesteld. De belangen zijn in de loop van de jaren flink gegroeid, terwijl de Fifa er nog steeds bij zweert de leiding te geven in de handen van 1 man die in het veld loopt en alles met het blote oog moet beoordelen.

ach ja.. Voor een ploeg als Barcelona is het normaal gedrag. Gelukkig dat ze in Engeland hier wel van walgen..

12 maart 2015 om 17:41

Kijk, dat slaat nou weer nergens op. Zie jij ergens hier in dit artikel Barcelona staan? Nee dus.
Het zijn altijd die Barca-haters die bij ELK artikel Barca erbij moeten halen.

Chelsea is natuurlijk een walgelijke ploeg, maar het is een probleem in de hele voetballerij.
Ik vind het een hele leuke sport, maar gadverdamme wat een stelletje matennaaiers zijn ze met z'n allen.

Ja Graeme Souness, dit komt door de aan boord halen van zuid- Europeese spelers ,waar dit een normaal verschijnsel is.
Kaarten-aan-naaien, waar heb ik dit nog gezien ?

Het probleem vind ik niet zozeer dat die spelers bij de scheids stonden. Probleem vind ik ook niet het anti voetbal van Chelsea. Ieder zijn recht om te spelen hoe je wilt spelen.

Probleem vind ik Diego Costa. Een schande voor de voetballerij. Elke wedstrijd loopt hij te zeiken en te irriteren. Die man spoort gewoon voor geen ene meter. Ik denk dat het veel te laat is om zijn gedrag te doen veranderen. Jammer dat zo'n speler te bewonderen is.

Deze kritiek is er al jaaaaren. Ik kijk al 15 jaar Premier League en ik kan je verzekeren dat dit al 15 jaar lang een rode draad is in de Premier League. Het wordt allemaal erger volgens de "experts". In GB wijdt men dit aan de Zuid-Amerikaanse en Zuid-Europese invloeden.

Ik kan een ieder hier verzekeren dat het omsingelen van de scheids niet nieuw is. Het is er al sinds ik mij kan herinneren, met als toppunt de wedstrijden tussen Man Utd en Arsenal. Ook de schwalbes zijn er altijd al geweest, hoewel het de afgelopen 5 jaar wel beduidend erger is geworden.

Zoals Ajacxied hierboven terecht opmerkt: Het is niet specifiek op Chelsea gericht, maar op hedendaags voetbal. Ik onderschrijf het ook, het is te zot voor woorden dat dit nog steeds gebeurd.

Het had allemaal niks met voetbal te maken. Cesc Fabregas is een geweldige speler, maar een misselijkmakend racistisch ventje. En afgaande op een woedende Matuidi gisteren, was het weer raak.

Costa en Mourinho hoeven we het verder niet over te hebben.

Motta en Veratti op 1 middenveld en je weet als scheidsrechter al dat het een vervelende avond gat worden.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan....

12 maart 2015 om 15:50

Jij bent echt triest. Hoe kom je erbij dat Cesc racistisch was? Je ziet helemaal niets gebeuren. Sensatiezoeker ben je

12 maart 2015 om 23:55

fabregas racistisch? Had je wel gezien hoe Matuidi erin kwam? Zielig ventje ben je zeg.

Jammer voor Kuipers en de 11 babies van Chelsea zoals Ibrahimovic aangeeft.
Wie het laatst lacht.......

Overdreven. Tip : kijk eens op twitter bij @StamfordShed . Mooie foto dat dit gezeur helemaal hypocriet is

12 maart 2015 om 15:58

het is niet overdreven. Het is vreselijk om te zien, maar idd...t gebeurt helaas overal.

duidelijke regel maken. Alleen de aanvoerder mag naar de scheids toe...de rest krijgt er geel voor.

12 maart 2015 om 18:48

Waarom moet ik naar een foto op Twitter kijken als ik de wedstrijd heb gezien. Gisteren zag ik namelijk overduidelijk dat beide kanten zich zo gedroegen. Geen uitzonderingen.

Overigens kies je niet echt een objectieve bron uit om je punt sterk te maken.

ja chelsea deed er heel erg hard hun best in gisteren, maar je ziet het helaas overal.

gewoon duidelijke regels maken:
*vragen om geel, is zelf geel krijgen. Kom je met zn drieen zeuren om geel, gewoon 3x geel.
*alleen de aanvoerder mag om uitleg vragen bij de scheids, de rest krijgt gelijk geel
*schwalbes en theater moeten achteraf bestraft kunnen worden

moet je zien hoe snel ze er dan mee stoppen.

12 maart 2015 om 16:07

Die regels hoef je niet te maken, die zijn er namelijk al. Alleen worden ze niet altijd gehanteerd door de scheidsrechter. Helaas;

12 maart 2015 om 16:28

sterker nog...als de scheids het wel zou doen zou hij heel veel kritiek krijgen. Met andere woorden....de regels bij zowel clubs als scheidsrechters aanscherpen en scheidsrechters er op aanspreken als ze ze niet strikt uitvoeren.

Het is even 2 weken doorbijten en dan doet geen speler het meer

Kan zijn kaart kwijtgescholden worden ?

12 maart 2015 om 16:28

Dat lijkt me niet. De overtreding was misschien niet zwaar genoeg voor rood, maar geel was het wel. Was het een schwalbe waar iemand rood voor krijgt dan zou het kunnen

Het wordt hoogtijd dat de bonden die Diego Costa is voor een paar maanden van de velden halen. Wat een kwal. Niet alleen gisteren, maar heel het seizoen al. Vreselijk. En nog erger binnen Chelsea ook gewoon helemaal niemand die er iets van durft te zeggen. Die Fabregas is trouwens ook al zo'n vervelende kwal.

Scheidsrechters moeten gewoon eens unaniem het lef hebben om de regels consequenter toe te passen:
wie zeurt om een kaart, moet er altijd zelf één krijgen.

hetzelfde met dat idiote geworstel bij een hoekschop: gewoon allemaal een kaart geven, tot het stopt.

12 maart 2015 om 17:53

Chelsea is terecht uitgeschakeld. Gelukkig maar. Wanneer je over zulke goede voetballers beslist en je speelt zo laf en negatief dan verdien je het niet door te gaan.Kuipers was ronduit slecht en inconsequent deze avond. Hij zag teveel dingen niet.Maar ook zijn assistenten waren om te huilen.Waar er twee vechten hebben er twee schuld. De harde lijn werd alleen bij PSG aangehouden. Rood Ibra maar Costa dan?

mwah nou ik van dat Chelsea helemaal schandalig op t laatste , gingen alleen maar overtredingen maken door de frustraties bahbah en Diego Costa kan zich beter concentreren op zijn spel want hij heeft er niks van gebakken hij probeerde de verdedigers uit hun spel te houden maar maakte zichzelf daardoor ook onschadelijk. ik ben geen fan van dit soort voetbal. wel wat PSG speelde , wilde er tenminste een wedstrijd van maken en gingen ook voetballen.

Wanneer precies is moeilijk aan te wijzen, maar er heeft een verschuiving plaatsgevonden van opvattingen over sportiviteit en winnaarsmentaliteit. De classico's van het Mourinho tijdperk zijn archetypisch voor de recente benadering. Dat is, geen middel te schuwen, eerlijk of niet, om tot in de details het voordeel jouw kant op te laten vallen. Van intimidatie, individueel of collectief, tot matennaaierij.. je verdient een schouderklopje zolang het maar geen straf oplevert. Wie hierin het vermetelst is, is ook het meest waardevol voor het team. Hard en vuil spel is van alle tijden, maar die doortraptheid en het verdedigen daarvan is van recente datum.
Het hard optreden hiertegen door de arbitrage is noodzakelijk, maar gaat geen uitkomst bieden. Sportiviteit, mannelijkheid en gentlemenship moet uit de deelnemers zelf komen. Dat is de enige oplossing. Mannen als Mourinho dragen hierin een grotere verantwoordelijkheid dan zij zelf inzien.

(ik herinner me Aaron Hunt van Werder Bremen die de scheids erop attent maakte dat zijn valpartij de reeds gegeven strafschop niet waard was. Dat is wat er met sportsmanship bedoeld wordt)

12 maart 2015 om 16:33

En Di Canio die voor op goal de voorzet ving met zn handen want de keeper was geblesseerd. En Klose die scoort met zijn hand maar zelf naar scheids loopt en zegt dat het hands was. Lang geleden dat ik zoiets zag.
Tegenwoordig slaan we spitsen neer als scheids niet kijkt of gaan we huilen en om mama roepen alsof we in ons broekje gepoept hebben als Zlatan je aanraakt nadat je zelf met noppen naar voren erin gaat.

12 maart 2015 om 16:38

Juist, nu je t zegt... Ik had zo snel de voorbeelden niet paraat, maar dat bedoel ik. Natuurlijk zullen er altijd wel heren in het spel blijven, maar ze zijn dun gezaaid.

Tsja. Rugby is a hooligan game played by gentlemen. Football is a gentleman's game played by hooligans.
Matenaaierij is belangrijker dan goed voetballen. Gisteren in eerste helft volgens mij geen eens een schot op doel, van beide kanten niet en dat zijn dan 2 kandidaten voor titel "kampioen van Europa". Op beide ploegen onwijs afgeknapt. Ook PSG met die vuile elleboog van Luiz op Costa en constante gezuig en gezeur van Verratti. Yugh

Dat de spelers van Chelsea zo reageren verbaast me niets als je coach Mourinho heet.

Toen ik het voor het eerst op TV zag in volle snelheid zou ik ook zeggen: Rood. In de herhaling kun je zin dat eigenlijk beide spelers er volle bak invliegen. Dat Ibra het dan net bij een 'jankerd' als Oscar doet is zijn pech geweest. Als dit tegen een Terry of Ivanovic was geweest hadden ze even het broekje afgeklopt, elkaar de hand geschud en weer door gevoetbald.

Kuipers was gewoon dramatisch gisteren en heeft het echt uit de hand laten lopen. Ja, het zijn etterbakken op het veld maar als scheidsrechter moet je daar toch anders mee omgaan dan Kuipers gisteren deed. Hij liet zich wel erg makkelijk beinvloeden.

12 maart 2015 om 16:48

Kuipers was inderdaad matig tot slecht gisteren. maar naar mijn mening was dit een wedstrijd waar iedere scheids verzopen was. 20 huilbabies die zelf wel alles mogen trappen wat beweegt en 2 keepers. Daar bestond het beetje uit. Voor iedere scheids onmogelijk in toom te houden.

Als je coach een doortrapte, enge, gewetenloze man als Mourinho is, zou dopinggebruik dan ook geaccepteerd worden binnen de club? Ik bedoel: heb die man nog nooit iets sympathieks zien doen, altijd over het randje. Kan me niet voorstellen dat hij redeneert dat doping not done is. Chelsea is er de club voor, Mourinho de trainer.

Aad de mos is verschrikkelijk als commentator, maar hij had op 1 ding wel gelijk : de scheidsrechter is dit niveau niet waardig.

Tja vieze ploeg is het ook he.. Altijd maar dat gezeik, het ligt altijd aan alles en iedereen behalve Jose plus het feit dat ze met zo een team gewoon anti-voetbal spelen. Ben blij dat ze eruit liggen. Verdiend!

Kunnen we wel allemaal Chelsea gaan afzeiken, maar dat slaat nergens op. Natuurlijk was het ellendig gedrag gister, maar het hele voetbal is al bijna naar de knoppen door dit gedrag. Het is niet één ploeg, het is bijna elke ploeg. Schwalbes, kaarten aannaaien, toneelspel en noem maar op. Verschrikkelijk.

Wordt tijd dat de spelers zich weer eens normaal gaan gedragen en niet constant liggen te zeiken en huilen als kinderen.

Volgens regels mag alleen de aanvoerder dat doen, en zou de rest geel moeten krijgen.

ik zelf heb toch meer kritiek op Mourinho zelf.

in zijn filmpje op VZ , in een interview komt hij met de meest trieste uitspraken, die nergens op slaan. ;
legt daarin uit dat PSG met 10 man een stuk moeilijker speelt ( moeilijker dan met 11 man ).
dat ze niet met de situatie om konden gaan, omdat PSG een man minder heeft ?!
dan is het wel heel triest.
wat een onzin excuus dat het voor PSG met een man minder, makkelijker spelen is.

Sorry ik ben een Thibaut Courtois fan en stond hij in Parijs niet in het doel was deze wedstrijd al overbodig .
Thibaut Courtois had voor het 2de doelpunt de 2=2 dus weeral een goeie game gekeept en een super redding uit zijn mouwen getoverd .
Als je keeper de beste is tegen 10 man is alles wat ervoor gebeurd overbodig , hopelijk speelt Zlatan
de volgende CL wedstrijd want kuipers kon deze spanning niet aan .
Alleen jammer dat Mou zijn sterren niet liet voetballen de vraag is dan ben je een slimme trainer .
Ik denk van NEE .

Buitenom deze komedie was PSG wel beter vooral na de rode kaart tikten ze de bal goed rond met name Verratti was degene die opviel. Vreemd toch, met een man minder.

Waarom is er kritiek op de spelers terwijl Mourinho ze zo laat spelen. Vorige cl is ook verpest voor Chelsea door Mourinho. Dat mou met zulke spelers niet mooi voetbal durft te spelen is schandelijk.

Tsja dat is heel jammer, is in het hedendaagse voetbal onderdeel van bijna elke ploeg. Zo treurig met z'n allen tegelijk naar de scheids toe sprinten zoals Chelsea deed is wel zeldzamer overigens, alsof Zlatan een Shawcross tackle gemaakt had (Oscar kwam gevaarlijker in).

Souness heeft gelijk dat PSG ontzettend veel techniek heeft, heb genoten van de balvastheid van Pastore en Verratti, heerlijke spelers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren