Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV wacht loodzware opdracht na thuisnederlaag tegen Zenit

Laatste update:
/

PSV staat voor een heel moeilijke missie. De koploper van Nederland verloor donderdagavond de eerste ontmoeting met Zenit Sint-Petersburg in de Europa League met 0-1, terwijl er absoluut een gelijkspel had in gezeten. Hulk velde in de tweede helft het oordeel over PSV. Het is nu zaak om volgende week te winnen in Rusland, om nog actief te blijven in twee competities. Eerst moet het vizier nog op FC Dordrecht, dat zondag op bezoek komt in het Philips Stadion: daarna wacht de return tegen Zenit.

PSV, dat in financieel opzicht niet kan wedijveren Russen, bleef verrassend volwassen overeind in de eerste helft. Jeffrey Bruma hield Danny na een kwartier spelen af in de zestien, nadat Nicolas Isimat-Mirin een foute inspeelpass gaf op Memphis Depay. Jeroen Zoet redde op zijn beurt op een kopbal van José Salomon Rondón en was tien minuten voor rust ook alert bij een harde vrije schop van Hulk, die op zijn vuisten uiteen spatte. Het enige dat PSV zich kon verwijten, was dat het zelf slordig omsprong met de kansen die het kreeg.

/

Het publiek in Eindhoven zag de sterk spelende Jetro Willems goed weg draaien bij Axel Witsel, maar daarna het doel ruim missen. Na de vrije trap van Hulk werd er sterk gecounterd, maar passte Depay te zacht opzij naar Georginio Wijnaldum en kon Zenit Sint-Petersburg interveniëren. In de slotfase van het eerste bedrijf probeerde PSV het nog een keer door het midden, maar mislukte een een-tweetje. Met het gevoel minstens gelijkwaardig te zijn geweest aan de Russen, zocht PSV de kleedkamer weer op.

Het team van Phillip Cocu begon ook gretig aan de tweede helft en Depay probeerde Luciano Narsingh in stelling te brengen, maar een Russisch been zat er tijdig tussen. Daarna bleef het even rustig aan Eindhovense zijde en werd het zomaar 0-1. Oscar Hiljemark liet zich aan de zijkant de bal ontfutselen door Axel Witsel, die ervandoor ging en Danny lanceerde. De snelle aanvaller zette het tempo erin en keek naar het midden van het strafschopgebied, waar Hulk ongedekt wachtte. De spits vond vervolgens het dak van het doel met zijn schot.

Cocu voerde met nog zo’n twintig minuten te gaan een dubbele wissel door. Joshua Brenet loste Santiago Arias achterin af en Jürgen Locadia moest de aanval een impuls geven, ten koste van Narsingh. Hij werd al vroeg na zijn invalbeurt dreigend, maar vond Yuri Lodygin op zijn weg toen de twee botsten. Luuk de Jong en Wijnaldum, die mochten blijven staan, sprongen niet secuur genoeg om met de mogelijkheden die er voorin toch bleven liggen. In de slotfase en de vier minuten blessuretijd kwam Depay er nog wel eens langs, maar eindigde het andermaal in niets. André Villas-Boas maakte zich nog onmogelijk bij de arbitrage en werd daarom weggestuurd.

Zie jij PSV nog verder komen in de Europa League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer dit. Willems en Guardado waren fantastisch en ook Isimat en Arias waren prima. Hiljemark is een keus die fout uitpakt. Heeft veel countermogelijkheden verprutst door de bal blind weg te rossen. Kansen zijn er zat geweest. Wat een domme tegengoal, wat was Hiljemark aan het doen?

19 februari 2015 om 20:55

Hiljemark is een zeer slechte voetballer. Renpaard.

19 februari 2015 om 20:56

Rennen kan hij nog niet eens. Zeer beperkt een 13 in een dozijn voetballer. Zo snel mogelijk slijten en gudelje ervoor terughalen.

19 februari 2015 om 20:58

Gudelj is niet nodig hoor. Kost enorm veel geld en is absoluut overbodig.

19 februari 2015 om 20:58

Cocu iedereen prijst hem de hemel in. Maar het is echt PSV zelf qua tactiek etc... brengt hij héél weinig Cocu.
PSV ging niet anders spelen in de 2e helft er was gewoon niks verandert.

19 februari 2015 om 21:01

Waarom zou PSV anders spelen mollema? In de 1e helft hebben ze genoeg kansen gecreerd maar die wouden er vandaag niet in.

19 februari 2015 om 21:05

2de helft draaide voor geen meter kom op zeg. Alleen af en toe door de individuele klasse van Willems een paar goede voortzetten meer ook niet. Er kwamen pas in de laatste 10 minuten min of meer tactische wissels etc...

19 februari 2015 om 21:03

die hiljemark is gewoon een zeer beperkte speler...

19 februari 2015 om 21:17

Nja dat vind ik ook van Narsingh en Brenet... die mogen ze wat mij betreft zo snel mogelijk laten gaan.

Weer hetzelfde verhaal als bij Dinamo Moskou, PSV vergeet zich weer te belonen.
De eerste helft speelde PSV degelijk, de tweede helft was minder.
Jetro Willems speelde een ijzersterke wedstrijd, die had die Hulk gewoon in de pocket; die gaat naar een hele grote club.
Hulk is trouwens de meest overschatte speler ooit, ligt constant op de grond te janken.
Aan het spel van Zenith valt niet te zien dat ze een begroting van 250 miljoen euro hebben....

19 februari 2015 om 20:57

Gaat volgende week precies dezelfde wedstrijd worden daar niet van. Zenit gaat door ik denk dat we dat nu wel kunnen stellen. PSV zal wel weer een beetje gevaarlijk worden en vervolgens wint Zenit met 1-0 en dan zijn we weer klaar.

19 februari 2015 om 21:01

Frustrerend is het natuurlijk dat spel van Zenit, maar we kunnen toch niet zeggen dat we verbaasd zijn dat het werkelijk zo ging. PSV speelde gewoon een volwassen pot, maar je moet ook een beetje geluk hebben. Het heeft ook geen zin om elke week spelers eruit te lichten die minder speelde, uiteindelijk zal daar best een balans in zitten over het hele seizoen gezien.
Ik irriteer me mateloos over dat gezanik over Depay. Die jongen kan cijfers overleggen waar menig buitenspeler alleen van droomt, maar nog hebben we elke week de pik op hem. Hij is grillig, maar dat hoort toch bij zijn spel. Robben speelde in zijn eerste jaren ook 9 van de 10 keer de bal niet over. Dat gaat Depay vanzelf leren en hetzelfde geld prikte hij wel een goaltje erin, omdat hij zo'n speler is die dat kan. Misschien moeten we dat gewoon eens accepteren.
Wat dat betreft heb je wel gelijk Bootsjungen, dan is die Hulk meer een lachertje....

Depay zo snel mogelijk verkopen voor dat zijn waarde gigantisch gaat dalen.

19 februari 2015 om 21:01

Depay speelde heel degelijk en met veel vertrouwen. Dat is best knap als je dubbele dekking krijgt en de hele wereld wat van je verwacht.

19 februari 2015 om 21:06

@mentalist

Mijn mond staat open......
Wat een reactie? Zo positief en het lijkt zelfs gemeend....
(duimpje van mij!)

On: Zijn waarde daalt niet, houdt toch op. Jij denkt dat er nog clubs zijn die aan hem twijfelen? Alleen de supporters zijn in staat om hem de ene dag een veer in zijn reet te steken en de andere dag hem af te branden... Neem maar van mij aan, niemand ligt te slapen in Europa en hij staat op ieders lijstje. De vraag is alleen maar voor hoeveel....

19 februari 2015 om 21:17

Haha Depay speelde gigantisch zwak ja. Deed niet veel goeds.

Goede eerste helft, waarin zeker meer te halen viel. Tweede helft was ronduit dramatisch, niets creatiefs of iets wat daarbij in de buurt komt.

19 februari 2015 om 20:59

Komt vooral door de tactische omzetting van zenith. Hulk werd naar links gehaald en er werd druk gezet op de verdediging zodat bruma en isimat de middenvelders niet makkelijk konden aanspelen. Luuk de jong is echt dramatisch geweest vanavond. Kijken wat ze er in peterburg van bakken.

Erg zonde. Net als de 2 wedstrijden tegen Dinamo de betere en toch niet winnen. Niks is onmogelijk, hopelijk scoren ze in Sint Petersburg wel gewoon.

Psv is bij deze uitgeschakeld. Jammer had meer in gezeten vanavond, dat maken ze niet meer goed daar met 2 doelpunten verschil.

19 februari 2015 om 21:05

Er kan nog van alles gebeuren in Rusland. Hoe PSV speelde in de eerste helft zie ik het ze nog wel winnen.

Speel liever met 10 man dan met Brenet. Wat een drama die man kan letterlijk helemaal niks.

19 februari 2015 om 21:57

Jongen, jij hebt helemaal gelijk! En dan ook nog eens met zijn "ik ben stoer want ik speel bij Psv" kop. Lekker weggeven aan een amateurploegje. Werkelijk waar een aanfluitng.

19 februari 2015 om 22:03

Hij begon nog best goed bij Psv. Ik snap er echt niks van.

zenit op halve kracht naar een vrij eenvoudige zege, natuurlijk leek het alsof psv beter was maar zenit liet het ook allemaal toe..
volgende week gewoon weer een kleine overwinning en door naar de volgende ronde.

19 februari 2015 om 20:55

Oh dus Hulk deed alsof hij er niets van kon zodat Willems beter leek? Wat aardig van hem zeg.

19 februari 2015 om 20:55

Daar zou ik niet zo zeker van zijn.

19 februari 2015 om 20:57

PSV heeft kansen gehad in de eerste helft die Zenit absoluut niet wou toelaten. Zenit had het in de eerste helft gewoon duidelijk lastig met een gebrek aan speelritme want ze waren toen heel slordig en PSV had wel degelijk op voorsprong kunnen staan.

19 februari 2015 om 20:59

Zenit heeft de wedstrijd weliswaar vrij klinisch en professioneel uitgespeeld, maar ze hadden het wel degelijk moeilijk met PSV. Het wordt met dit resultaat wel erg moeilijk voor ze, maar vond het zeker vrij gelijk op gaan.

19 februari 2015 om 21:09

@ Oreely

Voor iemand die het Russische voetbal volgt is dit niet zo'n snuggere opmerking... Zenit speelt nu eenmaal zo en spelen op halve kracht had ze de kop gekost. Je kan je eerder afvragen waarom zo'n miljoenen ploeg zo dramatisch voor de dag komt als ze dat op halve kracht konden afwerken...

Loodzware opdracht? Valt ook wel weer mee..
PSV was verre weg beter, alleen 1 hele domme fout van Hiljemark en het is 0-1..

Totaal onnodige overwinning, Narsingh, Hiljemark en ( Brenet) ondermaats

19 februari 2015 om 21:06

Nee, dat valt niet mee.
Daarginds winnen gaat echt niet gebeuren.

19 februari 2015 om 21:55

1-0 winnen is niet loodzwaar.
PSV was de betere, als ze ervoor willen gaan dan kunnen ze het

19 februari 2015 om 22:06

uit of thuis maakt een groot verschil en Zenit is gewoon een hele sterke ploeg dus daar win je echt niet zo maar.

Ik heb eigenlijk wel een goed PSV zien spelen.
Alleen zijn de counters slecht uitgevoerd. Zat veel meer in.
Als we zo spelen in Rusland en de passen wat beter zijn, dan kunnen we zeker scoren en ook nog doorgaan.

Onnodig dit verlies.

19 februari 2015 om 20:56

Daar was vooral Hiljemark schuldig aan met zijn lange peren naar voren.

19 februari 2015 om 21:07

Eerste helft was heel aardig, maar met Zo'n tweede helft mag je toch niet tevreden zijn. Wat een balverlies zeg.

Zo onnodig, zo slordig allemaal en dan Hiljemark...man man man wat doe je daar toch!!??

Wordt lastig volgende week en die Narsingh..wat een drama wederom. Gooi er maar een jeugdproduct in ofzo

Niks gezien, maar wat is dat toch met PSV en europees voetbal.. Met hun kwaliteiten verwachtte ik toch meer vandaag en in de groepsfase ook al.

19 februari 2015 om 20:58

Wat is dat nou weer voor een rare reactie? 'wat is dat nou met PSV en Europees voetbal'.
PSV heeft op Benfica na de meeste overwinningen in de Europea League en PSV speelt sinds 1974 onafgebroken in Europa..

19 februari 2015 om 20:59

Dat klopt wel bootsjungen maar je kan niet ontkennen dat PSV gewoon ver onder haar niveau speelt in Europa.

19 februari 2015 om 21:01

Mooi dat ze al sinds 1974 spelen, maar de laatste jaren bakken ze er niks van. PSV speelt in Europa altijd veel minder dan in Nederland. Daar doelt Frgiooo op, of dacht je dat hij doelde op de kwaliteiten van de PSV selectie uit het seizoen 82/83??

19 februari 2015 om 21:08

Ik mis de onverzettelijkheid die ze in de competitie wel laten zien. Ze leken te veel angst te hebben voor Zenith. PSV van Cocu en Farfan zou dit Zenith afmaken. Is mij ene raadsel hoe dit team bijna kampioen kan worden. Ik baal echt.

19 februari 2015 om 22:33

Spelen gewoon naar hun kwaliteiten erg matig de afgelopen jaren in Europa. Kijk Zenit is 1 van de lastigste tegenstanders oke, maar in de groepsfase was het ook al erg matig. En vorig jaar al helemaal.

20 februari 2015 om 00:17

Dat bedoel ik dus het lijkt wel of PSV in Europees verband bang is. Terwijl dat echt niet nodig is als je het materiaal ziet.

20 februari 2015 om 07:40

@frgiooo, PSV vergeet zich zelf te belonen. Ze hadden het slechte spel van Zenith in de eerste helft al af moeten straffen, iets wat PSV in de Eredivisie bijvoorbeeld wel doet.

19 februari 2015 om 20:58

Ik weet niet hoor, Zenit is geen amateurteam, kijk die spelers alleen al

19 februari 2015 om 21:07

Inderdaad, Feyenoord aan de ander hand presteert al jaar in en uit geweldig in Europa..
Kijk de wedstrijd en je zult zien dat de wedstrijd in evenwicht was. Eerste helft PSV beter, tweede helft gelijkwaardig.
Zenit brengt voor het gemak nog even Arshavin erin in de laatste minuut. haha

19 februari 2015 om 21:37

Ik schat Zenit ook hoger in als AS Roma

19 februari 2015 om 22:45

Dan nog heeft Feyenoord prima gepresteerd.
Roma is zeker geen slechte ploeg.
Ook een team met veel internationals

20 februari 2015 om 10:24

Zenith en AS Roma behoren tot de drie beste ploegen die nog over zijn met Wolfsburg naar mijn mening. Feyenoord is altijd erg geconcentreerd Europees, het is echt een wereld van verschil met het spel in de eredivisie. Jammer dat PSV gister vergat te belonen. Wie weet een stuntje volgende week in Rusland! Laten we het hopen dat alle drie de ploegen doorgaan!

had toch wel gedacht dat PSV op zijn minst een punt zou pakken.. Toch het beste team momenteel in de eredivisie
Gelukkig heeft Feyenoord een goed resultaat behaald en weet Ajax dadelijk ook zijn wedstrijd te winnen.
We moeten die punten behalen in Europa!!

Wijnaldum geeft nu de scheids de schuld min of meer hahha vond de scheids goed fluiten hoor. Lag echt aan Depay die izan frotter is hahha

19 februari 2015 om 21:04

Wijnaldum moet naar zichzelf kijken, liep als een kip zonder kop over het veld, liet telkens zijn man lopen, en zat alleen maar te lopen met de bal en bal kwijt. Wijnaldum was nergens.

Alleen de tweede helft gezien. Zenith vond ik duidelijk beter. Wat is die Witsel toch een beest op dat middenveld zeg, heeft elke bal en speelt deze ook altijd precies goed in. Vond Arias enorm zwak spelen, zelfde geld voor Narsingh en Isimat. Maar alleen de tweede helft gezien. Begreep dat PSV in de eerste helft had moeten scoren.

19 februari 2015 om 21:00

Uhm heb je echt wel gekeken? Arias en Isimat waren juist erg goed. Narsingh is altijd slecht daar hoef je de wedstrijd niet voor te kijken. 2e helft was Zenit wel beter ja, maar een verlies vandaag is echt onnodig.

19 februari 2015 om 21:19

2e helft vond ik beiden slecht spelen. Isimat ongelofelijk veel te slappe pasjes, waardoor ze achterin weer in de problemen kwamen. Zelfde vond ik voor Arias, die ook geen actie durft te maken, ja vast lopen. En zoals ik al zei, alleen de 2e helft gezien en daarin waarin ze een stuk minder lees in dit topic.

19 februari 2015 om 22:47

Als ze gewoon de vleugels gebruiken komen de CV niet zo in de problemen.
Maar ja dat zijn nou net degenen die uit vorm zijn.
Alleen Willems was gevaarlijk op de vleugels.

Misschien is het iets om volgend jaar met een nieuwe rechtsbuiten te beginnen, Narsingh is echt ondermaats..
Z'n acties lukken niet meer en creëert weinig meer

PSV en Russische clubs.. Hopeloos verhaal.

19 februari 2015 om 21:00

Nederlandse clubs en Russische clubs*

Jammer eerste helft hadden we zo 3-0 voor kunnen staan. Mja Hiljemark met een amateur fout. Net als tegen Moskou hadden we ook nu meer verdiend.

Waarom kunnen spelers als Hiljemark en Brenet terecht komen? Die gene die ze gescout hebben, ongeacht wie het is, meteen ontslaan!

19 februari 2015 om 21:09

Zal wel John de Jong zijn. Met Piet de Visser had je wel meer Zuid Amerikanen in het elftal.

19 februari 2015 om 21:12

Dat vraag ik me dus ook af. Heb je dan helemaal niemand rondlopen in de jeugd die beter zijn dan die twee clowns?

En Guadado waar was hij dan, de felheid en voetballend vaak goed, heb ik niet gezien. Hiljemar hoe kan die in de basis beginnen, is voetballend een matige speler leverde alles in. Depay moet echt aan zijn techniek werken, zelfs simpele ballen kan hij niet geven. Speelde heel matig is niet toe aan een stap hoger. Arias vond ik niet goed spelen. De Jong ging alles te snel voor hem. Narinsgh ja leuker speler voor NAC maar niet PSV waardig. Willems was de enige die goed speelde. Het was echt slecht de tweede helft.

Waar Feyenoord een puike prestatie heeft neergezet, zijn wij met al onze talenten Europees al weer uitgespeeld. Doodzonde, maar het is nu eenmaal niet anders.

Waarom stelt cocu een prutser als hiljemark op in zo'n wedstrijd? Slechte trainer

19 februari 2015 om 21:14

Mooi man dat jij je conclusie trekt op basis van een ding. Dan is de boer ook een slechte trainer wanneer hij ook iemand opstelt die er eigenlijk niet hoort te staan?

19 februari 2015 om 21:26

Neemt niet was dat Cocu tactisch gefaald heeft door met Hiljemar te spelen.

Ik vind het oneerlijk dat mensen hierop de spelers de schuld geven. Dit is geen NAC Breda of een FC Dordrecht. Deze jongens zijn de nummer een van de russische competitie en zijn uit de groepfase van de Champions League geknikkerd. De kwaliteiten bij Zenit zijn van grote klasse. Maar toch vond ik dat PSV goed zijn best heeft gedaan. Willems was geweldig, liet zien dat hij niet bang is van een top europees ploegje als Zenit. Guardado liet ook zijn visitekaartje achter. Geweldige passes die nog beter zijn dan die van Danny. Jammer dat Zenit de winst heeft gepakt, want PSV verdiende het veel meer. Hopelijk hopen op goed resultaat in St. Petersburg!

Waarom stond Maher er niet gewoon in in plaats van Hiljemark? Fysiek sterker? Draait net naar behoren daar op het middenveld en Maher kan nog wel eens een mooie bal geven op de Jong.. Jammer dit en hopen op een wonder volgende week.

19 februari 2015 om 21:13

Fysiek sterker, wat heb je eraan als je ala Hiljemaar niet kan voetballen en alles toch inlevert. Maher werkt net zo hard en kan ook nog eens hartstikke goed voetballen. Hiermee heeft Cocu tactisch mee gefaald. Ik voorspelde dit al voor de wedstrijd en ja hoor.

Was een vermakelijke match om naar te kijken als neutraal toeschouwer, al had ik PSV wel de overwinning gegund na de eerste helft. Zenit was duidelijk nog niet op zijn sterkst en nu zitten ze in een zetel voor de return, dus het zal nog heel lastig worden voor Psv.

Witsel vond ik toch weer heel goed spelen, won zowat elk duel zoals we van hem gewoon zijn. Speelt wel vaak balletje breed maar hij blijft op zijn minst niet zo lang meer met de bal lopen en het spel vertragen zoals hij tot voor kort altijd deed. Weet wel niet of de nummer 8 positie zijn sterkste positie is, hij kan offensief wel gevaarlijk opduiken in de box maar je ziet toch duidelijk dat zijn sterkste kwaliteiten vooral defensief zijn.

Ik zie dat Shatov man of the match is bij de vaak nietszeggende cijfers. Verbaast me niets want hij is een hele creatieve speler die ik een aantal mooie assists heb zien geven dit seizoen.

Depay en Narsing spelen al weken slecht. Psv heeft niks te zoeken in Europa. Volgend week maar met een B elftal spelen gezien de wedstrijd tegen Ajax in die weekend.

Vervelende nederlaag voor Psv. Ze speelden een prima wedstrijd en waren vooral in de eerste helft de bovenliggende partij. Sneu voor Hiljemark dat uitgerekend hij de bal verspeelde. Hij speelde een hele sterke wedstrijd en door hem functioneerde Guardado een stuk sterker op het middenveld dan met Maher ervoor. En door de aanwezigheid van Hiljemark straalden Isimat en Bruma ook wat meer vertrouwen uit. Het was overigens een opeenstapeling van fouten. Hiljemark verspeelde dan wel de bal maar Bruma stond lucht te dekken. Verder was Psv voorin onmachtig. Depay en Narsingh zaten totaal niet in de wedstrijd. Narsingh speelt trouwens heel 2015 al als een natte krant. Nu wordt wel duidelijk dat Cocu geen mogelijkheden heeft voorin anders had Narsingh al op de bank gezeten.

De Europa League is leuk maar er telt dit seizoen maar één ding en dat is de competitie. Desalniettemin heeft Psv wel kansen in Rusland. Vond Zenit niet overtuigend en als Psv een vroeg doelpunt maakt kan er nog van alles gebeuren. Eerst zondag Dordrecht opzij zetten.

19 februari 2015 om 21:15

Hiljemark leverde ieder bal in, speelde echt niet sterk hoor. Weet niet welke wedstrijd zat te kijken. En Depay zit hij dan wel en keer in de wedstrijd. In mijn inziens niet.

19 februari 2015 om 23:34

Dan wil ik van jou toch wel weten wat Bruma verkeerd deed. Door het balverlies van Hiljemark kom je in een 3 tegen 2 situatie. Dus als hij Hulk blijft dekken loopt die linksbuiten zo door naar Zoet. En als hij eerder stapte was die bal ook naar Hulk gegaan. Gewoon domme fout van Hiljemark en goed uitgespeeld van Zenith

Zowel Depay als Narsingh speelden heel slecht. Depay met erg veel verkeerde keuzes en ging alleen maar voor eigen succes. Je zag vandaag goed dat hij nog niet klaar is om de stap te maken naar een grotere club. Willems en Wijnaldum wel. Guardado en Isimat speelde ook uitstekend.

Was te verwachten, gezien het verschil in begroting van beide teams. Wel heeft PSV deze nederlaag aan zichzelf te wijten. Zelf de grote kansen niet afmaken en een fout van Hiljemark maken het verschil helaas.
Willems en Arias waren vandaag erg goed vind ik. Hulk had op dat doelpunt (en eindresultaat) na, niet echt een fijne avond. Vooral Willems was erg goed bezig. Dan hebben de meesten het wel over Depay en Wijnaldum, maar Willems zie ik toch vlugger bij een Europese topclub terechtkomen.

Jammer....maar geen drama. tegen Zenit kan je verliezen. Ook al was het vandaag niet nodig geweest.

In de eerste helft vond ik PSV echt heel erg goed. Misschien wel één van de beste helften die ik ze dit seizoen heb zien spelen. Vooral Willems, Arias en Guardado deden het heel erg goed. In de tweede helft werd het slordiger en gebeurde uiteindelijk ook waar ik al een hele tijd voor vreesde: de dramatisch spelende Hiljemark leed voor de zoveelste keer gevaarlijk balverlies en dat werd uiteindelijk afgestraft. Onbegrijpelijk dat die niet al in de rust gewisseld was, iedereen kon aan zien komen dat dit zou gaan gebeuren. Voorlopig maar even geen speeltijd mee geven.

Als PSV volgende week net zo speelt als vandaag in de eerste helft, dan acht ik een stuntje in de return wel mogelijk. En zo niet, dan kan ik daar ook wel mee leven. De Europa League win je uiteindelijk toch niet en de competitie is nu belangrijker.

Psv speelde gewoon erg goed en pech dat er niet werd gescoord, wat is guardado een goede speler wow, ook wijnaldum, depay, willems, de jong, de klasse druipt er vanaf. Ben erg onder de indruk van dit psv

Oke spelers sparen in Rusland en focussen op Ajax, gaan we toch niet meer redden tegen zenit.

Waarom kunnen Nederlandse clubs nooit gewoon scoren in Europa? Is het nou zoveel moeilijker dan in de Eredivisie? De druk ligt misschien wat hoger, maar als je een grote kans hebt, blijft het schieten van de bal in de juiste hoek toch gewoon hetzelfde? Ik snap dat echt niet.

Jammer dat de aanval zo'n drama is. Narsingh komt niks voorbij, de Jong kan amper een bal aannemen, Memphis kiest constant de verkeerde optie.

Je kan wel zeiken over scheidsrechter maar je verliest de wedstrijd heertje wijmaldum ps het gaat om het resultaat en dat teld maar ga maar lekker slapen kan je morgen nog even nadenken over wat je moet doen om de volgende week te winnen als je het lukt je praat wel even over zenit als je weet wat dat is lullo

Hiljemark zwak, Brenet viel belachelijk slecht in en Narsingh haalde het niveau niet.

De rest speelde prima met uitzondering van Guardado en Willems want die twee speelde gewoon zeer goed.

Jammer dat we verloren hebben aangezien ik vond dat PSV met 1-0 een terechte score had neergezet.
Volgende week hopen op een klein wonder!

Opzich speelde psv uitstekend in de eerste helft.. Maar wat ik mij afvraag is waarom cocu nu perce met hiljemark moest gaan spelen terwijl je met maher bijna 20 wedstrijden achterelkaar wint.. Never change a winning team!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren