Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kishna en El Ghazi: ‘Onze droom om samen bij Real Madrid te spelen’

Laatste update:

Ricardo Kishna en Anwar El Ghazi zijn dit seizoen doorgebroken in de hoofdmacht van Ajax. De vleugelspelers hebben Cristiano Ronaldo als idool. De vrienden en concurrenten dromen ervan om in de toekomst samen bij Real Madrid te spelen.

/

“Het is onze droom om samen bij Real Madrid te spelen. Dromen hoort erbij. Als je geen dromen hebt, kun je net zo goed stoppen”, laat El Ghazi optekenen via de officiële kanalen van de Amsterdammers. Hun voorbeeld Ronaldo is op dit moment actief bij de Koninklijke. El Ghazi ziet weinig van Ronaldo terug in Kishna.

“Qua spel doet hij nog wel dingen als Ronaldo, maar qua uiterlijk lijk ik meer op hem”, lacht El Ghazi. Kishna: “Hij probeert het, hè. Nee, je ziet wel gelijkenissen”, lacht hij. “Hij heeft een beetje dezelfde looptechniek en net als Ronaldo is hij heel doelgericht.”

Welke speler heeft volgens jou de meeste kans om Real Madrid te halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Inderdaad dromen. Jongens als Sterling en Hazard vind ik nog net niet de kwaliteit hebben voor Real. Laat staan El Ghazi en Kishna. Voetbal is gek en er kan van alles gebeuren maar dit zijn niet meer dan dromen. Deze jongens moeten blij zijn dat ze bij Ajax voetballen en zich daar kunnen ontwikkelen. Laat ze maar lekker 3 jaar basisspeler zijn, international, leidende rol in de groep hebben en dan een balans op maken.

3 december 2014 om 17:21

Sterling is nu al klaar voor Real.Ik weet niet wat jij heb geroken maar dat is niet best.

3 december 2014 om 17:24

Objectief antwoord trouwens, aangezien jouw gebruikersnaam

3 december 2014 om 17:24

Als Sterling bij Real zou spelen zou hij de bank niet eens halen. Met spelers als Ronaldo,bale,james,isco en nu ook Jese voor zich mag hij al blij zijn als hij de selectie haalt.

3 december 2014 om 17:24

Voor de bank ja, dat moet je toch niet willen.

3 december 2014 om 17:39

Sterling is een klasse beter dan Jese.

3 december 2014 om 17:44

Wil je nu zeggen dat Jese beter is dan Sterling? Jij bent een grappenmaker.

3 december 2014 om 17:44

Gozer sterling is zo gehyped, speelt erg slecht dit jaar , Sterling is een blind renpaard. Sterling is niveautje : Arnautovic , Assaidi of Mirallas.

3 december 2014 om 17:47

Sterling is niet klaar voor Real, niet zo gek doen

3 december 2014 om 17:50

Everywhereajax

Hahahahahahahahahahaahahha

3 december 2014 om 17:52

Mirallas is beter dan die andere 2 en Sterling beter dan hun allemaal..

3 december 2014 om 17:55

Modric

Hij is beter dan Jese en als winger beter dan Isco en james, snap ook niet waarom je die 2 spelers opnoemt als concurrenten.

3 december 2014 om 18:13

Gelieve Mirallas niet te vergelijken met die 2. Mirallas is een god in Griekenland en bij everton. Die andere 2 zijn van een lager niveau.

3 december 2014 om 18:14

Omdat Isco en James aan de zijkanten spelen bij Real in de 4-4-2. In die formatie heb ik Isco en James toch 10x liever dan Sterling. Laat hem eerst Liverpool leiden naar een paar plaatsen hoger op de ranglijst.

3 december 2014 om 18:26

Jese is toch echt beter dan Sterling..Die zou op de tribune zitten wanneer iedereen erbij is.

3 december 2014 om 18:27

Haha Kopitered jij bent dronken. Isco en James zijn onwaarschijnlijk veel verder in hun ontwikkeling dan Sterling. Ook als winger zijn die 2 stukken beter. Jese kun je over discussiëren, al ben ik er niet van overtuigd dat Sterling significant beter zou zijn. Sterling zou net de bank halen bij Real, that's it.

3 december 2014 om 19:11

@jeonowlt

Volgens mij is Jese inderdaad beter dan Sterling.

3 december 2014 om 19:45

Fijn dat er meer mensen fan zijn van Kevin

3 december 2014 om 20:47

Nee, Sterling is beter dan alle 3 als winger, misschien zou voetbal volgen helpen als bevestiging.

3 december 2014 om 20:47

Kondogbia

Sterling is minimaal een klasse beter als Jese, heeft die ook gewoon laten zien in stats.

3 december 2014 om 22:01

Ik snap dat Liverpool-fans enthousiast zijn dat er na eindeloos wachten weer eens een groot talent bij hun club speelt maar jullie slaan helemaal door. Vanzelfsprekend is Sterling nog ver verwijdert van het niveau van Isco en James, óók op de flanken.

3 december 2014 om 23:20

Kopitred.. Je wilt statistieken van jese vergelijken met sterling? Jese?! Die net terug is van een zware knieblessure. 9 maanden er uit geweest..

Jese heeft zeer veel potentie. Heeft ie vorig seizoen zeker laten zien. Sterling zou een goede sub zijn. Die jongens hebben meer tijd nodig om te groeien. Ze zijn nog jong.

4 december 2014 om 00:25

Tristan

Toch gek dat vorig seizoen Sterling beter heeft gepresteerd dan James en bankzitter Isco, heel gek.

4 december 2014 om 00:48

Oh, wist niet dat Sterling ook sterspeler en topscoorder was van het WK? Heb ik zeker even gemist dan.

Isco's en Sterling's statistieken zijn nagenoeg gelijk voor vorig seizoen, zie niet in waarom Sterling beter zou zijn geweest.

4 december 2014 om 11:30

Heb het over de competitie, maar ik zou ook selectief redeneren als ik weet dat ik een discussie verlies.

Nee hoor, Sterling heeft betere stats gehaald dan beide. Bovendien is hij dit seizoen met afstand de beste Liverpoolspeler die uit vorm is. Dan heb je klasse als 19-jarige speler.

4 december 2014 om 13:46

Mirallas wordt vergeleken met Sterling. Niet met die andere 2 . Sterling is gewoon beter als Mirallas

3 december 2014 om 17:23

Sterling en Hazard passen op dit moment niet in het zelfde rijtje, Hazard is toch wel beter dan Sterling op dit moment.. Voor de rest ben ik het met je stukje eens.

3 december 2014 om 17:56

Hazard heeft 4 goals, 2 penals, 1 assist.
Sterling 3 goals, 0 penals, 4 assist.

Ik zeg niet dat ik Sterling beter vind, maar z'n stats zijn in ieder geval wel beter, waar ze in hun veldspel soortgelijk zijn.

3 december 2014 om 18:09

Daarbij moet je dan ook in de gedachte houden dat Sterling bij een team speelt waar het tot op heden niet lekker loopt, terwijl Hazard in een goedlopend team speelt.

3 december 2014 om 18:10

Wauw pak dan alle stats erbij, dan is sterling nog niks...

3 december 2014 om 20:48

Jewel, toch wel.

3 december 2014 om 20:48

SantiArsenal

Ja precies, eindelijk iemand die 't snapt.

3 december 2014 om 19:01

Wat is je punt nu? Hazard is vier en een half jaar ouder dan El Ghazi. Vier en een half jaar geleden scoorde Hazard af en toe een goaltje voor Lille.

Wat is er mis met een jonge voetballer die droomt van het allerhoogste? die nog jarenlang de tijd heeft om die lat te halen.

Real Madrid Castilla mag ik hopen toch?

3 december 2014 om 17:25

Nee in de rust als clownsact.

3 december 2014 om 17:34

Zelfs daar niet denk dat ze become a legend spelen op pes.

Fifa 16 maar eens aanschaffen dan. Niet elk jeugdproduct eindigt bij real

3 december 2014 om 17:33

Dus ze mogen niet dromen?
Daarbij barsten ze van het talent en zie ik ze alle twee bij de europese top spelen over 6 jaar ofzo.

3 december 2014 om 18:50

Haha, waar baseer je dat nou weer op dan? Ze mogen best dromen maar spreek dit dan alsjeblieft niet uit. Ze maken zichzelf belachelijk.

3 december 2014 om 19:11

Nee ze moeten zeggen als ze blij zijn en altijd ajax willen spelen.

Haha denk er eerst aan om samen bij Ajax (in de basis) te spelen, als Fischer terug is gaat Kishna normaliter gewoon naar de bank, verder betwijfel ik of ze überhaupt de potentie hebben om wereldtop te bereiken, de enige die daar ooit zou kunnen komen in de Eredivisie is denk ik Depay.

3 december 2014 om 17:43

Waarom wel Depay en niet een van deze jongens? Als deze mannen doorontwikkelen zie ik ze minstens even ver komen als Depay. Kishna is voetbaltechnisch beter dan Depay en Qua fysiek combinerend met techniek doet El Ghazi voor iemand die 10 wedstrijden in het eerste staat ook niet veel onder voor Depay.

3 december 2014 om 17:54

Die 2 komen niet bij hem in de buurt, Kishna is overschat en heeft soms een paar leuke momentjes, daarnaast is hij geen bijzondere speler. El Ghazi is een groot talent, maar geen supertalent als Depay is.

3 december 2014 om 18:11

Jajaja elk jaar zijn er wel weer betere dan Memphis, vorig jaar was Boetius "zeker zo goed, en vaak beter" en nu deze dudes?

Dit seizoen Memphis: 15 wedstrijden, 13 goals, 5 assists. Oeps.
Hoeveel interlands en WK wedstrijden hebben deze twee knulletjes ook al weer gespeeld?

3 december 2014 om 18:12

BR-7

Het heeft allemaal met mentaliteit omgeving en slimme beslissingen.

3 december 2014 om 19:23

Depay komt er ook niet.

3 december 2014 om 21:54

Depay heeft een wat robuuster fysiek en breekt ook door op pure kracht bij zijn directe tegenstanders , daarom komt hij behoorlijke verdedigers voorbij en hij is ook jong. Maar Depay vind ik wat aan finesse/fijnheid missen en dat bezitten deze 2 wel. Als ze zich alle drie doorontwikkelen dan denk ik dat ze gelijkwaardig zijn maar gewoon een ander type. Depay gaat wel vooruitlopen want hij is nu al verder op basis van zijn hoge conditie en spierkracht.

3 december 2014 om 17:43

Depay gaat nog en Ballon D'or winnen

3 december 2014 om 17:51

Ik denk wel 5 hoor.

3 december 2014 om 18:04

Pff maar 5?

3 december 2014 om 20:26

Ja een Mcdonalds ballon.

Ik verwacht niet dat Kishna en El Ghazi een Barcelona, Real of Bayern gaan halen. Een United, PSG of Arsenal behoort wel volgens mij tot de mogelijkheden.
Het zijn spelers waar ik een beetje een bepaalde uitstraling mis om ze hele grote talenten te noemen.

3 december 2014 om 17:27

Over de tijd dat die 2 volgroeid zijn, zitten United en PSG hoe dan ook een stuk dichter die bovengenoemde dan die.

3 december 2014 om 17:31

Ik denk eerlijk gezegd dat die drie teams steeds beter worden en dat er dan een groot gat tussen die team en alle andere teams gaat ontstaat.

3 december 2014 om 17:35

En waarom dan?

3 december 2014 om 17:44

Door alle financiele mogelijkheden en alle andere facetten die tegenwoordig meetellen.

3 december 2014 om 17:53

Dat heeft United ook? Net zo veel als Real en zelfs meer dan Barca.

3 december 2014 om 17:54

Tegenwoordig als er een speler is die echt heel goed is en hij in de belangstelling van alle topclub, dan kiest hij eerder voor en Barcelona, Real of Bayern dan voor een Chelsea,united of City. De andere clubs hebben gewoon meer aanzien en vooral meer geld.

3 december 2014 om 18:07

Dat is nu alleen zo omdat United het sportief niet goed doet, zodra United weer terug is naar haar oude niveau heeft alleen Real wellicht meer aanzien.

3 december 2014 om 18:17

Omdat Real Bayern en Barca niet stil zitten/staan.
Als die clubs die je net noemt stappen maken doen de andere dat ook dus blijft er altijd een marge tussen zitten waardoor Real, Bayern en Barca de anderen altijd een stap voor blijven.

3 december 2014 om 18:29

United is over een paar jaar op het nivaeu van Bayern, daar ben ik van overtuigd. Van Gaal zet een frisse wind op. Bayern was ook niet veel voor vGaal.

El Ghazi zal daar eerder komen ivm met zijn Noord-Afrikaans uiterlijk, Khedira en Benzema zijn ook Noord-Afrikaans dus zal real eerder voor El Ghazi uit ervaring met Noord Afrikanen en ook omdat El Ghazi op Ronaldo lijkt.

3 december 2014 om 17:28

Als teams nou daar op scoutten...dan was Platje wel bij United gekomen omdat hij Nederlands lijkt en United heet goede ervaringen heeft met Nederlanders.

3 december 2014 om 17:35

Het enige verschil is dat EL Ghazi 19 jaar oud is en al een bepaalde naam heeft in Europa, want de kranten in het buitenland stonden vol met hem na zijn goal tegen Barcelona. El ghazi speelt bj Ajax wat ook een goede naam heeft, ik zie hem eerder bij eeen Bayern/barca komen dan Kishna ivm met ervaringen van Noord Afrikaanse spelers. Netals Bilal Ould-Chikh die word gevolgt door Bayern omdat Benatia Bayern een tip had gegeven naar deze speler. Of Younes Kaboul bij spurs die tipte Nacer Chadli.

3 december 2014 om 17:36

Wat een domme vergelijking van Platje, dus omdat Fellaini bij United speelt dan kan Auassar daar ook spelen ivm met dat ze beide Marokkaan zijn , wat een domme opmerking van je.

3 december 2014 om 17:55

Ja man het boeit Real ook echt heel veel dat El Ghazi wat meer op Ronaldo lijkt qua uiterlijk (ik neem aan dat je dat bedoelt)..

3 december 2014 om 18:00

Ook omdat het eiland waar Ronaldo naast Marokko ligt, Funchal/madeira ligt het dichter bij Marokko dan Portugal , zo kan ik nog meer redenen noemen.

3 december 2014 om 18:03

Ja en dan? Wat is dat voor onzin logica, denk je echt dat een topclub als Real daar op let? Wat nou als 's werelds grootste talent uit Zimbabwe kwam en op Ronaldo zijn positie speelt, zou Real hem dan niet aannemen omdat hij ergens anders geboren is of omdat hij niet op Ronaldo lijkt?

3 december 2014 om 18:04

My god.
Wat een onzin is dit zeg.
Ze hebben kroos genomen omdat hij er noordafrikaans uit ziet net zoals bale.

3 december 2014 om 18:11

Zidane was ook Noord-Afrikaans de beste speler ooit van Real in mijn ogen.

3 december 2014 om 19:27

Dan nog kijk wat een onzin zeg.
Dat heeft echt helemaal niks met noord afrikaans te maken.

Tis maar een droom he of ze het ooit halen is wat anders. Ze hebbe beiden veel potentie. Toch denk ik dat El Ghazi het hoger gaat schoppen dan Kishna.

3 december 2014 om 17:29

Ik wou net zeggen, met al deze reacties. Als deze twee de potentie niet hebben om daar te komen, dan zijn het er maar echt bar weinig.

3 december 2014 om 17:32

In principe vind ik Kishna een groter talent dan El Ghazi, maar als ik zie hoe El Ghazi zich dit seizoen al ontwikkeld heeft tot nu toe, dan doet dat me denken aan Depay vorig jaar. En ik denk dat veel mensen het er wel over eens zijn dat Depay het in zich heeft om de top te halen.

Kishna kan het zeker halen. Zo een groot talent is dat. Maar om het te halen moet hij wel verstandige keuzes maken en niet geblesseerd raken.

Werk aan een nieuwe droom jongens.. Misschien getafe of villareal.

3 december 2014 om 17:58

Getafe of Villareal? Ben je dronken? Hahaha wat een grap, deze jongens hebben de potentie om een club als Dortmund, Psg, Atletico Madrid of Roma met gemak te halen..

3 december 2014 om 18:17

Babel, Elia Affelay, R. Drenthe, Assaidi, hadden ook allemaal potentie waar zijn ze nu.

Ja precies en ik drink warme choco het is koud.

3 december 2014 om 18:38

Ja en ze hebben allemaal een te grote stap gemaakt en daarom hebbenze het neit gehaald.

3 december 2014 om 18:52

Maar gozer ze hebben wel die droom bereikt , Afellay speelde wel bij Barcelona ddat kunnen maar weinig zeggen, jammer van de blessures maar hij trainde wel mee met Messi en Iniesta. Barcelona is zo'n grote club als je daar slaagt ben je wereldtop.

3 december 2014 om 19:55

Robben, Sneijder, Van Persie, Huntelaar, Strootman, De Jong, Van Der Vaart hadden ook allemaal potentie, waar zijn (waren) ze nu?

4 december 2014 om 04:42

Juventurin

Ik zet Kishna en El Ghazi niet in hun catagorie.

4 december 2014 om 15:50

Je schaarde ze wel bij het rijtje van Babel, Elia, Afellay, Drenthe en Assaidi, waar je wel weer potentie in zag..?

gelijk hebben ze er is niks mis met ambitie.
En als dit hun droomclub is dan moeten ze er voor gaan.
Kishna en el ghazi hebben alle twee zo veel talent als dat er uitkomt worden ze europese top.

Ik mis nog een optie 3 in de poule. Zou wel eens het meest gekozen kunnen worden...

3 december 2014 om 19:57

Allebei naar Real? Klopt.

Grootheidswaanzin! Zullen beide niks bereiken, die mentaliteit van hun alleen al. Alleen met zichzelf bezig.

3 december 2014 om 17:46

De mentaliteit die ze in dit interview laten zien is nou precies wat ze wel naar de top kan brengen en.

3 december 2014 om 19:58

Tsja, als je van voetballers als Sjaak Polak en Patrick Pothuizen houdt, dan begrijp ik dat je Kishna en El Ghazi niet kunt waarderen.

Maar heb je het stukje ook gelezen? Je leest toch dat ze zelf al zeggen dat het een droom is, kortom iets wat ze niet realistisch vinden maar wel graag zouden willen. Niks mis mee.

3 december 2014 om 20:02

gelukkig heten El gazi en Kishna geen Sjaak Polak of Patrick Pothuizen ,jij bent echt zo,n twentse boer he,we praten hier over 2 toekomstige toptalenten(kishna en El Gazi, en niet over dat boeruh clubje fctwente van jou dat nog steeds teerd op dat kampioenschapje 2010,en ff over jou mentaliteit ,niet alle mensen kunnen met koeien schapen en traktoren omgaan op de boerdirieeeee ha.

3 december 2014 om 22:06

wat maakt het nou uit , had u als jonge volwassen geen dromen ? Deze jongens dromen van het maximale binnen hun vermogen , hoeveel veel jongens van deze leeftijd kunnen dit realistisch hardop zeggen? Nou , je weet heus dat er een realistische kans is dat het ze lukt ,ze tonen zelfvertrouwen geen arrogantie. Er is satire en kritiek op spelers en toch staan ze daar , geld ook voor de minder goede voetballers in de Eredivisie vind ik. Spelers die zou gauw belachelijk gemaakt worden of afgeschreven worden , om Pelle werd gelachen , kijk nu eens , en mensen praten die Kazim Richards ook kapot.

In potentie hebben zowel Ricardo Kishna en Anwar el Ghazi het talent om de Europese top te halen en of dat 'n club als Real Madrid zal zijn, is natuurlijk de vraag.

Ikzelf vind Kishna en el Ghazi allebei geweldige talenten, maar op dit moment doet el Ghazi het gewoon beter dan Kishna bij Ajax.

Kishna viel uitstekend in tegen SC Heerenveen, met een goal en een assist en tegen ADO Den Haag speelde hij redelijk en had hij een aandeel in de goal van Davy Klaassen, maar daarvoor speelde Kishna erg matig in de minuten die hij kreeg.

El Ghazi daar in tegen, die doet het tot nu toe uitstekend bij Ajax. Altijd als hij aan de bal komt er dreiging van af, hij pikt zijn goals mee en hij geeft ook genoeg assists.

Waarschijnlijk zal el Ghazi nog wel 'n terugval krijgen bij Ajax, maar ik hoop van niet. Binnenkort keert Viktor Fischer ook weer terug van zijn blessure, dus dan kan er op de flanken gerouleerd worden tussen el Ghazi, Lasse Schöne (kan eventueel ook nog op het middenveld spelen), Kishna en Fischer.

Ik denk dat beidwn jongens niet goed genoeg zijn voor een topclub. Kishna is goed maar daar ontbreekt de echte mentaliteit. El Ghazi is goed genoeg voor en goede club in de eredivisie maar die heeft niet genoeg talent om bij een topclub terecht te komen.

3 december 2014 om 20:16

En dat baseer je op???

Haha, deze twee zijn het spoor echt bijster als ze dit gaan geloven! Zij mogen blij zijn als zij het niveau Valencia halen, maar hoger komen zij echt niet! Real Madrid is de absolute wereldtop en deze jongens zijn geen wereld talenten. En die Kisnah moet eens met beide benen op de grond staan. Ik kan mij zijn interviews herinneren van vorig seizoen, echt niet te geloven dat hij zichzelf met Ronaldo durfde te vergelijken.

3 december 2014 om 18:01

Ik vind El ghazi en Sofiane Feghouli gelijkwaardig en die Feghouli is de beste van Valencia.

3 december 2014 om 18:13

Nee, Feghouli is beter op dit moment..

ze komen toch nooit bij real madrid hun passen daar gewoon niet

Stom om te zeggen, wat nu als Barca zou aankloppen? :-)
Leuke spelers, maar er zijn al betere in NL, laat staan in het buitenland

Nou Kishna om te beginnen heb je heel veel stappen te maken op het punt afronden. Zondag uit bij ado om het niveau Ronaldo een beetje te benaderen had een van de 2 dikke kansen zeker een goal moeten zijn.
En je moet veeeeeeel constanter worden in je prestaties het is nu veel te veel alles of niets . En een Ronaldo is haalt op een mindere dag nog steeds een 7 en is dan nog steeds beslissend aanwezig.

de meeste dromen zijn bedrog, maar als jullie het kunnen waar maken, dromen jullie nu nog

Wat ik me altijd afvraag bij dit soort loze spreuken.. Stel het Bosman arrest zou opgeheven worden, transfers worden ineens erg lastig en contracten kunnen niet meer zomaar afgekocht worden. Bovendien zou er een Europees salaris plafond komen, dat ook voor Nederlandse clubs plots heel reëel en haalbaar zou zijn. Dan zouden de verhoudingen in Europa echt gaan verschuiven en dan vraag ik me dus af; vinden dit soort gozers clubs als Real Madrid, Manchester City en Chelsea dan nog steeds zo aantrekkelijk? Ik denk het niet, niet aantrekkelijker dan dat ze ajax vinden. Het feit dat ze Real Madrid zo aantrekkelijk vinden heeft voor 95% te maken met geld..

Wat als, wat als...het zou toch prachtig zijn als die verhoudingen ooit weer glad gestreken zouden kunnen worden. Wie weet, wie weet.

3 december 2014 om 19:25

Dromen mag en is zelfs goed, jij mag dus ook dromen. Al zijn die van jou blijkbaar in zwart-wit want die oude tijden komen niet meer terug.
Welterusten, ; 0 )

3 december 2014 om 21:41

Ik weet het niet, net zo min als dat jij dat zeker weet. Wellicht komt er over 10 jaar wel een Europese wet waardoor dit wel mogelijk blijkt te zijn.. Het kan niet tot in de eeuwigheid zo door blijven gaan, dan is het einde totaal zoek natuurlijk. Clubs zullen dan ten onder gaan aan hun eigen kapitalisme.

Daarnaast zijn het geen dromen van mij, maar is het een hypothetische stelling die momenteel totaal niet op waarheid berust, maar wel erg interessant is om over na te denken.

Ach ach, de vorige keer werd Joshua Brenet voor gek verklaard omdat hij droomde om bij Barcelona te spelen en nu roepen Kishna en El Ghazi iets vergelijkbaars en nu is het allemaal prima..
Deze jongens moeten nog lekker een x aantal jaar bij Ajax gaan ballen, laat ze eerst maar eens een heel seizoen in de Eredivisie spelen..

Heerlijk die ambitie, gelukkig dromen ze niet er niet van om bij een eerste klasser te gaan spelen, logisch dus!

Ik

Ik zie veel reacties met nooit te halen en depay is een echt wereldtalent en nog meer onzin. Depay is een jaar ouder en een jaar verder in zijn ontwikkeling. Wat iedereen doet is de depay van nu vergelijken met de el ghazi van nu, maar vergelijk de depay van een jaar geleden met de el ghazi van nu en dan zijn de verschillen helemaal niet zo groot.

Sterker nog, ik ken een andere speler die bij Ajax speelde en riep ik wil uitkomen voor Barcalona. Die werd ook compleet voor gek verklaard en waren ook zogenaamd domme uitspraken. Maar die Suarez heeft het toch waar gemaakt....

Mooi man. Lekker dromen al die jonge gasten. brenet vorige week en nu deze heren. Dat er gelijk over wordt gezeurd hier geeft wel aan wat het niveau is. Als 3/4 hier al niet de betekenis van het woord dromen begrijpt.
Als iemand mijn dromen vraagt roep ik ook: een groot huis aan de kust in Spanje of Italie, met 3 mooie grote autos voor de deur.

3 december 2014 om 20:49

Precies maar weg uit Eindhoven in ieder geval

Ja stom dat de onderlinge competitie tussen deze twee zo scherp word beoordeelt , ze zijn beide erg goed en kunnen het ver schoppen , welke van de 2 meer kans maakt hangt af van een heleboel meer dingen dan enkel hun talent denk ik. Het zou best kunnen dat een club selecteert op spelers van een afkomst in die in het verleden succesvol waren , bvo houden immers statistieken bij ,dus er zit best wat in maar klopt ook niet altijd denk. Dus schrijf Kishna aub niet af , hij heeft toch behoorlijk gespeeld in die CL wedstrijd en geeft vaak sleutelpasen. El Ghazi is wat constanter maar dat kan over een tijdje weer anders zijn. Het maakt toch niet uit welke van de 2 verder komt als ze beide straks voor Oranje kunnen spelen over 5 jaar. Lijkt me gruwelijk ..

Nou kishna als jij 1x per maand een mooie actie maakt gaat dat niet lukken.

Pffff waarom zo veel haten??
Ieder heeft wel een droom, en zo is dit hun droom.
en ik geloof idd ja dat deze twee de wereldtop gaan halen.
Clubs als chelsea, city, atletico, juve, schalke, man utd. Enz.... zijn haalbaar,
maar de kans dat deze 2 real halen is minimaal maar ik geloof er wel in.
kijk naar james, bale, kroos, carvajal, modric 5 jaar geleden sprak
Nieman over ze, kijk nu naar ze...
het is gewoon mogelijk voor deze twee.
En voortaan niet meer zoveel zeiken.

Kishna en El Ghazi zijn over het paard getilde schijtvoetballers waar Ajax helemaal niks aan heeft. Ga voetbalen sukkels in plaats van te lullen over Real want dat niveau halen jullie nooit. Ik irriteer me mateloos aan dit bericht. Ajax moet die spelers heel snel de deur uit schoppen en haal echte spelers van het niveau Hazard dan ga je pas echt meedoen met de echte prijzen.

Leuk hoor maar ze hebben bij Ajax nog nauwelijks iets laten zien. Tenminste ze beginnen nog maar net.

"we dromen ervan om ooit bij Ajax samen één hele wedstrijd goed te spelen....."

Daar zou 020 meer aan hebben. Ze denken nu al aan hun toekomst bij een andere club.
Vandaar, denk ik dan maar.

Is het gek als ik zeg voor nu Kishna nee El Ghazi ja maar nu nog even niet???

Waar was depay tegen Mexico? Hij kwam geen pepernoot voorbij. En die back van Mexico vinden jullie niet net zo goed als alba neem ik aan? Want elghazi heeft alba toch wel weg gespeeld.. En alba is een van de beste backs ter wereld, verklaart genoeg toch?

Waarom staat er bij de poll geen ''geen van beiden?''

Het lijkt me dat iedereen al heeft gezien dat Ronaldo hun idool is, ik bedoel el Ghazi probeert hem op elke manier na te doen. Die man moet maar eens zijn eigen identiteit gaan krijgen, want alles eraan doen om op Ronaldo te lijken gaat niet werken in deze wereld. Hoe hij loopt, hoe hij zijn haar doet letterlijk alles van Ronaldo. Had op zijn Instagram account ook vele fotos van Ronaldo dus ik snap het wel, maar er alles aandoen om op je idool te lijken gaat wel te ver..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren