Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Tsjechië gaat door kolderiek eigen doelpunt aan kop in groep van Oranje

Laatste update:

Tsjechië heeft de wedstrijd om de koppositie van Groep A in zijn voordeel beslist. Het team van Pavel Vrba was zondagavond in eigen land met 2-1 te sterk voor IJsland en staat nu na vier speelronden op twaalf punten. Dat zijn er drie meer dan IJsland en zes meer dan het Nederlands elftal. Turkije boekte tegen Kazachstan (3-1) zijn eerste zege van de EK-kwalificatiereeks.

/

Tsjechië - IJsland 2-1
IJsland kreeg zondag voor het eerst in de huidige EK-kwalificatiereeks, na 315 minuten, een doelpunt tegen. Pavel Kaderabek kopte in de eerste blessureminuut van de eerste helft raak, nadat Daniel Pudil de bal breed had gelegd. Daarmee werd het 1-1, want na negen minuten waren de bezoekers al op voorsprong gekomen in Plzen. Ragnar Sigurdsson scoorde met een kopbal, nadat Petr Cech een hoge voorzet totaal verkeerd had ingeschat. Tsjechië ging vervolgens op zoek naar de gelijkmaker, maar de grootste kans was nog voor Ajacied Kolbeinn Sigthórsson, die echter op het laatste moment werd afgestopt door Kaderabek. Die verdediger tekende in het slot van de eerste helft dus nog voor de 1-1.

Tsjechië kwam na een uur zelfs op voorsprong: Jaroslav Plasil trok de bal laag voor en via de voet van een verdediger en een voet van keeper Hannes Thór Halldorsson ging de bal alsnog het doel in. Die voorsprong gaven de Tsjechen niet meer weg en zij zijn nu de trotse koploper van Groep A. PEC Zwolle-aanvaller Tomas Necid viel in de slotfase overigens nog in bij Tsjechië.


/

Turkije - Kazachstan 3-1
Turkije begon zonder Volkan Demirel aan het duel in de Türk Telekom Arena. De doelman van Fenerbahçe zou in de basis starten, maar verliet het stadion nadat hij tijdens de warming-up werd uitgefloten. Zijn vervanger Volkan Babacan hoefde zich nauwelijks in te spannen, want de thuisploeg was veel sterker en nadat Burak Yilmaz al een dot van een kans had laten liggen, was hij na 25 minuten wel trefzeker. De spits versierde een strafschop en schoot die zelf binnen: 1-0. Na een halfuur spelen verdubbelde Burak de marge, maar daar mocht hij Aleksandr Mokin voor bedanken, want de doelman van Kazachstan ging zwaar in de fout. In de slotfase van de eerste helft kreeg Burak opnieuw een goede kans, maar het bleef 2-0.

Na de pauze bleef Turkije de bovenliggende partij en het was wachten op een derde treffer. Zo werd een vrije trap van Selçuk Inan op de lijn gekeerd door de keeper en stuitte Burak halverwege de tweede helft van dichtbij op Mokin. Vijf minuten voor tijd werd het dan toch 3-0: Serdar Aziz kopte een hoekschop in de verre hoek. Dat was echter nog niet de eindstand, want door een rake strafschop van Samat Smakov werd de Kazachstaanse eer gered. Arda Turan pakte nog wel een gele kaart en is nu geschorst voor het duel met Oranje. Turkije staat nu op vier punten.

Denk jij dat Tsjechië Groep A wint?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Blijkbaar zijn ze van plan om Ryan Donk, Chico, Diego Angelo en Fernandao opteroepen voor Turkije. Als dit zou lukken zou dit zou een kleine rehabilitatie zijn, maar met al die chauvinisten daar in Turkije lijkt me dit niet zo’n slim plan.

Verder heeft Volkan psychologisch heel mooi gebruik gemaakt van de situatie. Altijd met z’n vieze streken in de derbys en nu plots komen huilen, walgelijk ventje!

16 november 2014 om 22:47

Ja als ik het allemaal zo lees op vz kan het best kloppen dat dit een "walgelijk" ventje is maar daarentegen speelt hij w voor de nationale ploeg en heeft hij altijd alles gegeven voor Turkije, dus als hij walgelijk is wat kan je dan zeggen van de "fans" die hem bedreigen ed.. Deze man wou gewoon geen problemen...

16 november 2014 om 22:53

Als Melo zijn naam Mehmet was zouden ze hem ook uitschelden, zo zitten Turken in elkaar! Verder heeft Volkan nooit 'alles' gegeven voor Turkije!

Zie maar eens hoe hij keept bij Fener en vooral tegen Galatasaray.

16 november 2014 om 22:47

Je moet toch 5 jaar in Turkije wonen?

16 november 2014 om 22:56

Ik had het ergens gelezen en vond het ook al raar! Maar moest dit toch uitkomen zou het wel geweldig zijn...

16 november 2014 om 22:48

Ja, heel slim op Ryan Donk, Chico en Diego Angelo, drie verdedigers te naturaliseren tot Turk, terwijl je het grootste verdedigende talent die Turkije heeft, Kaan Ayhan, nooit laat spelen. Terim heeft ze echt allemaal op een rijtje.

16 november 2014 om 22:50

Chico is een middenvelder, en Diego Angelo is niet echt verkeerde speler hoor.

16 november 2014 om 22:55

Ik hoop echt dat die Kaan Ayhan voor Duitsland kiest! Daarna lekker doorgroeien tot een ' Özil'tje en dan wil ik die Terim z'n gezicht weleens willen zien man hehe

16 november 2014 om 22:55

Hebben we zo erg een middenvelder nodig dan? Emre Can van Liverpool wordt nooit opgeroepen, Alper krijgt nooit een kans en nu hebben we Ozan Tufan die daar heel goed speelt. Van die vier buitenlanders is alleen Fernandao welkom, de rest is niet nodig.

16 november 2014 om 23:00

Terim kon voor de formaliteiten Kaan Ayhan er de laatste 20-25 minuten ingooien, maar hij moet natuurlijk Topal nog even die wedstrijdpremie gunnen.

Als het zo doorgaat, kunnen we sowieso al die buitenlandse Turken vergeten, zoals Yildiray aangaf.

16 november 2014 om 23:12

Emre Can heeft volgens mij voor Duitsland gekozen. Ook al had hij voor Turkije gekozen dan nog zou het niks worden. Als Terim spelers als:calhanoglu, Kaan Ayhan en Toprak niet roept of laat spelen

Het kon al 4-0 staan in de eerste helft als burak nou eens al zijn kansen zou afmaken. Mooi 2 doelpunten maar je kan zoveel meer!

Verder niet slecht gespeeld een onterechte penalty tegen maar ik denk dat Nederland ons niet heel gaat laten met dit spel.

Arda speelt niet mee tegen oranje..

Ik snap nog steeds niet waarom we defensief speelden na de 2-0 die doelsaldo maakt heel veel uit later

Arda die in de laatste minuten nog effe snel snel een gele kaart pakt, zodat die geschorst is voor de uitwedstrijd tegen Nederland. Want hij weet, net als iedereen, dat Turkije een pak slaag gaat krijgen.

Over de wedstrijd wil ik niet eens beginnen. Twee spitsen op het veld, maar geen van beide kunnen een bal normaal aannemen of een accurate pass geven. Deze generatie spelers die we tot onze beschikking hebben, is gewoon verloren. Daar valt niks anders over te zeggen. Terim moet zich richten op de volgende generatie, de Ozan Tufan's en de Kaan Ayhan's van deze wereld.

16 november 2014 om 23:02

Als Terim zich ging richten op de Ozan Tufan's en de Kaan Ayhan's dan waren Hakan, Ömer Töprak en Emre Can al lang opgeroepen!

Ik bedoel, hij kan Kaan Ayhan niet eens 1 minuut laten debuteren! Wat een debiel man...

16 november 2014 om 23:04

Ik zeg wat Terim moet doen. Maar ik weet dondersgoed dat het niet gaat gebeuren. Praatjes over hervormingen, verjongen, etc. hoor ik nu al ruim 10 jaar lang.

16 november 2014 om 23:09

Eerlijk, heb je ook niet medelijden met Avci? Hij was altijd de zondebok vd slechte prestaties, maar nu durven ze niets zeggen tegen 'opper macho Terim!

Avci had tenminste een structuur en hij gaf de jeugd altijd een kans, een zeer ingetogen en bescheiden man!

16 november 2014 om 23:43

Precies dat. Altijd als er een nieuw bondscoach komt hoor je altijd het zelfde liedje over verjongen. Maar we weten inmiddels al hoe dat liedje eindigt. Ik vind het echt schandalig dat spelers als hamit/volkan/selcuk/burak een kans krijgen terwijl de talenten weer wegrotten in een hoekje of niet eens worden opgeroepen.

Het beleid in Turkije zuigt keihard gewoon, elke toernooi(op wk2002 en ek2008 na) falen we. Zolang Turkije politiek mengt met voetbal komen we gewoon nooit ver.terwijl er genoeg potentie en talent is om naar een grote toernooi te gaan.

16 november 2014 om 23:52

Vriendjespolitiek gaat boven rechtvaardigheid in Turkije! Zolang de politieke leider(s) zich mengen zullen de Aziz's en Demirören's altijd in puissance blijven.

Misschien dat Hitman van pas komt, hmmm?

16 november 2014 om 23:58

Of gewoon Kira even bellen :zodat die een paar namen kan opschrijven. problem solved.

Nee maar even serieus. In Turkije bestaat er geen rechtvaardigheid.

17 november 2014 om 00:06

Kira bellen? Ik zal je mijn telefoon nummer even doorgeven hehe

Je hebt gelijk man, rechtvaardigheid is een utopie in Turkije

17 november 2014 om 00:35

Blijkt toch dat Avci gewoon gelijk had wat betreft Selcuk. Net zoals Ersun gelijk had met Hakan Sukur. Beide coaches zijn gewoon afgekraakt, omdat ze een speler niet bij de selectie namen. Alsof we het hebben over Gouden Bal-winnaars.

Arda mist de wedstrijd in maart tegen oranje, nadat hij ging liggen wist ie al dat ie geel zou krijgen en zei hij dat er niets was maar als 1 van de betere spelers in de wereld kan je niet zulke domme fouten maken.

16 november 2014 om 23:46

Arda laat zich weer zoals altijd kennen.

Ik vind persoonlijk zijn gemis geen drama, bij het nationale elftal speelt hij toch bagger en laat niets van zichzelf zien. Terwijl die bij Atletico Madrid één van de beste spelers is en vaak ook super belangrijk.

Konya heeft een prachtig nieuwe stadion en wat doen we? Lekker in Istanbul spelen waar totaal geen nationale eenheid is tijdens interlands. Maar wat verwacht je dan ook? In een land waar iemand zijn eigen teamgenoten bedreigd, waar baarden verboden worden, waar toptalenten die in de grootste competities wekelijks assisten en doelpunten geven thuis worden gelaten en waar er enorme vriendjespolitiek heerst, is een nationale doelman uitfluiten en een op een Neymar van de tegenpartij geilen, geheel normaal!

16 november 2014 om 23:28

Waar een nationale doelman een journalist dreigt hem van zijn huis op te laten halen, waar een nationale speler zijn eigen publiek uitscheld.

Of wacht dat waren beide Fener spelers, he? Dan noemen we die gewoon niet op toch..

16 november 2014 om 23:39

Wat ben je nou aan het mierenneuken knulletje? Ik noem zomaar wat dingen op om aan te geven hoe erg naar de klote ons voetbal wel niet is. Ik hoef jou niet uit te leggen dat ik een van de meest objectieve leden hier ben, maar speciaal voor jou zal ik het volgende zeggen.

Volkan en Emre en Caner zijn allemaal vieze en nare spelers! Zo goed? Fijne nacht jongen.

16 november 2014 om 23:55

Ten eerste hoef je mij niet met zo'n denigrerende toon aan te spreken. Je kent me niet, dus noem me geen 'knulletje'. Ten tweede beweer je nu dat je een van de meest objectieve leden hier bent, maar ik trek een conclusie naar aanleiding van je eerste reactie waarin je geen enkele nare streek van een Fener speler opnoemt dat komt niet echt heel objectief over voor 'een van de meest objectieve leden hier'. En als laatste wens ik jou ook een fijne nacht, 'jongen'.

17 november 2014 om 00:07

Ik noemde de meest recente gebeurtenissen op. Het spijt mij dat ik hier een speler van Fenerbahce ben vergeten. Maar wat jij hier doet, is gewoon puur mierenneukerij. In plaats van de boodschap te begrijpen, spreek je mij aan op het feit dat ik iemand van Fener ben vergeten. Nou wat erg zeg! Ik ken je niet, en ik hoef je ook niet te kennen. En ik sla elke toon aan die ik wil. Als je heel lief bent, kom ik de volgende keer met een lijst over nare streken van Fener spelers! Is dat even smullen voor jou!

17 november 2014 om 00:26

Het is goed dat je jouw spijt betuigd.

Jij mag het mierenneukerij vinden, maar op mij kwam jouw lijstje erg subjectief over en daar reageerde ik op. En je mag inderdaad een denigrerende toon aanslaan op alles en iedereen (zegt anderzijds ook een hoop over jou) die je wilt. Voor de rest kan ik niet wachten op jouw lijst over de nare streken van Fener spelers (succes daarmee trouwens, want je zult daar wel een tijdje mee bezig zijn). Nu maar hopen dat je mij heel lief vindt.

17 november 2014 om 00:34

Dat jij mij aanspreekt op het feit dat ik toevallig geen Fener speler opnoem (art niyet) zegt ook genoeg over jou mijn beste. En lief vind ik jou zeker! Over je reactie op mijn lijst.. Ik wist dat je zo zou reageren. Inkoppertje voor jou. Welterusten lieve jongen!

17 november 2014 om 00:50

Je zegt nu 'toevallig', maar dat kon ik niet ruiken, horen of zien. Je zegt nu art niyet, omdat ik het gewoon een subjectief lijstje vond op het eerste gezicht?

Het probleem lijkt me hierbij opgelost. Jij zegt/beweert dat je toevallig een aantal recente gebeurtenissen opnoemde zonder enige weet dat daar wel of niet een Fener speler tussen zou zitten. Goed, ik kon niet weten dat het toevallig was.

Welterusten 'knulletje'.

17 november 2014 om 00:24

Broer, het is niet juist dat de spelers van het nationale elftal uitgescholden worden, maar is dit iets nieuws? Emre wordt iedere internationale wedstrijd die niet gespeeld wordt in Saracoglu uitgefloten, ik heb hem nog nooit het veld zien verlaten. Volkan scheldt zelf iedere wedstrijd, dat was hij zeker vergeten? Kinderachtig om dan je handschoenen uit te doen en weg te lopen, terwijl je team je nodig heeft.

Ik was er altijd voorstander van dat Volkan de eerste keeper moet blijven bij Turkije, maar voor mijn part roepen ze hem voortaan niet meer op. Sowieso snap ik niet waarom sommige spelers zich niet gewaardeerd voelen. Caner en Arda die jaloers zijn dat het publiek Neymar's naam roept, Arda die de kampioenswedstrijd in Camp Nou erbij haalt, Joost mag weten waarom. Verwachtten ze dan dat de supporters hun met bloemenkransen zouden onthalen? Dat er een rode loper klaar zou staan voor hun? De tijden dat spelers zelfs na een blunder nog aangemoedigd worden is geweest. Daar hebben ze zelf voor gezorgd.

Mehmet Demirkol zei het heel mooi, als jij mij behandelt als klant, heb ik het recht jou uit te jouwen.

17 november 2014 om 00:37

Klopt ook weer helemaal wat je zegt. Maar moeten we dit accepteren en gewoon doorgaan? Je eigen doelman uitfluiten (wat voor een eikel hij ook is) en op spelers van andere landen geilen is voor mij echt laag.. Ze waren trouwens vergeten massaal met Neymar shirts naar de wedstrijd te gaan. De spelers wisten dat ze zouden verliezen, maar niet al voor de wedstrijd begon..

17 november 2014 om 01:00

Maar daar hebben ze toch zelf voor gezorgd of niet? Jouw eigen supporters fluiten jou uit en scanderen de naam van je tegenstander. Dan moet je toch even in de spiegel gaan kijken en afvragen wat je fout hebt gedaan. Een beetje zelfkritiek is dan wel op zijn plaats.

Maar in plaats daarvan zie ik Hamit een heel verhaaltje vertellen over het systeem, terwijl hij met al zijn miljoenen zelf profiteert van dat foute systeem. Daarna roept die dat het niet juist is om een 20-jarige jochie (ozan Tufan) uit te schelden, terwijl iedereen weet dat die scheldkoren niet gericht zijn op Ozan, maar op de ervaren jongens. Een 20-jarige als een soort schild gebruiken om jouw eigen wanprestatie op de achtergrond te zetten. Dat is laag. Dan verdien je het om uitgescholden te worden, klaar uit.

Haha Tsjechië heeft wel geluk met die kolderieke goals. Eerst Janmaat op de paal koppen en nu deze goal haha

Gewonnen, maar met een zeer zure nasmaak. Waarom moest Arda zich laten vallen? De beste speler die we momenteel hebben ontbreekt al tegen Nederland, wat al geen makkelijke pot zou zijn.

Burak die niet efficiënt genoeg is, niets nieuws onder de zon.

Fans die spelers van Fenerbahce uitschelden, walgelijk.

De keeper die als reactie maar zijn team in de steek laat, triest.

Mensen op VZ die de schuld volledig bij Volkan of volledig bij de Galatasaray-fans leggen, typisch.

Geen samenhang, niets. Concurrentie tussen Fenerbahce en Galatasaray gaat ons zo vaker de kop kosten. Spelers, fans, Voetbalzoneleden, iedereen denkt alleen aan de haat tegen de mensen die niet voor de club zijn waar zij van houden.

Mensen die roepen hoe onsympathiek Galatasaray is, mensen die roepen hoe het Turkse voetbalelftal niets voorstelt zonder spelers van Galatasaray: zie mij boeien. Vergeet voor 1 keer nou eens voor welke club je bent. Messen het veld op gooien, moeders uitschelden, dat doe je maar in de derbies, maar zelfs hier lukt het niet om 50.000 man eensgezind te krijgen om niets anders te doen dan het nationale elftal te steunen.

Diep en diep triest.

16 november 2014 om 23:02

Terim moet eigenlijk zo min mogelijk spelers oproepen van GS en FB. Dit zeg ik niet als hater, het werkt gewoon niet. De oorlog tussen die twee clubs (ik noem het niet eens concurrentie) heeft ook zijn effect bij het nationale elftal.

16 november 2014 om 23:08

Eens. Kwalitatief gaan we dat wel voelen, maar dit is ook waardeloos. Houd Semih Kaya, Umut Bulut, Selcuk Inan (als hij zijn vorm nog eens gaat herpakken), Gokhan Gonul, Alper Potuk, Mehmet Topal, Mert Gunok (die heeft minder last van de rivaliteit), Caner Erkin (ook geen mannetje die goed is voor de sfeer, maar heeft genoeg kwaliteit dat ik hem er eigenlijk wel bij wil hebben).

Buiten deze spelers, niemand van Galatasaray of Fenerbahce. Weg met Fatih Terim ook, zet er Senol Gunes of Ertugrul Saglam neer, in ieder geval iemand die niet aan 1 van de 2 clubs verbonden is en dat zal reflecteren op het veld.

Haal er dan Calhanoglu bij, samen met een set spelers van Besiktas en Bursaspor. Puur op naam selecteren moet ook eens klaar zijn. Een team van 11 gretige spelers die op elkaar kunnen bouwen zou het niet slechter doen dan dit zooitje van 11 mannetjes die allemaal een verschillend belang hebben. Qua voetbal is het toch al ver ondermaats voor wat een land met 70 miljoen mensen moet kunnen opbrengen, dus zorg er dan op zijn minst voor dat er rust in het team heerst en ze een eenheid kunnen vormen.

17 november 2014 om 00:31

Kwalitatief gaan we dat voelen? Welke kwaliteit? Umut die niet eens normaal een bal kan aannemen, niet kan passen, geen een-tweetje aan kan gaan, de bal niet vast kan houden? Voor Burak geldt hetzelfde, maar af en toe schiet hij er nog een paar in, vaak met het nodige geluk. Burak mag erbij blijven, samen met Semih. Hamit mag er ook bij, als een soort mentor voor de jonge jongens.

Selcuk gaat zijn vorm nooit meer herpakken, daar ben ik heilig van overtuigd. Mensen verwachten nog steeds dat de Selcuk van 2011-2012 ooit terug zal keren, de verloren zoon als het ware, de uitverkorene. Ze kunnen wachten tot ze een ons wegen.

Alper, Gökhan, Caner en Topal kunnen ook blijven. De rest kunnen we missen als kiespijn. Mert moet eerst maar eens wedstrijden gaan spelen, desnoods laat die zich verhuren of vertrekt die bij FB. Ik hoef geen selectie meer te zien die voor 75 procent bestaat uit FB en GS spelers. Rivaliteit is ok, maar bij het nationale elftal moet je dat opzij zetten.

Ik wilde eigenlijk Aykut Kocaman als bondscoach zien, maar dat kan niet meer. Met hem had je tenminste zekerheid over je systeem. Bij Fener was hij bezig iets neer te zetten, maar werd hij tegengewerkt door 'you-know-who'.

Senol of Aykut zouden kunnen. En anders Sergen. Niet omdat ik hem zo'n goede trainer vind. Hij heeft altijd praatjes en ik wil wel eens zien wat hij er van bakt.

terechte overwinning voor Tsjechië. Wel weer prachtig moment bij dat eigen doelpunt.

Elke land maakt een periode mee dat het niet goed gaat. Maar duurt niet langer dan 2 of 3 jaar daarna komen ze op een top niveau maar bij Turkije duurt het al 5 jaar en ik denk dat nog 5 jaar gaat duren. Dat heeft te maken met Turkse mentalitiet , we kunnen niet omgaan met alcohol en voetbal dat is een feit. Ik denk dat we moeten bij neer leggen dat we gewoon niet meer de top niveau horen het zit gewoon niet meer in beter kunnen ze gewoon niet. Dus mijn advies aan voetbal liefhebber van Turkse afkomst maak je niet druk laat het gewoon voorbij gaan en niet stressen ....suc6

16 november 2014 om 23:16

Misschien dat we ons beter kunnen focussen op basketbal! Ik bedoel, daar hebben we alles wat nodig is...

De jeugd die goed wordt opgeleid, faciliteiten, een goed draaiend nationale ploeg en de clubs komen ook altijd ver in Europese competities (zowel mannen als vrouwen)

16 november 2014 om 23:21

Wanneer is Turkije topniveau geweest dan? Van 2000 tot 2002 hadden we een "topperiode" en 2008 was een goed jaar maar buiten dat hebben we niets laten zien. Op de wereld lopen ongeveer 130 miljoen mensen rond met een Turkse nationaliteit(binnen en buiten Turkije) maar het nationale elftal staat op een 46ste plaats op de fifa ranglijst? Daar klopt iets niet. Om topniveau te bereiken moet je eerst aan toernooien deelnemen, je clubs moeten presteren, je moet een jeugdopleiding hebben en het belangrijkste: een speelsysteem hebben. Het turkse voetbal bestaat al sinds 1924 en we hebben nog steeds geen eigen speelstijl, dat zegt genoeg over hoe "top" we zijn

En terecht. Als ik Volkan was ik mijn bloot achterwerk nog even laten zien en mijn lamborghini in de arena geparkeerd. Ik juich evenhard als Burak scoort dan als Volkan Demirel een redding maakt. Ik keek tot vandaag met trots naar ons nationaal elftal ondanks de slechte resultaten maar dat een grote hoeveelheid cinconlular ook nog dit gaan goedkeuren. Te triest voor woorden jullie zijn geen mannen. Alleen degene die dit afkeuren kan ik nog een man noemen.

Dankje Turkije voor het weer verpesten van mijn avond! We hebben dan wel met 3-1 gewonnen, maar dit kwam puur omdat we Kazachstan als tegenstander hadden. In aanvallend opzicht zat er geen enkel strijdplan in. Wat ik eerder deze avond bij Nederland - Letland zag, het teamspel en het behouden van het balbezit, was hier TOTAAL niet aan de orde. Zo slordig omgaan met de bal zie je maar weinig. Nee, met dit spel kunnen we het EK wel vergeten. Ik heb echt medelijden met Fatih Terim, hij moet spelers coachen die eigenlijk geen zin hebben om te spelen voor het Turks elftal, maar wel moeten omdat ze opgeroepen worden. Volkan, in de misschien wel meest beslissende wedstrijd, de wedstrijd waar we al vaarwel konden zeggen tegen het EK, besluit jij niet mee te doen omdat er een paar "supporters" iets roepen? Gokhan gonul besluit ook om een paar uur voor de wedstrijd aan te geven dat hij niet fit genoeg is en zegt af. Stop dan gewoon met internationaal voetbal als je geen zin hebt. De enige spelers die vandaag echt wilden vechten voor hun land waren Umut, ondanks dat ie zo onzichtbaar was, Arda en Ozan. De rest moer zich maar afvragen of ze wel voor het Turkse elftal uit willen komen...

Turkije is heel slecht begonnen en het voetbal is niet om aan te zien, maar na uitslagen van vanavond ziet het er wel beter uit voor ze. Maar vijf punten verschil op nummer 2.

Heb zoveel spijt dat ik Abdullah Avci heb uitgescholden . Het lag dus niet aan die man .

Tsjechië wordt volgens mij eerste. Kan Nederland nog tweede worden of wordt het derde?
En kunnen we ons dan nog kwalificeren.

Kijk we hebben in ieder geval een spannende kwalificatie gekregen, ook wel eens leuk na al die simpele kwalificaties afgelopen jaren.

De Turken zullen Abdullah Avci heel erg missen. Ik was destijds ook boos op hem nadat hij Selcuk niet liet spelen maar achteraf had hij wel gelijk.

En wat Volkan doet! Hij wordt overal uitgefloten, uitgescholden! Elke stadion in Turkije! Blijkbaar ligt het niet aan hem, maar hij kan beter zich zelf de vraag stellen van; Waarom wordt ik uitgefloten? Wat doe ik verkeerd? Want waarom wordt een Mehmet Topal niet uitgefloten? Iedereen weet hoe Volkan in elkaar zit. Dat het een provocateur eerste klas is.

Maar natuurlijk wat de supporters doen is ook niet normaal, en kan niet geaccepteerd worden.

En over de wedstrijd zelf wil ik niet veel over praten. Je hebt geen uitgespeelde doelpunt gemaakt. Penalty, blunder van de keeper en een corner. Nederland kan alvast 6 punten erbij optellen. Net als altijd gaan ze Turkije heel makkelijk verslaan. En in Maart ga ik met mijn Nederlands elftal shirt naar Nl-Tr. En juichen voor Nederland! Want dit Turkije ga ik niet steunen tot dat Fatih Terim en Demiroren weg zijn. Het triest dit ook mag zijn. Ik doe het niet!

Het zit de de Tsjechen wel enorm mee zeg. Dat lucky moment met Janmaat tegen Nederland en nu weer zo'n lucky meevaller. Het is ze gegund om ook weer eens op een eindtoernooi aanwezig te zijn, maar ze zijn er nog niet. Nederland zal uiteindelijk de poule winnen denk ik. Wie er tweede wordt kan ik geen zinnig woord over zeggen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren