Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik heb geen moment geloofd dat hij naar Ajax zou gaan'

Laatste update:

Ajax versterkte zich deze zomer met Arek Milik en Richairo Zivkovic, maar wilde graag ook nog een ervaren spits binnenhalen. De Amsterdammers waren serieus bezig met de komst van Samuel Eto'o: de Afrikaan was transfervrij sinds zijn vertrek bij Chelsea en sprak in Parijs met Ajax-directeuren Marc Overmars en Michael Kinsbergen. Eto'o nam na dit onderhoud echter teveel bedenktijd, waarna Ajax zelf de stekker uit een mogelijke samenwerking trok.

/

Voormalig Ajacied Wesley Sneijder speelde bij Internazionale nog samen met de nu 33-jarige Eto'o en nam de pogingen van zijn eerste profclub nooit echt serieus. "Ik ken Eto'o langer dan vandaag en heb geen moment geloofd dat hij naar Ajax zou gaan", zegt Sneijder tegen Voetbal International. "Als ze hem die achttien miljoen euro winst op Daley Blind hadden gegeven had hij het misschien wel overwogen."

Volgens Sneijder was Eto'o wel gecharmeerd van Ajax: "In onze tijd bij Inter zei hij dat hij ooit wel eens bij Ajax zou willen spelen. Hij vond de uitstraling mooi, het voetbal, de historie. Maar als puntje bij paaltje komt maakt dit soort spelers een andere keuze", weet de middenvelder, die benadrukt dat hij zelf (nog) niets voelt voor een terugkeer naar Ajax. Eto'o heeft inmiddels een contract getekend bij het Engelse Everton.

Heb jij ooit gedacht dat Samuel Eto'o naar Ajax zou gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zijn we nog niet klaar met deze onzin?

10 september 2014 om 17:18

Het is inderdaad nooit realistisch geweest. Ajax was voor eto'o denk ik de laatste optie.

Off: wat ik wel een goede transfer had gevonden is Ola Toivonen halen. Die jongen heeft alles wat Ajax zoekt op dit moment. Kan als linkshalf spelen en kan in de spits. Scoort zo in een seizoen 12-18 keer. Heeft ervaring en kan een ontzettende galbak zijn voor de tegenstander. Met de boer als coach had het goed moeten komen.

10 september 2014 om 17:35

Zo denk ik dus ook over Toivonen. Past best bij Ajax. Grote sterke speler, straalt wel wat Ajax uit en is echt niet zo een eikel als men hier beweerd.

10 september 2014 om 18:55

Inderdaad. Iedereen die een beetje realistisch was wist dat Eto'o toch wel voor een andere/betere club zou kiezen.. Jammer maar helaas stelt onze competitie niks voor. Het zou geweldig zijn als hij was gekomen

10 september 2014 om 19:00

Elke goede speler straalt ajax uit lol hahaha, als je aan toivonen denkt dacht je toch gelijk aan de grillegheid wn zijn fantastische kopbal en schot die tie had, maar toen hij bij psv speelde was het een slecht irritant mannetje nu de perfecte ajacied lol

10 september 2014 om 23:52

Dus als een speler niet voor Ajax kiest, stelt de competitie niks voor? Houd je mond gewoon.

Het was wel goed geweest voor ajax als die was gekomen, hadden ze een 'goede' spits gehad.
Maar terecht dat ze het zelf al hadden afgeblazen.

10 september 2014 om 18:24

Ajax heeft wel een goede spits. Alleen hebben ze geen goede middenvelders en buitenspelers. Het middenveld kent geen enkele creativiteit en geen aanvoer naar de spits en de buitenspelers kunnen geen fatsoenlijke voorzet geven. Daardoor zal elke spits bij Ajax mislukken.

Interesse voor Eto'o was puur om de supporters tevreden te houden. Zo van kijk, wij willen voor de beste spelers gaan om vervolgens een week later een nietsnut als Zimling te halen. Als Ajax dit seizoen niet kampioen word dan zal de druk op Marc Overmars ongelooflijk hoog worden.

10 september 2014 om 17:16

Precies, dit is elk jaar zo. Grote woorden en uiteindelijk eindigen we meet een reservespeler van een b-ploeg. Maar tot nu toe werden we wel elke keer kampioen dus kwam Overmars ermee weg. Het is te hopen dat hij volgend seizoen een speler als Sneijder, Van der Vaart, Heitinga, N De Jong of Huntelaar kan halen of anders een 'topspeler' van 10 miljoen want anders heeft Marc echt een probleem denk ik

10 september 2014 om 17:52

Een topspeler van 10 miljoen ligt dan ook voor het oprapen.

10 september 2014 om 22:09

Daarom zeg ik ook 'topspeler'. Een topspeler voor Ajax dus. Iemand als Van Ginkel of anders een talent als Praet of een Narsingh. gewoon iemand waar Overmars zijn best voor moet doen om hem te overtuigen. De Boer zei dat Ajax wel 30 miljoen kan uitgeven, maar dat zulke spelers niet naar Ajax willen. Maar ik kan moeilijk geloven dat er in de hele wereld geen echte versterking rondloopt (die de uitstekende scouting van Ajax toch zou moeten kunnen vinden) voor tussen de 10 en 15 miljoen. Als het voor minder is vind ik het ook prima, maar ik heb er langzamerhand wel een beetje genoeg van dat Ajax alleen transfervrije of b-spelers haalt waardoor onze beste spelers liever weggaan en De Boer er straks ook genoeg van heeft omdat hij weer geen kans heeft om door te komen in de CL.

10 september 2014 om 23:54

Past niet in het neiuwe beleid van Ajax. Begin jaren negentig kocht Ajax ook niet voor veel geld nieuwe spelers in. Met voornamelijk jeugdspelers, jong binnengehaald talent, wat ervaren spelers en Frank Rijkaard won Ajax de CL. Een ploeg koop je niet, die maak je en ik geloof in het beleid van Ajax. Erg verstandig om gewoon te kijken naar wat Ajax heeft en mist.

10 september 2014 om 17:58

Wat druk op Marc? We kunnen niet ieder jaar verwend worden? Als we geen kampioen worden, dan was een ander gewoon beter. Tsja kan gebeuren of wat?
Als Ajacieden echt zo ontevreden waren dan zag je boze fans de trainingen verstoren. Is dat gebeurt? Nee en terecht. Kom op man.

Voor de rest heb je gelijk!

10 september 2014 om 19:11

ik loop mijn ga al te spuwen bij meerdere artikelen over het ajax bestuur.
serieus, jammer dat sommige van de ajax supporters verblind zijn door de 4 kampioenschappen.

die kampioenschappen zijn wat mij betreft meer geluk dan wijsheid. kijk naar het aantal behaalde punten. 73/76/76 en vorig seizoen zelfs 71!! nee, meer geluk dan wijsheid. was de boer coach van ajax geweest waarin de kampioen minimaal 80 punten haalde, was hij nooit kampioen geweest.

nee, ik durf nu gewoon te beweren dat ajax kampioen is geworden door faal van alle anderen(sommige van jullie ogen sluiters zullen zeggen, dat is het toch altijd). maar nogmaals je kan wel je eigen prestatie meten. kampioen worden met 76 laat staan 71,kon je vroeger vergeten. de tijden van PSV midden 2000. of AZ 80 en twente 86

jol deed het qua aantal punten veel beter. 85 maar liefst en 100 goals. alleen jammer dat twente iets beter was met 86 punten.

hier ga ik weer,

ik ben van mening dat het aantal punten een weerspiegeling geeft van de kwaliteit die een ploeg bezit. ajax werd kampioen met 73/76/76 en laatste keer zelfs 71!! 71 punten!! historisch laag aantal. dit trekt weer door in de CL, waar het ook maar niet wil lukken.
ga maar eens na. de keren dat een nederlandse ploeg iets won in europa(vooral CL) of ver kwam. heeft dat desbetreffende team ook veel punten weten te sprokkelen in de nationale competitie.

ajax heeft al jaren kwaliteit te kort. alleen gelukkig dat rest nog harder faalde. bestuur en TH lijkt bewust te kiezen om de knip te houden. ok prima, maar ga aub je zogenaamde ambitie niet meer uiten dat je mee wil tellen in europa.

--- edit---

aanvulling, voordat weer een paar van die ogensluiters gaan reageren. zogenaamd wil ajax aansluiting op europa met focus op eigen jeugd toch? ten eerste...enkel met jeugd gaat het je niet lukken. daarbij breekt er een speler door, wordt degene beetje belangrijk dan verkopen ze het weer. en ook nog eens met grote toeter en bellen, als men nog komt voor blind gaan ze de hoofdprijs betalen. week later..17,5 is voldoende?! als je ambitie hebt, dan ga je voet bij stuk houden. vraag 30! willen ze niet betalen, verleng blinds contract. met salarisverhoging. dan geef je een signaal af dat je for real bent. dat je echt iets wil bereiken. nu gaat er weer keyplayer weg,voor werkelijk fooibedrag in hedendaags voetbal. en komt zimling voor in plaats. dan nog roepen 2e ronde CL. what da hell man...met deze selectie,hoop dat je nog 3e wordt. Apoel kan je net zomaar onderschatten. he jongens...wat zeiden we ook alweer met zn allen...red bull.....eehh.... serieus echt jammer dat veel mede ajacieden zo blind zijn. bestuur en TH houden je voor de gek,

10 september 2014 om 20:14

Man wil een snicker of zo? Niemand zegt dat het super titels waren, maar we werden gewoon kampioen en dan is het doel behaald. Niemand die erom zeikt als we met z'n allen feesten in mei.
Als jij met een 5.5 je master diploma haalt zal jij zeiken dan???? Ja je kunt ook slagen met een 9, maar geslaagd is geslaagd. Ajax is in dit geval die 5.5!

10 september 2014 om 20:28

jij bent een van ogensluiters. waar zeg ik dat ajax die kampioenschappen niet verdiende? het was verdiend omdat de rest nog erger was.

mijn punt mis jij volledig. het gaat mij om de uitspraken van bestuur en TH die lijnrecht tegenover elkaar staan met het doen en laten.

ze houden de supporters voor de gek, met hun woorden van x aantal jaren terug en nu nog. Wij willen mee tellen in europa. maar wat doen zij in vredesnaam? alles behalve proberen. alles risicoloos. gesteund door gelukkige(zowel gelukkig als geluk) titels.

en daabij, jij zegt het waren geen super titels...maar waarom bespeur ik dan hier en daar bij de supporters de gedachte(geen hoop) dat Ajax werkelijk iets kan betekenen in CL? dat is onder bewust zijn van die mensen, waar titels onbewust worden gelinkt met CL succes. en ajax bestuur rn TH doen er ook vrolijk aan mee door steeds uit te spreken dat zij succes willen in CL.

4 x lukt t al niet dit jaar 5x plus dit jaar. dat is iets strutureels gast. geen pech of andere factoren. puur kwaliteit en ervaring tekort.

om terug te komen op je voorbeeld. er is een wereld van verschil hoe je geslaagd bent in academische wereld. 5,5 of cum laude. met cum laude kom je veel sneller in aanmerking voor een bepaalde positie dan met een 5,5. neem het van mij aan.

nogmaals, het gaat mij puur om het feit hoe TH zich naar buiten toe manifesteert. woorden counter daden.
ik had er meer vrede mee,als ze zeggen wij willen gewoon spelers opleiden. en wellicht hiermee incidenteel 2e ronde bereiken. maar niet die grote monden, wij willen weer mee tellen in europa en grote poespas tijdens de revolutie.

10 september 2014 om 20:37

het neemt niet weg dat ik niet blij ben met de titels. ik houd van ajax. ik houd meer van Ajax dat al die zogenaamde bobos en TH van ajax op dit moment.
recht toe recht aan zeggen waar het op staat, zou die mensen sieren.
niet die zogenaamde ambitie uitspreken die in contradictie zijn met hun daden.

bah..

for the record. ik ben een betalende supporter. ga naar stadion, ik heb foxsports voor het geval dat ik niet kan komen. ik koop merchandise, ik bezit aandelen(al is het niet veel).

zoals het nu gaat vind ik dit niet okay. en ik mag dat uiten.

10 september 2014 om 20:44

Sorry hoor, maar ze zien gewoon geslaagd.

Het is maar waar je zelf in trapt.
Zelfs met (haalbare) mega investeringen zal Ajax het misschien niet redden in de CL, tenminste zo denk ik erover en waar ik niet op reken zal mij niet teleur kunnen stellen.

Je hebt gelijk Ajax doet wel alsof ze wat willen presteren Europees, maar ja nogmaals ik hou daar sowieso geen rekening mee.

''k had er meer vrede mee,als ze zeggen wij willen gewoon spelers opleiden. en wellicht hiermee incidenteel 2e ronde bereiken. maar niet die grote monden, wij willen weer mee tellen in europa en grote poespas tijdens de revolutie.''

Precies zo denk ik ondanks dat Ajax het zelf niet bevestigd.

** Jij mag uiteraard kritiek hebben dat is jouw goed recht.

** ik had je reactie verkeerd begrepen excuus, vandaar mijn eerdere reactie.

10 september 2014 om 20:53

Het is maar waar je zelf in trapt.
Zelfs met (haalbare) mega investeringen zal Ajax het misschien niet redden in de CL, tenminste zo denk ik erover en waar ik niet op reken zal mij niet teleur kunnen stellen.

precies...garanties heb je nooit. maar ze proberen helemaal niets. maar wel roepen dat ze structureel 2e ronde willen halen.

ik trap er juist niet in. jammer dat veel van onze mede ajacieden dat wel doen.
misschien moet ik idd maar niet druk meer maken om wat ze bleren.

10 september 2014 om 21:06

geen excuses verschuldigd. even goede mede ajacieden

10 september 2014 om 23:58

Ajax vertrouwd op haar jeugd en jeugdscouting. DIT is de lijn van Cruijff en niet dat risicovol kopen, kopen, kopen. Iedereen die nu zit te gallen op het Ajax aankoopbeleid moet maar eens goed nagaan wat het Ajaxbeleid nou inhoudt.

Zal ik even helpen? Het draait om doorstroming van spelers uit de Ajax-jeugdopleiding.

11 september 2014 om 01:51

met jou ben ik snel uitgepraat. probeer maar eens aandachtig te lezen. ik weet het is een laptekst. maar als je dan perse wil reageren probeer eerst de post van degene te lezen en begrijpen.

Geldwolven bedoel je Wesley?

Ben benieuwd of hij het zou doen als Ajax niet je begin club was en er ergens meer geld in de la zou komen...

En wat voor speler ben jij Sneijder? Voorlopig ga jij ook nog vooral voor het geld. Niet dat ik je ongelijk geef, maar spreek niet over ''dat soort spelers dat als puntje bij paaltje komt toch andere keuzes maakt'' als je daar zelf ook bijhoort.. Tenminste, ik zie Sneijder niet zomaar terugkeren bij Ajax de komende twee a drie jaar..

10 september 2014 om 17:06

Al zou die willen over paar jaar hoef ik hem ook niet meer. Zelfde voor geldwolfje vd vaart. Echte ajacieden.... Als het erop aan komt geld belangrijker dan ajax die ze heeft gevormd waardoor ze überhaupt veel geld hebben kunnen verdienen. Komt mij ondankbaar over allemaal.

10 september 2014 om 17:07

Helemaal mee eens!

10 september 2014 om 17:21

Daarom, Ajax heeft het nu uitstekend op de rit; mooie en stabiele werkomgeving, Champions League voetbal, redelijk een eigen gezicht (met vaste mensen op belangrijke posities in de club en redelijk wat ''eigen jongens'' in het veld) en dus de ideale omgeving om als ervaren jongen nog één keer te vlammen voor je club. Kom dan ook op tijd terug..

10 september 2014 om 17:15

Er is een verschil tussen überhaupt niet in gesprek gaan omdat je duidelijk aangeeft dat je liever voor het geld speelt (sneijder) en in gesprek gaan, een sterk idee geven van dat het gaat rondkomen om vervolgens te wachten op een andere aanbieding waar je veel mee kan verdienen (eto'o).

10 september 2014 om 18:41

En wat bedoeld hij dan volgens jou met "dat soort spelers"? Waarschijnlijk bedoelt hij spelers van wereldklasse

Sneijder past prima het rijtje van Eto'o. Die is ook lekker zijn zakken aan het vullen in Turkije, jammer want het zou mooi zijn als dit soort spelers terug komen, dat zou Ajax zeker een stuk sterker maken. Ik hoop dat ze in de toekomst zich niet blijven bedenken bij een salaris van 3 miljoen.

10 september 2014 om 17:07

Als "echte" ajacied zou je van Wesley mogen verwachtten dat hij geen 3mil per jaar zou willen opstrijken bij een (eventuele) terugkeer bij Ajax..

10 september 2014 om 17:11

Sneijder gaat ten minste niet in gesprek met Ajax voor een verblijf. Hij laat er geen gras over groeien en gaat gewoon naar Turkije waar het mooi weer is en hij flink wat geld kan verdienen. Eto'o zegt dat hij Ajax een mooi project vindt en geeft dus een signaal af dat er wel degelijk een (grote) kans is dat hij gaat tekenen, maar vervolgens gaat hij als nog voor een club met geld.

10 september 2014 om 17:57

Het staat toch helemaal niet vast dat Ajax geen kans had. Tuurlijk deed Eto'o er lang over, maar hij heeft niet de meest lucratieve optie gekozen. Hij heeft de afweging gemaakt om bij een goede club in een grote competitie te spelen voor ietsje meer of bij een topclub in n kleinere competitie met als extra Cl, maar met iets minder salaris. Verder waren er nog meer opties en ik vind het Eto'o in dit geval sieren dat ie niet meteen nee zegt, maar eerst zijn opties bekijkt en overweegt.

Toch jammer dat hij niet voor Ajax heeft gekozen.. Dan had hij CL gespeeld..

10 september 2014 om 17:13

'Echte' Ajacied Sneijder? Sneijder heeft zich daar volgens mij toch altijd minder uitgesproken dan bijv. Heitinga, Huntelaar en v.d. Vaart. Zo zie je ook geregeld terugkomen dat Sneijder ook wel iets voor Utrecht voelt e.d.

10 september 2014 om 18:04

Ik denk dat hij eto'o bedoelt en niet Sneijder.. Gala speelt toch ook CL?

10 september 2014 om 18:18

Trotdat. Reactie waar ik op reageerde is op de 1 of andere manier als sneeuw voor de zon verdwenen. Hij had het erover dat 'echte' Ajacied zulke uitspraken niet moet doen, omdat hij dan ook bij Ajax had moet terugkeren als 'echte' Ajacied. Iets in die trant

10 september 2014 om 23:24

@inkeajacied

Mijn opmerking is niet als sneeuw voor de zon verdwenen hoor, hij staat er gewoon nog

Met mijn reactie (waar jij net op reageerde) doel ik op Eto'o.
Als hij voor Ajax had gekozen had hij zeker weten CL gespeeld, iets wat Everton duidelijk niet te bieden heeft..

10 september 2014 om 23:24

Alhoewel de PL een veel betere competitie is dan de Eredivsie..

11 september 2014 om 08:44

Ja zie het, ligt dan aan de mobiele versie van Voetbazone. Die heeft wel vaker zulke fratsen.

Ik had het in ieder geval over de Sneijder-reactie, niet over die van Eto'o hierboven. Sneijder is niet zo'n 'echte Ajacied', hij heeft al meerdere keren laten blijken ook veel voor Utrecht te voelen en spreekt ook niet heel erg in het voordeel van Ajax zich uit.

Aldus Wesley Euro Sneijder.

Lekker je mond houden, spelers zoals wesley irriteren me mateloos. Hem hoef ik nooit meer in het rood wit te zien. Net zoals zijn generatiegenoot Van de Vaart. Lekker oprotten met die omhooggevallen en misplaatste voetballers. Wij willen alleen jongens met een echt amsterdams rood wit hart. Heitinga en Nigel de Jong zijn hartstikke welkom!

10 september 2014 om 17:07

Zeker Nigel.. man man.. wat een baasje is dat zeg

10 september 2014 om 17:09

Zeker! Heitinga en de Jong beide van harte welkom.. Maar niet voor een salaris van 3mil..

Maximaal het salarisplafond wat (volgens mij) 1-1.5 miljoen is?

10 september 2014 om 17:43

Voor mij mogen ze graag dat salarisplafond doorbreken voor N De Jong, geef die man lekker 3 miljoen joh. veel liever dan een Zimling ofzo

10 september 2014 om 17:10

Waarom is Heitinga meer Ajacied dan Sneijder? Heitinga roept altijd hoe fan hij is en dat hij graag terug komt. Maar toen er even sprake van was 'was de tijd nog niet rijp'. Heb ik liever een Sneijder die gewoon eerlijk zegt voor de euros te gaan.

10 september 2014 om 17:15

@ewoud

Ajax heeft naar mijn weten nooit serieus interesse getoond. Bovendien heeft Ajax hem nu niet nodig zou alleen maar talenten in de weg staan zoals VD Hoorn, Denswil etc. Alleen qua persoonlijkheid en mentaliteit zou ik hem graag in de selectie zien.

10 september 2014 om 17:59

Vergeten dat Heitinga n meer dan verdienstelijke verdedigende middenvelder is?

10 september 2014 om 17:11

En als Sneijder vandaag tekent heb jij morgen alweer z'n shirt gekocht.

10 september 2014 om 17:18

@gangstarr

Lol, ga nou niet beginnen gappie. Ik koop alleen trainingspakken zonder nummer, geen shirtjes. Bovendien ben ik niet vergeten hoe Wesley stond te juichen tegen Ajax toen Utrecht de gelijkmaker maakte. Neehoor, Sneijder mag lekker wegblijven.

10 september 2014 om 18:26

Dat zal toendertijd wel te naken hebben gejad dat Rodney meedeed/assist gaf/scoorde. Als hij al niet voor zijn broer mag juichen als die tegen ajax speelt...

Wat moet eto'o bij AJAX doen. Ja sorry met alle respect naar ajac

10 september 2014 om 17:48

Lekker foebele in de Champions League... maar het valt mij op dat je weinig respect toont voor Ajax. "met alle respect" En dan altijd iets neerbuigends.

Blij dat deze transfer niet door is gegaan. Samuel hebben we echt niet nodig.

10 september 2014 om 18:20

Volgens mij is een spits die garant staat voor 25+/- doelpunten in een zwakke competitie als de eredivisie een versterking voor elke club zelfs/juist ajax die met milik en siggy toch niet de beste spitsen in huis hebben.

10 september 2014 om 18:58

Misschien wel, maar Eto'o maakt ook niet het verschil met PSG en Barca. Mocht je een fatsoenlijke CL poule hebben geloot (zeg de poule van Sporting, die ook in pot 3 zaten, dan had je Chelsea, Schalke en Maribor) was het de investering wellicht waard geweest omdat hij het verschil zou kunnen maken tegen Schalke. Het is niet realistisch te zeggen dat het huidige Ajax min Siggi en plus Eto'o wel kansrijk was geweest tegen deze ploegen..

Voor de eredivisie heeft Ajax Eto'o niet nodig..

Bij jongens als Sneijder en Eto'o gaat het puur en alleen om de centen. Anders hadden beide heren nooit in Turkije en ergens diep weg in een bananenrepubliek in de Kaukasus gevoetbald. Sportieve eer zegt ze maar heel weinig.

Haha Marc Netto heeft goede en slechte eigenschappen. Zijn slechte is gierig zijn. Zijn goede eigenschap is humor. Eto'o komt natuurlijk nooit naar het huidige Ajax.

Het enige wat bij die zwarte jongens teld is G E L G.
Geld en nog eens geld.
Ze hebben meschien fortuinen verdiend de af gelopen jaren,maar god weet hoeveel van die zwarte koppen ze onderhouden.
Dus kiest hij voor de meest betalende club.

Nu drukt iedereen op nee terwijl ze eigenlijk allemaal dachten dat hij zou komen.

Nu Sneijder, Nigel binnen halen

Op een gegeven moment dacht 80% dat hij naar ajax ging. Ze durven gewoon niet toe te geven dat ze er vreselijk naast zaten

Zelfde geld voor jou Wesley, je bent niet veel anders.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren