Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Immers wijst naar jaar geleden: ‘Nul punten, alsnog tweede’

Laatste update:
/

Feyenoord heeft na drie wedstrijden een zege, een remise en een nederlaag geboekt. Dat is niet de start waarop de Rotterdammers hoopten, maar er is zeker nog geen man overboord. Lex Immers roept in herinnering dat de club vorig seizoen de eerste drie duels allemaal verloor: tegen PEC Zwolle, FC Twente en Ajax.

De start was destijds een stuk beroerder dan nu, weet Immers nog. Dat Feyenoord zondag thuis met 1-2 verloor van FC Utrecht is dus niet meteen teken aan de wand. “Vorig jaar was het nog slechter. Toen hadden we nul punten, maar werden we alsnog tweede”, zegt de aanvallende middenvelder tegen RTV Rijnmond. Conclusies trekken over het verloop van de competitie is nog veel te voorbarig, vindt hij.

“Volgende week word je geen kampioen, dat is pas in maart of april”, benadrukt Immers. In de drie wedstrijden die hij meedeed scoorde de middenvelder nog niet. Alle drie de goals die Feyenoord maakte kwamen van Mitchell te Vrede.

Feyenoord eindigt dit seizoen...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met die instelling kom je er wel.

25 augustus 2014 om 12:59

En dat terwijl z'n instelling het enige is waar hij wat aan heeft. Al het andere is ver ondermaats.

25 augustus 2014 om 13:22

Inderdaad. Als ze die eerste drie wedstrijden nou gewonnen hadden vorig jaar, waren ze wellicht kampioen geweest in plaats van tweede.

Elke pot die je verliest gaat je aan het einde van het seizoen in de weg zitten.

25 augustus 2014 om 14:15

Vorig jaar hadden ze nog spelers als Pellè, Janmaat, De Vrij en Indi en een trainer die Ronald Koeman heet. Het team wat ze nu hebben zie ik geen hoge ogen gooien in de Eredivisie.

25 augustus 2014 om 15:14

10-0 Met deze trainer. Lage ogen zeker?
De rest is wat op het Feyenoord veld rond hobbelt dit jaar. Koeman is niet voor niets in de trein gesprongen. Hij kon bijtekenen maar was aan een uitdaging toe?
Het zinkende schip en nog iets.

25 augustus 2014 om 19:25

Zinkende schip... Overdrijven is ook een vak. Er zijn verschillende basisspelers vertrokken waardoor je in een klap veel ervaring verliest, maar je moet wat als je eindelijk weer is zwarte cijfers wil draaien.

Als de volgende gouden lichting er weer aankomt zijn sommige aankopen zoals nu niet nodig. Dit jaar 1 stapje terug doen om over een tijd 2 of 3 stappen vooruit te maken

25 augustus 2014 om 14:22

Inderdaad, ja met deze instelling. Tja het grote probleem is dat de complete verdedigingslinie weg is. Rutten wil ik hier absoluut de schuld niet van geven, want wat moet je als al je toppers worden weggekocht.

Te Vrede doet het redelijk moet ik zeggen. Zijn statistieken liegen er niet om. Hij is tot noch een van de weinige lichtpuntjes. Het is te hopen dat Clasie blijft, de ploeg goed op elkaar ingespeeld raakt en Toornstra gaat laten zien waarom hij gehaald is, anders wordt dit een verdomd moeilijk seizoen vrees ik.

Een onthutsend zwak begin is het halve werk.

25 augustus 2014 om 13:46

haha, idd.
En vorig jaar hadden ze nog 3 goede tegenstanders in het begin, dat is nu wel iets anders.

Ik snap uberhaupt niet dat zo'n jongen het woord kampioenschap in de mond neemt, dat is toch totaal niet realistisch.
Als dit feyenoord 3e wordt hebben ze het gewoon heel goed gedaan

Klopt, maar de punten die je nu haalt zijn even belangrijk als die van over een half jaar.

25 augustus 2014 om 12:50

Is zeker zo. Maar het is ook gewoon onrealistisch om al je beste spelers te kopen en dan te verwachten dat je zomaar even om het kampioenschap speelt. Alle beste spelers zijn weg of willen weg. De selectie is zelfs nog lang niet compleet, aankopen zijn nog niet inzetbaar,bv Toornstra, Kazim. Deze week gaat er weer vanalles gebeuren. Dit gaat gewoon tijd kosten. En als Feyenoord Europees gaat spelen wordt het natuurlijk ook alleen maar moeilijker in de competitie, want de laatste jaren heeft Feyenoord het voordeel gehad dat het zich alleen op de competitie kon richten.
Ik hoop dat Rutten het snel op de rit krijgt, maar het is gewoon normaal dat zo'n omslag tijd kost. Alleen is het verwachtingspatroon alleen maar hoger geworden, dus de druk zal nu ook alleen maar hoger worden op de spelers. Ben benieuwd of deze ploeg daar mee om kan gaan. Een El Ahmadi zou wel uitkomst bieden op dat gebied.

25 augustus 2014 om 13:03

Het is niet zozeer vanwege de drie punten jammer dat ze gisteren verloren, maar vooral omdat ze in de eerste helft beter voetbal lieten zien dan gebruikelijk was onder de Koeman-jaren. Rutten laat ze 10 a 20 meter verder naar voren pressen en Feyenoord zette Utrecht daardoor compleet vast. Maar ja, omdat we voorin in de as, Immers en Te Vrede, wel erg weinig kwaliteit hebben rondlopen, werd daar te weinig rendement uit gehaald en verlies je een wedstrijd die je dik had moeten winnen zelfs.

Het zou jammer als die goede ontwikkeling nu gaat stokken door een tegenvallend resultaat. Wat wel duidelijk is, is dat met deze aanvallender speelstijl de gebreken van Immers nog duidelijker aan het licht komen. Hij creëert helemaal niets, is niet zelden het eindpunt van combinaties, loopt dezelfde ruimtes als Te Vrede in en is ook nog eens een niet bepaald koele afmaker. Ik word er echt knettergek van dat vanwege de aanwezigheid van Vormer en Immers, Ziyech en Mokotjo in Enschede voetballen. Echt gekmakend!

25 augustus 2014 om 13:06

Druk? In Rotterdam? Er is nooit druk.

Vorig jaar waren de tegenstanders wel 'iets' beter in de eerste 3 wedstrijden Lexie..

Het spel was vorig jaar wel beter dan nu.

Pfff word een beetje moe van deze jongen.
Ajax, Twente, PEC Zwolle of Ado, Heerenveen, Utrecht. Is nogal een verschil he.
Dat je tegen Ajax en Twente verliest ok. Maar dit seizoen had je gewoon al 9 punten moeten hebben.

Resultaten uit het verleden...

Toen was de start wel wat moeilijker met de bekerwinnaar, landskampioen en twente dat derde werd. Waarvan twee uitwedstrijden.
Gewoon slecht dat je thuis niet kan winnen van heerenveen en utrecht. Hoop dat van Geel is geschrokken.

25 augustus 2014 om 12:35

Het grote verschil met vorig jaar is dat je nu pellle Janmaat de vrij en martins indi niet heb en denk het grootste verschil Koeman.

25 augustus 2014 om 13:11

Nee, van Geel is niet geschrokken. Het gaat financieel wat beter met Feyenoord. Dat vind men belangrijk. Sportief is de inzet al 10 jaar Europees voetbal halen. Het enige wat men kan is een trainer wegsturen. Het komt altijd zo amateuristisch over bij mij wat men in Rotterdam doet. Enerzijds mooi dat er Vrienden van zijn.. anderzijds een brevet van onvermogen van Feyenoord om dankzij een aalmoes bestaansrecht te hebben.

25 augustus 2014 om 13:28

"Het enige wat men kan, is een trainer wegsturen"

We hebben de laatste drie jaar dezelfde trainer gehad...en die is uiteindelijk zelf vertrokken. Dus dit is een klein beetje onzin van je. In het verleden is het wel voorgekomen maar de laatste jaren dus gewoon niet.

25 augustus 2014 om 13:46

Zwolle was toen nog geen bekerwinnaar toch? Die wonnen ze aan het eind van het seizoen.

Dit seizoen hebben ze nog mazzel dat ze de punten uit Den Haag stelen.
Er is teveel aan kwaliteit ingeleverd, dit heeft weer tijd nodig.

25 augustus 2014 om 13:47

zwolle was toen geen bekerwinnaar, maar ze stonden na 10 wedstrijden wel boven aan in de competitie.
Dus wel degelijk in vorm in combi met wat geluk

25 augustus 2014 om 14:14

Hoe bedoel je in vorm? Dit was de eerste wedstrijd..

Twee jaar geleden was er effe wat meer kwaliteit en een trainer waar je als jonkie tegenop kijkt.
Naar mijn idee kan je beter wat jongeren spelers halen die de drive hebben om te leren en te luisteren naar een coach. Bij wat oudere spelers heb ik altijd meer het idee dat ze het beter weten dan de coach en daar niet naar willen luisteren/uitvoeren.

26 augustus 2014 om 07:16

Twente op dit moment moet kunnen, let op aanstaande zondag. Denk dat Ajax en PSV heel graag op dit moment tegen Feyenoord of Twente willen spelen. Je komt ze toch tegen dus dan maar wanneer de vorm er niet is!

Schreuder heeft aangegeven dat zij niet geïnteresseerd zijn in Van Anholt. Als Feyenoord Van Anholt haalt dan ben ik heel benieuwd hoe wij gaan spelen. Hetzelfde geldt met Toornstra erbij. Denk dat Feyenoord dan toch tot de conclusie is gekomen dat Lopes Cabral te kort komt en hij zal misschien worden verhuurd en anders loopt zijn contract volgens mij einde van het seizoen af.

Clasie zie ik trouwens wel vertrekken, El Ahmadi wordt hopelijk de nieuwe vervanger. Spits verwacht ik eigenlijk niet meer. Feyenoord is tevreden over Te Vrede en hebben veel vertrouwen in Kazim.

Ben benieuwd wat jullie van mijn opstelling vinden. Ik denk dat wij dan een stuk stabieler staan dan als wij 4-3-3 spelen.

Mulder
Wilkshire
Boulahrouz
Kongolo
Van Anholt
Boetius
Toornstra
El Ahmadi
Vilhena
Kazim/Manu
Te Vrede
25 augustus 2014 om 12:40

Na de komst van Kusk zei Schreuder dat er niets meer bij zou komen, vervolgens kwamen Mokotjo en Ziyech.
Zeg niet dat Twente v Anholt gaat kopen, maar afgaan op wat een trainer zegt doe ik ook niet.

25 augustus 2014 om 12:44

Ah oke, dat wist ik niet. Ik las ook op een Feyenoord site dat hij aangaf dat interesse in Van Anholt onzin is. Weet dus niet of het waar is of niet.

Ik zou alleen interesse in Van Anholt begrijpen als Lopes Cabral te kort komt. Wij hebben dan weer 2 goede rechtsbacks.

25 augustus 2014 om 12:48

@wandering
Omdat Kusk kwam na het vertrek van Tadic.

Daarna is Quincy Promes nog weggegaan naar Spartak Moskou... wie had dat verwacht? Bijna niemand en Schreuder ook niet.

Dus zo gek is het niet dat Twente daarna vervangers is gaan halen.

25 augustus 2014 om 12:53

Dat Ziyecht in de plaats van Promes kwam is vrij logisch, maar dan nog haal je dan een speler extra met Mokotjo.
Maakt voor de rest ook niet zoveel uit, maar een speler/bestuurder/trainer geloven als het om transfers gaat, nou nee.

25 augustus 2014 om 14:02

Mokotjo is een beetje i.p.v. Felipe Gutierrez

25 augustus 2014 om 14:24

Tuurlijk, dat snap ik ook, maar dat heeft allemaal niets te maken met het feit of je een trainer wel of niet kunt geloven
Dat Gutiérrez lang geblesseerd zou zijn wist Schreuder ook toen hij zei dat er niemand meer bij zou komen.

Als v Anholt zou komen is het ook heel logisch, Rosales is weg dus zou het een logische aankoop zijn.

25 augustus 2014 om 13:16

Ik hoop voor Feyenoord dat Immers wordt verkocht, zodat Toornstra op zijn plek kan. Toornstra is doelgerichter en loopt ook niet in de weg bij de spits, waardoor Te Vrede nog meer kan scoren.

25 augustus 2014 om 13:41

Van Aanholt heeft duidelijk aangegeven dat hij op de rechtback wilt en komt te spelen, dat is m toegezegd door de trainer van de nieuwr club.
Ik zie m dan eerder naar Twente gaan aangezien wij cabral en wilkshere op die positie hebben.
En wij hebben een linksback nodig.

Ik zou altijd van Beek ipv Boula inzetten, die man is te oud niet fit te krijgen en heeft buiten ervaring geen toegevoegde waarde! Heeft al tijden geen fatsoenlijk seizoen gespeeld. Van Beek maakt bij mij een goede indruk en verder vind ik de verdediging goed staan op jou opstelling. Ik wil vooral Kongolo centraal zien want die word net als Indi verneukt op de linksback en je moet een speler altijd zetten waar die het beste is.
Verder ben ik het met je eens alleen zou ik boetius wisselen met bilal van mij mag de speler in vorm spelen want van die 2 word je nog steeds niet vrolijk en altijd kan je kazim nog oo rechts zetten. Boetius heeft het heel erg moeilijk en lijkt geen stappen gemaakt te hebben, kan wel een krachttraining gebruiken! Hij is nog jong gelukkig dus tijd genoeg maar de beste speelt!!

Ik hoop toch nog wel op een spits alleen Dost hoeft van mij niet te komen, als hij echt had gewild dan was hij er al en hij is veel te duur heb ik gelezen dus beter van niet.
Er blijft na guidetti, zapata weinig over dus ben bang dat er niks bij komt.
Maar zoals gister mis je gewoon een hoop kwaliteit.
Ik ben blij dat je Immers er niet in heb staan daar word je voetballend veel beter vam want ik vind Toornsta een veel betere Inmers met meer balgevoel en creativiteit.

25 augustus 2014 om 14:20

Prima opstelling hoor, maar in het interview gaf van Anholt ook duidelijk aan dat hij bij de geïnteresseerde club als rechtsback zou spelen. Dan kun je hem wel binnenhalen met praatjes we willen je rechtsback en hem vervolgens linksback zetten, maar daar wordt hij ook niet blij van.

Ik zie feyenoord eerlijk gezegd ook nu niet winnen van pec twente en ajax.

De eerste helft tegen Utrecht speelde ze echt goed en had je gewoon op 3-0 moeten staan, vorig jaar hadden we dat probleem ook al, teveel wedstrijden speele we gelijk of verloren we net ondanks dat je beter was. Het grote verschil met vorig jaar is wel dat ze niet snel herstellen na een achterstand of tegenslag en dat snap ik niet...spelers als Clasie, Immers, Schaken, Mathijsen moet op die momenten opstaan en dat gebeurd niet, verder word het tijd dat die jonge jongens eens echte mannen worden, het zijn geen talenten meer, je speelt voor Feyenoord, laat dan dan eens zien en verschuil je niet achter het feit dat er zoveel spelers weg zijn gegaan. Verliezen okay maar dan wel strijdend!!!

25 augustus 2014 om 16:21

Het feit dat er zoveel spelers zijn weggegaan is inderdaad geen excuus, zeker niet als je op eigen veld verliest van Utrecht dat een veel grotere leegloop te verwerken heeft gekregen.

Het maken van doelpunten is overigens een zeer essentieel onderdeel van het voetballen. Ik ben het dan ook niet met je eens dat Feyenoord in de eerste helft echt goed speelde en op 3-0 had moeten staan. Als je een overwicht hebt en voldoende kansen creëert, maar dat overwicht niet weet uit te buiten, heb je slecht gespeeld.

Hij heeft natuurlijk inhoudelijk helemaal gelijk. Daarnaast had Feyenoord gisteren gewoon die wedstrijd moeten winnen. Maar ook Immers zal niet kunnen ontkennen dat Ajax en PSV vooralsnog veel verder lijken te zijn dan Feyenoord. Mijn verwachting is dat Feyenoord aan het einde van het seizoen met Twente, AZ en Vitesse om een EL-ticket zal strijden in de play-offs.

Vorig jaar:
ADO uit: 0 punten
Heerenveen thuis: 3 punten
Utrecht thuis: 3 punten.
Totaal: 6 punten.

Dit jaar.
ADO uit: 3 punten
Heerenveen thuis: 1 punt
Utrecht thuis: 0 punten
Totaal: 4 punten

Loop dus 2 punten achter Lex.

25 augustus 2014 om 12:44

Had feynoord precies de zelfde 3 wedstrijden van vorig nu ook dit jaar?

25 augustus 2014 om 12:46

Dat is 2 jaar terug.

Vorig jaar (seizoen 2013/2014)

Zwolle-Feyenoord 2-1 (laatste minuut goal Guyon Fernandez)
Feyenoord-Twente 1-4
Ajax-Feyenoord 2-1

Ze lopen dus 4 punten voor i.v.m. vorig jaar, wel tegen mindere tegenstanders... dat dan weer wel.

25 augustus 2014 om 12:54

Hij pakt gewoon de betreffende wedstrijden, dat snap je toch wel hoop ik? Niet de competitiestart. Due manier van vergelijken vind ik vele malen beter inderdaad, aangezien vorig jaar de start van feye veel zwaarder was.

25 augustus 2014 om 12:59

Jan en Paul, snappen jullie nou echt niet wat Ruudos bedoelt? Ruudos noemt het puntenaantal op dat Feyenoord vorig jaar heeft behaald aan de wedstrijden tegen ADO Heerenveen en Utrecht. En terecht, want dat is een logischere vergelijking dan Immers maakt met die eerste drie wedstrijden.

Edit: oxxis, je was me voor.

25 augustus 2014 om 18:27

Immers zelf wijst naar de competitiestart........en niet naar de ''vergelijkbare'' duels.

25 augustus 2014 om 14:23

Ik vind jouw redenatie veel logischer dan die van Lex, zijn vergelijking loopt mank, PEC uit, FC Twente thuis en Ajax uit is toch ook veel lastiger, die moeten ze dit jaar nog hebben.

Ik vind het gevaarlijk om Feyenoord al af te schrijven, dat hebben we drie voorgaande seizoenen ook gedaan en uiteindelijk komen ze toch weer ijzersterk opzetten. Ik ben benieuwd wie Van Geel nog erbij haalt, ik vond de eerste helft gisteren qua voetbal zeker niet verkeerd, maar het verval in de tweede helft was enorm. Toch kan de huidige selectie met een Toornstra en een extra spits in Nederland gewoon om de titel spelen, dat is ook de charme van onze competitie.

25 augustus 2014 om 13:51

afschrijven waarvoor? Je denkt toch niet serieus dat ze kans maken op de titel?
Als ze geluk hebben komen ze met een spits aan zetten die net zo verrast als pelle en guidetti.
En el ahmadi als vervanger voor clasie.
Als ze dan derde worden hebben ze het prima gedaan.

25 augustus 2014 om 14:31

Als derde hebben ze het inderdaad prima gedaan, maar ik zou niet inzien waarom Feyenoord niet weer tweede of eerste kan worden. Vorig jaar ("geen geld om te versterken!", het jaar ervoor ("vlaar, Guidetti, El ahmadi en Bakkal zijn weg, dat wordt niks!!" en het jaar daarvoor ("feyenoord was tiende geworden, denk je dat ze nu Europees halen met spelers als Clasie?!?!?!" werd Feyenoord ook helemaal afgeschreven en logenstraften ze alle kenners. Het ging zelfs zo ver dat grote Nederlandse talenten als de Vrij, Martins Indi en Clasie werden afgeschreven en die 'kenners' hoor je er nu ook niet meer over. Ik zeg niet dat Feyenoord de grote favoriet is dit jaar, maar er zal nog wat gebeuren op de transfermarkt en ze bezitten enorm veel talent (vilhena, Boëtius, Kongolo, Van Beek, Bilal, Manu etc). Ik zie Feyenoord echt wel weer bovenin meestrijden, dat doen ze al drie jaar tegen alle verwachtingen in.

Met deze selectie wordt het knokken met Twente om de derde plek. Ajax en PSV steken boven de rest uit.

Achter die 4 lijkt het allemaal nog dichter bij elkaar te zijn gekomen. Heerenveen en AZ laten nog weinig zien en lijken niet veel beter dan bijvoorbeeld PEC of Groningen.

25 augustus 2014 om 12:44

Heerenveen is Finn en Bilal kwijt. En nu ook Ziyech. En een nieuwe trainer. Dus dat is weer aanpoten... en als Heerenveen 2/3-0 in de rust voorstond tegen Dordrecht was het niet raar geweest.

AZ heeft een nieuwe trainer, is Viergever en Beerens kwijt. En mist het hele seizoen al Aron Johansson en speelt zonder spits. Dan ga je niet makkelijk scoren en dus winnen.
Dat ook nog Berghuis en Henriksen vroeg uitvallen dan wordt het helemaal een kansloze missie om punten te pakken.

Vorig jaar uit tegen Zwolle en Ajax en thuis (1-4) onderuit tegen Twente.

Nu thuis niet kunnen win van een toch uitgekleed Heerenveen (fin en Bilal waren toen al weg) en verliezen van Utrecht thuis.

Dan ben je ondanks je 2 punten (ivm 0 vorig jaar) toch niet echt veel beter bezig, tegen zwakkere tegenstanders.

Te Vrede doet zijn werk nog wel, waar velen verwachten (wie niet, ik ook) dat het probleem voorin zou liggen door het ontbreken van Pelle, lijkt het gemis van Indi/de Vrij zich vooral achterin voor problemen te zorgen. mathijsen kan het niveau bijna niet meer aan en Nelom is niet een speler waarmee Feyenoord ambities toont.

Ik gok dat van Anholt van Heerenveen naar Feyenoord zal komen. Die kan dit jaar als linksback spelen en volgend jaar eventueel naar rechts gaan (bij vertrek Wilkshire, 1 jarig contract)

@rbn_
je kan het best 4-3-3 spelen omdat je dan met voorzetten te vrede kan laten scoren omdat hij het daar van moet hebben en je moet ook aanvallend spelen want feyenoord zijn kracht licht zeker niet achterin

25 augustus 2014 om 12:56

Boëtius kan aan de rechterkant met zijn rechterbeen voorzetten geven en Van Anholt/nelom/woudenberg moet aan de linkerkant veel mee op komen. Bij balverlies heb je dan meer spelers achter de bal en ben je denk ik minder kwetsbaar.

je moet niet kijken naar waar je toen stond, maar naar de punten die je toen pakte tegen die clubs.
Vorig jaar had Feyenoord tegen deze clubs zes punten gepakt en nu zijn dat er vier. Wat dat betreft sta je gewoon twee punten achter.

Vorig jaar:
Ado Den Haag 3 - 2 Feyenoord
Feyenoord 2 - 0 SC Heerenveen
Feyenoord 1 - 0 FC Utrecht

Dit jaar:
Ado Den Haag 0 - 1 Feyenoord
Feyenoord 1 - 1 SC Heerenveen
Feyenoord 1 - 2 FC Utrecht

25 augustus 2014 om 12:58

Wat een onzin, Ajax staat gewoon 3 punten achter op de nummer 1 dat is het enige wat telt, en niet dat Ajax vorig jaar van Vitesse en Az had verloren en nu gewonnen, en van Psv gewonnen en nu verloren dus 6 punten hebben uit die 3 wedstrijden ipv 3 punten vorig jaar.. Vind dat echt een rare niet behorend bij voetbal logica

25 augustus 2014 om 13:11

Tuurlijk wel, het heeft de maken met oorzaken en gevolgen.
De oorzaak is dat ze te weinig kwaliteit hebben.
Gevolg is puntverlies, waar vorig jaar wel punten werden gepakt.

Oorzaak is puntverlies, waar vorig jaar wel punten werden gepakt.
Gevolg is dat als je dat soort dingen blijft doen, je eindnotering slechter zal zijn.

Uiteindelijk kom je tot dezelfde conclusie, maar heb je het gewoon niet zo bekeken. Is niet erg, kan gebeuren

25 augustus 2014 om 13:39

Nee sorry je raakt sowieso in de war jij, een gevolg is punt verlies ja, en ik snap je theoretische gang wel hoor Het gaat mij erom dat voetbal andere wetten heeft, de bal is rond, als ie aan de ene kant niet valt etc. In de praktijk werkt het gewoon niet zo man. Ik snap het nut er ook niet van.. als je blijft verliezen ja logisch dan word je eindnotering slechter van wie je wint of verliest tov vorig jaar doet er dus echt niet toe..

25 augustus 2014 om 13:52

Het doet er wel degelijk toe.
Als je punten pakt tegen de ploegen waar je dat vorig jaar niet deed en je behoudt de punten tegen de ploegen waar je dat vorig jaar al pakte zal je meer punten pakken en, hoogstwaarschijnlijk, hoger eindigen. Als dan de concurrentie nog beter presteert is dat heel erg vervelend, maar kan je wel zeggen dat je het al beter hebt gedaan. Als je het steeds beter blijft doen, moet je dus uiteindelijk wel kampioen worden. Verlies vorig jaar en nu winst tegen dezelfde ploeg is tussen alleen die ploegen al een verschil van 6 punten.

25 augustus 2014 om 14:32

Ja ik snap het wel man, ben het er gewoon niet zo zwart/wit mee eens. Omdat het feit dat waar je vorig jaar punten hebt gehaald je misschien wel punten laat liggen, als Ajax tov vorig jaar het beter doet tegen Vitesse wel twee keer winnen ipv verliezen maar de rest van de wedstrijden meer punten verspeeld? Precies dan heb je het misschien tegen de ene tegenstander beter en tegen de ander slechter gedaan tov vorig jaar maar over de gehele 34 wedstrijden!? Natuurlijk kan je voor jezelf stellen ach we hebben tov vorig jaar uit dezelfde wedstrijden 3 punten meer als Ajax zijnde, of als Feyenoord zijnde vorig jaar hadden we zelfs 0 punten dus het kan nog slechter, maar nogmaals naar mijn mening is dat echt waardeloos.

25 augustus 2014 om 16:02

als we slechter zouden zijn zouden we toch ook weer verliezen van ado ik wil je zeggen pure logica bestaat niet zolang de bal rond is kan zelfs heracles nog kampioen worden

25 augustus 2014 om 16:35

Juist!

Om te beginnen immers zo snel mogelijk uit de basis halen.

Toen had je PEC, Twente en Ajax gehad. Nu heb je Ado, Heerenveen en Utrecht gehad. Dan moet je de 3 eerst genoemde nog treffen en die zijn duidelijk moeilijker. Immers mag van mij al een tijd gaan banken. Is in mijn ogen het meest verantwoordelijk voor het slechte spel.

25 augustus 2014 om 13:38

Ja maar als immers gaat banken wie dan op zij positie???
Vilhena speeld ook zeer slecht en vormer tja ......

Ach laten we weer conclusies inderdaad na 3 speelrondes.. Welke 3 tegenstanders boeit echt niet mensen, de eerste 10 wedstrijden moet je een flow gaan pakken, na winter verder uitbouwen. Immers mag echter wel plaats maken, hopelijk voor de Feyenoord aanhangers hoef je niet weer een heel seizoen te kijken naar deze pannekoek, als je dan een Gini ziet bij Psv, best pijnlijk toch!

Vorig jaar had je Pelle, De Vrij, Janmaat, Bmi....

Vorig jaar had ik gewoon het idee dat hwt helemaal goes ging komen dit jaar niet

Om aan het eind van het seizoen 4/5 punten tekort te komen voor een kampioenschap. Wat een geleuter van een speler die het denk niveau van een klein kind heeft. Je hebt 1 punt uit 2 thuisduels tegen subtoppers/middenmoters. Dit is nu precies wat er mis is bij Feyenoord. Er is geen druk. Men heeft het altijd over druk in Rotterdam. Deze is er nooit. Nooit is er vanaf het begin een drive om te zeggen "wij worden kampioen". De insteek is altijd Europees voetbal halen. Triest hoor. Zonder kritiek en de lat "hoger te willen leggen" zal er nooit en te nimmer vooruitgang geboekt worden. Amateurs zijn het. Daarom is Feyenoord al 15 jaar geen kampioen geworden. Zal me niets verbazen als het deze week Europees weer niet lukt. Wanneer je tevreden bent met een bal op de paal.

26 augustus 2014 om 07:28

Als ze weer geen groepsfase halen vind ik het toch wel op competitievervalsing lijken. Al 5 seizoenen hoog eindigen omdat je grootste concurrenten doordeweeks spelen en jij niet.

Vorige seizoen verloor je wel de eerste 3 wedstrijden maar toen had je de moeilijkste 3 al gehad nu moet je nog tegen ze spelen

Het is veruit de domste voetballer die we ooit in de kuip hebben gehad.en dan heb ik het niet eens over zn voetbalkwaliteiten.ten 1e hadden we toen geen geld voor versterkingen Lex…en toen hadden we veel sterkere tegenstanders die gewoon met zn 11en voetbalde.maar ik wil jou en Rutten over een week of 5 ook horen zeggen dat je meer punten dan vorig jaar had!!

25 augustus 2014 om 13:30

Misschien geen geld voor versterkingen, maar WEL een veel sterkere selectie. Feyenoord heeft er voor gekozen eerst financieel helemaal gezond te worden. Kan Lex Immers ook niks aan doen. Lex is een waterdrager...een hard werkende speler die zijn doelpunten meepikt (en veel kansen mist), wat Feyenoord mist is 1 of 2 dragende spelers die bijvoorbeeld gisteren "gewoon" de 2-0 erin knallen zodat je deze wedstrijd eenvoudig wint.

Lex wil Feyenoord echt een stap maken. Moet Feyenoord spelers zoals jij op de bank zetten. Dit roep ik nu al 2 jaar! Lex aardige gozer werkt hard maar kan gewoon niet voetballen. Ik ben zo anti Lex fan als het om voetbal gaat. In mijn ogen is het armoede op voetbalschoenen! Deze man kan nooit in 1x een bal aannemen heeft de snelheid van een slak en techniek van een stijve plak. Maar deze man staat op z'n belangrijke plek in ons Feyenoord. Met zulk soort spelers gaat Feyenoord nooit een stap maken. Ik ben al wat ouder maar deze gasten hadden 20 jaar geleden nooit in een Feyenoord shirt gevoetbald. Vilhena mag ook wel eens een stap maken. Leuk hoor talent maar je mag ook wel eens verwachten na 70 eredivisie wedstrijden dat hij gemiddeld op een 6 speelt. Hetzelfde geld voor Jean Paul. Deze twee gasten zakken te vaak door het ijs en halen te veel de ondergrens. Daarom ben ik wel erg blij met toornstra die haalt elke wedstrijd een bepaald niveau wat boven de 6 is. Maar dit elftal is gewoon matig en mist een speler met uitstraling zoals Pelle en Guidetti, bosvelt, pi-air, wolf enz waren. Dit zijn veel eenheid worsten. Toornstra is wel iemand met enige uitstraling. Maar 1 speler is te weinig om Feyenoord te dragen.

Allemaal leuk en aardig Immers, maar het zou ook wel eens mooi zijn als we nou eens eerste zouden eindigen! In plaats van dat gestuntel de hele tijd... Gewoon aan het begin van de competitie meer punten pakken waardoor je geen inhaalslag hoeft te doen. Oke, je werkt hard maar dat is niet voldoende als je teveel mist aan kansen. Wat dat betreft mag je van mij er wel een tijdje buiten staan.

Lex heeft gelijk. Ook Te Vrede scoorde al meer dan Pelle. Probleem ligt niet in de spits, want een spits in een 433 hoeft niet te kunnen voetballen. Wel koppen, kaatsen en schieten.
Probleem bij Fnoord ligt aan het bela helijke verwachtingspatroon. Een vijfde plaats is realistisch gelet de sanering.

25 augustus 2014 om 15:27

Wat douw je te vrede nou een veer in zn reet.pelle liet het elftal beter functioneren en scoorden medespelers geregeld.nu functioneert het team voor geen meter.en wordt er een soort degredatievoetbal gespeeld waarbij Te vrede het alles of niet eindstation is.met andere woorden..zolang Jouw te rede er geen 3 per wedstrijd maakt..zal je meer punten verspelen dan winnen

Schandalig om de eerste wedstrijden met vorig jaar te vergelijken. We voetballen nu en niet in het verleden.

Ik vind Immers een dramatische speler op de positie waar hij nu speelt. Totaal geen creativiteit, geen overzicht, geen balgevoel, noem het maar op. Ik hoop dat hij snel vertrekt want mijn krediet voor hem is verdwenen. Geldt niet alleen voor Immers overigens..

Laffe reactie Lex.. Feit is dat je nu speelt en nu moet je punten pakken. Doe je dat niet tegen tegenstanders waar dat wel had gemoeten dan moet je gewoon de hand in eigen boezem steken en toegeven dat het niet goed (genoeg) is. Al heb je al het talent vd wereld, met de instelling van meneer Immers redt niemand de absolute top.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren