Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Anholt blijft mysterieus: ‘Een mooie club, met publiek dat fanatiek is’

Laatste update:

Pele van Anholt hoopt nog voor het einde van de zomerse transfermarkt bij sc Heerenveen te vertrekken. De back staat naar eigen zeggen in de belangstelling van ‘een mooie club' in Nederland en heeft daarom de Friese club verzocht om medewerking te verlenen. Van Anholt speelt tegenwoordig als linkerverdediger, terwijl hij bij de geïnteresseerde club ‘gewoon’ op rechts kan spelen.

/

“Mijn zaakwaarnemer belde me en had een mededeling dat er een sportieve verbetering mogelijk is, één die interessant is voor mij. Dat heb ik kenbaar gemaakt bij Heerenveen”, vertelde Van Anholt, 23 jaar, zaterdag in gesprek met FOX Sports. “Het gaat om een club in Nederland die sportief gezien normaal gesproken beter is dan Heerenveen. Het is een mooie club die goed in mijn plaatje past.”

Van Anholt wilde alleen nog kwijt dat ‘het een ploeg is die er vol voor gaat, met publiek dat fanatiek is’. Het lijkt erop dat Feyenoord en FC Twente aan de kenmerken voldoen. “Ik wacht rustig af en hoop dat Heerenveen eruit komt. De betreffende club ziet mij als rechtsback en daar wil ik mij nu eigenlijk ook op concentreren. Vandaar dat deze kans voor mij nog mooier is.”

Denk jij dat Feyenoord interesse heeft in Pele van Anholt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
24 augustus 2014 om 00:22

Kan toch geen andere club dan Twente zijn? Lijkt mij duidelijk. Zal wel weer een langdurig verhaal worden. Heerenveen dat het onderste uit de kan wil, Twente dat geen cent teveel wil betalen. 1 september weten we meer.

24 augustus 2014 om 08:23

Twente heeft niet echt een fanatiek publiek, het zou natuurlijk zijn mening kunnen zijn, maar t zou ook Feyenoord kunnen zijn, Wilkshire is Mar voor 1jaar

24 augustus 2014 om 08:30

Ik zou toch eens een keer bij Twente gaan kijken. Het valt me op dat veel Feyenoord-supporters iets te subjectief zijn in deze kwestie.

24 augustus 2014 om 09:34

Pfff hoe vaak ben je bij ons geweest zeg... geen fanatiek publiek... je snapt er weinig van...

24 augustus 2014 om 10:58

Hahahaha "twente heeft geen fanatiek publiek". Zit het mislopen van ziyech je nog dwars jochie?

Als hij ook nog eens weggaat wordt het wel een heel zwaar seizoen..

Prima als hij naar Twente of Feyenoord gaat, maar owee als het bv AZ is.

voor minder dan 3,5 niet weg doen. Hij is absoluut niet veel minder dan een Janmaat, ik vind hem misschien wel beter/sterker.

23 augustus 2014 om 23:15

Ja tuurlijk, Janmaat is 5 klasses beter

24 augustus 2014 om 11:03

Nee. Hij leek heel goed in aanvallend opzicht in de Eredivisie, maar zelfs aanvallend brengt hij niks in de PL.

Ik denk wel dat het om Twente gaat. Twente zoekt nog een goede rechtsback dus 1 + 1=2.

Rare aankoop.maar alles wijst in de richting van Feyenoord.

23 augustus 2014 om 23:13

Verwacht toch twente. Feyenoord heeft wilkshere al gehaald, bovendien hebben ze daar ook nog ene cabral lopen wat een groot talent schijnt te zijn.
Twente heeft die positie met breukers gewoon slecht bezet. En martina is een centrale verdediger. Na het vertrek van rosales mag hier echt wel een goede rechts back bijkomen

23 augustus 2014 om 23:16

hij kan ook linksback spelen, dan kan Kongolo centraal en Matthijssen op de bank.

23 augustus 2014 om 23:26

Word aangegeven dat t om de rechtsback positie gaat dus zal feyenoord wel niet zijn

23 augustus 2014 om 23:26

Ik zou hem niet voor de linksback positie halen hij is toch echt op zijn best op de rechtsback positie of als vervanger van clasie.

23 augustus 2014 om 23:27

Hij wilt juist weg omdat hij dan op de rechtsback positie kan spelen... Lijkt me dus sterk.

23 augustus 2014 om 23:27

Er staat toch duidelijk in het stuk dat hij zich op de rechtsback positie kan richten.
maar goed, geef hem ook maar het idee dat hij door het hele elftal geslingerd zal worden als hij voor feyenoord kiest. Dat heeft jullie al een aardig talent gekost.

23 augustus 2014 om 23:30

Valt wel mee Cabral is niet zo groot talent alleen op Fox deden ze raar Karsdorp en ongeveer 50% van A1 zijn wel grote talenten

23 augustus 2014 om 23:32

Met wie is dat dan gebeurd ??

24 augustus 2014 om 10:56

Feyenoord heeft eigenlijk alleen nelom kongolo Wilkshire en cabral, waarvan nelom echt een drama is en cabral nog lang geblesseerd is. Aangezien van aanholt links en rechts kan zou ik wel snappen dat feyenoord zich zou melden. Ik zei vorig jaar trouwens al dat ze hem moesten halen vind het echt een goeie back,

24 augustus 2014 om 03:31

Feyenoord kan het niet zijn want hij zegt dat hij rechtsback kan spelen en bij Feyenoord heb je wilkshere en cabral die al op die positie staan.
We hebben wel een linksback nodig dus het zal niet over feyenoord gaan!

Twente doet goede zaken met van Aanholt en met Ziyech zijn ze echt met de toekomst bezig.
J

We zullen het zien. Van Beek dot het absoluut niet slecht bij feyenoord en twente is wel druk op zoek naar een rb.

23 augustus 2014 om 23:21

@olley,

Van Beek staat in het centrum, Wilkshire staat op rechts.
Feyenoord zal het dus niet worden. Bovendien zou dat de ontwikkeling van Cabral alleen maar remmen. Die jongen zal op den duur de matige Wilshire uit de basis spelen.

23 augustus 2014 om 23:24

De matige Wilkshire? Ik vind Wilkshire het goed doen terwijl hij volgens mij niet eens helemaal fit is.

23 augustus 2014 om 23:27

@rbn,

Ik ben er helemaal niet weg van.
Ik kan niet zeggen dat hij fout na fout maakt, maar ik vind het wel een enorme verzwakking ten opzichte van Janmaat. Zeker aanvallend kan hij niet hetzelfde brengen.

23 augustus 2014 om 23:49

Denk dat hij vooral op aanvallend gebied nog een beetje zijn draai moet vinden. Hij is denk ik ook nog niet helemaal fit dus misschien ligt het daar ook een beetje aan.

Niet goed genoeg voor Feyenoord. Daarnaast heeft Feyenoord behoefte aan een linksback en heeft hij het hier over 'gewoon' rechtsback spelen. Twente dus.

Hij wil toch op het middenveld spelen? Dat zei die vorig jaar nog

Zou het Groningen kunnen zijn?, die zoeken waarschijnlijk naar een extra verdediger nu Bakker weer langdurig uitgeschakeld is en misschien wel nooit meer op niveau komt.

23 augustus 2014 om 23:17

Het zou echt gaan om een topclub in Nederland/een club die normaal gesproken boven Heerenveen zou eindigen, ik denk niet dat Groningen in deze categorie zit.

Toen hem gevraagd werd of het Feyenoord zou worden middels het fanatieke publiek reageerde hij ontkennend met de opmerking dat er meerdere fanatieke publieken zijn. Lijkt me dus niet dat het Feyenoord word, ook aangezien zij Wilkshire al hebben aangetrokken.

23 augustus 2014 om 23:37

Dat laatste zei hij niet hij lachte en ging er niet op in we zien het wel !

Het is duidelijk Twente. Lijkt me weer een goede aankoop van Twente. Als Stevens erin komt voor Marsman en de spits een beetje gaat draaien dan is het een serieuze kandidaat voor de titel.

23 augustus 2014 om 23:33

Spits is goed. Keeper is één van de slechtste van de Eredivisie, onbegrijpelijk dat Schreuder vertrouwen houdt. Ik vind Mokhtar momenteel erg slecht draaien, hopelijk wordt hij beter.

23 augustus 2014 om 23:38

Wij hebben het zelfde probleem een potentiële betere keeper word op de bank gehouden voor een prutser...

23 augustus 2014 om 23:34

Niet overdrijven he.
er zal dan een elftal staan waar veel rek in zit. Het zou geweldig zijn als we dit elftal 2 jaar bij elkaar konden houden, dan zou je volgend jaar misschien een gooi kunnen doen naar de titel. Voor dit jaar vind ik ze te inervaren, en dus niet stabiel genoeg.

23 augustus 2014 om 23:38

Bescheiden, daar houd ik wel van. Ik vind zelf dat als jullie Van Anholt halen dat jullie een zeer goede team hebben. Vooral als Bjelland ook nog eens terug komt. Goede, stabiele en ervaren verdediger achterin. Middenveld met veel creativiteit. Mist denk ik alleen ervaring. Op dat gebied zou misschien El Ahmadi heel goed zijn geweest. Voorin vind ik het ook goed behalve Castaignos maar misschien gaat hij nu van de passes van Ziyech profiteren.

24 augustus 2014 om 00:12

Ik ben het met je eens hoor, twente heeft zeker wel een elftal met potentie, maar een titel is nog te ver weg. Met van aanholt heeben we denk ik wel een aardige verdediging staan, die ook breed genoeg is.
Het middenveld is (te) jong maar wel dynamisch en heel creatief. En heeft zeker als je het nog 2 jaar bij elkaar kunt houden een geweldige potentie. Met Eghan, gutierez, ebicilio, ziyech en mokotjo ben je na mijn idee echt veelzijdig.

de aanval valt me tot nu toe een beetje tegen, over castagnios is wel genoeg gezegd, die moet gewoon is een keer ballen er inschieten, en anders ruimte maken voor borven. Mokthar heeft het voor als nog ook niet. Kusk zie ik nog wel komen, maar moet nog wennen, corona moet is gaan beseffen wat die aan het doen is, en waarom twente zo veel geld voor hem heeft betaald. Het zit er wel in, maar hij moet ook is een prof gaan leven. Holscher is denk ik niet het niveau twente maar eigenlijk er net onder, en old chick mag je denk ik nog niet zo heel veel van verwachten. Eigen jeugd, wel een groot talent, maar om daar nu al de hele aanval van twente aan op te hangen gaat me nog iets te ver.

Goh..twente zou toch maar weer een speler voor de neus van Feyenoord wegkapen. Zal erg zuur zijn voor de Rotterdammers. Daarnaast vraag ik me, net als velen hier, af of Feyenoord hem wel moet halen aangezien ze Wilkshire hebben aangetrokken.

23 augustus 2014 om 23:22

Feyenoord is volgens mij niet eens geïnteresseerd. Wij hebben Wilkshire en Lopes Cabral al voor de rechtsbackpositie.

23 augustus 2014 om 23:26

Ik vond het al apart. Laat deze jongen maar naar Twente gaan.

23 augustus 2014 om 23:28

Als hij nou linksback had gezegd, dan had het zomaar eens zo kunnen zijn. Specifiek op de rechtsback positie geloof ik niet dat Feyenoord voor hem in de race is, maar we gaan het zien.

23 augustus 2014 om 23:28

het zou mij niks verbazen als Feyenoord nog geen seconde officieel heeft nagedacht over deze jongen ! we hebben Wilkshire al gehaald die, op dit moment prima rendeert, met daar achter Cabral wat gewoon een aardig talent is, dus hoog nodig is die niet, dus wegkapen voor de neus weg is denk ik meer wat wij er van maken dat wat v.geel in zijn kantoor zit te bedenken !

Dat gezegd hebbende blijft het bizar dat de"interesse" lijst van Feyenoord en Twente op zoveel vlakken elk jaar weer praktisch hetzelfde is ! Als Feyenoord interesse heeft in Speler X dan heeft Twente dat ook, Heeft Twente interesse in speler Y dan heeft Feyenoord dat ook. vermoeiend is het!

23 augustus 2014 om 23:32

Ik ging er ook niet vanuit dat Feyenoord geïnteresseerd was. Mocht het zo zijn en hij daarna weer naar Twente gaan, dan lijkt me dat vreselijk frustrerend Feyenoordfan zijnde. Een club als FC Twente komt dan blijkbaar toch interessanter over voor veel spelers..

Wat betreft de interesselijstjes...ik ken het. De "lijstjes" van Ajax en PSV komen ook vaak overeen. Vraag me ook af of dit toeval is of niet. Kan inderdaad erg vermoeiend zijn.

23 augustus 2014 om 23:42

We vissen allebei in de zelfde vijver qua budget.
ik denk alleen dat twente momenteel veel duidelijker is met wat ze van plan zijn met een speler, en op welke positie ze zich kunnen richten. Als ik nu over toornstra nadenk, dan vraag ik me af wie voor hem moet wijken. Vihlena hoop ik niet, toch een van de betere talenten, immers mis je pas als hij er niet meer in staat, misschien te vrede, en immer doorschuiven naar de spits, of misschien toch de vervanger voor clasie. Ik zou het 123 niet kunnen zeggen.

23 augustus 2014 om 23:44

echt hoor, dan zie je weer een bericht dat wij gedesinteresseerd zijn in een onbekende speler van een club in verweggiestan en dan nog weet je dat er binnen 24 uur ergens wel weer een bericht komt dat ook FC Twente Geinterreseerd is in ...

23 augustus 2014 om 23:46

Ik sta er bij Feyenoord niet meer van te kijken als Vilhena dadelijk op de bank zit. Immers geeft strijd, maar heeft een handelingssnelheid van een DAF 408 met oplegger. Geef mij maar de creativiteit van Vilhena en Toornstra.

24 augustus 2014 om 00:08

Hohohoho ! wacht ff hee ! ik ben vrachtwagen chauffeur en Daf heeft altijd prima draaicirkels ! neem dan Scania, lekkere auto's maar als je er een scherpe bocht mee wil maken kun je beter een andere route gaan zoeken !

Nou weer On topic voordat het verwijderd word, Immers is een nuttige speler voor elke Nederlandse club, maar daar zit dan ook gelijk het kernwoord in. Nuttig, dus niet bepalend of belangrijk ! ofterwijl vervangbaar !

24 augustus 2014 om 00:12

ámen.

24 augustus 2014 om 10:33

He Stengun, niet zo raar praten hé, Je hebt vrachtwagens, ( Daf, Volvo, Mercedes, Iveco etc.) en je hebt buitencategorie, Scania.

Vrij logisch dat Jóóózef die niet onder de vrachtwagens schaart

Hij komt naar Twente. Persoonlijk is hij al rond met Twente.

23 augustus 2014 om 23:21

dat wil nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk komt, de clubs moeten ook nog overeenstemming krijgen

23 augustus 2014 om 23:42

meer details Joop

24 augustus 2014 om 10:16

volgens zijn ouders gaat die naar feyenoord

Het zou best Feyenoord kunnen zijn. Wilkshire is degelijk maar niet de back die we nodig hebben. Daarnaast is hij op dit moment de enige, aangezien Lopes Cabral geblesseerd is en omdat er sowieso niet is uitgesproken dat hij er dit seizoen al zal staan.

FC Groningen zou een mooie club voor hem zijn.

23 augustus 2014 om 23:33

hij heeft het over een sportieve verbetering hoor

Ajax misschien? Als stand-in/concurrent voor van Rhijn ? Vind al jaren dat we op de RB positie zwaar onderbezet staan.

23 augustus 2014 om 23:35

Absoluut niet. Ligeon en Tete zijn prima opvolgers voor Ricardo. Ik verwacht veel van Tete. Ligeon heeft vorig seizoen mooie dingen laten zien, maar was in zijn laatste wedstrijd niet in goede doen. Toch verdiend Ruben genoeg vertrouwen van de supporters. Hij kan het wel degelijk!

24 augustus 2014 om 08:53

Ligeon vind ik echt helemaal niks, brengt aanvallend wel het nodige, maar is defensief gewoon te zwak, v.Rhijn vind ik wel een goede back, maar weet natuurlijk niet hoe die terugkeert na zijn blessure, en Tete is denk ik nog te jong, die kan veel beter zijn minuten maken in de JL dan banken bij 1, leert hij veel meer van.

23 augustus 2014 om 23:51

Of misschien wel als vervanger van blind?

Er is 1 ding waarover ik een klein beetje begin te twijfelen. Dat heeft er puur mee te maken dat hij van duels houdt en dat hij zo over praatte dat de club ook van duels houdt. Dat zou Feyenoord betekenen. Twente vind ik toch meer van de creativiteit met spelers zoals Kusk, Eghan, Ziyech, Guiterrez en Mokthar.

Maar het zou onlogisch zijn als Feyenoord hem haalt want hij gaf ook aan dat hij voor de rechtsbackpositie wordt gehaald. Misschien dat Wilkshire naar de linksbackpositie gaat. Daar heeft hij een keer eerder gespeeld bij het nationale team van Australië maar dat zou ik echt bizar vinden.

Twente is veel logischer. Martina speelt daar nu maar is meer een centrale verdediger en verder hebben zij behalve Breukers niet zoveel volgens mij.

eh ff serieus zit er iemand van twente by feyenoord in t bestuur of wat?? iedereen die iets met met feyenoord heeft daarmee bedoel ik: in belangstelling, uit de jeugd of was van feyenoord komt in beeld by twente klopt iets niet hoor

23 augustus 2014 om 23:47

we hebben het dan ook wel eens gekscherend Feyenoord 2 genoemd, met spelers als Lamzaat, Castaignos,ebicilio Fer,mokotjo en Cabral !

23 augustus 2014 om 23:48

Ik wist niet dat Van Anholt uit de jeugd van Feyenoord kwam of dat men in Rotterdam in hem geinteresserd was?

Bij Ziyech was het trouwens omgekeerd, het was Twente dat al maanden met hem bezig was en Feyenoord die hem op het laatste moment met een salaris van ruim een miljoen probeerde weg te kapen. Afgelopen zomer nog Wilkshire (ex-Twente) aangetrokken, nu weer Toornstra die als plan B op Twente's lijstje stond en El Ahmadi (ex-Twente).

Het omgekeerde lijkt dus eerder het geval te zijn.

23 augustus 2014 om 23:54

achja als je lijstjes gaat maken kun je beide kanten op ver komen natuurlijk !

maar dat is wat je krijgt als de ene club afglijd naar subtop en de andere club op klimt naar subtop dat je in de zelfde vijvers gaat vissen, zeker als je op een gegeven moment de zelfde finnanciele ruimte hebt !

(dat ik Twente Sub top noem is niets persoonlijks, maar eigenlijk hebben we in NL nog maar 1 top club en dat is Ajax, de rest doet verwoede pogingen daar aan te haken maar faalt al 4 jaar)

23 augustus 2014 om 23:50

Ja. Denk dat munsterman bij martin oner het bureau ligt.
lijkt me toch heel begrijpelijk.twente en feyenoord zitten denk ik in de positie dat ze financieel gezien in de zelfde vijver kunnen/moeten vissen.het gaat denk ik ookom de positie wat gezocht wordt.ik schat in dat feyenoord hier helemaal geen interresse in van aanholt heeft, die positie heeft feyenoord al dubbel bezet met wilkshere en cabral. Twente heeft die positie gewwon zwak bezet

24 augustus 2014 om 00:03

Nee, maar wel op de bank. Maar vertel eens; waar lees jij dat er 2 clubs interesse hebben? Bovendien was bijvoorbeeld in het geval van Ziyech Twente veel eerder geïnteresseerd dan Feyenoord.

Ik vind dat Feyenoorders hier over het algemeen slecht en zeer selectief lezen.

24 augustus 2014 om 00:19

Ja het technisch beleid van Feyenoord is vaak de waan van de dag. Als El Ahmadi eergisteren zegt dat hij weleens heimwee heeft, dan schrikt van Geel wakker.

Zou geweldig zijn als die naar Feyenoord komt, een back was echt broodnodig hopelijk gaat Kongolo vanaf nu in het centrum spelen.

Denk en hoop dat het Twente is. Zou echt een perfecte aankoop zijn, na vertrek van Janmaat en Rosales misschien wel de beste rechtsback van de Eredivisie. Met een back erbij is de selectie nagenoeg compleet, alleen nog een scorende spits..

23 augustus 2014 om 23:50

hoe klote moet je je als supporter voelen als je week in week uit die kneus van een Castaignos over dat veld ziet rennen als een blind paard wetende dat er liefst 6 miljoen over de balk gesmeten is voor die jongen, en gegarrandeerd een salaris van 7 getallen en je er met een beetje pech nog 2 jaar tegenaan moet staren !

Castaignos had Nooit maar dan ook echt Nooit naar inter moeten gaan, dan had die in dat verloren jaar, en nu ook nog gigantisch kunnen leren van een Voormalige topspits als Makaay ! maar meneer wist het allemaal beter en zie hier !

24 augustus 2014 om 00:00

Twente betaalt geen salarissen van meer dan een miljoen en heeft ook nog nooit 6 miljoen voor een speler betaald, hooguit na doorverkoop aan Groningen.

Castaignos is zeker niet de beste spits maar hij gaat gegarandeerd meer oplever dan dat hij gekost heeft (4,8m).

24 augustus 2014 om 00:30

Bij momenten behoorlijk klote.. Maar niet alleen voor ons, ook voor hem. Iedereen ziet hoe erg hij z'n best doet, maar dat het er gewoon niet uitkomt. Had inderdaad niet zo vroeg naar Inter moeten gaan. Van de andere kant zou ik waarschijnlijk ook zijn gezwicht voor zo'n grote club met een behoorlijk salaris.

Hij zal uiteindelijk meer opleveren dan hij gekost heeft, maar om dat te realiseren moet hij wel elke week in de etalage worden gezet en kan er dus ook geen nieuwe eerste spits aangeschaft worden. Dat kost ons dan weer heel wat goals..

Een mooie club, met fanatiek publiek...Twente dus !
Een uitstekende en broodnodige aankoop van twente.

Laten we eerlijk zijn als je het in Nederland hebt over fanatiek publiek dan heb je het over het Legioen, dat fanatisme zit de club ook wel geregeld in de weg omdat het aantal hersenloze ook redelijk hoog ligt maar zoals het in de Kuip kan kolken dat kan het nergens in Nederland.

Maar het lijkt mij stug dat het om Feyenoord gaat, die willen graag een spits en el Ahmadi, zeker omdat hij beweert dat hij daar op rechts kan spelen acht ik de kans niet groot dat het Feyenoord is. Twente kan nog een back gebruiken na het vertrek van Rosales maar ik vraag me af of Schreuder zijn vice-aanvoerder dan op de bank gaat plaatsen met Martina.

Als Bjelland terug komt dan zal die wel het centrum gaan vormen met Lachman en van Anholt op de back positie, zou zuur zijn voor Martina die hard heeft gewerkt en eindelijk beloont leek te worden.

23 augustus 2014 om 23:59

Bjelland kan toch ook naast Martina komen te spelen, Van Anholt rechtsback en Lachman op de bank?

24 augustus 2014 om 00:40

Martina brengt voor een back aanvallend te weinig. Past in mijn ogen beter in het centrum. Zoals rbn_ al aangeeft zou hij naast Bjelland kunnen spelen met Lachman op de bank. Een verdediging met Van Anholt, Martina, Bjelland en Koppers lijkt me sterker dan Martina, Lachman, Bjelland en Koppers. Hierbij ga ik ervan uit dat Bengtsson nog vertrekt. Wanneer Bjelland volgend jaar vertrekt heb je met Lachman al een goede vervanger in huis.

24 augustus 2014 om 01:02

Al gaat Bengtsson niet weg is zijn rol sowieso uitgespeeld omdat hij niet wil verlengen, die neem ik daarom niet eens meer mee in mijn verhaal, daarnaast gewoon een heel matige verdediger bij gebrek aan beter mogen spelen.

Zou inderdaad samen met Bjelland kunnen, heb je ook gelijk een links en een rechtspoot maar ik schat Lachman al wel hoger in, in iedergeval talentvoller als Martina.

Wordt Twente gezien als fanatieke supporters dan? Sorry hoor, maar ik kom uit de regio. Het grootste gedeelte van die fanatiekelingen zijn pas supporter geworden toen het goed begon te gaan met de club en hebben hun oude club als een baksteen laten vallen. Als het vervolgens minder gaat hoor je ze een tijd niet, tot ze weer eens een goede prestatie neerzetten. Als ik aan fanatieke supporters denk, dan denk ik in dit geval dus aan Feyenoord. Een club die na goede prestaties niet 'helemaal niks in Amsterdam' gaat zingen, maar juist gaat zingen over hun eigen club. Ik ben er niet helemaal zeker van of deze jongen een dusdanige versterking is voor Feyenoord, ik heb nooit echt op hem gelet, maar hij is me ook niet opgevallen als een uitzonderlijke speler.

24 augustus 2014 om 00:20

Eh.. waar komen die liedjes van hamas hamas de joden aan het gas dan vandaan? Feyenoord zingt echt wel anti-ajax liedjes hoor. Elke club zingt niet-met-aardige-bedoelingenliedjes.

24 augustus 2014 om 20:00

Dat Feyenoord geen anti Ajax liedjes zingt zeg ik ook helemaal niet. Dat doet Ajax andersom ook wel. Maar op het moment dat er een kampioenschap wordt behaald dan zingen de supporters van beide clubs gewoon hun club en spelers toe. Dan wordt er niet naar rotterdam, amsterdam, eindhoven, alkmaar of enschede gekeken. Voor mij maakt dat gewoon een groot verschil in de mentaliteit van supporters.

Daarnaast, toen Twente een keer kampioen werd, was het publiek direct straal verwend. Na dat seizoen met CL voetbal en dergelijke was het ineens muisstil in de Grolsch Veste als er Europa League werd gespeeld.

Ik zeg helemaal niet dat er geen groep trouwe supporters is bij Twente, maar die 35000 supporters die genoemd werd, dat geeft precies aan wat ik bedoel. Dat is inderdaad wel de trouwe aanhang (dat is nog wel vrij hoog ingeschat) Maar er is in onze regio gewoon een enorme grote groep die zijn oude club als een baksteen heeft laten vallen en als hardste is gaan schreeuwen voor Twente. Als je dat terwijl je in dezelfde regio woont nog gaat ontkennen dan heb je gewoon oogkleppen op.

24 augustus 2014 om 00:23

Ik kom ook uit de regio, en ben het totaal oneens met je. Twentesupporters zijn supertrouw en het stadion zit sinds de bouw van de Grolsch Veste, toen nog Arkestadion, elk seizoen vol. Ook vorig seizoen met de hoogste bezettingsgraad (of op één na hoogste, dat zou ook kunnen) van zo'n 97%.

24 augustus 2014 om 01:18

Korte zijde vakp is haast nog hetzelfde en toen in de slechte tijden had twente ook al een wachtlijst van duizenden dus dat het allemaal succes supporters zijn slaat nergens op. En tuurlijk nadat twente kampioen kreeg je absoluut er meer supporters bij maar dat is overal zo.

24 augustus 2014 om 11:15

Waar kwamen die 35.000 supporters dan vandaan die in 2001 al mee gingen naar De Kuip?

Twente speelt al sinds '99 in een uitverkocht stadion, heeft jaar in jaar uit de hoogste bezettingsgraad van alle clubs, dat er voor 2008 minder supporters in het stadion zaten kwam omdat er niet meer plaatsen waren.

Vergeleken met heerenveen is elk publiek fanatiek dus hier worden we nog niet veel wijzer van

Multifunctionele speler en potentie maar alleen Twente en Feyemoord kunnen hem betalen. Absolute hoofdprijs en doorverkoop percentage dan zoi t nog kunnen.
Voor zijn huidige plek op t middenveld zou Overtoom een optie kunnen zijn. Marzo en Schmidt zijn de rechtsbacks. Dan kunnen we die 2 Denen er wellicht bij halen en wordt je id breedte sterker. Anders nooit doen, je maakt t publiek toch al knettergek met alle financiele en bestuurlijke chaos en de daaropvolgende uitverkoop....

Heeft Twente überhaupt nog wel de financiële middelen om hem aan te trekken. Of zal Van Anholt het boekjaar 2014 'creatief' in gaan als kratje Grolsch? Volgens mij bezit nu elke willekeurige groenteboer in die regio wel een voet of rechterbeen van een Twente-speler als investeerder.

24 augustus 2014 om 00:51

Ja, hebben we wel. Onder andere de zojuist binnengekregen 3 miljoen van ons aller Leroy Fer.

Ach ik hoor hier vaak Ajacieden zeggen dat men jaloers is door de vele kampioenschappen. Dan zal dit ook wel gelden voor Feyenoord en de aanhang. Trouwens, ik heb nog nooit een speler over een toekomstige club horen roepen dat de supporters niks waard zijn en het een verzoeking is om te moeten spelen voor de betreffende club.

Nu maar hopen voor Pele dat t idd om Feyenoord en Twente gaat. Utrecht of de Chinezen v ADO en worst case FCGroningen en de pleuris breekt uit....

24 augustus 2014 om 01:25

De pleuris uitbreken? in Heerenveen? LOL Gaan ze met hun zelf meegenomen kussens gooien? Gaan ze met 10 man voor het stadion staan? Gaan ze met de tractors de ingang van het stadion blokkeren? Ik ben heel erg benieuwd

24 augustus 2014 om 12:34

Of we jagen van Anholt de catacombe in.

Dat kan maar 1 club zijn: SC Cambuur

Heb van betrouwbare bron vernomen dat van gaal in hem de oplossing ziet voor de gemankeerde verdediging van United

Kan ook Vitesse zijn hoor.
Een speler praat altijd positief over zijn mogelijke toekomstige club.
Of misschien AZ of Ajax...
Hebben allemaal fanatieke fans 😉

Als Pele van Aanholt een mooie club bedoelt met een fanatieke aanhang dan kan hij bij wijze van spreken bijna elke andere club dan SC Heerenveen bedoelen. Want vaak waan je je in het Abe Lenstra stadion eerder in een rustgevende concertzaal dan in een kolkend voetbalstadion. Maar tegelijk vallen er een boel clubs af omdat die over het algemeen minder presteren dan de club uit het Friese Haagje. Wie zijn nieuwe club weet mag het zeggen. Eén ding is wel duidelijk: Van Aanholt is met zijn 23 jaar toe aan nieuwe stap in zijn voetballoopbaan

24 augustus 2014 om 12:31

Patrick? heb je soms gezopen?

24 augustus 2014 om 14:45

@fries, bedankt voor je correctie. Heb mijn tekst op dat punt aangepast. Wat het nuttigen van sterke drank betreft: Ik houd niet van alcohol. Zelfs niet van Berenburger.

24 augustus 2014 om 18:34

Oke Palko, dan heb ik nog een puntje van kritiek, Dat Heerenveen niet meest fanatieke supporters heeft dat zie ik ook nog wel. Op Dordrecht en Eagles na alle stadions al bezocht, en ik weet zeker dat er minimaal 8 clubs zijn waar het stiller is.ik vind het altijd een beetje makkelijk, ik zou zeggen kom met je club mee.

24 augustus 2014 om 12:49

Het is pele niet patrick, maar voor de rest heb je wel geljk. hveen is nx meer dan een thialf bolwerk. Waar ze van fanfare genieten als zijnde sfeerverhogend.

Zou AZ het niet kunnen zijn ?

Ik denk dat het om az gaat met hun fanatieke klapkaartjes

Waarom is de poll niet andersom? Meer interessant.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren