Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Barcelona laat talent Deulofeu weer op huurbasis gaan

Laatste update:

De wegen van Gerard Deulofeu en Barcelona scheiden opnieuw, zo meldt Sport. Volgens de Catalaanse sportkrant heeft de Spaanse topclub een akkoord met Sevilla over de verhuur van de twintigjarige aanvaller aan de Zuid-Spanjaarden. Het wachten is op een officiële bevestiging.

/

Deulofeu wordt al jaren gezien als een van de grootste talenten van Barcelona en maakte drie jaar geleden zijn debuut in de hoofdmacht. De aanvaller moest in de voorbije jaren echter genoegen nemen met speeltijd voor Barcelona B en werd afgelopen seizoen aan Everton verhuurd. In het tenue van the Toffees kwam Deulofeu tot 29 officiële wedstrijden en 4 doelpunten.

Onder leiding van Luis Enrique leek Deulofeu dit seizoen een serieuze kans in het Camp Nou te krijgen, maar de oefenmeester is van mening dat de jeugdinternational meer zal opsteken van een nieuwe uitleenperiode. De clubs hebben via de officiële kanalen nog geen mededelingen gedaan.

Update 14 augustus 21.25 uur - Barcelona laat talent Deulofeu weer op huurbasis gaan
Gerard Deulofeu gaat bij Sevilla aan de slag. Barcelona maakt donderdagavond via de officiële kanalen melding van de huurovereenkomst met de Zuid-Spaanse club over de twintigjarige aanvaller. Deulofeu speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Everton en gaat in Sevilla samenspelen met Denis Suárez, die door Barcelona twee seizoenen aan Sevilla wordt verhuurd maar wel met een optie tot koop.

Een wijze beslissing van Barcelona

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt me ideaal, doorbreken in het eerste elftal van Barcelona is enorm moeilijk. Als hij bij Sevilla 10 of 15 doelpunten scoort heb je er een hele goeie bij, dan krijg je meteen een "afgewerkt" product. Belangrijk is dat hij zich blijft ontwikkelen want hij is een gigantisch talent.

14 augustus 2014 om 18:48

Inderdaad.
Hij heeft Pedro nog voor zich en Sevilla past uitstekend bij hem. Denk dat 1 jaar Sevilla hem volgens jaar definitief heeft klaargestoomd voor Barca 1. Munir El Haddadi en Adama Traore kunnen wij bij nood dit seizoen ook inzetten. Rafinha kan eventueel ook voorin uit de voeten.

Deulofeu moet gewoon veel spelen, wekelijks basis bij Sevilla is goed voor zijn ontwikkeling. Rafinha, Deulofeu, Samper en Grimaldo zijn imo echt talenten die wereldspelers in het 1e zullen worden.

14 augustus 2014 om 18:55

Ik denk dat Barca een Cuadrado wilt halen omdat hij aan de hele rechterkant kan spelen..ze gaan 100% nog een aanvaller halen want zo win je de oorlog niet.

14 augustus 2014 om 19:15

Wat een onzin, behoud dan Deulefeu. Je hebt al drie aanvallers van wereldklasse, met Pedro als vaste back-up. We praten dus over de vijfde aanvaller in de hiërarchie. Daar ga je geen 40 miljoen voor uitgeven, koop dan een verdediger van wereldklasse.

14 augustus 2014 om 19:17

@xaviola

Je vergeet Halilovic, die speelde ook een sterke pre-season, verder met je eens!

14 augustus 2014 om 19:46

Nog een spits dat zou te gek zijn voor woorden: Suarez, Pedro, Messi, Neymar en dan heb je nog enkele supertalenten waaronder Dongou en Rafinha die ook op links kan spelen. Er zijn er dan nog wel enkele maar die lijken mij nog te jong om een basisplek te veroveren

14 augustus 2014 om 22:55

@nickjwz

Suggereer je daar mee dat Pedro geen wereldklasse is?

14 augustus 2014 om 23:37

Ik weet niet of die elke week gaat spelen hoor. Vitolo, Aspas en Reyes zijn verder dan hem in ieder geval. En dan heb je nog spelers als Aleix en Jairo.

14 augustus 2014 om 18:58

Ik ben niet echt een Barcelona fan,
Maar hoe groot schat jij de kans dat hij er 10-15 scoort?
Als hij bij Everton 29/4 liep?
Vind die Marokkaanse middenvelder een groter talent.

14 augustus 2014 om 19:18

Jaar verder in zijn ontwikkeling, mindere competitie (het rechterrijtje van de Primera Division is veel minder dan dat van de Premier League) en wellicht een speelstijl die hem beter ligt. Daarnaast was hij geen onbetwiste basisspeler bij Everton volgens mij.

14 augustus 2014 om 19:22

Statistieken zeggen niet alles hee! Heb je hem welis aan het werk gezien bij everton? Ik gewoon duidelijk dat deze jongen onwijs veel talent heeft. Hij is meestal invaller geweest volgens mij iets van 9 basis, Hij speelde gewoon meestal goed. Dus dan is 4 doelpunten en 5 assists niet zo slecht toch?

14 augustus 2014 om 19:29

Ik volg Everton ook niet, en de talenten van Barcelona al helemaal niet. Ben Real Madrid supporter, was ook maar gewoon een vraag hoor.

14 augustus 2014 om 21:06

ik dacht dat je ajax supporter was?
Maar waarom vind je die jmarokkaanse middenvelder een groter talent, omdat ie nu 2x gescoord heeft? je zegt zelf dat je de jeugd van barcelona niet volgt.

15 augustus 2014 om 08:53

Ja, Ajacied, inderdaad. Maar dan kan ik toch ook fan zijn van clubs in het buitenland? Arsenal en Real Madrid.

Die Marokkaanse middenvelder vind ik een groter talent, omdat hij in het algemeen meer indruk maakt van wat ik ervan lees. En de statistieken van Deulofeu vind ik niet echt denderend.

14 augustus 2014 om 19:25

Ik vind Deulofeu al klaar voor het werk bij Barcelona vooral omdat je voorin spelers hebt die vaker blessures krijgen. Voor een heel seizoen is pedro, messi, suarez en neymar niet genoeg toch.

Wel een groot talent speelde ook erg goed bij Everton ik zou eerder bij Everton willen voetballen dan sevilla maar goed in spanje heb je dan ook voordeel voor jezelf.

14 augustus 2014 om 19:29

Goede keus voor Delofeu!

Na Denis Suarez, speelde een sterke pot tegen Real om de Super Cup, is dit nu het tweede grote talent van FC Barcelona die nu tijdelijk overstapt naar Sevilla.
Sevilla heeft kwaliteit ingeleverd met Rakitic en Moreno maar kan met Delofeu samen met Valencia en Real sociedad strijden om de 4e plek.

14 augustus 2014 om 20:01

Vergeet Bilbao niet hé, hen schat ik hoger in dan de teams die jij opnoemt.

Delofeu lijkt me goed op weg om een tweede Bojan te worden. Wanneer je op je 20e nog altijd niet frequent in de basis komt, dan zal het nooit echt lukken.

14 augustus 2014 om 18:54

Van Deulofeu kan je meer verwachten dan van Bojan denk ik, als hij een goed seizoen draait bij Sevilla zou hij volgend seizoen vast wel minuten kunnen pakken. De concurrentie voorin is wel moordend.

14 augustus 2014 om 18:56

Een tweede Bojan? Haha grappig, Deulofeu heeft vorig jaar bij Everton een geweldig seizoen gehad voor zijn leeftijd! Wel eerst even de feiten bekijken voor je iets zegt man! Het is erg moeilijk om zomaar in het eerste bij Barcelona te komen dat moet je even beseffen volgend jaar kan hij misschien rustig worden gebracht.

14 augustus 2014 om 18:57

Wat een onzin, hoeveel 20jarige spelers staan er in de basis bij een Europese topclub..? Een Stam, Huntelaar of vNistelrooij brak nog VEEL later door dan 20jaar... Daarbij zit deze man al bij Barcelona

14 augustus 2014 om 19:39

Dan noem je ook wel echte laatbloeiers op. Ik zeg niet dat deze jongen het niet gaat redden hoor, want 20 jaar is gewoon nog jong, zeker om eventueel in de basis te staan bij een topclub. Kluivert had echter al de winnende in de CL gemaakt (die zeer vroeg aan zijn top zat).

14 augustus 2014 om 23:52

ha , daar zat ik ook aan te denken ja. Maar ik denk dat deze man toch een stukje getalenteerder is dan Bojan. Bojan heeft in vrijwel elk elftal op het hoogste niveau teleurgesteld. Roma, Milan, Ajax, noem maar op. Deulofeu heeft bij Everton, in de BPL (volgens velen hier de beste competittie) een goed seizoen gedraaid voor een ik geloof toen nog 19-jarige. Hij heeft een hoop in zijn mars, maar het is irrealistisch te denken dat je in een voorhoede met Messi, Neymar en Suarez gaat doorbreken en een basisplaats veroverd als Pedro ook nog aanwezig is. Ik denk dat deze leendeal een goed idee is

15 augustus 2014 om 00:03

Ik wil Delofeu gerust het voordeel van de twijfel geven hoor maar toen ik voor het eerst over hem hoorde, dan werd hij omschreven als het allergrootste talent ooit na Messi.

Ok, dan verwacht je wel wat. De jongen kan het zelf niet helpen dat er zo een totaal onrealistisch verwachtingspatroon wordt geschapen maar je kan rustig stellen dat hij het nog niet heeft waargemaakt.

Zo heel erg goed vond ik hem bij Everton overigens ook niet en dat blijkt ook uit zijn statistieken : 29 wedstrijden in een land waarin ongeveer 60 wedstrijden worden gespeeld, dus 1 op 2 en dan heeft het ongelooflijke aantal van 4 goals gemaakt.

Kom nou, dat mag ik toch ech wel niet zo waw vinden ?

Maar nog eens : voordeel van de twijfel maar een Bojan-scenario acht ik realistischer dan een doorbraak in het eerste van Barca.

Goede zet van Barca.. laten rijpen geef hem speelminuten en dan kan hij ook een aantal jaar er staan voor het eerste. Talentvolle voetballer die gewoon die minuten keihard nodig heeft

Een wijze beslissing? Ja heel slim om Deulofeu te verhuren. We hebben immers genoeg aanvallers. Afellay is weg, Alexis is weg, Suarez geschorst... Dus speel je met 3 aanvallers heb je geen enkele backup.. Heel slim dus. Precies volgens Barcelonas plan

14 augustus 2014 om 18:46

Pedro en Tello heb je nog.. hoeveel back up wil je hebben dan?

14 augustus 2014 om 18:47

Tello is al naar Porto..

14 augustus 2014 om 18:49

tello is ook verhuurt aan Porto dus na Messi, Neymar en Pedro hebben ze voorlopig niemand, domme beslissing dus, maar we zijn niet anders gewend van dit bestuur...

14 augustus 2014 om 18:49

Tello is voor 2 jaar verhuurd aan porto dus heb je nog 1 back-up voor de hele voorhoede over

14 augustus 2014 om 18:49

Tello is voor 2 jaar verhuurd aan porto dus heb je nog 1 back-up voor de hele voorhoede over

14 augustus 2014 om 18:52

Rafinha, Adama en Munir kunnen er ook nog spelen.

14 augustus 2014 om 18:53

Misschien eerst ff inlezen voordat je komt reageren. Als je Pedro Neymar en Messi opstelt heb je geen enkele backup. En mensen maar roepen dat het zo een goede keuze is hem te verhuren.

14 augustus 2014 om 18:55

Dat zijn talenten waar we vrij weinig aan hebben, Rafinha OK. Maar als je daarmee de strijd in Spanje vs een versterkt Real en Atleti wil aangaan en Europa in wilt... Dan wordt het weer zo een seizoen denk ik

14 augustus 2014 om 19:00

Tello klopt daar zit ik fout was me even ontschoten..

14 augustus 2014 om 22:19

Rafinha

14 augustus 2014 om 22:19

Rafinha

Ik hoop niet dat hij een talent is als bojan
Is toch wel uitgeleend aan Everton je moet er keertje staan

Sevilla past beter bij hem als hij daar uitblinkt kan barca hem terug
Ik zou hen verkopen na dit jaar als hij niet uitblinkt bij Sevilla
Zal toch wel een mil. of 10 opleveren

Nahja leuke speler, en aangezien het tot nog toe armoede is voorin bij Sevilla met een niet fitte Bacca, langdurig geblesseerde Gameiro, een uitvorm Iago Aspas is het wel een nodige transfer. Maar het jaarlijks gedwongen renoveren van de selectie is niet altijd even makkelijk. En Hoewel Sevilla niet al te veel geld heeft uitgegeven nog, verwacht ik dat er nog wel een creatieve middenvelder en standaardspecialist komt, want wat Denis Suarez laat zien is veelbelovend alleen de vrijetrappen en corners en ook de keuzes van zijn passes in het veld zijn gewoon niet goed genoeg, zeker in vergelijking met Rakitic maar dat is geen schande verder, is alleen jammer voor Sevilla. Een nieuwe linksback is ook een must, het shirtnummer 1 is ook nog vrijgehouden wat misschien nog een teken is voor het aantrekken van een doelman (hoewel Beto een uitstekende keeper is).

14 augustus 2014 om 23:37

Deze jongen is natuurlijk geen type gameiro of bacca die in de punt kan spelen. Bacca komt wel, die gaat gewoon alles spelen en is 1e keus. Wat is er met Gameiro? Dat heb ik even gemist namelijk. Suarez speelde redelijk tegen Real, je ziet dat die echt veel potentie heeft, maar is nog vaak te slordig wat niet op dit niveau kan. Bij Barca B zou z'n foute pass nog wel eens kunnen. Ik denk niet dat er een keeper nog bijkomt, mede door het aantrekken van Barbosa die nu 2e doelman is. Als er toch nog een keeper zou komen dan wordt dat denk ik Fernandez van Osasuna. Die staat al lang in de belangstelling van Sevilla. Een linksback is inderdaad nodig, navarro begint toch aardig te slijten en is niet meer van het niveau wat Sevilla wil halen. Loopt er niks meer in de jeugd voor de LB? Blind zou een topaankoop zijn denk ik. Verder denk ik dat de selectie na een LB helaas rond is hoor. Beto, Coke, Fazio,pareja, aankoop, Krychowiak, Carrico, Suarez, Vitolo, Bacca, Aleix/aspas

Je speelt dan gewoon met 7 spelers die vorig seizoen ook in de basis speelden. Een creatieve middenvelder komt denk ik niet meer. Met Suarez, Aspas, Vitolo, Aleix, Jairo, Reyes heb je allemaal jongens die aanvallend ingesteld zijn. Ik zie eerder graag een back up voor bacca komen als gameiro lang eruit is. Ik heb ook geen idee of Rusescu, Diawarra er nog zitten?

15 augustus 2014 om 00:08

Nee tuurlijk gaat hij niet in de punt, maar het is wel een aanvallende impuls en ik ben niet overtuigd van Aleix Vidal en Aspas speelde bij Liverpool al dramatisch en overtuigd nogsteeds niet, als hij z'n Celta vorm pas terughaalt is hij een toevoeging. Gameiro zit niet lekker met z'n knie, kan nog wel effe duren voor die weer gezond en wedstrijd fit is (hoop niet te lang). Suarez heeft lef en creativiteit, hij speelt goed tussen de linies alleen effectiviteit en zuiverheid mist hij maargoed dat gaan we zien.

Sowieso moet er nog een echte vervanger van Rakitic komen, Suarez kan dat niet opvullen. Geruchten gaan dat het Ever Banega gaat worden, wat ik een geweldige speler vind, dus mocht hij komen en hij houdt zich een beetje in in het nachtleven dan weet ik zeker dat hij een perfecte aankoop is. Hij heeft zeer goeie visie en passing, en kan uit het niets iets creëeren. Hij geeft ook niet snel balbezit weg, iets wat we zeker nodig hebben, echt een heerlijke speler.

Als Linksback hoop ik op Nacho Monreal, die een beetje op een zijspoor is geraakt bij Arsenal. Want verder is het best lastig een goede linksback te vinden. Ik hoop op deze opstelling, ik ben trouwens meer gecharmeerd van Diogo Figueiras, toch wel beter dan Coke (die echter wel goed presteerde vorig seizoen).

Beto
Figueiras
Fazio
Pareja
Monreal
Krychowiak
Iborra
Deulofeu
Banega
Vitolo
Bacca
15 augustus 2014 om 09:21

Aleix speelde afgelopen seizoen bij Almeria heerlijk hoor. En inderdaad Aspas is alleen een toevoeging als die zo speelt als bij Celta. Banega, goede speler maar vraagt die niet veel salaris? Mbia kreeg ook geen contract aangeboden door Sevilla omdat die redelijk hoog salaris heeft.

Linksbacks zijn schaars, misschien inderdaad Monreal. Maar loopt er niemand in de jeugd?

15 augustus 2014 om 13:14

Zover ik weet niet, enige spelers uit de jeugd die qua niveau tegen de echte selectie aanzitten en zeker potentie hebben zijn, Antonio Cotan, Carlos Fernandez en Juan Muñoz, twee middenvelders en een aanvaller dus. Maar die zullen niet al te veel aan spelen toe komen waarschijnlijk. Voor linksback heb ik geen idee, Moreno was extreem getalenteerd en je zal niet snel weer zo'n zelfde speler krijgen helaas.

15 augustus 2014 om 13:52

Klopt. Carlos heb ik vorig seizoen ook een aantal kerel zien spelen. Vamossevilla!! ( denk hier goed bij na) .

Spreek je

Wat is dat met Barca, ze hebben met Suarez, Pedro, Messi en Neymar nu 4 spelers voor 3 posities. Dat is toch te weinig voor een club die 60 wedstrijd per jaar speelt. Iniesta kan er ook spelen dat wel.

14 augustus 2014 om 18:50

Rafinha ook en we hebben nog Munir El Haddadi en Adama Traore. Maar die zijn nog zo jong. Deulofeu moet gewoon veel spelen. Slimme zet, verwacht dat hij er volgend jaar klaar voor is om veel minuten te mogen maken in Barca 1.

14 augustus 2014 om 18:53

Het zijn wel er grote talenten maar de eerste 3 maanden mis je Suarez en als Deulofeu ook gaat hou je echt weinig over.

14 augustus 2014 om 18:58

Iniesta kan hangend op links spelen, zoals wel vaker in zijn carrière. En tegen de kleinere tegenstanders kun je prima de talenten dia Xaviola noemt een kans geven. Ik vind het juist een goede beslissing.

14 augustus 2014 om 22:23

Vergeet dit dan niet Rafinha is een speler die in de eerste speelt dat wil zeggen dat ze (5)* aanvallers hebben ja 5!

15 augustus 2014 om 09:43

Cuadrado is nu wel nodig. Hij kan Sanchez vervangen en misschien later de volledige rechterkant maar dat zien ze nog wel.
De eerste 3 maanden Neymar/pedro - Messi - Cuadrado/pedro
Montoya of Dani Alves dan Rb
Daarna Neymar/pedro - Suarez/messi - Messi/cuadrado
Montoya of Cuadrado dan RB

Dani Alves nu verkopen of in januari.

14 augustus 2014 om 18:58

Ik vind Deloufeu echt niet zo goed als beweert wordt. Vind hem vaak egoitisch in zijn acties. Er gaat dreiging van uit maar vaak is het rendement heel erg laag. Vertrouwen kan die beter geven aan een Rafinha, Luis Enrique kent hem ook van zijn tijd bij Celta dus heeft denk ik een beter beeld en meer vertrouwen in Rafinha. Daarnaast heb je gewoon nog Messi, Pedro en Neymar en je kunt eventueel nog schuiven met je opstelling door een extra middenvelder in te passen.

Goed nieuws, ik vind Deloufeu ook niet bij Barcelona passen. Pedro, Messi, Neymar gewoon in de aanval en ze kunnen altijd nog in een soort 442 spelen met Neymar diep Messi erachter en dan het middenveld versterken. Xavi, Busquets, Iniesta en Rakitic, en met talenten zoals Setgi Roberto en Halllovic hebben ze op het middenveld wel voldoende opties. Suarez zal ook over 2 maandjes alweer mogen spelen.

En je kunt Rafinha ook nog inzetten die zeker niet slecht is.

14 augustus 2014 om 19:01

Heb jij vertrouwen in Sergi Roberto? Ik vind hem echt tekortkomen. Wat ik van Denis Suarez zag tegen Real was veel beter dan wat ik tot nu toe van Roberto heb gezien in 2 jaar. Roberto mist balbehandeling, scorend vermogen en al zijn passes zijn balletjes breed. Hij heeft ook geen actie...

14 augustus 2014 om 20:05

@nicator

Ik zeg niet dat hij een basisspeler wordt maar dat hij een optie is om in te brengen. Zo viel hij vorig jaar uitstekend in tegen Man City, maar ben het met je eens hij heeft zich niet echt goed ontwikkeld. Dan vond ik inderdaad Suarez gisteren uitstekend spelen. maar voor jonge spelers zoals Suarez en Deloufeu is het belangrijker om te spelen elke week. Dan op de bank te zitten bij Barcelona.

ik weet niet, ik zie weinig toekomst voor Deulofeu en el Haddati bij Barca, puur omdat er geen ruimte voorin is, of er moet iemand vertrekken. Het is vooral afwachten hoe Messi gaat spelen, kan me niet voorstellen dat Messi zo statisch blijft spelen. De fans zullen dit niet pikken en dan is het afwachten ook de reactie van Messi zal zijn (niet geliefd dan zal hij vertrekken). Op papier heb je de beste voorhoede (mits in vorm)....we zullen zien.
Voor nu is het goed dat Deulofeu ergens anders ervaring opdoet.

Wordt een subtopper. Geen beredenatie , een gevoel

hadden ze hem net zo goed nog een jaartje bij everton kunnen laten. die wilden graag en toen zeiden ze dat het niet kon omdat hij in barca's plannen voor kwam ..

Sevilla zou ideaal zijn, mits hij veel aan spelen toekomt.
Deulofeu zal daar leren wat het is om hard te vechten en goed te verdedigen. Zou een minder lakse voetballer worden daar.
En dat moet dan ook weer niet ten koste gaan van Suarez' z'n speeltijd.

Denis Suarez, Rafinha, Deulofeu en in Mindere maten komen er weer goede spelers aan voor Barcelona hopelijk kunnen ze in de toekomst een soort Xavi, Iniesta en Busquets middenveld vormen. En dan vergeet ik nog die Halilovic maar die is wat jonger geloof ik.

14 augustus 2014 om 23:41

Denis suarez heeft sevilla optie tot koop op.

Voor zover ik weet zijn Cuenca en Tello verkocht. Dan blijft alleen Pedro over op de bank als vervanger voor Suarez/neymar. Is dit wel genoeg? Zelf zou ik Deulofeu erbij houden, prima speler.

14 augustus 2014 om 22:27

Tello verhuurd

Had Deulofeu niet gewoon net zo goed een jaar bij Everton kunnen blijven, hadden hem graag daar gezien en was daar ook gewend..

Sevilla prachtige club en heerlijke stad maar eerst die jongen de illusie geven dat hij een kans krijgt, daarna Suarez aantrekken en hem half augustus toch op huurbasis wegsturen.
Beleid van lik me vestje, daarnaast denk ik dat hij als reserve nog genoeg nut had gehad want buiten Pedro is er niks achter de hand.

Of ziet men liever die Traore, Dongou lijkt me een zoveel groter risico want Deulofeu heeft zich bewezen op een enorm hoog niveau.

14 augustus 2014 om 22:28

Waarom vergeet iedereen RafinhaaAAAAAA

15 augustus 2014 om 01:38

Omdat dat geen vleugelaanvaller is, zet die lekker op het middenveld.

Tja zijn Ronaldo imitatie heeft niet veel uitgehaald dan

Wijze beslissing van barca. Nu sergi Roberto verhuren en een middenvelder als Reus kopen plus een piszcek of cuadrado want als ze een transferverbod krijgen volgend jaar ofso dan kan je ook niet meer meedoen voor Reus.

Wat is dit nou weer voor een domme zet? Ten eerste is Suárez tot eind oktober geschorst en heb je maar 3 echte aanvallers, waarvan een net een zware rugblessure achter de rug heeft en een ander naar mijn mening niet het vereiste niveau van de basis heeft. Dan is Rafinha er nog wel, maar die vind ik beter op het middenveld. Ook heb je net onderhandeld met Sevilla voor Rakitic, waarbij Denis Suárez voor twee jaar de omgekeerde weg bewandelt. Verhuur deze Deulofeu dan meteen, dan kun je Denis voor één jaar laten gaan en kun je aan het eind van het seizoen kijken of hij nog een jaar moet blijven of goed genoeg is om terug te keren. Twee jaar is een lange tijd en daarin gaat hij flinke stappen maken.
Verder krijgen Denis Suárez en Deulofeu geen kans (buiten het voorseizoen) maar zit Sergi Roberto al wel twee seizoenen lang bij de selectie, terwijl die helemaal niets toevoegt enminder talent en kwaliteit heeft dan eerstgenoemden.

Ben benieuwd of die veel aan spelen toekomt. Deed het af en toe aardig bij Everton. Vitolo speelt sowieso en Aspas en Reyes zullen ook in aanmerking komen voor de flanken. Verder met Aleix Vidal en Jairo nog 2 aankomende spelers. Wordt lastig voor deze man. Wel mooi optie tot koop,hebben ze bij Suarez ook.

ik vind uhm zeer goed alleen hij is nog steeds egoistisch. dat is echt jammer, want zo'n iemand wil je niet in een team zoals barca zien. dit komt omdat hij bij de jeugd al zo speelde en veel scoorde. dit ging goed daarom denk ik dat hij dit weer doet bij barca. puur om zich te bewijzen maar je kunt ook op andere manieren bewijzen dat je een topper bent.
als je voor het eerste speelt bij barca vind ik dat je als team moet spelen. je hoeft niet 100 keer te tikken maar als je teamgenoot vrij staat en kan scoren moet je afgeven.
hopenlijk doet barca ook met traore en munir want die zijn er ook klaar voor.
misschien moet munir een beetje meer body krijgen maar adama is er zeker klaar voor.
zie hem altijd z'n leeftijdgenoten van de bal af duwen en heeft echt goede acties in huis.

Sevilla is nog te hoog gegrepen denk, ik dat hij in de premiereleuge beter tot zijn recht komt. veel techniek met de juiste inzet. Ajax zou ook niet misstaan.

Een verstandige en logische stap terug voor de jonge Deulofeu. Je zag het afgelopen seizoen in de PL dat Deulofeu alles in zich heeft om een grote naam te worden in de toekomst bij de Catalanen. Maar ook hij beseft dat de concurrentie moordend is in het eerste van Barcelona. Op de eerste plaats heb je Neymar, Messi en Suarez die onomstreden zijn voorin en vervolgens komt daar nog Pedro achter. Voor Deulofeu is het niet meer dan logisch dat hij zich goed blijft ontwikkelen door wekelijks te spelen.
Het zou zonde zijn als hij bij barcelona op de bank zou plaatsnemen en slechts zou spelen in de Copa del rey of bij enkele wedstrijden in la Liga met een ruime voorsprong. Toch moet Barca waken voor niet teveel blessureleed. Een seizoen duurt lang en soms komen jongens als Deulofeu goed van pas. Maar dat is iets wat alleen de tijd kan leren. Voor nu zeg ik: goede keus.

Goed nieuws maar nu moet Cuadrado zeker gehaald worden maar ze moeten Dani Alves ook nog verkopen dan zolang hij niet bij wil tekenen voor 2 seizoenen. Hij is nog 12-13 miljoen waard het zou zonde zijn als hij dan transfervrij kan vertrekken.

Zo te zien zijn rugnummers 16 en 19 nog vrij.
Waarschijnlijk blijft Xavi en Song toch al zou ik kiezen tussen de jongere Song of oudere Mascherano voor de CVM positie aangezien ze nu genoeg 'echte' LCV verdedigers hebben. Ik verwacht nog zeker 1 transfer en misschien zelfs nog 3.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren