Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'We hadden vorig jaar al hoge verwachtingen van Marco'

Laatste update:

Voor Vitesse staat er woensdag een interessante oefenwedstrijd op het programma. De ploeg van Peter Bosz neemt het in eigen huis op tegen de Engelse titelkandidaat Chelsea, die zich momenteel in Arnhem voorbereidt op het nieuwe seizoen in de Premier League. Marco van Ginkel zal naar alle waarschijnlijkheid speelminuten maken tegen de club waar hij werd opgeleid.

/

Van Ginkel speelde 93 competitiewedstrijden in het eerste elftal van Vitesse, voordat hij vorig jaar werd verkocht aan Chelsea. De middenvelder raakte echter al snel zwaar geblesseerd aan zijn knie en miste het grootste gedeelte van het seizoen. Dat was een flinke tegenvaller, zegt José Mourinho: "Ik vond het zeer jammer dat hij vorig seizoen wegviel door een zware blessure."

"Ook in zijn eerste seizoen hadden wij al hoge verwachtingen van Marco", vertelt Mourinho op de website van Vitesse. "Hij moet hard blijven werken, maar het is een geweldige jongen en als voetballer heeft hij enorm veel potentie." De 21-jarige Van Ginkel speelde pas vier officiële wedstrijden voor Chelsea: twee in de Premier League, een in de Champions League en een in de Capital One Cup.

Denk je dat Marco van Ginkel een basisplaats kan veroveren bij Chelsea?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fabregas, Ramires, Matic, Oscar en dan vergeet ik er ongetwijfeld nog wel een paar. Daar gaat hij zich nooit tussenwerken. Een verhuur lijkt mij de beste optie.

29 juli 2014 om 12:11

Oscar is geen concurrent tenzij Mourinho voor een 4-3-3 kiest. Ramires & Fabregas zijn de echte concurrenten op de CM, met Matic als CDM en Mikel naar alle waarschijnlijkheid als back-up.

29 juli 2014 om 13:35

Inderdaad, met Ramires en Fabregas als concurrenten komt hij echt wel aan zijn wedstrijden. Maar goed, het is voor sommigen makkelijker om negatief te zijn.

29 juli 2014 om 14:10

Ramires speelde een zwak seizoen vorig jaar naast Matic in een 4-2-3-1 en rendeert daar totaal niet ivm gebrek aan creativiteit, dus kansen zijn er zeker dat Van Ginkel z'n minuten pakt als hij naar behoren presteert en gewoon z'n kansen pakt in het begin van het seizoen. In een 4-3-3 zie ik hem niet zo snel starten omdat Oscar erbij komt als concurrent, en daardoor Oscar-Matic-Cesc bijna zeker gaan starten. Dus zo naïef klinkt het niet, alhoewel er wel moet gewacht worden op hoe dingen zich ontwikkelen de eerste paar maanden.

29 juli 2014 om 12:11

Vergeet niet dat je een heel lang seizoen hebt in Engeland en dat er vast wel wedstrijden zijn die hij mag spelen / starten.

Maar in de grote wedstrijden zal hij denk ik idd niet spelen.

29 juli 2014 om 13:06

Niet genoeg wedstrijden om in een ritme te komen en zich echt te ontwikkelen. Tegen dat tempo sta je pas ergens over 2-3 jaar. Kun je beter verhuurd worden.

29 juli 2014 om 12:16

Southapton, huur deze jongen! Ik zou hem graag wat vaker aan het werk willen zien!

29 juli 2014 om 14:10

Helemaal mee eens! Perfecte club om een jaar te rijpen bij de Koemannetjes

29 juli 2014 om 12:25

Klopt kwa concurrentie maakt die misschien geen schijn van kans maar gezien het aantal wedstrijden en het feit dat hij het vertrouwen heeft van Mourinho geef ik hem wel de kans. Denk dat hij echt wel genoeg speelminuten gaat maken dit seizoen. Hij heeft echt een grote potentie. Heb vertrouwen in hem en hij kan het echt gaan waarmaken daar wat ik ake ook wel zie doen.

29 juli 2014 om 12:49

Fabregas, Ramires, Matic, Oscar? Sorry hoor, ik kik niet zo op grote namen en vind Marco van Ginkel in potentie beter dan alle vier.

29 juli 2014 om 13:14

Dat je m beter vindt in potentieel dan Matic of Ramires kan ik met enig Chauvinisme nog in komen, maar ben het er nog steeds niet mee eens. Beter dan Oscar is hij by a mile niet, ook niet in potentieel. Fabregas mag hij nog niet eens van in de schaduw staan.

29 juli 2014 om 13:16

Haha, je maakt jezelf wel behoorlijk belachelijk zeg. Heeft niets met grote namen te maken. Cesc is gewoon fenomenaal en Oscar is heel jong en al ontzettend goed. Wat betreft de andere twee, tja...om het even. Van Ginkel moet het gewoon laten zien, iets wat de anderen wel hebben gedaan al.

Overigens komt het meer op mij over als 'marco is Nederlands, ons ventje, dus ik vind hem per definitie beter dan ieder ander talent.' Tja, chauvinisme?

29 juli 2014 om 13:36

@Real4Life: jij maakt jezelf gelukkig niet belachelijk door te stellen dat Oscar een concurrent is voor Van Ginkel.

29 juli 2014 om 14:12

Oscar kan er anders ook weinig van!

29 juli 2014 om 14:21

@real4life en ook voor @weazel

Hij maakt zich belachelijk bij mensen die geen voetbal kijken. Cesc is echt 2 seizoen dramatisch slecht bij Barcelona. (ben blij dat hij weg is). Met je fenomenaal.... Oscar was vorig seizoen bij Chelsea ook helemaal niet goed. En Van Ginkel is gewoon een heel groot talent met de nodige ervaring om daar de concurrentie aan te gaan met deze spelers. En ik zal niet verbaasd opkijken dat hij het nog voor elkaar krijgt ook. Want Van Ginkel heeft als middenvelder het scoren vermogen wat Fabregas heeft als middenvelder en de balbeheersing wat Oscar heeft. En natuurlijk veel meer kwaliteiten. Ik vind hem dus veel completer dan deze twee. Helaas heeft hij dat vorig seizoen door zijn blessure het niet kunnen bewijzen maar echt ik geloof erin dat hij daar vaste waarde kan gaan worden.

"overigens komt het meer op mij over als 'marco is Nederlands, ons ventje, dus ik vind hem per definitie beter dan ieder ander talent.' Tja, chauvinisme?"

Bij mij komt het juist over Fabregas en Oscar zijn grote namen dus die zijn per definiete beter dan Van Ginkel. Flauwe kul.

Je zal het nog zien. Of niet.. Want volgens mij kijk je alleen Champions League en Wk.

29 juli 2014 om 15:32

Dank je, Casss. Het blijft echter lastig discussiëren met dat soort teletekst-supporters :-)

29 juli 2014 om 13:48

Ja verhuur of misschien een overstap naar een andere club. Ramires, Fabregas, Matic, Oscar, Mikel gaan nog wel wat jaartjes mee. Dus er lijkt weinig speeltijd in te zitten voor Van Ginkel maar ook voor Mceachran en Chalobah. Hij had destijds de overstap van Vitesse naar Ajax moeten maken en niet van Vitesse naar Chelsea. En dan had hij altijd die stap kunnen maken naar 'the Blues' Hoop voor hem dat hij zijn speeltijd krijgt die hij verdiend. En dat hij zich kan gaan opmaken voor de kwalificatie EK 2016 met het Nederlands Elftal.

29 juli 2014 om 15:34

@ Weezel,

Als Marco van Ginkel zal spelen bij Chelsea, dan zal het waarschijnlijk als controleur zijn. Dus in principe is Oscar geen concurrent voor van Ginkel.

Nemanja Matić, Josh Mceachran, John Obi Mikel, Ramires, Oriol Romeu en Cesc Fàbregas zijn op dit moment zijn concurrenten. Mceachran zal zo goed als zeker verkocht worden, Obi Mikel zal waarschijnlijk ook vertrekken en Romeu heeft zijn contract verlengd, maar zal misschien wel weer verhuurd worden door Chelsea.

Dan zijn Matić, Ramires en Fàbregas eigenlijk zijn drie directe concurrenten. Ikzelf hoop dat van Ginkel het wel weet te maken bij Chelsea. Het afgelopen seizoen had hij pech door zijn blessure, maar het afgelopen jaar was waarschijnlijk een jaar van aanpassen en wennen voor hem.

Misschien dat Chelsea dat dit jaar ook zal doen met van Ginkel, doordat hij er toch een hele lange tijd uit heeft gelegen met een vervelende blessure.

Een verhuurperiode zou ook zeker een goede optie zijn. Clubs als Swansea City, Stoke City en Southampton lijken mij wel goede clubs waar van Ginkel op huurbasis zou kunnen spelen.

Ikzelf vind sowieso al dat Chelsea een aantal spelers moet verkopen. In mijn ogen zijn dat deze spelers:

- Marko Marin.
- Ryan Bertrand.
- Josh Mceachran.
- Victor Moses.
- John Obi Mikel.
- Fernando Torres.
- Oriol Romeu.

Ondanks dat Romeu zijn contract heeft verlengd, zou ik, hem verkopen. Hij komt tekort voor Chelsea en toen hij het afgelopen seizoen op huurbasis bij Valencia speelde, speelde hij ook niet veel.

Fernando Torres kan in mijn ogen ook verkocht worden. Torres zal zijn oude vorm nooit meer terugvinden en Chelsea heeft Didier Drogba al teruggehaald en daardoor kan Torres in mijn ogen weg, ook doordat Chelsea Diego Costa en Romelu Lukaku ook nog heeft.

Courtois
Azpilicueta
Terry
Cahill
Filipe Luís
Ramires
Fàbregas
Hazard
Oscar
Schürrle
Diego Costa

Ik denk echt dat dit een jongen is waar Mourinho vertrouwen in heeft en aankomend seizoen als hij fit blijft heel wat minuten laat maken. Marco is een geweldig talent om er bij te hebben.

29 juli 2014 om 12:13

Hij gaat zeker wel z'n minuten maken zolang hij maar fit blijft. Ramires presteerde veelste ondermaats vorig seizoen dus ik zie Van Ginkel zeker wel 15-20 wedstrijden spelen komend seizoen. Maakt net als in de voorbereiding van vorige zomer weer indruk nu, dus het ziet er goed uit.

Hij had beter naar Ajax kunnen gaan of een andere middenmoter in een grote competitie. Ik verwacht niet dat hij een basisplek krijgt met al die sterren om zich heen.

29 juli 2014 om 12:17

heb je dat nou nog nooit gelezen? van Ginkel mocht niet naar Ajax ondanks dat het meer bood dan Chelsea. omdat Chelsea en Vitesse een samenwerkingsverband hebben moest hij naar Chelsea. hij had geen keus.

29 juli 2014 om 12:24

Hoe weet je dat Ajax meer bood? Vitesse nam de telefoon toch niet op wanneer Overmars belde....

In de verslagen is te lezen dat Chelsea 9,5 miljoen euro heeft betaald voor van Ginkel. Ik kan nergens, maar dan ook echt nergens, informatie vinden dat Ajax meer heeft geboden / willen bieden.

Van Ginkel had ook gewoon nog een seizoen bij Vitesse kunnen blijven en daarna transfervrij kunnen vertrekken naar Ajax, geen enkel probleem. Hij heeft echter zelf gekozen om dat niet te doen en naar Chelsea te gaan.

Ik zie Marco dit seizoen wel zijn wedstrijden spelen. Hij heeft niet alleen enorme potentie maar ook een super mentaliteit. Hopelijk blijft hij fit en lukt het hem dit seizoen al om basisspeler te worden.

29 juli 2014 om 12:25

Nou volgens mij bepaalt een speler zelf waar hij speelt alleen dan had vitesse hem gewoon een jaar op de bank gehouden want dat is de pressie die zo'n club dan bij de speler neerlegt , maar hij had daar gewoon lak aan moeten hebben .

29 juli 2014 om 12:32

de waarnemer van Van Ginkel heeft zelf naar buiten gebracht dat Ajax meer bood maar dat Van Ginkel daar van Vitesse/chelsea niet naar toe mocht. Vind dat nog altijd jammer. Uitstekende speler voor Ajax.

29 juli 2014 om 12:40

Arenacum, hoe kom jij op 9,5 miljoen? Op vitesseinside staat dat Chelsea 5 miljoen heeft betaald, waar Ajax 7 miljoen wilde betalen. Waar jij jouw bedrag vandaan haalt weet ik niet, maar dit lijkt me toch redelijk betrouwebare informatie.

http://www.vitesseinside.nl/chelsea-vijf-miljoen-euro-van-ginkel/

29 juli 2014 om 12:41

Maar dat betekent nog niet dat hij wanneer hij wél een keuze had naar ajax zou gaan. Ik denk dat er een hoop spelers in zijn positie voor Chelsea zouden kiezen.

29 juli 2014 om 12:46

@ oxxis,

Dat komt uit het openbare jaarverslag van Chelsea. Ook alle grote transfersites hebben altijd een dergelijk bedrag genoemd.

Er is eens geroepen dat Ajax meer wilde betalen en dan is dat voor de teleurgestelde supporters natuurlijk een handigere waarheid om direct maar aan te nemen.

29 juli 2014 om 12:50

@oxxis,
De heer Ham heeft een kort geding aangespannen tegen Vitesse omdat hij van mening was dat hij recht had op 35% van de transferinkomsten. In het vonnis staat een bedrag van 9,4 miljoen euro.

29 juli 2014 om 15:28

@ Baardgrasmus, volgens zijn zaakwaarnemer wou van Ginkel alleen naar Ajax.

29 juli 2014 om 19:43

Dat heeft de zaakwaarnemer idd gezegd, Van Ginkel gaf in een later interview aan dat hij graag naar Ajax ging. Maar later had hij Mourinho aan de lijn en na dat gesprek was Ajax snel vergeten..

29 juli 2014 om 12:37

Leuke zinsopbouw. Als je het op deze manier typt dan schrijf je dat je Ajax een middenmoter vindt in een grote competitie....

Maar ik ben het wel met je bedoeling eens. Van Ginkel gaat misschien dit jaar in 10/15 wedstrijden in actie komen. Onbelangrijke wedstrijden, of als invaller het laatste kwartier. Hij heeft veel potentie, maar nog niet het niveau wat nodig is in de top van Engeland.

Ik snap ook dat hij naar Chelsea ging, mede vanwege de banden tussen Chelsea en Vitesse, maar sportief waren er betere opties geweest. Eigenlijk hoop ik dat Chelsea hem alsnog verhuurd, maar dat zal er wel niet van komen. Ja, als hij zich dit jaar niet bewijst zal hij volgend jaar wel aan Vitesse worden verhuurd en heeft hij twee jaar weggegooid.

29 juli 2014 om 13:39

Wat een onzin. Hij had bij Chelsea vorig jaar meer dan genoeg minuten gemaakt als hij niet geblesseerd was geraakt.

Heb het idee dat Mourinho dit over alle jonkies zegt om er vervolgens geen beroep op te doen. De beste man zal altijd op de korte termijn denken, zijn maar weinig jonkies onder hem doorgebroken.

Hoop dat hij dit seizoen veel minuten gaat maken. Middenveld van Nederlands elftal wordt druk bezet zo.

Tot de blessure geweldig gespeeld! Gehaald door Mou, dus echt zijn type speler.

Ach dat zegt hij alleen maar om zo'n jongen tevreden te houden , hij gaat echt nooit een basisplaats krijgen had beter bij Ajax kunnen tekenen dan was hij al verder geweest dan nu .

29 juli 2014 om 12:50

Hij kreeg vanaf het begin al zijn eerste minuten bij Chelsea, waaronder een basisplaats in de CL. Het is onfortuinlijk dat hij een zware blessure opliep.

Jammer dat mensen dat weer aangrijpen om te roepen dat hij aan het mislukken is. Als je objectief kijkt dan zie je gewoon dat hij zijn kansen wel kreeg en dat er duidelijk vertrouwen van de kant van Mourinho te zien was. Dat Mourinho zich nu weer positief uitspreekt is toch gewoon goed om te horen.

Vervelend inderdaad is wel dat de concurrentie een stuk groter is geworden. Vorig seizoen had hij het sowieso tot eerste backup kunnen schoppen als hij niet geblesseerd was geraakt. Van Mikel en Essien had ik hem de concurrentie wel zien winnen. Nu lijkt het toch een stuk lastiger.

Van Ginkel wordt ook een toppertje.

Ik vind van Ginkel ook zeker niet onder doen dan de bovengenoemde namen. Ook voor Nederland kan hij ook een belangrijke kracht worden voor het volgende WK, als Nigel de Jong dan wegvalt. Dan gaan Strootman en van Ginkel in de as spelen.

29 juli 2014 om 12:36

Ik krijg het idee dat het Nederlands elftal over 4 jaar nog beter is dan nu. De hele achterhoede is dan ervarener, nieuwe aanwas op het middenveld (als bijv. Van Ginkel) en in de aanval zit het altijd wel OK!

Ik vind die Ramires zo ongelofelijk slecht zrg, volgens mij moet Van Ginkel hem er wel uit kunnen spelen als tweede keus achter Mikel/-Fabregas.

Van Ginkel is een groot talent. Heeft enorm veel loopvermogen, inzicht en goede passing. Ik zie hem wel slagen in Londen en anders mag hij wel naar Atlético komen

29 juli 2014 om 13:06

Helemaal eens met je bewering over Ramires. Echt een blinde op het veld. Enige voordeel is dat hij over 4 paar longen beschikt en verdedigend dus niet zal verzaken, maar dat vind ik geen reden om iemand op een belangrijke positie bij Chelsea neer te zetten.

Ben wel bang dat Van Ginkel weinig speelminuten zal maken. Hooguit in de league cup en kleinere wedstrijden nadat ze CL gespeeld hebben of als invaller. Mourinho wil nu en dit seizoen presteren en is er niet om Van Ginkel rustig te brengen zodat hij over 2 jaar top is. Dat geduld heeft Mourinho niet en Oscar is zijn oogappeltje. Weet niet of hij bij Atletico meteen basis zou staan, want dat is wel belangrijk voor iemand van zijn leeftijd.

Zal ongetwijfeld wel wat speel minuutjes maken maar te weinig om je goed te ontwikkelen.
Niveau van de trainingen zal wel hoog zijn maar wedstrijd ervaring is belangrijker.
Al met al gewoon een hele domme stap in zijn carriere.

Debk dat hij beter kan vertrekken. Prima talent hoor, maar met de concurrentie en het geld bij Chelsea en Mourinho als coach, weet je het wel zo eeen beetje. Misschien wordt vGinkel zo een talent dat wel doorbreekt in een miljoenenploeg, maar Chelsea zal elk jaar wel wel nieuwe middenvelders kopen

29 juli 2014 om 13:08

Precies, Mourinho staat nu niet bepaald bekend om het inpassen van talenten. Hij wil meteen presteren en kiest altijd voor routine en ervaring of je moet een megatalent zoals Oscar zijn met een dikke transfersom. Van Ginkel moet lekker naar een club gaan waar hij elke wedstrijd basis speelt. Hoop niet voor hem dat hij nu 4 seizoenen op rij aan 4 verschillende clubs verhuurd wordt, dan wordt het niks.

Bla bla bla, voor zijn blessure gaf ik hem al 1% kans, en nu nog steeds Mourinho is een baas maar wie is nou echt onder hem doorgebroken? Mensen die dit geloven moeten even kijken naar Mourinho en jonge spelers want dit zegt hij standaard maar de man doet nooit wat met talenten zie ook Lukaku..

Natuurlijk zal hij zijn potjes spelen, leugue cup enzo, maar verder word een Fabregas ook niet voor niks gehaald.

29 juli 2014 om 12:32

Lukaku is een prima spits, werkt heel hard, maar is technisch (voorlopig nog) te beperkt, courtois krijgt op het juiste moment zijn kans, de bruyne speelde een goede voorbereiding, (maar heeft zelf net als lukaku gevraagt om te vertrekken), de bruyne vloog eruit na de wedstrijd tegen man u want als je 3-.. spelers hebt die even hard werken en de ene speelt een smechte match, dan kan je de rest niet negeren.

29 juli 2014 om 13:23

Lukaku is technisch beperkt, haha echt typisch vz dat ik dat in ene veelvuldig hoor, Lukaku is geen Kalou nee maar heeft genoeg techniek zeker met zijn fysiek, sowieso beter om erbij te hebben als Torres.. Courtois kan zelf Mou niet om heen maar dat was nog niet zo gek aangezien je Cech hebt he, spits was wel een probleem.. Ik noem alleen lukaku omdat dat voor mij de enige jonge speler is die kans maakt qua er direct te staan op PL niveau, de Bruyne word ook overschat vind ik..

29 juli 2014 om 12:53

Blabla hij kreeg speelminuten in de eerste PL wedstrijden vlak bij Chelsea en een basisplaats bij de CL wedstrijd. Dat is gewoon hartstikke prima voor iemand die net bij de club is.

Ik irriteer me eerlijk gezegd wel aan die figuren die daar niet naar durven te kijken en zijn blessure maar aangrijpen om te roepen dat hij geen kans heeft. Het was duidelijk dat Mourinho hem hoog had zitten en vanaf het begin langzaam aan wilde laten wennen aan de PL en het hogere niveau.

29 juli 2014 om 13:17

Leer begrijpend lezen aub, voor zijn blessure gaf ik hem al 1% kans op slagen en nu nog steeds, oftewel los van zijn blessure had hij het sowieso niet gered en zal hij het op 99% zeker niet gaan redden, dat is mijn mening!

Ik irriteer me aan gasten aan jou die op zich prima punten hebben maar over andermans argumenten heen leest.. Hij krijgt heus zijn speelminuten als hij fit blijft, maar verder dat hele Mourinho heeft hem hoog zitten haha je kent Mourinho nu toch wel, heel romantisch allemaal...

Maja noem jij al die spelers die onder hem zijn doorgebroken dan?

29 juli 2014 om 13:52

Ik begrijp heel goed wat jij zegt hoor. Ik geef duidelijk aan dat hij Voor zijn blessure 2x PL in mocht vallen en een basisplaats had in de CL.
Die informatie is gericht op jouw 1% kans en lijkt mij toch een indicatie dat jouw 1% op zijn minst heel voorzichtig is ingeschat.

Tweede stuk is meer algemeen bedoeld en niet persoonlijk alleen op jou.
Valt me gewoon op dat er veel mensen maar 'zie je wel' roepen. Ze laten daarbij dus het feit dat hij vanaf meet af aan al wat kansjes kreeg en hij langdurig geblesseerd is geweest maar links liggen. Bij deze excuses als het persoonlijk over kwam.

Spelers die onder Mourinho door zijn gebroken? Cech, Robben, Mikel?
Feit is gewoon dat er bij de absolute topclubs relatief weinig jeugdspelers doorbreken omdat het niveau simpelweg te hoog is. Dat is helemaal waar in de Engelse competitie. Dat wil niet zeggen dat het per definitie onmogelijk is.

Ik hoop dan ook dat van Ginkel het tegendeel gaat bewijzen en dit seizoen zijn kansen pakt om zich er volgend seizoen gewoon tussen te wurmen.

Kan iemand schetsen hoe de opstelling van Chelsea voor komend seizoen er in grote lijnen uit komt te zien?

29 juli 2014 om 12:30

Uit de losse pols:

//

Courtois;

Ivanovic, Cahill, Terry, F. Luis;

Fabregas, Matic;

Willian (oscar), Oscar (willian), Hazard;

Diego Costa.

//

Waarbij de kanttekening gemaakt kan worden dat Willian en Oscar ook van positie zullen wisselen en dat Schürrle ook wel geregeld zal spelen.

29 juli 2014 om 13:52

Fabregas als Dmf? Dan kan je 'm net zo goed terug sturen naar Barcelona....

29 juli 2014 om 15:12

Matic is de Dmf. Niet Fabregas.

29 juli 2014 om 16:32

Met Matic dus als meest defensieve middenvelder in het 4-2-3-1 systeem dat gespeeld zal worden.

29 juli 2014 om 12:37

Waarschijnlijk zo als ze in een 4231 systeem gaan spelen.
Ik prefereer Willian en Schürrle boven Oscar, mede omdat hij de laatste tijd geen goede indruk achter laat.

Als back-up voor de 2 cvm's heb je dan Ramires, Van Ginkel en Mikel
Voor de aanvallende middenvelders en spits: Oscar, Salah en Drogba/lukaku

Cech/Court.
Ivano/Azpi
Cahill
Terry
Felipe Luis
Fabregas
Matic
Schürrle
Willian
Hazard
Costa
29 juli 2014 om 12:57

In dat systeem heeft van Ginkel toch gewoon een zeer goede kans op een flink aantal wedstrijden lijkt mij.

Ik denk dat Mourinho hem hoger heeft zitten dan Mikel, met uitzondering misschien van de belangrijkere wedstrijden waarin hij het iets meer op safe/ervaring wil gooien.

De concurrentie met Ramires is zeker geen strijd die van Ginkel sowieso verliest in mijn mening.

Uitlenen aan atletico zou ik zeggen, zou een mooi gebaar zijn om hen enkele overbodige spelers of spelers met een vooruitzicht met weinig speelminuten er te stallen. Torres terug naar atletico zou mooi zijn in duo met mandzukic, cech zou ik houden, van ginkel uitlenen aan atletico en er wat jeugd stallen.

Eerlijk gezegd denk ik van niet als van de bryne weer terug komt dan staat die er gewoon in denk.

29 juli 2014 om 15:33

De Bruyne is verkocht aan Wolfsburg.

zou niet weten voor wie hij in de basis zou kunnen.
enige speler waarvan ik denk, wat doe je bij chelsea, is ramires. maar daar kan de bruyne ook spelen en die is weer een stap verder dan van ginkel

29 juli 2014 om 12:46

De Bruyne is een half jaar geleden al verkocht.

29 juli 2014 om 12:55

Zoals ikhet mij herinner, speelt De Bruyne niet meer bij Chelsea. Die is vorig jaar jaar verkocht aan Wolfsburg.

Is hij niet iets voor PSV. Dat ze hem een jaar huren.
Aangezien Defour waarschijnlijk toch niet gaat lukken.

Ik weet dat chelsea nou niet bepaald bekend staat om jonge spelers inte passen, maar heb een voorgevoel dat deze jongen daar best wel eens kan doorbreken.

Abra movic zal wel geld komen brengen

Verwacht nog veel van deze jongen, talent heeft ie genoeg nu nog José overtuigen. Als hij fit blijft en aan zijn wedstrijden komt zie ik hem dit seizoen nog boven Mikel en Ramires in de pikorde terecht komen.

Vind ik in potentie echt een geweldige voetballer.
Over 2 jaar op het EK en over 4 jaar op het WK zie ik in hem de ideale centrale middenvelder samen met Strootman.

Zaak is wel dat hij wedstrijden gaat spelen en ik vrees dat dit bij Chelsea wel lastig wordt.

Chelsea 1 tegen Chelsea 2, ben benieuwd. Als Chelsea 2, wat opereert onder de naam Vitesse, wint dan zie ik de gehele selectie worden overgenomen door de hoofdmacht.

Van Ginkel is een leuke speler die zeker een hoger niveau aan kan, maar of hij bij Chelsea veelvuldig gaat spelen, betwijfel ik. Ik denk dat Chelsea hem ook meer heeft gehaald om hem bij een andere transfer te kunnen betrekken.

29 juli 2014 om 13:55

Zijn momenteel welgeteld 2 spelers van Chelsea bij Vitesse.
Is het nu echt nodig om zo'n oneindig uitgemolken 'grapje' weer op te gaan ratelen?

Zonder het eerste stukje is jouw post gewoon veel serieuzer te nemen.

29 juli 2014 om 15:04

Ik heb het niet over de gehuurde spelers, en het is geen grap. Vitesse is niets meer dan een Chelsea 2. Voor elke kop koffie die ze nemen, voor elk koekje, kortom, voor elke beslissing, is toestemming nodig van Chelsea. De beleidsbepalers van Chelsea hebben het ook zo'n beetje voor het zeggen bij Vitesse.

29 juli 2014 om 15:25

Nou, kom maar met een solide onderbouwing voor deze wijsheid dan.
Aangezien je zo ontzettend goed op de hoogte bent neem ik aan dat je met onomstotelijke feiten komt in plaats van wat roddel en achterklap.

Het is inderdaad zeer vervelend dat Chelsea met de ijzeren vuist regeert in Arnhem en ze oplegt om bijvoorbeeld allerlei oud-spelers bij de jeugdopleiding te betrekken. Ook de gehele organisatie is onder dwang van Chelsea volgepropt met Nederlanders. Bah!

Laat dat onzinnige geneuzel eens achterwege en concentreer je eens op de positieve zaken zou ik zeggen. Loze kreten en negatief praten over een andere club is zo onnodig. Zeker als die club er duidelijk een stuk beter voor staat dan een aantal jaar terug.

29 juli 2014 om 18:35

Geweldig dat jij het verhaal van VI serieus neemt. Je bent zelf totaal geen insider en geloofd maar een stuk wat in het grootste roddelblad qua voetbal nieuws van Nederland staat. Chapeau. Als VI die mails echt heeft, waarom sturen ze die dan niet als bewijs naar de KNVB?

29 juli 2014 om 20:32

Jij hebt dat verhaal dus ook gelezen

De Knvb is op de hoogte ervan. En waar het programma VI een roddelprogramma is, is het blad VI vrij serieus te nemen.

29 juli 2014 om 21:07

Ik begrijp dat dit jouw onomstotelijke bewijs dus een item in de VI is? Nou, daar is dan niets meer tegen in te brengen.

Hij gaat het daar wel redden.
Als een overschat dravertje als Schürle al veel speeltijd krijgt, dan moet hij zeker gaan spelen. Een van Ginkel in vorm moet zelfs Oscar uit de basis kunnen houden. Zie een mooie combinatie met Costa, net als eerder met Bony.

Mourinho houdt er altijd van om voor zekerheidjes te kiezen. Dat heeft hij bij elke club die hij heeft getraind proberen te doen. Hij kiest eerder voor ervaring dan talent. Als Marco van Ginkel slim is laat hij zich een jaartje verhuren aan een andere Premier League club en als hij dan voldoende Premier League ervaring heeft opgedaan dan het weer proberen bij Chelsea. Anders zie ik het best somber in, hij heeft talent zat alleen er breekt bij Mourinho niet veel door dat is eenmaal zo.

Als Marco de nieuwe Lampard word en het goed gaat doen bij Chelsea, wat ik van harte hoop, gaan we denk ik veel meer Chelsea fans krijgen en zie je op de trainingen van je lokale amateurclub waarschijnlijk vaak zijn t-shirtje terug bij de kleine koters

Marco speelde al relatief veel voor zo'n nieuwe speler. Mourinho heeft echt vertrouwen in hem en terecht. Mits hij niet weer geblesseerd raakt, is het realistisch dat hij veel speeltijd gaat maken onder Mourinho.

Gaat het Nederlands elftal ook nog veel plezier aan beleven.

Over een jaar is van ginkel gewoon een speler die vast in de basis staat bij chelsea..let maar op..die jongen wordt een grote speler zowel voor chelsea als het nl elftal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren