Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zorgen om Wilshere: 'Hij staat al anderhalf jaar stil'

Laatste update:

Arsenal is begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar de internationals die actief waren op het WK hebben nog even vakantie. Jack Wilshere viert dit in Las Vegas en werd deze week gefotografeerd terwijl hij een sigaret in zijn mond had en een sloot drank in zijn mond gekieperd kreeg. Voormalig Arsenal-manager George Graham maakt zich zorgen over Wilshere.

/

De Schot is van mening dat de 22-jarige Wilshere eens stevig aangesproken moet worden. "De foto's in de kranten waren niet goed voor zijn imago", zei Graham. "Iemand moet eens met hem om tafel gaan zitten en ik denk dat Arsène Wenger dit ook wel zal gaan doen. Zijn carrière is in de afgelopen achttien maanden nergens naartoe gegaan, hij staat al anderhalf jaar stil. De kranten zijn nu op zoek naar spelers die zich misdragen en Jack moet alles even op de rails krijgen."

"Arsène moet hem wijzen oo de verantwoordelijkheden die hij heeft", vervolgde Graham. "Er werd gezegd dat hij de nieuwe aanvoerder van Arsenal zou kunnen worden, maar dan moet hij zich niet zo gedragen." In oktober werd Wilshere ook al eens betrapt op het roken van een sigaret en Wenger was destijds woedend op de middenvelder. Wilshere moest zijn excuses aanbieden, maar blijkt niet van zijn fouten te hebben geleerd.

Ashley Cole, die dinsdag werd gepresenteerd bij AS Roma, benadrukt dat roken niet altijd schadelijk hoeft te zijn voor voetballers: "Ik heb ook wel eens gerookt, maar ik merkte daar dan weinig van op het veld", zei de linksback. "Ik had er geen last van, maar natuurlijk is dit geen goed voorbeeld. Maar Jack is een jonge jongen, hij zal hiervan leren. Het is ook niet aan mij om advies te geven, want ik ben ook geen perfecte jongen", sloot Cole af met een knipoog.

Jack Wilshere staat al anderhalf jaar stil in zijn ontwikkeling

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Roken en voetballen op het hoogste niveau kan sowieso niet.

16 juli 2014 om 08:16

Inderdaad. Roken en topsport gaat niet samen

16 juli 2014 om 08:19

Ashley Cole beweert en bewees het tegendeel. Was op een gegeven moment de beste linksback die er rondliep.

16 juli 2014 om 08:25

Als je een vaste roker bent slaat dat aan op je longen en daardoor gaat je conditie achteruit. Een paar sigaretten per week heeft geen invloed

16 juli 2014 om 09:33

Het gaat inderdaad niet samen normaal gesproken, maar toch zijn er genoeg voorbeelden van toppers die (veel) rookten, zoals Cruyff en Van Basten.

16 juli 2014 om 10:05

Onzin, zo lang je niet een pakje per dag rookt kan je best roken naast het voetballen

16 juli 2014 om 11:14

Roken staat haaks op topsport, derhalve moet zoiets verboden zijn.

16 juli 2014 om 11:17

Het kan misschien wel, maar ik vind dat als je dergelijke geld bedragen verdient je best wat in je privé leven daar voor op zij mag zetten.

Je staat in dit land vrij om te roken en te drinken gelukkig, maar het getuigt niet van professionaliteit en is eigenlijk minachting van de supporters die jou miljoenen salaris ophoesten en veel betalen voor seizoenskaarten en kaartjes.

Als ik me constant lam zuip de dag voordat ik moet werken gaat dat op een gegeven moment ten koste van werkzaamheden, vind het logisch dat een werkgever je daar op aanspreekt.

16 juli 2014 om 11:21

Roken staat haaks op alles. Dat wetrn we inmiddels toch wel

16 juli 2014 om 11:21

Natuurlijk kan je niet roken en voetballen. Iedere idioot weet wat roken met je longen doet. Kan je zeggen dat je het niet voelde maar op lange termijn wel. Die gasten krijgen miljoenen aan salaris en het enige wat ze moeten doen is goed voor hun lijf zorgen, tijdens hun carrière.(wat vaak maar tot 32/34 jaar is) Dan is dit gedrag toch van de ratten??? Wat alcohol tijdens vakantie ala die jongens zijn ook jong. Maar roken kan gewoon echt echt niet. Belachelijk!

16 juli 2014 om 11:36

Jairarsenal

hij was de beste toen hij bij arsenal speelde ja.. daarna never !
nu de vraag: rookte hij bij arsenal?
voor een feit rookte hij zeker zo nu en dan tijdens zijn chelsea periode..

16 juli 2014 om 12:30

Moraalridders...

Beginnen we dan ook meteen met alcohol afschaffen? Is namelijk niet zo erg en heeft ook invloed op je prestaties, maar omdat het geaccepteerd is is het goed...

Zolang ze presteren mogen ze best een sigaret roken 1x in de week ofzo, zolang je maar niet openbaar te zien bent want paparazzi moet ook ze geld verdienen...

16 juli 2014 om 08:19

toch gaat hij beter worden, vooral nu hij gaat spelen tussen toppers als Kheidira, Sanchez en Ozil

van dat roken wordt hij echt niet slechter, volgens mij rookte cruijff ook gewoon

16 juli 2014 om 11:23

Dat was een hele andere tijd. En ik denk dat hij er niet veel beter van wordt. Hij gaat alleen meer op de bank zitten. Als Arsenal nog 4-3-3 gaat spelen wint hij de concurrentie niet van ozil - khedira - Ramsey hoor

16 juli 2014 om 11:34

Tja, in de tijd van Cruijff rookte alle spelers op het veld zo'n beetje. Mede daardoor was het voetbal ook heel anders in die tijd. Conditie was toen veel minder belangrijk, spelers liepen minder en gemiddeld minder snel.

We kunnen er allemaal lang over discussieren, maar roken heeft per definitie een effect op je prestaties als topsporter. Dat iemand als Cole één van de beste was op zijn positie terwijl hij toch rookte, doet daar niets aan af. Hij was waarschijnlijk nog beter geweest zonder peuken.

16 juli 2014 om 11:44

het zal de prestaties wel wat beinvloeden...maar denk dat het niet heel veel uitmaakt

Zidane, van basten, rijkaard,maradona,rooney, berbatov, sneijder(wie het meeste gelopen heeft van heel oranje) waren/zijn ook rokers

16 juli 2014 om 12:41

Waar moet Wilshere spelen dan? Als Khedira komt zal hij met Ramsey en Ozil een driehoek gaan vormen lijkt mij en kan Wilshere het wel schudden. Deze overhypte jongen is gewoon een eeuwig talent dat al veel langer dan 1,5 jaar stil staat in zijn ontwikkeling.

16 juli 2014 om 12:58

ja Arsenal speelt minimaal 60 wedstrijden per jaar dus ze zullen toch moeten rouleren, dan heb je met hem erbij een prima speler en misschien doet hij het wel heel goed

16 juli 2014 om 08:35

Muntari, Balotelli, Rooney, Ozil en nu Wilshere. Zijn toch flinke namen die een sigaretje roken.

Als je nou een heel pakje per dag op rookt snap ik het nog wel. Maar in je vakantie een borreltje en een sigaretje? Lekker boeiend.

Theo Janssen vertelde in een interview dat hij in zijn vakantie niet 1 x iets aan zijn conditie doet, geen bal aan raakt. Hij rookt daarnaast graag en houdt ook van een biertje. Heeft hij niet gewoon goed gepresteerd?

16 juli 2014 om 09:01

Theo Janssen presteerde inderdaad omdat hij in de Eredivisie speelde, en hij een buitengewoon talnt had. Maar hij had veel meer uit zijn carriere kunnen halen als hij wat disipline had gehad. Je ziet ook dat de ultieme toppers alles voor hun carriere over hebben. Dan hebben we het bijvorbeeld over de wereldkampioenen en de Champions League finalisten die het zo ver hebben geschopt doordat ze extra meters konden lopen. En het voetbalen langer volhielden. Als Jack Wishere het nu verknalt bij Arsenal, zal er een ploeg zijn die nog intresse in hem heeft, mede door dit imago.

16 juli 2014 om 11:37

100% eens met nummer5. Theo Janssen is HET voorbeeld van een speler die puur op talent een goede boterham kon verdienen met voetbal, maar die meer uit zijn carriere had kunnen halen als hij meer voor zijn sport had geleefd, ook buiten het seizoen.

Overigens snap ik best dat hij het wel goed vond zo hoor, ik veroordeel hem daar zeker niet voor. En tijdens wedstrijden gaf hij altijd alles.

16 juli 2014 om 08:36

De 2 beste voetballers allertijden van Nederland rookte ook. Het zal niet geweldig zijn, maar het kan wel degelijk samen gaan.

Dat bewijzen wel meer spelers. Kijk een Ronaldo zal nooit roken die leeft voor de sport maar er zijn zat jongens ook nog steeds in Nederland die wel eens roken zeker tijdens hetuitgaan.

16 juli 2014 om 08:46

@eerlijk010,

Even nuanceren, de halve sportwereld rookte toen, dus die vergelijking met nu gaat niet helemaal op.

16 juli 2014 om 09:04

@waezer:

Maar alsnog rookte ze toch? Of nu de halve wereld het doet of niet. Het waren topsporters en rookte.

Laat het duidleijk zijn dat het niet goed voor je is. Maar zoals je zelf zegt laten we even nuanceren, deze jongen rookt nu 1 sigaret. Misschien over heel zijn vakantie 10/15. Dit heeft echtniet als gevolg dat je longen direct slechter zijn en minder zal kunnen lopen.

Al zou hij 1/2 pakjes per dag gaan roken ja dan is het een ander verhaal.

16 juli 2014 om 09:05

Ook top sporters zijn maar mensen...

16 juli 2014 om 09:24

Het waren natuurlijk wel andere tijden. Het spel was langzamer en dus had je fysiek veel minder nodig dan nu.

Nu zijn voetballers volwaardige atleten. Dan maakt roken of niet roken wel degelijk een groot verschil. Ook zouden deze spelers misschien nog een aantal stappen beter zijn geweest als ze niet rookten. Het maakt je in ieder geval niet beter.

16 juli 2014 om 09:59

@eerlijk010: beetje vreemde opmerking. Het maakt natuurlijk gigantisch veel uit dat er toen veel meer voetballers rookten. Hoe meer er roken, hoe minder nadeel je er van hebt als je zelf ook rookt, want het zijn je tegenstanders. Ik ben het er wel mee eens dat 1 sigaret niet gelijk je carrière verpest. Toch vraag ik me af of zo'n jongen wel de mentaliteit heeft om alles uit z'n carrière te halen.

16 juli 2014 om 11:00

@ Eerlijk010

Jij begrijpt het hele punt niet. Als Ronaldo nu zwaar zal roken dan zou je kunnen zeggen dat het geen invloed heeft want hij behoort nog steeds tot de beste spelers. Als Cruijff tijdens zijn carrière als voetballer rookte, zegt dat niets over de invloed aangezien iedereen destijds rookte. Het nadeel wat het oplevert, valt dan compleet weg aangezien de omstandigheden voor iedereen gelijk zijn.

Armstrong pakte met doping 7x de tour de france. Maar destijds stond iedereen bijna strak van de doping, dus ik vind zijn prestatie net zo knap als wanneer hij dit 'clean' zou doen en waarbij de andere renners dat ook zijn.

16 juli 2014 om 10:09

Er is een groot verschil tussen een sigaretje meeroken in je vakantie of elke dag een pakje Marlboro verdampen. Kan me wel plaatsen in schoenen van Wilshere. Die jongen heeft veel verleiding van vrienden om zich heen. Daar komt bij kijken dat hij zijn hele jeugd op heeft moeten opgeven om te staan waar hij nu is ! Als Arsenal vind dat er nog meer potentie inzit hebben ze wel gelijk maar dit komt zeker niet door die 2 sigaretjes die hij heeft opgestoken. Hopelijk snoert Wilshere iedereen de mond dit seizoen en speelt hij een uitmuntend seizoen net al Ramsey

16 juli 2014 om 10:26

Het is vakantie. Die hoeven op dit moment ook niet samen te gaan .

16 juli 2014 om 12:18

Het gaat niet samen maar paar sigaretten valt ook wel weer mee!!!

16 juli 2014 om 13:06

Ik speel bij ACV A2 en rook ook dus hoezo gaat topsport en roken niet samen?

Het zijn af en toe net mensen die voetballers. Vind het vaak zo een onzin. Als hij goed presteert mag ie een slof in de week roken en ziet niemand het, maar als hij slecht presteert komt dat door diezelfde slof sigaretten.... tsja.

16 juli 2014 om 08:17

Ik vind sowieso dat de 'voorbeeldfunctie' te vaak wordt overdreven. Natuurlijk kijkt iedereen, waaronder ook jeugd, naar ze, maar je maakt toch zelf de keuze of je (in dit geval) gaat roken? Je moet wel heel erg fan zijn als je gaat roken omdat je het bij hem ziet. De leeftijd dat je meestal begint te roken heb je genoeg kennis over de schade die het doet en ook ben je oud genoeg om zelf te bepalen of je het gaat doen, ja of nee.

16 juli 2014 om 08:45

Aan de andere kant verdien je ook een godsvermogen met die voetballerij. Je word zo dik betaald voor je voetbalkwaliteit maar ook voor je conditie. Ik snap hartstikke goed dat een club hier een probleem van kan maken.

16 juli 2014 om 10:30

Nou dat moet je echt niet uitvlakken hoor. Mijn neefje van 4 was laatst aan het voetballen en kneep een ander jongetje in zijn arm. Toen ik vroeg waarom hij dat deed antwoordde hij stoicijns: dat hoort erbij, dat doen echte voetballers toch ook?... dan sta je wel ff met je bek vol tanden hoor... als ouder zijnde moet je daar op letten natuurlijk, maar het zegt henieg dat zo'n klein ventje het onbewust toch opslaat.

Ik snap dat je een voorbeeldfunctie hebt als profvoetballer, maar in je vakantie mag je toch wel een sigaretje roken. Tuurlijk heb je weer de mensen die het absoluut not done vinden, maar ik kan me hier niet zo druk om maken zolang hij het maar op het veld gaat laten zien. Wat dat betreft heeft Graham gelijk: Wilshere staat al een tijdje stil...

Dat Wilshere stilstaat in zijn ontwikkeling is al lang en breed bekend. Dat komt gedeeltelijk door zijn mentaliteit maar grotendeels door blessures. Het is voor hem te hopen dat hij volgend jaar (samen met eigenlijk iedereen bij Arsenal) een blessurevrij jaar kent, zeker nu we die Duitse fysio (?) hebben overgenomen. Dan is de rest aan hemzelf.

Ramsey is hem ondertussen lang en breed voorbij en heeft een prachtig contract gekregen op basis van zijn prestaties. Hopelijk neemt Wilshere dat als voorbeeld.

16 juli 2014 om 10:12

Wilshere zal het nooit leren. Meestal verbetert de mentaliteit van zulke jongens als ze kinderen krijgen, maar die heeft hij al. Op zijn 18e was hij gewoon de beste 18-jarige en misschien wel het grootste talent ter wereld, maar hij staat al sinds dan stil.
Die blessures holpen hem niet, maar Ramsey had dat ook. Wilshere zijn mentaliteit is gewoon niet goed, een slap aftreksel van Balotelli.

16 juli 2014 om 15:33

Wilshere is wel goed alleen moet nog volwassener worden zowel buiten het veld als op het veld. Het probleem is dat Wilshere bij z'n blessure bezig is gaan houden met randzaken terwijl hij beter had kunnen richten op het herstellen van z'n blessure en Arsenal. Hij had voorbeeld van Ramsey aan moeten nemen, die was dag en nacht bezig met voetbal. Potentie is er zeker alleen mentaal moet hij zich ontwikkelen.

Wel erger ik me aan het feit dat de media overdreven opblazen als een speler zich rookt in z'n vrije tijd, helemaal als ie vakantie heeft. Ik had hun pas gelijk gegeven als hij voor en na de wedstrijd of training dat deed. Dan laat je duidelijk zien dat je niet leeft voor de sport. Maar nu? Nee, dit is gewoon opzoeken naar pietluttigheidje....

Het wordt vaak opgeblazen
Als hij echt vaker zou roken werd dat ook wel gespot

Ze moeten gewoon iets hebben on de krant mee te vullen

Ik zie ze nog bijna gewoon een sigaret photoshoppen op zijn lip haha

Tja zo'n prachtig beroep en dan ga je meeloperig roken want meer is het niet... Even een maandje op de administratie afdeling laten meelopen kijken of meneer dan snapt wat voor mazzel die balschoppers hebben.

Anderhalf, maak daar maar gerust 2-2,5 jaar van. Ik zie liever Ramsey spelen dan Wilshere.
Hij heeft het natuurlijk niet erg mee gehad met al die blessures, maar dat zou niet een excuus moeten zijn (zie Ramsey).

16 juli 2014 om 09:10

Tot afgelopen seizoen was ik juist meer fan van Wilshere dan van Ramsey. Wat speelde die laatste altijd geforceerd na zijn zware blessure, terwijl Wilshere het frisse dribbelaartje was. Nu zijn de rollen omgekeerd en is Ramsey gewoon 2 stappen verder, Wilshere moet echt de stappen gaan zetten nu.

Deze jongen is een goede speler maar er mankeert ook iets aan zijn mentaliteit en deels ook door blessures en hij is nu 22 dus moet hij het dit seizoen toch echt laten zien en daar helpt dit soort incidenten zoals met een sigaret op een foto niet echt bij , dus ik zou als trainer wel een hartig woordtje met hem spreken en hem wijzen op de voorbeeldfunctie die hij heeft nl het mooiste beroep in de wereld want anders zie ik het somber in voor hem .

Als hij blessurevrij kan blijven zal hij weer stappen maken, daar ben ik van overtuigd! Geweldig veel potentie.

Overigens meld sky dat het rond is: Sami Khedira features in our transfer news this morning as reports in Spain claim Arsenal have agreed a fee with Real Madrid - #ssn from 6am

16 juli 2014 om 09:38

Arsenal en Real Madrid zijn het eens over een bedrag. Maar als Khedira niet naar Arsenal wilt of te hoge salariseisen heeft dan houd het op.

16 juli 2014 om 09:46

Klopt, maar de eerste stap is gezet. En ondanks de geruchten over dat Khedira hoge eisen stelt verwacht ik dat we daar wel uitkomen. Waarom? Omdat bij Real zijn speeltijd minder wordt, hij bij Arsenal min of meer verzekerd is van een basisplaats, hij ook bij Arsenal geen laag salaris zal krijgen, Chelsea (de andere kandidaat) zich waarschijnlijk op andere spelers (pogba) gaat richten en hij ook bij Chelsea niet geheel verzekert is van een basisplaats.

16 juli 2014 om 09:51

Bedoel je nu United bij Pogba? en dat Khedira bij Chelsea geen basisplaats heeft of andersom. Nogal verwarend hoe je het hebt neergezet.

Ik denk ook wel dat het rond kan komen. Khedira krijgt bij Arsenal een basisplaats, minimaal zo'n 130k per week schat ik en hij kan samenspelen met Ozil, Mertesacker en Podolski.

16 juli 2014 om 11:15

Nee. Sky meldt dat berichten in Spanje claimen dat Arsenal het eens is over een som. Is gewoon de transfergeruchtenafdeling van Skysports.

Ik weet nog het kampioens feest van FC Twente. Daar stonden Douglas, Theo Janssen, wat anderen en de Steve te roken.
Ik praat het nu niet goed maar je kan er dus wel de topsport mee beoefenen.

Het gaat er niet om of het wel of niet kan in combinatie met topsport, maar dat Wilshere een voorbeeld functie heeft. Ook schaad hij hierdoor zowel zijn eigen imago als het imago van Arsenal. Gewoon niet slim. Doe dat dan lekker op je hotelkamer ofzo.

Ja Cole zonder roken had je dan misschien net die ene procent beter kunnen zijn.

Een ander nadeel van de Engelsen, het gebrek aan discipline. Ze hebben een vrij matig nationaal elftal wat altijd vroegtijdig wordt uitgeschakeld, dit komt deels door het hoge percentage buitenlanders in de premier league, maar een andere reden, en wellicht net zo belangrijk, is het totale gebrek aan discipline. De beste Engelse speler heeft gewoon een dikke bierbalg. Op dat niveau vind ik dat zeer slecht en het geeft ook gelijk aan waarom Engeland niet tot de top hoort.

16 juli 2014 om 14:00

Helemaal mee eens, en dat terwijl ze eigenlijk vanuit de jeugd altijd wel talenten hebben... maar die vervolgens nooit de echte stap kunnen maken naar de top! Hopelijk komt Sterling niet stil te staan binnen nu en een jaar...

Met Wilshere, Wellbeck, Evans, Jones, Richardson, Oxhade, Walcott, Gibbs hebben ze toch veel jonge spelers die op zekere hoogte zijn blijven hangen terwijl je verwacht dat er meer rek in zou zitten.

Elke keer van bankspeler naar veldspeler naar blessure, naar bank, veldspeler, weer bank. veldspeler, blessure.

Combinatie van mentaliteit en blessures zegt men, maar ik geef blessures ook vaak de schuld van speler zelf. Kijk maar naar Robben die extra werk verricht om blessures te voorkomen en dat doet een Daley blind ook al. Kortom, get of your lazy ass and exercise b*$#tch

Wilshere, maar ook Zidane, Maradona en cruijf rookte. Berbatov, Ozil, Baloteli, Rooney, Messi,koscielny. Cole, coentrao, Sneijder, Crouch, Szscesny.

Deze spelers roken allemaal. Ik begrijp vanuit het voorbeeldfunctie plaatje dat het afgeraden mag en moet worden door de club. Maar een speler verplichten dit niet te doen is onzin. Rooney dronk bier dat geschonken en betaald werd door united, terwijl hij geschorst of geblesseerd een wedstrijd keek, zulke dingen worden alleen als slecht opgepakt wanneer je dit op foto hebt.

Zolang de prestaties niet leiden onder deze dingen, heb je als club niet zoveel in te brengen, en dit is allemaal meetbaar. Ik begrijp de commotie ergens wel, maar iemand is zoals hij is. Ronaldo zal nooit roken en dat zullen er velen niet doen. Maar er zijn er ook meer dan voldoende die op een avondje stappen of een weekje vakantie gewoon af en toe een sigaretje roken. Zodra dit ten koste gaat van je werk heb je iets te zeggen als club zijnde.
Maar dan zou je niet pas iets horen hierover op het moment dat het in de media terecht komt door een foto, dan zouden clubs hier veel sneller op reageren. Roken gebeurd nou eenmaal en afraden kan en moet je ook als club zijnde, maar iemand zal toch echt door het roken zijn werk slechter moeten gaan doen voordat je hier als club iets mee kan.

Ach zoals met alles het gaat om de mate waarin je gebruikt, en ja zelfs voor topsporter is wel een mate waarin gerookt kan worden, je bent op vakantie, drinkt wat alcohol en rookt wat sigaretten, och och wat een ramp, ja als hij elke dag loopt te paffen is het een ander verhaal maar nobody's knows

Wilshere gaat er wel komen. Als Arsenal Khedira haalt hebben ze voldoende spelers om altijd een fit en scherp controlerend duo op te kunnen stellen. We weten dat Wilshere niet alles kan spelen maar ik denk wel dat hij genoeg wedstrijden mee zal pakken. Ramsey en Khedira zullen wel basis zijn, Özil op tien, Cazorla vanaf links en Alexis vanaf rechts. Wilshere moet niet op de vleugels opgesteld worden, hij is een centrale speler die nog best redelijk kan verdedigen ook. Eerder dacht ik dat hij verdedigend te zwak zou zijn maar bij een aantal wedstrijden van Engeland liet hij goede dingen zien op dat vlak, nu moet het nog in het Arsenal shirt.

Tja Engelsman he. Zuipen zit in het Dna. En ach ik geloof niet dat hij echt vaak rookt. Hij is denk ik gewoon een zogenoemde "partyroker''. Hij weet heus wel dat roken niet goed is dus zal hij het ook niet te vaak doen.

Wilshere wordt het niet, ik verwacht wel dat Ramsey de nieuwe captain gaat worden van Arsenal over een aantal jaar. Hij is zo erg gegroeid, zelfs met die slopende blessures. Dat zegt genoeg.

Die wilshire is de grootste talent van Arsenal vind ik dan
Op zijn 18 speelde hij zo volwassen maar kan het team niet echt dragen

Speelt wel goed maar vind hem nog geen wereldtop

De man heeft na een lang seizoen even vakantie. Laat hem dan lekker een paar stekkies roken. Moet kunnen zoiets.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren