Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Feyenoord en FC Twente voelen wel wat voor komst Galatasaray-talent'

Laatste update:

Lucas Ontivero is een speler met een bijzondere loopbaan. De vleugelaanvaller uit Argentinië is pas negentien jaar oud, maar speelde al voor Real Madrid, Tottenham Hotspur en Genoa. Ontivero kwam uit in de jeugdopleidingen van deze clubs en brak bij Fénix uit Uruguay door in het betaalde voetbal. In januari nam Galatasaray de dribbelaar voor zo'n twee miljoen euro over.

Ontivero kwam in zijn eerste halfjaar in Turkije niet verder dan drie invalbeurten en de verwachting is dat hij volgend seizoen niet veel meer speelminuten zal gaan maken. Galatasaray staat daardoor open voor een verhuur van de aanvaller en in de Turkse media worden diverse clubs aan Ontivero gelinkt. Ook Feyenoord en FC Twente zouden belangstelling hebben.

Naast de twee Nederlandse clubs worden ook Sampdoria en Cagliari genoemd voor Ontivero, die in de Süper Lig nog niet langer speelde dan een halfuur. Hij wacht nog op zijn eerste officiële doelpunt voor Galatasaray.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hebben we niks aan, zal wel weer een gevalletje Djordjevic worden mocht hij komen. Mooi in Turkije laten, jonge talenten zonder optie tot koop huren zijn nutteloos, kunnen we beter Hölscher en Bilal Ould-Chikh de kans geven.

13 juli 2014 om 14:51

Helemaal mee eens, een talentje die bij Galatasaray pas drie invalbeurten heeft gehad zal ook bij Feyenoord en Twente niet van toegevoegde waarde zijn. Misschien meer iets voor de clubs uit de onderste regionen. En zelfs dan vraag ik me af of hij echt potten zou kunnen breken.

13 juli 2014 om 14:57

Volgens mij hebben jullie niet door wat voor talent dit is. Heeft de potentie om het niveau van aguero te halen, is ook hetzelfde type speler. Logisch dat hij niet kan presteren, deze jongen is elk jaar weer bij een andere club, dan is het lastig je plek te vinden en verder te ontwikkelen.

13 juli 2014 om 16:05

Maar wat heb je aan die potentie als je hem maar een jaartje huurt en er nu gewoonweg nog niet klaar voor is?
Zal onze eigen spelers alleen maar in de weg staan..

13 juli 2014 om 14:54

Als ie goed is zou het altijd een versterking zijn.huur of koop maakt dan niet zoveel uit.dat heb je bij Feyenoord wel met Guidetti en Ryo Miyaichi gezien.

13 juli 2014 om 15:35

Zo goed zal die niet wezen lijkt mij. Al zoveel clubs in europa gehad op 19jarige leeftijd. Als hij echt zo goed was geweest had die wel bij spurs of real kunnen blijven.

We hebben bij Feyenoord nog een rechtsbuiten nodig.als ie goed is is ie welkom.

13 juli 2014 om 15:01

Hij heeft potentie, maar tegelijkertijd ook nog een lange weg te gaan. Als ik hem zou huren, zou ik hem voor twee jaar huren. Ik denk niet dat je dit jaar meteen veel rendement uit hem zal halen.

13 juli 2014 om 15:09

Je bent altijd afhankelijk van Galatasaray.het is maar de vraag of die dat willen.mischien kun je na een jaar wel zien of hij echt potentie heeft en hem eventueel kopen.ze hebben een jaar de tijd dat goed te kunnen bekijken.

13 juli 2014 om 15:31

We kunnen maar 5 buitenlanders opstellen en 3 op de bank. Muslera, Melo, Wes, Telles zijn onomstreden. Dan heb je nog Chedjou, Bruma, Amrabat en een eventuele aankoop die al veel verder zijn dan Ontivero. Galatasaray heeft hem voorlopig niet nodig. Ik denk daarom dat de Nederlandse clubs wel een gunstige handelspositie hebben.

14 juli 2014 om 13:33

Gewoon waardeloze aankoopbeleid

Dany, Elmander, Bruma en Amrabat zijn afgelopen seizoen ook uitgeleend.

Dan heb je ook nog eens Hajrovic die pas is gekocht en weer weg mag.

Heeft iemand echt duidelijke informatie over hem?
Zijn CV is mooi, maar zijn statistieken zeggen vrij weinig.
GS-fans?

13 juli 2014 om 14:56

Leuke techniek, talentvol, snel, leuk schot

Jong onervaren, ervaring nodig wilt hij wat bereiken.. hij oogt beetje "wat moet ik doen achtig"

13 juli 2014 om 14:56

Goeie dribbelaar met snelheid in huis vindt het jammer dat hij niet vaker aan spelen is toegekomen vind hem echt een geweldige talent !

13 juli 2014 om 14:58

Dribbelaar met een goede linkerbeen. Tactisch en fysiek minder. Hij mist ook rust in zijn spel. Ik denk dat hij in Nederland veel kan leren. Ik denk niet dat hij direct een toegevoegde waarde zal zijn voor Nederlandse topclubs. Ik als Galatasaray-fan zou het toejuichen.

13 juli 2014 om 15:00

Speelt volgens mij het liefst linksbuiten.

13 juli 2014 om 17:54

dat staat ook in de tekst. dat is toch geen 'duidelijke informatie'. maar het is een goede dribbelaar met snelheid en een goed linkerbeen. wel is hij soms wat twijfelachtig in zijn acties. als hij wat meer zelfvertrouwen, rustiger word en wat meer gespeeld (ervaring) heeft is het al een betere speler.

13 juli 2014 om 20:56

Het is een Uruguyaanse speler en ik denk dat hij de nieuwe opvolger wordt van Suarez.
Ik heb hem bij een beker wedstrijd gezien van Galatasaray. Hij was daar veruit de grootste uitblinker. Hij zal een uitblinker worden dat kan ik 100% op garanderen en ik denk niet dat Galatasaray hem ooit zou verkopen voor koek en ei.
Ik heb hele hoge verwachtingen van deze speler. Ik vind het fijn dat er eindelijk over deze speler ook wordt gesproken. Hij en Bruma zullen uiteindelijk uitkomen voor topclubs.
Dit zijn topclub materiaal spelers

13 juli 2014 om 22:34

Dank jullie wel!

In principe zou ik als Feyenoord zijnde een buitenspeler proberen te kopen, bij voorkeur eentje die de Nederlandse taal machtig is. Mocht dit niet mogelijk zijn dan kan je altijd proberen om Ontivero te huren voor een niet al te gekke prijs i.c.m. salaris.

Hahahaha.. hou toch op man, hij zou basisspeler zijn bij feyenoord of twente.. die niet eens meer weten wat de CL is

13 juli 2014 om 15:00

deze gozer is niet beter dan Boetius hoor chef ! dus niet zo raar praten !

ik zou hem alleen huren als je een geringe optie tot koop er bij krijgt, anders lekker laten wegrotten op de tribune bij Gala !

want we moeten nou niet gaan doen of tribune spelers van Gala en Fener beter zijn dan de basis van Feyenoord en Twente want dat is pure onzin, mooi bewijs daarvan zijn de 6 eredivisie spelers die 3e zijn geworden in de basis van het Nederlands elftal terwijl er bij mijn weet geen Turks elftal mee deed !

13 juli 2014 om 15:04

Volgens mij hebben we ook eerder een rechtsbuiten nodig toch?

13 juli 2014 om 15:10

dat is zo, maar Boetius is eigenlijk rechtsbenig en zou dus uitstekend op rechts kunnen spelen ! dan zou je zelfs nog met Manu-Dost-Boetius kunnen gaan spelen

Maar stel dat je de groepsfase EL haalt, wat dan? alleen met deze 3 gaan spelen 2x per week ? dat gaat niet lang goed. zeker richting het eind van het seizoen.

13 juli 2014 om 15:10

Deze jongen is een Argentijn en jij vergelijkt de Nederlandse wk-gangers met Turkse spelers? Best wel een domme vergelijking. Ik snap best dat je trots bent dat er veel (ex) Feyenoord spelers bij de wk selectie zitten, maar ga nou niet doen alsof Feyenoord ineens een goede Europese ploeg is. Dat zijn ze (nog lang) niet en Galatasaray is dat wel toevallig. Dus wat is nu je punt?

13 juli 2014 om 15:14

Ben niet echt fan van Manu.die komt in mijn ogen wat tekort.boetius is natuurlijk wel op links gewend he!en idd,we moeten ook wat in de breedte hebben.een stand-in voor Boetius is geen overbodige luxe.

13 juli 2014 om 15:15

dat keremovic hier stelt dat een tribune klant van Gala een basisspeler van Feyenoord of FC Twente zou zijn .

dat zou betekenen dat Gala vele klassen beter is, en dat geloof ik niet ! Gala en Fener zullen in de eredivisie bijv zeker bovenin mee doen maar om nou te zeggen dat er zoveel verschil in zit lijkt me sterk !

13 juli 2014 om 15:17

Een vergelijking maken met een team en individuele spelers slaat nergens op.

Dan kan je dus zeggen dat Algerije betere spelers heeft dan Engeland of Italie.

13 juli 2014 om 15:27

Keremovic en jij oordelen beide verkeerd. Hij zegt dat hij basisspeler zou worden en jij zegt dat een tribune klant van Gs niets heeft toe te voegen bij Feyenoord.

Maar! Heb je hem zien spelen? Die jongen heeft zich niet eens bewezen. Hoe weet je nou of hij wel of niet gaat slagen? Wie weet speelt hij Boetius wel uit de basis? Dat weet je niet. Dus ga geen onnodige sneer uit halen alleen maar om je gelijk te halen.

Galatasaray overleeft al twee jaar achterelkaar de groepsfases van de CL. Dat zie ik Feyenoord echt niet nadoen. Dus ja, verschil zit er wel degelijk.

13 juli 2014 om 18:21

Wat een belabberde argumenten/bewijs zeg.
Wat heeft het Turks elftal hier nou mee te maken?

Er is in Turkije een geringe limiet aan buitenlandse spelers. Hierdoor halen de grote clubs meestal directe grote namen die er gelijk staan al wil je concurreren in Europa en competitie.

Misschien is deze Ontiveiro wel later een grote speler, maar voorlopig heeft hij grote namen/concurrenten voorzich waar ze bij jou Feyenoord van opgeilen.

Dit is de reden waarom hij op de bank zit en niet aan spelen toe komt.
Hij heeft tot nu toe al bij grote clubs gezeten. In Nederland zal hij goed tot zn recht kunnen komen, maar dan moet hij ergens sowieso tot zijn 23ste zitten waar hij zich kan ontplooien en klaargestoomd worden voor de grotere werk.

13 juli 2014 om 16:07

Feyenoord.. is dat niet de hofleverancier van het Nederlands elftal die gisteren 3de is geworden op het Wk?
In Turkije weten ze volgens mij niet eens wat het WK is..

13 juli 2014 om 18:26

Is dat toevallig hetzelfde hofleverancier die vorig jaar niet eens in de el groepsfase doorkwam?

13 juli 2014 om 18:35

Jup, zelfde jongens maar nu heel meer ervaring

14 juli 2014 om 07:02

Turkije was in 2002 3de geworden op het WK, dus wij weten wel degelijk wat een WK is

14 juli 2014 om 11:09

Haha, en Feyenoord heeft in 1970 de Europacup 1 gewonnen (cl), dus weten wel degelijk wat het is..

Goed talent. Maar door de buitenlanders limiet en Mancini heeft hij veel minder gespeeld dan hij het verdient. Nu zeg ik niet dat hij basisspeler zou zijn maar ik zie wel wat in Ontivero. Verkopen voor 4 miljoen euro met 2 miljoen euro winst zou ik dus absoluut niet doen. Verhuren, desnoods met een hoge afkoopsom.

In de Eredivisie zie ik deze jongen zeker wel wat potten breken. Zelfs in de Turkse competitie zou hij dat kunnen doen, maar ja, buitenlanders limiet he.

13 juli 2014 om 15:00

hoelang hebben jullie dat "buitenlandslimiet"al ? een paar jaar ?

13 juli 2014 om 15:03

Zo lang ik het me kan herinneren, heel lang dus. En het verandert bijna elke jaar door onze incompetente bond.

Het staat in de weg van de ontwikkeling van de Turkse competitie maar die sukkels daar willen dat niet toegeven. Ze willen zogenaamd meer Turkse talenten produceren op deze manier. Alsof dat heeft gewerkt de afgelopen twee decennia.

13 juli 2014 om 15:08

dat is frappant ! dan heb je een Buitenlanders limiet, een soort 6+5 regel om de eigen talenten te stimuleren en vervolgens bakt het nationale elftal er geen klote van ! Hef het dan op of ga het dan op een professionelere manier handhaven, want zo sukkel je als Turkse topclub ook telkens onderin de CL omdat je niet de gewenste versterkingen kan halen, maar de "eigen" Turkse spelers stervens duur zijn geworden

want kleinere clubs in de competitie weten op een gegeven moment dat de grote clubs heel hard goede Turkse spelers moeten hebben, dus dan schiet de vraagprijs direct gigantisch omhoog, wat betekend dat de buitenlandse spelers, die soms nog beter zijn ook. een stuk goedkoper zijn dan de Turkse spelers ! wat een prut reglement

13 juli 2014 om 15:16

@stengu

Weet je wat grappig is. De clubs hebben een hele dikke vette vinger in de pap. Zij kunnen gezamenlijk bepaalde beslissingen veranderen.

FB wilde heel lang onder Daum al, eerste periode, af van het limiet. Toen werd gezegd dat het onze nationale team niet ten goede zou komen. Ik stond achter Daum en achter de voorzitter van FB om het op te heffen. Iedereen verklaarde mij voor gek destijds.

Galatasaray wilde er ook niet aan beginnen. Logisch ook. Fenerbahce sloeg een succesvolle weg in terwijl GS de ene flut speler haalde na de andere en er totaal geen beleid of visie had. Ze waren bang dat FB een 2e Olympique Lyon zou worden dus waren ze voor de buitenlanders limiet.

Nu Fb is zwaar weer verkeerd en GS eindelijk de goede kant op gaat wilt GS af van dit limiet. Nu zegt Fenerbahce. Jullie destijds niet, dan wij nu ook niet.

Het gaat 100 procent verdwijnen. Maar alleen op het moment wanneer Fenerbahce weer volledig de oude is. Ik denk binnen 3 jaar dat het wel gaat gebeuren of zeer verruimd gaat worden.

Tenzij Fatih Terim het uitstekend gaat doen op het Ek en of Wk. Dat kan nog wel belemmerend werken aangezien de TFF dan een goede stok heeft om mee te slaan.

13 juli 2014 om 15:22

Bij Fenerbahce heeft Aziz zijn mening veranderd.

Bij Galatasaray is er een andere bestuur gekomen met andere visie dus als ze dan andere beleid willen kan je niet zomaar zeggen dat Galatasaray als club dat heeft gedaan.

Aziz is hier degene die inconsequent is.

13 juli 2014 om 15:31

2045

Dus als Aziz van mening verandert is hij inconsequent en als het Gs bestuur van mening verandert is het omdat ze een nieuwe visie hebben? Wauw, dat is hypocriet zeg. Ik mag Aziz totaal niet, maar doe nou niet alsof hij de oorzaak van alles is.

13 juli 2014 om 15:42

Hij zegt toch dat er een nieuw bestuur is bij Galatasaray.

Aziz verandert van mening omdat dat hem goed uitkomt.

13 juli 2014 om 17:02

Aziz is toch het Fenerbahce bestuur? Dus wij mogen niet van mening veranderen en jullie wel?

13 juli 2014 om 17:06

Ja, maar ik denk dat iedereen Aziz wel gelijk geeft hierin, Fener voelde zich genaaid jaren terug. En daarna kan je echt wel zo'n reactie terug verwachten en ook krijgen. Niet dat ik zijn gedrag goedkeur, maar het is zeker wel begrijpelijk.

13 juli 2014 om 18:35

@ Forzafener

Jij moet echt wat doen aan je begrijpend lezen jongen.

Galatasaray heeft een totaal nieuw bestuur die vindt dat het buitenlanderslimiet opgeheven moet worden. Zij hebben het nooit gesteund. Dat een oud bestuur in 2008 het wel steunde is totaal irrelevant.

Aziz was in 2008 in het bestuur en vond dat het buitenlanderslimiet opgeheven moest worden, en nu het hem goed uitkomt vindt hij weer dat het niet opgeheven moet worden. Dus hij is de enige die van mening is veranderd, niet het huidige bestuur van Galatasaray.

Begrijp je het nu?

@emre42

Het is begrijpelijk inderdaad. Maar toch zit Aziz in de fout. Ik neem het hem kwalijk en ik hoop dat hij zo snel mogelijk opdondert uit het Turkse voetbal. Hij mag Demiroren ook meenemen.

13 juli 2014 om 20:59

Ja ik begrijp het. Dankjewel.

Bestuursleden van toen zitten nu ook in het huidige bestuurd van Galatasaray. Dus wat is nou je punt? Galatasaray had toen veel minder uit te geven en nu kunnen ze fortuinen uitgeven. Logisch he dat ze van gedachte veranderen. Dat was niet anders geweest als Galatasaray destijds ook geld had. Toen zouden ze net zoals Fenerbahce gewild hebben dat het limiet zou worden opgeheven.

Begrijp jij nu wat ik bedoel?

Lucas Ontivero heeft nog een lange weg te gaan. Hij komt tactisch tekort. In Nederland lig de nadruk op tactiek. Hij zou er enorm baat bij hebben, Galatasaray ook. Ik zeg doen.

In zo een situatie alleen huren met optie tot koop. Zo niet dan niet. Je gaat toch niet iemand anders zijn speler opleiden? Hoeveel rendement zou je nu uit hem halen? En als hij eenmaal lekker begint te spelen moet ie alweer weg. Vooral bij Feyenoord ken ik 2 bekende gevallen....

Weer een typisch Argentijns product. Techniek, handig en ook frivoliteit. Ik heb hem niet veel zien spelen, maar dit is wel een heel leuk voetballertje. Twente zou perfect voor hem zijn om ervaring op te doen en daarna bij Galatasaray in de basis!

13 juli 2014 om 16:34

Juist om bijvoorbeeld Mokhtar, Guti en Corona vind ik hem perfect bij Twente passen. Zijn ook allemaal technici.

13 juli 2014 om 19:11

Die allemaal veel en veel beter zijn waardoor hij geen speeltijd krijgt..

Dan heeft Feyenoord geluk want deze jongen is een goeie rechtsbuiten en mijn verwachtingen zijn hoog bij hem. Hoop dat die uitgehuurd wordt en minuten zal maken, ik weet zeker dat dit een goeie kan worden.

Zou alleen geïnteresseerd zijn als huur + optie tot koop mogelijk is. Anders zou het zonde van onze talenten zijn.

Ik heb liever dat die naar een club in Turkije wordt verhuurd, dan kan die ook meteen proeven hoe het is om te spelen in de Super Lig. Heeft nog bar weinig laten zien in Turkije, volgens mij is ook Burdisso nog onder contract bij Gala. Het beste is om deze twee volgend seizoen te verhuren en hopen dat ze zijn gegroeid over één jaar.
Wat heel zonde is om onze eigen Turkse talenten niet te laten spelen of te verkopen net als Salih Ucan en dan zo'n 'onbekende' talent te halen die moet rijpen.

13 juli 2014 om 16:52

Burdisso was maar voor 6 maanden gehuurd volgens mij, dus die is weer terug naar z'n club. Ontivero heeft nog potentie maar het niveau van Burdisso was gewoon beschamend.

13 juli 2014 om 16:57

Goed dat je dat zegt, maar daarom is het ook extra zuur om zulke types te gaan huren. Wat hebben ze nou aan Burdisso gehad eigenlijk, helemaal niks heeft alleen maar geld gekost. Toch gaan de Turkse clubs deze fouten blijven maken, omdat er helemaal geen gedachte zit achter de transfers. Vooral bij Galatasaray vorige jaar en ook op dit moment. ZZe hadden laatst een speler uit Nederland gehaald en Prandelli neemt hem niet eens mee op trainingskamp. Al doet Prandelli het wel goed door Sabri uit de selectie te zetten.

13 juli 2014 om 16:55

Burdisso hadden we gehuurd. Eigendom van Boca.

In Turkije leer je niks. Totaal afhankelijk van de lessen die je zelf trekt uit je fouten. Tactisch leer je echt bar weinig.

13 juli 2014 om 17:00

Ten eerste goed dat je terug bent! Met leren in Turkije bedoel ik het voetbal dat er wordt gespeeld. Natuurlijk leer je er helemaal niks, daarom ben ik ook blij dat Salih meteen is vertrokken en niet net als al die andere figuren nog daar zou gaan spacen in Istanbul, zonder een doel te kunnen en gaan bereiken.

13 juli 2014 om 17:13

Inderdaad. Ik vond het jammer dat Caner niet naar Europa ging. Gökhan, Volkan, Caner, Semih S zijn allemaal spelers die makkelijk het niveau en bekendheid van Arda konden halen. Ze kiezen echter allemaal voor het geld in Turkije. Door de buitenlanderregel zullen er nog minder naar Europa gaan. Dit komt het Turkse voetbal niet ten goede.

Ga maar lekker naar Feyenoord, dit kost Twente alleen maar geld voor niks

Als er bij Galatasaray iemand zit met een grammetje verstand zouden ze al veel eerder de "jongere talenten" verhuurd aan Nederlandse clubs.
Ik hoop echt dat hij een jaartje Eredivisie zal pakken. Emre Colak mag ook wel een jaartje Feyenoord doen. Ik zou er serieus waar geen eens geld voor vragen, maar zelfs toegeven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren