Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Aanholt: ‘Gehoord van de interesse van Feyenoord, een mooie club’

Laatste update:

Louis van Gaal liet Patrick van Aanholt afvallen voor de WK-selectie van het Nederlands elftal, ook al past hij aanvallend het beste in het nieuwe systeem. De linkspoot laat verdedigend echter weleens zijn tegenstander lopen en dat was voor de bondscoach een belangrijk criterium.

/

“Daar heeft hij wel een punt, maar dat gebeurt iedereen weleens. Maar goed, daaraan moet ik dus werken", zegt Van Aanholt tegen Helden Online. “Ja, het was balen en wel een beetje een klap toen meneer Van Gaal me in een direct gesprek uitlegde waarom ik uiteindelijk toch was afgevallen.”

Van Aanholt weet nog niet waar hij komend seizoen actief is. Hij keert in ieder geval niet terug bij Vitesse. “Ik heb ook gelezen van de mogelijke belangstelling van Feyenoord, een mooie club, maar ik heb nog niets gehoord. Laat staan een officiële aanbieding gehad. Ik heb nog een contract van een jaar bij Chelsea. Na de vakantie meld ik me dan ook in Londen en dan gaan we praten hoe mijn toekomst eruit ziet."

Denk jij dat Patrick van Aanholt komend seizoen voor Feyenoord speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van Aalholt is een geweldige back maar ik denk niet dat het voor Feyenoord een handig aanwinst zal zijn gezien het feit dat we op de linksback positie veel opties hebben. We hebben met Bruno Martins Indi, Kongolo, Nelom en Woudenberg al 4 kandidaten voor op de linksback positie. Mocht Indi vertrekken niet twijfelen en hem halen. Dan lenen we Woudenberg nog een jaartje uit aan Excelsior of FC Dordrecht.

7 juni 2014 om 10:44

Vind dat Kongolo samen met Indi gewoon de strijd moet aangaan om de lcv positie. Ik zie liever spelers op linksachter die wat meer diepgang hebben.

7 juni 2014 om 11:00

Daar ben ik het eigenlijk ook mee eens maar Indi speelt al jaren back dus ik vraag me af of Rutten hem centraal neer zou zetten. Wellicht als De Vrij vertrekt dat zowel Indi als Kongolo zich mogen focussen op een plaatsje centraal in dat geval zou Van Aanholt zeer zeker een aanwinst zijn

7 juni 2014 om 11:04

Ik zie Indi liever niet meer op de back positie behalve in nood. Mathijssen wordt ook al een jaartje ouder dus er komen wel wat plekken vrij daar achter.

7 juni 2014 om 11:07

Het zou voor Feyenoord heel goed zijn juist, kunnen ze stoppen met het verkrachten van linksbenige cv's door ze linksback proberen te maken. Dan zijn het aardige backs, zoals BMI en Kongolo, maar vallen ze bijvoorbeeld in Oranje door de mand als echte linksback. Lekker een goede gedreven en aanvallende back als Van Aanholt en dan BMI nog een jaartje bikkelen op lcv en dan Kongolo het jaar erop BMI opvolgen als je hem verkocht hebt.

7 juni 2014 om 11:08

Dan komt van beek centraal achterin. Je gaat toch niet met 2 linkspoten in het centrum spelen?

7 juni 2014 om 11:17

Kongolo mag op basis van de afgelopen seizoenshelft nooit meer op de bank terechtkomen.

7 juni 2014 om 11:20

die logica had koeman toe moeten passen,jij denkt toch niet dat kongolo
nu weer op de bank gaat zitten.

7 juni 2014 om 17:03

Nelom moet je gewoon van de hand doen wanneer je van Aanholt binnen haalt. BMI kan met Kongolo uitmaken wie centraal achterin komt.

Ik ben de laatste tijd sowieso niet echt gecharmeerd van Bmi.

Van Aanholt is welkom. Een goede aanvallende speler. Net als Janmaat gevaarlijk. Daar heb je als Feyenoord zijnde toch het vaakste mee te maken. De wedstrijden tegen een moeilijkere ploeg kan je altijd nog kiezen voor BMI of Kongolo op linksachter.

Samen met Nelom vechten voor een plek linksachter. Zou echt een goede bezetting zijn.

Zou voor Feyenoord hele goede speler zijn, Nelom is toch niet echt super. Vraag me af hoeveel hij kost 2.5/3.5 miljoen? Zie ik hem ook graag terug naar Eindhoven komen, Willems toch altijd een onzekere zwakke schakel.

7 juni 2014 om 11:01

Willems is wel een goede back hoor had al een terugslag in zijn ontwikkeling maar dat was niet verwonderlijk gezien heel PSV nauwelijks draaide. Die jongen barst van de potentie

7 juni 2014 om 11:20

Heeft genoeg potentie maar al twee seizoenen totaal geen concurrent, mede daarom ook totaal niks beter geworden.willems heeft genoeg talent maar ontwikkelt zich helemaal niet.

7 juni 2014 om 11:42

Ik vind Willems dus echt helemaal niks. Denkt alleen aan aanvallen, maar is lui en onbeholpen met verdedigen, daarbij maakt die domme overtredingen en heeft die binnen en buiten het veld een totaal misplaatste arogantie. Eerlijk gezegd vond ik het een zegen dat die niet mee kon naar Brazil!

7 juni 2014 om 11:46

Verklaar arrogantie? Buiten het veld ? Ik ben wel nieuwsgierig hoe jij hem kent buiten het voetbal.

Dit zou zeker een goede aankoop zijn van Feyenoord maar dit moet dan niet ten koste gaan van de andere verdedigers die er nu nog zitten. Ik volg Feyenoord niet maar mocht de Vrij vertrekken is Sven van Beek dan al klaar? of misschien kan Kongolo in het centrum waardoor je op links wel ruimte hebt voor van Aanholt. Nogmaals ik volg Feyenoord niet goed genoeg om te weten waar Kongolo allemaal kan staan, ik weet alleen dat het een goede linksback is.

7 juni 2014 om 11:01

Vind ik een ietwat aparte opmerking, gaat een aankoop niet per definitie ten koste van wat er al is?

7 juni 2014 om 12:29

Ja, daarom doel ik ook ook op de eventuele verkoop van een aantal verdedigers, misschien wat onhandig verwoord.

7 juni 2014 om 11:02

Kongolo kan zowel centraal uit de voeten als als Linksback evenals Martins Indi

Van Aanholt is een heerlijke back. Onbegrijpelijk dat hij is afgevallen want hij is, zeker in het 532 systeem, de beste linksback van Oranje. Zeker een versterking voor Feyenoord.

7 juni 2014 om 12:10

Hou toch op man. Eerder een verzwakking voor Feyenoord. Met jpb op de wing hebben ze eerder behoefte aan een back die ook verdedigend zijn mannetje staat. Patrick werd zo vaak gedold door vleugels

En toch komt hij verdedigend tekort.ik vraag me ook af waarom van Gaal hem niet mee heeft genomen.er moet iets niet goed aan hem zijn.daar zou ik als ik van Geel was even heel goed in verdiepen.

een leuke speler, kan nog lekker doorgroien ook, maar op dit moment is hij mi geen prioriteit voor feyenoord

nelompje is gewoon een goede back die nog jong is en zat door kan groeien, konolo zie ik het liefst centraal staan namelijk

Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik van anholt halen als vervanger van janmaat, maar mocht deze jongen voor een zacht prijsje over te nemen zijn met geld dat over is na aankopn die wel prioriteit hebben dan hoor je mij niet klagen als hij aan de selectie toegevoegd wordt om samen met nelompje te knokken om een basisplaats

Ik snap eigenlijk niet waarom wij interesse hebben in een linksbenige verdediger. Ook al zou Martins Indi weggaan dan hebben wij alsnog 4 spelers die linksbenig zijn in de verdediging. Mathijsen, Kongolo, Nelom en Woudenberg.

Ik zou dus Mathijsen linkscentraal opstellen en Kongolo linksback. Mocht Mathijsen uitvallen dan gaat Kongolo centraal spelen en dan kan Nelom of Woudenberg makkelijk de linksbackpositie opvullen.

Genoeg opties, daarom denk ik dat een linksbenige verdediger niet nodig is. Vooral als je onze rechterkant bekijkt. 2 spelers vertrekken waarschijnlijk en volgens mij is alleen Van Beek geschikt. Ik denk dat Lopes Cabral nog te kort komt. Focus dus eerst op een rechtsbenige verdediger en een paar flankspelers. Goossens is geen linksbuiten, Verhoek komt te kort, Armenteros is al weg en Schaken zal waarschijnlijk ook vertrekken.

7 juni 2014 om 11:05

Dat komt omdat Nelom te kort komt voor de basis, Woudenberg nog nooit op niveau heeft gespeeld en Kongolo en Mathijssen voor links in het centrum zijn!

Ik denk dat Woudenberg of Nelom vertrekt en BMI zie ik eveneens niet blijven, dus dan heb je de positie's "gewoon" dubbel bezet!

Of het prioriteit is laat ik in het midden, ik zou me richten op de rechterkant, daar heb je met v. Beek en Steenvoorden voor het centrum niet veel eredivisie ervaring en op de back heb je enkel de jonge Lopes Cabral

7 juni 2014 om 11:09

Nelom is een prima speler voor de bank en ik ben geen voorstander om Van Beek - Kongolo centraal te zetten. Ik zou dus altijd voor Mathijsen kiezen waardoor Kongolo automatisch als linksback wordt opgesteld.

Zo heb je het denk ik momenteel. Waarom dan Van Aanholt halen?

Mulder
??
Van Beek
Mathijsen
Kongolo
Immers
Clasie
Vilhena
Bpetius
Pelle
Manu
7 juni 2014 om 11:14

Ik heb tijden terug geroepen haal Beugelsdijk op!

Nu is het te laat, maar ik zeg je met zo een sloper durven je backs ook meer en je had v. Beek dan centraal en rechts kunnen gebruiken!

Had je geen euro gekost!

7 juni 2014 om 11:18

Beugelsdijk, wat een held. Ik gaf begin van het seizoen aan dat Feyenoord zo snel mogelijk Lachman moest halen. Nu gaat ie uiteindelijk naar Twente.

7 juni 2014 om 11:22

Nee maar wel een winnaar! Heb het niet over basis, maar zo een kerel in grote wedstrijden, kan je altijd op rekenen!

Lachman, Leeuwin en Beugelsdijk in die volgorde had men toe moeten slaan!

7 juni 2014 om 11:27

Klopt, ik vind Beugelsdijk echt een held. Het is jammer dat hij naar Duitsland gaat want zulke verdedigers missen wij in Nederland. Mannetje uitschakelen en bal weg rossen als het moet. Uitverdedigen hoeft niet per se. Ik word er soms wel eens moe van als verdedigers worden bekritiseerd als zij niet goed kunnen opbouwen.

7 juni 2014 om 17:05

Je noemt er 4 waarvan 2 niet voldoen. Of wou je zegge dat je Nelom of Woudenberg in de basis wilt zien?

7 juni 2014 om 22:54

Nee, ik gaf in mijn post aan dat ik graag Mathijsen linkscentraal zie en Kongolo linksback. Je hebt dan nog 2 back-ups over: Nelom en Woudenberg. Mocht Mathijsen uitvallen dan kan je Kongolo linkscentraal zetten en Nelom of Woudenberg linksback.

Alleen later gaf Excelsior trainer aan graag nog een seizoen gebruik te willen maken van Woudenberg. Ik zou dat prima vinden. Woudenberg kan dan lekker Eredivisie ervaring opdoen. Misschien dat Van Aanholt dan toch nog nodig is, vooral als Martins Indi wordt verkocht.

Ik vind Nelom in potentie niet minder, alleen heeft Nelom nooit een wedstrijdje of 10 op rij een basisplaats waardoor hij zich niet echt kan doorontwikkelen, van Aanholt samen met Nelom voor de linksback is trouwens geen armoe, laat maar komen.

7 juni 2014 om 11:04

Nelom is inderdaad ook een ondergewaardeerde back. Begin vorige seizoen was hij 1 van de weinige die zijn hoofd boven water hield toen Feyenoord nog niet draaide

7 juni 2014 om 11:30

Nelom is niet zo goed hoor.echt middelmaat.maar dat vind ik van van Aanholt ook.dus,dan gewoon Nelom op links!!

7 juni 2014 om 12:07

Van Aanholt is gewoon verder in zijn ontwikkeling dan Nelom maar dat is logisch gezien Van Aanholt de afgelopen meer gespeeld heeft. Maar beide hebben alsnog best wel potentie

7 juni 2014 om 12:15

Nelom is verdedigend een klasse beter dan Patrick hoor. Vraag maar aan schaken

7 juni 2014 om 11:37

En dan hebben we Woudenberg ok nog.

7 juni 2014 om 13:09

Woudenberg komt vooralsnog tekort.die heeft tijd nodig.

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij wat Feyenoord allemaal op het oog heeft.van Aanholt is iets mee.mischien een mentaliteitprobleem of zoiets.ik heb echt mijn twijfels over hem!en dan van Wolfswinkel!!die slaagt bij geen 1 club.zelfs niet bij Norwich City.die club heeft 10 miljoen neer moeten tellen.wat zou de vraagprijs nu zijn?7 miljoen of zo???er moet natuurlijk nog een spits komen omdat we alleen te Vrede hebben.maar wat gaat te Vrede verassen!!let maar op!!goaltjesdief!!

7 juni 2014 om 11:54

Bij Vitesse was het een talent, bij Utrecht waren we dolblij met hem, alleen hadden we een visieloze trainer die veels te weinig uit een zeer talentvolle groep haalde en in Portugal deed Ricky het zo goed dat hier in Nederland genoemd werd voor het WK en Norwich er 10 milj. voor betaalde. In de BPL heeft die gefaald, maar bij Feyenoord zou het echt een topper kunnen worden. Daarbij goede leeftijd, waarbij je hem nog kunt doorverkopen. Alleen de prijs... dat kan een dingetje zijn op Zuid.

7 juni 2014 om 12:06

Ik begrijp gewoon niet dat hij geen topper bij een buitenlandse club kan worden.waarom dan wel bij Feyenoord?zou je dat kunnen verklaren?

7 juni 2014 om 12:26

In Portugal was het een topper bij de nummer-3 club van het land. Daar speel je toch tegen sterke verdedigers aangezien veel clubs daar van die slopers in huis hebben en alleen de winst telt. Alleen Norwich paste niet bij hem (of andersom), daarbij had hij wel heel veel pech in de afwerking. Ik vermoed dat als hij hier in Nederland bij een prachtige volksclub als Feyenoord zijn 'flow' weer vindt, dat het buitenland (en een betere club dan waar die nu zit) vanzelf wel weer komt. Vergeet niet dat Norwich veel nieuwe spelers haalde, maar het nooit een team werd.

Beseffen jullie allemaal wel dat Indi en Kongolo eigenlijk geen backs zijn? Maar gewoon centraal! Ze zijn daar puur uit nood neergezet

7 juni 2014 om 11:32

Zeker!mocht Indi vertrekken moet Kongolo links centraal staan.daar hoort hij!

7 juni 2014 om 12:08

Kongolo mag dan van origine een centrumverdediger zijn maar ik vind hem op de back voetballend wel beter dan Indi en hij presteerde daar wel

8 juni 2014 om 02:13

Euhmmm bmi heeft zijn opleiding gehad als linksback en is later als cv gezet
Dus voor je wat zegt eerst even nagaan of t klopt

Kom maar naar heerenveen jong. Ben je verzekerd van een basis plaats. En wij kunnen wel een goede verdediger gebruiken.

7 juni 2014 om 11:33

van mij mag het,maar ik denk niet dat hij op Heerenveen zit te wachten.daar voelt hij zich te goed voor.

7 juni 2014 om 11:48

en terecht. Daarbij heeft H'veen Van Aken en die jongen doet het prima, zou zonde zijn om die naar de bank te degraderen.

7 juni 2014 om 12:06

Dat ben ik met je eens. Maar ik wil ook wel eens een goede verdeging hebben bij heerenveen. Als je ziet hoeveel doelpunten we maken. Dan zou je in principe met een goede verdediging gewoon kampioen kunnen worden. Maar elke keer worden er te veel tegendoelpunten geincasseerd. En dat breekt ons elk jaar weer op.

7 juni 2014 om 12:15

Dat begrijp ik hoor.maar van Aanholt is in dit geval geen optie.en wat Royalantwerper zegt....jullie hebben van Aken toch.prima talent!!

Ik zou jullie rechtsbuiten graag bij Feyenoord zien!hoe heet die Turk ook al weer?dat is echt een goeie!

7 juni 2014 om 12:41

@knokkie Dat begrijp ik, verdedigen is geen hobby daar bij jullie Denk alleen dat het probleem niet op LB ligt, maar meer centraal. Keeper is super wisselvallig, lastig om op te bouwen, centraal mis ik een echte leider en Kenny is vooral goed in de aanval en ik mis eigenlijk een goede verdedigende middenvelder, daarin vind ik Joey net iets te kort komen. Marzo heb ik te weinig gezien om een mening over te hebben.

@superlex Basakcioğlu, heet die maar die zie ik liever nog een jaartje in Friesland blijven. Het jaar daarop (als die progressie blijft maken) zou Feyenoord een mooie stap zijn, zeker.

7 juni 2014 om 13:20

Zeker!!

We hebben eigenlijk op dit moment een rechts buiten nodig.dus vandaar!!zie hem graag komen hoor!!

7 juni 2014 om 17:06

Alsof hij haalbaar is voor Heerenveen? Dan kan hij beter bij Vitesse blijven.

waar komt die v Aanholt oorspronkelijk vandaan?ik dacht dat hij in de jeugd al bij Feyenoord zat maar is dat wel zo eigenlijk?

7 juni 2014 om 12:57

hij komt uit den bosch was altijd fan van ajax maar ging uit de jeugd van de plaatselijke fc naar de jeugd van psv eindhoven om daar te worden verkocht aan chelsea..

7 juni 2014 om 12:59

Je was net een minuutje eerder, haha.

7 juni 2014 om 12:58

Nee hij begon bij FC Den Bosch en ging daarna (in de jeugd nog steeds) naar PSV. Daarna Chelsea en de rest van t verhaal ken je wel denk ik

hij zou de beste linksback van feyenoord zijn..nelom is altijd een 6 en de rest zijn centrumspelers..

Als hij komt, met Ziyech en Guidetti en alleen Pelle en Immers (schaken) vertrekken is Feyenoord volgend jaar echt om pagga op te trekken gewoon! De beste opstelling is niet beschikbaar maar ik weet zeker dat iedereen het principe snapt!

Hahn
De Vrij
BMI
Kongolo
Janmaat
Clasie
Vilhena
Van Aanholt
Ziyech
Guidetti
Boetius

Als hij veel minder wil gaan verdienen is het zeker een mooie club maar denk niet dat hij het ooit gaat doen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren