Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

UEFA tikt Simeone en uitzinnige Xabi Alonso op de vingers na CL-finale

Laatste update:

De UEFA heeft dinsdagavond kenbaar gemaakt dat Diego Simeone en Xabi Alonso een sanctie tegemoet kunnen zien. De coach van Atlético Madrid werd tijdens de Champions League-finale door Björn Kuipers naar de tribune verwezen en moet daarvoor boeten. Wat de middenvelder van Real Madrid ten laste wordt gelegd, is vooralsnog onbekend.

/

Het is aannemelijk dat Alonso op de vingers wordt getikt voor zijn sprint na de 2-1 van Gareth Bale in de verlenging. Het was de geschorste controleur verboden om van zijn plek te komen, maar uitzinnig van vreugde besloot Alonso toch zijn stoel te verlaten en het op een lopen te zetten. De beelden daarvan vind je hier.

Het disciplinair comité van de Europese voetbalbond zal op 17 juli de straffen voor het duo bekendmaken. Ook de clubs zelf moeten vrezen voor een boete. Beide ploegen ontvingen meer dan vijf gele kaarten en vertoonden daarmee in de ogen van de UEFA onsportief gedrag.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voetbal is emotie. Ik snap wel dat je ergens een lijn moet trekken, maar er is toch niets ernstigs gebeurd?

27 mei 2014 om 19:21

Denk meer dat het een principe kwestie is voor Xabi Alonso. Een schorsing betekent dat je op geen enkele manier invloed mag hebben tijdens een wedstrijd. Als iemand het veld kan opkomen betekent dat ook dat hij tactische instructies kan doorgeven (niet dat hij dat niet kan vanaf de tribune, maar goed, beetje verouderde regelgeving).

Wat Simeone betreft, dat was gewoon een onverstandige actie als inderdaad gevolg van emoties. Als je als een malloot de dug-out komt uitrennen kun je verwachten dat je een sanctie opgelegd krijgt.

27 mei 2014 om 19:26

Met een beetje gezond verstand zeg je dat wat Alonso doet echt emoties is, en niet zeiken om die 5 minuten extra wat simeone deed.

27 mei 2014 om 19:27

En dit niet 1 maar 2 keer!! Tweede keer wou hij eigenlijk dan nog gewoon een partijtje vechten met Varane dus zeer zeker dat een schorsing / boete mag gegeven worden! Alonso mocht dit ook niet doen, al was het wel grappig maar vind dat een waarschuwing volstaat.

27 mei 2014 om 19:32

Wat het precieze voorval was van Simeone is nog onbekend als het goed is. Misschien bedoelde hij het goed. Wat Alonso betreft is het gewoon emoties en doet hij het onbewust denk ik. Als hij had geweten dan was het misschien anders geweest. Beiden hoeven niet gestraft te worden.

27 mei 2014 om 20:33

IkerRob

Dus van je stoel afkomen mag, het veld betreden mag.
Dan mag iemand die boos is ook een spelers dood schoppen wat het zijn emoties.

Straks heb je geen een regel meer want alles is emotie.

27 mei 2014 om 21:18

Fcb @ jou reactie klinkt een beetje gefrustreerd maar goed dat is te begrijpen
On topic: ja wat wil de euefa doen? alonso dacht ik ga effe mee vieren die heeft niet eens stil gestaan van een sanctie,en als rr een zou komen laat dan maar komen la decima is binnen.
HALA MADRID

27 mei 2014 om 22:18

Wat Alonso ook dacht, hij zit op de tribune vanwege een schorsing. dan zit je daar dus als toeschouwer, niet meer niet minder. Voor de rest van de real supporters geldt toch het zelfde, mogen het veld ook niet betreden, simple as that. Emoties of niet hij had gewoon lekker moeten blijven zitten.

28 mei 2014 om 02:15

Stadion verbod voor Alonso!

28 mei 2014 om 11:42

Volgens mij deed mourinho dat ook maar ja die krijgt natuurlijk weer geen boete of überhaupt een tikje op de vingers...

27 mei 2014 om 19:27

@ Luanda12,

Inderdaad, daar zat ik ook aan te denken: voetbal is emotie en waarschijnlijk had Xabi Alonso meer stress op de tribune, dan bijvoorbeeld spelers in het veld en vooral in zo'n belangrijke wedstrijd.

Van Diego Simeone, vind ik, het ook onterecht dat hij een boete of schorsing zal krijgen. Zoals al eerder gezegd werd: voetbal is emotie en zoveel deed Simeone niet verkeerd.

Hij sprak Björn Kuipers even aan, vanwege de tijd. Ik heb coaches gezien die tijdens de extra tijd helemaal uit hun plaat gingen en zaten te schelden en alles, maar die kregen niets.

Simeone sprak Kuipers even aan en hij krijgt nu meteen een boete of een schorsing. Ik vind deze sancties van de Fifa maar niets.

27 mei 2014 om 19:31

Als hij echt de nood had om de ref te spreken kon hij ook wachten tot die aan de zijlijn was of tegen de 4e ref. Maar daarvoor is hij niet naar de tribune gevlogen !! En in het artikel staat dat hij een schorsing /boete mag verwachten omwille van dat. Hij is het veld opgegaan om te discussiëren (lees vechten) met Varane en daarvoor is hij naar de tribune gevolgen

27 mei 2014 om 19:37

Ik vind niet dat de actie van Simeone ongestraft moet blijven. De beste man rende het veld in om de scheidsrechter te zeggen wat die niet allemaal fout heeft gedaan, dit hoeft niet in het veld maar doe je maar tegen de 4de man. Wat betreft Alonso, daar kan je weinig tegen doen en dit maakt voetbal juist mooi.

Dat van Simeone door de vingers zien is ridicuul, Wenger kreeg voor wat kritiek al schorsingen.

27 mei 2014 om 19:53

diezelfde simeone rende het veld in om zijn spelers bij de scheids weg te houden, hij stuurde zelfs kuipers weg haha schitterend om te zj

27 mei 2014 om 19:54

zien, ik vind dat de actie van hem ongestraft moet blijven.. voetbal is emotie en dat bezit simeone in alle kenmerken, mooie vent

28 mei 2014 om 09:07

@Rochester: Simeone deed niet niet zoveel verkeerd? Volgens mij stond hij twee keer op het veld terwijl Kuijpers nog niet afgefloten had. Goede bedoelingen of niet: dat mag niet. Dus die sanctie voor Simeone is al logisch.

Dan Xabi Alonso: als je uitdrukkelijk te horen krijgt dat je op je plek moet blijven zitten tijdens de wedstrijd , dan moet je dat ook doen. Dat deed hij niet. Dus ook die sanctie is logisch.

27 mei 2014 om 20:02

Ja je hebt een punt. Andere kant van het verhaal is, wat als een Alonso het veld op was gelopen? Dan wel een sanctie?
En dan is de vraag, waar trek je de grens, mag de speler net het vak uitspringen maar niet verder dan dat?
De Uefa laat hier terecht een grens zien, je mag het vak gewoon niet uitkomen.

Het lijkt kinderachtig, maar het is wel noodzaak om dit principieel toch te communiceren naar de betreffende speler en club, en daarmee het beleid in deze kwestie voorop te stellen

27 mei 2014 om 23:40

Voetbal is emotie, het grootste kul argument ooit. Omdat je emotie hebt mag je alles maar doen? Wat een onzin, bovendien wordt het gespeeld door volwassen kerels. Daarvan mag je wel verwachten dat ze hun emoties een beetje onder controle hebben.

Real Madrid toonde toch echt geen opsportief gedrag.. meer Atleti en vooral Simeone maar hij staat al bekend om zijn 'hyperactieve' gedrag. En tja Alonso, wat boeit het man.. ik vond het wel logisch dat hij erin sprong.

27 mei 2014 om 19:32

Kun je meer uitleg geven over het onsportief gedrag van Real? Want in denk dat wel niet dezelfde wedstrijd hebben gekeken dan.. of ga je het geval van CR7 toen hij zijn 'onbelangrijke' doelpunten vierde?

27 mei 2014 om 19:34

Hij zegt toch ook dat Real niet onsportief was?

27 mei 2014 om 19:33

Sorry heb net door dat je schreef 'geen onsportief'.. my mistake

Ongelofelijk dat Alonso hier mogelijk voor gestraft wordt. Totale waanzin. (aannemende dat de verklaring van VZ klopt) Hetzelfde geldt voor het feit dat Real en Atletico mogelijk gestraft worden omdat ze beide meer dan 5 gele kaarten kregen. Dit hoort toch gewoon bij een derby? Zeker als die derby ook nog eens in de CL-finale is.

27 mei 2014 om 19:43

Dat is toch in elke wedstrijd een regel dat je een boete krijgt bij meer dan 5 gele kaarten. Derby of niet.

27 mei 2014 om 20:24

Dan deugt de regel niet.

27 mei 2014 om 23:13

Bij Real ging het om 3 "echte" gele kaarten en 2 waar ze hun tshirt voor uitdoen.
Ze doen hier alsof er doodschoppen werden uitgedeeld.
Vond niks ergs aan deze wedstrijd.
Heb al vele malen erger gezien waar ze zelfs geen waarschuwing voor krijgen.

27 mei 2014 om 20:30

Hoezo ongelofelijk? Hij is geschorst en mag tijdens de wedstrijd niet op het veld komen. Dit doet hij toch en dus isbeen straf logisch.

27 mei 2014 om 20:38

Hij betreedt het veld niet in die zin dat hij binnen de lijnen komt, dus ik zie niet zo goed in wat het probleem is. Overigens begrijp ik sowieso niet waarom een geschorste speler niet gewoon in de dugout kunnen zitten.

27 mei 2014 om 21:38

Nee klopt maar de dug out en de rand buiten de lijnen horen ook bij het veld. Dat jij de regel niet snapt doet niks af aan het feit dat de regel er is en op het overtreden van regels staat een straf. Er zijn genoeg wetten en regels die ik niet snap maar dat is geen reden om me er niet aan te houden.

Bij een schorsing hoort ook dat je geen invloed mag hebben op de wedstrijd en als je op de bank zit kan je tijdens de wedstrijd tips geven over dingen die je opvallen en dergelijke. Daarnaast kan de scheidsrechter mensen op de bank ook kaarten geven. Hoe kan je iemand die geen onderdeel is van de wedstrijd een kaart geven voor die wedstrijd? Dat zou behoorlijk krom zijn.

27 mei 2014 om 21:54

Ik zet enkel mijn vraagtekens bij deze regel en verklaar dat ik het er niet mee eens ben. Mij hoor je niet zeggen dat spelers zich niet hoeven te houden aan regels die ik niet begrijp hoor. Bij een dergelijk dubieuze regel heb ik er echter wel begrip voor als spelers zich er niet aan houden.

Alsof je vanaf de tribune geen invloed kan uitoefenen op de wedstrijd. Je kan vanaf praktisch elke plek invloed uitoefenen op de wedstrijd, als je bereid bent daar enige moeite voor te doen.
De scheidsrechter kan in zo'n situatie de desbetreffende speler toch alsnog naar de tribune sturen? Net zoals dat gaat met coaches, verzorgers enz..

27 mei 2014 om 23:40

Je noemt een eventuele straf ongelooflijk en totale waanzin dus tot op zekere hoogte doe je dat wel.je zegt welliswaar niet dat hij zich er niet aan hoeft te houden maar zonder een straf bij overtreding is er ook geen manier om de regels te handhaven.

Dan vertel maar eens hoe hij dat zou moeten doen vanaf de tribune.... zo hard schreeuwen dat hij 80.000 man overstemd? Rooksignalen? Gebarentaal? Ik zie het niet.

nee dat kan niet. Je snapt zelf toch ook wel dat een straf krijgen in een eedstrijd waarin je geschorst bent niet de bedoeling kan zijn aangezien je om gestraft te kunnen worden onderdeel moet zijn van de wedstrijd en de straf van de schorsingis net dat hij er geen onderdeel van mag zijn.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je je mening niet stoelt op argumenten maar een mening hebt en daar maar argumenten bij zoekt aangezien de argumenten die je aanvoert in je laatste alinea niet met argumenten komt waarom de regel anders zou moeten zijn maar enkel met omslachtigheden. Ik zou graag redenen van je horen waarom spelers op de bank dan beter zou zijn volgens jou.

daarnaast is hrt bij 9 van de 10 clubs zo dat er op de bank enkel plek is voor de wissels en technische staf. Je ziet vaak al dat leden van de technische staf van grotere clubs op klapstoeltjes moeten zitten omdat er niet genoeg plek is. Dus met jouw regel zou er verschil ontstaan tussen de behandeling van spelers van clubs met een grote of kleine bank.

28 mei 2014 om 10:18

Dat een straf bij een regel hoort snap ik wel, maar in dit geval ben ik van mening dat de regel er misschien beter niet had kunnen zijn.

Ik neem toch aan dat je toch wel iets creatiever kunt zijn dan dat?
Iemand van je club gaat dichtbij de dugout zitten van jouw team. Jij sms't naar hem wat je wilt, en deze kan het vervolgens doorgeven aan iemand die op de bank zit, wat mogelijk is vanwege zijn positie in het stadion. Daarnaast is het lijkt me ook niet onmogelijk om een van de verzorg(st)ers of iemand anders die dicht bij de coach is te sms'en of whatsappen.

Hoezo moet je onderdeel van een wedstrijd zijn om gestraft te kunnen worden?

Mijn laatste alinea is een reactie op jouw laatste alinea, waarin je gewoon een schijnprobleem creëert, hetgeen je overigens nu weer in je laatste alinea, maar daar kom ik zo nog wel op terug.
Een speler die gewoon op de bank kan zitten voelt zich veel meer betrokken bij het team en kan doelpunten vieren met zijn teamgenoten en coach, degene met wie je het allemaal bereikt hebt. Daarnaast kun je, zeker als je zo ervaren bent als Alonso, je medespelers op de bank moed inspreken, zodat ze net wat minder zenuwachtig zijn en iets meer zelfvertrouwen hebben, mochten ze nog moeten invallen. Daarnaast laat dit ook gewoon zien dat de speler nog gewoon een onderdeel is van het team.

Dan zet je een campingstoeltje naast dugout, speciaal voor die ene speler... Kom op zeg, dan legt een team toch een grotere dugout aan, of herverdelen ze de plekken in de dugout. Daarnaast is het gewoon een van de kenmerken van regels, namelijk dat ze niet voor iedereen even makkelijk na te leven zijn of dat sommigen voordeel heben ten opzichte van anderen.

28 mei 2014 om 11:22

Het zal wel aan mij liggen maar een schorsing is een straf en die straf houd in dat je op de tribune moet zitten. Dus niet daar mag komen. Dat is onderdeel van de straf. Dus wat je in de derde alinea zegt is onzin. Dat hij geen onderdeel is van het team en zijn spelers niet mag aanmoedigen/moed inspreken is de straf die hij gekregen heeft. Wat jij dus eigenlijk wil is dat de straf die je krijgt bij een schorsing verlaagd word.

Daarnaast mag een speler die niet in de wedstrijd selectie zit ook niet op de bank zitten dus waarom een geschorste speler dan wel? Dan krijg je een straf en met die straf krijg je extra privileges ten opzichte van andere spelers. Ook krom.

jij noemt het schijnproblemen maar het zijn gewoon meerdere kleine probleempjes waar inderdaad wel oplossingen voor zijn maar ik ben van mening dst je dat gewoon beter uit de weg kan gaan dan.

Over dat je op de tribune nog steeds dingen door kan geven heb je een goed voorbeeld. Volgens mij is het wel tegen de regels maar het is wel moeilijker uitvoerbaar/kost meer tijd dan wanneer je op de bank zit. Daarnaast is het een beetje een argument dat hetzelfde is als dst je rijbewijs word afgepakt maar dan kan je nog wel gewoon in je auto stappen dus kunnen we net zo goed geen rijbewijzen afpakken.

ik had het in deze situatie xabi trouwens echt wel gegund om gewoon op de bank te zitten maar er zijn genoeg spelers die geschorst worden voor hele vieze overtredingen en die verdienen het gewoon niet om daar te zitten vind ik. Een onderdeel van straf is ook dat je nadenkt over wat je gedaan hebt en wanneer je gezellig met je maten op de bank zit is dat toch anders dan wanneer je op de tribune zit.

misschien twee soorten schorsingen invoeren? Bij schorsing door geel mag je op de bank zitten en bij direct rood of voor een zware overtreding naar de tribune.

Xabi Alonso wel en Mourinho niet(

27 mei 2014 om 19:16

Niet?* bedoelde ik natuurlijk.

27 mei 2014 om 19:22

Verschil is dat Xabi geschorst is en dan mag je helemaal niet op het veld/bank komen.

Xabi wist dat vantevoren en het zal hem echt een worst zijn als hij schorsing of boete krijgt daardoor. De ontlading kreeg de overhand en dan neem je dat voor lief.
Simeone was wel terecht natuurlijk

27 mei 2014 om 21:23

Volgens mij is er ook een vak waar trainers niet uit mogen komen

Haha ik vind dit echt geweldig van Alonso. Dit had hij van te voren ook niet bedacht, gewoon pure vreugde. Niet nadenken en mee gaan juichen. Natuurlijk, het mag officieel niet. Maar het heeft verder niet voor oponthoud of problemen gezorgd. Maar goed, we kennen de Uefa inmiddels.

Kan de reactie van Simeone begrijpen want het is gewoon zwaar balen als je in de 93e minuut zo dicht bij was, maar al met al vond ik dat het er de tweede helft maar aan zat te komen dat Real zou gaan scoren en dat niet Real geluk had bij die late goal maar Atletico geluk had gehad als hij niet gevallen was. Overigens een prima wedstrijd gefloten door onze Kuipers!

Xabi Alonso kan ik wel begrijpen maar het is niet helemaal de bedoeling als je over de hekken springt.

Was het vroeger trouwens niet toegestaan dat een geschorste/geblesseerde speler in/ in de buurt van de duck out stond ipv op de tribune?

27 mei 2014 om 19:38

Officieel is het verboden. Een speler met een schorsing mag het veld niet betreden, en dus ook de duck out die hierbij aan ligt. Dit heeft te maken met coaching, en daarnaast eventueel commentaar op de leiding. Zoals je misschien weet kunnen ook wisselspelers een rode kaart krijgen. Vandaar dat ze op de tribune plaatsvinden.

27 mei 2014 om 20:02

Hmm oke dacht een aantal keer gezien te hebben bij wedstrijden dat spelers gewoon bij de duck out/spelers tunnel aanwezig waren tijdens de wedstrijd. Misschien dat ik 't dan gewoon verkeerd gezien heb of dat het einde wedstrijd was maar dat kan ik me niet meer herinneren.

27 mei 2014 om 20:58

Mijn excuses voor de irrelevante opmerking, maar duck out is een voetbalblad van donald duck. Het woord dat je zoekt is dug out

On topic: de fifa wil hier gewoon nog eens hun autoriteit laten gelden, totaal onnodig. Zodat ze nog eens wat aandacht krijgen..

28 mei 2014 om 04:10

Mijn excuses voor de irrelevante opmerking, maar FIFA is de wereldvoetbalbond. De instantie die jij bedoelt heet Uefa.

Emotie hoort bij voetbal en zeker als het om vreugde gaat moet je dit niet tegen gaan als uefa zijnde.

Real kreeg 2 keer geel omdat Marcelo en Ronaldo hun shirt uittrokken, enorm onsportief inderdaad haha.

Is toch mooi om iemand met zo veel passie te ziwb coachen. Ik vind het wel wat hebben. En idd sport = emotie. Zielig gedrag weer van de uefa! Kuipers heeft alles toch al alles goed opgelost als verlengstuk van de uefa. Lekker laten gaan dus

Zou wel bizar zijn als Alonso gestraft wordt want Mourinho deed ongeveer hetzelfde en kreeg noppes.

Hilarisch hoe pijnlijk traag Xabi Alonso oogt in een pak. Al is hij in een korte broek ook niet de snelste.

27 mei 2014 om 19:28

Ook niet echt een speler die het moet hebben van zijn snelheid haha.

Was een prachtig moment van Alonso, pure emotie. Beetje triest als hij hier voor gestraft zou worden.

27 mei 2014 om 19:53

Inderdaad.. Finale werd al ontnomen (onterecht!!!) en dan gaan ze hem dit nu ook nog is aan doen.. Te triest!

27 mei 2014 om 20:06

Onterecht?? Was een fikse overtreding waar hij geel voor ontving

27 mei 2014 om 20:36

Je zag ook aan zijn reactie na de overtreding dat hij zelf al wist dat het geel was. Jammer voor alonso want ik gunde het hem zeker niet om de finale te moeten missen maar over die gele kaart leek mij inderdaaf geen twijgel mogelijk.

Je mag tegenwoordig geen emoties meer vertonen bij voetbal. Wat een ongelooflijk gezeik zeg van de Uefa. Niemand heeft er last van gehad, laat ze lekker doen waar ze zin in hebben.

27 mei 2014 om 20:55

Natuurlijk mag je wel emotie tonen. Dat kan net zo goed op de tribune.

Al is dat natuurlijk helemaal niet het probleem. Het probleem is dat hij een regel heeft overtreden, en dan dien je simpelweg gestraft te worden.

Als hij hiervoor niet gestraft wordt, kun je net zo goed alle regels opdoeken.

ach de Uefa moet weer even laten zien dat ze ook nog bestaan dit was een finale met alles er op en er aan nou was toch mooi die emotie , natuurlijk is het zuur om in de 93 ste minuut gelijk te maken maar over het geheel was Real de betere al had ik het Atletico ook wel gegund hoor , maar dit is toch mooi .
geen overdreven gemeen spel nou ik vond het wel prachtig hoor die wedstrijd .

Ach ja, de letter van de wet, stelt dat je Xabi Alonso misschien moet straffen, maar kom op hey. Ik vond het echt prachtig hoe hij stond mee te leven de hele wedstrijd.

Pff helemaal niet nodig. In beide gevallen is er niks ernstigs gebeurd en is het allemaal afgelopen met een sisser. Pure emotie in een echt derby en ook nog eens de finale. Ik heb niemand zien slaan, spugen of wat dan ook.

Hopen dat Simeone een flinke douw krijgt. Dreigend op de scheidsrechter af komen lopen, 'm uitschelden en de spelers ook tegen 'm opzetten. Van de scheidsrechter blijf je af.
Zo hebben we 't niet afgesproken met elkaar.
En dan van Xabi, ach....

Laat het gewoon gaan joh. Het is de CL en dit soort emotie maakt het alleen maar mooier. Niemand is beledigd of gekwetst.

Beetje raar dat alonso hier voor gestraft wordt. Kan me een uitzinnige Mourinho herinneren na een goal in de laatste minuut in de CL en die rende naar de cornervlag. En dat mag wel? Is die niet voor gestraft iig!

Simeone moeten ze minstens 1-3 wedstrijden schorsen voor volgend seizoen plus een geldboete van 25-50k euro. Wat hij deed op het einde was triest tot en met.

Om eerlijk te zijn ik denk zelfs dat Mourinho niet 2 keer het veld op zou rennen om verhaal te halen of herrie te schoppen.

Wat simeone deed was onacceptabel en ook heel dom je staat verdomme 4-1 achter met nog secondes te spelen.
Je spelers hebben gewoon gefaald ze waren kapot dan ga je toch niet ruzie zoeken omdat varane een bal naar de kant schopt.

Ik vond simeone walgelijk arrogant, hij is alleen tof als hij winnende is.

28 mei 2014 om 11:47

Wat een domme reactie... Geen enkel mens is tof als die een champions League finale verliest... Als real had verloren dan zag je Ronaldo ook 7 weken weer huilen, is dat wel cool en mannelijk dan?
Het is toch te begrijpen dat als je op zo'n manier verliest er niets tof's aan is

Alonso is gewoon een baas. Klaar. Wat een geweldige speler. Ik heb genoten omdat Real eindelijk la decima heeft, maar ook om hoe Alonso genoot!

¡Hala Madrid!

Uefa moet weer overdrijven, onsportief gedrag.
Het is een CL finale dus er wordt hard gespeeld en met veel emotie wat normaal is bij deze Spaanse clubs maar ik vond het eigenlijk nergens over de schreef gaan en Kuipers had het goed onder controle.
En tja die boetes lachen ze om als ze hun salaris zien aan het einde van de maand.

Je moet ook wel wat begrip tonen voor de emotie van Simeone en Alonso.

Vind het raar dat Simeone wel word bestraft maar Mourinho die helemaal naar de cornervlag rent en nog 7 instructies doorgeeft niet bestraft word... Lijkt weer erg op corruptie...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren