Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Basacikoglu houdt aandacht vanuit buitenland op afstand

Laatste update:

De laatste jaren raakte sc Heerenveen steeds zijn buitenspelers kwijt: Oussama Assaidi, Luciano Narsingh en Roy Beerens zochten hun heil elders. Steeds weer staan er echter nieuwe flankspelers op bij de Eredivisionist en daar is Bilal Basacikoglu een voorbeeld van. De jonge aanvaller beleeft dit seizoen zijn doorbraak bij sc Heerenveen en wordt al gelinkt aan clubs van meer statuur.

/

Basacikoglu werd twee weken geleden negentien jaar, maar heeft zijn visitekaartje al afgegeven bij zijn club. Tegen PSV maakte hij zaterdagavond zijn vierde doelpunt in de laatste vijf duels. Zijn club staat mede dankzij hem op een knappe zesde plaats. De vraag rijst al hoe lang sc Heerenveen nog gebruik kan blijven maken van Basacikoglu. De vermeende aandacht van buitenlandse clubs zal alleen maar groter worden.

Zelf blijft hij er echter rustig onder: het doet hem naar eigen niet zoveel dat hij gelinkt wordt aan clubs als Manchester United en Galatasaray. “Als ik daar teveel aan denk, ga ik misschien wel forceren. Als Galatasaray echt komt, dan zou ik wel gaan nadenken, natuurlijk. Maar dat is nu nog niet aan de orde”, aldus Basacikoglu in gesprek met de Leeuwarder Courant. Tegen de NOS zegt hij blij te zijn dat hij nog geen terugval heeft gekend.

“Je moet gewoon in jezelf blijven geloven”, zegt de buitenspeler. “Ook al gaat het niet; gewoon terugvallen op de basis en elke dag die dingen doen, waar je goed in bent. En niets erbij halen dat niet bij je speelstijl past. Ik vind dat ik dat goed doe, misschien ligt het daar aan dat het goed gaat.

Bilal Basacikoglu moet nog ... bij sc Heerenveen blijven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vind het toch knap van Heereveen, hoe ze elk jaar weer nieuwe goede aanvallers weten te krijgen.

7 april 2014 om 16:16

De scouts van Heerenveen doen inderdaad goed werk. Al vele jaren overigens. Zij weten vooral aanvallend altijd de toppertjes in wording eruit te plukken voordat ze bij grotere clubs in het vizier komen.

7 april 2014 om 17:24

De scouts leveren prima werk idd. Maar de afgelopen twee jaar heeft Heerenveen laten zien ook over een goede jeugdopleiding te beschikken. Slagveer, Bilal, otikba, zyseg (ofzo), en van aanholt niet te vergeten natuurlijk.

7 april 2014 om 19:04

En nu doet Sinkgraven het ook prima.

jongen is 19 en kan amper een hele wedstrijd volhouden. Eerst maar wat meer ervaring op doen, ik vind zo rond 21/22 jaar een mooie leeftijd om een stap te maken.

Wel een pareltje dit, altijd dreigend, maar let ook op spelverdeler Sinkgraven. Dat is pas een geweldige speler. Bal aan een touwtje en eigenlijk altijd de juiste oplossing.

7 april 2014 om 16:10

@abe. Sinkgraven maakt op mij in de wedstrijden die ik tot nu toe heb gezien, een nog veel betere indruk inderdaad. Waar deze Bilal meer een momentenvoetballer is, daar beschikt Sinkgraven over een betere inzicht, techniek en passing naar mijn mening. Bilal valt nu op omdat hij doelpunten maakt, maar ik denk dar Sinkgraven getalenteerder is.

7 april 2014 om 16:21

Bilal heeft in mijn ogen net zoveel talent als Sinkgraven, alleen is inderdaad af en toe nog wat te wisselvallig, wat overigens niet zo gek is als 19 jarige. Je ziet op momenten dat die jongen heel goed kan voetballen, maar zoals PSV kan hij dat nog geen hele wedstrijd, als hij daar aan kan werken zie ik hem een heel grote worden, net als Sinkgraven.

7 april 2014 om 16:38

@finjaloff
In de thuiswedstrijd van sc Heerenveen raakte hij licht geblesseerd, dus daar kun je hem niet op beoordelen.
De uitwedstrijd tegen PSV is een ander verhaal aangezien hij toen echt net bij de eerste selectie zat.

Over het algemeen heeft Bilal geen problemen wedstrijden uit te spelen.

Dus niet zomaar wat roepen omdat je toevallig 1 keer wat hebt gezien, waarvan je niet weet of dat anders ook zo is.

7 april 2014 om 17:12

Niet zomaar wat roepen omdat je het toevallig niet met me eens bent. Ik kijk vrijwel elke wedstrijd van Heerenveen, en het is gewoon zo dat Bilal nog vrij wisselvallig is.

Hij heeft nog te vaak wedstrijden de backs van de tegenstander compleet dol draait(roda/psv), en wedstrijden volledig onzichtbaar is (feyenoord bijv)

7 april 2014 om 16:35

@abe84
Dat hij nog wel een jaar mag blijven en wat meer ervaring op mag doen staat buiten kijf.

Maar dat hij amper een hele wedstrijd vol kan houden klopt van geen kanten... Hij speelt over het algemeen de 90 minuten gemakkelijk uit... afgelopen weekend raakte hij echter licht geblesseerd waardoor hij uit voorzorg naar de kant is gegaan.

Sinkgraven is ook zeker een groot talent.

Nog lang niet klaar voor een stap omhoog, maar wel tekenend dat hij zaterdag meer liet zien dan alle aanvallers(wat zon 20 miljoen heeft gekost) van PSV bij elkaar

7 april 2014 om 16:06

En waar haal jij die 20 miljoen vandaan?

7 april 2014 om 16:21

Matavz 7, Narsingh 5, Ruiz 2. Komt redelijk in de buurt.

7 april 2014 om 16:35

Ten 1e is 14 nog niet echt in de buurt van 20, zo kun je ook zeggen net 10, ten 2e is Ruiz geen 2 miljoen, maar 950.000 ook een behoorlijk verschil.
Als iedereen zo rekent in Heerenveen, dan is het niet zo verwonderlijk dat Heerenveen met tekorten kampt.

7 april 2014 om 17:24

Heerenveen zit in categorie 3, Twente in categorie 2. Dus voordat je commentaar hebt op mijn club, mag je eerst even naar jezelf kijken. Om over het gemeentegeld van PSV maar te zwijgen.

Ik kom overigens niet met die 20 miljoen, ik bevestig het standpunt van Second dat PSV relatief veel miljoenen in haar voorhoede heeft gestoken en in verhouding tot Heerenveen er barweinig uit haalt. Of dat nu 10, 14 of 20 miljoen is, lijkt me totaal niet relevant. Het gaat om een investering en hetgeen je er uit haalt. Het is een schande dat Psv, dat miljoenen investeert in haar eerste selectie, genomineerd is voor de Rinus Michels Awards voor beste jeugdopleiding. PSV gebruikt het nota bene amper.

7 april 2014 om 18:54

Wij spelen dan ook op ander niveau dat dat clubje van jouw. Los van het feit dat Zoet, Hendrix, Depay en Locadia allemaal eigen jeugd zijn.

7 april 2014 om 19:29

Je hoeft niet zo te pochen met dat andere niveau om te verbergen dat PSV toch gewoon met sommige spelers heeft geld weg gegeven (ruiz, Hiljemark, Jorgenson en die Arias moet het ook nog steeds laten zien).

Met die 4 jeugd spelers op te noemen probeer je dus ook weer te verschuilen dat als je 4 jeugdspelers hebt je dan wel wat meer mag uitgeven of niet? Nou, op dat andere niveau hoor je waarschijnlijk standaard wel 4 á 5 jeugdspelers in de basis te hebben... De enige die basis waardig zijn, zijn Zoet en Depay.

Maar dat geeft niks want jullie spelen op een ander niveau en met wel 4 hele jeugdspelers (!) dan maakt het niet uit of je een paar miljoen extra uitgeeft en nog geen kampioen wordt + dat je 5e staat.

7 april 2014 om 23:08

Oh is dat zo? Met de 3 punten van afgelopen weekend is het verschil over 31 wedstrijden slechts 5 punten. Welk niveau spelen jullie dan? En dan ook nog over clubje proberen te praten. Arrogant zeg..

7 april 2014 om 16:08

dat is wat overdreven, tegen psv was hij gewoon de beste speler op het veld, als je zijn doelpunt zag die eerst werd geblokt en daarna schoot hij met een snelle handelingssneldheid en techniek die bal erin.
bilal kan beter nog 1 seizoen bij heerenveen blijven en uitblinken en dan pas de stap maken naar een nederladse of turkse topclub.

7 april 2014 om 16:18

Hij komt aardig in de buurt.

In de basis zaten Ruiz, Locadia, Narsingh voorin met Maher als nummer 10. Locadia en Ruiz werd geen transfersom voor betaald. Narsingh was volgens mij 4 en Maher 6,5 ongeveer als meest voorzichtige schatting? Matavz (6 miljoen) en Wijnaldum (5 miljoen) kwamen daarna er nog in en dan zit je toch al over de 20 miljoen.

7 april 2014 om 16:29

Sinds wanneer zijn Maher en Wijnaldum aanvallers?

7 april 2014 om 16:35

Sulejmani was ook 20 miljoen

1 mislukte sper vs spelers die nog wat kunnen laten zien

7 april 2014 om 16:38

maher en wijnaldum zijn allebei aanvallend ingesteld,wijnaldum kan ook in de aanval spelen op rechts.

7 april 2014 om 16:42

En wat heeft Sulejmani of Ajax hier mee te maken? On: hij doet het nu.heel goed, maar ik vraag me af hoe hij mentaal in elkaar steekt, en of hij tegen druk bestand is. Hij is niet voor niets weggestuurd bij Ajax. In ieder geval niet om een gebrek aan talent lijkt me

7 april 2014 om 16:58

@ narsing

Is aanvallend ingesteld, dat is toch geen criterium om aanvaller genoemd te worden. Rosales is ook aanvallend ingesteld, v Rhijn en Willems ook, maar dat zijn echt verdedigers.
Wijnaldum en Maher zijn middenvelders, Narsingh, Bakalli, Ruiz, Depay, Locadia en Matavz dat zijn de aanvallers

7 april 2014 om 18:14

Ja en tyton kan ook in de spits

Blijf nog 2 jaar bij Heerenveen en vertrek daarna naar Twente,PSV of Ajax als je daar kan presteren kijk dan pas naar de top. En vertrek al helemaal niet naar Turkije.

7 april 2014 om 16:01

als hij zijn veelbelovende carrière snel om zeep wil helpen moet ie inderdaad nu naar een Turkse topclub gaan. Dan speelt ie na een paar jaar banken/tribune wel ergens bij een laagvlieger.

7 april 2014 om 16:47

Bij Galatasaray en Fenerbahce is de concurrentie moordend, maar bij Besiktas zou die denk ik wel aan spelen toekomen. Die zijn nu, deels ook gedwongen door de financiële situatie, gericht op jonge Turkse talenten. Özyakup heeft daar ook een basisplaats veroverd en is zelfs international geworden.

9 april 2014 om 16:48

Als hij daadwerkelijk talentvol is kan hij binnen enkele jaren ook zo weer bij een topclub staan. Nou moet niet gedaan worden alsof je compleet van de radar verdwijnt. Ik heb al vaak op VZ lijstjes gegeven met spelers die terugkeerden naar de internationale (sub)top na een uitstapje in Turkije. Of Turkse spelers die de stap maakten.

Het is alleen zo, in de Turkse top verdien je meer dan in Nederland en zijn de factoren buiten het voetbal ook grotendeels in het voordeel van Turkije (supporters, weer, stad et cetera). De meeste Turkse spelers willen dan ook helemaal niet meer naar het buitenland. Die factor schijnen velen over het hoofd te zien.

7 april 2014 om 16:51

Of feyenoord.....

9 april 2014 om 16:46

Hij is van Turkse origine, dus hij zal wel wat optimistischer zijn tegenover Turkije dan jij bent.

heeft hij al gekozen voor welk land hij wil uitkomen? of wordt dit net zoals assaidi ?

7 april 2014 om 16:05

Volgens mij wilt die voor Nederland uitkomen / komt die al uit voor (Jeugd-elftallen)

7 april 2014 om 21:13

Er zijn genoeg spelers die voor de jeugd elftallen van Nederland speelden en uiteindelijk toch voor een ander land kozen. Maar dan toch... Het verleden geeft geen garanties voor de toekomst.

Stiekem wil hij wel terug naar Ajax ondanks wat hij erover gezegd heeft in de media. Driemaal is scheepsrecht Bilal!

Nog 2 jaar erbij lijkt mij het beste voor hem. De grote clubs waar hij mee wordt gelinkt zullen hem echt niet in de basis laten starten op zijn leeftijd en hij zal dan dezelfde lot ondergaan als Assaidi.

7 april 2014 om 16:12

Tuurlijk tuurlijk, en toen dat bericht gepubliceerd werd 'kon hij er niks van en hoefden ze hem in Amsterdam toch niet'.

7 april 2014 om 16:21

Heb je mij niet horen zeggen meneer Bubbe. Hij is al een 2e keer teruggekomen dus waarom niet een 3e keer?

Ik denk niet dat hij zomaar nee gaat verkopen eerlijk gezegd ondanks wat hij in dat interview zei. Stellingen kunnen altijd weer verandert worden.

7 april 2014 om 16:22

Ik beschuldig je niet persoonlijk hoor. Ben nu even aan het generaliseren, waarvoor excuses.

Hij is geen 2e keer teruggekomen. Hij mocht zich melden voor een test wedstrijd en werd toen wederom afgewezen. Die jongen is het zat, gaat niet meer naar Ajax.

7 april 2014 om 16:53

Nou hier wel 1 Ajacied die hem niet bijzonder vond nee en nog steeds niet, ik hoef hem iig niet in Amsterdam te zien.. Heerenveen speelt ideaal voor hem, net als een spits als Finn, maar bij Ajax? Nee daar heb je niet zoveel ruimte, natuurlijk zou hij kunnen groeien maar ik vind dat je ziet aan alles dat hij nu op zijn top speelt

7 april 2014 om 17:21

Wat een typische reactie zeg. Afgewezen gevoel zeker?

Ga eerst eens wedstrijden kijken, voordat je zulke onzin predikt. Je kunt juist aan alles zien dat die jongen zijn talent nog niet op de ideale manier gebruikt. Het is een diamant die op de juiste manier bewerkt moet worden om zijn glans optimaal te weergeven.

Niet voor niks trekt hij de afgelopen jaren de ene na de andere scout aan, al vanaf zijn periodes in de jeugd van Heerenveen. Manchester United volgt hem al enige tijd, nu zijn ook Turkse clubs geinteresseerd in hem. Laat je frustraties gaan, Ajax heeft het echt verkeerd gezien bij Bilal.

7 april 2014 om 17:27

Uhh volgens mij is de enige die is afgewezen Bilal zelf..

En ik heb meer dan genoeg wedstrijden van Heerenveen met Bilal gezien om een mening te vormen. Maar reageer dan op mijn argument van het spel? Ik zie gewoon niet die ruwe diamant hoor.

Dan ben ik toch gefrustreerd volgens jou haha, ik denk dat Ajax die juiste keuze heeft gemaakt Sinkgraven vind ik een leukere speler, maar Ziyech is de enige diamant die jullie hebben hoor overschat het niet, en zo zie ik verder alleen nog Kostic van Groningen als meerwaarde..

7 april 2014 om 23:12

Wat jij wel of geen meerwaarde ziet voor Ajax interesseert mij vrij weinig. Het is niet relevant in deze discussie. We hebben het over spelers die net zijn doorgebroken bij Heerenveen en nog amper een alcoholgerechtigde leeftijd hebben bereikt.

Als je daadwerkelijk denkt dat Ziyech de enige diamant is die we hebben, dan is het duidelijk dat je niet voldoende duels hebt gezien. Ziyech is een uitblinker in samenvattingen, maar blijft een zeer wisselvallige speler. Daarnaast jaren ouder dan Sinkgraven, die in die paar wedstrijden al uitblinkt in rendement en spel.

Maar ik ga jou niet overtuigen. Over 2 jaar zeg je dat je dit nooit gezegd hebt en dat Sinkgraven en Bilal voor een schijntje naar Ajax moeten, zo werken die dingen bij jullie toch?

Tot wanneer loopt zijn contract?

7 april 2014 om 16:11

tot 2016

7 april 2014 om 16:24

Hveen heeft daarnaast nog optie voor 2 jaar

7 april 2014 om 16:42

Die kan dus voor de hoofdprijs de deur uit.

Allemachtig, wie zit daar op de redactie van Voetbalzone? Beerens in een rijtje met Assaidi en Narsingh plaatsen.. Beerens vertrok omdat hij niet goed genoeg was, simpel zat. Assaidi en Narsingh staken ver boven de rest uit.

Bilal is overigens een geweldige speler, maar kan nog een hele boel leren. Nog 2/3 jaar blijven zou hem goed doen.

7 april 2014 om 16:17

Beerens was goed genoeg, tot het moment dat Narsingh doorbrak, die inderdaad gewoon beter was.

7 april 2014 om 16:23

Klopt niet helemaal. Narsingh brak door omdat Beerens niet goed genoeg was. Beerens heeft veel dreiging maar weinig rendement. Narsingh heeft dreiging, rendement, snelheid en zoveel techniek. Beerens heeft zijn vorm nu wel weer terug gevonden bij AZ, maar op dat moment was hij by far niet goed genoeg voor het niveau van Heerenveen.

7 april 2014 om 19:00

Ik ben het helemaal met je eens over het rendement van Beerens. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat het een speler met de technische vaardigheid van Beerens niet lukt om er een goede voorzet in te slijpen. Hij is redelijk snel, speelt redelijk vaak zijn directe tegenstander uit, is vrijwel volmaakt tweebenig maar heeft een matige tot zwakke traptechniek. Hij is nota bene full-prof en heeft alle tijd van de wereld om hier op te trainen!

Wanneer Beerens wel een goede voorzet en een goed schot zou bezitten zou hij misschien nog steeds geen topper zijn maar hij zou zeker hoger spelen dan de Nederlandse eredivisie.

7 april 2014 om 19:12

Beerens goed genoeg? Met die slappe pisboogballen van hem? Zeer matige buitenspeler die gelukkig direct voorbij gestreefd werd door de veel betere Narsingh.

7 april 2014 om 19:21

Overdrijven mag ook wel een beetje. Beerens werkt vaak keihard en maakt vaak goede beslissingen. Goede buitenspeler.

Minimaal 10 miljoen en dan kan Heerenveen er over na gaan denken, anders mooi in Friesland laten.

7 april 2014 om 16:33

10 miljoen? Is dat niet een beetje veel. Het is leuke speler. Maar hij heeft nog geen eens 1 seizoen continu gespeeld op het hoogste niveau. Hij kan beter 2/3 jaar blijven. Als hij zich dan bewijst is hij misschien meer waar dan 10 miljoen.

7 april 2014 om 16:35

Hoezo veel, 1 van de grotere talenten die we hebben met nog een vrij lang contract. Hij hoef niet weg, dus of de hoofdprijs of mooi nog 2 seizoenen in Heerenveen blijven.

7 april 2014 om 19:23

6 a 7 miljoen om maar eens te beginnen.

ik hoop dat hij samen met Sinkgraven naar feyenoord komt!

7 april 2014 om 17:18

Prima, samen voor 25 miljoen en ik breng ze wel. Beide net een nieuw contract getekend dus die zijn beide onbetaalbaar voor Nederlandse clubs.

7 april 2014 om 17:23

hahahaha net wat maestro zegt blijven dromen mag!

7 april 2014 om 19:26

Moet Feyenoord niet maar eens rustig aan doen met hun budget? Jullir hebben toch zo'n geweldige jeugdopleiding op varkennoord?

7 april 2014 om 20:15

haha dat doen ze al 3 jaar ! dus bijna is de schuld weg

en klopt geweldige jeugdopleiding kijk maar eens wat er uit Eigen jeugd nu in de basis staat alleen zullen deze spelers niet altijd bij feyenoord bijven

7 april 2014 om 22:10

Ja dat klopt feitelijk ook wel. Boëtius, Vilhuena, Kongolo, Indi noem ze maar op.. Maar i.p.v. Bilal hebben ze bij Feyenoord vast wel wat rondlopen.Kijk dan hoef je ook geen 4-6 miljoen neer te leggen, maar kost het helemaal niks.

Toch knap zoveel talent in dat hoge noorden. Welke scout is daar verantwoordelijk voor?

7 april 2014 om 17:10

Jongens is afkomstig uit Zaandam en is na 2 jaar weggestuurd zoals zo vele. Via Haarlem en een amateurclub is hij gescout in de D'tjes door Heerenveen. Moet dus een jeugdscout zijn geweest

7 april 2014 om 17:26

Niet alleen scoutingswerk. De jeugdopleiding van Heerenveen is tot in ieder detail perfect neergezet en biedt jeugdspelers de beste faciliteiten om zich te ontwikkelen bij de club. Op voetballend gebied, tot aan maatschappelijke en sociale onderwerpen.

Bijzonder irritant op het veld, maar buitengewoon veel talent. Klassieke rechtsbuiten, zou ideale opvolger van Schaken kunnen zijn in de toekomst. Jammer dat ie Ajax uitsluit, wat overigens onzin is, zodra Ajax met een aanbod komt denkt ie wel anders.

Lekker bij Heerenveen blijven jongen. Komt een aardige lichting spelers aan uit de jeugd.

Noring
Schmidt otigba Aken vroest
Roon zyech aanholt

Bilal duinen sinkgraven

7 april 2014 om 16:37

Kan inderdaad leuk worden voor Heerenveen, dan ook nog een goede trainer ervoor zetten.( bijvoorbeeld Koeman)

Denk dat er een aantal voor je het weet al weer verkocht zijn.

Eigenlijk is het jammer dat van basten weggaat, doet het uitstekend bij Heerenveen.

7 april 2014 om 17:29

@ Leeuw087

Van Basten doet het dramatisch bij Heerenveen, meest verschrikkelijke trainer die ik in mijn jaren bij Heerenveen heb gezien. Enorm negatieve spelopvatting, wedstrijden zijn niet om aan te gluren. Veel gelijke spellen in eigen huis tegen clubs uit het rechterrijtje omdat Van Basten niet capabel is om zijn team dominant te laten spelen.

Daarbij is de trainer voor volgend jaar al vastgelegd: Lodeweges.

7 april 2014 om 18:14

Klopt Lodeweges, heeft het ook goed gedaan bij Cambuur.

Maar Heerenveen dit seizoen tot nu toe onder van Basten:

Gewonnen van: AZ, Nac uit, Groningen, Cambuur, Rkc, Go Ahead, Zwolle uit, Ado, Groningen uit, Heracles uit, Zwolle en Psv.

Gelijk tegen: Ajax, Twente uit, Roda uit, Ado uit, PSV uit, AZ uit, Roda, Nac, NEC en Vitesse uit.

Vijf keer gelijk tegen linkerrijtje en rechterrijtje en alleen Feijenoord heeft meer doelpunten gemaakt.

Best een indrukwekkende lijst hoeft van Basten zich niet voor te schamen, hopelijk voor jou doet Lodeweges het minimaal zo goed als van Basten.

7 april 2014 om 20:02

Az uit was 1-5 overwinning!!!

7 april 2014 om 20:34

Ja en in Heerenveen verloor AZ met 4 - 2

7 april 2014 om 16:52

Ik zou V Anholt op rechtsback zetten en dan een middenveld met De Roon, Sinkgraven en V/D Bergh. En Duinen? Je bedoelt neem ik aan Mike van Duinen van Ado. We hebben met Uth een Prima 1e spits voor volgend jaar. Denk dat volgend jaar V Amesfoort ook zal instromen als 2e spits dus hij is overbodig

P.s. Ku moet Kum zijn

Nöring
Van Anholt
Otigba
Streutker/Ku
V Aken
De Roon
Sinkgraven
V/d Bergh
Bilal
Uth
V/la Parra
7 april 2014 om 18:26

Laat van den Berg lekker op de bank zitten. Van Anholt op het middenveld met de punt naar achteren. Op rechtsback Schmidt en het liefst Marzo nieuw contract geven en met Schmidt laten concurreren.
Hopelijk komt er een nieuwe cv voor naast Otigba.

En zoals Bubbe al aangeeft, Noring is gehaald als tweede keeper. Wanneer Nordfeldt vertrekt zal er een nieuwe eerste keeper worden aangetrokken. Wellicht Pasveer oid.

7 april 2014 om 17:27

Nordfeldt is en blijft eerste keeper, kans is klein dat hij deze zomer vertrekt. Noring is vervanger van Vandenbussche en dus tweede keeper.

Goede speler hoor, die goal tegen PSV was technisch echt geweldig. En pas net 19. Die jongen komt er wel, alleen moet hij misschien nog lekker een paar jaar blijven, een stap naar Gala is nog wel te vroeg denk ik. Daar is de druk toch veel hoger.

Zo goed als de 2e helft waarin alles lukt, of zo goed als de 1e helft waarin in niks meer lukte? Naar mijn mening is dit helemaal niks bijzonders! Ben persoonlijk meer gecharmeerd van Sinkgraven..

7 april 2014 om 16:55

Inderdaad, moet met Ziyech nog ff het krachthonk in.

7 april 2014 om 20:22

Klopt! En Sinkgraven ook wel maar hij heeft gewoon meer inzicht, betere passing, en is veel meer aanwezig ook verdedigend, waar Bilal imo een momenten voetballer is. van Aanholt vind ik trouwens ook erg goed krijgt door Ziyech niet zoveel aandacht maar imo echt een van de betere spelers dit seizoen!

8 april 2014 om 07:37

Inderdaad! Speelt bijna altijd fel en vol doorzettingsvermogen. Die komt er ook nog wel.

Nog ff 1 a 2 jaartjes wachten voor een transfer.

Hij moet gewoon nog minimaal 2 seizoenen bij Heerenveen blijven. In ieder geval in de Eredivisie. Ik denk dat hij het inde Turkse competitie heel zwaar zou krijgen, het is fysiek van een heel ander niveau dan de Eredivisie.

Leuk om te zien dat laatste tijd spelers van Turkse afkomst veelvoudig hun debuut kunnen maken. Nu maar hopen dat de TFF goed handelt en de talenten begint vast te leggen.

Bilal kan zowel voor Marokko Als Turkije en Nederland kiezen hij heeft een marokkaanse vader en turkse moeder hij beschikt over veel techniek maar hij zal meer wedstrijden moet kunnen vol houwen Advies: Blijf nog maar een paar jaar je komt wel bij een grote club als je door gaat eerst wat ervaring opbouwen.

7 april 2014 om 17:53

Is zijn vader Marokkaans? Hij heeft namelijk een Turkse achternaam.

7 april 2014 om 19:13

Zijn vader is van Turkse afkomst en zijm moeder van Marokkaans. Het is te hopen dat Bilal voor Nederland gaat kiezen. Hij is nog jong en ik zie hier veel potentie in.

Heerenveen gaat echt cashen op deze jongen mocht hij naar Turkije gaan, goede Turkse voetballers zijn schaars en helemaal al talenten.

Elke Turk die kan ballen is x 2 prijs. Heerenveen moet lekker zaken doen met een Turkse topclub ( die wel netjes betaald ) en dan flink vangen voor deze jongen

Ik hoop dat Bilal niet voor het geld kiest, en zo zijn toekomst verpest. Hij heeft helemaal niets bij Galatasaray of welke andere club in Turkije te zoeken. Vele gingen hem voor, en zijn stuk voor stuk de mist in gegaan. Omer Bayram, Biseswar, Malki, Donk, Babel, Kerim Frei allen hebben gefaald in Turkije en hebben nog weinig perspectief. Enkel Oguzhan heeft zich een beetje ontwikkelt en moet wekelijks de longen uit zijn lijf rennen wil hij zich onderscheiden, Besiktas is daarom ook zijn plafond.

Zelfs Alberg verkoos Elazigspor boven een avontuurtje in Nederland. Hij zag het niet zitten, en bankte alleen maar. Kreeg later een aanbieding van ADO en koos eieren voor zijn geld. En nu is hij de man bij Ado, een belangrijk steunpilaar.

Dus Bilal. Blijf nog max 1 jaartje in Nederland, en ga dan naar een Schalke04 of bij een subtopper in Engeland.

7 april 2014 om 17:58

Bayram en Biseswar zijn basisspelers hoor.. Tenminste afgelopen wedstrijd wel

7 april 2014 om 18:02

Oguzhan moet de longen uit zijn lijf rennen om zich te onderscheiden? Volgens mij kijk jij geen wedstrijden van Besiktas. Veli en Atiba knappen het vuile werk voor hem wel op, die rennen het meest.

Ik snap alleen niet hoe jij daaruit kan halen dat Besiktas zijn plafond is. In de PL maakt iedere middenvelder kilometers, moet je werkelijk de longen uit je lijf rennen. Dus wat jij zegt slaat gewoon nergens op.

7 april 2014 om 18:11

Ga er nou niet zo diep op in. Ik bedoel meer, Oguzhan moet optimaal presteren in de zin van goede steekpasjes geven, assists, lange ballen etc. Ik vind hem niet eens zo sterk spelen hoor ? Tegen een Elazigspor doet ie af en toe leuke dingen, maar voor de rest onderscheid ie zich maar moeizaam.. Anders had Arsenal hem toch niet laten gaan ? Hij speelde daar voor hoelang ? 3-4 jaartjes ? En nooit een basisplaats, dat zegt genoeg toch

7 april 2014 om 18:36

Ik vind hem niet constant spelen dit seizoen. Hij kan en moet veel beter. Maar ik weet zeker dat hij naar een Europese topcompetitie zal vertrekken binnen een paar jaar. Dat Arsenal hem heeft laten gaan, maakt hem geen matige speler. Zo ken ik er nog wel een paar die uiteindelijk zijn uitgegroeid tot topvoetballers.

7 april 2014 om 19:20

biseswar is niet mislukt hoe kom je daarbij ? hij speelt bijna altijd in de basis en pikt af en toe ze goaltje mee.biseswar staat bekend om ze goede traptechniek en afstondschoten van 25 meter die hij erin schoot in ze feyenoord tijd,hij staat trouwens ook in de belangstelling van celtic.

Goede speler met goede techniek. Al maakt hij natuurlijk ook nog wel de nodige foutjes. Kan me die actie tegen Vitesse nog herinneren waarbij hij Finnbogason vergat aan te spelen, kost toch weer een doelpunt. Toen kwam hij van links en was Sinkgraven aan de rechterkant aan het spelen. Zijn dit ook hun vaste posities? Hoelang ligt Sinkgraven nog vast in Heerenveen? Dat vind ik ook een mooie speler.

Hij is turk en marokkaanse Afkomst als jullie het weten

Heerenveen vind ik altijd een leuke team om naar te kijken. Tactisch zit het goed in elkaar en ook de buitenspelers hebben de juiste kwaliteiten (dribbel, snelheid, voorzet). Een goed team met veel potentie en een mooi shirt. Als ze hun spelers konden behouden zou Europees voetbal zeker mogelijk zijn.

7 april 2014 om 19:16

Thuis tegen ploegen als Zwolle, Nec, Nac etc. is het drama voetbal. En ja tegen topploegen lukt alles prima volgens plan.

Hoe lang staat hij nog onder contract bij Heerenveen? Zou een meer dan prima versterking zijn voor Feyenoord.

7 april 2014 om 19:38

Tot de zomer van 2016 met een optie voor nog 2 jaar. Gaan ze dus niet zomaar kunnen betalen bij Feyenoord

7 april 2014 om 20:06

Wat is er mis met jullie jeugdopleiding? Denk eens na voor dat je wat zegt.

Leuke momentenvoetballer, maar zo lopen er wel meer rond de Eredivisie. Je moet er wel heel erg bovenuit steken wil je als speler uit de Eredivisie kunnen slagen in het buitenland.

Een ding is zeker: Bilal zien we nooit meer in een Ajax shirt. Het is niet zo dat het geen Ajax speler is, maar hij is er meerdere keren weggestuurd. Feyenootd richte zich onlangs op Van La Parra en Ziyech. Zouden ze beter voor Bilal en Ziyech kunnen gaan.

7 april 2014 om 20:19

Doe niet mal. Het is allang duidelijk dat Ziyech lekker naar Ajax gaat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren