Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vermeer: 'Dit zijn de moeilijkste momenten uit mijn carrière, ja'

Laatste update:

Voor Kenneth Vermeer wordt het een spannende week. De keeper van Ajax staat al een tijdje onder druk en na zijn fout tegen PSV, die een ruime 4-0 nederlaag inleidde, schreeuwen de supporters om een basisplaats voor Jasper Cillessen. Frank de Boer gaat deze week met zijn technische staf en Vermeer en Cillessen praten over wie er zaterdag zal keepen tegen Go Ahead Eagles.

/

Vermeer ging al eerder in de fout in de wedstrijden tegen AZ, FC Groningen en PEC Zwolle en oogt onzeker. "Dit zijn de moeilijkste momenten uit mijn carrière, ja. Dat kun je wel zeggen", zuchtte de doelman in gesprek met De Telegraaf. "Bang dat dit me de kop gaat kosten, ben ik niet. En zolang de trainer niks heeft besloten, kan ik er niks over zeggen. Dus angst? Nee, die heb ik niet."

Vermeer heeft geen verklaring voor zijn mindere vorm: als hij wist waar het aan lag, zou het snel opgelost zijn, claimt de keeper. Hij stelt ook dat de kritiek op hem niet nieuw is en dat hij daar wel mee kan omgaan. Ajax speelt woensdag in de KNVB Beker tegen FC Volendam en De Boer heeft al aangegeven dat Cillessen in dit duel sowieso zal gaan keepen.

"Ik heb wel in betere fases gezeten, natuurlijk", besloot Vermeer. "Je weet dat iedereen in het seizoen mindere momenten heeft. En dit is mijn mindere fase. Normaal gesproken kom ik hier beter uit." Aanvoerder Siem de Jong kwam op voor Vermeer: hij stelde dat de nederlaag bij PSV zeker niet alleen door de keeper kwam, maar dat het hele elftal gefaald had.

Wie denk je dat er keept tegen Go Ahead Eagles?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Best sneu voor Vermeer maar ik hoop dat nu Cilissen aan de beurt is en blijft. Die onzekerheid achterin is onacceptabel aan het worden. Elke corner, vrije trap of gewone voorzet hou je je hart vast en gaat het vaak mis

23 september 2013 om 09:40

tja best wel sneu maar vergeet niet dat hij 1 van de mooiste beroepen heeft die er bestaat en er ook nog rijkelijk voor betaald wordt.dus ik denk niet dat medelijden op zijn plaats is.

23 september 2013 om 12:15

Tja ook al heb je een prachtig beroep is het natuurlijk verschrikkelijk week na week voorlul te staan voor heel (voetbal liefhebbend) Nederland

23 september 2013 om 12:59

Haha niet alleen Vermeer stond voor lul gisteren

23 september 2013 om 09:45

Hierin heb je deels gelijk. Het verhaal van de kip en het ei...

Waarom zijn die verdedigers zo onzeker? Waarom is Vermeer zo onzeker?

Ik vind wel dat De Boer nu moet ingrijpen. Vermeer staat te schutteren, Van Rhijn (en ook Blind) bewijst iedere keer maar weer dat hij niet kan verdedigen (toch wel belangrijk voor een verdediger...), Moisander zit in een vormdip, Schone heeft niets in de basis te zoeken, Sigthorsson op rechtsbuiten is een belachelijke zet, enz. enz.

Cillessen
Ligeon
Moisander
Denswil
Boilessen
De Jong
Poulsen
Duarte
Andersen
Sigthorsson
Meleg
23 september 2013 om 09:55

haha grappig dat je poulsen in je opstelling heb staan, zijn jullie blind ofso of wat? ziet niemand dat poulsen gewoon een zeer slechte speler is? heb je hem tegen barcelona gezien? zet dara liever bazoer of enoh neer.

23 september 2013 om 10:04

Nee, Blind hoeft er ook niet in

Poulsen heeft 1 slechte wedstrijd gespeeld. Als iedereen na 1 slechte wedstrijd niet meer ma spelen, hebben we na gisteren erg weinig spelers over....

23 september 2013 om 12:53

Poulsen?

Ik gooi dan nog liever Enoh int midden

23 september 2013 om 14:06

Naja je kan zeggen wat je wilt, met Poulsen was het nooit 4-0 geworden binnen 15 minuten.. Tegen Barca was hij in balbezit dramatisch maar in de eredivisie is dat geen probleem voor hem maar tactisch en verdedigend 10x beter als Schone die daar gewoon niet moet staan zeker niet tegen Psv tegen Volendam kan je dat doen ja, en de Boer maakt die fout weer net als vorig seizoen en dat seizoen ervoor maar toen probeerde hij het telkens met Janssen op vm. Totdat toch echt weer bleek dat je wel moet kunnen verdedigen en geen lieverdje moet zijn Schone maakt nooit een overtreding, Enoh maakt er juist weer teveel en is voetballend vaak een stoorzender. Bazoer kan je daar naarzetten maar ik vind dat nog te snel, ik zou liever zien dat de Boer tijd steekt in Duarte op vm, omdat hij net als Anita kan ballen maar ook sterk in de duels is.

23 september 2013 om 10:19

Begrijp er helemaal niks van. Heel Ajax speelt als een natte krant en Vermeer krijgt de schuld van het verlies. Niemand hoor je over de 3 100 procent kansen van Psv, die hij voor die ene fout , eruit gehaald heeft.

Zo, dan scoort PSV 1 doelpunt door een fout, maar Ajax scoort geen enkel doelpunt. En daar zit het probleem. Bojan speelt 1 goede wedstrijd tegen Barcelona en wordt de hemel in geprezen. Maar al die wedstrijden daarvoor speelt hij enorm slecht.

Voor de Ajax fans die roepen om Cilissen, hoop ik echt dat de Boer , Cilissen ook opstelt. Volgens mij is die nog lang niet goed genoeg voor het eerste. De eerste paar wedstrijden zal zeker presteren , maar daarna zal Ajax veel punten laten liggen door Cilissen. Dat is mijn verwachting.

Ajax heeft een complete verdediging die niet in vorm is en dat ook niet snel zal zijn...

23 september 2013 om 13:00

Tuurlijk ligt de schuld niet enkel bij vermeer maar keer op keer de zelfde stomme fouten. Elke hogebal heeft hij moeite mee. We hebben in misschien al 4 wedstrijden minimaal 5 goals tegen gehad omdat hij gewoon te klein is en niks ziet of er niet bij kan door zijn lengte.

Ook vind ik Cillessen veel rustiger hij straalt ook de rust uit. En elke keer dat ik naar vermeer kijk word ik gewoon angstig... En krijg ik vragen in me gedachte van: Kan hij er wel bij? Schiet hij de bal niet weer in de voeten van de tegenstander? Zal hij die bal weer uit zijn handen laten schieten? Etc etc...

En tja over de verdediging vind ik dat eigenlijk alleen Denswil naar behoren speelt, Moisander die dan opkomt en heel stom bal verlies lijdt. van Rhijn die Elke keer weer loopt te falen, Blind vind ik ook nog te matig spelen.'

En Bojan hoop ik dat hij echt snel een keer een doelpunt maakt, ik denk zodra hij er 1 heeft zitten dat het hard gaat! (hoop ik)

En wat ik mezelf al langer afvraag, breng gewoon een keer meleg. En laat Bazoer spelen! Liever een fout van een hele jongen speler die nog niet heel veel ervaring heeft. Dan van een vedette van 33 die keer op keer de bal in de voeten van de tegenstander speelt maar wel de meest ervaren man van het veld is... Tja Poulsen...

23 september 2013 om 11:40

Geen medelijden met Vermeer. Totaal niet zelfs. Hij is slecht in hoge ballen en kwetsbaar in het uitkomen. Kijk maar eens naar wat Vermeer tijdens een wedstrijd doet. Hij staat standaard ver uit zijn goal en verslikt zich continu in zijn eigen zwakheden. Kijk maar hoe vaak hij eerst aanzet om uit zijn doel te komen, om zich vervolgens te bedenken waardoor hij positioneel helemaal verkeerd staat. In 9 van de 10 van dit soort gevallen was er helemaal niets aan de hand geweest als hij gewoon op zijn doel was gebleven. Hij is een geweldige reactie keeper, maar zoekt continu situaties op waar hij niet sterk in is.

Tja Kenneth, denk zomaar dat Jasper nu een kans gaat krijgen. Dus met recht moeilijkste momenten, hiermee komt ook een deelname aan het WK natuurlijk op de tocht te staan aangezien van Gaal alleen maar spelers meeneemt die wekelijks spelen.

23 september 2013 om 09:20

Euh ja, en daarom zat Cilissen laatst bij de (voor)selectie? Van Gaal doet maar wat.

23 september 2013 om 09:25

Cillessen speelt toch bij Jong Ajax.

Gewoon wisselen. Als je niet eens bal direct vast kan houden ben je het niet waard om in het Ajax shirt te keepen.

23 september 2013 om 10:41

Ik ben bang dat je Cillessen enorm overschat. Hij is een prima keeper, maar ook hij heeft z'n rare fratsen. Spelers gevaarlijk uitkappen staat me op mn netvlies. Juist als de kritiek op Vermeer is dat hij onrustig is vind ik het niet geheel gerechtvaardigd om cillessen op te stellen.
Hij is in het doel veel rustiger, dat geef ik toe. Maar hij oogt wat laconiek

Sterkte Kenneth! Pak even je rust op de bank en daarna weer de strijd aan met Cilissen! Succes!

Dit zei Menzo ook toen hij plaats moest maken voor Van der Sar.

Vermeer en Cilissen hebben allebei hun sterke en zwakke kanten. De één is niet beter dan de andere, maar Cilissen heeft normaliter wel het meeste toekomstperspectief.

Het lijkt me helder dat Vermeer gisteren een paar mindere acties had, maar bij alle goals waren het toch vooral de verdedigers die hem volledig in de steek lieten. Ongelooflijk wat kon PSV naar hartelust aanvallen.

Vermeer heeft veel kansen gehad van Frank de Boer. Hij gaat de laatste tijd, jammer genoeg, vaak de fout in. Als veldspelers structureel de fout ingaan, worden zij ook vervangen.

Bij keepers is dit anders, maar ik denk dat Vermeer nu wel vervangen moet worden en Cillessen een kans verdient. Al vind ik dat het ook aan de verdedigers van Ajax ligt. Wat zijn ze slecht. Vooral van Rhijn en Moisander.

FdB zou Vermeer een paar wedstrijden op de bank kunnen laten, om hem te laten branden en laten voelen dat hij echt concurrentie heeft.

23 september 2013 om 09:31

Je praat je zelf tegen hé want ”als veldspelers structureel de fout ingaan, worden zij ook vervangen”

En juist wie laat hij keer op keer staan? Zeker die Moisander want wat is die slecht zeg!

23 september 2013 om 09:36

Normaal gesproken worden veldspelers vervangen, als zij de fout ingaan. Jammer genoeg is FdB te koppig en laat hij vaak spelers staan die gewoon tevaak de fout ingaan en te onzeker zijn.

van Rhijn, Moisander, Schone, Vermeer en Siggy vind ik dit seizoen het meest tegenvallen. Ik denk dat FdB er beter aan zou doen om jongere spelers de kans te geven, die er echt voor willen vechten.

23 september 2013 om 09:48

Klopt want je ziet dat bijvoorbeeld een speler als Hendrikx gewoon voor de leeuwen gegooid en die doet het redelijk goed dus je weet het nooit!

23 september 2013 om 10:06

Inderdaad. Maar ik zie dat PSV dit seizoen met een super instelling speelt. Ze hebben een jong en fris team. Mooi verzorgd voetbal is hun doel.

Helaas zie ik Ajax heel vaak inspiratieloos spelen. Misschien ligt het aan het systeem van de Boer. Ik zou het niet precies weten.

De wedstrijden die Ligeon dit seizoen heeft gespeeld, waren niet slecht. Ik zou in de achterhoede wat anders willen zien.

Boilesen-Denswil-Hoorn-Ligeon

Lijkt me op dit moment de beste keuze.
Van Rhijn is totaal uit vorm, Moisander is ongelooflijk slecht, Denswil en Boilesen doen het goed en zijn jong. Vd Hoorn zal niet veel beter presteren dan Moisander, maar hij zal denk ik wel meer strijd laten zien dan Moisander. Hij is erg gemotiveerd.

Hopelijk wordt over een paar jaar Denswil en Gravenberch de vaste centrale duo.

23 september 2013 om 10:27

Ik vind moisander helemaal geen slechte speler, heeft normaal gesproken een goed overzicht, een geweldige trap en kan aardig verdedigen. Gisteren was hij wel slecht, dekte te laat door, veel balverlies. Hij was gisteren gewoon de weg kwijt.

Van Rhijn vond ik altijd een groot talent maar hij speelt al weken heel slecht. Je ziet hierin dat hij eigenlijk toch geen rechtsback is. Laat de man altijd veel te ver naar zich toe komen. Maar ook bij deze speler denk ik dat het gewoon vormcrisis is.

In het ad staat vannochtend een stuk van Willem van Hanegem, en dat is wel het slechtste wat ik ooit heb gelezen. Dat Siem de Jong geen leider is enzo. Wat een onzin. Dit Ajax zit in een dip en Frank heeft verkeerde keuzes gemaakt (poulsen altijd opstellen in belangrijke wedstrijden).

Ik hoop dat De Boer hem laat staan, hij is nog steeds de beste keeper voor Ajax, dankzij zijn voetballende kwaliteiten. Bovendien heeft hij Ajax gister ook meerdere malen behoed voor een achterstand. De Boer kan beter ingrijpen in de achterhoede en Ligeon er voor Van Rhijn inzetten en Van der Hoorn voor Moisander.

23 september 2013 om 09:29

Voetballende kwaliteiten?! Ik bedoel dit niet sarcastisch; kijk jij alle wedstrijden van Ajax?
Iedere keeper kan de bal breed spelen op de back. Voetballende kwaliteiten kun je beoordelen als iemand onder druk staat. Als er druk gezet word op Vermeer gaat iedere bal keuring over de zijlijn ter hoogte van de middenlijn!

23 september 2013 om 10:24

Is niks slechts aan , als de bal onder druk over de zijlijn word gespeeld en dan nog ter hoogte van het middenveld.

Misschien een rare opmerking, maar als alle ajacieden gewoon aanspeelbaar zijn, dan zou hij die bal toch niet over de zijlijn hoeven te trappen?

En ik geloof dat Vermeer de meeste passes te verwerken heeft gekregen gisteren... Dat betekend dat de bal meer naar achteren werd gespeeld dan naar voren...

23 september 2013 om 11:30

Nou, het is toch wel erg zonde want je levert de bal gewoon in bij de tegenstander. En om dan te zeggen dat hij voetballende kwaliteiten heeft vind ik wel erg ver gaan. hij is voetballend namelijk heel matig. Dus de bal uitspelen, prima, maar dan niet roepen dat hij voetballend sterk is. Daarnaast is het bij iedere corner tegen billenknijpen omdat hij simpelweg lengte tekort komt. Zoals een aantal mensen al hebben aangekaart was hij de afgelopen seizoenen ook niet de meest zekere factor alleen is dat mooi gecamoufleerd door het middenveld en de voorhoede.

23 september 2013 om 16:15

Dan overschat jij iedere keeper, ik kijk iedere wedstrijd van Ajax ja, en Vermeer heeft vaak goede passes in huis, hij durft passes te geven die andere keepers niet kunnen/durven geven. Het kan zo zijn dat Cillesen zich op dit vlak gok goed heeft ontwikkeld, maar Cillesen kiest in mijn ogen te vaak voor de lange bal.

23 september 2013 om 17:14

Begrijp me niet verkeerd; ik heb liever een keeper die minder goed kan meevoetballen maar tenminste heerst in de lucht bij corners, vrije trappen etc. Iedere keeper kan de bal inleveren bij zijn CV om hem de opbouw te laten verzorgen. Daar hoeft een keeper geen goede voetballer voor te zijn! Daarom vind ik het juist overdreven dat mensen meevoetballen als sterke punt van Vermeer noemen.

Zou het niet een beetje komen dat Vermeer onzeker is doordat Moisander de laatste tijd als een natte krant staat te spelen? Het is niet alleen kenneth die staat te schutteren,maar de hele achterhoede is onzeker. Dit komt weer omdat we ook geen sterke cvm hebben. Shone is geen verdedigende speler en Poulsen heeft het ook niet op dit moment. Om over de voorhoede maar te zwijgen.....drama al met al. Ben benieuwd hoe ze deze klap gaan opvangen en het slechte spel van de laatste weken gaan veranderen..vond gek genoeg de wedstrijd tegen Barca hun beste van het seizoen..zeker de eerste helft!

23 september 2013 om 10:01

penose , in het geval van de verdediging werkt het juist andersom , doordat en zo'n verschrikkelijk onzekere keeper staat die veel onrust en paniek achterin veroorzaakt worden verdedigers nerveus dat werkt weer door naar de rest van het team ! Vermeer blijft een uiterst onzekere factor achterin zelfs zijn goede kwaliteiten heeft ie nu even niet , maar voor de rest is het uitermate zwak wat hij als doelman heeft als zijn mindere kanten ? zeer zwak bij hoge ballen van de flanken , uitkomen is al helemaal drama en altijd op verkeerde momenten , en mee voetballen is al helemaal zenuwslopend bij hem . Verdedigers slaan hem momenteel liever over omdat ie er toch een potje van maakt ! daar zit het grootste probleem , v rhijn had overigens ook allang vervangen moeten worden door Ligeon die veel sterker verdedigt en ook aanvallend meer laat zien en (!!) een veel betere voorzet heeft dan v \rhijn die ook nog eens v/d wiel fratsen heeft , denkt dat hij er al is blijkbaar maar speelt week in week uit echt zeer zwak.
Waarom speelt Bazoer niet ipv schone en /of poulsen ? Waarom speelt Andersen en klaasen niet ? kan me nog goed herinneren toen seedorf kwam net 16 en een beest op het veld , of davids , v/d Vaart. sneijder allemaal 17 bij hun debuut ! als je goed genoeg bent ben je ook oud genoeg ! En ja Cillesen moet nu de kans krijgen een geweldige complete keeper die als hij er nu op komt zeer zeker de nummer 1 van oranje wordt daar ben ik van overtuigd !

23 september 2013 om 10:30

Verdedigers slaan hem liever over? Wat een rare opmerking... Het enige wat de verdedigers gisteren deden is de bal terugspelen op Vermeer.
En waarom zouden de verdedigers nerveus zijn geweest vanwege Vermeer? Hij heeft ze lange tijd in de race gehouden.

Een slechte rechtsback en een slechte linksback en een slechte centrale verdediger aangevuld met een talentvolle centrumverdediger , is nou niet een verdediging waar je als keeper heel erg zeker van wordt.

De roep om Cilissen heb ik nooit begrepen. Hij heeft nog niks bewezen

23 september 2013 om 11:07

cillesen bewijst elke keer als hij speelt veel meer rust zekerheid en coaching toe te voegen dan vermeer ooit heeft gedaan ? Vermeer IS AL Jaren DE Risicofactor die punten kost en voor tegendoelpunten zorgt !
je kunt wel telkens weer de 2-0 en 3-0 enz met mooie reddingen voorkomen maar als je elke keer blundert bij de 1-0 dan heeft al dat show duiken geen enkele zin ?
vermeer is de oorzaak van alle onrust achterin telkens weer en dat daat een v rijn elke week loopt te schutteren klopt ben ik ook met je eens maar de rest voor wat betreft onrust wordt toch echt door kenneth zelf veroorzaakt je schijt bijkans in de broek bij elke hoge bal an de flanken of bij weer eens achterlijk uitkomen van Vermeer ? En het ergste is daarbij nog , hij zelf ook !!! weg met die prutser

23 september 2013 om 12:23

Ben het met stua eens. Vermeer werd heel vaak over de grond aangespeeld.hij is een goede voetballer.hij is ook gescout als voetballer bij Neerlandia en neit als keeper e hij heeft de eerste helft fantastische reddingen gemmakt en ze zo op de been gehouden.door het gepruts bij de hoekvlag(van rhijn en de jong) kwam die voorzet waardoor vermeer die fout maakte. Dus ik zeg mes snijd aan 2 kanten men word zenuwachtig van elkaar.die Moisander heb ik altijd een gebakkie van een verdediger gevonden.straalt toch niets uit met die ogen van hem!!

Tja Kevin en wat moeten de supporters en mensen van de club dan doen?

Juist steunen maar dat doen die veel (dag)supporters helaas niet en dat is jammer want je bent gewoon een goede keeper en gelukkig reageerde de Boer er niet op.

Ik zou ook zenuwachtig worden als er van die prutsers voor me neus staan met als ultieme prutser Moisander!

Ik vind het geeneens een discussie waard. Gisteren deed hij zijn werk goed door zeker 3 scoringskansen te verijdelen. Dan begint zijn aanvoerder zich r mee te bemoeien samen met zijn rechtsback. Fouten/blunders stapelden zich op. Keepers van Ajax horen bijna niets te doen te hebben maar Vermeer heeft de pech dat zijn teamgenoten daar niet voor zorgen.

Ik vind Vermeer veel te onzeker ogen.
Natuurlijk heeft hij vaak fantastische reddingen, ook gisteren, om vervolgens bijna iedere wedstrijd ook een grote blunder te maken. Hij heeft altijd veel vertrouwen gehad van Frank de Boer, toch denk dat het nu tijd wordt om Cilissen een kans te geven. Bovendien hebben ze in Mickey Van Der Hart nog een uitstekende vervanger.

23 september 2013 om 10:08

inderdaad Vermeer heeft elke wedstrijd geweldige saves ! Maar belangrijker is dat hij ook elke wedstrijd dezelfde fouten maakt en regelmatig blundert ! Je kan kan wel 6 a 7 keer de 2-0 of 3-0 verijdelen maar als je dan blundert en de 1-0 toe staat kost het gewoon de wedstrijd ! En vergeet niet dat bij de 2-0 gisteren Vermeer simpelweg veel te ver uit zijn doel staat waar ie overigens helemaal niks te zoeken had , En daardoor zichzelf uit positie zet ! Boem 2-0 en bedankt ! Nee Vermeer moet wijken en snel ook ! Deze man is en blijft een risico en kost te veel punten over een heel seizoen.

23 september 2013 om 10:43

FdB moet gewoon nieuwe jongens een kans geven. Ligeon, Boilesen en Cilissen. Hierdoor krijgen de vaste basisspelers ook een beetje concurrentie, waardoor ze moeten presteren voor hun plek. Fisscher ook rouleren met Andersen.

Misschien op deze manier eens proberen:

Cillissen
Van Rhijn
Moisander
Denswil
Blind
De Jong
Poulsen
Duarte
Bojan
Andersen
Fischer

Sorry Kenneth , ook ik heb je vaak "verdedigd" maar misschien wordt het tijd om je tegen jezelf te beschermen.
Ik denk dat het tijd wordt voor Cillessen en dat Kenneth even zich kan concentreren op andere zaken.

Als Cilessen midweeks een of twee goede dingen laat zien, staat hij komend weekend weer onder de lat. Vermeer heeft gisteren echt een grens overschreden wat betreft het aantal fouten, want zo geniaal was psv helemaal niet. In tegendeel, in de eerste helft stonden ze zelfs onder druk van ajax.
Alleen door gepruts van ed achterhoede en Vermeer himself verliest ajax uiteindelijk de wedstrijd met ruime cijfers.

We kunnen wel allemaal naar Kenneth Vermeer wijzen maar het spel van Ajax leek nergens op. Met Cillessen in de goal hadden we ook met 3 tot 4 goals verschil verloren.

23 september 2013 om 11:12

dat durf ik ernstig te betwijfelen omdat met Cillesen die eerste goal nooit zou gevallen zijnn op die manier ! Ook bij de 2-0 ging Vermeer overigens niet vrijuit ? Dit door zich zelf compleet uit positie te stellen door een 4 tot 5 meter voor zijn hok te gaan staan waar daar geen enkele aanleiding voor was ? Nee Vermeer stelt zich keer op keer onnozel op en blundert te veel te vaak en te onzeker wat zich verder uitbreidt naar het hele team . Natuurlijk hebben een v Rhijn , schone poulsen enz ddar ook schuld aan maar je begint bij de basis ? Als het achterin goed staat dan ben je al op de helft ! Nummer 1 is je keeper en dat zit al gelijk fout conclusie is dan....?

23 september 2013 om 11:23

Je maakt het een tegenstander wel heel erg makkelijk als jij op belangrijke punten ballen laat glippen.

Het is sneu voor Vermeer dat het zo moet gebeuren, het is een van de beste lijn keepers ter wereld, maar een doelman die makkelijke ballen steeds uit z'n handen laat vallen verdient niet op doel te staan zeker als je kijkt hoe goed Jasper Cillissen is en kan zijn.
Vermeer is een goede doelman en ik zie hem buiten Jeroen Zoet bij elke andere eredivisie club in de basis staan, maar bij Ajax als je zo'n natuur talent als Jasper achter de hand hebt en Vermeer zulke fouten maakt kan je niet om hem heen. Vermeer heeft z'n kansen gehad en hij heeft heel goed het gedaan sinds Maarten Stekelenburg is vertrokken maar hij heeft dit ook aan zichzelf te danken een keeper die zo vaak al de zelfde fout maakt terwijl het routine hoort te zijn dan moet je hem in bescherming nemen.
Tegen Groningen was het fataal, tegenzwolle kwamen we goed weg maar had het fataal moeten zijn en gister was hij gewoon een drama.

Je kan beter vragen wanneer hij niet in de fout ging, roep al jaren dat hij een bron van onrust is!

Ik zie het niet als een groot probleem. Hij moet eerst zorgen dat hij alles weer op orde krijgt. Tot die tijd heeft Ajax een geweldige keeper om het over te nemen.

Slecht beleid van Ajax, ze kunnen alleen maar winnen in de Nederlandse competitie omdat de rest bijzonder slecht was. Nu is PSV gewoon sterker dan Ajax en gaat PSV dit jaar voor de titel. Ajax gaat als 3de of 4de de CL uitvliegen en bereiken niets met hun "jeugd". Volgend jaar worden weer de beste spelers uit Ajax weg geplukt en begint het gezeur weer van voor af aan.

Vermeer keept gewoon tegen go ahead.
De boer laat hem niet zomaar vallen hij maakte 1 blunder. Maar er had nooit een voorzet mogen komen.
2 Ajax spelers kregen die bal niet van de achterlijn. Van Rhijn speelde slechte de jong Fischer al maanden kolbeinn heeft nog nooit goed gespeeld voor Ajax. Alleen blind Serrero en Denswill waren voldoende moisander had ik meteen een postzegel
Opgeplakt.

Het was weer een typische Clown Kenneth middag. Paar goede reflexen, evenzoveel onbegrijpelijke fouten waar een doelpunt uitkomt. Hoe goed hij op de lijn ook is, uiteindelijk kost deze man je gewoon punten.

Het ligt niet alleen aan Kenneth, alleen in deze fase waar Ajax in zit, lastige uitwedstrijd bij Psv en ja dan kan je in de 1e helft nog 2e puike reddingen hebben maar hij heeft geen 1 bal klemvast, en 1 zo fout is desastreus voor het teams vertrouwen op dat moment en dat het dan juist door wat zou moeten zijn 1 van je sterkhouders komt, net als dat vrhijn en de Jong opzichtig in de fout gaan, Moisander dramatisch speelt, is heel raar maar wel verklaarbaar.
de Boer is zoekende maar Schone weer op vm? Wanneer leert hij dat dat kan tegen Cambuur thuis maar niet PSV uit. Poulsen is de beste optie gewoon maar liever steek wat tijd in Duarte om hem daar neerzetten en je heb een soort van Davids, anders Bazoer er ook gewoon bij halen.
Sigi of gewoon in de spits of anders bank rechtsbuiten maak je hem kapot dan kan je nog beter Hoessen rechtsbuiten zetten die wel een actie heeft. Maar Andersen zou ik de kans geven, Fischer moet of zijn oogkleppen af doen of gewoon banken want anders kan je nog beter Sana neerzetten.
Moisander moet gewoon links centraal maar nu met Denswil is hij die plek kwijt dus op de bank, rechts centraal moet hij in ieder geval niet staan. Hij is ook echt niet tweebenig hij is redelijk goed met zijn rechter maar veel beter met links. Veltman/ Denswil kan een monster koppel worden, en tot dan gewoon vdhoorn opstellen kan in het huidige Ajax ook alleen maar verassen.
Het belangrijkste is dat Frank keuzes gaat maken in het spel, Sightorsson moet gewoon spits imo, en dan kan je als verassing soms wisselen met Bojan maar dat kost tijd voor nu gewoon over het algemeen je positie houden, flankspelers moeten dus veel minder naar binnen, als je al Bojan en Fisscher opstelt dan moet sowieso 1 van de 2 negentig minuten aan de lijn geplakt zijn dus weer veel werk voor de Boer.

EN nee Vermeer, het is een beetje zuur maar het is het 1e van Ajax net als toen met Steek kan je geen 1e doelman zijn en elke wedstrijd een fout maken want dat is wat hij dit seizoen heeft gedaan elke wedstrijd maakt hij wel een fout en verder is niks klemvast zoals gister hij die simpele corner die hij simpel kon vangen ook weer weg stompt ai ai ai.. Maar hij kan het wel en dat is denk ik zuur voor hem maar Ajax kan niet wachten tot de beter periode, en wie zegt dat die beter periode snel komt of uberhaupt weer komt..

ik heb nog vertrouwen in vermeer, hij heeft in zich om de beste keeper te zijn van de eredivisie maar moet ze vorm wel terug zien te vinden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren