Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vermeer: 'Een blunder? Ik had ‘m het liefst ook tegengehouden’

Laatste update:

Mede door het mistasten van Kenneth Vermeer verspeelde Ajax zondag een 0-1 voorsprong bij FC Groningen, maar de doelman weigert van een blunder te spreken. Dat woord werd na afloop van de ontmoeting in de mond genomen door coach Frank de Boer, die de treffer daarmee wel degelijke op het conto van zijn sluitpost schreef.

/

“De bal wordt tegen mijn rechterarm gekopt. Zeefuik komt vrij en in eerste instantie kan ik nog tegenhouden, maar daarna niet meer”, verklaarde Vermeer in gesprek met de NOS. “Ik krijg die bal in een reactie op mijn arm. Blunder? Dat kan. Ik krijg de bal op mijn arm en had 'm het liefst ook tegengehouden.”

Het gelijkspel in Groningen betekende voor Ajax alweer de derde wedstrijd in de Eredivisie die niet winnend werd afgesloten. De Amsterdammers staan na vijf wedstrijden op acht punten en kennen daarmee een achterstand van vijf punten op koploper PEC Zwolle. Nummer twee PSV staat op elf uit vijf.

Wie is beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vermeer die red on meermaals, maar maakt ook vaak fouten ik ben altijd in dubio over deze jongen, ik zou Cillissen wel een reeks wedstrijden willen zien spelen om eerlijk te zijn.

En als dat geen blunder was dan is niks een blunder, je kan toch wel mans genoeg zijn om dat toe te geven.

2 september 2013 om 15:11

Als de spitsen van Ajax gewoon de 100% kansen die ze krijgen afmaken dan wint Ajax de wedstrijd en heeft niemand het over deze blunder.

2 september 2013 om 15:27

Dat roep ik ook al een tijdje.. Als die bal niet eeuwig naar achteren worden getikt door de buitenspelers, maar voor het doel worden geschoten, als onze spits gewoon in de 16 blijft hangen ipv op het middenveld en wat vaker scoort en onze middenvelders twee koppen groter zijn en 30 kg meer spiermassa hebben, dan kan je Vermeer 1 foutje vergeven.
Helaas is het nu met mazzel 0-1 voor en drama spel en kan kom je ongelukkig op 1-1 en is Vermeer de schlemiel. Natuurlijk heeft Ajax als geheel en vooral de voorhoede gefaalt en daar moet de zondebok gezocht worden.
Ik denk wel dat Vermeer moet oppassen, want zijn opvolger hijgt hem in zijn nek en Generaal Louis maakt rare bokkesprongen met zijn opstelling in het NL elftal.

2 september 2013 om 15:29

Heb je ook een punt, maar dan moet Ajax de buitenspelers niet naar binnen laten trekken, wat ik Bojan en Fischer niet zie afleren, sowieso zijn hun voorzetten ook niet van hoogstaand niveau. We hebben verkeerde spelers op verkeerde plekken en dat reken ik De Boer wel aan, die gebruikt, of beter gezegd, misbruikt veel spelers en goede spelers worden daardoor in twijfel getrokken, zoals Siggy.

On: Vermeer red ons vaker dan Cillessen, die erop los blundert in de Jupiler League. Dus degene die Cillessen de voorkeur geven boven Vermeer, kijken geen wedstrijden van Jong Ajax of Ajax zelf lijkt het.

Bij de goal was hij ongelukkig, zoals hij aangeeft, de bal wordt van 2 meter afstand op zijn arm gekopt, ik zie bijna geen enkele keeper dan adequaat reageren van die afstand, zelfs Vermeer met zijn reflexen niet. Dat dan de rest van de spelers staan te slapen en niet reageren, behalve Serero, is niet Vermeer's zijn schuld.

Waan van de dag, het zal wel aan Vermeer liggen, terwijl hij 2 bijna doelpunten er gewoon uit houdt, anders had je nog verloren ook. Maar als die spaanse natte krant van een Bojan afspeelt of gewoon functionele benen had, stond je al 3-0 of 3-1 uiteindelijk voor. Siggy loopt zich een slag in de rondte omdat zijn positie te druk wordt met Bojan en Fischer die naar binnen trekken, het schiet niet op. Schöne moet geen takenpakket hebben, anders rendeert hij niet. Sana moet dan op links als hij überhaupt speelt. Bojan mag eens banken. Andersen mag wel een normale kans krijgen en Boilesen is uitermate zwak verdedigend en levert minstens 75% van zijn passjes in bij de tegenstander, nog erger als Enoh ooit!

Zo moet het volgende keer.

vermeer
van rhijn
vd hoorn
moisander
denswil
schöne
poulsen
serero
andersen
siggy
fischer
2 september 2013 om 15:17

Redden? Dit seizoen al 3x punten gekost. Az uit (de eerste van az) heerenveen uit (de 1-1 en 2-1, hij lag al voordat ie schoot en ook nog in de korte hoek, mag niet en al zeker geen 2 keer. En nu groningen uit. Het viel mij op als cillissen op doel stond dat de verdedigers veel rustiger waren

2 september 2013 om 15:18

Correctie.. De 1-2 en 2-2

2 september 2013 om 15:27

Laten we gelijk elk doelpunt in zijn schoenen schuiven... AZ en Heerenveen stonden niet constant 1 op 1 met Vermeer hoor... leek maar zo...

2 september 2013 om 15:33

Verdedigers rustiger? Dat komt omdat hij de lange bal alleen maar geeft, wat resulteert in balverlies. Bij wedstrijden met Cillessen op doel, heb je minder balbezit uiteindelijk, dat is wat mij opviel. Cillessen is echt niet zo goed, is onrustig en nonchalant en schiet ballen te vaak wild weg.

2 september 2013 om 16:31

Vermeer maakt net als heel Ajax in de eerst seizoenshelft gewoon fouten/blunders. Na de winterstop gaat hij superreddingen maken. Al 3 jaar hetzelfde verhaal!

2 september 2013 om 16:59

Als je het mij vraagt vond ik het geen blunder die bal word van 6 meter ingekopt en met een beetje geluk houd die hem nog tegen daarna is die kansloos. Het kwam alleen een beetje raar over. maar vod het niet echt een blunder.

2 september 2013 om 17:29

Mensen doen zomaar druk en denken echt dat Cillessen net als Vermeer 14 x de nul houdt.

Kom op hoor, waarom staan mensen meteen te twijfelen als er wat gebeurt bij Vermeer. Iedereen ziet dat die bal op zijn arm van dichtbij werd gekopt. Dan is dat moeilijk om meteen klemvast de bal te pakken.

Cillessen heeft tot nu toe alleen laten zien dat hij een talent is, Vermeer heeft bewezen dat hij Ajax kampioen heeft gemaakt al 3 seizoenen lang. Geen ander keeper heeft dat bereikt de afgelopen jaren bij Ajax.

Jullie mogen hem wel meer credits geven, dan nu al te zeggen dat Cillessen beter is dan Vermeer.

14x de nul vorig seizoen en 3x kampioen en nog gaan mensen twijfelen.

2 september 2013 om 19:37

Foutje moet kunne !!!!

Was gewoon een blunder Vermeer. Tuurlijk wil je die bal liever tegenhouden, lijkt me namelijk niet dat je expres een blunder wil begaan, maar wees dan ook zo professioneel en geef gewoon toe dat het een blunder is in plaats van lopen janken dat die op je rechterarm kwam.

Ik ben helemaal klaar met deze clown. Leuk hoor die geweldige reflexen maar het is ook eens klaar met die blunders van hem. Dit seizoen speelt ie tot nu toe echt dramatisch. Als Sana de kans krijgt omdat Fischer uit vorm is dan mag cillessen nu ook wel eens de kans krijgen!!!!!

2 september 2013 om 15:11

Helemaal mee eens!

2 september 2013 om 15:25

Kenneth Vermeer is wel gewoon een goede keeper, maar zodra hij als een drol keept moet hij inderdaad gewoon banken en plaats maken voor Cillissen en hem de kans laten geven. Zeer vervelend dit, steeds maar weer die kut fouten wat Ajax punten kost.

Als Frank de kloten had he, en gewoon spelers die kut spelen laten banken dan zou hij zo moeten spelen.

Cillissen
Ligeon
Moisander
Denswil
Boilessen
Duarte
Poulsen
Serero
Andersen
Bojan
Sana
2 september 2013 om 15:35

Spelers die kut spelen banken? Waarom staat Bojan en Boilesen en Sana er dan in? Als je zo gaat spelen heb je gewoon een middenmotor voor in de Eredivisie.

2 september 2013 om 17:21

Als Bojan in de spits speelt dan zal hij gewoon knallen. Daarom.

En Boilesen en Sana spelen gewoon goed dus ik weet niet waarom je ze opnoemt.

Het zou me niets verbazen als Cillisen binnenkort de kans gaat krijgen.
Ik vind Vermeer geen zekerheidje op doel.

Het was een blunder inderdaad. Hij was hard ingekopt maar echt niet onhoudbaar. Helemaal omdat hij zo´n beetje recht op hem afkwam. T is alleen niet zo dat ajax daarom gelijk heeft gespeeld. Het speelde slap en saai. Tot in de slotfase geen kans gehad. De goal kon je daarom ook geen kans noemen(overigens erg mooi en hard ingeschoten door Schöne.)

Ajax heeft nog veel te doen maar ze spelen alsnog voor het kampioenschap. Helemaal als ze een Elia aan zich kunnen binden.

2 september 2013 om 16:42

Vond dat diegene die naast Vermeer stond, (serero) Ook slecht reageerde, hij kon de bal ook wegschieten, hoor ik ook niemand over.. of als iemand bij eerste paal stond.

2 september 2013 om 17:24

Klopt, maar ook Poulssen die Bottheghin 'dekte' hing zowat aan zich vast.

2 september 2013 om 16:54

Geen kans gehad? Je hebt het over Groningen neem ik aan.

2 september 2013 om 17:23

Uhm nee, heb je de wedstrijd gezien? Nou dan.

Ik snap niet dat De Boer deze Vermeer zo de hand boven het hoofd houdt. Hij is de laatste tij bijna elke wedstrijd wel betrokken bij een paar rare acties. Cillesen is in mijn ogen een veel degelijkere keeper dan vermeer.

Een blunder dus..
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat hij daarvoor al een hele goede redding had verricht bij dat corner,
Anders stond het toen al 1-1!

Een blunder dus..
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat hij daarvoor al een hele goede redding had verricht bij dat corner,
Anders stond het toen al 1-1!

Het is gewoon een blunder. Je ziet dat hij de bal wilt vangen, maar zn armen gewoon niet op de goede plek heeft. En dan kan Vermeer wel zeggen dat ie hem het liefst had tegengehouden, maar daar staat ie toch voor -.-'
Tijd om Cillessen een kans te geven vind ik.

Poll:

Vond jij het een blunder?
Ja
Nee

Was een beter poll geweest, voetbalzone.

Ja een blunder is een een grote fout waar je totaal naast zit. Dit was wel een fout want hij had de bal niet klem vast maar van een blunder is geen sprake van naar mijn mening.

Wanneer Vermeer uitstekend keept hoor je er niks over maar zodra er een blunder word gemaakt moet ie maar meteen gewisseld worden. Wat heeft Cillessen gepresteerd? Ik zeg niet dat het een slechte keeper is maar ik ga ervanuit dat FdB wel beter weet wie er op doel moet

2 september 2013 om 15:40

Ik heb meer het idee dat Vermeer het lieverdje is van Fdb, waarom houd hij die zenuwpees op doel staan?
Ik ben geen insider bij Ajax maar zo laconiek als de Boer gisteren aangaf dat het een blunder was.....

Duidelijke blunder, maar hij redt ajax ook weer geweldig op de inzet van zivkovic. Dat moet ook gezegd worden.

Blunder is zwaar aangezet.
Bal komt van heel dicht bij. Niet raar dat hij hem dan niet klemvast heeft.
Ziet er alleen ongelukkig uit, omdat hij daarna wat wegglijdt en daardoor ook te laat komt.

Desalniettemin Cillessen is beter.

De bal komt op je arm hea Vermeer? Is dat dan niet gewoon een grove blunder dat ie niet op je borst zou moeten komen in zo'n situatie?

Laatst schreef ik al op Facebook:

Vermeer is een voorbeeld voor vele werklozen. Hij solliciteert tenminste. Niet naar een baan maar naar de bank.

2 september 2013 om 15:24

Goeie grap hé

On: je hebt wel gelijk, vermeer solliciteert naar de bank, en zeker als Cillesen zo goed blijft invallen elke keer

Jammer , maar hij moet door .. De keeper is ook de enige in het veld , waarbij balverlies , 95 % van de tijd een doelpunt is .
Maar die 2 of 3 fouten die ze per jaar maken , weegt niet af tegen het aantal reddingen . Het is alleen pijnlijk wanneer je verliest of gelijk speelt ..

Mhhhh we weten allemaal dat het een zenuwpees is bij corners... Valt hier nou niet op te trainen?? Blijf gewoon in je kooi Kenneth ... Ga niet zo spastisch doen in de 16... We weten je zwakke punt iedereen weet dat... Op de lijn ben je onsterfelijk.. Maar die gekke fratsen gaan nooit meer weg vrees ik.. En dan ben ik heel bang dat over een paar weken je maatje cillesen de kans krijgt.. En het lijkt me ook wel de verplichting van Frankie om dit te moeten doen.. Ik ben benieuwd hoe dit verloopt komend seizoen..

Ik vond het eerder een blunder van Bojan, die de bal niet afspeelde.

Een giga-blunder, goed kijken hoe ie zijn aren houdt!! Lijkt net alsof ie op het volleybalveld stond. Een zoveelste blunder. Ok op de lijn is ie zo goed als niet te passeren met zijn reflexen, zodra hij die lijn moet verlaten is het drama. Kansen genoeg gehad deze meneer, tijd voor een ander, simpel zat. Een goede keeper pakt punten voor zijn club, dat doet Vermeer veels te weinig. Gewoon een ander proberen, de keren dat Cillisen keepte kwam hij op mij in ieder geval veel rustiger over. De achterhoede is toch al een bron van onrust zonder Alderweireld en een drama van Rhijn, tijd voor verandering. Doe dan gelijk Ligeon voor van Rhijn en laat dat eens 5 wedstrijden staan. Slechter dan hoe het nu gaat kan toch niet.

Zeefuik laten scoren is toch wel redelijk beschamend voor een keeper. Alsnog kon hij er weinig aan doen, de bal stuitterde van zijn arm waardoor het makkelijk scoren was voor onze Zeefuik !
Overigens hoop ik dat dit een teken is om eindelijk Cilissen te laten beginnen.

Hoop dat De Boer eens van zijn principe 433 afstapt met dit zooitje ongeregelde spelers als Sana,bojanen Fischer.
Terug naar 442 of geld uitgeven aan twee goede buiten spelers

cillesen
van rhijn
denswil
moisander
boilissen
schone
de jong
poulsen
duarte
sigtorson
hoessen
2 september 2013 om 15:40

Ik hoop dat je een grappie maakt??

2 september 2013 om 15:57

Hij heeft wel een punt, maar oppert de verkeerde opstelling. Ik ben geen fan van dit 4-3-3, al helemaal niet nu Eriksen weg is, met hem kon je nog zo spelen. Nu niet meer. Ik zou kiezen voor een 4-2-3-1, waarvan 1 controleur gewoon bijschuift bij de aanval, heb je veel meer opties, maar verdedigend hoef je dan niet zo zwak te zijn.

Mits fit natuurlijk zou ik graag dit zien. Waarbij Serero en De Jong ten alle tijden van plek kunnen wisselen voor meer dynamiek.

vermeer
v rhijn
vd hoorn
moisander
blind
de jong
poulsen
duarte
serero
fischer
siggy
2 september 2013 om 16:16

Onzin, Ajax speelt 433 en bij balbezit moet dat 343 worden, niet anders (behalve onder Jol).

Ik vind Vermeer wel een zekerheidje,.........dan weet je in elk geval zeker dat het misgaat :-)

Ik vond dit geen ' blunder'. Een blunder is een grove fout, dat was dit niet.
Maar die Cillissen is een prima keeper, wanneer krijgt hij eens een kans bij Ajax?

Geef Vermeer eens wat krediet , hij heeft zijn zwakheden en maakt af en toe een fout, maar hij heeft Ajax ook erg vaak in de wedstrijd gehouden en mede dankzij hem zijn we kampioen geworden.
Het gespeculeer dat Cillessen beter is, is alleen gebaseerd op vage uitdrukkingen als 'hij heeft meer uitstraling etc etc.' Cillessen heeft zich nog niet bewezen in de Champions League of als stabiele keeper een lange periode achter elkaar bij Ajax in de competitie. Vermeer heeft al wel aangetoond op dat niveau te presteren.

2 september 2013 om 15:42

En hoe moet Cillissen dat dan laten zien?
Dit argument kom ik vaker tegen hier, maar slaat dus nergens op..

2 september 2013 om 15:46

Bij Jong Ajax zou hij duidelijk de betere moeten zijn, maar dat is Cillessen niet. Daar krijgt hij volop kans en toch krijgt hij het voor elkaar om te blunderen, in de Jupiler League notabene maakt hij totaal geen verschil.

2 september 2013 om 16:11

Hoe vaak heeft hij geblunderd daar dan?
Hij heeft welgeteld 2 wedstrijden gespeeld, Telstar en Emmen, alleen bij die laatste wedstrijd had hij een foutje bij een terugspeelbal, maar daar viel geen goal uit. Bij de tegengoal in die wedstrijd was hij kansloos. Dus ik vraag me af waar je dit vandaan haalt..
Daarnaast speelt Jong Ajax geen CL, dus kan hij zich daar niet profileren. Ook staat hij niet in het eerste, dus daar kan hij zich niet (langere tijd, zoals Hh_ajax graag wil) laten zien. De wedstrijden díe hij speelde in het eerste, speelde hij prima (remember Steaua thuis de tweede helft nog? PSV uit en de ingevallen helft tegen Heracles?)!

2 september 2013 om 22:11

Psv uit speelde hij helemaal ni prima ben je vergeten dat door zijn nonchalante houding lens bijna de bal afsnoepte omdat hib te langbdeed met wegtrappen

Het wordt nu toch wel tijd om Cilissen eens in te zetten het kost ons nu al 4 punten want tegen AZ was de 1-1 vlak voor rust ook al een blunder hij is een goede lijnkeeper maar bij Corners en vrije trappen is het bij Vermeer altijd billen knijpen .

Dit kan iedere keeper overkomen, maar wat ik tekenend vond was de reactie van Vermeer toen hem voor de camera verteld werd dat De Boer het een blunder vond.

Dan krijg je zo'n halfzachte verklaring en zie je dat deze keeper nauwelijks kritisch is op zijn eigen functioneren terwijl hij toch duidelijk in de doelmond een rebound weggeeft. Als NEC -fan hoop ik dat Cillessen eindelijk de kans krijgt zijn talent te tonen, al vind ik dat je Vermeer niet op 1 blunder kunt afdanken.

Het was geen blunder, het is gewoon zijn manier van keepen; prachtige zweefduiken en hopeloze missers, niks nieuws onder de zon bij Kenneth.

Hij zorgt iedere wedstrijd voor onrust met zijn strapatsen.tegen Groningen zat hij al een aantal keer behoorlijk fout voor de 1-1 maar dat is eigenlijk iedere wedsrijd het geval. Hoofdschuldige ? Fdb.

Vermeer is een prima keeper die een keer een persoonlijke fout maakt. Ik zie absoluut geen reden om hem te wisselen, maar goed, ik ken inmiddels de hetze op Voetbalzone tegen Vermeer. De Cillessen-fanclub staat klaar om Vermeer af te branden, en het is wachten tot woorden als 'talent' en 'potentie' gaan vallen.

Edit: overigens komt dit 'nieuws' erg laat op Voetbalzone, aangezien Vermeer gisteren direct na de wedstrijd van 12:30 geïnterviewd werd.

2 september 2013 om 15:30

Was dat niet Stijn Stijnen die zijn keepersconcurrent anoniem via online fora afkraakte en vervolgens zichzelf omhoog schreef?

Nee hoor Kenneth, was geen blunder, die maak je nooit hahaha

Elke wedstrijd onrust en zeker 10 blunders per jaar! Ja, hij pakt af en toe mooie ballen, maar keeper zijn gaat om regelmaat en betrouwbaarheid. Dit is Vermeer gewoon niet en het is bovenal nooit zijn schuld, altijd van een ander. Gewoon plaats maken voor Cillisen!

Vermeer is en blijft prima voor Ajax, maar het lijkt gezien het gebrek aan concrete belangstelling ook gelijk zijn top. Beetje jammer, want hij staat de ontwikkeling van Celissen daarmee in de weg en beide zijn te goed om transfervrij te laten lopen.

Was gewoon een blunder. Hij laat de bal toch echt zelf los. Het is niet erg, kan gebeuren, maar erken wel gewoon dat je met deze fout je ploeg twee belangrijke punten mis laat lopen. Net als Bojan overigens, die de bal uiteraard gewoon richting Schöne moet afgeven een minuut eerder....

Of het nou wel of geen blunder is, Vermeer is een redelijke keeper, maar meer toch ook niet?

De druk is gewoon ook groot voor Vermeer. Hij is dan wel al jaren een tijdje de eerste doelman van Ajax maar hij staat er nu in ieder geval in om zijn prestaties uit het verleden. Frank de Boer heeft gewoon eerlijk gezegd dat hij geen reden ziet om vermeer te vervangen voor Cillissen. Omdat Vermeer het gewoon over het algemeen goed doet en ook punten heeft gepakt voor Ajax.
zowat iedereen is er toch wel over uit dat eigenlijk Cillisen de betere en completere keeper is van de twee. Het is nu gewoon een kwestie van tijd voordat Frank de Boer gewoon een keer de switch gaat maken en Vermeer op de bank zet. nu al 4 punten verloren door zijn fouten.
Met een keeper als Cillesen achter je kan je je dat niet al te vaak veroorloven.
De druk is dus hoog voor Vermeer, die weet dat hij zich niet al te veel fouten meer kan veroorloven.
ook zijn postie in Oranje is hij dan tevens kwijt mocht hij gaan banken bij Ajax.

Ach, ajax had weer het grote geluk met de blunder van Bizot en de bal op de paal van Kostic... Ze komen niet verkeerd weg uit de Euroborg maar VZ heeft het enkel liever over de pech van Ajax natuurlijk

Ik kan de reacties hier haast niet geloven. Vorig jaar keepte hij foutloos wat ook leidde tot een basisplek bij Oranje. Ook verdiend in mijn ogen, hij was de enige die alles keepte, en dat ook nog op een goed constant niveau deed.

Nu keept hij 2 wedstrijden minder, en hij kan weer oprotten van iedereen.
Hetzelfde geld voor Blind.

Geef deze 2 eens het krediet dat ze verdienen, het seizoen is nog maar net onderweg. Die komen er echt wel weer bovenop.

En dan roepen om Cillessen, op basis van wat? Zijn 3 wedstrijden in het 1e van Ajax? Het halve seizoen bij Nec. Wat een slap gelul, tuurlijk moet hij de kans krijgen om zich te bewijzen, maar zolang wij 1 van de beste Nl'e keepers op doel hebben staan is dat in mijn ogen voorlopig nog niet nodig...
Precies hetzelfde verhaal geld voor Boilesen.

De prestaties van Vermeer liggen altijd op een weegschaal. Met enorme lijn reflexen op de ene schaal en zijn gestuntel op de hoge ballen op de andere. Wel vind ik dat stresserige gedoe van hem een groot minpunt. Gisteren bv na die eerste misgreep op een voorzet die hij losliet en wegsloeg waarna ajax een vrije trap kreeg. Ajax draaide niet lekker; ajax stond 1-0 voor en Ajax stond onder druk. Neem dan ff de tijd voor die vrije trap. Stuur het team naar voren en neem op gemak die vrije trap. Maar nee Vermeer liep weer als een neuroot achter die bal aan om de vrije trap snelsnelsnel te nemen op Boilessen die tussen drie man stond.

Gevolg verkeerde pas en volgende aanval van Groningen. Dat gestress
heeft Gilissen minder en is meer personilaty in de 16. Maar verder aan FdB

Zulke onzin heb ik nog nooit gehoord, ik ken geen een keeper die naar een blunder het liefst de bal had laten gaan. Beetje verantwoordelijkheid is op zn plaats bij de keeper van ajax 1.

Cillissen moet erin en vermeer op de bank, maar ook bojan moeten ze maar eens en wedstrijd op de bank zetten ipv fischer

Vermeer is natuurlijk een prima keeper, maar ik vind dat zijn krediet wel oneindig lijkt. De doelman heeft uitstekende reflexen maar hebben we nu al te vaak moeten betrappen op onzekerheden en 'foutjes.' Trainers refereren graag de aanwezigheid van sterke concurrentie als ze benadrukken hoe belangrijk het is ook kwaliteit in de breedte te hebben. Op mijn beurt vraag ik me dan af: hoeveel fouten mag een doelman maken voordat hij gewisseld wordt. Naast Jeroen Zoet is Jasper Cillessen het grootste keeperstalent van dit moment en waarschijnlijk sinds Edwin van der Sar. Dus welk risico loopt Frank de Boer nu eigenlijk als hij Cillessen eens een paar wedstrijden het vertrouwen geeft! Het is nu niet de eerste de beste Jan Lul die je opstelt toch?

Voor iedereen die reageert dat Cillissen beter is dan Vermeer, omdat Vermeer 1/2 foutjes heeft gemaakt mag even wat wedstrijden van Jong Ajax terugkijken. Jasper kan ook lekker blunderen hoor en dat in de Jupiler League. Ik vertrouw in Kleine Menzo!!

2 september 2013 om 16:20

Welke blunders bij Jong Ajax? Die ene terugspeelbal (waar geen tegengoal uit voort kwam)?

Wat een onzin bericht zeg! Kom op, Als je dit gelijkspel op Vermeer wilt afschuiven dan ben je ook niet lekker. Ajax heeft genoeg kansen gehad en onbenut gelaten.. Dan komen er gewoon kansen voor de tegenstander. Gevalletje eigen schuld, dikke bult!

Vermeer heeft soms erg goede reddingen op de lijn of bij het uitkomen. Hoge ballen zijn echter enorm zwak.

Dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven en kost veel tegengoals.

Natuurlijk zijn hoge ballen echt een zwakte van Vermeer maar voorlopig vind ik hem nog niet zo slecht.
Zie ook dat niemand hier over de verdediging klaagt, tegen Groningen was het vooral Boilesen die compleet faalde bij elke verdedigende actie, als je de andere wedstrijden terugkijkt en op Van Rhijn z'n positionering let weet je waarom Ajax wekelijks knullige tegentreffers krijgt.

Sowieso de goal van Groningen vind ik ook voor 80% de schuld van Poulsen die z'n man kwijt is en eigenlijk niets meer doet om dat te corrigeren.

Combinatie van matige communicatie/positionering en een onzekere Vermeer bij hoge ballen is wel iedere wedstrijd iets wat me ontzettend stoort, ik schrijf Vermeer nog niet af maar als dit niet beter gaat moet Cillissen toch is wat gaan praten met Frank.

Je bent verdomme keeper van ajax dat er hier nog mensen zegen ja hij rede ons voor de 1-1 ook met een fantastische redding.
Mag dat ook? Je bent keeper van Ajax niet van hoerekutteveen. Kom nou .
Wat een waardeloze drol de 3e blunder dit seizoen al hopelijk stelt frank cillesen nu eens op.

Het valt me wel op met die polls, afgelopen halfjaar minstens 6 polls, 6x 'wint' Cillessen
Ikzelf heb veel liever Cillessen, die straalt veel meer rust uit dan die blunderende aap die ajax maandelijks punten laat verliezen

Ach mensen kijken maar naar 1 ding en dat was deze blunder nou elke keeper maakt per seizoen gemiddeld wel 1 blunder!
Echter vind ik het wel schandalig dat hij na 3 seizoen nog steeds dramatisch is met hoge ballen en standaard situaties rond de 16.
Maar ook moeten we eerlijk zijn hij redde Ajax zondag ook 3 x geweldig met wonderschone safes en was hij grotendeels verantwoordelijk voor de winst vorig seizoen op Feyenoord!

2 september 2013 om 16:55

Je hebt het zelf al.over meerdere dingen dan 1 ding we hebben dit seizoen al 3 blunders van vermeer gezien.
En al een aantal hachelijke momenten waar meneer zn hok uitkomt waar dat niet hoor zoals eerste helft tegen groningen wat een waardeloze flapdrol die vermeer

2 september 2013 om 18:10

Maar zeker in het voetbal geldt : in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie,voor de toekomst. Het profvoetbal is van de tegenwoordige tijd. Een beetje krediet mag en kan je wel hebben vanuit het verleden maar dat is,ook niet,eerlijk ten opzichte van cillesen.
Want het krediet van Vermeer is natuurlijk niet oneindig. En wat verleden jaar goed is gegaan mag hij niet meer al te lang op teren. De voetbalwereld is hard.

Als je zoveel moeite hebt om toe te geven dat het een blunder is, zet jezelf dan lekker wissel.

Blunder is een groot woord, die bal werd van dichtbij ingekopt. Onhandig was het uiteraard wel. Dit seizoen maakt hij 2 fouten, maar hij heeft ook vaak punten gepakt voor ajax....toch zie ik liever Cilesen, ik vind Vermeer altijd een beetje onrustig.

Vermeer doet me aan alles aan Menzo denken . Geweldige saves en ongeloofelijke blunders .

pfff flutkeeper.
hij red af en toe een goal maar maakt meer bunders die wedstrijdne ksoten.
gemiddeld kos di wel 2 punten i nhet seizoen .
zijn ze echt zo blind cillensen is tien keer beter

Grootste probleem aan Vermeer is dat hij zichzelf te goed vindt, weigert zn fouten toe te geven.

Dit word nooit de keeper van het Nederlands elftal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren