Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Tottenham gaat maar door: 30 miljoen euro voor Lamela

Laatste update:

Niets lijkt een transfer van Gareth Bale naar Real Madrid meer in de weg te staan. Tottenham Hotspur, dat al miljoenen uitgaf aan onder anderen Roberto Soldado, Paulinho en Nacer Chadli, maakt vrijdag de tweede versterking van de dag bekend. Nadat eerst verdediger Vlad Chiriches werd gepresenteerd, is het later op de dag de beurt van Erik Lamela.

/

De vleugelspeler kost dertig miljoen euro (een bedrag dat door bonussen nog vijf miljoen euro kan oplopen) en komt over van AS Roma. In totaal hebben the Spurs nu al meer dan 110 miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers en dan staat ook de komst van Ajacied Christian Eriksen nog op de rol. Het kan dan ook niet anders of Real Madrid maakt binnen afzienbare tijd de komst van Bale kenbaar.

De 21-jarige Lamela werd in 2011 door AS Roma voor ongeveer twaalf miljoen euro overgenomen van River Plate. In de Italiaanse hoofdstad speelde de aanvaller 67 officiële wedstrijden en scoorde hij 21 doelpunten. Hij verzamelde drie interlands voor de nationale ploeg van Argentinië.

Tottenham Hotspur is titelkandidaat

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van waar halen ze al dat geld? Gaan ze Bale voor 200 miljoen verkopen ofzo?
Kan iemand zeggen hoeveel aankopen ze al hebben gedaan en hoeveel ze hebben uitgegeven?

30 augustus 2013 om 16:15

Lamela, Paulinho, Chadli, Chiriches, Capoue en Soldado.. En daar komt meer dan waarschijnlijk ook nog Eriksen bij. Geen slechte aankopen als je het mij vraagt

30 augustus 2013 om 16:16

Maar ook geen spectaculaire. Ik vind Lamela en Paulinho wel twee fantastisch spelers.

30 augustus 2013 om 16:18

En Soldado niet dan? Ik zie Tottenham nu wel meedoen om de titel. Ik zou er zelfs niet van opkijken als uiteindelijk de transfer van Bale niet zou doorgaan. Qua financiën komen ze ook niet in de problemen dan lijkt mij, want ze hebben dat geld van Modric nog als ik me niet vergis, plus het geld van Parker, Huddlestone, Dempsey, Caulker, en daar nog het vooropgestelde transferbudget bij.

30 augustus 2013 om 16:28

@nielskem
Ik weet nog niet of ze mee kunnen doen voor de titel hoor. Eerst maar eens zien spelen en dan zien of ze kunnen strijden tegen Chelsea City en United. Al met al heeft Tottenham het fantastisch gedaan de transferperiode. Ze zijn qua kwaliteit in de selectie flink omhoog gegaan.

30 augustus 2013 om 16:40

@marc
je kan misschien wel gelijk hebben. Het moet uiteindelijk nog wel een team worden, maar ik geloof wel in de kwaliteiten van AVB om dit mogelijk te maken. De titel kan altijd, je weet het nooit, maar de concurrentie zal wel zeer zwaar zijn met een City, United en een Chelsea. Alles is mogelijk!

30 augustus 2013 om 17:20

Nielskem

Waarom mee doen om de titel? Vergeet iedereen dat Bale vertrekt of wat? Het team van Tottenham kan bij lange na niet meten met die van United, Chelsea en City en is qua eerste elf misschien nog wel minder dan Arsenal en Liverpool. Waar komt al dat optimistische toch vandaag. Ze hebben flink ingekocht maar ze zijn nog niet rijp voor de titel.

30 augustus 2013 om 17:40

Je hebt telkens een ongelooflijke Liverpool bril op. Tottenham eerste elf is een stuk beter dan die van Liverpool hoor.

30 augustus 2013 om 17:57

Klopt! Maar als team als geheel wel vind ik! Zeer sterke selectie! Gaan een gooi naar het kampioenschap doen! Anders volgend jaar wel!

30 augustus 2013 om 17:58

Bale super goede voetballer!!! Maar het zou erg zijn als ze 1 mindere vervanger halen. Als je echter een hale elftal als vervanging haalt vind ik het totaal niet erg!

30 augustus 2013 om 18:14

@frank
Hahahaha, Spurs is zoveel beter dan Liverpool, daar ben ik zeker van overtuigd. En Bale missen? Ik denk het niet, als je ziet wat je allemaal in de plaats kan halen voor dat geld dat Real geeft. En wie zegt trouwens dat Bale vertrekt? Levy is een steenrijke eigenaar, dus die miljoentjes die hij er nu tegenaan smijt, lijkt misschien gek maar hij weet heel goed waar hij mee bezig is. Spurs zijn titelfavoriet en Liverpool mag blij zijn met een 5e a 6e plaats.

30 augustus 2013 om 18:31

Kom op Frank, meen je nou serieus dat de basis 11 van Spurs minder is dan die van Liverpool en Arsenal? Tsjonge jonge...

Spurs heeft samen met City, United en Chelsea verreweg de beste selectie waarbij Liverpool, Arsenal, Swansea, etc. nog niet eens in de schaduw mogen staan.

30 augustus 2013 om 18:38

Titelfavoriet nog wel?
Ze zijn kanshebber...

Veel, maar ook goede aankopen hebben ze gedaan.

30 augustus 2013 om 18:41

Frank doe je roodgekleurde Bril eens af....
Tottenham heeft een veel sterkere selectie dan Liverpool
al denk ik dat liverpool ook voor cl plaatsen gaat mee strijden

30 augustus 2013 om 18:49

En hoe wel de spurs hebben kwalitatief veel betere spelers dan liverpool en maakt dan ook zeker kans op de titel laten we maar eens zien of ze goed kunnen samen spelen als een egte team niet zoals bijv. manchester city

30 augustus 2013 om 21:18

Wat een kul zeg. De eerste elf van de Spurs zijn echt niet significant beter dan de elf van Liverpool. Welke positie van de Spurs is nou daadwerkelijk beter dan de speler die daar bij Liverpool staat? Ik kan er zo gauw geen één bedenken tenzij men Bale meeneemt in de basiself van Spurs. Ik kijk er naar uit met welke namen jullie komen die beter zijn dan een speler op dezelfde positie bij Liverpool.

30 augustus 2013 om 21:20

Sorry maar Soldado is zeker goed voor 15 tot 20 goals per jaar.

En mensen onderschatten een beetje hoe goed Eriksen is en nog kan worden.Verbaas me eigenlijk dat jouw cluppie zien voor Eriksen is gegaan. Hadden ze zeker wel kunnen gebruiken. Ik vind dat Liverpool, op Mignolet na, vrij matig heeft in gekocht.

On topic: Ze zijn geen titel kandidaat maar zie ze wel CL halen als Arsenal niets meer haalt.

30 augustus 2013 om 21:42

Als ze 15 tot 20 pingels dit seizoen krijgen dan zal hij dat wel halen. Het is een goede spits, maar nooit 30 miljoen waard. Eriksen is ook een prima aankoop, alleen Liverpool heeft met Coutinho al een goede 10 lopen en een wereldspeler in wording.(al kan Eriksen dat ook zeker worden).

Toure is een prima CV en brengt een hoop routine, Luis Alberto is voor de lange termijn, Aspas is een goede breedteaankoop en brengt extra mogelijkheden voor in de aanval, Cissokho is ook goed voor de strijd om de LB samen met Jose Enrique en mochten Sakho en Ilori komen, dan is de verdediging meer dan prima bezet en één van de beste in de PL. Zowel kwalitatief als in de breedte. Het middenveld is al goed bezet en de aanval mist eigenlijk alleen nog een topspeler voor op één van de flanken. Als je dan Sturridge in de spits hebt en daarachter drie man waaronder Suarez en Coutinho kan je het elke verdediging zeer lastig maken.

30 augustus 2013 om 16:15

Als je gewoon is de tekst zou lezen dan zie je hoeveel het er al zijn, maar blijkbaar is het voor jou belangrijker om de eerste reactie te hebben..

On. helaas dit zal wel betekenen dat Bale definitief naar Madrid verkast, zonde, want ze betalen er veel te veel voor in mijn ogen..

30 augustus 2013 om 16:22

Nee toch niet, want ze staan er niet allemaal in..

30 augustus 2013 om 16:37

Ik heb die namen wel gelezen maar ik dacht Tottenham meer heeft aangekocht wat dus duidelijk het geval is. En ik vind 99M ook te veel voor Bale maar dat is enkel wat de kranten zeggen, ik hoop echt dat hij minder zal kosten dan Ronaldo. Ronaldo had veel meer bewezen dan wat Bale nu heeft bewezen. Maar Bale speelt nu ook in Tottenham en voor Wales waar je moeilijk bekers kunt winnen, maar individueel doet hij het uitstekend.

30 augustus 2013 om 16:15

Nouhronaldo

Waarschijnlijk verwachten ze ongeveer 100 miljoen euro voor hem, zou grappig zijn als Perez op het laatste moment toch van gedachten veranderd.

Als ik Arsenal was zou ik me maar zorgen maken. Als er geen spits/aankoop naar het Emirates gaat. Dan lijkt het een somber jaar te gaan worden voor ze.

30 augustus 2013 om 16:24

Klopt, waarschijnlijk ligt er tussen Real en Tottenham al lang een akkoord op tafel voor Bale. Dit om de prijs van alle volgende aankopen van Tottenham een beetje te drukken, wat ook bij Eriksen gebeurd is. Pas op de laatste dag wordt de aankoop van Bale bevestigd. Als er nog geen akkoord is speelt Tottenham een heel riskant spelletje..

30 augustus 2013 om 16:37

Tja, ik denk dat Levy heel zeker moet zijn om zoveel geld te besteden. Maar ik hoop toch dat Bale vertrekt. Dan is Tottenham weer een niveautje lager.

30 augustus 2013 om 17:21

De eerste prioriteit van Arsenal ligt niet bij de spits, We hebben geboden op Suarez & waren bijna rond met Higauin, Suarez ging niet door omdat Liverpool niet wou verkopen aan Arsenal & Higauin werd op het moment dat Ancelotti werd aangesteld opeens 10 miljoen duurder, Hij is een fantastische spits maar 37 miljoen wat kan oplopen tot 40 vind ook ik persoonlijk iets teveel van het goede.

Arsenal moet gaan voor een verdedigende middenvelder, Een winger, Mischien nog een extra verdediger, Een keeper zou ook nog kunnen, Ik denk niet dat er nog 4 versterkingen komen maar een spits is zeker niet de eerste prioriteit aangezien Giroud goed is begonnen aan het nieuwe seizoen & hebben we ook nog Podolski Walcott & Bendtner die eventueel in de spitspositie kunnen spelen, Geen wereldtoppers maar Arsenal moet stap-voor-stap zijn team bouwen.

Deze spelers zouden zowel in de breedte als voor de basiself een meerwaarde voor Arsenal kunnen zijn & passen perfect in ons transferbudget + salarishuis en zijn ook haalbaar (dan moeten ze wel willen)

Akinfeev Diarra Sven Bender Di Maria Zouma Umitti Lacazette N'koulou Sakho Menez Matiudi Grenier Cardozo Matic Piatti Fellaini zijn slechts een aantal namen die Arsenal beter zouden kunnen maken die ook haalbaar zijn, Want onze basis11 is niet zo matig zoals iedereen hier doet voorkomen, We missen alleen diepte in onze selectie en net die 1/2 spelers die wat extra's kunnen brengen.

30 augustus 2013 om 18:59

Hoezo werd Higuain na de komst van Ancelotti duurder? Voordat hij was aangesteld was de vraagprijs voor Higuain ook gewoon 37 miljoen..

30 augustus 2013 om 16:16

Lees het bericht gewoon eens helemaal. Het staat er toch letterlijk.

"in totaal hebben the Spurs nu al meer dan 110 miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers en dan staat ook de komst van Ajacied Christian Eriksen nog op de rol. "

30 augustus 2013 om 16:16

Ze hebben al voor 110 miljoen aan transfers uitgegeven en de verwachting is dus ook dat eriksen hier nog bij komt:
Roberto Soldado (31 miljoen euro, Valencia),
Erik Lamela (31 miljoen euro, AS Roma),
Nacer Chadli (8 miljoen euro, Twente)
Paulinho (20 miljoen euro, Corinthians)
Etienne Capoue (11 miljoen euro, Toulouse)
Vlad Chiriches (10 miljoen euro, Steaua Boekarest)

30 augustus 2013 om 16:41

Ik lees ook geruchten dat Levy expres wacht op het laatste moment om Gareth Bale te verkopen. 1. Omdat anders de andere ploegen het maximale bedrag zullen vragen bij de aankopen van Tottenham. 2. Zodat de laatste dag als Gareth Bale word verkocht dat Real Madrid Di Maria niet kan verkopen aan Arsenal.

30 augustus 2013 om 16:48

Zou kunnen, maar ook Real zou nu kunnen redeneren van: met al die uitgaven moeten ze nu wel verkopen, dus met €10 mln minder zullen ze ook wel genoegen (moeten) nemen.
Maar denk eerlijk gezegd dat de deal al rond is en alleen nog officieel bekend moet worden gemaakt.

30 augustus 2013 om 16:49

Wel balen van Lamela trouwens...

30 augustus 2013 om 17:08

Ze hebben ook een aantal spelers verkocht. Huddlestone caulker livermore

30 augustus 2013 om 17:56

Die geruchten lijken mij ook waar, lijkt me ook heel slim van Levy om Arsenal nog meer dwars te zitten. Maar daar zit ik hier niet op te wachten. Zoals Giannini hier aangeeft zou dit ook weer ten nadele van Tottenham kunnen uitvallen, maar ik denk dat ze al een akkoord hebben en een afspraak om het te laten wachten.

30 augustus 2013 om 16:21

Er staat dat ze na eriksen ongeveer 130 miljoen hebben uitgegeven trek daar 100 vanaf voor bale en je hebt 30 miljoen uitgegeven noem 1 club op uit de top 10 van engeland die dat niet kan betalen

30 augustus 2013 om 16:33

Ja maar als ze Bale niet gaan verkopen gaan ze nooit 130 miljoen in één seizoen kunnen uitgeven.

30 augustus 2013 om 18:44

Vergeet daarbij niet de transfersommen die ze ontvanger hebben voor
Caulker,huddlestone,parker ook ruim 20 miljoen als ik me niet vergis
verder zal Adebayor hoogstwaarschijnlijk ook worden verkocht

30 augustus 2013 om 16:21

Ze hebben voor 110 miljoen aankopen gedaan, dat kunnen doen door de eigenaar, Joe Lewis, die rijk is geworden door tv gelden te verkopen

30 augustus 2013 om 16:21

£50m van Joe Lewis, spelers verkoop van afgelopen jaren en tv-gelden die dit seizoen niet normaal hoog zijn (cardiff krijgt al £73m O_o).

30 augustus 2013 om 16:26

je doet alsof ze heerenveen zijn en geen geld ,zonder bale de geld die nog of als is binnen gekommen hebben ze tog gewoon een geld op de bank staan,zo als arsenal en de rest!

30 augustus 2013 om 16:32

Arsenal heeft veel geld op de bank staan maar het probleem bij hun is dat ze niets uitgeven, zelfs ik heb meer uitgegeven dan Arsenal deze 3 maanden.

30 augustus 2013 om 16:45

tja ze weten hun tegenstanders in CL en ze weten wat tottenham doet en de rest,en ze weten dat ze veel spelers missen dus blessures hebben en verliezen ze zondag tegen tottenham ,wat ik denk dat gaat gebeuren dan weten ze hoelaat het is!

30 augustus 2013 om 16:37

Daar ging iets mis.. Maar in principe is t nog vrij logisch te verklaren waar dat geld vandaan komt. Achter de schermen is alles met Bale al rond en daar vangen ze dus een kleine 100mln voor. Daarnaast heeft een club als Tottenham steevast een transferbudget van 30/40 mln. Dus als je het zo bekijkt, met de inkomsten van Bale, kunnen ze een euro of 125mln (wat het totaalplaatje is Als ook Eriksen komt) uitgeven aan transfers.

Ik kan er natuurlijk naast zitten wat betreft Bale, maar mij lijkt het bestuur van Tottenham slim genoeg om geen geld uit te geven wat er niet is. Ik verwacht dat de transfer van Bale al lang rond is, maar dit pas bekend wordt op de laatste dag van de transfermarkt, omdat Tottenham zo spelers goedkoper kan halen. Als de deal al bekend is vraagt elke club de hoofdprijs omdat ze weten dat er genoeg geld is..

Zou grappig zijn wanneer Pérez nu ineens afziet van Bale.

30 augustus 2013 om 16:15

Dan lig ik echt helemaal in een scheur, dan is de kans groot dat Tottenham vierde wordt maar dan hebben ze op financieel gebied een enorm flater geleden.

30 augustus 2013 om 16:17

Ik denk dat Bale helemaal geen waarde meer kan zijn voor de Spurs. Die zit met zijn hoofd allang bij Madrid, als hij nu niet meer verkocht wordt vraag ik me af of hij het mentaal nog kan opbrengen om voor Tottenham te spelen

30 augustus 2013 om 16:18

Financieel zal dat een strop zijn. Levy kan het echter missen. Als er nog wat andere spelers wel verkocht worden nu of in de volgende transferperiodes kan de schade nog mee vallen. Ik schat de kans dat Tottenham met deze aankopen en Bale wellicht nog wel wat hoger dan 4e kan eindigen aardig hoog in.

30 augustus 2013 om 16:20

Lewis lacht om 50 miljoen.

30 augustus 2013 om 16:22

Dan geven we alsnog maar 20m pond netto uit.

30 augustus 2013 om 17:03

Dat zou raar zijn want in Madrid en andere Adidas stores verkopen ze shirts met Bale (11) erop.
_

Zij hebben wel goeie aankopen gedaan top 4 is zeker haalbaar.

30 augustus 2013 om 17:33

Wij lachen ons dan alleen maar kapot want wij hoeven hem niet eens te verkopen volgens de financiën. Het is dat hij heel graag wil en omdat er bepaalde afspraken zijn.

Bijna niemand (op een paar fans die de cijfers hebben doorgekeken) weten dat wij veel geld niet hebben uitgegeven die we ontvangen hebben de laatste 5 jaar. we krijgen daarbij nog geld voor Modric en we hebben al die jaren gemiddeld 20mil netto winst gedraaid. Zelfs al kopen we nog een paar spelers dan hebben we niet meer uitgegeven dan dat we deden. Dit is puur opgespaard geld wat we zelf hebben gegenereerd. Levy is gewoon financieel heel erg strak en slim, wij Tottenham supporters weten ook dat hij dit niet zomaar zou doen zonder een geniaal plan te hebben. Doordat hij al dit geld tot zijn beschikking heeft kan hij met al deze nieuwe spelers zelf Bale doen laten twijfelen.

30 augustus 2013 om 19:14

Vorig jaar hebben Spurs 61.5 miljoen pond uitgegeven aan aankopen en hebben ze inc. Modric 62.8 miljoen binnen gehaald. Veel van de 'modric miljoenen' zullen er dus niet zijn.

30 augustus 2013 om 21:35

Ja maar als je optelt wat we in de jaren daarvoor aan winst hebben gemaakt tv geld de verkoop van spelers dan hebben we zat over. Het gaat hier om een plan over 5-6 jaar hè. En Modric moet nog betaald worden dus dat krijgen we sws nog terwijl we al veel geld over hebben.

30 augustus 2013 om 21:43

Over alle inkomsten /winst kan ik niet oordelen aangezien ik die cijfers niet heb. Maar als je zegt dat Spurs winst hebben gemaakt door verkoop van spelers afgelopen jaren praat je gewoon onzin . Spurs maakte vorig jaar ong. 1 miljoen pond winst met transfer inkomsten/uitgaven, het jaar ervoor 27 miljoen. Maar daarvoor hebben ze maar 1 keer in 10 jaar tijd winst gemaakt, en die winst was ook maar 1 miljoen pond...
Voor de rest geloof ik wel dat Levy het goed voor elkaar heeft mbt Ffp.

30 augustus 2013 om 21:57

Je vergeet de gemiddelde netto winst van 20 mil over 5 jaar dan gaat het nogal snel. Dan heb je dus nog niet eens het absurd hoge tv geld dit jaar erbij geteld.
Het is heel goed beleid omdat we al quite spelen met transfers en de netto winst kunnen we op de bank zetten in principe.

Ook zei ik de winst van meerdere dingen dus niet alleen transfers. Het gaat natuurlijk niet alleen over transfers bij een club.

Levy wil eigenlijk nooit zoveel betalen alleen als hij het weer in balans kan brengen daarom vertrouwen de meesten hem ook blind op het financiële vlak.

Are you watching Arsenal !

Lamela is toch een speler die graag rechts speelt, dus wat zal er dan gebeuren met Lennon? Ik wacht trouwens nog steeds op de bekendmaking van Bale....

30 augustus 2013 om 16:16

Lennon is echt slecht, snel, trekt lekker op... voor de rest, weinig tot geen overzicht, weinig techniek (achter je steunbeen kappen is geen techniek, dat kan iedereen bijna, en al helemaal op dat niveau), is een goeie om achter de hand te hebben, PL win je er nooit mee en Europees zal die geen verschil maken. Deze Lamela heeft veel meer capaciteiten dan Lennon.

Welkom Bale bij Real!

Benzema/ronaldo
Ronaldo/ozil/bale Ozil/isco/kaka?? Bale/maria/isco

Wat mij betreft de beste aanval ter wereld

30 augustus 2013 om 16:17

Kaka zal wel naar Milan gaan nu Boateng weg is en Kaka zelf weg wilt

Real en Barca hebben nu allebei wereldaanvallers, maar alsnog zie ik Bayern als absolute topfavoriet.

Jammer dat een speler van het formaat Lamela vertrekt bij Roma, net nu er een mooie instroom van toppers was in de Serie A, dit vind ik een kleine klap. Maar 30 miljoen en meer is gewoon een hoog bod voor deze speler, bij wijlen geniaal, soms ook onzichtbaar. Maar voor de nabije toekomst zeker een grote. Erg jammer. Benieuwd of Roma met dit geld iets gaat doen op de markt, Laijic is in mijn ogen nog net dat tikkeltje beter in potentie, al heeft Lamela een beter en stabieler karakter.

30 augustus 2013 om 16:16

Hij zou huilend afscheid hebben genomen van de spelersgroep omdat hij niet weg wilde, maar Roma had het geld nodig

30 augustus 2013 om 16:20

Hier wist ik niets van, als dit waar is vind ik het nog erger. Lamela leek mij ook altijd op zijn plek bij Roma, ik had verwacht dat hij een jongen van de club ging worden. Maar 30-35 miljoen is gewoon te goed om te weigeren.

30 augustus 2013 om 16:22

Spelers willen wel vaker niet weg bij Roma. Roma is een zeer warme club en Rome is een fantastische stad om te wonen.

Daarom blijven spelers ook zo lang en de spelers die moete vertrekken willen dat vaak eigenlijk niet. Zie Totti, De Rossi, Taddei, Perrotta voor de 1e categorie en Borini, Bojan, Marquinhos en Lamela voor de tweede.

Maar ja, we hebben het geld blijkbaar nodig, aangezien die Amerikanen niet meer willen investeren. Maar het vertrek van Lamela en Marquinhos doet mij wel pijn, echt jongens met een hart voor de club.

30 augustus 2013 om 16:28

@giallorosso89

Wie is nu de baas bij Roma? Zijn dat die Amerikanen?

30 augustus 2013 om 16:31

Naja, jongens van de club bestaan toch niet meer. Ik denk dat je met Gerrard, Giggs en natuurlijk Totti de laatsten hebt. Deze ras begint uit te sterven. Talenten die het kunnen maken, worden meteen voor een zak geld aan de City's en Psg's van deze wereld verkocht.

Hoe dan ook, met Lamela had Roma nog wel eens mee kunnen doen om CL-voetbal. Nu zie ik weer een seizoen tegemoet met wisselvallige uitslagen, of Ljallic moet een wonderseizoen draaien.

30 augustus 2013 om 16:42

Hamsik, Marchisio, Chiellini, Giovinco zijn er al 4 wat "jongere" spelers die me in Italië te binnen schieten, in het buitenland kan ik er zo meteen geen opnoemen. Maar in mijn land is het duidelijk dat de jonge generatie clubhelden zich nog manifesteert, Claudio en Gio zitten al zo lang bij Juve, Claudio van zijn 7 en Gio is geboren in Turijn en speelt er al van zijn 14, Chiellini is destijds gekocht van Fiorentina maar is ook een blijver. Bij ons zit dit wel snor En dan heb je ook nog Ranocchia, De Rossi, die ik nu kan opnoemen.

30 augustus 2013 om 16:53

@futebol9:

Lees mijn oude Ce's voor meer info. Roma is nu in handen van Boston group. Amerikaans met Italiaanse achtergrond.

Een van mijn grootste angsten deze periode is uit gekomen.. Lamela verkocht... pff hier wordt ik totaal niet vrolijk van..

30 augustus 2013 om 17:13

@premiergunner
One-club-men zijn inderdaad een uitstervend ras. In Italië is er nog wel een jongere generatie die ook diezelfde trouw heeft: Marchisio en De Rossi zijn daar voorbeelden van.

Ik heb meer vertrouwen in dit seizoen dan in het vorige, voornamelijk vanwege de coach, maar met Lamela en Marquinhos weg lever je wel enorm veel kwaliteit in. CL gaat hem niet worden, ik denk dat EL het doel moet zijn dit seizoen. Juve, Napoli en Fiorentina zie ik als favorieten voor de CL plekken.

30 augustus 2013 om 17:30

@ Giallorosso89, Alexdelpiero10

Die namen van jullie kunnen inderdaad daartoe uitgroeien, maar jonger vind je ze niet. Enkel Wilshere geef ik een kans en wellicht Hamsik, maar met De Laurentiis weet je het nooit.

Kijk, mijn probleem is niet zozeer dat de spelers voor het geld kiezen, clubliefde bestaat zeker nog. Maar tegenwoordig kiezen zoveel eigenaren/directeuren voor het geld, dat er bijna geen houden meer aan is. Je noemt een Marchisio die aangegeven heeft te willen blijven, maar scheen Juventus niet welwillend te staan tegenover een verkoop?

30 augustus 2013 om 17:46

Dat laatste zou ik niet weten. In het geval van De Rossi klopt het iig. Het bestuur wilde hem kwijt vanwege zijn enorme salaris, maar hij wilde zelf helemaal niet weg. Uiteindelijk bleef de interesse beperkt en kon Daniele bij ons blijven. Wat betreft De Laurentiis heb je natuurlijk volkomen gelijk. Blijft een apart figuur.

Het is wel jammer. De gouden generatie van de het Italiaanse voetbal loopt nu echt op zijn einde, de tijden van al die wereldklasse spelers in de Serie A zijn inmiddels al lang geleden.

30 augustus 2013 om 18:02

@premiergunner

Nee, Juventus zelf niet, Marchisio zou twijfelen om elders zijn heil te gaan zoeken, omdat hij zogezegd de nodige waardering miste. Al gauw werd dit door zowel Marchisio op zijn persoonlijke twitter account ontkracht, als door de club zelf. Juve wilt hem helemaal niet verkopen en zal dat ook nooit doen.

Inderdaad, Wilshere is wel jong en trouw aan Arsenal, maar dit was Marchisio ook al op jonge leeftijd, hij speelt nu enkel al wat langer bij ons dan Jack bij Arsenal.

30 augustus 2013 om 16:35

Er zijn mensen die Lamela hoger dan Di Mariá inschatten, dat gaat me toch echt wat te ver.

30 augustus 2013 om 16:43

In potentie wel, Lamela heeft veel meer overzicht en voetballend verstand, Di Maria is meer een truukendoos die fenomenale momenten afwisselt met drama matchen.

30 augustus 2013 om 17:15

Lamela is wisselvallig, maar veel minder wisselvallig dan Di Maria. Die heeft weergaloze wedstrijden van niveau Messi ertussen zitten en wedstrijden van het niveau Rkc.

Lamela heeft denk ik ook meer talent, over een paar jaar zal hij beter zijn dan Di Maria.

Goede aankoop lijkt me. Hopelijk laten ze nu Bale ook snel gaan, zodat Arsenal nog wat met Real Madrid kan afhandelen.

30 augustus 2013 om 17:39

Waarom denk je dat Levy alles lekker laat vertragen, hij is niet dom. Zal me niks verbazen al word het pas op de laatste dag afgerond.

30 augustus 2013 om 17:47

Dat heb ik ook al eerder gezegd, Levy laat Bale pas in de laatste uren gaan, zodat Real geen spelers aan Arsenal verkoopt. Maar goed, men mag altijd hopen toch

30 augustus 2013 om 17:56

Is een erg stugge man die niks "moet" voor wie dan ook. Maar het heeft absoluut zijn pluspunten, want je weet dat de club in goede handen is.

Ciao Erik. Veel succes. Hoop dat hij op een dag terugkeert.

Oud nieuws lijkt me, was toch al weer een dag of wat bekend?
Overigens kan je ook een keer teveel spelers kopen. Zo zonde als je bedenkt dat van alle spelers die gekocht zijn grotendeels niet aan spelen toe zal komen, of dat er spelers uit de basis worden geschoffeerd die er vorig jaar wel waren.

Nou Real, doe is leuk en verlaag je bod naar 40 miljoen. Tottenham zal dan flink in de problemen komen met de salarissen en uitgaven denk ik.

30 augustus 2013 om 16:19

Tottenham heeft een rijke eigenaar, dus nee.

30 augustus 2013 om 17:41

We hebben met oog op de toekomst geld gespaard van de afgelopen jaren om dat uit te kunnen geven aan een topteam, dus we komen helemaal niet in de problemen. Bekijk de cijfers maar van de laatste 5-6 jaar.

Coys!

Zelfs na al deze aankopen lijkt Tottenham mij nog steeds geen titel kandidaat, ze kunnen gewoon niet op tegen de sterkere ploegen, er zit te weinig creativiteit in bij hen. Arsenal zal zaterdag laten zien dat ze zelfs zonder aankopen nog beter zijn dan Tottenham en hun nieuwe spelers.

30 augustus 2013 om 16:19

Te weinig creativiteit... waarom denk je dat we Lamela en Eriksen ophalen?

30 augustus 2013 om 21:36

Hun Zijn niks bij een een mata en hazard of een navas en silva

30 augustus 2013 om 22:07

Eriksen en Lamela zullen het moeten laten zien inderdaad. Wat ik wel weet is dat Mata slechter en minder gaat spelen dan vorig seizoen. Hij gaat namelijk bijna niet meer centraal spelen volgens Mourinho en De Bruyn, Shurle en Willan krijgen ook speelminuten dus dit gaat niet meer zoals vorig seizoen spelen (dat is wat ik verwacht tenminste) echt zonde want ik vind het de beste speler bij Chelsea. Maar dat is alleen beter voor ons en andere teams in de Epl.

30 augustus 2013 om 17:26

Ik zal niet ontkennen dat het goed kan dat Arsenal komend weekend alsnog van ons wint, maarja je moet ook reeel zijn en begrijpen dat dit aantal nieuwe spelers tijd nodig heeft om te wennen en om een impact te kunnen maken.

Maar een gebrek aan creativiteit zijn we juist nu aan het rechtzetten. Lamela en Eriksen zijn hiervoor uitstekende spelers. We hebben toch niet op iedere positie frivoliteit nodig? Het is de Epl. Ik denk dat we over een halfjaar pas echt kunnen oordelen over hoe goed Spurs nu is geworden met deze aankopen.

En nog meer buitenlanders naar Engeland, wat een verrassing.

Jammer voor Roma, maar met Ljajic hebben ze al een (wel mindere) vervanger.

ik hoop nu zo erg dat Real ineens af ziet van de komst van Bale, dan zou ik me echt helemaal kapot lachen. Dan blijft Eriksen gewoon in Amsterdam, en is Tottenham de zak met hun belachelijke koopgedrag. Ze kopen overigens wel gericht in, met spelers die echt iets toevoegen en type spelers die zij nog misten.

30 augustus 2013 om 16:21

Het enige dat belachelijk is, dat is dat Real 100 miljoen overheeft voor Bale. Tottenham investeerd dat geld gewoon, is niks belachelijks aan.

30 augustus 2013 om 16:24

Terwijl de deal nog steeds niet bekend is gemaakt en het geld er dus nog niet is. Dat geld zal ook niet in 1 keer worden betaald neem ik aan

30 augustus 2013 om 16:28

Alsof Spurs wel in een keer de transfersommen van andere spelers betalen, Eriksen is ook in termijnen bijvoorbeeld.

30 augustus 2013 om 16:32

En wat dan nog. Dat transfersommen niet in 1 termijn ontvangen worden heeft alleen maar invloed op je liquiditeit op korte termijn. Als je zoals Ajax een gigantische bankrekening hebt of zoals Tottenham een gigantische rijke eigenaar hoef je je daar geen zorgen om te maken.

30 augustus 2013 om 18:21

Hoe weet jij dat het geld er nog niet is? Of een gedeelte? Of dat alles al rond is?

Tottenham is nu minstens zo erg bezig als City een aantal jaren gelden alleen zegt niemand er iets van omdat de eigenaar geen Sjeik is. Tottenham moet zich kapot schamen willen ze met al het gekochte materiaal niet meestrijden om een plek in de top 2. Ik verwacht dat ze gewoon weer 5e worden.

30 augustus 2013 om 16:22

Alleen had City geen speler die ze voor 100 miljoen verkochten, toch wel een gigantisch verschil, vind je niet?

30 augustus 2013 om 16:44

Het gaat om het koopgedrag. Bovendien kon City zich dat gewoon veroorloven, dat kan Tottenham ook door de verkoop van Bale. De een heeft een rijke eigenaar die geld investeert in de club en de andere club verkoopt een van de meest overschatte voetballers ooit.

30 augustus 2013 om 16:51

Nou, dat vind ik nogal een verschil. De een heeft een suikeroom nodig, de andere verkoopt vanuit eigen middelen.

30 augustus 2013 om 16:56

@ Samcooke Gareth Bale is helemaal niet overschat, hij is overpriced. Gewoon door zijn prijs beginnen mensen op hem te haten. Voor Real Madrid interesse had in Bale, zag ik niemand over hem zeuren. Toen hij werd gekozen als beste spelers van de PL was heel VZ hem aan het bewonderen en nu noemt iedereen hem overschat Jij hebt waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd van hem gezien.

30 augustus 2013 om 17:03

Ik heb Bale gigantisch overschat gevonden sinds hij een goede wedstrijd speelde tegen Inter. Ik zeg ook niet dat hij geen kwaliteiten heeft, maar hij heeft veel te veel beperkingen voor een absolute topvoetballer. Ik denk dat hij op zijn plek zat bij Tottenham.

30 augustus 2013 om 22:12

Daar komt hij zelf wel achter als dat zo is. Maar ik zeg nog niks want de transfer is alweer vertraagd en ik heb geleerd dat je altijd moet wachten tot het helemaal officieel rond is en de speler met het shirt en de trainer op de foto staat

30 augustus 2013 om 16:21

Ik kan nou niet zeggen dat ik nou banger voor The Spurs ben geworden, Bale was zo belangrijk voor jullie dat het een enorm verschil gaat worden komend seizoen.

30 augustus 2013 om 16:23

Mensen onderschatte hoeveel geld de grote premier league clubs krijgen. Aan TV gelden en sponsordeals wordt al makkelijk die 50m extra verdient.

Dat mensen nu al denken dat ze kampioen worden. Maximaal 4e, probeer maar eerst clubs als Manchester United, Manchester City en Chelsea te overbruggen. Het verlies van Bale zou veel pijn gaan doen.

Zou toch wat zijn als Bale niet vertrekt, daar gaat hun 100 miljoen alsnog
Chadli 7 miljoen, Paulinho 14 (?), Capoue 11, Soldado 30, Lamela 30 en dan nog een back (prijs vergeten)
Ongelofelijk veel geld, dus ze hebben het geld van Bale goed nodig.

Ciao Coco, ik ga je zeker missen. Veel succes bij Tottenham.

30 augustus 2013 om 16:21

Volgens Premiergunner wou hij niet eens weg, zou met tranen gedwongen afscheid genomen hebben van zijn club, want Coco hield en houd van Roma, dat is bekend.

30 augustus 2013 om 16:24

Ja, het vertrek van Coco is vanuit een financieel oogpunt. Hetzelfde met Marquinhos. Die jongen hield ook ontzettend van de club.

Maar ja, we hebben geld nodig. Neemt niet weg dat het mij wel pijn doet om 2 van zulke talentvolle jongens met een hart voor de club te zien vertrekken.

30 augustus 2013 om 16:27

Inderdaad, hou zulke jongens aan boord en je hebt de toekomst, nu moet Roma hun goede scoutwerk van enkele jaren geleden terug hervatten en nieuwe diamanten trachten te vinden. Maar in totaal al meer dan 60 miljoen en oplopend is niet iets dat je kan laten liggen, ken jij de financiële status van Roma? Ik dacht dat er net meer geld aanwezig was nu?

30 augustus 2013 om 17:06

Financieel staat het er minder goed voor dan naar buiten wordt gebracht. Uit het gelekte telefoongesprek tussen Fenucci en Sabatini kan wel afgeleid worden dat het salarishuis van Roma te groot is en dat er daarin moet worden gesneden.

De Rossi heeft een megasalaris (vandaar ook dat het erop leek dat hij zou vertrekken, het bestuur wil hem nog steeds kwijt) en de contracten van Pjanic, Totti en Lamela moesten verlengd worden. Dat zou te veel op de begroting drukken, dus toen hebben ze besloten Lamela bij dit bod te laten gaan.

Mijn woede en irritatie om deze situatie is inmiddels al weggeëbt, er blijft alleen nog maar teleurstelling en verdriet over. Wat die clowns in pakken met hun mooie praatjes ook beweren, Roma gaat niet strijden om de Scudetto met dit beleid. In ieder geval de komende 5 jaar niet.

30 augustus 2013 om 17:07

@ Alex:

Geld is er nu voldoende, men kampte nog met oude schulden uit het laatste deel van het Sensi tijdperk. Men vergeet dat de club een paar jaar geleden echt op randje van de afgrond balanceerde.. De overname door Boston group was destijds echt noodzakelijk om te blijven bestaan. De grootste schulden werden weggewerkt en men kon weer gaan bouwen. Echter zijn er nog altijd schulden blijven staan die op termijn weggewerkt dienden te worden. Met de twee klappers deze zomer is er wel weer voldoende geld in huis. Men hoefde niet te verkopen, maar 30+ miljoen is voor een club als Roma ook gewoon extreem veel geld. Bijna elke Italiaanse club denk wel 2x na als er een bod van 30+ miljoen binnenkomt.

30 augustus 2013 om 17:12

@ Giallo:

Onze angst is toch uitgekomen. Gelukkig is derossi nog behouden. Ik was ook boos, maar berust me nu op verdriet en vooral teleurstelling. Iets wat wij Giallorossi de afgelopen jaren al iets te veel hebben gevoeld. Men belooft hoge bomen, maar geeft slechts kleine plantjes.
Ik hoop dat men nog een spits aantrekt en snel, want dat is nu prioriteit numero uno. Alleen Destro is niet genoeg en die klaas van een Borriello mag van mij weg.
Een positief punt is wel de stabielere verdediging die gecreëerd is. Ook het middenveld ziet er prima uit. Alleen de aanval zal nog versterkt moeten worden. Ik wacht nog even gespannen af, maar ben bang dat ik wederom teleurgesteld zal zijn.

30 augustus 2013 om 17:22

@pango
Er valt weinig meer aan te veranderen. Ik hoop dat er meer stabiliteit in de ploeg komt u we meer ervaring hebben en een betere coach, maar we hebben toch wel aan kwaliteit ingeboet.

Ons middenveld is nu echt perfect, bijna wereldklasse. De verdediging zal met Maicon en Benatia op rechts wel goed zitten, maar ik hoop nog op een cv om Castan te vervangen, in mijn optiek niet toereikend voor waar we naartoe willen.
Belangrijkst is idd een nieuwe spits, Totti in het centrum kan wel, maar 1 blessure en je hebt ineens Gervinho of Borriello in de basis en dat kan echt niet. Vooral Borriello moet echt wegwezen.

We gaan het zien, amico. Hopelijk komen er nog wat aangename verrassingen ons tegemoet, want we hebben nu toch wel genoeg ellende gehad. Mag ons romanisti nu toch wel eindelijk eens een keertje meezitten. Ik blijf gezien alle teleurstellingen in ieder geval vrij terughoudend.

30 augustus 2013 om 16:31

echt een aderlating voor de Serie A. Er zijn veel goede spelers naar de Serie A gekomen en dan nvertrekt er zo een geweldenaar. Ik vindt dit echt erg jammer voor Roma. Maar natuurlijk hebben ze er wel veel geld voor kunnen krijgen en met ljajic hebben ze toch een vervanger in huis gehaald of heb ik het mis ? is hij gehaald voor een andere positie ?

30 augustus 2013 om 17:00

Nee, Ljajic is idd gehaald als de vervanger van Lamela. Misschien een wissel van links en rechts, maar meer ook niet.

Ik vind het ook heel erg jammer, maar we hebben gewoon dramatisch gepresteerd de afgelopen 3 seizoenen en dat gaat op een gegeven moment zijn tol eisen. En die Amerikanen gaan hier natuurlijk ook niet helemaal vrijuit.

Kan Tottenham mij niet even financieel een beetje helpen. Schijnbaar groeit het geld bij hun op de rug en als ik nu door mijn papiertjes met ziektekosten, studiekosten, etc. kijk dan zou 0.01% genoeg zijn om mij weer een tijdje op de been te brengen. Belachelijk hoeveel geld er over de tafel wordt gesmeten, in zo'n tijd van recessie en financiële moeilijkheden. Over drie weken krijgen we te horen waar we weer een aantal miljoenen in gaan bezuinigen maar Tottenham koopt om de dag een speler rond de 10 / 20 / 30 miljoen alsof het sigaretten zijn. Ronduit achterbaks.

30 augustus 2013 om 16:22

Welkom in de moderne wereld, niets aan te doen.

30 augustus 2013 om 16:25

Achterbaks? Je zit aan het verkeerde adres te klagen, bel maar eens naar Real, die betalen 100 miljoen voor Bale, daar zit het probleem. Er is niks op tegen dat Tottenham inkomsten herinvesteerd in andere spelers. Wat wil jij dan? Dat Tottenham Bale voor 100 miljoen verkoopt en dat geld gaat schenken aan studiefinanciering? Wat een onzin, het is Levy zijn goed recht om geld dat hij ontvangt te herinvesteren.

Mensen die lopen te klagen over Spurs moeten zich eerst eens realiseren dat wanneer de transfermarkt sluit, Spurs ongeveer break-even spelen als je kijkt naar transferinkomsten en uitgaven.

30 augustus 2013 om 16:59

Die 91 miljoen die Real Madrid zal uitgeven is zelf winst. Winst van afgelopen seizoen en hun verkopen dit seizoenen en ze gaan nog spelers verkopen. Waarom mag Real Madrid hun winst niet herinvesteren in een speler en tottenham wel? Het is niet omdat de winst van Real Madrid veeeel groter is dat zij dat niet mogen.

30 augustus 2013 om 17:46

Tottenham is een gezonde club die op eigen benen staat. Ja we hebben een rijke eigenaar maar we genereren onze eigen inkomsten en maken gewoon winst bijna elk jaar. Levy runt de club heel erg goed en we mogen blij zijn met hem. Het is allemaal geld wat gewoon eerlijk verdiend is uit de club en de spelers die verkocht worden. Zie je niet erg vaak meer tegenwoordig.

30 augustus 2013 om 16:23

Een beter team? Alleen de doelman, Paulinho en Lamela zijn beter. De rest is alles bij Arsenal beter . Kwantitatief is het wel beter.

30 augustus 2013 om 16:25

Volledig mee eens. Daarnaast gaat Coentrao echt niet komen denk ik hoor!

Verder is Soldado geen bijzondere spits en ben ik alleen onder de indruk van Lamela en Lloris en is Paulinho ook een goede speler.

Spelers als Capoue, Chadli, Chichciris, Vertonghen enz word ik niet warm van.. en al helemaal niet bang

30 augustus 2013 om 16:33

Vertonghen is beter als Mertesacker. Walker is beter als Sagna. Soldado is beter als Giroud. Chadli en Townsend zijn beter als Podolski.

30 augustus 2013 om 16:44

Dantethfc

Haha, laat me niet lachen. Koscielny speelt op de plek van Jan en die is drie klasses beter dan de Belg. En hoe kom je erbij dat Walker beter is? Die was vorig seizoen een nog groter drama dan Sagna, en een groentje uit de opleiding en de Eredivisie zijn beter dan een toonaangevende vedette bij de Meinschaft? Hou toch op, Soldado en Giroud zijn van hetzelfde niveau. Beide matige en statische spitsen, bij Tottenham had Giroud overigens beter gepast.

30 augustus 2013 om 16:48

Mensen overschatten Arsenal toch echt wel schromelijk. Je gaat me toch niet serieus gaan wijsmaken dat je zo'n Giroud boven een Soldado zou verkiezen om maar te beginnen.

Koscielny mag de vetertjes van Jan ook nog niet eens strikken.

30 augustus 2013 om 16:56

Chadli en Townsend beter dan Podolski, haha die is grappig. Podolski met al meer dan 100 interlands voor Duitsland, minder dan Chadli, denk het niet.

30 augustus 2013 om 17:08

@ Frank_lfc
Gekapt met lezen nadat je zei dat Koscielny drie klassen beter is als Vertonghen

@arsenalaz
Ga je serieus interlands vergelijken tussen een speler van 28 en een speler van 24? En maakt het serieus uit dat hij 100 interlands heeft? Maakt dat hem beter? Er is een reden waarom Podolski tot nu toe op 3 seizoenen na z'n hele leven bij Koln heeft gespeeld en bij Arsenal niet eens een basisplaats kan veroveren.

30 augustus 2013 om 17:10

@dantethfc

Het is natuurlijk overdreven dat hij 3 klasse's beter is. Maar ik doelde er meer op dat Koscielny gewoon de betere verdediger is. Hij is op verdedigend gebied gewoon beter en qua meevoetballen zijn ze van hetzelfde niveau.

Maar dat je Towsend die nou welgeteld twee goede wedstrijden heeft gespeeld en een Chadli die mij nog niet overtuigd heeft beter noemt dan Podolski. Vind ik eerlijk gezegd lachwekkend.

30 augustus 2013 om 17:22

Ik vindt dat op dit moment Podolski misschien nog beter is maar Chadli en Townsend hebben de potentie om veel beter te worden dan Podolski. Zoals ik al zei, er is een reden waarom hij geen basisplaats kan veroveren bij Arsenal.

30 augustus 2013 om 21:44

@romy

"koscielny mag de vetertjes van Jan ook nog niet eens strikken".

Je bedoelt zeker het omgekeerde en anders moet je misschien wat vaker wedstrijden van beide kijken. Vertonghen is verdedigend zo matig en helemaal met ruimte in de rug, maar omdat hij bij Ajax heeft gezeten, wordt hij hier neergezet als één van de beste Cv's van de wereld, terwijl daar geen enkele reden toe is.

30 augustus 2013 om 16:24

Nice! Wel geteld één Brit!
En dan met Dawson, Lennon, Townsend en Rose vier Britten in de breedte. Leuk team, maar wel belachelijk natuurlijk. Het zoveelste team waar zometeen geen enkele Brit meer zal spelen.

31 augustus 2013 om 01:10

Wat moet je anders als het niveau van de Britten niet goed genoeg is. Je moet beter worden maar de spelers die je beter maken zijn buitenlands dus die mag je niet kopen? Schei uit. Als je wilt klagen dan moet je bij de engelse bond zijn. Oh en je vergat een van onze beste talenten Caroll

Alle britten in ons team zullen genoeg speeltijd krijgen hoor dat komt trouwens wel goed.

30 augustus 2013 om 16:25

Ach, ik moet het allemaal nog maar zien, de Gunners kennen elkaar al jaren, ze zijn sowieso beter ingespeeld en brengen waarschijnlijk weer mooi voetbal. Paulinho vind ik overschat, Lamela is goed maar nog jong, Soldado is subtop (zit net onder de toppers) Holtby is ook een talentvolle speler, evenals Eriksen, maar net als Lamela geen mannen die je nu al prijzen gaan bezorgen. Ze hebben zeer zeker goed ingekocht, maar nu al beter dan Arsenal? Nope, dat denk ik niet.

30 augustus 2013 om 17:02

Wilfried zaha
Coentrao heeft al aangegeven dat hij niet naar Tottenham wilg aan. Want hij wilt in de Champions League spelen waar Tottenham niet aan meedoet. Er is nog steeds geen nieuws over Coentrao, dus misschien zal hij toch blijven in Madrid? De kans is wel zeer klein dat hij de concurrentie met Marcelo zal winnen.

Als ik perez was zou ik nu max 60 miljoen bieden want hij heeft nu toch geen keus 😝

@ Zaha, vind je? Alleen in de breedte denk ik. Nog steeds word ik niet heel bang van the spurs. Als ons eerste elftal fit is hebben we een beter team denk ik. In de breedte worden we wel verslagen, blessures zijn nu 10x zo erg. Ik verwacht dat we nog minimaal 3 spelers erbij krijgen. Cabaye, Di Maria en ......

En nu hopen dat die transfer naar Real niet door gaat.

Laat Manu maar +60 miljoen op tafel leggen.

30 augustus 2013 om 17:54

En toen ging de wekker... Of als Spurs 60 miljoen of iets meer accepteert van Manchester United. Ik denk zelf 100 miljoen niet.

Wat hoop ik dat de transfer van Bale niet doorgaat en Eriksen bij Ajax blijft.
Eriksen moet toch met zijn gezonde verstand zien dat Tottenham toch niet de mooie club was die het altijd is geweest na deze transfer periode met alle aankopen. Eriksen blijf alsjeblieft nog 1 jaar bij Ajax.

Ging Capoue voor 11 miljoen naar Spurs? Dat is één van de beste verdedigende middenvelders, zeker de komende jaren. Arsenal en andere clubs zitten keihard te snurken, als ik dat lees.

Lloris
Walker, Dawson, Vertonghen, Rose
Sandro, Paulinho
Lennon, Eriksen, Lamela
Soldado

30 augustus 2013 om 21:42

Kaboul zal Dawson eruit spelen wanneer hij weer helemaal 100% is. Sandro en Capoue zullen vaak afwisselen denk ik, beiden echt beesten daar als defensieve middenvelder. En er zal ook veel gerouleerd worden op andere posities omdat het nu makkelijk kan met Holtby, Siggy, dembele, Townsend en Chadli en AVB doet dat ook graag als de kern maar hetzelfde blijft.

Gaan we Tottenham nu trouwens ook een koopclub noemen nu ze +100 miljoen hebben uitgegeven?

30 augustus 2013 om 16:34

De definitie van een koopclub is nogal vaag vind ik.

30 augustus 2013 om 16:36

Hoe wil je het anders noemen dan, Medellin?

30 augustus 2013 om 16:40

@noudster, wat dacht je van een club met goed beleid?

30 augustus 2013 om 16:47

Gewoon een koopclub, kunnen we ze in het rijtje van City en dergelijke stoppen.

30 augustus 2013 om 16:51

Jammer voor jouw, maar in dat rijtje past Spurs niet thuis.

30 augustus 2013 om 16:53

Vind ik ook niet, zeker als Bale verkocht word hebben ze gewoon break even gedraaid. Dan is het eigenlijk fenomenaal gehandeld. City en Psg, dat is pas walgelijk, al zit er bij PSG wel een gedachte achter vind ik.

30 augustus 2013 om 16:56

Zit wel veel verschil in met City. City koopt alles zonder ook maar iets te verkopen terwijl Tottenham straks 100 miljoen vangt voor 1 speler.

30 augustus 2013 om 17:24

@T-Aldeweireld

Waarom reageer je zo agressief op iedereen die iets "negatief" post over Spurs? We hebben het wel door dat het jouw clubje is.

30 augustus 2013 om 17:25

@alex

Wat als Bale niet verkocht raakt aan Real voor 100 miljoen, wat verandert er dan?

30 augustus 2013 om 18:48

Agressief? Als ik onzin zie, dan reageer ik daarop ja.

30 augustus 2013 om 21:44

@medellin
Wij zorgen er altijd voor dat we weer quite spelen hoor, dat is gewoon goed beleid. Dat andere clubs zoveel betalen is hun probleem of niet soms?

30 augustus 2013 om 21:50

@medellin
Als we Bale verkopen dan veranderd er niks eigenlijk omdat we geld uitgeven wat er al was in reserves wat is opgebouwd
Het is alleen wel erg lekker als je hem verkoopt omdat we dan alle reserves behouden en een deel van het transferbudget ook nog en dus alles alweer betaald is van deze transferperiode. Beter kan het bijna niet.
Niet dingen gaan roepen als je er niks vanaf weet.

30 augustus 2013 om 16:39

IK vind het een koopclub ja, als je in zo een korte tijd zoveel geld uitgeeft en nog niets heb verkocht ben je een koop club in mijn ogen.

30 augustus 2013 om 16:41

Ik kan niet geloven dat mensen niet snappen dat die Bale deal al lang rond is.

30 augustus 2013 om 16:52

Als het al 100% rond is moet het al naar buiten zijn gekomen.
Het is op dit punt nog mogelijk voor alle partijen om te weigeren ook al is die kans zo klein dat Tottenham al denkt dat het het geld binnen heeft. Real Madrid kan Tottenham op dit moment zo hard naaien dat is niet normaal.

30 augustus 2013 om 16:55

Levy is te slim voor zoiets, dit staat al lang vast. De reden waarom het niet naar buiten is gebracht is om te zorgen dat Spurs nog redelijk goedkoop spelers konden kopen.

30 augustus 2013 om 17:16

Denk je dat die andere clubs dan zo dom zijn hun spelers goedkoop te verkopen? Alleen Ajax is zo en dat bedrag word al in termijnen betaald. Ik weet niet hoe het met de andere spelers zit maar zoals het er nu uitziet kan er nog een leuke wending aankomen waar ik als voetballiefhebber op hoop.

30 augustus 2013 om 17:23

Als je weet dat Spurs 100 miljoen heeft ga je natuurlijk extra geld vragen, dan is het logisch dat Spurs wacht met het bekendmaken van de transfer.

30 augustus 2013 om 17:32

Als het zo zeker is al jij zegt weten de clubs die hun spelers verkopen het ook wel dus dan vragen ze nu ook al meer.

30 augustus 2013 om 17:40

Denk je echt dat Bale 100 miljoen kost? Lijkt me eerder rond de 70 miljoen.

30 augustus 2013 om 18:49

70 miljoen euro? Lijkt me sterk dat Levy daarmee akkoord gaat. AVB heeft in z'n persconferentie al gezegd dat het een nieuw wereldrecord is wat betreft transferbedrag.

30 augustus 2013 om 19:20

84 plus 7 variabele wordt gemeld. Ronaldo blijft de duurste speler ooit.

Ik denk dat tottenham nu wel gaat meedraaien om de titel. Ik gun tottenham ook wel de titel meer dan chelsea met mourinho

hoop dat bale niet naar real gaat dan zou die idiote levy het wel afleren om idiote bedragen te geven

die engels clubs hebben heel veel geld zelfs in de championship hebben ploegen veel geld en zijn overgenomen door biljonairs enzoo! en natuurlijk de ploegen zelf die tegen degradatie strijden in de premier league heel veel geld !

Villa Boas ook een trainer net als Martin Jol, kopen kopen en nog es kopen...

Fijn, en Levy naait ons gewoon nu lekker door te wachten met de transfer van Bale tot op het laatste moment zodat Arsenal hun doelwitten bij Real niet meer kan binnenhalen.

Goede aankoop van de spurs, maar om nou te zegge dat ik bang van ze wordt.. Ik wil het eerst nog allemaal wel eens zien, zoveel nieuwe spelers dat werkt gewoon bijna nooit. Hun spel vorig seizoen was ook voor de volle 100% gericht om Bale optimaal te laten renderen en die vertrekt nu.. Heb geen idee in hoeveel goals hij vorig jaar betrokken was maar het zullen er vast wel een aantal geweest zijn. Tevens ben ik ook nog niet helemaal overtuigd van Avb.. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat hij bij Porto uitstekend gepresteerd heeft, maar dat was ook maar 1 jaar. Bij Chelsea flopte hij ( indien hij meer tijd had gehad van die gekke rus, zou het misschien anders gelopen zijn) en bij Tottenham heeft hij het nu ook niet zo goed gedaan Imo. Ik bedoel, het spel van vorig seizoen, daar zat geen enkele lijn in. Het bestond uit bevliegingen van Bale, het leek wel of er nergens automatismen waren. Ik wil het nog wel eens zien of hij al deze spelers kan integreren, gelukkig houden en hun potentieel optimaal te benutten.. Daar is de trainer van mijn cluppie Wenger een meester in

30 augustus 2013 om 16:56

Helemaal eens. Geen automatismen en patronen, Bale heeft Spurs echt bizar vaak uit de brand ggeholpen met briljante ingevingen en late goals. Ook dit seizoen zit er nog niet echt lijn in. Heeft ook te maken met gebrek aan creativiteit. Bale was zó dominant en door hem een vrije rol te geven, draaide alles om hem, maar de spits raakte geisoleerd. Ik denk dat met Eriksen en Lamela in de ploeg het allemaal iets vloeiender en makkelijker gaat.

Goede speler voor The Spurs. Ze hebben een goed elftal en zullen binnen een jaar of twee Liverpool en Arsenal voorbij zijn, mits Wenger geld gaat uitgeven. Alles is in een klap terugverdiend als Bale vertrekt naar Real of Manchester United

Wat baal ik hier enorm van!!! Een fantastische speler en potentiële wereldtopper is Lamela. Weet het Roma bestuur wel wat ze wegdoen!? Natuurlijk is het veel geld maar let maar op Lamela gaat echt vlammen.
Als Giallorossi vind ik dit toch wel erg jammer.. Pfff.. slik... slik...

30 augustus 2013 om 16:55

Ook ik vind dit jammer, ik had hem nooit verkocht, geld nodig of niet, hij zou zijn hele loopbaan Roma speler gebleven zijn, hij houd van die club.

30 augustus 2013 om 17:23

Zeg dat maar tegen ons waardeloze bestuur....

Ze zijn daar bij Tottenham flink op dreef zeg als het gaat om transfers. Dit zal wel betekenen dat Bale zeker naar Real Madrid gaat, zo niet, dan zitten ze heel erg in de schulden. Ik vind het overigens wel hele goede aankopen van Tottenham, sommige spelers zijn voor iets te veel gehaald maar het zijn geen verkeerde spelers.

Dit is een geweldige aankoop natuurlijk, maar ik ben nog een beetje sceptisch over dit nieuwe Spurs. Eerst zien, dan geloven. Het is volgens mij een gouden voetbalregel dat veel geld uitgeven niet perse een garantie is voor succes. Spurs-fans lachen nu Arsenal uit omdat zij niemand kopen en roepen dat top vier nu een zekerheid is, maar het wordt dit jaar gewoon weer spannend hoor. Arsenal speelt beter voetbal, Tottenham maakte tegen Swansea en Crystal Palace op mij nog een matige indruk. Ik denk dat Arsenal - helaas - gewoon wint zondag.

Positief: Lamela, Eriksen, Soldado, Capoue en Paulinho zijn natuurlijk topaankopen voor Spurs. Heel blij mee. Als AVB er in slaagt om er een goede ploeg van te kneden, is deze ploeg heel moeilijk te verslaan. Wat een bazenmiddenveld, met Dembele-Paulinho-Capoue-Sandro. Holtby speelde heel goed gisteren en Carroll komt er ook aan. Eriksen en Lamela gaan hopelijk voor meer creativiteit zorgen want daar ontbreekt het echt nog aan.

Top aankoop van Tottenham, hiermee laten ze ploegen zoals; Liverpool & Arsenal ver achter zich....

off-topic: Zou wel een naaistreek zijn als Real Madrid besluit om Bale toch maar niet te kopen.

Lioris
Walker Chiriches Vertonghen Rose

Paulinho Capoué Dembélé

Lennon Soldado Lamela

Bank:
Friedel
Assou-Ekotto
Dawson
Sandro
Gylfi Sigurdsson
Chadli
Adebayor

30 augustus 2013 om 18:32

Defoe Holtby Kaboul zelf niet in de selectie? Sandro Chadli Adebayor Sigurdsson op de bank? De een na de ander zal beginnen klagen en een basisplek eisen . succes Avb, je delft gewoon je eigen graf. Wat hoop ik hard dat Real nu afziet van de komst van Bale, zou echt geniaal zijn.

Tottenham heeft zeer goed ingekocht, en dit is uiteraard een signaal dat de transfer van Bale zal doorgaan. Om kampioen te worden heb je een brede en goede selectie nodig. Ook Tottenham heeft een zeer sterke 18 eerste spelers. Maar willlen ze echt voor de titel meedoen in Engeland dan zijn ze afhankelijk van hoe goed de andere teams draaien.

Normaal gesproken is het, het meest veiligst om nu te beweren dat Manu kampioen wordt. De selectie is zo goed als hetzelfde en ze spelen goed en constant. Robin blijft scoren dus dat is ook geen probleem. Maar waar ik mijn meeste twijfels bij heb is hoe de club spelers en aanhang op Moyes zullen reageren. Want tactisch zal er het een en ander veranderen. Ook sta je psychologisch met Ferguson op de bank al een stap voor.

Chelsea is de club die ik kampioen zie worden. Met Mourinho op de bank en spelers als Eto'o en Willian er zo op het einde bij, zie ik ze ook finale CL spelen.

City heb ik helemaal niks bij. Leuke club, en ik heb er helemaal niks op tegen dat ze het succes proberen te kopen. Maar ik vind dat City gewoon slecht heeft ingekocht. Negredo, Fernandinho, Navas? Had mij dat geld gegeven en ik had 3 veel betere spelers gehaald.

Fantastische aankoop! Had ook nog graag willian willen zien maar die heeft andere keuzes gemaakt..

En vergeet Andros Townsend niet die ongelofelijk in vorm is en wel eens de verrassing kan gaan worden!

Ze verkopen één speler voor 100 miljoen en voor dat bedrag halen ze weer 6 nieuwe spelers op. En die nieuwe spelers hebben ook nog een restwaarde straks. Dus The spurs doen goede zaken.

Real en Tottenham zijn waarschijnlijk al zo lang aan het onderhandelen, dat Perez juridisch gezien, de onderhandelingen niet zomaar mag afbreken ogv gerechtvaardigde vertrouwen. Dus Levy geeft al dit geld uit met in het achterhoofd het bedrag dat hij zal ontvangen door de verkoop van bale lijkt mij. T zal dan nog enkel gaan over welke prijs het exact wordt, meer niet.

Parker, Huddlestone, Dempsey, Caulker en daarvoor nog Modric zijn voor een zeer aardig bedrag verkocht en nu wordt alles geinvesteerd in geweldige spelers zoals Paulinho, Lamela, Capoue, Chirches, Chadli, Eriksen en Soldado. Bale's transfersom brengt ook weer veel met zich mee. Ik gun the Spurs de titel wel. Leuke trainer en ook een Eredivisie getint elftal

Het is inmiddels duidelijk dat Levy bale uitstelt tot het laatste moment zodat di Maria niet naar Arsenal kan, maar van reals kant is dit vreemd, als bale komt hebben ze di Maria niet nodig en kunnen ze nog 30 miljoen vangen, en Tottenham heeft nu 110 miljoen uit gegeven en heeft dus geld van real nodig. Real kan dus zeggen dat de deal nu rond moet komen en dat de deal anders niet doorgaat.

Lamela groot talent maar of ze hem nodig hebben betwijfel ik. Ze hebben iig wel ambitie en Tottenham is veel sterker geworden ondanks vertrek van bale

Ik vind dit geweldig! Goed beleid in London, geen sjeik ofzo die geld erin blijft pompen. 110 miljoen is een waanzinnig bedrag. Misschien kunnen ze nu wel meedoen voor het kampioenschap. Sws voor CL-plekken.

Tottenham moet gewoon Coentrao en di Maria in de deal met Bale betrekken. Dan maar geen 99 miljoen, maar wel een veel betere team.

Lloris
Walker
Capoue
Vertonghen
Coentrao
Paulinho
Dembele
Lamela
Eriksen
Di Maria
Soldado

En dan neemt Ajax genoegen met een schijntje van +/- 11 miljoen voor Eriksen. Al heb die idioot nog maar een eenjarig contract, hier hadden ze meer uit kunnen halen. Onderhandelen kunnen ze nog niet daar in Amsterdam

Toch vind ik het absurd dat Bale voor 100 miljoen gekocht is door Spaanse banken die we in europa boven water houden. Maar wel strooien met geld voor Real Madrid. Onzin als je het mij vraagt. Sowieso achterlijke bedragen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren