Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: AS Roma verkoopt Lamela voor 30 miljoen aan Tottenham

Laatste update:
/

Tottenham Hotspur zag Willian verdwijnen in de grijpgrage handen van Chelsea, maar the Spurs zitten niet stil. Terwijl de transfer van Gareth Bale naar Real Madrid maar duurt en duurt is de club uit Noord-Londen bezig om een eventueel vertrek van de vleugelflitser adequaat op te vangen. In Engeland verwacht men nog voor het sluiten van de transfermarkt witte rook rond Erik Lamela (AS Roma), Vlad Chiriches (Steaua Boekarest) en Christian Eriksen (Ajax).

De Italiaanse transferexpert Gianluca Di Marzio van Sky Italia meldt, net als diverse andere Italiaanse bronnen, dat Lamela woensdagavond het vliegtuig pakt richting Londen. Een dag later zal het 21-jarige toptalent van AS Roma een medische keuring ondergaan om vervolgens zijn handtekening te zetten onder een meerjarige verbintenis. Naar verluidt betaalt Tottenham Hotspur zo’n 35 miljoen euro voor de Argentijn.

/

Ook de 21-jarige Eriksen staat in de belangstelling van the Spurs. Volgens De Telegraaf zijn er onderhandelingen gaande tussen de clubs en de kans is groot dat beide partijen elkaar vinden in een bedrag van circa tien miljoen euro. Als manager André Villas-Boas wordt gevraagd naar de interesse in Lamela en Eriksen, knikt hij bevestigend. “Maar niet alleen die spelers, we zoeken naar spelers op verschillende posities.”

Villas-Boas doelt vermoedelijk op Chiriches, een verdediger van Steaua Boekarest. De clubs zijn het al eens over een transfersom van 9,5 miljoen euro en de 23-jarige mandekker is momenteel op weg naar Londen. Daar zal hij zich voegen bij zaakwaarnemer Pietro Chiodi, die al in Engeland is, zo weet Di Marzio. Tezamen zullen ze met de clubleiding van Tottenham in gesprek gaan over de voorwaarden van het contract.

Update 28 augustus 17.53 uur - AS Roma verkoopt Lamela voor 30 miljoen aan Tottenham
AS Roma heeft officieel bevestigd dat het Erik Lamela voor dertig miljoen euro heeft verkocht aan Tottenham Hotspur. De Romeinen hebben een communiqué de deur uitgedaan, waarin zij mededelen dat het 21-jarige toptalent voor de genoemde som vertrekt naar White Hart Lane. Er kan nog een bedrag van vijf miljoen euro bijkomen, afhankelijk van prestaties van the Spurs mét Lamela in de gelederen. De kans is groot dat de transfer van Gareth Bale nu ook doorgaat, gezien het bedrag dat Tottenham heeft uitgegeven.

Met deze drie spelers doet Tottenham Hotspur mee om de titel

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wordt een geweldig team van Tottenham, met natuurlijk topspelers als vetonghen en soldado, lloris

28 augustus 2013 om 16:53

Je vergeet de sterkste man Dembele :P

28 augustus 2013 om 16:55

Zeker geweldig maar kunnen er ook maar 11 opstellen, Eriksen komt dan niet in de buurt van de basis. Toch zonde van zo'n groot talent.

28 augustus 2013 om 17:00

Hoezo niet? Chadli, Holtby en Siggy zijn allemaal middenmaat, doet Eriksen niet voor onder.

28 augustus 2013 om 17:03

Kom op Frank, niet overdrijven. Basis haalt die jongen sowieso niet. Daarnaast hebben de anderen namen hun lichaam mee. Fysiek ontbeert het nog bij Eriksen.

28 augustus 2013 om 17:04

@ manodedios

Vergeet niet dat Tottenham ontzettend veel wedstrijden speelt dit seizoen, europa league, premier league, fa cup en capital one cup. Dat zijn toch zo'n 60 wedstrijden dus dan heb je ook wel een breed team nodig. Eriksen gaat zijn minuten wel maken dat weet ik zeker!

28 augustus 2013 om 17:05

Met respect naar Eriksen maar die jongen is veel minder ver als de gasten die je noemt.. Gaat fysiek zeker z'n kop kosten als hij nu naar Tottenham zou verkassen. Denk ik dan natuurlijk haha..

28 augustus 2013 om 17:09

Dat snap ik wel maar verandert niets aan mijn stelling: Een talent als Eriksen zou ergens moeten spelen, niet moeten opdraven bij 20 minuten durende invalbeurtjes of in de league cup. Zo'n jongen kan zeker 50 wedstrijden per jaar spelen en wil niets liever, het is hem dan ook gegund ergens te belanden waar hij die kans krijgt. Ik vind Tottenham een droomclub overigens, zeker ook voor Eriksen, maar vind dat ze iets teveel kopen op het moment.

@frank lfc dan vergeet je voor het gemak nog paulinho.

28 augustus 2013 om 17:09

Een type Carzola doet het anders toch ook geweldig bij Arsenal? Zo kan ik nog wel een rijtje voetballers opnoemen die fysiek niet geweldig zijn, maar technisch zo verfijnd dat ze makkelijk op dit niveau meekunnen.

28 augustus 2013 om 17:12

@camp nou precies, sommige mensen zitten wat vast geroest in het sprookje dat iedereen fysiek ijzersterk moet zijn. Eriksen zijn kwaliteit is bij uitstek uit duels te blijven en briljant met ruimtes om te gaan. Waarom moet hij er dan als een hulk bijlopen?

28 augustus 2013 om 17:13

Wie zegt dat Eriksen wilt gaan - met zoveel aankopen - 3 dubbele bezetting van zijn poisitie, geen CL, geen historische titel kandidaat is hij misschien niet eens geintereseerd - komt bij dat bij doorverkoop het een lastige club is - zie Bale en Modric.. misschien meer hoop dan realiteit maar ik denk dat Eriksen niet perse naar Tottenham hoeft van zichzelf.

28 augustus 2013 om 17:14

Hoe verklaar je modric dan bij Spurs??

28 augustus 2013 om 17:14

Fysiek ontbeert het ook bij Hazard, David Silva, Santi Cazorla en Coutinho. Dus dat argument kan de prullemand in.

28 augustus 2013 om 17:16

Ik zou toch echt chadli boven eriksen verkiezen

28 augustus 2013 om 17:18

haha scherp parcbs

nu zullen ze weer komen met 'ja maar modric dan heb je het over een uitzonderlijk talent blablala'.

Tuurlijk heb je volop klasse voetballers die elk niveau meekunnen die wat lichter zijn. Overigens is Eriksen een stuk sterker geworden.

28 augustus 2013 om 17:23

Wilde ik net zeggen, misschien zijn de beste spelers in de EPL wel de kleinste spelers.
Er wordt zo denigrerend gesproken over het fysiek van deze jongen dat hij nog mensen zal verbazen. Het is en blijft een slimme speler die bijna nooit in een duel komt, dus zal hij ook geen geweldig fysiek hoeven te hebben.
En als je het slim aanpakt dan hoef je ook niet heel sterk te zijn, ik kan me een wedstrijd tussen Ajax en Arsenal herinneren waarbij Vieira bijna geen duel won van Pienaar. Dus het fysiek zegt geen ene moer.

28 augustus 2013 om 17:25

Siggy middelmaat wat een joker ben jij lol. Siggy doet het juist uitstekend. Daarbij heeft Holtby wat tijd nodig dat was een topspeler bij Schalke en zou dat zomaar kunnen worden bij de Spurs.

28 augustus 2013 om 17:25

Ga toch weg man, Eriksen blijft zo vaak weg uit de duels en is snel en beweeglijk genoeg.

Eriksen zal daar eerder spelen dan Chadli, Holtby en Sigurdsson.

28 augustus 2013 om 17:32

Premiergunner

Wat maakt body nou in hemelsnaam uit? Kijk hoe spelers als Coutinho, Silva en Mata het doen. Fysiek ook niet de sterkste

Manodedios

Ik vergeet niemand, Eriksen kan makkelijk ene basisplaats veroveren want in een ploeg heb je nu eenmaal creativiteit nodig. Iets wat bij Tottenham op het moment ontbeert. Met een middenveld van Dembele - Paulinho en Sandro heb je dat niet.

28 augustus 2013 om 17:46

PremierGunner... laat frank_lfc maar joh.. hij denkt werkelijk dat eriksen er meteen staat sowiesoo niet met al zn techniek komt hij fysiek zwaar te kort in Engelan.

28 augustus 2013 om 17:57

Pfff als Eriksen zo goed was was die allang weg chadli is veel beter maar is andere positie kan je niet vergelijken

28 augustus 2013 om 18:00

Ja natuurlijk Frank, wie niet sterk is moet slim zijn en in dit geval technisch. Maar met Coutinho, Mata en zeker Silva noem jij een paar van de meest technische spelers in de League. Eriksen is niet eens half zo technisch als Coutinho. Was hij dat wel, dan speelde hij nu al bij Barca.

28 augustus 2013 om 18:24

Ach hou toch op, Christian Eriksen is in 1 klap de beste aanvallende middenvelder van Tottenham, Je kan mij niet vertellen dat Eriksen minder is dan Holtby en Siggurdson is.

28 augustus 2013 om 18:46

@afca_1995

Eriksen is niets vergeleken bij Holtby en Siggurdson.

28 augustus 2013 om 18:54

Dit kan hun opstelling wel worden:

Hiermee kunnen ze wel meedoen aan de titel

Lloris
Walker
Kaboul
Vertongen
Vul zelf in
Dembele
Paulinho
Lennon
Eriksen
Lamela
Soldado
28 augustus 2013 om 18:57

Ik ook, op linksbuiten....

29 augustus 2013 om 03:05

Franckribery,

Lamela moet wel vanaf rechts. Lennon dan op links.

29 augustus 2013 om 08:03

Gelukkig is Lamela wel ijzersterk... Hou toch op man, Eriksen is wellicht het grootste talent wat ze straks hebben. Cazorla, Ramsey, Silva, Coutinho, enzovoort.. Ijzersterk natuurlijk, stuk voor stuk!!

29 augustus 2013 om 08:05

@KevinK doe alsjeblieft normaal man.. Sigurdsson beter? Alsjeblieft zeg.. En Eriksen haalt eerder de absolute top dan Holtby!

28 augustus 2013 om 16:55

Ja, maar dat zagen we bij real ook en bij psg en city nog steeds zichtbaar. Je moet op elkaar inspelen communicatie gaat vaak heel lastig. Dus ja....

Mocht de komst van deze drie spelers doorgaan, dan heeft Tottenham Hotspur qua aantal spelers gewoon een volledig nieuw team bij elkaar gekocht. Hoop voor de fans dat AVB deze spelers tot een team kan vormen, maar dat zal nog een behoorlijke klus worden met zoveel verschillende nieuwe spelers (met verschillende nationaliteiten).

28 augustus 2013 om 16:50

ben ik ook bang voor dutchmen, en ik denk dat eriksen ook niet meer naar tottenham moet gaan na al deze aankopen

hoop dan toch dat arsenal of milan zich gaat melden

tottenham gaat echt niet meedoen om de titel, dat wordt man utd of Chelsea.. tottenham zal met city om de 3de plaats gaan strijden

heb tottenham altijd een hele mooie club gevonden, vind dit geldsmijten toch jammer, ik zie dan liever dat ze om de 4de or 5de plaats strijden op de manier van de voorgaande jaren

28 augustus 2013 om 17:00

De grote uitgaven van Tottenham Hotspur deze zomer leren ons een aantal dingen. Ten eerste dat Gareth Bale hoogstwaarschijnlijk onofficieel al rond is met Real Madrid, anders hadden de Spurs nooit zoveel geld kunnen uitgeven.

Ten tweede ook, dat met het hoge uitgavenpatroon de verwachtingen van de fans ook ontzettend zal toenemen, wat uiteindelijk terugkomt op meer druk in de selectie om te presteren. De komst van zoveel nieuwe jongens en het inpassen van hen heeft tijd nodig, dus ik denk niet dat Tottenham Hotspur de eerste seizoenshelft hoge ogen zal gooien in de Epl. Wellicht dat de tweede seizoenshelft hun beter zal voorlopen, naar mate het team beter op elkaar is ingespeeld, maar ik voorzie weer een plaats buiten de top-4 voor Tottenham Hotspur.

28 augustus 2013 om 17:35

Alsof hij bij Arsenal wel zomaar gaat spelen met Ramsey, Rosicky, Cazorla, Arteta en Wilshere.

28 augustus 2013 om 19:31

Je vergeet wel te melden dat PSV wel een voorbereiding had voor de competitie begon...
Tottenham is net begonnen aan de competitie, de spelers hebben elkaar nog niet eens ontmoet

Hmm dit is erg jammer voor Ajax. Voor 10 mil haal je geen speler van hetzelfde kaliber en persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van Klaassen en Serrero. Hopelijk toveren ze een goede vervanger uit de hoge hoed.

28 augustus 2013 om 16:51

Ze willen toch Duarte?.
Voor 10 miljoen krijg je die makkelijk .

28 augustus 2013 om 16:57

Hij zei hetzelfde kaliber, Duarte is in mijn ogen wel een heel ander kaliber dan Eriksen

28 augustus 2013 om 19:32

Klopt, duarte is beter dan erikssen, totaal niet te vergelijken ;-)

28 augustus 2013 om 17:12

10 miljoen is toch ook een spotprijs voor Eriksen! dat is toch hopelijk niet het geval. 15 miljoen vind ik een meer conforme prijs

28 augustus 2013 om 18:47

10 miljoen zou wel erg veel zijn voor Eriksen, je moet eerder uitgaan van een miljoentje of 7.

15 miljoen minimaal voor Eriksen als ze Bale verkopen kunnen ze dat makkelijk vragen

28 augustus 2013 om 16:54

Droom verder jonge, dat gaan ze nooit betalen voor iemand met een 1-jarig contract. Denk eerst even na voordat je wat roept. Betekend natuurlijk niet dat als ze 100 miljoen ontvangen alles meteen uitgegeven moet worden he

28 augustus 2013 om 17:01

Als hun 100mil voor Bale kunnen vragen kunnen wij 15 voor Eriksen vragen.

28 augustus 2013 om 17:10

Nee dat kunnen jullie dan niet.

Want dan gaat Heracles 7,5 voor Duarte vragen en vraagt Sparta 3 miljoen voor Bel Hassani. Dan vraagt Barendrecht 1 miljoen voor Danny Monster en vraagt LMO 250.000 voor Richard van Zon.

28 augustus 2013 om 17:32

Als Bill Gates een fles cola koopt vragen ze toch ook niet gelijk 100 euro ervoor. Je moet blij zijn als je 10 mil kunt krijgen voor een speler als Eriksen die nog maar 1 jaar op zijn contract heeft staan.

28 augustus 2013 om 18:03

Het is graag of helemaal niet. Honderd miljoen voor Bale is ook van de zotte maar goed ; er is een club die dat wilt betalen en dat is Real Madrid. Als Tottenham het gewenste bedrag niet betaald, dan verlengd Eriksen, simpel zat.

28 augustus 2013 om 16:55

Daarom kopen ze eerst spelers en verkopen ze daarna pas Bale. Kunnen ze zeggen dat ze nog geen geld hebben van Bale

28 augustus 2013 om 17:02

Speznaz,

Dus als Bale wordt verkocht dan stijgen automatisch de waarde van andere spelers?:

28 augustus 2013 om 17:06

Natuurlijk niet, maar het geeft de verkopende partij (in dit geval Ajax) wel een beter machtspositie, dan wanneer Tottenham Hotspur krap bij kas zou zitten.

28 augustus 2013 om 17:10

Ja zo denkt Jan Smit van Heracles ook...!!!!!!

28 augustus 2013 om 17:14

Dutchmen,

Dat snap ik ook wel, maar Speznaz heeft dat blijkbaar niet helemaal door.

Ik zou niet zeggen dat we outsiders zijn met Eriksen want die heeft zich nog niet bewezen met een Willian wel.

28 augustus 2013 om 17:33

Jullie zijn nog verre van outsiders, met een Lamela en Willian had het misschien ngo wel gekund maar niet met een Eriksen, plek 4 is prioriteit, eerst dat maar een proberen veilig te stellen.

Wauw.. de aanval op de gevestigde orde is dan echt geopend. Als Villas Boas er een soepel draaiend elftal van kan maken, zit CL kwalificatie er zeker in. Schat ze met deze spelers zeker boven Arsenal in.

28 augustus 2013 om 16:57

Tottenham vind ik totaal niet overtuigen en Eriksen en Chiriches voegen niet veel kwaliteit toe. Nu zal Eriksen bankspeler zijn waar Arsenal Rosicky als bankspeler heeft, die 2 klasses beter is. Enkel Lamela is een versterking. Maar om te zeggen dat ze nu zeker sterker zijn dan Arsenal zou ik niet durven zeggen.

28 augustus 2013 om 17:05

@gutihaz

Daarom staat er ook "als" Boas er een goed draaiend elftal ervan kan maken. Bovendien zijn Eriksen en Chirches prima, zo niet uitstekende spelers voor de breedte. Jij noemt nu 1 speler (rosicky), kijk is naar de hele bank van Arsenal. Daar wordt je niet vrolijk van.

28 augustus 2013 om 17:14

Mijn fout. Ik had daar overheen gelezen.

Als AVB een lijn in het spel kan krijgen dan kunnen ze over Arsenal heen stijgen inderdaad.

Alleen is Arsenal al een soepel draaiend team.

Wat wel zeker is, is dat het heel spanned gaat worden om plaats 4.

28 augustus 2013 om 19:05

Eriksen bankspeler? Die gaat het daar met 2 vingers in de neus redden hoor. Spurs is reigenlijk nog te min voor hem. Holtby en Sigurdsson gaan hem er echt niet uitspelen.

28 augustus 2013 om 17:13

Klopt ze hebben dan een betere selectie, maar toch zie ik Arsenal boven Tottenham finishen Arsenal heeft namelijk nog Wenger! Hij weet een ongelooflijk sterk collectief te smeden, zoals we vorig seizoen hebben gezien! Met zijn selectie als 4e eindigen!

28 augustus 2013 om 17:34

Ligt er natuurlijk aan wie Arsenal aantrekt. De aankopen die zijn gedaan voegen niet bijster veel toe naar mijn mening, Paulinho en Lamela zijn toppers. Van Soldado ben ik ook niet overtuigd.

28 augustus 2013 om 18:00

@ Wilfried Zaha

Ik ben benieuwd. De eerste wedstrijden waren echt afschuwelijk om naar te kijken. Ze hebben een aantal spelers die flink worden opgehemeld, maar die het nog wel waar moeten maken (op het hoogste niveau en in de Pl). Alle aankopen komen van buiten de PL. Lijkt me moeilijk een lopend team te maken met een basiself die op 4 a 5 posities veranderd is.

Edit: Oké, Lamela is officieel naar Spurs. Waar gaat hij spelen. Rechterflank? Daar staat Lennon. Linkerflank? (hij is wel linksbenig). Dan wens ik Chadli veel plezier.

zodra er meerdere spelers in 1 ericht genoemd worden, twijfel ik toch harder aan de waarheid.
wat ik ook vreemd vind is dat ajax meestal wel bevestigd nog ontkent in onderhandeling te zijn en geen van beide is vooralsnog gebeurt

iemand die wat kan vertellen over die roemeen

28 augustus 2013 om 16:56

Lamela is heel lang bekend dat Tottenham aan het onderhandelen was en sinds Wilian niet doorging was het wel duidelijk dat Lamela zeker naar Tottenham ging. Chichires zijn ze ook al de hele zomer mee bezig en zijn daar dus al over akkoord. Dit bericht kan dus wel op waarheid zijn berust.

Die Roemeen speelde vorig jaar tegen jouw club dus je hebt hem al 2 maal aan het werk kunnen zien.

28 augustus 2013 om 17:03

Klopt, Ajax had de handen vol aan Vlad Chiriches in het tweeluik tegen Steaua Boekarest.

Het is een hele degelijke verdediger, die voortdurend mee naar voren gaat. Hij oogt wat tenger, maar is niet schuw in duels en weet zijn fysiek goed te gebruiken. Daarnaast heeft hij is kopsterk, heeft een goed schot en ontzettend groot loopvermogen. Dit is een typische speler voor Tottenham Hotspur en denk ook dat hij het goed zal doen in de Premier League.

28 augustus 2013 om 16:57

Tottenham Hotspur is al een langere periode bezig met het vastleggen van Erik Lamela. Ik voorzie dat ook geen problemen bij het afwerken van deze transfer, al vind ik het overeengekomen transferbedrag van 35 miljoen veel te veel geld.

Afgelopen zaterdag traden zowel Tottenham Hotspur als Steaua Boekarest al naar buiten met het nieuws dat Vlad Chiriches naar Londen verhuisd.

Dat betekent dat alleen de transfer van Christian Eriksen nog op een kier staat, maar eerlijk gezegd ben ik bang dat Eriksen toch eieren voor zijn geld kiest en naar Londen trekt. Hij heeft aangegeven bij Ajax en de achterhang dat hij Ajax niet zal verlaten zonder een gepaste transfersom en juiste club, maar ik ben bang dat de drang om in de EPL uit te komen is toch groter zal blijken dat zijn belofte aan de Amsterdamse club.

28 augustus 2013 om 17:36

Ik vind 10 miljoen en Tottenham anders een prima gepaste transfersom en de juiste club. Aangezien die over 9 maanden afloopt is het bijna niet reëel te denken dat je nog 20 miljoen zou vangen voor hem.

Tottenham zou nu al meedoen om de titel; Nog een vleugelspeler en nog een aanvallend middenvelder is een beetje overdreven me dunkt.. Ze hebben al Sigurdsson en Dembele etc..

28 augustus 2013 om 17:40

Lennon heeft geen eindproduct en Dembele en Siggy missen creativiteit.

Dat Tottenham zoveel geld uitgeeft moet betekenen dat Bale al verkocht is.

Lekkere koopclub de spurs, of je leid gewoon iemand op. Laat die levy maar voor alle 3 de volle pond betalen.

28 augustus 2013 om 16:54

Ze kopen even 1 jaar veel en meteen hoeven ze niet meer op te leiden? Onzin!

28 augustus 2013 om 18:35

Nou, ja, het is wel meer dan één jaar natuurlijk. Tottenham doet al jaren grote aankopen, alleen is het dit seizoen wel extreem. In de laatste wedstrijd in de Bpl, tegen Swansea, heeft er maar één speler uit de eigen jeugd voor Tottenham gespeeld, namelijk Andros Townsend. De bepalende spelers zijn toch al jaren aankopen van buitenaf, terwijl dat bij clubs als Arsenal en United toch wel anders is.

10 miljoen is heeeel veel voor een Eriksen met een contract voor nog maar een jaar, die zelfs in de eredivisie nog met regelmaat een slechte pot speelt. Ajax heeft al vaker bewezen dat zij het verlies van een topspeler kunnen opvangen, omdat ze vaak over een sterk collectief beschikken, daar gaat F. de Boer wel voor zorgen. Het probleem voor ajax is echter dat zij nu wel heel weinig spelers over houden die met een indivduele actie een wedstrijd kunnen beslissen.

Enfin, 10 miljoen is in ieder geval een mooi bedrag!

28 augustus 2013 om 17:17

Je moet van de Boer geen wonderen verwachten. Een Ajax zonder De Jong (tijdelijk) , Eriksen en Aldeweireld heeft een groot probleem. De afgelopen jaren zijn er inderdaad meer sterkhouders vertrokken en steeds wisten ze dat op te vangen. Verschil met nu is wel dat er iedere keer wel een aantal toppers overbleef. Bijvoorbeeld toen Vertongen en Anita vertrokken hield je bovengenoemde spelers over (als een soort geraamte) die het team konden dragen. Wanneer Eriksen en Aldeweireld vertrekken blijft er bij Ajax een heleboel middelmaat over. En hoewel Ajax de opvolgers al in huis zegt te hebben, moet nog maar afgewacht worden of die inderdaad het stokje over kunnen nemen.

maximale voor eenjarig contract.

Ik ga er vanuit dat Bale naar Real komt anders geven ze niet zoveel uit.

btw Geweldig team!

Lloris
Walker
Chiriches
Vertonghen
Rose
Paulinho
Capoue
Lamela/Lenno
Eriksen
Chadli
Soldado
28 augustus 2013 om 16:56

Je zet Mousa dembele wel in de basis of ben je niet goed bij je hoofd...

28 augustus 2013 om 17:21

AVB gaat 4-3-3 spelen. Dit kan ook hoor, maar 4-3-3 gaat toch echt de nummer 1 formatie worden. Het fijne aan Eriksen is, is dat hij in zowel, 4-3-3, 4-2-3-1, 4-4-2, 4-1-4-1 en nog een hele hoop andere formaties prima uit de voeten kan.
Als Eriksen komt, denk ik wel dat Siggurdssun vertrekt.

28 augustus 2013 om 17:39

Denk niet dat Siggy kan vertrekken. Je moet een aantal zelf opgeleiden spelers in je selectie hebben en daar valt siggy onder (vraag me niet waarom want ik heb geen flauw idee)

28 augustus 2013 om 17:56

Sigi is vorig jaar overgenomen van Hannover 96, geen opgeleide speler dus.

28 augustus 2013 om 18:05

Hij valt daaronder. Zoals ik al zei, vraag me niet waarom want ik heb geen flauw idee waarom hij daaronder valt.

28 augustus 2013 om 18:08

Dante bedoeld spelers die opgeleid zijn in het VK en daardoor gelden als 'home-grown'. Siggy valt daaronder, want ook al is hij niet Brits, hij heeft wel zijn ooleiding bij Reading genoten.

28 augustus 2013 om 18:33

Dank u. Dat bedoelde ik inderdaad.

28 augustus 2013 om 18:20

Ik zal met Dembele op de plek van Capoué spelen. Verder zal Dawson nog steeds de voorkeur krijgen boven Vlad Chiriches. Dus dan komt het er zo uit te zien:

Lloris
Walker
Dawson
Vertonghen
Rose
Paulinho
Dembélé
Lamela
Eriksen
Chadli
Soldado

Met deze selectie (als die 3 transfers doorgaan) kan tottenham wel is een gevaarlijke outsider worden voor de titel.

Wel jammer als eriksen weggaat bij ajax

Jammer dat er op deze manier bijna geen Britten meer zullen spelen. Rose, Walker en Lennon hooguit. Maar wel een erg lekker team!

Lloris
Walker
Ciriches
Vertonghen
Rose
Paulinho
Dembele
Lennon
Eriksen
Lamela
Soldado
28 augustus 2013 om 17:14

Ben het volledig eens met jou opstelling! En dan heb je ng eens capou, dawson, holtby, sigurdsson, defoe, townsend, kane als reserve en voor de EL. Sterke kern dan en zeker CL waardig!

Maar zo kan je het ook doen als je aanvallender wil spelen en dan toch ng een stevig blok wil voor de verdediging.

LLoris
Walker
Cirireches
Vertongen
Rose
Paulinho
Sandro
Capoue
Dembele
Defoe
Soldado
28 augustus 2013 om 17:22

Vergeet Sandro en Carrol niet! Sandro is echt een beest op het middenveld en Carrol is een grooot talent à la Modric.

28 augustus 2013 om 19:35

Je hebt gelijk vergeten

Ik vind het jammer dat Lamela bij ons vertrekt.
We hebben gelukkig al voor zo'n 10 miljoen en vervanger voor hem gehaald.
We maken er dus flinke winst op. Maar voetballend leveren we helaas wat in, vrees ik.

De transfer van Gert Bale zelf wel bijna afgerond zijn, anders zouden ze niet zo met het geld smijten.

28 augustus 2013 om 16:59

Die stifje van Totti op Lamela blijft fenomenaal.

Wie is trouwens de vervanger van hem?

28 augustus 2013 om 17:01

Ljajic van Fiorentina, dus we gaan er hopelijk niet veel op achteruit.

28 augustus 2013 om 17:00

Ik weet niet of je voetballend echt inlevert.. ljajic is veel constanter.

28 augustus 2013 om 17:46

@ Ac_milan22

Maar Lamela is wel een mooie speler om naar te kijken met z'n linkerbeen aan die rechterkant, ik zou hem als Roma fan liever hebben dan Ljajic. Moet toegeven dat ik niet al te veel heb gezien van Ljajic afgelopen jaar, kun je daar misschien wat over vertellen? Hij lijkt mij met z'n moeilijke karakter juist niet iemand waar je op kunt bouwen maar misschien heb ik het mis.

spurs heeft toch al veel middenvelders?

Broodnodige versterkingen natuurlijk, dan kunnen ze lekker in een 6-5-5-3 spelen.

Lloris
Walker-Dawson-Kaboul-Chiriches-Vertonghen-Assou lennon-lamela-erikssen-sigurdsson-chadli.
soldado-defoe-adebayor

28 augustus 2013 om 16:56

Jaloers? Dat heet gewoon dubbele bezetting.

28 augustus 2013 om 17:00

driedubbele bezetting* van allemaal evenwaardige spelers? Zal lekker sfeertje zijn daar op White Hart Lane met dergelijke bankzitters .

28 augustus 2013 om 17:37

Dat heet onnodige dubbelbezetting dat een vermogen kost.

28 augustus 2013 om 17:38

Kijk voor de grap eens hoe het bij City gaat. Of Chelsea. Het zijn de wetten van een topclub. Laat het maar zien anders zit je zo op de bank.

28 augustus 2013 om 18:27

Walker is een back, Assou ook. Dus dat is geen driedubbele bezetting hoor....dawson, Ciriches, Vertonghen, Kaboul zijn de opties centraal. Dubbele bezetting dus.

28 augustus 2013 om 18:28

Dat heet dubbel bezet zijn zodat je op alle fronten mee kan doen, ook in Europa, maarja ik begrijp wel dat jij dat als Liverpool fan zijnde niet snapt.

28 augustus 2013 om 20:40

Aslof je spelers als Lennon Sandro Holtby Sigurdsson Dawson Kaboul Adebaoy Defoe etc een jaar lang kan laten banken zonder de volledige groepssfeer te verpesten. Een gezonde dubbelbezetting is een topper met een talentje er achter en niet met een andere topper van 30mil+ er achter...van alle koopclubs vind ik tottenham de ergste. en ja, Tottenham is een koopclub.

28 augustus 2013 om 21:35

Met EL, LC en FA Cup zijn er genoeg wedstrijden voor de reserves om te spelen. En wanneer ze ontevreden zijn moeten ze zorgen dat ze het op de training en in die wedstrijden of invalbeurten laten zien.

Lamela en Chiriches is al rond, maar ik betwijfel of Eriksen naar Spurs gaat. Ik denk dat ze toch voor een speler gaan met meer ervaring in de top, plus het feit dat ze al zo veel aanvallende spelers nu hebben.

Lijkt me dat Eriksen gewoon bij Ajax blijft.

28 augustus 2013 om 17:24

Wie dan? De enige in de categorie Eriksen die haalbaar is, is Pjanjic en AS Roma gaat na Lamela, Osvaldo en Marquinhos niet nog een sterspeler verkopen.

28 augustus 2013 om 17:56

O, ik zie ons bestuur er echt wel voor aan om ook Pjanic nog van de hand te doen hoor. Leg 25 miljoen neer en hij is weg. Zonder twijfel.

Ik denk gewoon niet dat jullie nog een extra middenvelder gaan halen. Met hoeveel middenvelders wil je spelen? Jullie hebben nu Lamela, Lennon, Chadli, Dembele, Paulinho, Capoue, Sigurdsson en dan moet daar nog iemand bijkomen?

Daarnaast zou je Mata kunnen proberen, Chelsea heeft een overvloed aan aanvallende middenvelders.

gewoon levi koekje van eigen deeg geven 30miljoen take it of leave it

28 augustus 2013 om 16:58

Dat kun je alleen doen als een speler langer vast ligt. Als Ajax nu een transfer blokkeerd gaat hij echt niet bijtekenen en dan krijgt ajax helemaal niks.

28 augustus 2013 om 17:57

dan niet
dan maar gratis weg, want cl brengt volgensmij 7miljoen duarte kost 3miljoen dus houd je niets over aan de verkoop van chris, ervan uitgaande dat een verkoop betekend dat cl niet wordt behaald

28 augustus 2013 om 17:25

Als hij eenn 3 jarig contract had, kon dat wel, maar hij heeft maar 1 jaar, dus nee.

10 miljoen maar! Dit moet Overmars niet doen. Die 10 miljoen kan je ook verdienen door de achtste finale van de CL te halen en die kans is groter met Eriksen. Ik denk persoonlijk aan een bedrag van 15 miljoen euro voor Eriksen.

Lekker team hoor, maar meedoen om de titel is overdreven. Top 3 is haalbaar.

Lloris
Walker
Chiriches
Vertonghen
Rose/Assou-E
Capoue
Paulinho
Lamela
Eriksen
Chadli
Soldado
28 augustus 2013 om 17:40

Waarom in hemelsnaam is de top 3 haalbaar? City, Chelsea en United zijn vele male sterker, daarnaast is het verlies van Bale enorm omdat hij vorig jaar enorm veel punten heeft gepakt voor The Spurs. Soldado is een grote naam en heeft een goede naam in de Bbva gemaakt maar heeft mij in de PL nog niet kunnen overtuigen. Daarnaast blijf ik Chadli nog altijd een natte krant vinden die tegen de echte topteams tekort zal gaan komen.

Met Dembele, Paulinho en Capoue heb je een goed middenveld maar wel een middenveld met weinig creativiteit. Lennon is een renpaard die hooguit in 40-50% fatsoenlijke wedstrijden speelt in een jaar.

Van Chiriches weet ik niet wat ik moet verwachten en Lamela is een fenomeen! De beste aankoop van Tottenham.

28 augustus 2013 om 20:23

Chiriches is me al paar keer opgevallen bij Steaua, speelde ook ijzersterk tegen Chelsea in de EL, Dembele heeft mij vorig jaar niet kunnen overtuigen. Ik zei overigens niet dat de top 3 een feit is, maar het is zeker haalbaar.

@premiergunner Ik zeker wel, en met mij denk ik een heleboel andere mensen.

28 augustus 2013 om 18:03

Kom op man, je geeft toch niet Vertonghen de voorkeur boven Dawson?

Eriksen bij Tottenham zou wel eens heerlijk kunnen uitpakken. Zon technisch handig manneke is precies wat ze nodig hebben met al die beren die ze al hebben. Beetje de nieuwe Modric..

Als er een kwibus als Perez 100 miljoen biedt voor één speler van je club, kun je je voor dat geld aardig versterken. Echt een cadeau dat ze krijgen vanuit Madrid.

28 augustus 2013 om 18:11

Jullie krijgen anders een hoop cadeau's van jullie eigenaar . Neehoor flauw, maar je hebt natuurlijk gelijk. Ongelooflijk dat één transfer zoveel spelers kan financieren.

Wordt druk op t middenveld.

Spurs hebben net zo goed te veel man op de aanvallende posities

De Poll klopt niet t moet 2 spelers zijn. Want Eriksen komt toch biet verder als n handje vol invalbeurten...

Doet toch zeer als Arsenal supporter om te zien dat onze concurrent zich zo goed versterkt!

Word wel een leuke team zo mochten vooral Eriksen en Lamela daar heen gaan. Edit: Walker op rechts

Lloris
Assou-ekotto
Dawson
Kaboul
Vertongen
Lennon
Paulinho
Chadli
Eriksen
Dembele
Soldado

Als ik Eriksen was zou ik hier toch goed over nadenken trouwens. Ik zie hem daar niet zo snel een basisplaats veroveren.

Tottenham is een mooie club voor Eriksen, ik denk dat hij wel het talent heeft om bij een topclub te slagen en de spurs zitten daar net onder dus prima springplank. Middenveld is daar wel echt overvol dus hij zal zich snel moeten bewijzen. Lamela acht ik niet nodig voor ze en die verdediger zegt me te weinig. Ik zie Tottenham met een beetje geluk 3e eindigen maar toch denk ik dat het gewoon weer 5e gaat worden want schat United chelsea city en arsenal nog steeds iets hoger in, maar de beste hoeft niet altijd te winnen.

Tottenham doet wat arsenal beloofde te gaan doen, al vind ik niet elke aankoop een goede. Ben benieuwd of ze hoge ogen kunnen gooien in de bpl.

Als Lamela 35 miljoen waard is (dat is in ieder geval wat Tottenham er voor wil geven als ik het artikel mag geloven), dan is Eriksen zeker minimaal 15 tot 20 miljoen waard (ja, zelfs met een eenjarig contract.). Ajax moet Eriksen niet te goedkoop laten gaan. Eriksen is zeer belangrijk voor Ajax en ik denk dat hij het in Engeland ook zeer goed zou doen, waardoor Tottenham hem in de toekomst voor een veelvoud van dat bedrag kan verkopen.

Kortom 10 miljoen voor Eriksen: Ajax, niet doen!

Ik ben me ervan bewust dat hij dan volgend jaar transfervrij de deur uit kan lopen, maar ik denk niet dat we ons daar zorgen over hoeven te maken gezien het karakter van Eriksen.

Ik gun Eriksen een transfer, dat absoluut, maar ik denk dat Ajax dit seizoen dan niet verder komt dan de 4e/5e plaats. Ik denk dat het dan een tussenjaartje gaat worden waarin nieuwe talenten klaargestoomd kunnen worden voor de komende seizoenen.

Dan zou het er zo uit gaan zien (opstelling) Toch wel een dik team als je het zo ziet. Als Bale nog zou blijven zou het helemaal dik zijn, alleen moet die wel vertrekken om de kosten op te vangen.

Lloris
Walker
Chiriches
Vertonghen
Rose
Paulinho
Dembele
Lamela
Eriksen
Chadli/Bale
Soldado

10 miljoen voor Eriksen, met afstand de beste prijs/kwaliteit verhouding die ik deze transferperiode ben tegen gekomen. Echt heel weinig geld voor een speler die Tottenham heel ver kan helpen.

Als Tottenham deze drie spelers haalt, moet Arsenal minimaal twee versterkingen voor de basis halen denk ik wel. Anders wordt het zwaar om dit seizoen vierde te eindigen.

Nu hoop ik dat Bale vertrekt. Prachtige speler maar niemand is zo veel geld waard. Dus verkopen cashen en andere spelers halen zosat je niet meer van 1 speler afhangt.

ik vind tottenham de mooiste team van de premier league sinds bale defoe v.d vaart en modric spelen had ik grote sympathie voor dit club en weer met spelers als verthongen en een jarenlang ondergewaardeerde soldado. ze kopen wel de juiste spelers en brengen onderschatte spelers mooi in spotlights. dempsey dembele v.d vaart zijn goeie voorbeelden.

Ajax is gestoord als ze Eriksen laten gaan voor zo een bedrag, terwijl er doodleuk 100 miljoen voor Bale word gevraagd...

Zo irriterend dat de Spurs zich erg goed versterken en Arsenal gewoon lekker niets doet... Oke, er geen wereldklasse speler bijgekomen, maar wanneer je je met 5/6 spelers versterkt waarvan er toch wel zeker 2 zijn met de naam toptalent, ben je erg goed bezig.
Ik heb een hekel aan de Spurs, maar ik ben ontzettend jaloers op ze op het moment en ik moet ze ook echt complimenten geven. Ze handelen sterk, goed en denken aan de toekomst. Dit jaar zullen ze niet voor de titel meedoen, maar wie weet hoe ver de 'talenten' volgend jaar zijn. De komende jaren gaan ze groeien, dat weet ik zeker en dat Bale weggaat is alleen maar beter voor ze.

Arsenal moet toch echt iets gaan halen, want wanneer Tottenham deze 3 spelers binnen heeft geef ik hun een betere kans. Zeker omdat ze echt ook sterk zijn in de breedte, waar Arsenal nu al een probleem heeft met 4/5 blessures.

28 augustus 2013 om 17:41

Arsenal moet sowieso 10 miljoen uittrekken voor een speler als Eriksen. Zo vaak krijg je niet de kans om een toptalent aan te trekken voor dat bedrag.

Haha bizar dat hun goedkoopste aankoop ook direct de beste is dan. Eriksen is de missing link van dit Tottenham en een absolute steal als het ze lukt. Die jongen wordt een regelrechte hit.

28 augustus 2013 om 17:41

Capoue is inderdaad tot nu toe de beste aankoop.

28 augustus 2013 om 17:42

Oja die is goedkoper. Maar als Eriksen komt vind ik dat echt de beste aankoop die Tottenham heeft gedaan.

28 augustus 2013 om 17:48

Lamela is anders ook niet verkeerd, heerlijk om hem te zien voetballen. Zal wel moeten aanpassen aan het fysieke spel maar dat geld ook voor Eriksen.

28 augustus 2013 om 17:49

Volgens mij was Chadli nog goedkoper maar maakt niet echt uit. Eriksen zou inderdaad precies kunnen zijn was we nodig hebben.

28 augustus 2013 om 18:05

Waarom? Eriksen kan toch nooit een Cazorla-impact hebben in het eerste seizoen? Op lange termijn wel een mogelijkheid(je).

Edit:

Breaking: Chelsea are pleased to announce the signing of Erik Lamela, as the forward successfully completes his medical at Spurs.

28 augustus 2013 om 18:13

Kan ie absoluut wel. Eriksen wordt erg onderschat. Juist in grote wedstrijden bloeit hij op. Twee jaar geleden liet ie Wilshere nog alle hoeken van het veld zien in een interland. Dan kan je aardig ballen hoor.

28 augustus 2013 om 18:15

Wat Goonerhiguain zegt. Eriksen zal dezelfde impact hebben als Coutinho op Liverpool.

28 augustus 2013 om 19:08

Wat zeg jij?
Cazorla is van wereldklasse, Eriksen is bij lange na nog niet van dat niveau. Ik ben ervan overtuigd dat het een grote speler wordt, maar jij overschat hem wel heel erg.
Sow, twee jaar geleden één wedstrijd? Dat zegt idd veel..

28 augustus 2013 om 19:46

Wedje leggen heren?

28 augustus 2013 om 19:56

Het is afwachten of Eriksen het kan waarmaken, maar is is inderdaad, wat @persiangooner zegt, de missing link tussen het middenveld en de aanval.

Zou ons denk ik alsnog niet echt titelkandidaten maken maar misschien wel favorieten voor de 4e plek (als Arsenal niet ineens deadlineday rampage gaat) Ik weet niet of Eriksen wel de goede speler is voor ons maar voor dat geld kan je altijd een gokje wagen.

Lloris/Fried
Walker/Naugh
Chiri/Kaboul
Verts/Daws
Coent/Rose
Sandro/Capou
Eriks/Holtby
Pauli/Demb
Lamela/Lenno
Solda/Defoe
Chadli/Town.
28 augustus 2013 om 18:10

Jullie strooien echt met geld. Wat nou als Bale niet verkocht wordt? Dan ben je zwaar de sjaak. En jullie zijn echt Man City 2.0 alleen maar kopen neem een voorbeeld aan Arsenal: elk jaar CL halen en bijna niets uitgeven.

28 augustus 2013 om 18:16

We hebben tot nu tot 40m netto uitgegeven. Je doet net alsof we net als City jaar in jaar uit 100m uitgeven aan spelers terwijl we in tegenstelling tot City bijna elk jaar onze beste spelers moeten verkopen. Als Bale niet zou vertrekken (wat me sterk lijkt na wat AVB allemaal heeft gezegd) dan hebben we vast nog wel genoeg geld om het allemaal te kunnen betalen hoor. Maak je maar geen zorgen.

28 augustus 2013 om 18:23

Lamela komt erbij. Hij alleen is al 30 miljoen. En netto bruto boeit me niet, je moet gewoon een bedrag betalen en een deel daarvan gaat naar de belasting dienst.

28 augustus 2013 om 18:31

Ja Lamela komt er nu bij inderdaad maar ik weet zeker dat de deal met Bale al rond is. Anders hadden we inderdaad nooit zoveel uitgegeven aan een flankspeler. Dan als Bale verkocht is hebben we ineens weer een uitgaven van 0 of misschien zelfs wel wat winst.

28 augustus 2013 om 18:43

Maar alsnog hebben jullie veel te veel uitgegeven aan spelers. Paulinho bijvoorbeeld is gewoon helemaal niet nodig, je hebt Sandro.

Als kritische PSV-er denk ik wel dat Eriksen mee kan qua niveau. Fysiek moet hij wel nog stappen maken, want je ontkomt niet zo makkelijk aan duels als in de eredivisie.

10 miljoen is een prachtig bedrag voor een éénjarig contract.

Spurs moet 4e worden haha Arsenal blijf maar weer lekker achter ! Soort van slim beleid jullie moet toppers komen geen b spelers

We zullen je missen Coco, hopelijk doe je het goed bij de Spurs.

Ook al hebben we Ljajic gehaald, Maicon, Strootman en Benatia, met de verkoop van Marquinhos, Osvaldo en Lamela heb ik niet het idee dat we er sterker op zijn geworden. Misschien als er nog een spits of cv komt, maar anders zijn we er in mijn optiek juist op achteruit gegaan.

Nu nog Eriksen, wordt genieten om me favoriete speler in dit geweldige elftal te zien.

Zou wat zijn als Bale uiteindelijk niet verkocht wordt haha

Beste speler van de serie À afgelopen seizoen, mooi prijsje voor beide partijen.

28 augustus 2013 om 18:07

Uhm, Totti? Was toch veel beter dan Lamela afgelopen seizoen.

29 augustus 2013 om 09:56

Uhm, ja is goed? Lamela was echt wel beter.

Ik denk dat Tottenham het bod van 80 miljoen+ Coentrao gewoon zal accepteren. Levy heeft het geld nu wel nodig aangezien hij op de transfermarkt heeft gestrooid met geld.

Ik zou nu al real Madrid zijnde transfer van bale annuleren laat ze maar al die spelers halen

Lamela naar Tottenham, Bale naar Real, Di Maria naar Arsenal, Gervinho naar Roma.
Cirkel word weer rond.

28 augustus 2013 om 18:20

Hoop dat het 3e waar is. Krijg steeds meer het gevoel dat Arsenal uiteindelijk op de laatste dag nog probeert om Cabaye, en spelers als Diame te gaan halen....

Michu, Diame zijn allen te matig!

Di Maria zou echt heerlijk zijn! Dan heb je gewoon goede flanken met Ryo, Podolski (geblesseerd), Walcott, Aoc (geblesseerd) en Di Maria. Dan heb je nog jeugdspelers als Gnabry die er kan spelen en een speler als Cazorla die er ook zou kunnen spelen (maar defensief te veel moet lopen voor zo'n mooie en creatieve speler, vind ik)

28 augustus 2013 om 18:41

Gelukkig is Ljajic de vervanger van Lamela, anders dan zou ik nu in een hoekje aan het huilen zijn.

Serieus, hoe hard hebben jullie ons uitgelachen dat Gervinho voor 8-10 miljoen naar ons toe komt. Schandalig slechte aankoop van onze kant...

28 augustus 2013 om 19:36

Een beetje maar

28 augustus 2013 om 19:46

Staat mooi in contrast tot mijn reactie: het inschenken van een goed glas sterke drank

28 augustus 2013 om 19:15

Di Maria naar Arsenal? Die gast kost 30 miljoen. Oompje Wenger is daar veel te gierig voor als je ziet dat zijn enigste versterking een gratis talent is. Ik geef je een tip, zet Di Maria uit je hoofd. Hij komt nooit naar Arsenal, misschien later.

Niet zo slim van Tottenham, nu is Real in het voordeel in de onderhandelingen over Bale. Real weet ook dat Tottenham Bale nu moet verkopen om een flink deel van de uitgegeven sommen terug te verdienen. Gewoon terug beginnen bieden vanaf 75mil. Ze moeten 'm toch verkopen. Als psg of Manu meer wil betalen laat ze dan lekker begaan. Zoveel is Bale niet waard. Isco, Ozil, Ronaldo, Jesé, Di Maria, Benzema en Morata, zit wel prima zo, geen veel te dure sneltrein nodig.

28 augustus 2013 om 18:17

Bale is allang rond, alleen voor de buitenwacht wordt het uitgesteld.

28 augustus 2013 om 18:19

Dit is juist slim van Tottenham. Als ze eerst Bale hadden verkocht en daarna spelers gingen aantrekken zouden ze het dubbele moeten betalen.

Die Bale-transfer is allang rond joh.

Eriksen zie ik ook voor dat bedrag graag naar Arsenal komen, maar dat gaat blijkbaar niet gebeuren! 10 miljoen is niks voor een toptalent als Eriksen! Creativiteit, jong en is gewoon een goede speler die een volgende stap nodig heeft om verder te komen in zijn ontwikkeling in mijn ogen..

Doen ze goed hoor daar in Roma. Met de verkoop van Osvaldo, Marquinhos, Stekelenburg en nu Lamela hebben ze aardig wat centjes binnen geharkt. Nu nog even waardige vervangers halen, maar dat moet wel lukken.

lekker hooor weer een top speler erbij , we gaan voor plek 1 dit jaar ... nu bale nog verkopen en eriksen en miss wel coentrao halen !!!

ik blijf toch het meest tevreden over paulinho god was is die man ongelovelijk goed Zonder bal , zijn loopacties zijn van het allerhoogste niveau en zijn drang naar voren is erg belangrijk .

zaterdag maar even kijken hoe we er echt voor staan tegen arsenal die toch ook een sterk team hebben omdat ze allemaal bij elkaar zijn gebleven , onderschat hun niet ik zie ze zomaar voor plek 2 gaan

Wow dat is weer een heerlijk bedrag dat As Roma incasseert. Ik hoop dat ze nu een waardige vervanger halen en dat Gervinho op de bank plaats zal nemen.

Ik weet niet tot hoeverre de transfer van Bale al afgerond is maar als het nog niet afgerond is zou ik als Perez zijnde gewoon het bod naar 70M verlagen. Levi moet vrijwel accepteren aangezien hij al een vermogen heeft uitgegeven en anders komt hij via de FFP wel in de problemen wanneer hij in de top4 haalt.

As Roma heeft nu wel twee hele grote talenten weggedaan.

28 augustus 2013 om 22:18

Ik kan niet meer herinneren wie de andere is, wie was dat dan ook alweer?

29 augustus 2013 om 01:07

Marquinhos

29 augustus 2013 om 13:29

Oke bedankt!

Geweldige aankoop. Wat een team zijn ze daar aan het opbouwen zeg!

Tottenham gaat er echt voor en vind dat wel leuk om te zien maar als je zoveel uitgeeft dan kan je het niet maken om weer buiten de top vier te eindigen.

Lamela is een groot talent heeft scorend vermogen een goeie actie weet assist te geven en is nog heel jong dus als je Willian niet kan halen dat is dit zeker een gelijkwaardige 2de optie.

As roma heeft twee geweldige talenten laten gaan maar wel het onderste uit de kan voor ze gehaald prima zaken gedaan.

Het zat er aan te komen maar het blijft een klap in het gezicht van de trouwe Romanista. Dat Marquinhos werd verkocht vond ik moeilijk te slikken maar gezien het bedrag kon ik er mee leven. Lamela is gewoon potentiële wereldtop en wilde graag blijven, maar die gierige Amerikanen zagen natuurlijk een manier om gewoon ordinair te cashen. Roma hoort gewoon mee te doen om de prijzen, maar nu zijn we blijkbaar een veredeld handelshuis geworden met teleurstellende resultaten op het veld. We worden gewoon bedonderd door het bestuur met woorden als project. Welk project dan? Al je parels verkopen, de ziel van de club om zeep helpen en middelmatige voetballers terughalen? Rosella Sensi had tenminste nog de eerlijkheid om te zeggen dat er geen geld was, maar nu worden we gewoon belazerd met mooie praatjes.

Bij dit soort spelers denk ik dan de laatste tijd, waarom heeft Arsenal die niet gehaald.

Ik blijf hopen dat pjanic ook naar spurs gaat,al is het deze seizoen niet helaas.

Pfff, Spurs blijven ook maar kopen zeg....en AS Roma is weer een belangrijke pion kwijt...hoop dat Bale blijft. Real zal officieel de meest trieste club worden als ze Bale kopen voor 100miljoen... Die club is zoveel erger dan de nieuwe koopclubs.

28 augustus 2013 om 19:12

Idd... 100 miljoen voor zo'n speler.
Altijd wel voor Real geweest, maar dit is gewoon niet normaal.

28 augustus 2013 om 21:48

Ja klopt, en ze hebben al zoveel schulden.
100 miljoen is te gek voor woorden, in Spanje is de crisis enorm.

spijtig dat we hem hebben moeten verkopen... wel voor een mooie prijs! Nu moeten we gewoonweg voor Eto'o gaan want boriello bakt er niets van

Goede transfer voor Spurs. Ben benieuwd of ze ook Coentrao nog gaan aantrekken als ruilmiddel in de deal met Bale. Zou een goede linksback voor Spurs zijn, die missen ze toch al jaren!

Eindelijk rond nu erikssen nog en die verdedigeren dan is tottenham rond met zaken doen en klaarvoordestrijd!

bij de topclubs uit londen spelen steeds minder engelsen in de basis..op white hart lane komen er zo te horen alweer 3! buitenlanders bij..

Nou, ik verwacht nu toch wel een hoop van The Spurs. Benieuwd of Eriksen nog op de lijst staat.. Maar dat ze ff 35 miljoen tikken voor deze speler, houdt wel in dat ze wat meer dan die 8 miljoen mogen bieden...

Wat een aankoop van de Spurs! Lamela vind ik potentieel beter dan Bale, dus ze hebben in feite gewoon 70 miljoen verdient zonder iets te doen.
Nu wordt het toch wel heel interessant om de Spurs te gaan kijken, jammer dat ze niet in de Champions League spelen.

Leuk om al die opstellingen te zien van velen, maar het is duidelijk dat velen niet wekelijks naar de Spurs kijken. Geen Dembélé en geen Sandro in de basis!?

Nu hopen dat Bale alsnog komt !
Ondanks prijs etc.

Kan iemand mij vertellen hoe Tottenham ineens aan zoveel geld komt deze zomer?

28 augustus 2013 om 21:47

Ze gingen er ook vanuit dat Bale zou vertrekken voor 100 miljoen. Daarvoor hebben ze Soldado, Lamela en Capoue.

Wat een bedrag wel, maar wel leuk dat hij in de Premier League komt spelen.
Als de transfer van Bale niet doorgaat hebben ze wel een topteam, maar wel enorm veel verlies qua geld.

Die smijten met geld ik denk dat ze stiekem wel rekenen op het vertrek van Bale

Ik neem aan dat Bale verkocht wordt inderdaad.

Verder vind ik het bedrag rondom Eriksen extreem laag, had een stuk meer dan het dubbele verwacht even terug.
Hij blijkt dus slechts 2 miljoentjes meer dan Alderweireld waard en dat op zijn 19e met zoveel ervaring en zo'n trap.
Ik durf te wedden dat hij binnen 3 jaar 40+ waard is.
Ach ja, helaas het is niet anders, ik wens hem veel succes in Engeland.

Lamela is een hele goede aankoop. Technisch van de buitencategorie en zo'n speler hadden ze nog niet. Chadli is een goede speler, maar natuurlijk niet vergelijkbaar met deze jongen. Als ze nou ook nog Eriksen halen, begin ik me wel zorgen te maken. Dat zijn echt goede gerichte aankopen en Eriksen zou zomaar de missing link van Spurs kunnen zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren