Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Dan zie je ook dat Ajax helemaal niet zo'n heel bijzonder elftal is'

Laatste update:
/

Feyenoord kon zondag niet voorkomen dat ook Ajax drie punten pakte tegen het team van Ronald Koeman: 2-1. De club uit Rotterdam-Zuid heeft na drie competitieduels nog geen enkel punt verzameld. Jan Everse was positief verrast én teleurgesteld in Feyenoord, dat in Amsterdam op 0-1 kwam via Graziano Pellè.

Everse, oud-speler van zowel Feyenoord als Ajax, zag Feyenoord in de eerste 25 minuten heel goed spelen. "Daar schrok ik best van, want dat had ik niet verwacht", vertelde hij aan RTV Rijnmond. "Ze speelden agressief, in een hoog baltempo en gaven veel druk. Dan zie je ook dat Ajax helemaal niet zo'n heel bijzonder elftal is."

"Als ze onder druk komen te staan gaan ze heel onrustig ogen en fouten maken", analyseerder de ex-trainer van onder meer PEC Zwolle en sc Heerenveen. Everse betreurde dat Feyenoord zich liet inzakken. "Als ze zo spelen als in het eerste kwartier tegen Ajax, dan winnen ze voorlopig alles."

Ajax heeft geen bijzonder elftal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eens. Als ze zo spelen in de CL dan wordt het lachen... of misschien juist wel huilen.

Vooralsnog maakt PSV verreweg de beste indruk van alle clubs in de eredivisie. Sympathiek team wel.

19 augustus 2013 om 00:07

Mee eens, maar je zult vast de Ajax fans op je dak krijgen..

19 augustus 2013 om 00:14

Nee hoor, helemaal niet. Ik erger me soms dood aan dit Ajax.

En @ Viswinkel: PSV maakt ook verreweg de beste indruk van alle clubs in de Eredivisie. Die spelen heel aanvallend (waar je de gemiddelde Eredivisie-club kapot mee speelt) en staan verdedigend ook behoorlijk goed (naar Eredivisie-begrippen).

Ajax heeft op twee of drie spelers na niet de kwaliteit om het "Barça-voetbal" in de Eredivisie te hanteren. Ze ("we" ) hebben ook totaal geen bijzonder elftal, behalve Eriksen en af en toe Siem de Jong, en misschien Fischer in de toekomst, maar dat moeten we ook maar afwachten, andere spelers zie ik echt niet als "toppers" of "potentiële toppers".

Sowieso is de Eredivisie zeer zeer matig, ik vraag me elke wedstrijd wel bij een paar spelers af hoe die in godsnaam profvoetballer zijn geworden, bij mijn plaatselijke voetbalclub lopen soms nog betere spelers rond, alleen omdat onze club geen aanzien heeft komen hier waarschijnlijk ook geen scouts.

19 augustus 2013 om 00:17

Ik als ajacied kan et gwn obkectie bekijken. feyenoord was eerste kwartier vandaag beter en de gehele tweede helft. als die discutabele penalty niet was gegeven had ik et wel willen zien. De vleugels van ajax zijn niet al te best. bojan is echt om te huilen en fischer is zeer wiseelvallig. voor bojan, voegt niks toe

19 augustus 2013 om 00:25

Je kan het op meerdere manier bekijken. Ajax speelde echt slecht vandaag...15 minuten in de eerste helft en een groot deel van de tweede helft. Toch kwam Ajax nauwelijks in de echt in de problemen. Sterker nog, Ajax speelt Feyenoord helemaal weg in de de twee helft van het eerste bedrijf...ajax moet dan gewoon naar 3-1 4-1 uitlopen, maar laten dat...net als tegen AZ na.

PSV was ook deze week echt niet super. Go Ahead was in de eerste helft gewoon beter met fris en gedurfd voetbal.

Ajax was echt zoekende zonder De Jong...zeker in het eerste kwartier en Schone speelde echt een draak van een wedstrijd. Toen Serero er in kwam kreeg Ajax weer controle en kreeg Feyenoord geen kans meer, alhoewel je het nooit weet met Vermeer op doel.

Feyenoord heeft het vandaag gewoon heel goed gedaan. Ajax was heel matig, bij delen zelfs echt slecht.

19 augustus 2013 om 01:46

@ Plopgeit:

PSV maakt ook zeker indruk ,maar als PSV programma had van Ajax, wil ik het nog wel zien of dat ook 9 punten had opgeleverd.
PSV speelde goed, maar Ajax had dat ook gedaan als ze tegen Ado, GAE en NEC hadden gespeeld.
Vind 6 punten pakken tegen Feyenoord ,AZ en Roda een betere prestatie dan 9 punten pakken tegen Ado, NEC (die in deze vorm degradatiekanditaat is) en Gae. Nee voor mij is Ajax nog steeds licht favoriet voor de titel, met PSV als DE concurrent. FC Twente gaat niet tot het eind meedoen, omdat simpelweg Tadic te belangerijk is. Hoop echt niet dat hij geblesseerd raakt, prachtige speler om na te kijken, maar dat gebeurt lopende het seizoen of tijdens interlands zeker wel, en dan is FC Twente niks meer dan een subtopper. Enigste wat zwaar kan tillen voor Ajax is als Aldeweireld vertrekt. Eriksen kun je nog vervangen door Schone of Klaassen. Maar met Veltman of v.d. Hoorn lever je teveel in achterin. En als het achterin niet goed staat, werkt het over op het hele team. Kijk maar na PSV vorig seizoen.

19 augustus 2013 om 03:24

Hou toch op met die jonge bashe heeft gewoon geheerst in de 16 vandaag

19 augustus 2013 om 07:16

vleugels? die gasten lopen constant naar binnen, daar is het al zo druk......het gaat op deze manier een naar seizoen worden voor Ajax ben ik bang....en ja ik ben ook ajacied!!

19 augustus 2013 om 11:48

Wat een zielige opmerking.. alhoewel je het nooit weet met vermeer op doel. Waar slaat dat op. Cillissen word heus geen eerste keeper hoor als je dat denkt. Grappige gast.

19 augustus 2013 om 11:59

Weer zoon hopeloos geval, PSV maakt de sterkste indruk vind je het heel gek? Tegen wie hebben ze het nou laten zien? Zulte Waregem was op papier het sterkste. Als PSV pech had gehad hadden ze verloren van Ado, dit PSV moet het nog tegen de echte jongens gaan laten zien. Tuurlijk spelen ze heel leuk voetbal maar ik wil ze nog wel zien in een kolkende kuip. Ajax is een heel ander geval Aldeweireld die wil weg dat zie je aan die jongen hij is totaal niet geconcentreerd, Bojan wordt nu al afgeschreven na 3 wedstrijden kom op die jongen komt uit Spanje die komt er echt wel. Ajax speelt inderdaad niet super maar ze hebben ook niet de minste tegenstanders gehad. Zoals elk jaar Ajax heeft wat tijd nodig om op gang te komen.

19 augustus 2013 om 00:11

Wedstrijden tegen een kwalitatief tekort komend Go Ahead, een NEC waarover ik niets hoef te zeggen en een nipte zege tegen ADO Den Haag zijn dan ook wel iets anders dan wedstrijden tegen een enorm versterkt Roda, een AZ dat niet zwakker is t.o.v. vorig jaar en Feyenoord. Natuurlijk speelt PSV enorm fris maar conclusies trekken op basis van dergelijk ongelijke wedstrijdprogramma's is ook wat raar.

19 augustus 2013 om 00:13

Az die hun spits kwijt zijn en hun grootste talent Maher en jij noemt ze niet verzwakt?

19 augustus 2013 om 00:17

Niet zo kortzichtig Toob, die speler die er nu staat in de spits deed het vorig seizoen ook al prima met invalbeurten of bij afwezigheid van Altidore, die is echt niks minder denk ik.
Maher is een gemis, een groot gemis, echter, stel daar wel even tegenover dat de prutsers die vorig seizoen in de verdediging stonden er niet meer staan en dat Az een veel completer team heeft nu over alle linies...

Beetje kortzichtige reactie hoor

19 augustus 2013 om 00:19

Maar defensief was het vorig jaar zo labiel met Gorter, Reijnen en Marcellis. Er staat nu met Gudelj, Gouweleeuw, Viergever en Wuytens gewoon wel een heel sterk fundament en dan kan je die snelheid en de ruimte achter de defensie van Ajax veel beter uitbuiten. Aanvallend en in balbezit zijn ze wellicht iets minder sterk, maar ze zijn wel veel beter in staat controle over een wedstrijd te houden

19 augustus 2013 om 00:36

Precies Jordinhoo. AZ is in staat met hun fysiek een wedstrijd te bepalen, ik vraag me ook af of dit AZ er eigenlijk wel op achteruit is gegaan na het vertrek van Altidore en Maher, ik denk namelijk van niet.

19 augustus 2013 om 00:40

Weet ik niet, ik denk dat AZ juist tegen de kleine ploegen het wel eens lastig kan gaan krijgen, vraag me toch af in hoeverre ze in staat zijn goals af te dwingen. Ze konden Ajax het spel opleggen maar dat komt ook omdat Ajax ver van het eigen doel afspeelt en AZ daar met veel loopvermogen en snelheid van kan profiten (plus hun lengte bij spelhervattingen en de rode kaart voor Van Rhijn). Maar tegen clubs waar die ruimte niet is, vraag ik me wel af hoevaak AZ daar tegen de lamp gaat lopen

19 augustus 2013 om 01:15

Je vergeet dat Martens weer terug is. Zodra hij weer topfit is doet hij Maher wel vergeten hoor.

19 augustus 2013 om 10:13

Ik snap nog steeds niet dat ajax en psv niets hebben ondernomen om gouweleeuw te contracteren en dan vooral psv want die kunnen wel een extra verdediger gebruiken

19 augustus 2013 om 00:13

Klopt, ik vind die Bojan nog altijd geen goede indruk maken. Hij was een wereldtalent, maar ik ben bang dat hij het al laat vallen. Maar goed het seizoen is nog vroeg, maar iemand met van zijn status en het talent wat hij eerst had moet gewoon de hele Eredivisie stuk kunnen spelen.

19 augustus 2013 om 00:43

Ik denk het probleem voor Bojan meer is dat hij eigenlijk geen positie heeft, net als Emanuelson. Hij is een spits maar is te klein en slap om in de punt uit de voeten te kunnen. Hij zou wel als schaduwspits (a la Jovetic) uit de voeten kunnen maar mist daarvoor weer het voetballende vermogen (dat soort spelers zijn vaak ook een soort spelmakers in de aanval, Trequarista's). Hij wordt vaak vanwege zijn fysiek op de vleugel gezet maar zijn grote kwaliteit is scoren. Dat betekent dat hij beter linksbuiten kan spelen maar daar staat met Fischer een groter talent dan Bojan. Op rechts is het allemaal niet zo speciaal, hij is nou eenmaal geen winger met voorzet.

19 augustus 2013 om 00:13

Vlak Twente niet uit! Spelen echt goed voetbal. Super verzorgd ook de wedstrijd die ze gelijk speelden

19 augustus 2013 om 08:15

Met het grote verschil dat Ajax tegen Roda, Az en Feyenoord heeft gespeeld, en PSV tegen Ado, NEC en GO Ahead... Sorry, maar ik moet PSV nog zien tegen ploegen die het beter op orde hebben... Ajax miste gisteren enorm de Jong, had in Schone een speler uit vorm en speelde tegen een zeer agressief Feyenoord, iets waar Ajax altijd moeite mee heeft...

19 augustus 2013 om 12:38

Vind je? Ik vind het zorgwekkend dat laagvliegers als Go Ahead en ADO niet op eigen helft gepind worden, maar vrolijk mee kunnen voetballen en legio kansen krijgen. Daar ga je in de CL pas mee af, want clubs in de CL maken die kansen wel af. Ajax speelde waanzinnig slecht tegen Feyenoord, maar gaf maar twee kansen weg, dat doelpunt en de kopbal naast van Pellè, dat eigenlijk geen echte kans was, omdat Alderweireld er prima bij zat.

Lachwekkend hoe opportunistich de voetbalwereld is. Drie titels winnen, maar dan een vormdip krijgen en dan kan je er opeens niets meer van.

Het was overigens wel slechter dan slecht gisteren, ik ben me ook kapot geschrokken, maar ik ga er niet vanuit dat het vrijdag weer zo slecht is. Want laten we wel wezen. Ajax heeft tweeëneenhalf jaar lang laten zien dat het van A naar B kan passen, dat zijn ze echt niet verleerd, ondanks dat het gisteren even niet ging. Everse is wat mij betreft dan ook de slechtste analyticus ter wereld, en dat zegt wel wat.

Dan stelt feyenoord dus helemaal niks voor als ajax al niet zo bijzonder is....

19 augustus 2013 om 00:08

Dat klopt ook..

Ik persoonlijk denk dat Ajax gelijk aan Twente is en Psv er een kopje boven steekt.

19 augustus 2013 om 00:10

Ajax gelijk aan Twente? Oh FC Tadic.. voel es aan je voorhoofd. Waarop baseer je dat?

19 augustus 2013 om 00:12

Haha, mooi om te zien hoe iedereen PSV bijzonder hoog inschat. Terwijl ze alleen maar zwakke tegenstanders gehad hebben. Ajax heeft AZ al 2x gehad, en Feyenoord nu. PSV heeft gespeeld tegen 3 tegenstanders die zonder twijfel in het rechterrijtje gaan eindigen.
Ik wil PSV wel eens zien tegen een sterke tegenstander, dan kunnen we een beter oordeel geven over hun sterkte.

19 augustus 2013 om 00:13

Ik denk dat we dat kunnen inschatten in de winterstop. Als ajax PSV Twente en Feyenoord allemaal tegen dezelfde tegenstanders gespeeld hebben...

19 augustus 2013 om 00:17

Dus omdat Ajax 1 slechte wedstrijd speelt is het gelijk een stuk minder? Ajax heeft vorige week gewoon pech gehad met die rode kaart, anders had het AZ met 4 doelpunten verslagen, want tot de rode kaart was Ajax heer en meester. Tegen Feyenoord was het heel slecht, maar iedere ploeg heeft wel eens een offday.

Sommige mensen zijn echt zo kortzichtig. Win je 1 wedstrijd met 5-0, dan ben je de aller beste, maar verlies je een keer, of speel je een keer slecht is het gelijk niet zo bijzonder meer.

PSV speelt inderdaad leuk voetbal met een jong en fris team. Maar ook zij krijgen de deksel nog wel een keer op de neus. Dat is nou eenmaal het risico met een jong team. Ajax had vandaag duidelijk zijn dag niet. Overigens was het veld dramatisch! Daar hadden beide ploegen veel last van.

19 augustus 2013 om 00:18

Anders ga je na 3 competitie wedstrijden conclusies trekken... Zo snel als PSV nu opgehemeld wordt, worden ze straks ook weer afgebrand als het even tegen zit.

19 augustus 2013 om 00:19

Tegen zulte waregem hebben ze bewezen ook goed te kunnen voetballen tegen een sterje tegenstander

19 augustus 2013 om 00:24

welke sterje tegenstander....? dat onsamenhangende zootje...?

19 augustus 2013 om 00:24

Haha Zulte Waregem...

19 augustus 2013 om 00:27

@sjors

Serieus Zulte een sterke tegenstander? Ik spreek je woensdag wel.

19 augustus 2013 om 00:28

@sjors1997...

Ik snap wel dat het belangrijk is om je tegenstander op te hemelen (zodat je eigen elftal er beter op staat)... mar om zulte Waregem nou als een sterke tegenstander neer te zetten ... dat gaat wel heel ver.

19 augustus 2013 om 00:28

Inderdaad, dan wordt PSV op z'n plaats gezet.

19 augustus 2013 om 00:43

Ja logisch ik denk dat elke Nederlander die er neutraal naar kijkt weet dat PSV 0.01 procent kans heeft om door te gaan maar gelukkig speelt PSV in de Eredivisie en niet in serie a dus uit die wedstrijd tegen Milaan kan je geen conclusies trekken oh jawel 1 dat Nederlandse clubs niet in de championsleague horen

19 augustus 2013 om 03:17

Fenerbach en Den-haag uit is een makkie?

19 augustus 2013 om 00:16

das de meest negatieve uitleg dat denkbaar is.... Of.... je kan ook denken dat....dat ajax niet zo heel goed uit de verf kwam omdat Feyenoord helemaal niet zo slecht is.
dat dit geen ideale start is ...dat is wel duidelijk, maar ik als Feyenoorder raak nog helemaal niet in paniek hoor.
Ik heb nog alle vertrouwen dat we alsmog een goed seizoen tegemoet gaan.

Hoe feyenoord de eerste kwartiet/20min speelde kan niemand een hele wedstrijd spelen kost veelste veel kracht en dat zag je ook want na een half uur zaten ze erdoorheen toen ze vermoeid waren was t makkelyk voor ajax want kon wel 4-1 worden voor rust

19 augustus 2013 om 00:11

Totti008

Wat lul je nou jonge dat kun je wel een uur volhouden, ajax werd gewoon in t zadel geholpen door kuipers!

19 augustus 2013 om 00:14

Haha huilie huilie, de scheids weer de schuld geven. Als er iemand de scheids vaak mee heeft is het Feyenoord wel, kijk Feyenoord - Ajax vorig jaar! En je kunt het amper zien maar Vormer raakt Fischer wel degelijk, want direct na de overtreding zie je dat de schoen van Fischer half uit is.

19 augustus 2013 om 00:15

Constant druk zetten en overal kort op zitten is geen uur lang vol te houden.

19 augustus 2013 om 00:30

@Mark-Fey

Net zoals AZ in het zadel werd geholpen door Nijhuis vorige week? Was ook een lichte overtreding, maar een terechte pingel. Ook Viergever ging erg makkelijk en gewillig liggen. Nu precies hetzelfde. Alleen dan een keer in het voordeel van Ajax en dan is Ajax in het zadel geholpen.

Ajax had Feyenoord, wat trouwens goed speelde in de eerste helft, dat moment eindelijk in de tang.

En verder loopt Ajax er na de 1-1 doorheen, getuige de 2-1 en de kansen nog voor rust.

19 augustus 2013 om 02:34

Ja het enige verschil is dat Viergever wel degelijk vastgehouden werd waardoor hij viel. Maar met die lichte scham van vanmiddag, want je kan het moeilijk een overtreding noemen, zou zelfs een baby van 2 overeind blijven staan. Als Feyenoord zo'n penalty mee zou krijgen dan had je moord en brand geschreeuwd samen met je Ajax vriendjes wat het een schande het wel niet was.

19 augustus 2013 om 02:49

Dus jij wilt zeggen dat het trekken van van Rhijn geen lichte scham was, maar dat van Vormer op Fischer wel?
Hahaha. Lachwekkend.
Lichte scham of niet, overtreding in de zestien is gewoon een penalty in 9 van de 10 gevallen.

Verder kom je aan het eind van je reactie met een bewering dat Ajacieden zouden schreeuwen dat het een schande was als Feyenoord zo een penalty zou krijgen: hebben ze anderhalf jaar geleden ook gekregen door dezelfde scheids die er gisteren stond om de Klassieker te fluiten.
Maar toen waren de reacties van alle Feyenoorders en anti-Ajacieden opeens erg begripvol voor de keuze van Kuipers.
Tja, karma is a bitch.

19 augustus 2013 om 10:43

Een schouderduw is toch ook geen overtreding, als ik een vinger op je arm leg is het toch ook geen overtreding. Dit was gewoon geen overtreding. Waarom kunnen sommige Ajacieden nooit objectief ergens naar kijken. En ja bij die zogenaamde overtreding op Guidetti was ook niks aan de hand. Maar het blijft moeilijk toegeven he.

19 augustus 2013 om 14:09

En jij vindt het stappen op iemands voet ook geen overtreding?
Jij bent wel objectief zeker?
Want licht of niet, er is contact. Fischer werd getrapt aan de zijkant van zijn voet. Vormer is gewoon dom om in de 16 Fischer zo te door kruizen. Als er dan contact wordt gemaakt, licht of niet, dan weet je dat de tegenstander gaat vallen.

20 augustus 2013 om 00:23

@klopper1900

Van Rhijn vond ik ook geen overtreding!

Ajax en Feijenoord stellen dit seizoen vooralsnog allebei erg teleur. Als PSV zo blijft spelen als hoe ze de competitie zijn begonnen zie ik hun als de grootste kanshebber voor de titel.

19 augustus 2013 om 00:18

PSV begint inderdaad goed, maar ik denk niet, althans, dat weet ik wel zeker, dat jonkies dit geen vol seizoen vol kunnen houden, laat staan weken achter elkaar, dat komt in een dip terecht, hopelijk voor PSV 1 voor 1, en niet 3/4 dipjes tegelijk. Waar elk team in de Eredivisie of juist gaat presteren of door de mand valt in het 2de seizoenshelft, dipjes heb je over het gehele seizoen. Maar ondanks de dipjes, zie ik ze sowieso in de top 3 eindigen ja.

19 augustus 2013 om 03:19

Daarom dat ze Tovionen en Park ook nog hebben...

Everse is toch ook een beetje simpel. Aanvoerder de Jong word gemist. De enige die de bal tenminste wat langer bij zich kan houden. Ja dan is het niet gek dat het zonder hem onrustiger oogt.

Toch wel mooi dat een zogeheten geen bijzonder elftal al 3 jaar de Eredivisie domineerd.

19 augustus 2013 om 00:14

Ja klopt, ze winnen het wel, mede door de zwakte van de kanshebbende teams in het 2de seizoenshelft. Maar Ajax doet het wel, of dat bijzonder is, nee, het is een kwestie van kwaliteit en breedte van de selectie, dan is Ajax gewoon sterker geweest in Nederland dan een ander team de afgelopen jaren.

De Jong is wel erg belangrijk ja, dat zag je wel aan automatismes en vooral geen leiderschap op het veld. Je hoort hem niet schreeuwen, maar zijn impact met medespelers coachen, is van een hoger niveau dan men denkt.

19 augustus 2013 om 00:32

Ik vond Ajax vooral de tweede helft erg matig. Ik dacht echt dat ze de sleutel hadden gevonden, want Feyenoord werd overlopen na de 1-1. Na de rust was dat helemaal weg.

19 augustus 2013 om 00:52

Die sleutel is dan toch de Jong in tandem met Eriksen. En Schöne, kwaliteit zat, maar geen leider en volgens mij zat hij er na 60 minuten gewoon helemaal doorheen, zag door de vermoeidheid gewoon niks meer, alle ballen gingen slecht. Terwijl hij in de eerste helft toch mooie acties heeft gehad, zoals die hakbal in de 16, prachtig!

19 augustus 2013 om 01:05

Hoeft niet per se De Jong te zijn. Serero deed het prima en haalde een groot deel van de angel uit de wedstrijd. Het probleem met Schone is een beetje dat hij niet diep genoeg staat. De Jong heeft dat wel...net als Serero.

Ik snap ook niet dat je juist tegen Feyenoord gaat kiezen voor zogenaamde body/controle. Wat dat betreft mis ik nog wel eens wat lef in de keuze van De Boer. Ik had echt voor Andersen of Serero gekozen. De kracht van Ajax ligt bij het positiespel, dan moet je daar ook gebruik van maken. Daarnaast mag Schone ook best een keer door het ijs zakken. Hij heeft het tot nu toe uitstekend gedaan. Toch hoop ik dat Serero weer zijn kansje krijgt...want iedereen zegt wel elke keer dat ie te licht is...maar hij bracht samen met Hoesen toch meer rust en balbezit terug bij Ajax.

Laten we niet vergeten dat Ajax altijd in de opening van de Eredivisie veel punten morst, omdat ze nog elkaar moeten zoeken. Na de kerst gaan ze weer volop strijden, wat we de afgelopen jaren ook hebben gezien.

Wij hebben Frank de Boer, dus nergens is paniek voor nodig. Daarnaast hebben we uit 3 wedstrijden 6 punten gepakt, is gewoon netjes.

19 augustus 2013 om 00:12

Komop er is 1 verandering in het team met Bojan, als ze daar al niet mee kunnen omgaan en dus punten morsen is het wel slecht gesteld hoor.

Ook bij Ajax moeten een paar spelers geen mindere dag hebben want dan hebben ook zij gewoon een probleem.

19 augustus 2013 om 00:29

Ajax kan Bojan vandaag nog naar Schiphol brengen en weer terug naar Barcelona sturen als ze willen, dat kan altijd. F. de Boer haalt hem eruit de laatste keren, omdat hij zijn taken niet goed invuld.. dat hij telkens de Messi eist in het elftal van Ajax en dat moet bij hem eruit.

Ajax mist pure individuele klasse.. Als het collectief verstoord wordt dan kunnen ze van elke tegenstander verliezen. Zo simpel is het.

19 augustus 2013 om 00:28

Mist? Jij hebt totaal geen verstand van voetbal. Eriksen Bojan fischer etc. Veruit meeste kwaliteit in de eredivisie.

19 augustus 2013 om 01:16

Tadic, Promes, Gutierrez, Shadrach, Ebecilio, etc....

Ajax zonder Siem de Jong scheelt gewoon zo enorm veel, had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn.
Schone is gewoon niet basismateriaal voor Ajax, leuke back-up maar meer niet hoor, zet dan maar Poulsen als controlerende man op je middenveld die zie je niet maar is zo nuttig.

Bepaalde spelers waren vandaag ook helemaal niet zo sterk als ze kunnen zijn, Alderweireld die het gewoon een paar keer fysiek aflegt tegen Pelle terwijl hij vorig seizoen geen duel van hem verloor, Eriksen die toch een matige van Beek niet voorbij komt.

Enige speler die ik zo kan noemen van Ajax die me positief opviel was Ligeon verder echt niemand, Eriksen vond ik niet dominant, Sigi niet gezien op dat kopdoelpunt na, Blind die alles verkeerd aannam.

Ben benieuwd hoe ze het uit bij Heerenveen gaan doen want als je zo speelt tegen Heerenveen mag je blij zijn met een punt volgende week.

19 augustus 2013 om 00:41

Een beetje opportunistisch. Als Ajax in Friesland wint is er helemaal niks aan de hand en geen enkel probleem. Ik vond Ajax ook erg tegenvallen vandaag...maar ook een beetje eigen schuld dikke bult. Wat mij betreft verkeerde keuze van De Boer om Schone er in te zetten.

Kiezen voor Andersen of Serero geeft tactisch het voordeel dat je jezelf verplicht combinatievoetbal te spelen. Dat deed Ajax nu te weinig met Eriksen en Schone op het middenveld. Schone speelde ook gewoon heel erg slecht en dat kan een keer gebeuren. Vergeet trouwens ook niet wat Vermeer doet bij die goal. Ik vraag mij echt af waarom hij er nog in blijft staan.

19 augustus 2013 om 11:12

De goal is niet zijn fout. Verder maakte hij echter wel een fout of vijf bij corners en vrije trappen, dus ben ik het totaal met je eens. Vermeer keept dit seizoen tot nu toe dramatisch.

Zou me dan ook niets verbazen wanneer Cillissen er gedurende dit seizoen in komt.

19 augustus 2013 om 11:17

@monahoedje

De goal is niet zijn fout...maar wat doet Vermeer daar...hij zit al op zijn bil en valt naar achteren. Hoe had Vermeer gedacht die bal te kunnen keren als ie naar achteren valt? Nee, ik ben het helemaal met je eens...vermeer is dramatisch. Ik erger me er dan ook aan dat hij na zijn missers tegen AZ gewoon weer op goal mocht.

Bijzonder of niet, de 3 punten zijn binnen. Iedere speler iheeft zijn pluspunten en minpunten, dus dat maakt het inderdaad, vooral in de Eredivisie, niemand meer of minder bijzonder. Bij bijzonder denk ik pas na over spelers als Ronaldo, Messi, voor hun grote talent en spelers als Gerrard, Totti en De Rossi omdat ze bij hun club blijven en hun werklust.

In de Eredivisie staat wel talent, maar bijzonder is het niet, op een uitschieter na, je kan beter spreken over kwaliteitsverhouding en dan heeft Ajax meer kwaliteit dan welk ander team in de Eredivisie vind ik. Tuurlijk zijn er een paar spelers gewoon beter bij een ander elftal, maar qua algemene kwaliteitsverhouding, kies ik toch voor Ajax.

Tja en als Ajax speelt zoals het laatste half uur in de eerste helft winnen zij voorlopig ook alles.. Ajax speelde een groot gedeelte niet best, maar om nu Te zeggen dat het geen bijzonder elftal slaat nergens op.

Ik verbaas me verder ook over de positiviteit over Feyenoord onder sommigen, zoals Koeman. Ik vond het namelijk helemaal niet goed. De hele wedstrijd niet. Ze waren fel bij vlagen maar daar hield het mee op. Elke belangrijke bal werd verkeerd gegeven of er stonden er drie buitenspel, passes over vijf meter gingen uit, uit de verdrukking voetballen lukte niet, Pelle werd niet bereikt, backs die alleen maar achteruit blijven lopen, geen kansen kunnen creëren op de momenten dat Ajax zwak was...

Evenmin begrijp ik de euforie over Bojan vooralsnog niet. Deze jongen loopt constant verkeerd en er komt totaal geen gevaar vanaf. Wel kun je zien dat Siem de Jong echt de belangrijkste pilaar is bij Ajax en dan ook erg werd gemist. Zijn rust in het spel en de kwaliteit om doelgericht te denken werd vandaag duidelijk gemist. Maar elk team mist natuurlijk iets als een van de beste spelers niet meedoet.

Het is nog begin van het seizoen. Het kan straks ook zijn dat PSV geen sensatie meer is en dat Ajax ineens geweldig gaat voetballen. De eredivisie is pas 3 weken bezig

Nou, het Ajax na de 1-0, liet toch wel even zien dat het een bijzonder elftal is.. Maar wat Koeman aankaart is absoluut de achilleshiel van Ajax, onder druk valt het centrale duo keihard door de mand!

Maar ook de mentaliteit van sommige spelers is ook totaal verkeerd, hoe kan je je nou niet opladen om een hele wedstrijd goed te spelen tijdens een klassieker?!

De enige die echt een goede wedstrijd speelde, was Ligeon, die met frivole jeugdigheid acties durfde te maken.. Ik weet niet wie er het interview met Fisher gezien heeft, maar ik kon wel huilen! Die jongen was een genot voor de camera, maar is opeens in een zomerstop 'volwassen' geworden, dat is veel te vroeg! Hij moet ook nog die vrijheid hebben die Ligeon heeft!

Fisher, wij houden niet van eenheidsworst, blijf jezelf!!

we moeten onszelf niet voor de gek houden, de selectie van ajax en van andere nederlandse ploegen stelt europees gezien geen ruk voor. wij mogen geen schulden van honderden miljoenen hebben en wij hebben geen oliesjeiks, maar daar is ook niks mis mee, we mogen trots zijn op het beleid wat gevoerd wordt. relatief gezien doen we het extreem goed als je kijkt naar de beperkte middelen.

Vond ook Ajax vandaag onthutsend zwak voetballen op die 20 minuten na en een aantal spelers die zo goed zouden zijn vallen me toch wel erg door de mand hoor.

Fischer presteerde vorig seizoen een aantal wedstrijden leuk, maar nu ziet de rest van Nederland het ook, zo goed is hij nou ook weer niet.

Bojan is tot nu toe ook niet echt de huurling waarvan je ziet wat je had verwacht, speelt niet heel slecht, maar iemand met zo'n verleden en 'talent' had ik toch zeer zeker beter verwacht.

Blind valt nu ook alweer wedstrijd na wedstrijd door de mand, speelde dus inderdaad gewoon ver boven zijn kunnen vorig seizoen.

Enige lichtpuntjes vandaag vond ik Sigi en Ligeon, rest was gewoon zwak.

19 augustus 2013 om 00:36

Sigi laat me niet lachen als lichtpuntje hij was onthutsend zwak. Hij leed de hele tijd Bal verlies, Fischer vond ik vandaag wel weer redelijk dreigend . Bojan moeten we even aankijken oppertunisme ten top om hem al af ye schrijven blind stond vandaag verdedigend goed aanvallend wat minder

19 augustus 2013 om 00:42

Een spits hoort goals te maken, hij legt vooral die kopbal er geweldig in en die pingel schoot hij ook niet verkeerd in. Hij deed vandaag waarvoor hij betaald wordt, dus ben ik tevreden.

Fischer was vandaag op sommige momenten wel redelijk dreigend ja, maar over 90 minuten stelde het gewoon niet zoveel voor. Bojan mogen we wel aankijken, maar er moet nu toch wel eens rendement komen.

En Blind, ja, die was 't toch een keer of twee, drie redelijk kwijt en ik mag toch ook wel zeggen dat zijn directe tegenstander in de vorm van Ruben Schaken ook niet echt een goede pot kende. Hier had hij zich juist aanvallend redelijk kunnen onderscheiden.

19 augustus 2013 om 00:59

Wat je gewoon miste vandaag was voetbal op het middenveld. Juist waar Ajax het sterkste is. Je zag duidelijk dat Eriksen het niet alleen kon en Schone gewoon niet goed, lees slecht speelde.

Je zag direct bij het wisselen van Serero voor Schone, dat Ajax in ieder geval weer grip op de wedstrijd kreeg. Dit kwam voornamelijk omdat Serero en Hoesen prima invielen en de bal wat beter in de ploeg wisten te houden dan met name Schone en ook wel Sigthorsson. Ik vond Kolbeinn ook niet geweldig vandaag, maar die pingel was feilloos en de kopbal machtig. Voor de rest zie ik op dit moment liever Hoesen.

Koeman kan er gwn niet tegen dat Ajax 5x zo beter is als Feyenoord

Onzin ajax heeft een beter elftal dan PSV als :

Siem de Jong meespeelt hierdoor leed ajax veel balverlies op het middenveld.

En bojan is echt niet geschikt voor ajax hij raakt geen pepernoot en is veel te licht en wordt makkelijk omvergelopen in duels.

Als siem de jong meedoet en bojan vervangen wordt goed elftal maar wat er tijdens de klassieker stond en presteren was dramatisch iedereen heeft wel zoon dag.

19 augustus 2013 om 00:52

Ik denk dat Bojan gewoon nog niet helemaal gewend is aan de rechtsbuitenpositie.
Is toch wel even iets anders dan in de spits.
Hij moet nu juist de acties maken en voorzetten geven, waar hij normaal gesproken gewend is om positie te kiezen en te wachten op de voorzetten en steekpassjes.

Het zijn verder pas 3 wedstrijden, dus geef die jongen nog een kans.
Komt zeker wel goed met de juiste begeleiding.

Jaja, Ajax speelt is een slechte wedstrijd, meteen worden er al hele grote conclusies getrokken.
Stel je allemaal niet zo aan. Ajax speelde vandaag eerste helft gewoon prima, 2e helft ronduit dramatisch, dat kan gebeuren, een slechte wedstrijd zit er ook tussen, zoals Real Madrid net ook had, en die moet je ook winnen, en dat deed Ajax.

Muah, ik vind dat Ajax een prima start heeft.
Roda werd makkelijk opzij gezet uiteindelijk, Az, tja, stond gewoon 1-2 en Ajax had alle controle over de wedstrijd in de 2e helft totdat 1 moment het totaal omkeerde, tegen Feyenoord vond ik Ajax ook gewoon prima spelen in de 1e helft.
Kans op kans kreeg Ajax met uiteindelijk een 2-1 stand, 2e helft was dramatisch van beiden door met name het dramatische veld denk ik.

Er wordt nu veel te veel focus gelegd op die enkele minuten dat Ajax het zowaar ietsje moeilijk had, nou, ik vind dat maar erg kortzichtig en misschien is het ook wel gewoon hopen wat men doet, hopen dat Ajax uiteindelijk niet zo oppermachtig zal zijn wat men vreest, hopen dat Ajax eens geen kampioen wordt.

Ik denk dat dat meer aan de hand is dan dat Ajax niet goed zou voetballen of zo, natuurlijk, het kan nog veel beter maar op zich ben ik best tevreden over de 1e 3 potjes.
Ik zie een volwassen Ajax dat de druk kan weerstaan van de tegenstanders, die tegenstanders houden dat nooit lang vol, zie de wedstrijd tegen Az, Ajax laat ze uitrazen, 1-1, verdiende tussenstand maar daarna kon Az het gewoon niet meer, Ajax kreeg totale controle.
Roda gaf te weinig tegenstand en Feyenoord koos er voor om laf te spelen, echter, zelfs bij 2-1 in de 2e helft heb ik amper druk gezien, clubs zijn gewoon bang voor Ajax volgens mij en dat is een goede zaak.

Als je al hoort dat Viergever blij was dat ze het Ajax moeilijk konden maken na de wedstrijd voor de JC schaal zegt dat al genoeg...

19 augustus 2013 om 00:48

Ik wil het veld niet de schuld geven, maar dat zag er weer 'herkenbaar/ouderwets' slecht uit niet normaal, wat een knollenveld. Hopelijk hebben ze het over twee/drie weken onder controle.

19 augustus 2013 om 01:25

Naja, het was niet alleen Ajax dat gewoon geen bal meer bij een medespeler kreeg maar ook Feyenoord kreeg dat niet voor elkaar.
Zowat iedere 3e pass die vooruit ging, ging naar de tegenstander of over de achterlijn bij beide ploegen.
1e helft ging het veld nog wel maar de 2e helft werd het slechter en slechter, bal was onvoorspelbaar op den duur.
Bovendien kan ik het me echt niet voorstellen dat zowel Ajax als Feyenoord het voor elkaar krijgen zo beroerd te spelen op een normaal goed veld want het was vaak nog slechter dan amateurvoetbal zeg.

De mensen die over het veld gaan moeten flink aan de bak in ieder geval, dit mag nooit meer gebeuren, sowieso nadelig voor Ajax maar ook simpelweg Ajax onwaardig.

19 augustus 2013 om 02:15

Daar zal je best een punt hebben. Het veld was ook dramatisch, maar toen Serero en Hoesen erin kwamen kreeg Ajax ook de grip op de wedstrijd terug...dus om het alleen op het veld te schuiven is mij wat te makkelijk. Het zal volgende week gewoon veel beter moeten tegen Heerenveen, anders moet Ajax echt weer in de achtervolging.

Bojan gaat het helaas niet halen bij ajax, onbegrijpelijke aankoop ook. Doe dan schone rechtsbuiten en serero in de basis. Ik zou siem de jong, klinkt gek eigenlijk als punt naar achter willen zien. vind het een type busquets(wel wat minder) Met het vertrek van Boerighter en Babel is ajax toch wat snelheid kwijt.
Ik hoop dat ajax zich mischien nog versterkt met mohktar en een rechtsbuiten. Fischer is een groot talent maar heeft uiteraard af en toe een terugval. Zo heb je in de knvb/championsleauge een wat bredere bank. ook denk ik als de transfermark afgelopen is, alderweireld en eriksen blijven, zich wat meer zullen onderscheiden. ook denk ik dat Hoessen misschien wel beter is dan Siggi. maja kan er compleet naast zitten

19 augustus 2013 om 00:33

Ja dat kan je echt zien na 3 wedstrijden dat hij het niet red. Echt te Erg hier Ajax heeft az verloren als VAB rhijn geen penalty veroorzaakte hadden ze hem gewonnen! En nu winnen ze de klassieker ik moet PSV dat nog zien doen. Ajax speelt 2 weken wat minder en mensen gaan al beginnen dat ze een lachertje worden in de CL. Wat een onzin zeg! Ajax heeft al 2 relatief moeilijke wedstrijden gehad en PSV nog nul moeilijke. Dus wat is jullie punt?

19 augustus 2013 om 00:54

Hun punt is dat ze Ajax haten, dat ze ons niks gunnen en nog niks geleerd hebben van de afgelopen drie jaar. Vandaag ook weer met die penalty. Als je ziet hoe vaak Feyenoord wel niet tegen Ajax de laatste onterechte penalty's heeft gekregen. Eindelijk hebben wij de scheids eens mee (en ook dat is maar de vraag aangezien Volmer net als van Rhijn tegen AZ een lichte overtreding maakt) en is de derde wereld oorlog uitgebroken.

Het is een ding dat fans opportunistisch zijn, maar Everse moet beter weten. Kijk naar de geweldige PSV teams van de afgelopen jaar die telkens met gemak kampioen werden......

Zelfs zou Ajax tegen Heerenveen verliezen is er niet veel aan de hand. Natuurlijk is dat voor de Ajacieden niet leuk, maar ik denk niet dat PSV alle 34 wedstrijden gaat winnen...

Als in de ogen van Jan Everse Ajax al geen bijzonder elftal is hoe slecht is zijn Feyenoord dan wel niet?

19 augustus 2013 om 00:43

Dat was inderdaad nog veel slechter, een degelijk Feyenoord had namelijk wel meer dan 0 punten.

Feyenoord begon aardig maar het waren vooral de dooie spelmomenten.zo goed was het ook weer niet. Voetballend wordt je niet blij van verhoek,immers,vormer,schaken, en dan heb ik nog niets gezegd over de bank met goosens sissy ten voorde etc.

Mr bitterbal kan nu zeggen dat feyenoord zo verlopig alles wint, maar ik zie feyenoord eerder nog meer steken laten vallen puur kijkend naar de creativiteit en het gebrek aan voetbal in het elftal

Zeker wel een "bijzonder" team, ze spelen alleen nog niet bijzonder.

Ach, men blijft steeds terecht komen in de bodem van die mooie val. Als Ajax met 10-0 zou winnen zou dat betekenen dat we in Mei weer kampioen zijn? Hebben mensen nog niks geleerd van het opportunisme? Ajax is drie keer op rij kampioen van Nederland geworden. Hoe goed waren deze teams tot januari en daarna in de lente?

Natuurlijk gaat Ajax niet tot de kerst kampioen worden, maar PSV ook niet. Frank de Boer heeft heel veel werk te doen, maar als ik weer iedereen nu hoor roepen hoe slecht Ajax is moet ik echt lachen. Kom op zeg, er zijn nog 31 wedstrijden te spelen. Mijn god, als Ajax met geluk ook in Heerenveen wint heeft mijn cluppie drie moeilijke wedstrijden achter elkaar gehad. Het is niet zo dat we in met Roda, AZ en Feyenoord tegen degradatiekandidaten hebben gespeeld, toch?

Tijd zal zeggen of dit Ajax goed genoeg is voor een vierde titel op rij, maar de laatste drie jaar waren we in augustus ook niet precies 'het beste team' in Nederland...

19 augustus 2013 om 05:04

Ik vond Ajax op veel momenten en dan vooral in individuele situaties zo rommelig spelen dat het me deed terug denken naar het voetbalkwartiertje op de basisschool... Tuurlijk heeft Ajax vaak meer bal bezit, ze tikken de bal alleen maar rond en wanneer ze er niet uitkomen.. hup... weer terug naar Vermeer, want tsja dat is veilig en behoud je balbezit. En als ze dan wel komen proef ik als kijker totaal geen scoringsdrang, wat je wel bij PSV, AZ en Feyenoord vandaag, ze scoren dan wel niet maar je hebt wel als toeschouwer het gevoel dat die ploeg ervoor gaat. Het moet maar altijd mooi bij Ajax en Fischer moet altijd nog even een mannetje of 3, 4, 5 ach maakt niet uit wat er staat Fischer probeert het gewoon, iedereen vind hem geweldig, maar ik vind dat hij vaak het overzicht verliest en ze inzet vaak onder de maat is. Ik van Ligeon vandaag wel een sterke indruk maken eigenlijk nog sterker dan van Rhijn dit seizoen gedaan heeft. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Ajax dit jaar nog steeds de grote kanshebber voor de titel is maar dan moet de vechtlust wel terug komen en moeten ze veel zakelijker gaan spelen als dat ze nu doen. Siem de Jong is duidelijk afwezig en dat merk je ook in het vertrouwen qua opbouw, hoe de Boer hier opnieuw vorm aan zal geven weet ik niet maar ben best benieuwd hoe Bojan het op die positie zou doen.

Zo zie je dat s. De jong de belangrijkste kracht is van ajax. Zonder hem is ajax verdwaald

Feyenoord was goed maar ajax was beter....

Ajax heeft altijd een matige start, maar dat hadden ze de voorgaande 3 seizoenen ook. Dat psv beter speelt kun je pas zeggen als ze eens echte tegenstand krijgen. Als Eriksen blijft, en Bojan en Fischer gaan draaien, worden ze gewoon kampioen hoor.

Is wel grappig zowat de hele eredivisie zat achter Bojan aan maar k ben blij dat ie nie naar PSV is gekomen dan zou Bakkali of Depay op de bank zitten dat moet je niet hebben! En over Fisher vorig jaar was hij nog t grootste talent van de eredivisie en nu... NIKS. Ben wel benieuwd of Bakkali dit niveau kan vast houwen. Want dat is nou eenmaal jonge spelers de ene wedstrijd ben je geweldig de andere NIKS. :S

Misschien heeft Ajax niet zo'n bijzonder elftal maar als er een speler of 14 bij Nationale ploegen spelen en pas op donderdag terug keren en je mag dan ook nog eens op een veld spelen waar de honden geen brood van lusten en je overklast Feyenoord dan 20 minuten in de eerste helft en tien minuten in de tweede helft op zo'n manier dat je wel 6 keer had kunnen scoren, terwijl Feyenoord zegge en schrijven 1 kas heeft gehad, dan mag Everse ook concluderen dat het elftal van Feyenoord wel heel erg matig is. Laten we maar drie maanden wachten sinds ten Cate speelt Ajax pas vanaf December goed.

Ach dat het wat minder is kan ik me voorstellen. Met of Siem is op het middenveld een wereld van verschil. Daarnaast zullen de fysieke inspanningen van midweeks ook meetellen, al was dat bij Feyenoord niet anders natuurlijk.

Dat mensen nu Ajax lager gaan inschatten is prima, ik tel de eerste 7 weken vooral de gehaalde punten. Als we na 7 speelronde met 16 punten staan is dat gezien het zware programma een uitstekende prestatie. Frank de Boer weet dat ook, daarom wilde hij al dat de ploeg eerder in het seizoen er zou staan. Tenslotte zijn dan de zwaarste wedstrijden, daarna zwakt het programma af. De stand op teletekst is voor Ajax ook totaal onbelangrijk, alleen hoeveel punten ze zelf halen tot en met speelronde 7.

De 2de helft met name was niet om aan te zien.
Maar Feyenoord creëerde geen doelkansen, ook de 1ste helft niet. De goal van Pelle was een klutsbal.

De teamorganisatie staat dus behoorlijk goed en dit was de eerste wedstrijd zonder De Jong. Dan zie je meteen hoe groot en belangrijk zijn inbreng is voor het team.
De komende wedstrijden zal dat beter gaan, ze moeten zich herschikken in de aangepaste taken.

Het veld was een nog groter drama en flink mede debet aan het slechte spel.

19 augustus 2013 om 13:13

Zoals de afgelopen drie jaar toen PSV de titel won, niet?
Kom op zeg, na drie wedstrijden kan je echt niks zeggen. Kijk bijvoorbeeld eens naar de wedstrijden die Ajax en PSV hebben gespeeld...

19 augustus 2013 om 14:30

Psv kan absoluut kampioen worden ze hebben een goede ploeg met kwaliteit maar als ze zakaria bakkali missen is het toch heel wat minder.

Ligeon laten staan en Klaassen voor de Jong. Dan laat Ajax voorlopig geen punten liggen.

Koeman, let jij nou nog maar eventjes op je eigen zooitje. Met 0 punten na 3 wedstrijden heb jij helemaal geen recht om over andere teams te zeiken. Zorg jij maar voor Feyenoord.

Als bij Ajax de Jong en Eriksen wegvallen, blijft er een bijzonder matig elftal over. Met deze beide jongens is het ook alleen maar Eredivisie waardig. De ploeg met de talenten is op dit ogenblik echt Psv, maar je moet afwachten wie daar echt doorbreekt. Zie gevalletjes Bojan, van der Wiel, van Rhijn, Clasie. Zodra je talent af bent, volgt de ontmaskering, en dan blijken er maar weinig spelers zich echt tot het legertje bovenmatige kwaliteit te kunnen rekenen (van Persie, Schneider, Robben en in mindere mate een Huntelaar, Nigel de Jong). Na de vroege uitschakeling van zowel FC Utrecht en Vitesse weten we van welk niveau onze Eredivisie is. Maar wel bijzonder aantrekkelijk om naar te kijken. Al zou je dat na de Klassieker van gistermiddag niet zeggen, maar dat lag vooral aan wekenlange lethargie van onze Ajax vrienden, die op een veel te hoog paard zijn getild.

Lachwekkend dat Ajax weer een team van niets is na een paar mindere wedstrijden. Ajax begint de competitie altijd wat minder dan ze kunnen, die gaan hun draai echt nog wel vinden.

Dit soort uitspraken gaan helemaal nergens over. Een mindere wedstrijd en het is allemaal maar niks en als ze dan binnenkort net als vorig jaar bijv. in de CL spelen, zoals tegen City zit Ajax weer bij de Europese subtop.

Ajax heeft gewoon een goed ploeg met enkele jongeren.

Ajax speelde gisteren geen beste pot,speelde op 40% van hun kunnen. Everse is gewoon jaloers dat Ajax niet door de ondergrens meer zakt en een mindere wedstrijd gewoon relatief eenvoudig wint
Wat voor uitgespeelde kansen heeft Feyenoord nu werkelijk gehad ? Inderdaad,niet een.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren