Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Suárez hakt knoop door en brengt transfersoap in stroomversnelling'

Laatste update:
/

Luis Suárez gaat Liverpool vertellen dat hij deze zomer naar Arsenal wil vertrekken, zo claimen diverse Britse tabloids zaterdag. De aanvaller meldt zich dit weekend bij de selectie van Brendan Rodgers in Melbourne. De verwachting is dat Suárez zal aangeven dat hij wil dat de club medewerking verleent aan een transfer naar Arsenal, dat de spelersgroep van Arsène Wenger wil versterken met een topaanvaller.

Wenger zou groen licht gekregen hebben voor een bod van 46 miljoen euro. Eerder werd al een bod van 34,4 miljoen euro uitgebracht, maar dat sloeg Liverpool af. In het contract van Suárez met the Reds staat een complexe transferclausule van 46 miljoen euro. Het management van de Uruguayaan is van mening dat een dergelijk bedrag afdoende is om de spits te laten gaan, maar Liverpool claimt dat de club bij een dergelijk bod alleen de aanvaller hoeft te informeren over de interesse. Men hoeft naar verluidt niet per se in te stemmen.

/

Suárez had eerst zijn zinnen gezet op een transfer naar Real Madrid, maar de topclub uit Spanje werd niet concreet en was sowieso niet van plan om de hoofdprijs voor de ex-speler van FC Groningen en Ajax te betalen. Arsenal werd de laatste weken met Gonzalo Higuaín in verband gebracht. Real Madrid weigert echter plotseling om de aanvaller voor minder dan veertig miljoen euro te laten vertrekken. Dit omdat Carlo Ancelotti zou hebben besloten dat de Argentijn niet weg mag gaan.

Wayne Rooney was eveneens een optie voor Wenger, die meermaals aangaf dat de salariseisen van de Engels international geen probleem waren. De aanvaller lijkt echter op weg naar Chelsea, dat een formeel bod van naar verluidt 20 à 25 miljoen euro bij Manchester United heeft neergelegd. Zodoende lijkt Suárez de beste papieren te hebben om de voorhoede van the Gunners van nieuwe impulsen te voorzien.

Van Liverpool naar Arsenal is een sportieve verbetering

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ah, goed nieuws. Suarez is de enige die de transfer kan doordrukken. Inmiddels is er geen plan B meer, of Wenger is daadwerkelijk bereid dat salaris op te hoesten van Rooney, al weet ik zeker dat hij bluft.

20 juli 2013 om 12:45

En jij zou blij zijn met deze transfer? Suarez kan natuurlijk wel een behoorlijke bal trappen en zou vast wel van waarde worden voor Arsenal maar 46 miljoen is natuurlijk echt veel teveel geld. Ik denk dat als je er een paar miljoen bovenop gooit je een serieuze kans maakt om Benzema bij Real los te weken. Daarnaast, Arsenal heeft behoefte aan een echte spits, aan een aanspeelpunt voorin, en dat is Suarez gewoon niet. Voor mij blij Suarez een rechtsbuiten, daar komt hij gewoon veel beter tot zijn recht. Als hij in de spits staat gaat hij zwerven, met de bal lopen, etc. Als Arsenal Suarez voor 30 mil zou kunnen halen zouden ze dat zeker moeten doen, maar alleen als ze dan nog genoeg geld hebben voor een goede spits. Suarez halen voor 46 en daarmee je hele transferbudget hebben besteed is echt waanzin.

20 juli 2013 om 14:47

Suarez zal meer aan het team toevoegen dan Benzema, we missen een dribbel, we missen gif, we missen winnaarsmentaliteit en we missen een speler die angst inboezemt bij de tegenpartij.

Suarez heeft het allemaal en daarnaast hebben wij helemaal geen behoefte aan een echte spits, wel aan iemand die hyperdynamisch over het veld zwerft en wat met een bal kan. Suarez is onvoorspelbaar en kan uit het niets opduiken, is in staat zelf zijn kansen te creëren en is één van de meest gedreven voetballers..

Bovendien kan je Giroud en Suarez probleemloos in een 4-3-3 samen laten spelen.

Dus nee, zelfs Benzema zou ik niet boven Suarez verkiezen voor dat geld, op de perfecte Arsenal-manier gaat alles om positiewijzigingen. Wie de bal uiteindelijk in het netje legt zal mij dan ook een zorg zijn. Sowieso zijn we dan op ons best, dat onverwachte.

Met Cazorla, Walcott, Giroud, Podolski, Oxlade, Wilshere heb je ontzettend veel scorend vermogen in de ploeg, de tegenstander weet zich geen raad wanneer je hier Suarez aan toevoegd.

20 juli 2013 om 15:10

Oef, wat ben ik het oneens met jouw kijk op voetbal zeg. Waar moet ik beginnen?

Allereerst, alles wat Suarez kan kan Benzema ook. Benzema is vele malen technischer, heeft net zoveel scorend vermogen, is ontzettend balvast, en ook belangrijker; staat er in de grote wedstrijden. Suarez heeft het in de PL bijna niet laten zien tegen de grote teams waar dat Benzema in de CL en tegen Barca vaak een hoog niveau haalde.

Je overdrijft ook enorm wat betreft het scorend vermogen van Arsenal. Oxlade en Wilshere hebben nog nauwelijks goals gemaakt voor Arsenal, dus hoe kom je daarbij dat die scorend vermogen hebben? Giroud heeft met 17 doelpunten in alle wedstrijden bij elkaar echt niet laten zien over ook maar gemiddeld scorend vermogen te beschikken en hoewel Carzorla, Podolski en Walcott inderdaad vrij veel scoren voor spelers op hun positie zijn dat nou ook geen spelers die er 20+ per seizoen inschieten. Als Suarez komt zou Arsenal inderdaad het scorend vermogen verdubbelen ja, maar ik denk dat ze dat ook gemakkelijk kunnen doen met spelers die geen 46 miljoen kosten.

20 juli 2013 om 15:24

Doelpunten tegen City, Chelsea, Arsenal, Spurs en Everton. Alleen tegen United heeft hij niet gescoord. Het is mij dan ook een raadsel waar het fabeltje vandaan komt dat Suarez er niet staat tegen de grote teams. Toen hij net bij Liverpool was, zorgde hij er hoogstpersoonlijk voor dat United 3-1 klop kreeg bijvoorbeeld.

Hoe kom jij erbij dat hij het niet laat zien tegen de grote teams?

20 juli 2013 om 15:36

Dat zie ik met mijn eigen ogen. Ik heb bijna geen topper gemist in de PL afgelopen seizoen dus ik verzin niet zomaar wat. Doelpunten zeggen lang niet alles, in de meeste wedstrijden was Suarez praktisch onzichtbaar.

20 juli 2013 om 16:15

Ik ben geen fan van Benzema. Het klopt dat Oxlade en Wilshere nauwelijks gescoord hebben, maar zij hebben de kwaliteiten om dat wel te kunnen. Ik verwacht van Wilshere als Chamberlain dat zei meer gaan scoren volgend seizoen.

Benzema is gewoon het type Giroud, maar dan twee klasses beter. Benzema is evengoed niet snel en heeft ook zijn periodes dat er niets uitkomt. Suarez heeft dat karakter om het team uit het slop te trekken. Ik wil gif zien, dat heeft Benzema evengoed niet.

Suarez zal vele malen sneller kunnen reageren op de snelle bewegingen in ons systeem, hij zou als een soort Messi over de hele linie kunnen bewegen om die gaten in te duiken. Suarez heeft het loopvermogen en de werklust daarvoor.

Suarez zal bij Arsenal enkel beter tot zijn recht komen, bij Liverpool is het toch min of meer een one-man-show.

20 juli 2013 om 18:02

Tristan

Benzema is echt wel 3 klasse minder dan Suarez. Wat Suarez al heeft laten zien in een bout elftal als Liverpool is ongekend. Ik snap ook niet dat Liverpool hem naar Arsenal laat gaan

20 juli 2013 om 20:27

Benzema? Geen idee waar je dat vandaan haalt. Vooral gebaseerd op afgelopen seizoen is Suarez toch vele malen beter. Ik vraag me af of je La Liga uberhaupt in de gaten hebt gehouden afgelopen seizoenen.

Tja.... Kwaliteitsinjectie: Ja! Ethisch verantwoord: Nee! Kan clublegende worden: Nee! Kan Wenger hem bedwingen: Ja! Zijn we er happy mee: Twijfel!

20 juli 2013 om 09:31

Waarom zou hij geen legende kunnen worden? Het is een geweldige complete speler die op meerdere posities uit de voeten kan. Daar bij is Luis zeker een voetballer die clubliefde verkiest boven geld. En die andere incidentjes moet je als Arsenal fan vergeten. En voor Suarez zelf kan die met een schone lei beginnen en wie weet een legende worden!

20 juli 2013 om 09:32

Zolang die in Engeland zit, begint ie nooit met een schone lei xd

20 juli 2013 om 09:42

Inderdaad, daarvoor is er te veel gebeurd, ik verbaas me er dan ook over dat hij uiteindelijk toch in Engeland zou blijven, aangezien hij zich er niet meer op zijn gemak voelt etc etc...

20 juli 2013 om 09:46

"daarbij is luis zeker een voetballer die clubliefde verkiest boven geld"

Serieus: op basis waarvan kom je met zo' n uitspraak?

Hij heeft max 3 seizoenen voor een club gespeeld..

20 juli 2013 om 09:51

Inderdaad als Luis Suarez ons kampioen maakt kan hij zeker uitgroeien tot een legende, Weliswaar geen legende ala Henry/bergkamp & nog een hele rij aan absolute Arsenal helden maar hij kan zeker de geschiedenis boeken in als een hele grote meneer.

Ik vind het trouwens erg jammer dat Higauin niet meer komt voor een miljoentje of 25, Dat leek me écht een geweldige aankoop voor een geweldige prijs. Ik vind het ook jammer dat Arsenal het record bedrag niet alleen verbreekt maar ook gelijk verdubbelt, Maar een kwaliteits-injectie kunnen wij zeker gebruiken en met de winnaarsmentaliteit van Suarez & de ontwikkeling van ons 'british Core' die allemaal langdurig vastliggen & alleen maar beter worden zie ik de toekomst steeds positiever in.

Operation deadwood is ook bijna voltooid met Mannone Scuilacci Arshavin Santos & Djourou die zijn vertrokken, Nu alleen nog Bendtner Chamakh & Park zien kwijt te raken & we hebben meer dan 300.000 pond per week over in ons salarishuis, Dat betekent grotere salarissen voor topaankopen & jeugdspelers die kunnen doorschuiven naar het eerste team, Ik kijk erg uit naar volgend seizoen hopelijk MET Suarez.

Wat zou dat prachtig zijn, De enige échte Luis Suarez bij de 2 clubs uit mijn hart.

20 juli 2013 om 09:54

Je hebt wel gelijk, al had ik toen hij bij Ajax speelde wel altijd het idee dat hij alles voor zijn club deed.

20 juli 2013 om 10:03

In zijn Ajax jaren deed hij zeker alles voor zijn club. Hoe in dat weet? Als een Ajax fan voelde je het gewoon, alles wat hij deed deed hij voor Ajax. Dat voel je als een echte supporter gewoon bij sommige spelers, maar ik weet natuurlijk niet of jij er ook over mee kan praten.

Van Liverpool naar Arsenal is een sportieve verbetering

Nee ze spelen allebij niet om de prijzen.en waarom naar een concurent gaan? ga dan naar het buitenland als de mogelijkheid er is of blijf bij Liverpool.

20 juli 2013 om 09:37

Brendan Rodgers vs Arsène Wenger.. dàt is al een wereld van verschil.

20 juli 2013 om 09:51

Verklaar je zelf nader vind dat je Rodgers toch te kort doet je zet hem naar mijn mening neer alsof hij niks kan...

Hij moet zich nog bewijzen maar heeft de afgelopen jaren laten zien een heldere voetbalvisie te hebben en dit ook duidelijk maakt aan zijn groep en onder rodgers wordt er goed en verzorgd voetbal gespeeld wat dat betreft lijken Wenger en Rodgers best op elkaar

20 juli 2013 om 10:09

Dat zeg ik niet, Wenger is gewoon een grootheid en Rodgers komt net pas kijken in de top. Misschien wat ongelukkig geformuleerd, maar er zit gewoon een wezenlijk verschil tussen beiden coaches.

20 juli 2013 om 14:40

Het is zeker niet dat Rogers geen goede coach is, maar komop he, het is Wenger, de beste nog actieve coach op dit moment. Hiervoor was het Saf, maar die is nu niet meer actief, en ook Pellegrini en Mourinho komen in de buurt maar zijn ook nog niet zo ver.

20 juli 2013 om 09:50

Arsenal speelt altijd Champions League iets wat Liverpool al jaren niet lukt, ze halen met moeite Europees voetbal. Dat is toch al een grote sportieve verbetering.

En naar het buitenland vertrekken gaat niet zo makkelijk. Als bv Real niet meer wil bieden dan 40 miljoen en Arsenal doet dat wel dan kan hij niet zomaar naar het buitenland vertrekken.

Zou voor Arsenal natuurlijk een prima versterking zijn alleen 46 is natuurlijk erg veel geld, helemaal voor een club als Arsenal die geen olisheik achter de hand heeft. En aan de andere kant had Joventic voor 16 miljoen minder geen slechtere versterking geweest.

20 juli 2013 om 09:57

Jovetic is een schaduwspits & daar is geen 'ruimte' voor in ons systeem, 46 miljoen is natuurlijk erg veel geld maar Arsenal is financieel kern gezond, Mischien wel de gezondste club van engeland dus Arsenal heeft wel een groot potje om échte versterkingen binnen te halen.

Dat neemt niet weg dat 46 miljoen nog steeds érg veel geld is, Maar Arsenal wil graag Bayern Munchen achterna, Financieel zijn we al kerngezond & gaan we zeker de richting van Bayern op nu alleen nog het sportieve. Daar bedoel ik dus mee dat we zowel financieel als sportief op topniveau presteren & dat is het grote doel.

20 juli 2013 om 10:14

Ik ben het wel een beetje met je eens over alles in je reactie. Maar vind jij het niet gek dat Arsenal al jaren moeilijk doet om bedragen als 20, 30 miljoen uit te geven voor échte versterkingen, en nu ineens 46 miljoen uit hun mouw gaan schudden of het voor hun de normaalste zaak van de wereld is?

20 juli 2013 om 10:20

Ik vind het niet gek nee, Omdat Arsenal zoals ik eerder al aangaf financieel gewoon kerngezond is, Je moet ook beseffen dat Arsenal in voorgaande jaren gewoon geen 30 miljoen aan 1 speler KON uitgeven ivm met hoge rente's bij de aflossing van het stadion bijvoorbeeld, We hebben ook nieuwe sponsordeals afgesloten en hebben de laatste jaren alleen maar winst gemaakt.

Veel mensen komen dan met het tegenargument, Maar waarom kon Arsenal wel Carzorla Giroud & Monreal halen voor 30+ miljoen in totaal? Dat is heel simpel, Arsenal kon elke transferperiode wel een aantal miljoen uitgeven maar als je een spits linksback & een 10 nodig heb en je budget is 35 miljoen kan je moeilijk 30 miljoen in een spits steken aangezien je dan spelers tekort komt!

Alle aankopen die nu binnenkomen zullen van meerwaarde zijn, Natuurlijk zal Le Proffeseur altijd een aantal talentjes oppikken maar zoals hij zelf al aangaf is Arsenal NU wel in staat om te concureren met de 'big-money clubs'

20 juli 2013 om 11:02

Bedankt afca_1995, ik ben veel opgestoken van je reactie. Daarbij gun ik de "gunners" (slechte woordgrap trouwens) een mooi seizoen en eindelijk weer wat prijzen op te strijken. Geweldige club!

Zou een topversterking voor Arsenal zijn!
Kan Ajax en evt Groningen nog een bepaald percentage toegemoed zien mocht dit allemaal doorgaan?

20 juli 2013 om 15:25

Ajax krijgt de gebruikelijke 5 procent als ik me niet vergis. Hebben we de helft van de transferkosten van deze zomer alweer opgelost

Ik hoop dat dit niet zal gebeuren. Met dat geld kunnen ze 2 spitsen kopen met goede kwaliteiten en 2 spitsen die niet de helft van een seizoen geschorst zijn door woede uitbarstingen.

Hoe zit het trouwens met Higuain? Ik hoop nog steeds dat hij overkomt!

20 juli 2013 om 11:21

Ja maar we moeten een spits van wereldkwaliteit hebben en niet twee goede.

Als je zoveel geld kan uitgeven aan 1 speler, waarom hebben ze dan neit Gomez of Jovetic geprobeerd? Dan heb je toch liever voor 10 miljoen minder Jovetic..

Gomez mocht weg heerlijke afmaker, waarom negeren ze Dzeko (net als Chelsea overigens).

20 juli 2013 om 09:42

Omdat Jovetic relatief gezien een onbewezen talent is? Daar moet nog een hoop aan gebeuren hè en is zeker nog niet van dat niveau en jij wil 36(!) lappen? Is maar goed dat jij niet in het bestuur zit.. Ik vermoed zelfs dat hij zijn carrière door de afvoerput gooit op deze manier.

Gomez is ook geen type dat Arsenal zoekt, doe het dan maar gewoon met Giroud, evenals Dzeko.

20 juli 2013 om 09:47

Jovetic eet te minste geen mensen op. Wat als Suarez na 5 wedstrijden voor Arsenal ineens iemand een zware elleboog stoot geeft of weer iemand bijt ofzo? Dan is de kans groot dat hij voor een lange tijd geschorst word door de FA omdat hij al 2 zware incidenten heeft gehad. Jovetic is misschien geen garantie voor een daverend succes maar dat is Suarez ook niet.

20 juli 2013 om 10:08

Wat als, wat als. Laten we dat maar gewoon afwachten. Ik ga er vooralsnog van uit dat hij dit niet meer in zijn kop haald, of dit naïef is zal moeten blijken. Kwalitatief gezien brengt hij een instant impact, vele malen groter dan Jovetic dat nu kan.

20 juli 2013 om 10:16

Oke, touche maar dat is over Jovetic

What about Gomez & Dzeko dan? 2 bankzitters voor een zachtprijsje op te halen.. Dzeko is absoluut een versterking, goede kopper, kan meevoetballen en is dynamischer dan Giroud die toch vooral statisch is.

20 juli 2013 om 10:22

Denk je dat City Dzeko laat gaan? Vorige seizoen iedere wedstrijd gescoort wanneer hij inviel is dus heel belangrijk voor City. Balotelli is weg, Tevez is weg. En Jovetic is geen al te veel scorende spits. Daarnaast moet Negredo het ook nog maar laten zien.

20 juli 2013 om 10:37

Negrodo, Aguero 2 topspitsen, met daarachter Navas, Toure en Silva en ook nog Fernandinho en Rodwell als talent.

Dzeko voor 40 miljoen laten ze echt wel gaan hoor, denk ik al bij 35 miljoen.

20 juli 2013 om 10:52

dan zie ik liever 11 miljoen meer en Suarez dan voor 35 miljoen Dzeko...

20 juli 2013 om 16:43

Dzeko 35 miljoen? City zal blij zijn als ze er 20m voor kunnen vangen.
Dzeko is een zeer beperkte spits, net als Gomez trouwens.

Waarom je twijfels over Suarez en vervolgens Dzeko/gomez noemen? Arsenal heeft een voetballende spits nodig. Als bankzitter hebben we al een sterke spits én kopper (die ook nog mee kan voetballen) = Giroud.

Als hij prijzen wilt winnen moet hij snel vertrekken. Zelfde geld voor Eriksen, ik zou niet naar Liverpool gaan als ik hem was! Bij Arsenal moet er veel geburen, willen ze prijzen winnen! Zoals een nieuwe keeper en een echte spits; Podolski is een SS, waarom hebben ze hem gehaald voor de spits rol! Higuain of Suarez, twee super spitsen ( de een is een vampier denk ik.................. ) , Zij kunnen Arsenal echte prijzen bezorgen.

20 juli 2013 om 09:59

Niemand bij Arsenal heeft Podolski gehaalt voor de spits positie.

Vreemd! Voor iemand die liever Engeland wil verlaten na alles wat er over hem geschreven en gezegd is.

die man mag verkassen hij heeft dit seizoen veel gedaan voor de club ,maar zijn gedrag is triest .hij zou ook onhappy zijn als ie niet naar een ander club zou gaan komend,dus het beste is hem verkopen voor die 46 mil een goeie vervanger zoeken en met derest van dat geld
die as van Liverpool sterker maken

Ik ga dit nooit snappen.. ga naar weg dan jo. Je zegt dat de Engelse media je aanvallen en beter zou zijn dat je vertrekt naar het buitenland en wil je vervolgens naar Arsenal.. ik als Liverpudlian ben zeer teleurgesteld in deze jongen ik ben vast niet de enige.

Dit veranderd alleen niets van het feit dat ze 20 miljoen onder de vraagprijs zitten.

46 miljoen euro is een gigantisch bedrag en dan is ie ook nog de eerste 6 wedstrijden geschorst... Verder is het vooral een financiële verbetering. Liverpool hoeft zeker niet ver achter Arsenal te eindigen met o.a. Coutinho, Sturridge, Gerrard etc. Dit is geen echte stap voorwaarts als je beide elftallen vergelijkt.

20 juli 2013 om 09:57

Inderdaad! Liverpool speelde al wat beter toen Suarez ontbrak. Rodgers doet het goed dit elftal zal Liverpool iedereen weleens kunnen verassen

Mignolet
Johnson
Kolo Toure
Agger
Enrique
Gerrard
Lucas/Allen
Shaqiri
Eriksen
Coutinho
Sturridge
20 juli 2013 om 10:00

Vandaar dat Liverpool al jaren & jaren onder ons eindigt?

20 juli 2013 om 10:06

Jaren en jaren seizoen 2009 vergeten? Toen werden ze 2e met 83punten(geloof ik

Daarna is het best achteruit gegaan idd maar Liverpool speelde gewoon altijd mee om de 1e 4 plekken en zijn na 3 mindere seizoenen weer goed op weg

20 juli 2013 om 10:27

Hij zegt vergelijk beide elftallen & dan moet je volgens hem tot de conclusie komen dat ze ongeveer gelijkwaardig zijn, Ik ben het daar niet mee eens! want Liverpool eindigt al jaren onder ons. Niet veel spelers van het huidige Liverpool&arsenal die écht een rol van betekenis spelen in het eerste team speelde dat seizoen ook een belangrijke rol.

Ik vergelijk dus de elftallen van nu.

20 juli 2013 om 10:52

Dan hoeft geen team in Frankrijk te vrezen voor Monaco toch afca_1995? Als het gaat om de prestaties uit het verleden... Het huidige team van Liverpool is gewoon talentvol en niet veel minder dan wat Arsenal heeft lopen.

20 juli 2013 om 10:57

Monaco is toch een compleet ander verhaal? Ik ontken ook niet dat Liverpool een zeer talentvolle ploeg is, Ik ben er zelfs van overtuigd dat zowel Liverpool als Arsenal zich binnen enkele seizoenen weer definitief gaan melden bij de top, Beide zijn bezig met een goed eigen beleid en beide hebben een zeer talentvolle ploeg.

Ik word alleen een beetje moe van mensen die roepen dat Arsenal geen stap hogerop is, Dat is het dus wel. Wij spelen al 16 jaar CL op rij dus ik kan wel zeggen dat minimaal CL voetbal verzekert is bij Arsenal en dat is bij Liverpool niet het geval.

20 juli 2013 om 10:53

dat was vorig seizoen te merken..
Zeker als Arsenal Suarez binnenhaalt, eindigt liverpool niet boven ons.

Van Liverpool naar Arsenal vertrekken getuigt niet echt van clubliefde als je uitspraken doet als: ik zal nooit voor een andere Engelse club spelen en als ik bij Liverpool vertrek ga ik naar het buitenland omdat Liverpool in m

20 juli 2013 om 10:28

wie zegt dat hij van Liverpool houd? Blijkbaar houd hij van Arsenal want na alle omtrent rond hem wil hij nog in Engeland blijven en naar Arsenal vertrekken.

Ik haat de woord clubliefde. Iedereen gebruikt dit terwijl je dit amper ziet. Enkel gevalletjes zoals Totti zijn echte clubliefdes. Je kan niet overal clubliefde erbij halen als iemand weg wilt bij een club.

20 juli 2013 om 11:41

Blijf jij alleen maar dom lullen of niet? Suarez heeft zelf aangegeven dat hij weg wilde uit Engeland door de pers. Dat hij nu naar Arsenal zou willen maakt hem gewoon een vieze smerige judas.

20 juli 2013 om 12:16

Spelers zeggen zoveel en je moet niet altijd alles serieus nemen. Misschien is er vanuit buitenland niet eens concrete interesse en van Arsenal wel.

En denk jij dat de pers in het buitenland beter is? Geloof mij maar; Spanje, Italie en Duitsland heeft een veel ergere pers dan Engeland. Als je domme dingen doet kun je dat het beste in Engeland doen aangezien zij dat onderhand wel normaal vinden want 8 van de 10 Engelse spelers doen o zoveel domme dingen.... de tabloids zitten er vol van. 1 Beet van Suarez ; als hij zich zelf daarover werkelijk druk maakt dan kan hij never nooit naar de top. Je moet wel tegen druk kunnen als je een top speler bent bij een top club...

Bovendien wil Arsenal ook de centjes ervoor betalen dus wat lul jij dom? Liverpool komt nooit meer aan de top. Ten eerste worden er geen top speler gekocht en ten tweede stelt jullie beleid niks voor. 1e klas wanbeleid.

20 juli 2013 om 13:10

Wat zit jij nou de 1e klas provocateur uit te hangen hier

Snappen jullie het dan nog steeds niet, hij heeft die dingen alleen tegen de media gezegt om een vertrek te forceren en zodat buitelandse clubs meet intresse zullen tonen. Al denk ik zelf dat suerez wel een van de beste versterking is die arenal kan halen

ik hoop dat de club gauw een besluit neemt,want als ze tot einde van tw gaan wachten kan het een problem zijn om een goeie vervanger te vinden

En dan na 3 jaar Arsenal (en geen prijzen), wil hij zeker naar City, United of Chelsea.....

Maar het is een topaankoop voor Arsenal, als hij in het systeem past.....

Szczesny
Sagna Mertesacker Koscielny Monreal

Diaby
Cazorla Wilshere

Suárez Giroud Podolski

Bank:
Fabianski
Gibbs
Vermaelen
Ramsey
Arteta
Oxlade-chamberlain
Walcott

20 juli 2013 om 10:26

Giroud beland op de bank hoor. Diaby is altijd geblesseerd en Arsenal heeft naast een top spits een top keeper en top CDM nodig ; anders maken ze nog steeds geen kans om een titel kandidaat te worden.

Dus naast Suarez zul je Ceasar moeten halen, wat het meest logische is en een Cdm.
Gustavo / Fellaini / Witsel / ???

20 juli 2013 om 11:08

naar mijn mening heb je er niet zoveel kijk op.
ik zou het eerder zo doen.

Even de uitleg erbij:
Arteta is voor velen een kritiek punt, naar mijn mening brengt hij Balans bij Arsenal en rust.
Hij is de stille kracht, zo'n man moet je er niet uithalen.
Bernard schijnt al binnen te zijn en naar wat ik heb gehoord is die erg goed, normaal staat die op linksbuiten maar ik heb m op rechtsbuiten gezet, mede omdat ik Santi links heb gezet.
Nu zal ik wel als feedback krijgen dat je Santi's kwaliteiten niet ten volle benut als linksbuiten...
Ik vind juist dat als Jack op 10' staat (waar die naar mijn mening gewoon het beste tot z'n recht komt) dat Santi vanaf links gevaarlijk kan zijn in combinaties en naar binnen kan trekken. Tuurlijk is die het beste op de 10' maar daar is Jack ook enorm goed.

Desnoods schuif je Jack een linie naar achter waardoor Cazorla op 10' komt en OX op linksvoor.
Ik heb gekozen voor het duo Koschielny Vermaelen, omdat als deze 2 samen spelen ze wel enorm goed zijn. Ze spelen met een hoge lijn en vullen elkaar aan. Ik persoonlijk vind Mertesacker niet goed, bij enorm veel tegengoals loopt hij op het foute moment weg van zijn man of maakt de foute beslissing, terwijl hij juist word geprijst om zijn opstelling en spelopvatting.
Jenkinson overtuigde mij in de wedstrijden die hij speelde, terwil Sagna me juist tegenviel afgelopen seizoen.
Suarez in de spits, met enorm veel creativiteit achter zich zal hem ten goede komen.

Szczesny
Jenkinson
Koschiely
Vermaelen
Gibbs/Monrea
Arteta
Ramsey/Fella
Bernard
Wilshere
Cazorla
Suarez
20 juli 2013 om 11:19

Pff, een ander ervan betichten ergens geen verstand van te hebben en dan vervolgens zelf aankomen met die vreselijke double privot en Wilshere en Santi uit posiie.

20 juli 2013 om 12:39

ik weet niet waar je hebt gelezen dat Arsenal Bernard bijna binnen heeft.volkomen onzin die verkondigd wordt door jou op dit moment. Wilshere is en blijft een CVM ik snap wel dat je hem naar '10' hebt doorgeschoven vanwege zijn dreiging en enorme drang naar voren. En hij heeft ook een aanvallende instelling maar is toch echt meer een tactisch opbouwende
speler. Ik denk dat Wilshere op positite als CVM het beste tot zijn recht komt.

Ik vind het Duo Koschielny-vermealen in het eerste helft van het seizoen ook fantastische ,maar na die periode hebben we ze samen niet meer zien spelen. Ik vond het duo Koschielny-mertesacker ook niet slecht ze maakten beide een sterke indruk en vooral koschielny. We hebben opdit moment alleen maar 3 centrale verdedigers terwijl er eentje vaak geblesseerd is (vermealen). Als Arsenal zijnde zouden we al eerstede prioriteit moeten stellen om dit probleem op te lossen om een Cv te kopen. Als ideale CV hoop ik op Sakho van PSG ik hoop zo graag dat wenger die jongen ophaalt daar hij heeft zoveel potentie is enorm sterk en jong in mijn ogen is hij nog lang niet losgekomen bij Psg. Hij heeft niet zo'n duur prijskaartje zo'n 15 miljoen euro ,maar dat is hij zeker weten waard.

Een nieuwe keeper is ook een prioriteit het is niet erg voor Szcezcney om een klein beetje concurrentie te hebben daarvan ga je juist integendeel beter van presteren. Julios Cesar voor een prikkie ophalen bij QPR en jehebt een zeer gemotiveerde keeper erbij die het WK in eigen land wil
halen ideaal dus. Ik verwacht als Wenger deze aankoop doet dat op deadlineday is.

Als middenvelder zou ik voor Bender gaan om de te oud beginnend wordendearteta te vervangen van zijn basisplaats. Bender zou voor creativiteit kunnen zorgen en samen met wilshere perfect op elkaar in kunnen spelen.

Als spits Luis Suarez dat spreekt voor zich natuurlijk..

Julio/Sezc
jenkinson
Koschielny
sakho
Gibbs
Wilshere
bender
walcott
Cazorla
podolski
suarez
20 juli 2013 om 13:48

Wilshere is een Cvm? Mijn hemel...

20 juli 2013 om 13:55

Als Bernard binnen is dan heb je een super ster. Hij wordt binnen 3 jaar top 3 ballon d'or kandidaat. Hij is beter dan Neymar in mijn ogen. Wat een absolute geweldige talent is dat zeg.

Wilshere als Cdm? dat kan maar Wilshere als 10 dat kan niet meer. Cazorla is ver en ver uit de beste 10 van Arsenal en als je hem aan de linkerkant postuurt dan heb je niks aan hem. Wilshere speelde ook als CDM met Fabregas en toen had hij zijn alle beste jaar. Weliswaar Song naast hem maar Song verdedigde nooit mee en daarom liet Wenger hem ook gaan voor de hoofdprijs, achteraf héél goed gezien.

20 juli 2013 om 14:44

Wilshere is geen Cdm, Wilshere is een box-to-box. Dat is toch wel duidelijk te zien. Over Arteta: Hij is leuk om erbij te hebben en best nuttig als hij speelt, maar we missen gewoon een CDM en dat merk je bij de verdediging. Arteta is dat gewoon niet, hij speelt er bij gebrek aan beter.

20 juli 2013 om 18:49

Wilshere en Santi uit positie?
Santi heeft in zijn cariere al veel vaker op links gestaan en afgelopen seizoen hebben ze ook vaker zo gespeeld.

bovendien kom jij je altijd beklagen over mijn posts terwijl je totaal geen argumenten hebt, get a life.

20 juli 2013 om 11:42

volg jij wel arsenal. en heb je vorige seizoen ook gevolgd zo te zien niet? het word alleen lastig voor wenger om een basis opstelling neer te zetten als je kijkt hoe sterk ramsey heeft gespeeld op de positie dat wenger hem neer heeft gezet. die verdient zekker een basis plaats en zo kan je ook zeggen van walcott die heeft wat laten zien en veel gescoord en dan wilshere die weinig heeft gespeeld maar altijd een belangrijke speler

20 juli 2013 om 14:40

Laten we niet overdrijven. Ramsey heeft geen enkele toekomst als basisspeler bij Arsenal. Werkt hard op het middenveld, maar komt fysiek tekort voor een rol op de Cdm-positie en voetballend vermogen als spelmaker naast de verdedigende middenvelder. Het enige wat hij doet is een balletje terugspelen en zo nu en dan de diepte induiken, wat ik onvoldoende vind. Voor een stekje
op 10 komt hij al helemaal niet in aanmerking vanwege zijn gebrek aan handelinssnelheid.

Ik verwacht dat Zelalem en Chamberlain hem binnen twee jaar voorbij zijn in de pikorde en voor Wilshere geldt dat natuurlijk al. Een prima selectiespeler verder.

20 juli 2013 om 14:50

Eehm, Ramsey is ook geen 10, Ramsen is een CM, een vergelijkbare speler als Fabregas qua positie, alleen is na Shawcross het talent er niet uitgekomen. Dat begint langzaam wel zo te zijn, maar we zijn er nog niet. En als je kijkt naar wat voor steekballen hij kan geven is dat niet verkeerd, ik herinner me een assist op Gervinho en een assist op Koscielny die gewoon briljant waren en perfect aankwamen.

20 juli 2013 om 15:38

Dat zeg ik toch? Gezien de concurrentie centraal op het middenveld is er dus helemaal geen plek voor hem. Kan zich richten op een rol als back-up.

En haha gaan we nou een door Fulham-verdediger getoucheerd bal bijzonder noemen? Over het algemeen laat Ramsey veel te weinig zien over voetballend vernuft te beschikken.

20 juli 2013 om 16:54

Je hebt blijkbaar de tweede seizoenshelft niet gezien?
Schrijf hem niet af, want het zou zomaar kunnen zijn dat Ramsey volgend seizoen meer minuten maakt dan Wilshere en Arteta. Wenger ziet veel in hem, en ik begin langzaamaan te snappen waarom.

20 juli 2013 om 19:07

Ramsey heeft aan het einde van het seizoen een paar goede stappen gezet. Ik denk dat die het wel kan en gaat redden. Je ziet aan hem dat die keihard werkt en wilt, hij is snel en ookal is die fysiek misschien niet de sterkste gaat die toch elk duel met overtuiging in. afgelopen seizoen gaf die aan het einde ook steeds vaker mooie lange passes, Ramsey komt er wel.

20 juli 2013 om 23:28

Overdrijven? kijk wel eerste naar de wedstrijden van arsenal, ik heb alle wedstrijden gezien van afgelopen seizoen, en Ramsey speelde 2e helft van het seizoen gewoon echt goed en dat jij durft te zeggen dat hij niks meer is dan heb jij vast wel naar een rare wedstrijden zitten kijken. geloof me dat hij aankomende seizoen gewoon weer basisplaats krijgt en wenger heeft hem vertrouwen gegeven en op die positie waar hij vorige seizoen speelde zet wenger hem weer neer en laat hij zien dat hij gewoon een basis speler is

Ik vind het echt niet normaal hoe Suarez zich nu loopt te gedragen in de media tegen ons. Eerst wordt er gezegd dat hij niet meer tegen de Engelse media kan wat ik overigens zeer goed kan begrijpen en later zegt hij naar een club te willen die in de hoogste Europese competitie uitkomt en om de prijzen meedoet. Ik vind dat je dan vooral voor Arsenal moet kiezen wanneer je om de hoofdprijzen mee wilt strijden. Verder hebben wij hem altijd door dik en dun gesteund toen hij het moeilijk had en zich vaak van zijn slechte kant liet zien en dan eist hij dat hij per se naar Arsenal wilt vertrekken.

Laat hem maar lekker naar Arsenal vertrekken want daar kunnen we drie goede spelers voor terughalen en dan hebben we alle aankopen gehaald van het geld van verkochte spelers. Met het geld wat Suarez binnenbrengt en het budget wat er nog over is wil Rodgers gaan proberen om drie nieuwe spelers te halen. Het gaat daarbij om een verdediger en twee aanvallers. Wanneer hij dat voor elkaar krijgt gaan we er zeker op vooruit en gaan we hoge ogen gooien tijdens het komende seizoen.

Na alles wat Liverpool voor m heeft gedaan. Ga dan ook maar naar Arsenal smerige judas. Eerst zeggen dat hij weg wil ui Engeland en dan naar een club die amper een verbetering is behalve dat ze Cl spelen. Ga dan maar inderdaad. Niemand is groter dan Lfc.

20 juli 2013 om 10:42

Amper een verbetering behalve CL. Tsja, CL is nogal wat he. Dat is niet niks. Speelt Liverpool nou al 4 jaar achter elkaar geen CL meer? Arsenal is er ieder jaar bij...hoewel ik Liverpool een prachtige club vind moet ik toch bekennen dat Arsenal het gewoon beter doet.

20 juli 2013 om 12:49

arsenal is echt wel een verbetering hoor financieel mischien niet eens zo veel maar sportief gezien zeker wel arsenal (speelt immers altijd15je achter elkaar al ong?)!!champions leauqe!!en !dat is het niveauq waar elke speler zich wil laten zien!! liverpool plaatst zich de laatste jaren met pijnen moeite voor de europa leauqe. goeie stap voor luis

20 juli 2013 om 13:43

Behalve dat ze CL spelen? Dat is nogal wat he? In de EL aanklooien tegen 3e-rangs teams of spelen tegen de grootsten der aarde. Van Liverpool naar Arsenal is een grote sportieve verbetering, dat lijkt me duidelijk.

Het verhaal wordt nu wel heel hardnekkig, maar ik blijf het moeilijk te geloven vinden. Vind deze gast totaal niet bij arsenal passen, al is het natuurlijk een topspeler.

zeker niet ,want voor torres zelf hadden ze een vervanger

Zou het geweldig vinden als we dan eindelijk deze aankoop maken. Nu nog hopen dat de aankoop van Bernard een zekerheidje is, dan misschien nog 1 atletische middenvelder en een back-up voor centraal in de verdediging.

Zou echt een hele slechte transfer zijn, Suarez is een held op Anfield en als hij de transfer maakt word hij meteen uitgekotst waarschijnlijk. Liverpool is een geweldige club die weer op de weg terug is dus ik snap niet dat hij zo nodig weg zou willen.

Ik als Arsenal fan baal echt van dit nieuws, waarom Suarez aantrekken. Ik ben een enorme fan van Suarez maar vind hem totaal geen Arsenal speler. Een egoïstische speler die vaak niet omkijkt naar zijn medespelers. 46 miljoen is ook echt een dom bedrag om nu neer te leggen, en waarom nu wel. Voor 46 miljoen had je Jovetic (26) kunnen halen en had je voor 20 miljoen nog een hele goede CVM kunnen halen voor naast Wilshere. Of had je vorig jaar Hazard kunnen halen, maarnee hoor Arsenal doet al sinds jaren geen grote aankopen meer, en dan willen ze het nu eens doen, doen ze het ook nog eens gigantisch verkeerd. Suarez is sowieso niet zo heel geliefd meer in Engeland, en als hij vertrekt word hij gewoon uitgekotst door de Liverpool fans waarschijnlijk. Hij kan betere naar een andere competitie vertrekken, misschien is Atletico wel wat voor hem na het vertrek van Falcao.

Real Madrid zou trouwens een bod hebben uitgebracht op Suárez van 20 miljoen pond plus Gonzalo Higuain. Dan wordt dit nog een leuke strijd...

20 juli 2013 om 11:07

Daar heb je helemaal gelijk in maar dat gaat niet gebeuren. Men heeft bij Liverpool alleen interesse in geld dus die deal kunnen ze vergeten. De enige speler die Rodgers zou willen hebben is Morata maar die heeft aangegeven dat hij bij Real Madrid wilt blijven en voor zijn kansen gaat.

20 juli 2013 om 11:11

hahaha daar geloof ik niks van aangezien Real 40 miljoen verlangt voor Higuain alleen al.

20 juli 2013 om 11:20

Wow wil Real echt 40 miljoen voor Higuain?? Dan zijn ze de realiteit wel uit het oog verloren zeg..

20 juli 2013 om 12:07

Ze hebben zijn vraagprijs nog verhoogd volgens mij naar 37.5
miljoen pond. ongerekend rond 44 miljoen..

20 juli 2013 om 13:58

Daarnaast zal Higuain niet eens naar Liverpool gaan. Hij is een top spits als hij 100% in vorm is, 1 van de beste ter wereld. Waarom zou hij naar Liverpool gaan die al een tijdje geen CL meer spelen en in de toekomst dat ook niet 1,2,3 zullen halen. Arsenal, Chelsea en Man City% Utd zullen de top 4 uitmaken. Ik zie Liverpool daar niet tussen komen tenzij zij echt Bigtime gaan investeren en absolute top spelers gaan halen die er per direct staan en het verschil maken. Met een Sturridge, Downing, Allen of Shaqiuiri wordt je geen top 4 in Engeland.

Als Suarez echt komt dan is dit echt goed nieuws voor Arsenal maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij komt. Ik zie Suarez gewoon naar Real Madrid gaan en Higuan dan naar Liverpool. Ik las ook ergens dat Bernard bijna binnen is dat zou ook een heerlijke aankoop zijn voor Arsenal.

Hij wil mee doen om de prijzen? Voor welke prijs speelt Arsenal dan in hemrlsnaam? Die hebben ook sinds 2005 niks meer gewonnen. Sterker nog. Ik weet zeker dat Liverpool dit jaar boven Arsenal gast eindigen. Met of zonder suarez

20 juli 2013 om 13:59

Raar. Ik zie Liverpool niet in de top 5 eindigen. Zonder Suarez wordt plekje nummer 6 zelfs moeilijk.

Top 8, concentreer jij jou maar op de top 8.

20 juli 2013 om 14:28

Liverpool is al jaren niet meer boven Arsenal geëindigd. Luis stuurt je vast wel de groetjes vanuit de Cl...

Arsenal moet niet van die bedragen wat city en chelsea uitgeven, is belachelijk 40 miljoen uitgeven aan een speler. ik zie liever verder gaan met deze selectie en het komt wel goed. kijk na vorige seizoen toen na die overwinning tegen bayern alles ging goed en zo moeten ze gewoon vanaf het eerste seizoen spelen, en dit jaar gewoon jeugd bij de selectie op de bank neer zette en laten spelen voor de carling cup. WE Trust IN Arsen

ik hoop zeker dat suarez arsenal komt versterken, met de benodigde aankopen zouden we weer eens prijzen kunnen pakken. 46 miljoen is natuurlijk veel geld maar hiermee haal je een echte topspeler binnen en ik ben er van overtuigd dat suarez deze belachelijke dingen niet meer doet en dat zal wenger ook nog wel tegen hem zeggen. suarez is gewoon in alle opzichten beter dan giroud, dus het zou een echte topaankoop zijn!

Suarez wou zogenaamd weg uit Engeland... Ik zou het triest vinden als die naar Arsenal gaat. Liverpool is aan het bouwen aan een topteam en Brendan Rodgers laat ze ook echt goed en leuk voetbal spelen, die kunnen volgend jaar met Suarez nog beter gaan presteren dan Arsenal zonder Suarez.

20 juli 2013 om 14:30

Maar Luis hoort al jaren dat Liverpool aan het bouwen is aan een topteam. En al die tijd speelt hij EL en ziet hij Arsenal gewoon elk jaar CL spelen. Als speler moet je op een gegeven moment ook beseffen dat je nu moet oogsten.

Wauw gaat het Arsenal lukken om een topper binnen te halen?!!
Wel ik zou ze alleen maar kunnen toejuichen! Irritante trekjes heeft hij , maar een Wereld top spits is het!

Grappig, dezelfde Arsenal supporters doe Suarez een half jaar geleden nog hoor alles en nog wat uitmaakten zien hem nu heel graag naar hun club komen. #hypocrietenepsupporters

20 juli 2013 om 13:00

vind je het logisch zijn gedrag is in de wedstrijd vaak niet in orde maar het is een
enorme klasbak en ik ben blij als hij naar Arsenal komt.

Van Liverpool naar Arsenal is sportief gezien een vooruitgang, omdat Arsenal de afgelopen jaren alleen maar boven Liverpool eindigt en vaak CL speelt. Daar in tegen haalt Liverpool nog maar net de El.
De bedrag is wel aan de hoge kant, voor die 46 miljoen had je een topspits en een goeie CDM kunnen halen bijv: Jovetic en op CDM Gustavo of Fellaini.

Hé Luis, Londen ligt in Engeland hoor... Daar kon je toch niet meer voetballen vanwege de media en het beeld wat over je is ontstaan. Gelukkig speel je nu wel, zoals je graag wenste, bij een club die om de prijzen speelt...

Als deze transfer doorgaat dan vind ik dat echt een schande voor Arsenal en voor iedereen die Arsenal een warm hart toedraagt. Dat er nog clubs zijn die aan zo iemand beginnen, onbegrijpelijk! En zeker voor dat geld.

Als Suarez naar Arsenal gaat dan is dit precies het zelfde wat vpersie gedaan heeft, eerst roepen ze "ik zal nooit voor een andere PL club spelen" ahahahah ja man goed verhaal!

Ik zou het mooi vinden voor Arsenal 35mil betalen ze voor Suarez + 5mil add ons. Maar dit zou gewoon een vieze overstap zijn!

20 juli 2013 om 14:11

35 mil+5 mil add ons zou Liverpool echt accepteren ja...

20 juli 2013 om 16:53

Vies is het zeker, maar zo zal de benadeelde supporter het altijd ervaren. Ik kan heel goed begrijpen dat Liverpudlians hem nu vervloeken.

20 juli 2013 om 17:12

Het gaat er niet eens zo zeer om dat we benadeeld zijn, want ook zonder suarez heeft LFC geweldige wedstrijden gespeeld. Waar het om gaat is dat hij eerst zegt weg te willen uit Engeland vanwege het gedoe met de media. Hoe kinderachtig en onprofessioneel dat ook is, daar zou ik me nog enigszins in kunnen vinden. Maar om dan naar Arsenal te gaan is natuurlijk hypocriet vanuit het suarezkamp! Arsenal speelt ook niet om de prijzen en hebben ieder jaar moeite met het halen van de CL altijd zit Spurs er net onder. Ik zou absoluut totaal geen begrip hebben voor deze transfer. Vanuit Suarez, vanuit LFC en vanuit Arsenal.

20 juli 2013 om 17:18

Nouja, de club sluit een bepaalde periode af, dit valt al op te maken aan deze transferperiode. Het potentieel is dus behoorlijk groot te noemen en Suarez weet dat ook. Als Arsenal weer één jaar om de prijzen meedoet, wat helemaal niet zo ver weg is, zal het gros al anders praten.

Wacht deze periode maar rustig af, met Gustavo, Bernard, Cesar, Suarez en de terugkerende Wilshere doe je gewoon mee, zo ver scheelt het allemaal niet, de basis is ijzersterk.

Blijkbaar kijkt Suarez dus tegen Arsenal op en zo heel gek is dat niet als je alles in ogenschouw neemt.

Al maanden lang worden er verschillende aanvallers gelinkt aan Arsenal. Jovetic, Higuain, Rooney, Suarez etc. Ik hoop dat we nu eindelijk de knoop kunnen doorhakken en er nu echt eentje kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar Suarez vind hem beter dan iedereen die gelinkt wordt. (maybe Rooney nog maar volgens mij blijft hij gewoon of het word Chelsea)

Persoonlijk denk ik dat Suarez de missing link is naar successen van Arsenal. Een aanvaller met een vechtersmentaliteit die elke verdediger nachtmerries kan bezorgen.

Vind het wel jammer natuurlijk dat hij dan weggaat bij Liverpool. In mijn ogen nog steeds 1 van de grootste club van Engeland.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren