Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Hij is niet zo veelzijdig als Ronaldo, maar hij zit wel op hetzelfde niveau'

Laatste update:

Robert Lewandowski was woensdagavond de grote man bij Borussia Dortmund, door liefst vier keer te scoren in de eerste halve finale van de Champions League tegen Real Madrid. Zodoende ging na afloop de meeste aandacht uit naar de Poolse spits en niet naar Cristiano Ronaldo, die namens Real het belangrijke uitdoelpunt maakte (4-1). Felipe Santana ziet overeenkomsten tussen de sterspelers.

/

Volgens de verdediger heeft Lewandowski bewezen dat hij bij de beste spelers van dit moment hoort. "Hij is niet zo veelzijdig als Ronaldo, maar hij zit wel op hetzelfde niveau", wordt Santana geciteerd door La Xarxa. "Hij heeft de wereld laten zien waar hij toe in staat is en hoort bij de beste spitsen van dit moment. Robert is sterk met beide benen en is bijna niet van de bal te krijgen."

De goede vorm van Lewandowski blijft natuurlijk niet onopgemerkt bij andere clubs en volgens Duitse media staat reeds vast dat de aanvaller na dit seizoen vertrekt naar Bayern München. Lewandowski zou al drie verschillende contracten hebben getekend bij der Rekordmeister, maar middels een statement op de officiële website wordt dat vrijdagochtend ontkend door Bayern.

Robert Lewandowski is de beste centrumspits van dit moment

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ietwat opportunistisch. Beste 5 spitsen? Zeker. Beste 3 spitsen? Misschien. Beste spits? Nee, zeker niet. RvP is sowieso nog een klasse beter omdat die gewoon veel completer is. Lewandowski is wel in bloedvorm momenteel, echt een briljante afmaker.

26 april 2013 om 11:05

Zlatan, van Persie en Falcao, veel verder kom ik niet. Misschien Cavani en ik blijf een groot fan van Benzema. Moeilijk te zeggen wie nou echt het beste is, ligt ook aan het team en de speelstijl.

26 april 2013 om 11:14

Benzema heeft veel talent maar is ontzettend wisselvallig. Vorig seizoen was hij briljant, dit seizoen echt een ramp.

26 april 2013 om 15:17

Aguero en Mario Gomez zijn ook toppers.

26 april 2013 om 15:41

Waarom roept iedereen toch altijd Falcao ? Die heeft zich nog in geen enkele grote club bewezen en heeft nog nooit Champions League gespeeld. Het is al vaker gebeurd dat middelmatige spitsen erop los scoren in Spanje. Guiza bijvoorbeeld, waar is hij nu ?

26 april 2013 om 16:30

Hij heeft zich echter wel in de Europa League bewezen tegen goede ploegen en slachtte bijna in z'n eentje Chelsea in de supercup dit jaar. herinner me dat hij ook ijzersterk was tegen Barca. Ook is het niet zo dat hij toevallig 1 goed jaar gespeeld heeft, Presteert al 4 jaar uitstekend bij goede teams als Porto en Atletico. Misschien zie jij het talent in hem niet, maar ik denk dat jij je nog gaat verbazen. Ik verwacht ook dat hij gaat schitteren bij een topclub. Deze man heeft alle eigenschappen die een goede spits nodig heeft. Goede afmaker, goed schot. Kan koppen. Redelijk snel en kiest goed positie.

26 april 2013 om 17:09

Falcoa is gewoon een fantastische speler. Inderdaad nog weinig kans gehad om zijn kunsten op niveau te tonen. Maar als je wel eens wat spaanse wedstrijden kijkt, zie je dat de klasse er vanaf druipt. Tegen 'jouw' clubje Chelsea was hij in de Europese Supercup geweldig. Dat mag toch topniveau genoemd worden. Vooral zijn eerste 2 doelpunten waren van ongekende schoonheid. (chipje en balletje in het kruis -- zie youtube)

26 april 2013 om 11:05

Lewandowski is een held, een echte killer en een geweldige spits voor Dortmund en in de top van Europa. Doelpuntenmakkers als: Ronaldo, Van Persie, Zlatan ect.. die lopen langer mee in de voetbal wereld dan de Poolse spits.

Laat hem eerst nog wat jaren schitteren en dan behoort hij echt bij dit rijtje.

26 april 2013 om 11:11

Het is niet zijn eerste mooie seizoen!

26 april 2013 om 11:12

Ronaldo is geen spits...dus ipv hem kan je Lewandowski neerzetten...

Ben een beetje aan het twijfelen tussen Mandzukic en Lewandwoski , vind ze vrijwel even goed...

26 april 2013 om 11:13

Wellicht moet je je in de materie verdiepen, dan zou je weten dat hij vorig seizoen ook een zeer sterk seizoen had. Je weet wel, toen onder andere hij Dortmund kampioen van Duitsland maakte.

Sowieso is Ronaldo al geen spits (hoe komen mensen daar toch bij??) en Messi is echt een valse spits, sowieso geen centrumspits. Voor Cavani doet hij niet onder vind ik.

26 april 2013 om 11:23

ik vind lewandowski toch echt wel beter dan cavani of falcao, denk zelfs dat lewandowski beter is dan Rvp en zelfs Messi die er helemaal niks van bakt dit seizoen. in de buurt van ronaldo komt hij nog niet maar dat kan nog komen.

26 april 2013 om 11:29

@codec
Zullen we spelers gewoon beoordelen op de positie waar ze spelen? Misschien is Ramos ook wel een briljante spits, wat hebben we daaraan want hij speelt niet in de spits? Messi is gewoon geen echte centrumspits. Sowieso is hij veel beter als hij van rechts komt, maar daar zijn ze bij Barcelona nog steeds niet achter.

26 april 2013 om 12:03

Hoe kan je twijfelen tussen hun twee. Lewandwoski is klassen beter dan Mandzukic.

26 april 2013 om 12:21

dat je nog op codec reageert.... Lewandowski was bij Lech Poznan al een topper, heeft in duitsland non stop groei doorgemaakt en is nu een van europas beste spitsen. Messi en Ronaldo zijn geen spitsen en Falcao en Cavani zijn dan net zo overschat als je zo gaat redeneren. de Bundesliga is op dit moment zo'n beetje de sterkste competitie en hij is daar DE topspits. die jongen is 14 ofzo, en kent alles van fifa of PES of wat hij ook speelt, ga maar eens letten op de onzinvolle inhoud van zijn reacties!

26 april 2013 om 13:19

Want 43 keer scoren in 1 seizoen (dit seizoen) is niks he? Nee dan bak je er niks van. Hoe haal je het in je hoofd om lewan beter dan messi te noemen?

26 april 2013 om 14:19

Jongen omdat je 1 goede wedstrijdnvan hem hebt gezien maakt hem echt niet beter dan rvp, en messi bakt er niks van? Hij was een tijdje geblesseerd ervoor was het gewoon de oude messi, niet zo meelullen aub...

26 april 2013 om 11:07

Lewandowski heeft gewoon briljante timing in een zeer ingespeeld team. Briljante afmaker inderdaad, prima lengte ook, maar totaal andere speler als Ronaldo.

26 april 2013 om 11:11

Tristan

voor mij is het dit

1. Falcao
2. Ibrahimovic
3. Van Persie
4. Lewandowski
5. Benzema

misschien v Persie en Ibra omgedraait

26 april 2013 om 11:15

Persoonlijk vind ik Ibra en RvP beter dan Falcao hoor. Rvp is mijn nummer 1, daarna Ibra. Lewandowski en Falcao vind ik een moeilijke. Cavani zit ook ongeveer op hetzelfde niveau als die 2. Benzema vind ik minder, puur omdat hij gewoon niet constant is.

26 april 2013 om 11:17

Jouw goed recht.
Ieder zijn mening he
sowieso moeilijk te plaatsen allemaal iedereen basseert het op andere dingen

26 april 2013 om 12:06

Benzema hoort daar zeker niet. Tenminste niet meer/nog niet. En je bent Cavani en Suarez vergeten die horen zeker in dat lijstje.

26 april 2013 om 12:22

Het is ook mijn mening he
vind het gewoon geweldige voetballers

Cavani nee ben ik geen fan van, suarez nee die hoort voor mij niet in de top 5

26 april 2013 om 14:37

Cavani is de meest overschatte spits die er is. Kan alleen afmaken en doet zelfs dat niet eens zo heel vaak. Sinds hij 4x scoorde vorig seizoen tegen een of ander flutteam is hij zo overschat. Nee geef mij maar Lewandowski. Kan werkelijk alles.

26 april 2013 om 15:17

hij kwam zelfs niet langs marcelo en derijck

26 april 2013 om 16:03

Hij is niet zo veelzijdig en zit ook niet op het niveau van Ronaldo. Natuurlijk een hele goede spits en kan nog veel beter worden maar wordt na deze wedstrijd extreem gehyped. De spitsen die Bayern bijvoorbeeld nu heeft zijn minstens zo goed.

Daarbij is het vrij duidelijk dat Ibrahimovic de beste spits is ondanks zijn leeftijd. Hij heeft in zijn carriére meermaals doelpunten gemaakt waar Messi en Ronaldo van zouden dromen. Ibrahimovic heeft de pech dat hij niet de gestroomlijnde lichamen van Messi en Ronaldo hebben. Door zijn logge bouw is hij niet in staat om meerdere spelers te omspelen zoals deze 2(in zijn jonge jaren wel natuurlijk(nac doelpunt)) maar maakt dat goed door de meest complete spits ter wereld te zijn.

RvP is heel goed, maar mensen vergeten nog altijd echt dat hij nu pas 2 jaar echt op dit niveau speelt en de 20 doelpunten passeert. Ibrahimovic heeft bij de grootse clubs in Italië, Barcelona en PSG gescoord en gepresteerd. De enige mensen die RvP de beste spits ter wereld vinden zijn Nederlanders.

Ibrahimovic zal later wel zijn erkenning krijgen. Serieus ik zou is een keer kijken wat voor doelpunten Ibrahimovic heeft gemaakt in zijn carriére. Messi en Ronaldo komen niet eens aan zulke doelpunten.

1. Ibrahimovic
2. Suarez
3. Rvp
4.falcao
5.benzema(zwaar uit vorm maar in potentie de beste spits die er is).

Snap ook totaal niet hoe mensen RvP boven Suarez kunnen zetten. Zonder die eerste schorsing door de zaak met Evra had Suarez er nu al 30 ingeschoten en zo'n 15/20 assists gehad bij een falende team als Liverpool. Hij doet daar simpelweg alles. Het is leuk dat RvP meevoetbald in het kampioenselftal maar dat Suarez er maar 1 minder scoort bij een team als Liverpool maakt hem toch een stuk beter of zit ik fout?

Achja zoals ik al zeg alleen in Nederland is RvP de beste spits ter wereld.

Kunnen we nou eens ophouden met steeds elke speler vergelijken met Ronaldo en Messi.
Ik kan me herinneren dat het vroeger leuk was dat je zoveel verschillende goede spelers had, ze werden ook allemaal stuk voor stuk gewardeerd en niet steeds met elkaar vergeleken.

26 april 2013 om 11:17

Dat is ook jammer aan het voetbal van nu. Het is nu gewoon Ronaldo, Messi en de rest. Deze twee zijn altijd in het nieuws en iedereen weet alles over ze. Vroeger ( tien jaar geleden) waren er een stuk of twintig van zulke spelers (ronaldo,zidane, Figo, Roberto Carlos, Guti, Cafu, Ronaldinho, Trezeguet, v Nistelrooy, Raúl, Maldini, Crespo, Shevchenko, Henry, Gerrard, Kaka etc.) en dat was gewoon leuk. Ik vond het voetbal toen ook veel leuker dan nu eerlijk gezegd...

26 april 2013 om 11:37

Die 20 spelers heb je nu ook. Zoals Iniesta,xavi,ozil,bale,rooney,pirlo,falcao,ibra,ri... etc.
Het punt is dat C. Ronaldo en Messi zo ongelooflijk goed zijn, dat ze boven deze spelers uitsteken. Al zouden ze 10 jaar geleden gespeeld hebben zouden ze ook boven jou genoemde spelers uitsteken. De enige die misschien aan C Ronaldo en Messi zou kunnen tippen staat overigens niet in jou rijtje: Zinede Zidane!

26 april 2013 om 13:07

Ik sluit me hier aan bij jou. Tegenwoordig hebben grote clubs teveel macht en er wordt meer schaakspel(tactisch) gespeeld wat ook saai maakt voor het publiek.

On: moet maar eerst zien of Lewandowski deze lijn vasthoudt, constant presteren in de top is hartstikke moeilijk. Maar hij is wel een topspits in wording, met juiste instelling en mentaliteit.

Ook weer overdreven, op het niveau van Ronaldo zit er maar eentje die waarschijnlijk net iets beter is ook, en dat is Messi.

Ronaldo en Lewandowski zijn niet te vergelijken, maar wát een spits is die man. Hij hoort zeker bij de beste spitsen van Europa..

Jammer dat dit BVB na dit seizoen uit elkaar gaat vallen!
Lewandowski is zeker niet met ronaldo te vergelijken maar hoort wel in die categorie thuis!

26 april 2013 om 12:41

Nee, Lewandowski hoort nog lang niet tot die categorie thuis. Ronaldo is een klasse apart. Hij heeft de statistieken waren spitsen van klaarkomen.

Niet de beste, je hebt cavani falcao en ibra nog

26 april 2013 om 14:38

Cavani is zo overschat. Zou de top drie Falcao, Ibra en Lewy noemen.

26 april 2013 om 15:19

Hij heeft 4 keer gescoord en mensen gaan hem zelfs in de top 3 noemen, ongelooflijk, als voor deze westrijd een lijst moest aangeven stond hij er niet eens tussen.

Cristiano Ronaldo is een speler van wereld klasse. Hij beheerst alle vaardigheden, beter dan Lewandowski.

(kortom) Omdat hij er 4 maakt is hij in eens het zelfde niveau als Ronaldo?

26 april 2013 om 11:05

Je haalt me de woorden uit de mond. Lewandowski heeft een x 4 doelpunten gemaakt en gelijk wordt hij erg opgehemeld. Overigens vind ik het wel echt een erg goede spits, die zijn status in de aankomende jaren alleen maar meer waar kan maken en wellicht kan uitgroeien tot een spits van wereldklasse.

Verder is de positie van Ronaldo anders maar als we ze toch gaan vergelijken vind ik Ronaldo vele malen completer.

26 april 2013 om 11:09

Precies, ik hoop dat hij als nog van gedachte veranderd en naar Arsenal vertrekt. Bayern beschikt over Gomez, , Mandzukic en Pizzaro.. is te veel van het goede. Hij moet juist elke week er staan en dat kan bij het Arsenal van Arsene Wenger.

Veel slechter kan hij niet zijn dan Olivier Giroud

26 april 2013 om 12:52

Wat moet hij bij Arsenal? Dan zou hij net zo goed bij Dortmund kunnen blijven.

Als Lewandowski egt naar Bayern gaat komt hij omdat Pep hem graag wil. Als ep hem graag in zijn team heeft, gaat hij dus veel spelen en zullen de huidige spitsen van Bayern de pineut zijn.

Dit is de top 10 centrumspitsen van nu :

1. Ibrahimovic
2. Van Persie
3. Aguero
4. Lewandowski
5. Falcao
6. Mandzukic
7. Mario Gomez
8. Suarez
9. Balotelli
10. Higuain

26 april 2013 om 11:05

Ik weet dat Napoli Europees niks meer presteert dit seizoen maar Cavani is echt een wereldspits, zet hem op de plaats van Mandzukic en ik ben het volledig met je eens.

26 april 2013 om 11:09

Van Persie heeft meer talent in zijn grote teen dan Ibra in zijn hele lichaam. Dus die zou ik toch op zijn minst andersom neer gezet hebben. Bovendien vind ik Lewandowski, Falcao ook betere centrumspitsen dan Ibra en zeker Aguero. Die is licht overschat. Daarnaast speelt Benzema altijd en Higuain nauwelijks dus dat is ook een beetje vreemd.

26 april 2013 om 11:14

Cavani en Falcao horen mijn inziens zeker in de top 10. En Suarez mijn inziens ook!

26 april 2013 om 11:14

Je kunt zeggen dat Ibrahimovic misschien niet de beste spits is van het moment, maar licht overschat denk ik niet. Als je in verschillende competities de sterren van de hemel speelt en daarbij elk jaar veel scoort dan ben je geen koekenbakker. De dribbels die hij maakt zie ik Lewandowski niet snel maken hoor. Hij is ook de hele wedstrijd bezig met tegenstanders te intimideren op alle mogelijke manieren, en heeft een redelijk armzalig team (ten opzichte van de 6 topclubs) naar een heel hoog niveau getild, waardoor hij weer een landstitel bij kan gaan schrijven aan zijn fenomenale prijzenkast.

26 april 2013 om 11:24

@fc twentuh

Ik vind Ibra een hele goede spits. Topspits zelfs. En hoort ook in de top 10 maar ik zie hem liever rond de 5de , 6de plaats dit seizoen. En licht overschat bedoelde ik Aguero mee.

@papillonn. Falcao en Suarez staan ook in zijn top 10. Cavani hoort er ook in eigenlijk ja. Dan zou hij op de plek van Gomez moeten komen dit seizoen die veelal wisselspeler is.

Maar goed er kunnen natuurlijk maar 10 spitsen bij de beste 10 om er een cliché uit te gooien.

26 april 2013 om 12:11

Agüero heb je gelijk in ja, leesfoutje denk ik, schandalig salaris voor een spits met goede wedstrijdinstelling maar verder weinig extra. En Falcao, Lewandowski en Van Persie horen sowieso boven Ibrahimovic, dan kom je daar inderdaad wel uit.

26 april 2013 om 11:43

Het is lastig te vergelijken. Een spits is namelijk ook afhankelijk van de aanvoer. Is een spits die bij een topclub speelt en er niet meer dan 20 weet te maken beter dan een spits van een kleinere club die er 18 weet te maken?

Zelfde niveau?? Dit is toch complete onzin, lewandowski heeft fantastisch gespeeld, maar hij zit nog steeds niet op hetzelfde niveau.

Dortmund is een hecht collectief en real madrid nog niet, dit is de enige reden dat dortmund gewonnen heeft.

Ze vielen aan met zn allen en verdedigden met zn allen, waarbij bijreal 4 man verdedigde en ronaldo aanviel. Altijd als real aanviel, sloot niemand aan. Hopelijk zijn de rollen in madrid omgedraaid heb er nog steed vertrouwen. Remuntada!

26 april 2013 om 11:15

dat zou een nog knappere remontada zijn dan de 4-0 tegen milan van barca, maar dat milan is niet te vergelijken net Dortmund, ik zie dortmund wel scoren in madrid, en dan moet real er 5 maken.

het zal mij benieuwen of dortmund er weer bovenop vliegt of dat ze anders gaan spelen. Real moet toch komen, dus ben benieuwd

26 april 2013 om 12:55

Ik verheug me ook al op deze wedstrijd, ik hoop dat Dortmund door gaat, maar dat Real vroeg de score opent. Dan wordt het volgens mij een geweldige halve finale.

Ik ben ook benieuwd hoe Dortmund gaat spelen. Met Reus, Gotze en Lewandowski heb je een geweldige counter mogelijkheid. Maar ik hoop dat ze er vol op klappen.

Och alles wordt toch altijd ontzettend snel opgehemeld. Speel je een tijdje erg goed, ben je van wereldklasse (bale) of scoor je 4 doelpunten tegen Real in de Cl en je bent te vergelijken met Ronaldo.. Je hoeft tegenwoordig maar even iets goed te doen en je wordt zo enorm opgehemeld. Speel je daarna weer iets minder en je wordt weer de grond in geboord.
Voor mij ben je pas echt wereldklasse als je ook daadwerkelijk een paar jaar op wereldklasse niveau hebt gespeeld. Natuurlijk kunnen er fases bijzitten dat een speler een geweldige tijd beleeft en dan mag hij zich terecht één van de betere op dat moment noemen, maar niet al in het rijtje wereldklasse spelers. Om in dit rijtje moet je dingen bereikt hebben en al een lange tijd op top niveau spelen, maar schijnbaar ben ik een van de weinigen die dit vindt.

Verder is Lewandowski natuurlijk echt een geweldige spits en ik weet zeker dat hij een van de beste kan worden, jammer genoeg wel bij Bayern denk ik..

26 april 2013 om 12:59

Nee hoor. Vind Ibra een hele goede spits met veel kwaliteiten. Maar wel een spits van het niveau waarop we door de jaren heen talloze spitsen van hebben gehad. v Persie is buiten categorie. Dus het was niet zozeer een aanklacht naar Ibra als wel een lofuiting naar van Persie.

Ronaldo en Messi stijgen boven de rest uit. Die zijn het meest compleet. Lewandowski is een top spits maar ik zie hem niet zomaar 4 man passeren en hem dan tegen de touwen jagen. De klasse van Messi en Ronaldo tipt niemand aan.

26 april 2013 om 15:28

Bony wel toch?

Hij scoort vier goals die er in mijn gedacht gewoon te makkelijk zijn binnen gegaan,en meteen zit hij op het niveau Ronaldo of wat...alle respect voor wat dat Lewandowski en zijn ploeg woensdag tegen real gedaan hebben.maar we moeten nu ook niet gaan overdrijven e.
Zet Ronaldo in Dortmund en die had er ook een stuk of 4 binnen gepeerd tegen dit oh zo zwak real.ik kan het nog altijd niet geloven hoe zwak en makkelijk we bespeeld zijn geweest.sjonge jonge wat waren we slecht Woensdag!

je hebt goede speler,je hebt top spelers en dan heb je Messi en Ronaldo.

Dodelijk spits die het wel gaat maken in zijn carriere. Ik gun het hem en hij gaat er nog 2 in knallen bij real thuisss. Forzaaa BvB !!!

Hij is momenteel niet eens de beste spits, laat staan op hetzelfde niveau als Ronaldo. Ibra en RvP zitten hoger in de ranglijst en Benzema heeft in mijn ogen de potentie om de beste spits van de wereld te worden.

Scoort een keer 4 doelpunten en word gelijk opgehemeld dat hij de beste spits ter wereld is

26 april 2013 om 11:42

Er word niet gezegd dat hij de beste spits ter wereld is, Santana zegt alleen dat hij bij de beste spitsen van dit moment behoord, zat zijn mening is. Ik denk ook zeker dat je hem in het rijtje Zlatan, Rvp, Falcao, Cavani Benzema kan zetten. Maar inderdaad de allerbeste is hij ook weer niet

26 april 2013 om 16:29

Benzema kan je daar net zo goed uithalen die presteert echt helemaal niks

27 april 2013 om 11:10

Beetje overdreven van je om te zeggen dat hij helemaal niks presteert, dan kijk je toch niet helemaal goed. Hij presteert inderdaad wisselvallig dit seizoen, maar als je hem vorig seizoen zag spelen dan snap je wel dat hij in dat rijtje thuis hoort..

Hahaha ..
Hij speelt een fantastische wedstrijd scoort 4x en zit gelijk op het niveau van Ronaldo?
Laat me niet lachen, hier maar Santana zich beetje belachelijk mee, het is wel een echt goeie spits. Maar hij heeft zeker nog betere spitsen voor hem. En niveau van Ronaldo kan die over dromen.

Er is bijna niemand die in de buurt komt van de kwaliteiten van Messi & Ronaldo

Top 10 spitsen van nu:

1. Robin van Persie
2. Falcao
3. Zlatan Ibrahimovic
4. Sergio 'kun' Agüero
5. Robert Lewandowski
6. Edinson Cavani
7. Mario Gomez
8. Carlos Tévez
9. Mario Balotelli
10. Mirko Vucinic

26 april 2013 om 12:26

Tevez en Vucinic mogen uit deze lijst en zet er maar Suarez en Mandzukic voor in de plaats. Suarez hoort sowieso nu bij de top 10 beste spitsen

26 april 2013 om 13:37

Jullie hebben gelijk Suárez moet er in.

26 april 2013 om 12:35

Het is te vroeg om te oordelen wat betreft Balotelli. Balotelli speelde bij City ook al inconstant en is nu op de goede weg. Ook Carlos Tévez vind ik er niet bij horen, in tegenstelling tot Agüero. Ook bij Vucinic heb ik nog mijn twijfels, maar dat zou kunnen komen doordat ik niet vaak genoeg naar Juventus en Vucinic kijk. Één ding is wel zeker en dat is dat Luis Suárez gewoon in dat rijtje thuishoort.

edit: spellingsfouten.

Van Persie is de betere voetballer,lewandovski de betere spits. Van Persie is een gemaakte spits.

Die 3e goal van Lewandowski was echt een beauty, gewoon een wereldspits schat Falcao nog iets hoger in.

Hij speelt al 2 seizoenen op een hoog niveau, in de competitie, ook europees is hij sterk.
Niveau van Cr7.. ik denk het niet, hij is wel een echte spits... daarin is hij veelzijdig, voor europese begrippen is hij erg sterk, mentaal en fysiek, en al ruim 2 jaar overal scoren... houdt zijn niveau stabiel...

Lewandoski zit er nog wel onder. Je hebt Messi en Ronaldo die boven de rest uitsteken.
Een van de beste spitsen van dit moment. Ik ben benieuwd hoe ie het volgend jaar gaat doen als ie (waarschijnlijk) bij Bayern speelt.

Lewandowski:

Wel grappig; twee weken geleden zag ik in de toplijstjes van beste spitsen nergens zijn naam voorbijkomen. Nu heeft hij vier keer gescoord en zet de helft hem opeens in de top 3. Met daarbij de opmerking ''hij doet het al jaren goed''.

Iedereen zit ook al vrij snel op ''hetzelfde niveau als Messi en Cr7'' terwijl deze mannen het al 5 6 jaar seizoen in seizoen uit bewijzen. Die gasten komen ineens in de zoveel jaar bovendrijven, toevallig tegelijk op dit moment.

Daar kan je niemand mee vergelijken.

Goede spits, echt een topper, zeker gezien zijn leeftijd, maar op het niveau van Ronaldo? Nee, dat nooit, Ronaldo zit ook op zijn belachelijk hoge niveau vanwege zijn veelzijdigheid. Dus wat hij zegt gaat al niet op.

Ik ben het ermee eens dat het een geweldige spits is, maar waarom moet Santana hier nu met zo een belachelijke uitspraak komen?

Elke voetbal leek kan toch het verschil in balbehandeling zien tussen de twee heren? Zelfs afgelopen woensdag vond ik dat je kon zien dat Ronaldo duidelijk de beste voetballer op het veld was(hij speelde daarom zeker niet het beste maar elke keer hij aan de bal kwam zag je het kwaliteitsverschil tussen hem en de rest op het veld).

Voor deze wedstrijd had iedereen hem niet eens in de top 10 beste spitsen staan en nu is hij opeens op het niveau van Ronaldo?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren