Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen (5/9): Barcelona geeft aartsrivaal Real vrij baan

Laatste update:
/
In Turijn heeft men zich erbij neergelegd dat het een fout is geweest om Lúcio aan te trekken. De verdediger mag in januari alweer vertrekken en de technische leiding van Juventus is op zoek naar een opvolger. Er wordt gedacht aan Modibo Diakité, de 25-jarige Franse verdediger van Lazio die over een aflopend contract beschikt en weigert om bij te tekenen. (Tuttosport)
/
Jackson Martínez maakt zich niet druk om de geruchten. De Colombiaanse spits van FC Porto, die dit seizoen indruk maakt in Portugal, wordt genoemd bij Chelsea, Liverpool en Barcelona. 'Ik heb met niemand van hen gesproken, maar het geeft wel aan dat ik goed bezig ben. Geruchten zijn normaal omdat ik veel scoor, maar ik blijf rustig. Het maakt me niet uit dat de kranten schrijven dat ik aanbiedingen krijg", zegt Jackson. (O Jogo)
/
Barcelona geeft zich gewonnen in de strijd om Gareth Bale. De Catalanen willen de vleugelflitser van Tottenham Hotspur best hebben, maar zijn niet bereid om zover te gaan als aartsrivaal Real Madrid. De Spaans landskampioen is bereid om bijna vijftig miljoen euro te betalen voor Bale, die in Madrid een kleine 200.000 euro per week kan gaan verdienen. Dat soort bedragen gaat Barcelona niet betalen. (The People)
/
Milan Jovanovic blijft misschien toch bij Anderlecht. De Serviër, die in de zomer nog een transfer naar het Saudi-Arabische Al-Shabab zag afketsen, heeft een aflopend contract en leek dat niet te willen verlengen. Ondanks dat hij er dan op salaris op achteruit zal moeten, staat de aanvaller nu wel open voor een langer verblijf. “Geen probleem, ik heb vroeger al genoeg verdiend. Geld is geen drijfveer meer”, zegt Jovanovic. (Gazet van Antwerpen)
/
Connor Wickham is door zijn trainer speelminuten door de neus geboord. De spits die vorig jaar zomer negen miljoen euro kostte, kon op huurbasis vertrekken naar Sheffield Wednesday, maar Martin O’Neill stak daar een stokje voor. “De directeur vroeg me of ik bereid was om deze deal te laten doorgaan, maar ik heb gezegd dat we niemand kunnen laten gaan. We hebben back-ups nodig”, zegt de trainer van Sunderland. Pech voor Wickham dus. (Sky Sports)
/
Oriol Romeu vertrekt in januari niet bij Chelsea. De middenvelder werd nog even met PSV in verband gebracht, maar die interesse deed technisch manager Marcel Brands al af als 'onzin'. De Spanjaard mag ook helemaal niet vertrekken van trainer Roberto Di Matteo: "Een vertrek is uitgesloten. Hij krijgt vooral aanbiedingen uit Spanje, maar ook uit Italië. Hij gaat echter meer spelen in de toekomst", belooft de Italiaanse coach van Chelsea. (Sky Sports)
/
Martin Jol haalt in de winter mogelijk een Noors talent binnen. De trainer van Fulham vroeg Brede Hangeland en John Arne Riise om raad en zij tipten de 24-jarige centrumverdediger van Molde FK: Vegard Forren. “Over deze jongen waren ze erg positief, maar daar heb ik het verder bij gelaten. Ik wil niet over transferdoelwitten praten, snap je? Dit is meer privé”, knipoogt de coach van de Londense vereniging. (Sky Sports)
/
Jürgen Klinsmann twijfelt niet aan de kwaliteiten van collega Andrea Stramaccioni. De huidige bondscoach van de Verenigde Staten speelde zelf drie jaar voor Internazionale en volgt de verrichtingen van de Milanese club dan ook op de voet. “Stramaccioni is nog niet zo bekend als Giovanni Trapattoni, Arrigo Sacchi, Fabio Capello en Carlo Ancelotti, maar hij maakt naam voor zichzelf. Hij kan de Scudetto winnen”, zegt Klinsmann. (La Gazzetta dello Sport)
Gareth Bale zou beter bij Real Madrid passen dan bij Barcelona

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat moet real met bale dan? Hun linkerkant is helemaal bezet, barca hoeft hem ook niet, alba doet het geweldig.br Ik denk dat hij eerder naar manu gaat.

19 november 2012 om 14:27

Dat zie ik ook liever gebeuren. Zou hem het liefst bij Arsenal op de linkerflank zien maar dat is natuurlijk uitgesloten. Ik heb eigenlijk geen idee waar hij heen zou moeten, Real en Barca hebben hem gewoon absoluut niet nodig. Bij City zou hij op links kunnen? Of heb ik dat mis? Ze hebben daar zoveel spitsen, maar Dzeko linkshalf/buiten of iets dergelijks is ook niet wat. Aguero kan dat wel, maar is ook een spits. Daarbij komt dat hij al niet bij een hele kleine club speelt. AC Milan of Inter wellicht..

19 november 2012 om 14:39

Arsenal heeft hem helemaal niet nodig. 50 miljoen betalen voor een hardloper is nergens goed voor. Kunnen ze beter AOC gewoon laten spelen die is voetballend veel sterker.

19 november 2012 om 15:15

Ik bedoel even zonder het prijskaartje wat er aan hangt. Podolski is ook niet alles op links.

19 november 2012 om 23:14

Bale is op dit moment gewoon beter dan AOC doe niet zo achterlijk...

19 november 2012 om 14:43

Het gaat niet altijd om je selectie he. Status, rivaliteit, aanzien speelt ook allemaal een rol. Ik schaam me diep van binnen wel dat Madrid ons heeft verslagen met de strijd om een topspeler, ik denk dat dat een groter rol speelt dan stil staan en kijken of je hem nodig hebt.

19 november 2012 om 16:12

Er is helemaal niets om voor te schamen. Dat zou Barca pas moeten doen als ze 50 miljoen betalen voor zo'n absurd overschatte voetballer.

Ik vind niet dat bale naar real moet gaan, ik bedoel wat moet hij daar echt doen? Stand in voor ronaldo of marcelo? Die twee zijn beter / gelijk aan (marcelo) Bale. Gewoon bij spurs blijven en ndan nog alleen constant worden, dan pas denken aan real.

Best zonde dat er zoveel geld word uitgegeven aan spelers, het lijkt alsof ze zeker zijn dat ze met die bepaalde speler wedstrijden mee kunnen winnen. Mss dat ze beter kunnen besparen en investeren in de jeugd.

19 november 2012 om 14:08

Jeugd is een woord dat mourinho niet kent

19 november 2012 om 14:13

Mourinho hoeft het ook niet te hebben van de jeugd. De clubs die hij tot nu toe trainde hadden een aardige selectie en geld voor versterkingen. Daarnaast blijft hij nooit veel langer als 4-5 jaar. De jeugd heeft dan totaal geen zin, aangezien je daar op het einde pas succes mee kunt gaan halen terwijl de grote geld aankopen er vaak(uitzonderingen daar gelaten) meteen kunnen staan. Jeugd is daardoor veel belangrijker bij NL clubs waar het geld niet is of bij een arsenal en Manu. Die kopen natuurlijk ook aardig maar er breken natuurlijk ook nog wel wat jeugd spelers door omdat die trainers lang blijven en ook investeren in de toekomst.

19 november 2012 om 14:14

o.. ja vandaar dat morata veel minuten maakt in het 1e

19 november 2012 om 14:21

Jij ontkracht mijn gehele verhaal omdat er 1 speler is die wel wat minuten mag maken? Goed punt!

19 november 2012 om 14:50

Hoeveel minuten heeft hij dan gespeeld?

19 november 2012 om 14:58

Geen idee, ken de hele speler nauwelijks omdat ik hem nooit zie maar ging er vanuit dat een Madrid fan al Rickyrozay dit wel zou weten en die speler dus ook wel wat minuten zou maken. Dit valt dus vies tegen?

19 november 2012 om 18:32

Morata heeft dit seizoen 142 minuten met het eerste mee gedaan.

20 november 2012 om 08:13

Dan moet ik bij deze mijn excuses aanbieden aan Rickyrozai. Sorry dat ik zei dat Mourinho geen jeugd gebruikt. Dit is met 142 Hele minuten duidelijk wel het geval en ik zal het niet meer zeggen.

19 november 2012 om 14:28

Jij bent het zeker kwijt geraakt. Marcelo beter dan Bale. Laat me toch niet lachen. Bale is 10X beter dan marcelo. Bale is een aanwinst voor elke team. Kan zo in elke team een basisplek veroveren.

Zo heb je wel nog meer spelers die bij Clubs spelen die net geen ''top club'' zijn. Zou eigenlijk zo een team van kunnen maken. Die zo kampioen kunnen worden.

Leno
Kyle Walker
Benatia
Hummels
Boilesen
Musa
Maher
Bale
Munain
Lewandoski
Hamsik
19 november 2012 om 14:33

Nog zo iemand die gelooft in de hype Bale.. geef mij maar Marcelo, die is tenminste niet zo eendimensionaal in zijn denken en spelen.

19 november 2012 om 14:56

De 2 namen Boilessen / Maher passen hier dan weer niet in, in potentie vast toppers, maar het niet waardig om met een Hamsik/munian/bale op het veld te staan.

19 november 2012 om 15:40

@cchiller

afhankelijk waar je hem opstelt en in welke ploeg je hem plaatst..

ik denk dat marcelo wel beter bij het spaanse voetbal past met zijn snelheid, en technisch vermogen.

terwijl Bale met zijn snelheid, en body meer in het engels voetbal past.... bale is ook aanvallender dan Marcelo. dus marcelo als LV gebruiken zou ik ook niet doen terwijl je bale wel als LM, LV kan gebruiken..

19 november 2012 om 17:37

Het enige waarin Bale nuttig is is de welbekende "kick-and-rush" tactiek. Voor de rest kan ik niet echt iets verzinnen.

19 november 2012 om 20:01

Ik wou daar eerst Gotze plaatsen maar dan heb je een dortmund kern. Voor de linksback heb je niet echt veel open keuzes, Meeste goede linksbacks spelen al voor een top ploeg. Boilessen heeft alleen het geluk van death row inmate. Altijd maar geblesseerd. Was dat niet het geval. Was hij nu zeker wel een van de weinige linksbacks die met een top club in verband werd gebracht.

Wat Maher betreft, die jongen is 18/19. Nu al zo ongelooflijk goed. Was ik Van Gaal, zou hij zeker bij mijn wedstrijd selectie zitten. Ook zou hij de tijd krijgen om te spelen. Zeg nou eerlijk Sneijder en Vdv hebben hun beste tijden wel gehad. Ook maken ze niet in NL waar wat ze bij hun club zo goed kunnen.

Dit elftal zo, is echt baas.

19 november 2012 om 20:03

Kill Marcelo speelt alleen omdat er niet beter is. Al er een ashley cole had gestaan. Was Marcelo al heel lang geleden de deur uit gekickt. Liever bale, snel, sterk en technisch echt niet minder dan Marcelo.

19 november 2012 om 23:16

Bale vind ik stukken beter als het gaat om aanvallende dreiging maar marcelo is stukken beter in verdedigen. Daarbij is Bale ook geen back meer en speelt hij daar alleen incidenteel.

20 november 2012 om 00:18

Ik vind marcelo echt een overschatte lb, Zo goed is hij niet. meeste doelpunten die tegen real worden gescoord. Komen van zijn flank. Verdedigend is hij ook niet bepaald een thiago silva. Vind hem aanvallend juist beter dan verdedigend.

Vaag.. misschien dat Bale dan toch naar linksback moet? Marcelo en coentrao zijn geblesseerd.. vind het al met al een vreemde aankoop als dit door zou gaan

Real heeft Marcelo en Coentrao, terwijl Barca Alba, Abidal en Adriano heeft. Alhoewel het me niks verbaasd als Mourinho hem wil halen nu Marcelo geblesseerd is. Hij past ook beter bij real als bij Barca, dat dan weer wel. Hij heeft veel loopvermogen en een goede schot, maar voor de combinaties bij Barca schiet hij veels tekort. Maar 50 m voor een back-up? Niet doen.

Dit zal wel alleen gebeuren als CR7 vertrekt.. Wat moet je met Bale en CR7 op de linker flank? denk dat ze elkaar dan alleen maar in de weg zullen lopen. CR7 kun je wel op rechts neer zetten maar hij is toch het gevaarlijkste als die vanaf links kan opstomen, naar binnen trekken en aanhalen.

19 november 2012 om 14:17

''cr7'' vertrekt niet, geloof niks van de wandelgangen er komen rare dingen op onthoud dat.

19 november 2012 om 14:21

Ik geloof dat ook niet, zou het idioot vinden als er een club 200 miljoen gaat neer leggen voor hem. Maar het ging meer om de komst van Bale die ik totaal onnodig vind

19 november 2012 om 14:23

Ja dan kan je beter Neymar halen die beter bij Madrid past dan bij Barca

19 november 2012 om 14:26

Zo te zien ben je een Madrid fan maar het doet er niet toe waar Neymar beter zou passen.. Neymar moet zich in de grote competities nog bewijzen en ik denk dat hij dat zowel bij Madrid als bij Barcalona wel zou laten zien. Volgens mij heeft hij zelf een voorkeur uitgesproken voor Barcalona maar dat weet ik niet zeker??

19 november 2012 om 14:30

Nee dat is niet waar hij heeft nooit iets gezegd de catalaanse kranten zijn altijd bezig, en als je naar neymar's spel kijkt wat voor ego schwalbe's en noem maar op is hij te vergelijken met ronaldo toen hij nog jong was Barcelona speelt combinatie voetbal en neymar gewoon nooit alles draait om hem. neymaar speelt goed bij brazil dus ik weet wel zeker dat hij europa aankan. hij heeft gezegd in een intervieuw dat hij alleen met messi speelt als hij naar santos gaat dat zegt tog genoeg ofniet? en barca heeft ook geen geld voor hem daarvoor moeten ze een heleboel spelers verkopen voor madrid is hij een koopje.

19 november 2012 om 14:33

Madrid en Barcalona hebben allebei geen geld en schulden die hoger liggen als een gemiddeld derde wereld land. Ze zouden alletwee een koop verbod moeten krijgen tot ze uit de schulden zijn en zo zijn er meer clubs die zo'n regel verdienen.

Jackson Martinez, onthou die naam. Dat wordt een grote. Weer uitstekend scoutingswerk van Porto, ze flikken het toch maar weer...

19 november 2012 om 14:17

Hij maakte tog een goal tegen Sporting.. jezus echt prachtig.
Ik raad iedereen aan in de Champions League naar hem te gaan kijken zeker het moeite waard!!

19 november 2012 om 14:20

Ja, dat was een goal van pure klasse. Je moet het maar improviseren. Lijkt mij een goede vervanger voor Torres of voor Liverpool waar Suarez dan om hem heen kan spelen.

19 november 2012 om 14:22

Ja inderdaad als ik Chelsea was zou ik nog even wachten met Falcao je kan Jackson voor minder halen bij Porto weet wel zeker dat hij ook het niveau van Falcao haalt. Heb respect voor de scouting van Porto maar ik heb ook respect voor de jeugd van Sporting letterlijk elk portugese ster komt daar vandaan behalve Rui Costa

19 november 2012 om 14:28

Inderdaad. Het geeft natuurlijk ook aan dat een goede mix van jeugd & scoutingswerk een club zoveel kan helpen. Bijvoorbeeld Porto, ik zag een lijst met bedragen van ingekochte en verkochte spelers. Ze verkopen die spelers voor zoveel meer. Falcao voor 4 miljoen en dan verkopen voor 40 miljoen. Deze Jackson zal ook wel 20+ mil opleveren.

19 november 2012 om 23:23

Idd die grote Portugese clubs weten hoe ze de dingen moeten aanpakken als het gaat om transfers. Hier kunnen andere clubs wel wat van leren. Goeie spelers scouten en halen voor een laag bedrag> ze een paar jaar houden terwijl ze je club beter maken> ze spelen zichzelf in de kijker en worden beter> verkopen voor de hoofdprijs aan de grote clubs> En weer goeie spelers scouten en halen voor een laag bedrag en je houd zat geld over om te investeren in je club.

''de Spaans landskampioen is bereid om bijna vijftig miljoen euro te betalen voor Bale, die in Madrid een kleine 200.000 euro per week kan gaan verdienen. Dat soort bedragen gaat Barcelona niet betalen''

Nee datsoort bedragen KAN barcelona Niet betalen.

On: ik weet niet of Bale wel nodig is bij Madrid je kan Ronaldo ook op rechts zetten ja maar dan word de concurrentie bij Madrid wel erg groot als je ziet hoeveel miljoen zij op de bank hebben is niet nodig joh geef Jesé een kans.

Barcalona en Madrid hebben alletwee een schuld van zoveel honderd miljoen dus dan maakt dit kleine beetje ook niet meer uit. Zou mooi zijn als Barca en ook andere top clubs zich tegen zulke bedragen zouden keren. Heel de wereld leeft in een crisis en voetbal clubs geven steeds meer en meer geld uit. Wordt tijd voor de FFP alleen dan in een goede opzet en niet dit halve FFP plan. Maarja dan mist Platini en al die andere pipo's hun centjes dus dat kan natuurlijk niet!

19 november 2012 om 14:27

Madrid heeft helemaal geen miljoenen schuld meer en als ze die zouden hebben word dat binnen no-time kwijt geschonden door de Koning je weet tog dat Madrid Koninklijk is?

19 november 2012 om 14:30

Nee Madrid schrijft jaarlijks zwarte cijfers.. Doe je roze bril af! Ook Madrid heeft nog een schuld van (afgelopen April) 580 miljoen. Daarnaast is de koning druk met olifanten jacht dus denk dat Madrid toch echt zal moeten werken om van hun schuld af te komen.

19 november 2012 om 14:36

Oja ben je de omzet vergeten? de hoogste omzet allertijden in het voetbal? doe je rooie zonnebril af.

19 november 2012 om 14:56

@ Rickyrozay,

Jij weet niet het verschil tussen omzet en schuld?

sjonnie shampo heeft het over een schuld van 580 miljoen en jij zegt 'oja ben je de omzet vergeten?'

Sorry, maar dat is toch geen antwoord op zijn vraag?
Je kan miljarden omzet draaien als bedrijf, maar je schuld wordt daar niet minder door. Misschien moet je even nadenken voordat je wat zegt.

19 november 2012 om 15:08

@rickyrozai

Ik zal het even in ieniemienie taal voor je uitleggen.
Les 1, omzet.
Als club krijg je centjes binnen en gaan er centjes uit.
De centjes die je binnen krijgt noem je omzet, dit zijn shirt verkopen en uitgaande transfers (dus spelers die je verkoopt).
Hierdoor is de omzet van Real Madrid altijd goed, zij zijn namelijk wereld beroemd en verkopen daardoor idioot veel shirts en dergelijke.
Dan gaan we naar les 2, Kosten.
Als je als club je omzet hebt ga je daar de kosten van afhalen. Dit zijn bijvoorbeeld de loonkosten van spelers, huur van een eventueel stadion of dergelijke, inkomende transfers (spelers die je koopt) en alles wat je dus moet betalen. Aangezien Real Madrid al jaren enorme bedragen neer legt voor nieuwe spelers en hun salaris liggen deze ook enorm hoog.
Dan gaan we nu naar les 3, let op, dit is een lastige, Winst/verlies.
Hier moet je de kosten (zie les 2) aftrekken van de omzet (zie les 1).
Aangezien Real Madrid over het algemeen meer kosten maakt als omzet maken zij over het algemeen dus ook Verlies! Dit zorgt ervoor dat Real Madrid een omzet heeft van (afgelopen seizoen) 514 miljoen euro maar ook een schuld van (opgebouwd in de laatste jaren) 580 miljoen. Real Madrid kan dus de komende 100 jaar een goede omzet hebben. Als de kosten hoger zijn verminderd de schuld niet maar wordt die alleen maar hoger.

Ik hoop dat je het snapt en er iets van geleerd hebt. Voor volgende week staat veter strikken op het programma. Tot dan!

19 november 2012 om 19:43

@sjonnie shampo

Uh ja, Real Madrid schrijft inderdaad jaarlijks zwarte cijfers. Ze maken sowieso al 8 jaar op rij winst voor belasting heffing. Geen idee of ze al langer winst maken aangezien ik die gegevens niet tot mijn beschikking heb.

Winst voor belastingheffing:

2005: 8,0 miljoen
2006: 0,4 miljoen
2007: 43,7 miljoen
2008: 51,4 miljoen
2009: 24,9 miljoen
2010: 31.0 miljoen

Winst na belastingheffing, dus nettowinst:

2009: 21,5 miljoen
2010: 24,0 miljoen
2011: 31,2 miljoen
2012: 24,2 miljoen

Verder zeg je wel dat de schuld van Real Madrid 580 miljoen bedraagt. Maar het is allemaal hoe je het woordje schuld interpreteert. Die 580 miljoen komt voort uit het onderzoek van José María Gay de Liébana van de universiteit van Barcelona. Verder zijn die gegevens van het seizoen 2010-2011. Die zijn verouderd maar de media maakt nog gebruik van deze gegevens. Dit zijn nieuwe gegevens die ik van Swiss Ramble blogspot heb. Nu bestaat de 'totale schuld' van Real Madrid uit 588 miljoen.

Bruto bank schuld = 143 miljoen
Belastingschuld = 11 miljoen
Handels crediteuren = 88 miljoen
Transfers = 90 miljoen
Personeel = 93 miljoen
Accruals and Deferred income = 111 miljoen
Provisies = 13 miljoen
Overige crediteuren = 39 miljoen

José María neemt de bruto bank schuld mee. De bruto bank schuld van Real Madrid bedraagt 143 miljoen. Real Madrid heeft zelf 113 miljoen op de bank staan. De netto bank schuld bedraagt dus maar 30 miljoen. Dat is dus al 113 minder. Het hangt er allemaal vanaf welke bedragen je mee neemt en hoe je deze interpreteert.

Dan heb je bijvoorbeeld Accruals and Deffered Income. Accruals betekent in het Nederlands overlopende passiva. Dit zijn nog te betalen kosten. Een voorbeeld hier van is rente van een banklening.

Deferred Income heb ik niet echt een Nederlands woord voor maar ik zal het even uitleggen. Een debiteur koopt een product bij jouw bedrijf. Ze maken het geld over maar jij hebt de goederen nog niet geleverd. Dit is Deferred Income en wordt dan als schuld gerekend. Pas als de goederen zijn geleverd mag je dit geld meetellen als omzet.

20 november 2012 om 08:24

De 580 miljoen kwam na voren naar 1 x googlen. Dit was meer om een indicatie te geven aan de schuld van Real die dus wel degelijk bestaat. Verder bedankt voor je lesje engels. Helaas heb ik dit al op school geleerd dus schiet ik er weinig mee op maar toch bedankt. Het nederlandse woord voor Deferred income is, nog te leveren inkomsten, dan kun je het de volgende keer met vertaling uitleggen. Deze tel je nooit mee met je omzet, dat is algemeen bekend en hierdoor is het vrij logisch dat dit als schuld wordt je gezien. Je moet namelijk nog iets leveren... Daarnaast gaat het inderdaad om hoe je waardes toekent maar als de waarde van de Swiss Ramble nog hoger uitvalt als die van de universiteit van barcalona pleit dat niet bepaald voor Madrid... Verder zegt het mij niet zoveel dat ze de laatste jaren dus blijkbaar zwarte cijfers behalen aangezien de schuld idioot hoog blijft en ze hier dus blijkbaar weinig mee doen. Dit geldt overigens ook voor Barca enz want ik heb niet echt een voorkeur...

Waarom zal je voor Bale 50 miljoen neertellen als je Alba en Adriano hebt en voorin Alexis, Pedro, Tello en Villa. Bale had alleen een optie voor Barca kunnen zijn als ze Alba niet hadden gehaald, die het nu uitmuntend doet. Een goede keuze dat ze hem niet halen.
Bij Real? Op linksback is Marcelo mits die fit is de eerste keus. Voor een backup betaal je geen 50 miljoen. Links voor speelt Ronaldo die door niemand uit de basis gespeeld kan worden.

Manchester kan hem halen omdat Evra met de dag ouder wordt en Büttner moet het nog maar laten zien. Als Nani weggaat dat ie misschien de vervanger kan worden. Kortom Bale zal heel nuttig zijn voor Manu

Van mijn part geven we de rest van de topclub dan vrij baan, aangezien Bale van mij echt niet hoeft te komen. Aan Marcelo en Coentrao hebben we echt genoeg vind ik. Bale mag best naar Manchester United van mijn part, als opvolger van Evra...ook al is dat wel jammer voor Buttner, maar die had toch al niet op heel veel minuten gerekend.

19 november 2012 om 23:29

Hij speelt geen back meer....alleen incidenteel.
Ook heeft hij geen zin meer om een positie in te ruilen waar hij veel beter is en tot zijn recht komt.
Daarbij gaan we hem denk ik niet verkopen aan een grote club in Engeland tenzij ze de absolute hoofdprijs betalen. Veel mensen zeggen dat ze hem niet willen....nou dat vind ik prima hopelijk denken de clubs ook zo want dan blijft hij gewoon bij ons en kan hij nog beter worden voor ons eigen publiek.

denk niet dat Bale naar real komt de gehele linkerkant is bezet en op rechts kan die niet uit de voeten. zou die toch komen is het heel zonde hem op de bank te houden maar wel een goede back-up.
of je moet zo gaan spelen --
En een ruit op het middenveld xabi alonso met punt naar achter en Modric met punt naar voren, özil en Bale hangend op links en rechts. Eigenlijk best mooie opstelling, maar zal natuurlijk never nooit gebeuren met mourinho.

Iker C.
Ramos
Pepe
Marcelo
Özil
Xabi Alosno
Modric
Bale
Di Maria
Benzema
C.Ronaldo 7

Gareth bale 200.000 permaand ik denk dat dan ronaldo zich dan gaat ergere hoor dan wil hij vast meer

19 november 2012 om 18:57

En waarom dat?

19 november 2012 om 19:57

daar ben ik het helemaal met je eens

Uitstekende keuze van Barca. Dat soort absurde bedragen gewoon structureel niet gaan betalen voor zulke spelers. Bale is een uitstekende speler, meer dan dat zelfs, maar er zijn grenzen! Hij moet maar graag naar Barcelona willen komen, anders jammer dan!

Ik hoop niet dat barca Bale haalt. Ik vind hem een uitstekende voetballer maar is overbodig bij barca. Ze hebben met alba al een goede back binnengehaald en wie weet mislukt hij wel en draai je uiteindelijk alleen maar verlies op deze voetballer. Ik zie hem liever bij een andere europese topclub waar hij kan uitblinken.

Onzin bericht.
Voor wie zal Bale moeten spelen dan, vraag ik mij af?
Voor Marcelo die in mijn ogen 2x zo goed is, of voor Cronaldo?!

Real zal ook geen 50 milj. gaan betalen voor een marathon/sprinter. Hadden we Usain ook wel kunnen contracteren..

Bale past wel bij het counter voetbal van real , maar ik weet niet op welke positie moet

19 november 2012 om 17:17

En of die wel kan spelen
Real Madrid heeft
Kaka Ozil Di maria Essien Xabi Alonso Modric en Khedira ik weet niet of die daar wel kans krijgt

Edit: Typfoutjes

19 november 2012 om 19:59

hij kan wel spellen bij linkelflank want essien xabi alonde modric en khedira hebben een andere positie dan bale

Bale zou wel degelijk veel speelminuten gaan maken bij Real alleen denk ik dan toch dat je Coentrao of Marcelo moet verkopen. Bale is zekker wel beter dan deze 2 spelers!

19 november 2012 om 18:56

Bale beter dan Marcelo? Hoezo dat? Marcelo is technisch superieur aan Bale, heeft veel meer inzicht en overzicht. Verder is zijn positionering en positiespel ook vele malen beter.

19 november 2012 om 23:37

Weet je wat het is Bale heeft iets wat niet veel spelers hebben. Daarbij kun je ook dingen wegstrepen tegenover die van Marcelo namelijk dat Bale een fantastische voorzet heeft een beter schot, meer kracht en snelheid, beter conditie, meer scorend vermogen, ook heeft Bale wel inzicht alleen heeft hij dat niet zo erg nodig omdat hij de persoon is die vaak weggestuurd word, ook is hij nog erg jong dus kan hij nog erg veel leren.

Ik denk dat ik het hierbij houd, Wil je wat meer verdedigend spelen kies Marcelo op linksaf wil je aanvallender spelen kies Bale op Linkshalf. Maar het probleem is Bale is meer een Linksbuiten want hij speelt zonder man voor zich en is vaak doorgeschoven naar voor net als Lennon dat bij ons is.

real moet coentrao ruilen met bale anders hebben ze 3 links back. maar aan de andere kant mourinho denkt nooit aan de jeugd aleen maar sterspelers . de jeugd spelers willen ook beroemd worden .......

19 november 2012 om 19:48

Bale is on nodig en zal ook niet gekocht worden. Dat is gewoon speculatie van AS en Marca. Verder zal een jeugdspeler toch niet de kans krijgen op de linksback. Er loopt momenteel geen enkel uitzonderlijk talent op de linksback rond in de jeugd. Marcelo is nog jong en nu al één van de beste linksbacks ter wereld, zo niet de beste.

19 november 2012 om 19:55

drm zeg ik ook mourinho denkt nooit aan de jeugd hij wilt aleen maar sterspelers

Bale is ongelofelijk snel, sterk en heeft een hard schot. denk dat je vooral op de counter echt veel hebt aan Bale. Bale bij Real schiet er zekker tussen de 5 en 10 goals in een seizoen.

Bale naar Real? Nee ik zie het niet gebeuren.. Sowieso heb je Ronaldo op Linksbuiten en heb je Bale niet nodig. En hij is nog eens veel te duur.

Lucio was ook echt een nutteloze aankoop. juve heeft met Bonucci, Chiellini en Barzagli, 3 goede verdedigers. Ik snap niet waarom ze Lucio aantrokken..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren